g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.02.2013

[352-356] So cold

Jak jest każdy widzi, a dobrze nie jest. Poprzednia notka była prawie dwa tygodnie temu. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz mieliśmy tak słaby okres. Dużo jest w tym mojej winy, bo za mało czasu spędzam na blogu. W sytuacji, gdy sama nie świecę przykładem trudno mi motywować dziewczyny, by się bardziej starały. Ostatnio wszystko idzie źle. Gdyby nie było mi szkoda pracy, którą włożyłam w tę szabloniarnię, już bym zwijała manatki i znikała z blogowego świata. 
Dobra, koniec narzekania. Poudawajmy przez chwilę, że jest dobrze.
Staże dziewczyn dobiegły końca. Weasleyowa zostaje przyjęta na stałe - serdecznie witamy w załodze! Mam nadzieję, ze dobrze się u nas czujesz i już nas nie opuścisz :) Co do Mosquito, to sprawa wciąż jest do obgadania. Także, Mos, jak będziesz miała chwilę, to odezwij się na gadu.
Rewa nadal nie daje znaku życia. Po jutrze najprawdopodobniej zostanie usunięta z załogi.
Ombre wraca z urlopu. na dniach z urlopu, także niedługo powinna pojawić się notka od niej.
Jak widać na górze, otworzyłyśmy nabór. Zapraszamy wszystkich, którzy interesują się grafiką do składania zgłoszeń :)
I, teraz możecie mnie zbić, ale nie zrobiłam jeszcze żadnych zamówień z poprzedniej notki. Mam jeszcze wcześniejsze plus jakieś wolne. Aktualne będę oddawać na bieżąco. Jak tylko jakieś zrobię, to prześlę Wam całość na email. Jak już chyba wspomniałam, czuję totalne zniechęcenie do robienia szablonów. Nawet jeśli wena mi wróci, to najprawdopodobniej zrezygnuję z wykonywania zamówień na jakiś czas.






Zamówień nie przyjmuję.

29 komentarzy:

  1. Jill, kryzys twórczy każdego może dopaść, więc nie przejmuj się. Mimo wszystko mam nadzieję, że szybko minie.
    Co zaś tyczy się szablonów - trzeci. Mam słabość to grafiki z tym rycerzem na koniu. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się zmusiłam, żeby dodać notkę i zacząć robić coś na blogu, to powoli zaczynam wychodzić na prostą. Kiedy ludzie z taką życzliwością się do ciebie odnoszą, to nie da się inaczej. Ślicznie dziękuję : ) Co do rycerza, to mam już zrobiony szablon o podobnej tematyce, który będzie można zobaczyć w następnej notce :)

      Usuń
  2. Szablony epickie, nie martw się, luty to taki zawsze miesiąc do dupy za przeproszeniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, jak dobrze, ze ten miesiąc się już kończy!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Mimo wszystko szablony piękne.
    #352 jest taki fajny. Weasleyowy ^^ A że pojawia się tutaj dziewczyna, to od razu ma nachodzi chęć pisania fanfiction z Fredowym/Georgowym romansem. Świetnie dobrałaś kolory, naprawdę miło na niego patrzeć.
    #353 czy dobrze widzę strażaków? Aż nie chce mi się wierzyć, że to szablon na loga.. Jest taki tryskający energią, choć jeśli się przyjrzeć bliżej bije też z niego groza. I to mi się w nim podoba.
    #354 otworzyłam szablon przed przeczytaniem notki i myślę 'To musi być jakieś fajne opowiadanie'. Szkoda, że szablon nie jest na żadnego bloga, ale może kiedyś tam go wykorzystam, bo natchnienie przywodzi olbrzymie ;)
    #355 I kurczę kolejny świetny szablon! Znowu mam pomysł na opowiadanie, choć z moim własnym stoję w miejscu. Genialnie dobrałaś tu kolory, podobają mi się czerwone usta kobiety pośród wszechobecnej szarości.
    #356 Od razu skojarzył mi się z opowieściami z Narnii. Ten lewa tak na mnie chyba wpłynął. I znowu mam pomysł na opowiadanie. Chyba będę często oglądać Wasze rozmaite szablony, bo jak je widzę, to momentalnie nachodzi mnie wena twórcza.
    Wierzę w siłę Szablonarni i myslę, że jeszcze uda Wam się powrócić ;)
    Pozdrawiam, Moony ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość szablonów to zamówienia, tyle że jakoś nie mam czasu, by wyszukać adresów. Postaram się jednak uzupełnić notkę w najbliższym czasie :)
      Możesz mi zdradzić, co w 356 kojarzy się z Narią? Nigdy nie czytałam/oglądałam tej sagi, więc jestem ciekawa :)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i miłe słowa.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Ech, a tak wyczekiwałam, że dodasz notkę i będe mogła zamówić szablon :< Ale rozumiem cię.Najbardziej uwiódł mnie szablon nr. 352, 354 oraz 355 ;> Pozostałe też są wspaniałe.Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i znowu zyskasz siłę na robienie szablonów, bo naprawde robisz je cudownie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w ogóle zrezygnuję z zamówień, ograniczając się tylko do robienia zam. z losowania, współpracy i konkursów - w notkach prawdopodobnie ich nie będę przyjmować. Człowiek się trochę denerwuje, kiedy robi jakąś pracę, stara się, a zamawiający tydzień później ustawia sobie inny szablon ; ]
      Ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie : )
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Eeejj... Nie możesz tak myśleć... Jak porzucisz szablony to... No nie wiem co bo nie mam co ci zrobić ale będzie źle. 352 jest cudny. Kocham bliźniaków a w takim ślicznym szablonie prezentują się bardzo... Atrakcyjnie. 355 jest taka... Gangsterska... Bardzo ciekawie wygląda. Mam nadzieję, że weźmiesz się w garść i jeszcze dokopiesz szablonami! xD!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często chcę porzucić szablony, ale nie potrafię zostawić Zaczarowanych. Zbyt wiele pracy w nie włożyłam (zresztą nie tylko ja, cała załoga bardzo się stara), aby móc zrezygnować. Nie zmienia to jednak faktu, iż ciężko jest się powstrzymać od takich myśli ; ]
      Dziękuję za wsparcie, to bardzo pomaga : )
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Daj spokój. Moim zdaniem powinnaś wziąć więcej niż niecały tydzień urlopu. Tu trzeba odpocząć, jesteś podporą całego bloga, to nie jest łatwe zadanie. Poza tym każdy z nas ma własne życie, prawda? Każdy ma takie chwile: ja na przykład muszę zaliczyć w piątek cały semestr z matmy -.- I, o dziwo, ogarnia mnie dziwny spokój... Btw mam pisać esej z polskiego, a tymczasem ja sobie siedzę i nawijam o mojej matmie xD Także, kochana moja, odpocznij trochę. Tworzenie szablonów to pasja, nie obowiązek czy praca. Robisz to, co lubisz i kochasz. Myślę, że to nie zanikło, a wręcz jestem tego pewna, ale robotem nie jesteś, zmęczyć potrafi nawet coś tak przyjemnego. To jak muzyka: kochasz ja słuchać, ale w pewnym momencie masz już dość i potrzebujesz przerwy, by za chwilę znowu do niej powrócisz, bo tęsknisz. Oby tak i było tym razem :)
    Szaaaablooooooooniiiikiii!! Jak jaaaa za waaaaami tęęśknhiiiiiłaaaam! <3333333333333333333 Wreszcie jestem w swoim żywiole! ^^
    352 jest taki pozytywny! Te gęby patrzą się na mniej i śmieją mi się w żywe oczy! Bezczele jedne hohwarckie! Mamy tu połączenie świata HP ze światem... światem. Innym Jakimś tam. No i oczywiście Gryffindor! Twój dom? ;> Mój to Ravenclaw, wszędzie mi to wychodzi i bardzo dobrze ^^ Barwy idealnie dobrane, a ten pasek po prawo jest świetny: niby zwykły pasek i herb, ale daje doskonałe wypełnienie! Blawo ^^
    Patrzę na 253 i wiesz, co i powiem? W życiu bym się czegoś takiego nie spodziewała! I o to właśnie chodzi: szukanie we wszystkim inspiracji! Ja rozumiem, wiatr, ziemia, trawa, ale... strażacy? Dooobre 8) Barwy doskonale dobrane: wygląda to jak strona strażacka, poważnie! czerwień, pomarańcz i czerń,. I od razu skojarzył mi się wielki pożar lasu niedaleko mojego domu, jakieś pięć lat temu. Stałam i się gapiłam, jak helikoptery zrzucają wodę xD Także, hm... gorący towar! :D
    354 - ojej, kocham ten szablon! Uwi3elbiam takie klimaty, dobrze o tym wiesz ^^ A więc mamy mendę króla-rycerza, jakieś inne rycerzyki, jakiegoś Golluma w kapturze, konie i jakieś dziwne białe ludzie po prawo na dole xD Hm, a te obłoczki na brzegach na pierwszy rzut oka wyglądały jak śnieg, ci jeszcze bardziej mi się spodobało ^^ Generalnie szablon dość ponury i utrzymany w tematyce fantasy. Oj, uwierz, znajdziesz na ten szablon nabywców, znajdziesz! <3
    355 - Imperium Krytyki? ;> Nowe gadziny, coby to zdawały się być mądrzejsze od Kinga i Tolkiena? :D Mam do nich uraz: raz kiedyś pewna menda tak zjechała mojego bloga, że aż go usunęłam, za co czytelnicy chcieli mnie zjeść. Ale już do niego nie wróciłam, choć powinnam, choćby po prostu z zemsty: być tak bezczelnym to już naprawdę... bezczelność xD No ale tamta agentka pobiła wszelkie granice. Ja myślałam, ze takie blogi to powinny pouczać, a nie opieprzać... O.o Ale wracając do szablonu: skojarzył mi się z jakąś grą, wiec napis mnie zaskoczył :D Jakieś takie wyścigi, kryminały i tego typu rzeczy ^^
    Ale bardzo mi się podoba, nic dodać, nic ująć ^^
    356 i widzę Aslana, Hogwart, jakieś dziwne mapy, lalusia i jakąś babkę,. To tak na pierwszy rzut oka :D A potem jeszcze jakieś chmurki. ładnie komponuje się tutaj ten niebieski, to jest tekst i jego pole. Kojarzy mi się to z letnim wieczorem, kiedy to słońca już nie ma, po jednej stronie niebo jest jeszcze intensywnie pomarańczowe, niemal krwawo czerwone, ale z drugiej strony pojawi się zielonkawa oświata, która, im dalej, tym jest ciemniejsza, by w końcu zamienić się w granat nocy. Boże, aż zatęskniłam za latem, a przecież tak go nie lubię! XD
    No i bardzo dobrze, że zamówień nie przyjmujesz, musisz odsapnąć, ale już się o tym ode mnie nasłuchałaś. Także czekam na kolejne WASZE prace i pozdrawiam! I obym częściej zastawała tu notki. No i oczywiście zdrowia, kochana, zdrowia, sił i wiary! Pamiętaj, że wszyscy jesteśmy razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię wziąć więcej. Wiem, że Avia doskonale zajmuje się blogiem, ale... jestem jak te nieznośne mamusie, które nie potrafią zostawić swojego dziecka chociażby na sekundę. Wrrr, głupie to, ale co zrobić :(
      Swoją droga miałam kryzys dwa tygodnie, dodałam notkę, przeczytałam te wszystkie miłe słowa... i od razu mi wena wróciła. Następnym razem nie będę tyle czekać, tylko od razu tak zrobię! To niesamowicie motywujące, kiedy inni w Ciebie wierzą :)
      Jak tam matma? Jak znam Ciebie, to pewnie piąteczka bez problemu będzie! (Chociaż dla mnie matma to czarna magia, weszły mi dziś na lekcji cos, tg i tak dalej - wtf?)
      Uff, jesteś krukonką - możemy rozmawiać! Z gryfonami nie trzymam, bo to uwłacza mojej godności! ; ) Ogólnie najbardziej lubię Slytherin, bo mam słabość do angstu i czarnych charakterów :)
      Strażacy są robieni na zamówienie, ale zapomniałam dopisać ; x Ogólnie szablon sprawiał mi wiele problemów, zupełnie nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Co do końcowego efektu, to podoba mi się układ, ale nie nagłówek.
      Mam kolejny fantastyczny szablon. Osobiście uważam, ze jest lepszy niż ten, więc chyba Ci się spodoba :D
      Trudno trafić na dobra ocenialnie. Znasz może Karnego Kaktusa? Tam doskonale krytykują osoby, które nie umieją oceniać.
      Kurczę, co za Aslan? Znaczy że z Narnii, ale... nie oglądałam i nie wiem, o co Wam chodzi - tyle Ci powiem :D
      Taaak, koniec z zamówieniami! Hip hip, hura! :) Mniej stresu, yeey :)
      Ślicznie dziękuję za komentarz, loff ju :)

      Usuń
    2. Oki, po kolei.
      Kochana mamusia? To wspaniale :D W sumie nie powinnam się cieszyć, że nie chcesz urlopu, ale to znaczy, ze tak łatwo od tego bloga nie odejdziesz, a to zawsze bardzo cieszy ^^
      Tak, rzeczywiście komentarze są bardzo budujące, sama wiem po sobie, kiedy czytam komentarze pod moimi notkami. Trzeba było od razu na to wpaść, ale cóż, Polak mądry po szkodzie, haha xD A raczej po prostu na przyszłość już będziesz wiedziała, jak działać ;)
      Piąteczka? Ja na dwóję zdaję :( xD Podwinęła mi się noga w pierwszym semestrze, który swoja drogą był najgorszy w mojej szkolnej karierze, no i tak jakoś wyszło. Ale w ogóle się nie stresuję tym testem (o dziwo!) i jakoś nie wyobrażam sobie, bym miała tego nie zdać, więc sądzę i jednocześnie mam nadzieję, że będzie dobrze ^^
      Z gryfonami nie trzymasz, bo to uwłacza twojej godności? xDDD A to dobre! :D No ja tam podobnie: kocham Snape'a, ale jednak Krukloni to Krukoni ^^ I sama się sobie dziwię, bo mam podobnie jak ty, ale jakoś nigdy mnie do Slytherinu nie ciągnęło.
      Z szablonami jak najbardziej sobie poradziłaś, są wspaniałe, więc tak: umieraj w spokoju ;) A tego Karnego Kaktusa nie znam, ale aż sobie wejdę, po prostu muszę! <3
      A Aslan, moja droga, to lew, który potrafi mówić i... hm, władca Narnii, tak to można nazwać. Najbardziej związała się z nim najmłodsza z czwórki rodzeństwa, Łucja, która przez cały czas bezgranicznie w niego wierzyła. Poczytaj sobie, chociaż pierwsze części :D

      Usuń
  7. Dziękuję Ci z całego serca strażackiego! Stworzyłaś dzieło! Dziękowałam już na gg, jak przesłałaś mi szablon, ale raz jeszcze muszę to zrobić. Tworzysz cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  8. Błagam was, zmieńcie czcionkę, bo jeśli chodzi o tekst postów, to ja kompletnie nic nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam czcionka, szablon zmieniliśmy! ; )

      Usuń
  9. A co do szablonów... Wow! Naprawdę ogromny szacunek. Pierwszy genialny. Nie do końca mi się podoba rozwiązanie z tłem pod postami, nie jestem zwolennikiem tego typu zeszytowych wypełnień. Ale sam nagłówek i ten pasek z herbem mnie zachwycił. Podobnie z kolejnymi szablonami. Są naprawdę świetne. Idealne na opowiadania.
    Swoją drogą, muszę chyba zacząć jakieś pisać, żeby adoptować któryś z szablonów ;)
    Pozdrawiam!

    wyznania-alkoholiczki.blogspot.com
    posegregowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię takich rozwiązań z notkami, ale do tego szablonu idealnie mi pasowało.
      Ślicznie dziękuję za komentarz i mam nadzieję, ze wena dopisuje :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Wiesz, mam was w obserwowanych, ale ostatnio tu było tak cicho, że kilka razy wchodziłam i patrzyłam czy może ktoś wstawił nową notkę. Tak więc się cieszę, że dałyście jakiś znak życia. Droga Jill, mam nadzieję, że szybko odzyskasz wenę ;D Uwielbiam twoje szablony. Są takie cudowne, śliczne i ach.. takie magiczne.
    Co do szablonów to moim faworytem jest 356. Hogwart? Jest, Karen Gillan? Jest. Jakiś przystojniak? Jest. No i oczywiście Aslan? - Jest. Szkoda, że jest tak mało narnijskich szablonów. ; P
    Nie przedłużając życzę wszystkiego dobrego i mnóstwo weny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy gorszy okres, ale mam nadzieję, że to tylko przejściowe. Będziemy walczyć o ten blog :)
      Wiesz co, szablon 356 był pierwotnie robiony jako szablon dla Ciebie, ale uznałam, że jest do kitu i zrobiłam inny. Teraz byłam pod ścianą, bo nie miałam co dodać, więc padło na niego ; )
      Dziękuję za komentarz
      Pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  11. Szablony jak zwykle śliczne *.*
    Moim ulubieńcem jest jednak czwarty.
    Po prostu - boski *.*
    Wena każdego może opuścić. Nie przejmuj się.
    Z czasem powróci. Uwierz :)
    Kiedy wrócisz po urlopie życzę Ci, aby tej weny już nigdy Ci nie zabrakło ;)
    Pozdrawiam.
    Mystery~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie i pozdrawiam ciepło ; *

      Usuń
  12. Dzięki z całego serca, że zostałam przyjęta :D ehhh od tygodnia jestem bez komputera. Może w następnym tygodniu wrócę, jak go naprawią. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj do nas, bo tęsknimy! :(

      Usuń
    2. To ja tęsknię za Wami bardziej! :D

      Usuń
    3. No to jazda tu do nas :D

      Usuń
  13. Ajć, ja gryzę ręce z niecierpliwości, kiedy pojawi się mój szablon, a tu rozczarowanie... ale broń Boże nie mam Ci tego za złe! Wiem co to jest kryzys twórczy, ale ani waż zwijać mi się z bloga! Mimo iż niedawno trafiłam na Waszą szabloniarnie, szybko została ulubioną. Uwielbiam cieszyć oczy grafiką, jaką tworzycie, oraz jakoś tak polubiłam całą ekipę. Tobie Jill, jak i całej załodze życzę dużo weny i chęci do wykonywania szablonów, oraz czasu i pomysłów! Musicie się trzymać ;)
    A co do szablonów to szczególnie urzekł mnie 354 i 355 *^* . Oba są prześliczne... A szablon główny, za przeproszeniem, urywa dupę wraz z pachami! Mimo tego braku weny, na prawdę kawał świetnej roboty ;>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń