g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.02.2013

[342-351] What do you need? You.

Dobry Wieczór! Z tej strony Weasleyowa, która przybyła z gromadką zamówień i wolnych szablonów. Notka miała ukazać się 17 lutego, ale zdecydowałam, że jeśli mam z tym zwlekać 2 dni, choć już dawno szablony zrobione, to będzie po prostu chodzić do za mną przez cały dzisiejszy dzień. Oczywiście poinformowałam Avię i Jill o zmianie. No cóż, zanim przejdę do zamówień, chciałam pogratulować osobom, które wygrały w losowaniu. Serdecznie je pozdrawiam. Dobrze, let's do it!

 
 Szablon jest chyba taki, jaki chciałaś. Wiem, że pragnęłaś ciemne barwy, 
więc postanowiłam spełnić Twoje życzenie.

 Zwykły nagłówek, nie ma co się rozpisywać, efekt mnie nawet zadowala.
Ostatnio „popularne” stały się opowiadania Dramione/Sevmione...
Mnie zaczyna już nudzić ta tematyka...Szablon, aczkolwiek mi się podoba.
Elfy, smoki, czyli wszystko co kocham. Szczególnie elfy...Fajny szablon, tak mi się wydaje.
Dobra, teraz trochę pomarudzę. Nie chodzi mi tutaj o szablon, ale o właścicielkę tego bloga...To znaczy byłego bloga, który już nie istnieje...Szkoda, że zamawiająca nie poinformowała mnie o skasowaniu bloga. Troszkę kultury by się przydało. Smutno mi, bo zmarnowałam czas, chociaż szablon przechodzi do wolnych. Następnym razem będę rzucać Avadą w takich ludzi.

Wolne:
 
 Ruda, ruda, śliczna modelka. Szablon troszkę inny, układ postanowiłam coś pozmieniać.
 
 „Peter Jackson", pffuuu „Percy Jackson”, ten film, który należy do moich ulubieńców. Postanowiłam wykonać taki szablon, ponieważ Loganowi Lermanowi wyznaję miłość. Niestety wątpię, aby został moją walentynką.
Ginny, ach. Gdybym była mężczyzną chętnie...a właściwie nie ważne. 
Szablon okej.
 To już szablon dla każdego, jeśli bohaterka jest blondwłosą dziewczyną, oczywiście.
 Na koniec odcienie szarości, no ładnie, zgrabnie

---
Na koniec, nie chciałam pisać o tym, ale w końcu się zdecydowałam. Niektórzy kontaktujący się ze mną przez GG, mogli zauważyć, że przez ostatnie dni byłam niemiła i opryskliwa. Bardzo przepraszam, ale mam problemy, nie z rodziną, ale ze sobą. Po prostu...straciłam najważniejszą osobę w moim życiu, sami rozumiecie, jestem w dołku. Wciąż tam tkwię, to jest takie dziwne...Miałam kilka dość trudnych dni, kiedy myślałam, żeby po prostu już nie cierpieć i...no sami wiecie. Nie chcę się wyżalać, po prostu przepraszam, nie chciałam nikogo urazić. Głupio mi pisać o takich rzeczach, ale trzeba przeprosić innych.

Zamówienia oczywiście wykonam, ale ile sama nie wiem...5-8 zamówień, tyle wystarczy. 

Pozdrawiam Was ciepło, do napisania. ;)

EDIT: Nie zapomnijcie, że już dziś kolejna sobota z szabloniarkami!
Zapraszam o godzinie 20, odpowiemy na każde pytania! Wpadajcie TUTAJ! Liczę na Was.

66 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://milosc-przychodzi-nieoczekiwanie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Układ z jedną kolumną po lewej stronie, na pięć stron u góry. Z Emmą Watson, tylko,żeby miała długie włosy. W ciepłych odcieniach brązu. Tylko byle nie był bardzo jasny, ani bardzo ciemny.

    4. Ewentualne zdjęcia: ----

    5. Ewentualny cytat: "Kochać to niebezpieczna rzecz." - Paulo Coelho

    6. Inne uwagi: ----

    7. Kontakt: Mój numer gg – 33300690. Mój e-mail monisia055@onet.pl

    Proszę... i z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://too-easy-to-destroyed.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Poproszę, aby na szablonie znalazła się Doutzen Kroes i Aaron Ramsey. W tle może być Londyn, ale nie jest to jakoś bardzo ważne. Jeśli nie będzie Ci to pasować, to nie ma problemu, nie musi go być.

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: A scene could be much more to remember than the Play itself.

    6. Inne uwagi: Prosiłabym, aby szablon nie był brązowy, ani żółty.

    7. Kontakt: karolina30630@gmail.com (nie korzystam z GG)
    Mam nadzieję, że wykonasz szablon dla mnie. Button wstawiłam do zakłądki "czytam" oraz dodałam waszego bloga do tej listy blogów.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę szybkiego końca dołka, dołek na szczęście mija i pozostaje niemiłym zgrzytem. Na szczęście dołek nie przeszkodził w tworzeniu szablonów. Elfy i smoki też mi się podobają, zwłaszcza jak chodzi o Cenwen i Aryna z mojej ukochanej gierki "SpellForce"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że szybko minie. :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:
    http://jolenelongbottom.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym żeby był to proty szablon, w odcieniach szarości i czerni,jeśli to możliwe to jak najmniej bieli troche zieleni. oczywiście tematyka potterostka więc jakby mógł być w tle Hogwart, oraz Draco Malfoy i Bellatrix ale ona gdzieś tam w tle żeby nie rzucała się w oczy :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Dopiero późną nocą
    przy szczelnie zasłoniętych oknach
    gryziemy z bólu ręce umieramy z miłości

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: h.miyazaki@onet.pl, GG nie posiadam. ale maila odbieram codzienne :)

    Mam nadzieję, że zrobiłam wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz piękne szablony, naprawdę. :)

    342 - bardzo ciekawe, czyżbym na górze widziała Eminema? Na dole od razu rozpoznaje Justina Biebera, ale tej pani obok nie znam. :P Ogólnie to fajnie Ci wyszło, nie jest niczego za dużo, ani za mało, tak idealnie. Kolory też interesujące, czarno - żółty, idealnie pasuje do całości. Ogólnie niby taki ponury, ale znowuż mnie zaintrygował, ale cóż, ja mam słabość do takich rzeczy. ;D
    343 - też fajny, taki... wesoły. :> Od razu w oczy rzuciła mi się czarna róża, którą widać przy Harrym. ;P Wszystko fajnie dobrane i razem cudownie wygląda, nic nie jest pomieszane. ;) Najbardziej jednak z niego spodobała mi się ta dziewczyna, jakoś tak ci wyszła fajnie. ;D
    344 - tak, ja sama zauważyłam, że ostatnio dużo jest właśnie szablonów z Harrego Pottera, a ogromna ilość ludzi go zamawia. Ja ogólnie nie lubię tej serii, ale ten szablon naprawdę wyszedł ci cudownie. ;D Taki mroczny, przyjemny dla oka. ;) I zauważyłam także zegar, co przyznam, że ostatnio przy wielu szablonach je znajduje. ;D Co tu dużo mówić, ten wyszedł ci genialny i moim zdaniem jest jednym z najlepszych w tym poście.
    345 - ojć, uwielbiam smoki, więc on jako pierwszy rzucił mi się w oczy i jest piękny. ;P Oczywiście obok niego dziewczyna, zgaduje, że elfica, bo uszy ma jakieś takie długie. ;D W tle widać białe róże (uwielbiam te kwiaty, ale najbardziej czarne) oraz ciemne ptaki. No i kolejny zegar! :D Tak, widzę tą dużą 9 i 10. ;P Ogólnie bardzo ładny szablon. ;)
    346 - ruda dziewczyna... Jak ja uwielbiam rude włosy. ;P Ale dobra, mniejsza, przejdźmy do rzeczy - tło bardzo ładne, krzesło, a na nim świeca oraz most, a to wszystko otaczają liście i kwiaty... Po prostu brak mi słów. Hm... Czy mi się wydaje, czy dostrzegam kolejny zegar? xD Jednak jak zwykle bardzo tu pasuje. :P
    347 - kolejna rudowłosa dziewczyna, a obok niej zegar i altanka. Niby niewiele tego wszystkiego, ale całość bardzo mi się podoba, tak miło się patrzy. Oczywiście nie mogę ominąć ptaków, które widać na jej bluzce oraz drugiego zegara, będącego pod dziewczyną.
    348 - nawet nie wiem jak to skomentować. Po prostu piękny. Powtórnie można zauważyć krzesła ze świecą, ale przyznaję szczerze, że mam jakąś dziwną fascynację jeśli o nie chodzi, bo strasznie mi się ono podoba. xD Całość wygląda świetnie, ten także jest jednym z najlepszych, naprawdę. Dziewczyna, chłopak, wokół nich róże... No i krzesło. xD A i napisałaś "Peter Jackson", a on jest raczej "Percy Jackson". ;) O, i nie dostrzegam zegara. :P
    349 - od razu wypatruję zegara i go znajduję. ;P Poza tym, co prawda, nie ma tu zbyt wiele, jedynie młoda dziewczyna, ale jednak całość ma swój sens i wygląda bardzo ładnie. Takie miłe kolory dla oka oraz piękny napis, który sobie gdzieś pewnie zapiszę. ;P
    350 - tym razem widzimy blondynkę, a obok niej dużą, czerwoną różę. Całość wygląda świetnie, niby trochę pusto, ale także niczego nie za mało. Tak idealnie. Wydaje się po prostu, że jakby coś tu dodać, to zapeszy się szablon i to nie będzie już to samo.
    351 - mój ulubieniec z tej notki. :P Taki szary, ponury, smutny... Coś dla mnie. Ponownie widzimy klucz czarnych ptaków (mam ogromną słabość do nich, a w szczególności kruków) i dwie dziewczyny, zdające się być przygnębione i zamyślone. Z tego co widzę, to jedna jest w lesie (ta na dole), podczas gdy druga niby też w nim jest, ale w tle widać jakiś budynek. Także za postem dostrzegam zegar, który tutaj bardzo pasuje i jedynie dopełnia to wszystko, powodując, że wygląda to jeszcze lepiej. I kolejny napis, który mi się podoba i jego także pewnie gdzieś sobie zapiszę. ;P Nie wiem, co już więcej napisać, więc - on jest po prostu świetny. Kropka.

    Nie chcę o tym wspominać, jakby co to przepraszam, ale wie jak się czujesz. Może to dlatego, że mi się coś takiego przytrafiło kilka razy? Pewnie tak. Jednak już wspomnę, że moim zdaniem nikt nie powinien się na Ciebie gniewać, bo twoja złość jest, że tak powiem, uzasadniona. No nic, nie będę drążyć tego tematu dalej, żeby nie było.
    Powiem jeszcze tylko, że robisz cudowne szablony. :)
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dłuuugi komentarz. Lubię szczerość i cenię ją. Wiem, że zegary, zegary wszędzie, czas chyba skasować ich troszkę z moich folderów! :D Cieszę się, że szablony Ci się podobają, wiele dla mnie to znaczy.

      Dzięki jeszcze raz, również pozdrawiam ;*.

      Usuń
    2. Heh, proszę bardzo. ;)
      Oj tam, ja tam je lubię. :P I zresztą naprawdę u wielu osób je zauważyłam, jakaś moda na te zegary chyba nastała. :D
      No jak mi się mają one nie podobać? Czegoś takiego moim zdaniem po prostu nie można nazwać brzydkim. ;P
      Pozdrawiam. ;3

      Usuń
  6. 1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga:
    http://ihateyouimissyouiloveyou.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Mroczny, z Harrym Stylesem, raczej dość smutny, zarazem miłosny, może być reszta chłopaków z One Direction, plus dziewczyna, którą dam w zdjęciach:)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://img.loveit.pl/obrazki/20111228/fotobig/07cacd4974caad98650ee82.jpeg
    5. Ewentualny cytat:
    I hate you, I miss you, I love you
    6. Inne uwagi:
    Jak wspominałam w mrocznym stylu, w tonacji czerni, mogą być elementy deszczu, pustki, samotności
    7. Kontakt:
    gg.3040151

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Hasło: Lądując w świecie demonów, zabieram...

    2. Adres bloga:
    lilypotter-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:Kolumna pojedyncza po prawej stronie. Menu (ZAKŁADKI/STRONY) u góry ( żeby było ich pięć) . Chciałabym, aby nie były to zdjęcia typowo potterowskie, ale żeby była na nich ruda dziewczyna. Można jeszcze jakieś zdjęcie z Pokątną, Hogwartem, albo innym magicznym miejscem. Zdaję się na twoją intuicję. Dobrze by było gdyby szablon był mniej-więcej w barwach Gryffindoru, ale to niekonieczne

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, aby pójść naprzód.

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: rysiaaa@onet.com.pl GG : 430 433 54

    Proszę i dziekuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Przegniłe, ostrze śmierci
      Sorry, pomyliły mi się regulaminy :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och nie przejmuj się :) Każdy ma takie dni kiedy jest w dołku i z nikim nie chce rozmawiać. A szablony piękne jak zawsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. 346, ja go zamwiałam, skasowałam, bo nie miałam weny, a chcąc wycisnąć z mej głowy choć trochę jej zapomniałam o tym, że tu zamawiałam i nie poinformowałam o tym, ale komuś na pewno się przyda :)
    Chciałabym za to przeprosić, bardzo przeprosić, nie będę wmawiała Ci żadnych wymówek po prostu zapomniałam i strasznie mi się to nie podoba, ale przez całe życie ciągnę za sobą sklerozę, więc trzeba się przyzwyczaić :D
    Pozdrawiam,
    Lovvka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, oczywiście wybaczam, skleroza nie wybiera ^^.

      Również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki, skleroza wybrała sobie kozła ofiarnego i się go czepia, nie dobra skleroza, ehh, w każdym razie naprawdę dzięki.
      Ponownie pozdrawiam (xD),
      Lovvka .

      Usuń
  11. Przyznam, że na widok szablonu 345 trochę się zaniepokoiłam. Te róże po lewej stronie wyglądają jak żywcem wycięte z mojej grafiki na http://rozmowy-pozaziemskie.blogspot.com/ i przekoloryzowane. Te same cienie, a widzę to, bo nakładałam jeszcze brushe. Czy autorka szablonu mogłaby to wyjaśnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, muszę Cię zapewnić, że 1 raz widzę ten szablon, a teksturkę przesłała mi jedna z moich koleżanek na GG: http://i47.tinypic.com/2hxu1op.png . Po prostu wycięcie trafiło się takie samo, zapewniam, że nic nie ściągnęłam. Po prostu taki głupi trochę się trafiło.;/ Nie dziwię się, że tak zareagowałaś, ale nigdy w życiu nie wpadłabym na pomysł, aby wycinać jakieś róże z szablonu, a już w szczególności od Ciebie :). Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Tak głupio*

      Ahh, po prostu ja użyłam trochę topazu i rzeczywiście wygląda bardzo podobnie.

      Usuń
    3. Już Ci odpisałam na Graficiarni. Dziękuję za wyjaśnienie i przepraszam. Pozdrawiam ;*

      Usuń
    4. Aha, i żeby osłodzić sprawę, muszę przyznać, że robisz jedne z najlepszych szablonów na ZS :)

      Usuń
  12. Hasło : Przegniłe ostrze śmierci
    blog : zmierzch-new-start.blogspot.com
    Koncepcja..
    A więc chciałabym , aby szablon był trójkolumnowy... z Paskiem do stron umieszczonym na górze ( nie daj boże z boku ) Kolorystyka raczej ciemna , ale możesz wybrać kolory..
    Zdjęcia..
    http://25.media.tumblr.com/f42431c96ad80ec33bd9fa074f47f819/tumblr_mh4jjltEnn1rw07v5o1_500.png
    http://collider.com/wp-content/uploads/max-irons-image.jpg
    Koniecznie musi być ten cytat " Miłość jest jak wiatr , nie widzisz jej lecz czujesz "
    Możesz dodać coś od siebie , oczywiście się nie pogniewam :)
    Kontakt : zmierzchomanka535@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że zrobisz mój szablon :)
    Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://bookish-love.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon bloga był dwukolumnowy i aby ta mniejsza kolumna była po prawej. Kolorystka obojętnie jaka, tylko żeby to nie był ciemny kolor (np. czarny). Coś związanego z książkami.
    Czcionka stron aby była taka jak na tym blogu: http://chwila-ulotna.blogspot.com lub bardzo podobna.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://data.whicdn.com/images/52493749/14925_446589498739593_1619244919_n_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/52489585/tumblr_mi4nq6q0ky1ry35cno1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/52478221/tumblr_mia93zB3yA1rrq6c3o1_500_large.jpg

    Może wybrać jakieś zdjęcie z tych trzech.

    5. Ewentualny cytat: "Kto czyta książki żyje podwójnie"

    6. Inne uwagi: Jak już mówiłam coś z książkami związanego.

    7. Kontakt: doma3037@wp.pl lub GG: 46063054

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://dragons-daughter.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Ponieważ jest to blog o tematyce fantastycznej,, chciałabym aby na pierwszym planie był zamek, natomiast na drugim smoki. Najlepiej o kolorze czarnym i granatowym.
    4. Niestety nie mam.
    5. Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nierozróżnialna od magii.
    6. Kontakt: e-mail: twodragonsgirls@gmail.com GG: 32097472

    Za szablon z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:
    http://glupi-przypadek.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jest to blog o opowiadaniu o One Direction . Fajnie by było gdyby nie było ich zdjęć w nagłówku tylko w tle ; p

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Są ta­cy, którzy uciekają od cier­pienia miłości. Kocha­li, za­wied­li się i nie chcą już ni­kogo kochać, ni­komu służyć, ni­komu po­magać. Ta­ka sa­mot­ność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od sa­mego życia. Za­myka się w sobie. " - Jan Twardowski .

    6. Inne uwagi: nie mam .

    7. Kontakt: najlepiej przez pocztę : nicka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, żeby więcej było tak ambitnych jak ty, to ten świat byłby o wiele lepszy! :D Takie zmiany jak najbardziej, ja jestem za ;)
    Ty robisz naprawdę ładne szablony! Tak jakoś niby pierwszy dopiero zobaczyłam, ale przypomniałam sobie wcześniejsze i jakoś tak musiałam to napisać xD Jest ciemno i tajemniczo, a jednak ogień się tli. Bardzo fajnie to wygląda: bez przepychu, jest to, co być powinno i ani grama więcej. I bardzo dobrze.
    Co di 343, to ta pani w środku moją znajomą mi przypominała przez chwilę... xD Hm, śmieszny taki ten szablonik :D Fajnie wykonany, ale zbyt wiele faktycznie nie da się o nim powiedzieć :D
    Mnie też drażnią te dwie tematyki + Drarry. Tego też nie cierpię ;/ Szablon rzeczywiście jest przepiękny! <3 Ten odcień koloru... niebieskiego plus czerń daje naprawdę świetny efekt. Haha, a z rogu Harry i Ron i takie 'wtf' :D A właśnie, co do postaci: czy mi się wydaję, czy ty masz tendencje do dużego wygładzania obrazów? ;)
    KOCHASZ ELFY?!?!?!?! KOCHAM CIĘ!!!! <333333 Matko, hja ja kocham te stworzenia! W ogóle ja chcę być Elfem, jak dorosnę :D Już dorosłam.. i nadal nic ;/ Ale kit, i tak jestem Elfem <3
    SPELLFPRCE!! <3 Nie no, ten szablon jest absolutnie doskonały: ta elfka na smoku to zdjęcie z gry SpellForce. Ukazuje się on podczas ładowania. Uwielbiam tę grę, zawsze jestem tram elfem, jak się da oczywiście, bo to też zależy. Pamiętam, ze nawet próbowałam rysować tę kobietę i coś tam powychodziło (lubię rysować). Jeszcze te róże i ten błękit szarawy,. bo nie jasny, dzięki Bogu... oczarowałaś mnie tym szablonem, poruszyłaś do głębi! <3
    346 - ale bezczelność! Że też tacy ludzie pełzają po świecie -.- następnym razem założy bloga i pewnie tu przylezie, by o kolejny prosić. I Wy wtedy pięknie powiecie: NIE! Przynajmniej ja bym tak zrobiła, bo jak sama mówisz: no jakaś kultura jednak by się przydała, nie? ;/ A rzeczywiście szkoda, ta... osoba nie wie nawet, co utraciła! szablon jest bardzo piękny, kojarzy mi się z fantasy, z wojowniczką bądź dzielna dziewczyną, która stawia czołu zagrożeniu... albo sama nim jest, nie zdając sobie z tego sprawy. Albo i zdaje, dlatego właśnie ucieka. No cóż, moja wyobraźnia... xD No i walnęłaś tu ciekawe połączenie zieleni i pomazańczy, a wygląda to naprawdę bardzo ciekawie, tym bardziej, że dziewczyna ma podobnego koloru włosy ;) Cholernie intryguje mnie to lustro i świeca z tyłu, choć początkowo myślałam, że to jakiś portal w ciemnym, opustoszałym lecie owianym zielonkawą mgłą grozy. Niemniej to zielone tło cholernie mi się podoba! W ogóle cały szablon jest prześliczny!
    347 - fakt faktem, styl trochę inny. Taki... nowoczesny. Szablon daje wielkie pole manewru jeśli chodzi o tematyki bloga, na którym by się znalazł, bo w sumie pasuje do bardzo wielu. Fajnie dobrałaś barwy: modelka taka radosna i jasna, a wokół takie... szarawe tło. Miło ^^
    "„Peter Jackson", pffuuu „Percy Jackson”" - hahaha, mi tez się to zawsze pierdzieli :D I w sumie nie wiem, którego wolę, choć chyba jednak tego pierwszego mimo tego, że mam sporo uwag co do jego pracy xD Pierwsze, co pomyślałam, gdy zobaczyłam ten szablon i pierwsze jednocześnie, co rzuciło mi się w oczy? "Ta dziewczyna w lustrze mnie przeraża! :|" szablonik fajny, ponury, najbardziej lubię takie ^^ nie ma uwag! Zresztą jak zawsze xD
    I znowu to wygładzanie! Ha, to jest jednak chyba twoja charakterystyczna cecha xD Nie zamierzam się rozpisywać, bo naprawdę nie ma się czego czepiać: szablon prześliczny i lecimy dalej!
    Ale świetny jest 350! Skojarzył mi się z walentynkami: róże, czerwień, blondyna... xD I to ciemne tło, która bardzo ładnie się komponuje.
    351 - charakterystyczny trochę styl, mylę się czy nie? ;> Ale bardzo ładny! :D Ponuro szaro i... czy ja znowu widzę zegary? Czemu ostatnio każda szabloniarka ma na ich punkcie jazdę? Najpierw Jill, potem Mosquito, teraz ty... xD Ale ogólnie widzę też las i samotność, więc jak najbardziej uwielbiam ten szablon. Te rysunki w kołach są prześliczne, takie klimatyczne... :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, kochana, tak mi przykro... :( W takiej sytuacji nawet nie musisz przepraszać, wystarczyło jedno, dwa zdania wyjaśnienia: masz złe dni i to z konkretnego powodu. Więcej ludzi zachowuje się jak mend bez powodu, więc... niemniej bardzo mi przykro z powodu straty i mam nadzieję, że sprawnie wrócisz do wcześniejszego, pozytywnego stanu. No a spotkania naturalnie nie opuszczę, nie ma mowy! Tydzień temu byłam od początku do końca i nie inaczej będzie tym razem! Poza tym zarówno na stronie, jak i w grupie, możecie być pewne, że pozostanę na długo stałą bywalczynią ;)
      No nic, kończę, czekam na kolejne porcje szablonów od Was i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. O tym, dlaczego usunęłam i nie poinformowałam wyjaśniłam już Weasleyowej, wystarczy zerknąć powyżej :)

      Usuń
    3. Co ma do tego mój komentarz...? :O

      Usuń
    4. Szablon 346, chciałam po prostu byś wiedziała i nie oceniała mnie tak ostro skoro wyjaśniłam :)

      Usuń
    5. Ale to moja ocena. Wszystkich komentarzy nie czytam. Dobrze, że ci wybaczyła, cieszy mnie to. Ale dla mnie i tak postąpiłaś chamsko. Skleroza sklerozą, ale bez przesady.

      Usuń
    6. Och tak kocham Elfy i to bardzo! Ja też Ciebie darzę miłością :D. Wygładzenie to mój znak rozpoznawczy, hehe ^^. Dziękuję za miłe słowa, bardzo mi poprawiają nastrój. Kocham Twoje dłuuugie komentarze :D. Już nie ma co dziewczyny o tym dyskutować ;D.

      Usuń
    7. Miło mi, że kochasz moje komenty i Elfy tak samo <3 A jednak! Czyli jak wygładzenia, to Weasleyowa! Coraz łatwiej jest mi rozpoznać wasze szablony bez podpisu ^^

      Usuń
  17. dobra, dobra, w końcu udało mi się dostać do kompa :) strasznie dziękuję Ci za nagłówek, jest po prostu śliczny. wgl. kolorystycznie i tak dalej. odwaliłaś kawał dobrej roboty :) dziękuję, dziękuję, dziękuję ! :)

    Alex ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i mam nadzieję, że wszystko Ci się jakoś ułoży i wyjdziesz z dołka :)

      Usuń
    2. Dzięki i cieszę się, że Ci się podoba :).

      Usuń
  18. Nwm , czemu , ale mój kom , chyba sie usunął , więc go ponowie ;p
    1. Przegniłe , ostrze śmierci
    2.http://herosiwdrugiejwojnie.blogspot.com/
    3.Najlepsza byłby szablon , trzy kolumnowy.blog jest o II wojnie , a bohaterami są herosi , a więc lekki ff z Percy'ego Jacksona. Ogólnie niech będzie ta... hmm... wojennie.
    4. W lewej niech będzie zamieszczony ten obrazek:
    https://www.google.pl/search?q=Natalia+Arlovskaya&rlz=1C1SAVI_enPL520PL520&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Eb4WUe2FA4O0tAaYhoDICg&biw=1280&bih=872&sei=E74WUd3nF8TFswbXooGwBA#imgrc=HXzwatGTAQI8hM%3A%3BX32MQgxp_zwhaM%3Bhttp%253A%252F%252Fsphotos-a.xx.fbcdn.net%252Fhphotos-ash3%252F557132_283758175064680_105302641_n.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.facebook.com%252Fpages%252FNatalia-Arlovskaya-Belarus-Hetalia%252F281118291995335%3B600%3B411
    A w prawej ten:
    http://www.facebook.com/ajax/mercury/attachments/photo/view/?uri=%2Fajax%2Fmessaging%2Fattachment.php%3Fattach_id%3Dfa4cdd242bac5a405d467b307a110ff9%26mid%3Dmid.1361035129234%253Aa860bc21a358ed0418%26hash%3DAQCesS5cDyxxRG6n&attach_id=fa4cdd242bac5a405d467b307a110ff9&message=mid.1361035129234%3Aa860bc21a358ed0418&hash=AQBEEB1K8fCnWDZA
    W środkowej natomast , niech będzie jakiś symbol wojenny , np. czołg.
    W górze lewej niech będzie zarys twarzy Hitlera a w prawej Stalina.
    5.,,Czasem miłość wiedzie w otchłań nas samych , a co gorsza ludzi których kochamy'' - Paulo Coelho , i poprosiłabym , jakąś ozdobną czcionką ;)
    6.Rodzinnepogaduchy@interia.pl

    Z góry , bardzo wam dziekuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://story-of-my-life-with-one-direction.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chyba najbardziej odpowiadałby mi szablon z jedną kolumną po prawej stronie, jednak jeśli będą dwie to również się nie pogniewam. Na pięć stron u góry. Szablon z Frieda Rose oraz Zayn Malik

    4. Ewentualne zdjęcia: ---

    5. Ewentualny cytat: Miłość bez cierpienia nie jest miłością...

    6. Inne uwagi: ---

    7. Kontakt: e-mail: wyjdezaciebie@wp.pl GG: 17604262

    Z góry bardzo dziękuję za zrobienie dla mnie szablonu < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obyś więcej robiła tak cudownych prac jak te.
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Doobra, pewnie wyjdę na idiotkę, ale nie potrafię pobrać Twojego szablonu XD Otwiera mi się w Wordzie i widzę chińskie znaczki. Naprawdę nie wiem, co robię źle. Szablon pobieram tak, jak każdy inny. Bardzo proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię o szablonie 351 :D

      Usuń
    2. Kto Ci powiedział, ażeby to otworzyć w Wordzie?

      Pobrany plik należy rozpakować. Następnie postępujesz według instrukcji.

      Usuń
    3. Tak pobrał mi się szablon. Wiem, że należy go wypakować, bo zawsze tak robię, ale ten zapisał mi się całkiem inaczej (jako plik Worda) o.O

      Usuń
    4. Dobra, dobra, już mam. Nie wiem jakim cudem, ale w innej przeglądarce wszystko jest ok XD
      Przepraszam za kłopot :3

      Usuń
  23. 1. Hasło: przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://on-the-other-side-story.blogspot.com

    3. Koncepcja: Przede wszystkim miałoby być tajemniczo. To blog z opowiadaniem o duchach, morderstwie, kłamstwach i zagadkach... Podoba mi się szablon 344 i chciałabym, aby mój był utrzymany w podobnym klimacie. Rozmieszczenie elementów (czyt. pole tekstowe, kolumna) chciałabym takie samo. Kolorystyka koniecznie ciemna

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a)w tle - http://i49.tinypic.com/okwu21.png
    b)jest duchem, więc dobrze gdyby był półprzezroczysty - http://i45.tinypic.com/scq9tf.jpg
    c)http://i46.tinypic.com/31458vm.jpg
    d)http://i47.tinypic.com/i4h553.jpg

    5. Ewentualny cytat:
    Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas

    6. Inne uwagi: Chciałabym aby wszystkie obrazki znalazły się w nagłówku
    żeby tło i litery nie kontrastowały ze sobą zbyt rażąco, bo podczas czytania bolą od tego oczy ;)
    BARDZO BYM CHCIAŁA ŻEBYŚ TO WŁAŚNIE TY WYKONAŁA SZABLON DLA MNIE. Uwielbiam Twoje prace!

    7. Kontakt: ewazuk@icloud.com i 11483128 - gg

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://bez-skrzydel.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby na szablonie pojawiły się postacie Gaary i Naruto Uzumakiego z anime Naruto, ale jako przyjaciół. Poza tym jakieś skrzydła, niebo, coś co nawiązuje go aniołów. Mogą się też pojawić postacie Kiby i Sasuke. I raczej realistyczne, jeśli się uda. Resztę pozostawiam szabloniarce :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Nie, nie mam.
    5. Ewentualny cytat: Stojący obok człowieka był jak zjawa, blady i czarny anioł stróż...
    6. Inne uwagi: prosiłabym, żeby szablon był dwukolumnowy. do tego, gdyby nie był specjalnie skomplikowany, żeby nie trzeba było niczego przesuwać, aby dopasować, mam nadzieję, ze to zrozumiałe.
    7. Kontakt: e-mail: krowa-z-mlekiem@wp.pl gg: 4947291

    Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://fremione-love.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Tematyka: Fremione. Liczę na Twój pomysł, byle tło nie było za ciemne.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Niech będzie gdzieś wkomponowany napis: "Fremione love" i "Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mail: adriannna.ka@gmail.com
    gg: 45742142

    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
    Szablon sobie właśnie taki wymarzyłam, jest idealny, no i pomogłaś mi zacząć drugi rozdział. Dzięki Tobie zmieniłam nieco koncepcję, ale nie jest źle, ba, nawet lepiej!
    Przepraszam, że nie napisałam wcześniej, ale jestem na obozie narciarskim i nie miałam dostępu do komputera, nawet teraz mam pożyczony od koleżanki.
    Jeszcze raz wielkie dzięki, przesyłam pozdrowienia dlaCiebie i całej załogi Zaczarowanych Szablonów
    Moony.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe szablony ;)
    w ogóle tak magicznie na tym twoim blogu ;)


    zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu! :)
    http://arcaane.blogspot.com/2013/02/candy-2102-1003.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Na początku chciałabym powiedzieć, że macie świetny szablon główny - taki potterowski. :> A łączenie obrazków w nim jest wprost rewelacyjne :D
    A co do szablonów z notki, najbardziej podoba mi się trzeci na zamówienie i ostatni darmowy. Po prostu mają w sobie ''to coś'' :)
    Od razu mi się tu spodobało, widać że robicie kawał dobrej roboty, jeśli chodzi o wasze prace. :) Będę tu wpadać w miarę możliwości. Weny życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: www.fragile-lily.blogspot.com

    3. Koncepcja: Ogólnie wesoło, może jakaś dziewczyna z rudymi włosami i zielonymi oczami (może być z James'em Potterem, ale nie musi).

    4. Ewentualne zdjęcia: brak

    5. Ewentualny cytat: brak

    6. Inne uwagi: brak

    7. Kontakt: kasia030399@gmail.com

    Mam pytanie ;) Czy jeżeli przeniosę blog na inny adres to mogę mieć na nim zamówiony szablon (na starego)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana adresu bloga ;) lily-evans-kochac-czy-nienawidzic.blogspot.com

      Usuń
  31. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Blog:ocenialna-blogow.blogspot.com
    Koncepcja: zależałoby mi na jakichś jasnych kolorach, może seledynowy?
    Zdjęcia: zdaję się na osobę tworzącą szablon, zaleśży mi tylko na tym, żeby pasowało to do tematyki ocenialni.
    Cytaty: Nie oceniaj dnia po tym, jakie zebrałeś żniwo. Sądź po ziarnach, które siejesz.
    Inne uwagi: zależałoby mi na szablonie wykonanym przez Weasleyową, o ile est to oczywiście możliwe. :)
    Kontakt: konto.blogowee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to jestem jakas upośledzona. Niby pobrałam ten szablon itp. itd., ale za żadne skarby nie umiem go otworzyć. Także mam do Ciebie parę pytań: w jakim programie mam go otworzyć? Jak dodać szablon na bloga? No i najważniejsze: czytałam poprzednie komentarze i było tam coś o 'rozpakowaniu' pliku. Jak się go rozpakowuje? Możesz mi napisać na maila: malirola123@gmail.com
    Z góry dzięki za odpowiedzi ^^
    Btw, świetny szablon u Was. Uwielbiam Potterowskie klimaty, macie u mnie duuży plus ;)
    Moony ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! No i zapomniałam ocenić pozostałe Twoje szablony!
      #342 Nie lubię Justina. Eminema też nie, bo to chyba on jest tym drugim facetem? Ale szablon ogólnie bardzo ładny. Jasne twarze i kontrastujące ciemne tło. I bardzo przemawiająca sentencja.
      #343 Widzę One Direction, a dokładniej Harry'ego na pierwszym planie ;D Nie wiem czemu, jakoś nigdy mnie nie pociągały opowiadania z zespołami/piosenkarzami/aktorami w roli głównej. Rzeczywiście nagłówek zwykły i równocześnie niezwykły, bo ja na pewno bym czegoś takiego nie wykonała.
      #344 Dramione jeszcze zniosę, ale Sevmione?! Albo Drarry. Fu! Czysta patologia! Szablon oczywiście genialny, kolejny mądry cytat do zapamiętania.
      #345 pozwolę sobie pominąć, bo już napisałam co o nim sądzę ;)
      #346 No ten to mnie powalił na kolana. Ruda dziewczyna, zielone tło, fajny cytat ;D Jak się nie znajdzie ktoś chętny do wzięcia, to założę bloga o takiej tematyce, żeby pasował do szablonu, bo jest naprawdę fenomenalny.
      #347 Nie obraź się, ale szablon średnio mi się podoba. Może to wina jak dla mnie zbyt dużego nagłówka? Choć kolorystyka i dziewczyna (RUDA!) są jak najbardziej okej.
      #348 Szablon jest... Taki... Mhroczny. Lustro i świeca, z niego bije tajemniczością! A postacie na nim są bardzo ładne ;)
      #349 Czyżby stworzony z myślą o Hinny? Albo jakimś innym parringu z Ginny w roli głównej? Naprawdę, ładny, zwłaszcza to połączenie rudych włosów Bonnie z tym czerwonym tłem na dole.
      #350 Czerwono, czerwono wszędzie! Jak widzę ten szablon to od razu nachodzi mnie ochota, żeby napisać jakieś romantyczne opowiadanie :P
      #351 Kojarzy mi się... Z samotnością i ucieczką. Nie wiem czemu, to chyba przez tą szarość lub przez to, że raz w tle za dziewczyną jest dom, a raz las i jest ona taka niespokojna, jakby przed czymś uciekała.
      No cóż.. Zazdroszczę talentu i chęci, pozdrawiam jeszcze raz i dobrej nocy całej załodze Zaczarowanych!
      Moony ♥

      Usuń
  33. Witajcie! Czy któraś z was, dobre duszyczki, mogłaby mi pomóc? Chodzi mi mianowicie o to, że wiem jak zrobić przezroczyste tło na posty, jak zaokrąglić rogi i w ogóle, ale nigdzie nie umiem doszukać się z instrukcji jak zrobić coś takiego w kolumnach bocznych. Zna ktoś z was odpowiedź? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Czy wiesz, że na pytania jest odpowiednia zakładka?

      Usuń
  34. Droga Jill! Wysłałem Ci maila,ale jak dotąd - nie otrzymałem odpowiedzi, a było to dosyć dawno. To dla mnie bardzo ważne, więc jeśli możesz - odpisz.

    OdpowiedzUsuń
  35. [Spam] Szabloniarnie powstają po to, aby pomóc nam w wizualizacji bloga, często sami nie potrafimy sobie poradzić z grafiką, więc prosimy o pomoc. Ocenialnie natomiast naprowadzić nas mają do polepszenia swojego bloga i podpowiedzieć, co zmienić, aby było lepiej. Blogi prywatne mają różną tematykę, ale to samo na celu - umilić nam czas, na czytaniu bądź możliwości zobaczenia zdjęć, czy innych tego typu rzeczy. Jednak spisy i katalogi służą nam najbardziej, gdyż to one łączą w sobie wszystkie te strony i umożliwiają łatwiejszy dostęp do nich.
    Tak więc dołącz... Serdecznie zapraszam na nowo powstały spis blogów: www.kidzuita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. heej ;)
    po pierwsze: nie smuuutaj, chociaz bywa zle, z czasem wszystko sie reguluje i wychodzi na dobre ;)
    po drugie: omniomniooom <3 cudowne szablony, az nie sposob wybrac najladniejszy ;D
    po trzecie: niestety komentarz pisze z telefonu, wiec nie moge zrealizować pierwszego wymogu przy zamowieniu - wstawienia buttonu, ale jak w weekend dopadne komputer, to pierwsze co wstawie, mam nadzieje, ze to nie problem :)
    po czwarte: zamowieeeenie <3
    haslo: przegnile, ostrze smierci
    adres: hermione-fred.blogspot.com
    koncepcja: uklad obojetny, kolory ciemne, mroczne, chociaz moga byc rowniez jasne, to zalezy jak podpowie Ci zmysl artystki ;p ogolnie blog jest o Hermionie Granger i Fredzie Weasleyu
    zdjecia: podobnie jak z buttonem, wszystko mam pozapisywane na laptopie, wiec jesli zgodzisz sie wykonac, to Ci je przesle mejlem czy innym komentarzu
    cytat: nie zalezy mi, aby byl, chociaz taki jest tytul bloga "Prawdziwa miłość jest jak duch, o którym wszyscy mówią, ale niewielu go widzialo". ~ Francois de La Rochefoucauld
    inne: brak
    kontakt: daffodildark@gmail.com ; gadugadu niestety nie posiadam ;<
    + limit napisalas 5-8 przy czym nie wiem czy wybierzesz ze wszystkich czy te pierwsze ;< jesli moje jest juz poza limitem, szkoda, sprobuje ponownie nastepnym razem^^
    a wiec to chyba wszystko.
    nie przejmuj sie, zycie czesto daje cytryny, dlatego rob lemoniaaade
    daffodil.
    PS. usmiechniiiiiiij sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń