g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.02.2013

[328-333]Informacja

Cześć ludziska,
przeważnie nie dodajemy notek bez szablonów, dlatego pewnie większość z Was jest zdziwiona. Nie martwcie się, ten post zniknie wieczorem, jak tylko dodam swoje prace. 
W każdym razie - usunęłyśmy czat. Anonimowość anonimowością, ale uważam, że pod własną opinią podpisywać się trzeba. Jesteśmy na tak, jeśli chodzi o krytykę - byleby z uzasadnieniem i nie z anonima. Jednakże, skoro zlikwidowałyśmy jedną możliwość porozumiewania się, to chciałybyśmy dać Wam inną. Co myślicie o Sobotach z Szabloniarkami? 
Co tydzień, między 20-22, ktoś z załogi będzie miał "dyżur". W tym czasie będzie doradzał, pomagał... wszystko, co tylko będziecie chcieli (Echem, widzę powtórzenia  nie krzyczcie) . Rozmowy zaplanowałyśmy w grupie na fb, o tutaj.
Nie mam pojęcia, czy ten pomysł wypali. Dzisiaj zrobimy test. Zapraszamy wieczorem tutaj! :) 

Edit. 00:34, 10.02.2013 r.
Niestety na fb nie mogłam być, ale z tego, co widzę, to "spotkanie" się udało. Już oficjalnie mogę powiedzieć, iż takie soboty będą odbywały się co tydzień. Hip hip, hura!
Dzisiaj mam tylko zamówienia - z większości nie jestem zadowolona. Brakuje im.. czegoś. Może powrót do szkoły sprawi, że wena powróci ; )
Przypominam, że możecie pobierać również zamówienia - więcej informacji znajdziecie w regulaminie. Jeśli jakiś napis Wam nie pasuje, to piszcie. Staram się zostawiać sobie wersje bez napisów.

Zamówienie dla Hinny Forever

Zamówienie dla Kosmiczne Video

Zamówienie dla Krakenowe Cos

Zamówienie dla Ksiazkowo wg. Rafała

Zamówienie dla Rose Stella Weasley

Zamówienie dla Sara Abel

Mam jeszcze trzy zaległe zamówienia - dziewczyny, jak tylko je zrobię, to wyślę Wam pliki pocztą, także nie będziecie musiały czekać aż do następnej notki. Przepraszam, ale ostatnio brak mi czasu.
Przyjmę wszystkie zamówienia, które zostaną dodane przed 12 dnia 10.02.2013 r 

PS Niech ktoś powie, że zna jakaś dobrą alternatywę HP. Jestem na totalnym głodzie.

88 komentarzy:

  1. Jest to świetny pomysł:)

    Pozdrawiam całą załogę zaczarowanych szablonów:)

    Ah, Jill, ciekawe czy mnie pamiętasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, Sandra zawsze ma dobre pomysły :)

      Nicku niestety nie kojarzę :(

      Usuń
    2. To może się wbiję koło 21 i poszukam odważnych do pierwszej metamorfozy. Okaże się, czy by to wypaliło =)

      Usuń
  2. hehe:)

    Robiłaś szablony i prowadziłaś bloga, bodajże o tematyce fantasy. Nie wiem czemu ale zapamiętałam Ciebie właśnie jako szabloniarkę, i taką mającą swój styl graficzny, dlatego łatwo Cię rozpoznałam:)

    Nic nie szkodzi, że mnie nie pamiętasz, ważne, że ja o Tobie pamiętałam hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablony-Jill czy jakiś starszy blog? :D
      Może jak podasz adres bloga, który miałaś na onecie, to mi się przypomni ;> Mam lepszą pamięć do adresów niż do nicków :D

      Usuń
    2. Cóż prowadziłam dwa blogi, nie pamiętam z którego mogłaś mnie znać, ale podam obydwa:)

      skrzydla-wspomnien-katte.blog.onet.pl

      i jeszcze ten: potomek-zla.blog.onet.pl

      teraz sie przerzuciłam na blogspota, chyba wiadomo dlaczego, skoro widac co sie dzieje z onetem... hehe

      Usuń
    3. Ooo, pamiętam Skrzydła-Wspomnien-Katte! Kurczę, jaki ten blogowy świat jest mały ; )
      Swoją drogą mówisz, że teraz się przerzuciłaś na blogspot... dopiero teraz porzuciłaś onet? ; o

      Usuń
    4. O no widzisz:) Ale ja tam od razu poznałam Ciebie,hehe:)
      Tak, przerzuciłam się, ale też długo nie działałam pisarsko na onecie, chyba z półtora roku:) także wiesz, można mi wybaczyć hehe:)

      O widze, że przyjmujesz zamówienia, to zaraz złożę do Ciebie:)

      Usuń
    5. Jeśli chcesz jakąś alternatywe HP to mogę polecić Ci bardzo fajny blog, nie odbiega od głównej tematyki, ale jest super pisany, fajnie sie czyta no i przynajmniej z jakimś ciętym i ostrym językiem napisany:) Co prawda to mojej przyjaciółki, ale mnie się podoba:)I nie dlatego, że to moja przyjaciółka hehe [ http://chains-of-fear.blogspot.com/ ]

      Usuń
    6. No to jazda z zamówieniem:

      1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

      2. Adres bloga: http://ksiaze-irmiel.blogspot.com/

      3. Koncepcja: Okey, ogólnie to tematyka krąży wokół księcia, tajemniczego i potężnego i złego mężczyzny, może pojawić się jakiś element z upływem czasu zwiazany, tutaj zostawiam wolną rękę. Chodzi mi głównie, o to by była to postać mężczyzny tajemniczego:) A! Oczywiście układ prawostronny bym prosiła:) Chyba, że miałabyś inną wizję, też dobrą:) Na kolumny itd, to już jak wolisz, według Twojego gustu:) Już widziałam nie raz i nie dwa Twoje szablony, więc ufam Ci, hehe:)

      4. Ewentualne zdjęcia: No brak takowego:)

      5. Ewentualny cytat: " Aby stać się lepszym, nie musisz czekać na lepszy świat"

      6. Inne uwagi: Byłoby dobrze, żeby w sumie szata graficzna nie była zbyt mroczna, może być fioletowy, granatowy, dopuszczam wszystko, byle nie jaskrawe kolory:) Coś, co nada taki tajemniczy ton:)

      7. Kontakt hmm, gg pewnie lepsze, ale niestety na studiach to już wogóle nie używam, także wolałabym adresem mailowym: katarzyna.hoff@gmail.com


      Dziękuję z góry Jill :)

      Usuń
    7. Jejej, zapomniałam sprecyzować, ze poszukuję Au, gdzie głównym bohaterem jest Harry. Niemniej ślicznie dziękuję za podrzucenie linka :)

      A zamówienie przyjmuję - piszę to, aby nie było wątpliwości ; )

      Usuń
    8. Aj, no nic się nie stało:)

      Dziękuję za przyjęcie zamówienia i niezmiernie się cieszę, że właśnie Ty go wykonasz:)
      Nie watpię w Twój talent, jak i oczywiście innych szabloniarek:)

      Pewnie niedługo założę na blogspocie kontynuację Skrzydeł Wspomnień, ale to jeszcze odległe czasy:)

      Usuń
    9. Wysłałam propozycje szablonu na email ; )

      Usuń
  3. Uważam, że jest to dobry pomysł, ale wszystko okaże się w praktyce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zobaczymy, jak to będzie :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! :D Kto pierwszy będzie miał ''dyżur''? ;) Jak mi się nie zapomni to wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Jill na pewno, a co do reszty to nie jestem pewna...

      Usuń
  5. Co ma nie wypalić? Nie widzę powodu. Poza tym to będzie dobry sposób, by poznać lepiej nasze Panie szabloniarki! A od tego się nie wywiniecie, skoro już stworzyłyście taką stronę ;) O, i w sumie bardzo mnie pocieszyłaś, że niebawem będę mogła pooglądać Twoje prace ^^ Ech, brak szablonów, faktycznie aż dziwne: nie ma o czym gadać :D Ok, czekam na pierwszy dyżur oraz notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że chcemy się wywinąć? xD

      Usuń
  6. Witaj, czy zrobiłabyś i dla mnie szablon?Na blog - http://grafiikan.blogspot.com/ . Założyłam sobie bloga o grafice, różne sygnatury itp. jednak w szablonach leżę, nie wiem co i jak. Raczej w tym się nie czuje. Chciałabym taki szablon dotyczący grafiki, tak aby dziewczyn ani chłopaków na nim nie było. Jakiś ciekawy by był. Nawet nie wiem gdzie szablon wstawić.
    Podobałby mi się jakiś kolorowy szablon, po środku właśnie taki hm pasek :D gdzie się pisze posty.
    Mogłabyś mi jeszcze wytłumaczyć gdzie i jak zrobić taki pasek menu na górze co Ty masz? regulamin,instrukcje itp. Bardzo by mi się przydał o grafice. Pierwszy raz zakładam bloga i naprawdę cienko mi i z tym. A chciałabym go prowadzić.
    Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek na górze to strony - wystarczy dodać je w układzie, a sam się pokaże ; )

      Usuń
  7. Świetny pomysł i czekam na szablony :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało dodane :)

      Usuń
    2. No teraz już tak. Dziękuję jest świetne <3

      Usuń
    3. Jest pewien problem i nie wiem co mam zrobić. Nagłówek jest za mały/za wąski +pod nim jest dużo wolnego miejsca. Możesz jakoś pomóc? :)

      Usuń
    4. Z tego, co widzę, z nagłówkiem sobie poradziłaś. Natomiast pasek jest dlatego, że błędnie założyłam, ze będziesz używała kart. Możesz podaj adres email? Prześlę Ci poprawioną wersje :)

      Usuń
    5. Przepraszam dopiero sobie przypomniałam o tym. E-mail: paulina-p98@o2.l

      Usuń
  8. O, ciekawy pomysł, czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy na kolejne spotkanie, droga Mossi :)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie. :)
      Co do szablonów - brak mi słów. Serio. No totalnie nie wiem, co powiedzieć. Są takie śliczne. Kurczę, to straszne, bo moje komentarze praktycznie zawsze wyglądaję tak samo. No ale cóż, to nie moja wina, że wszystkie szablony są tak przecudowne. :)
      Jak Ty to robisz, że każdy szablon - czy to obrazkowy, czy przepełniony normalnymi zdjęciami, czy jeszcze jakiś inny? o.O Haha, a teraz tak się temu przypatruję i zastanawiam się, czy bohater tego opowiadania jest jakimś kobieciarzem, bo na każdym obrazku wydaje się być z kimś innym. :P Chociaż może nie na każdym? W sumie to już sama nie wiem.
      Ten drugi jest uroczy. I taki... niebieski. :D m napisać, że na blogu wygląda jeszcze lepiej niż na podglądzie, ale kiedy klikam w link do tego bloga, mój kochany laptop nie wyświetla mi szablonu, a nie chce mi się włączać komputera, żeby to sprawdzić. Jestem zbyt leniwa. :/ Jestem jednak przekonana, że na pewno tak jest. :)
      Blog, dla którego jest trzeci szablon ma taki zabawny adres. Zabawny, dlatego że coś mi on przypomina, ale nie mogę sobie przypomnieć, co. I nie wiem, o co chodzi. :P Co się zaś tyczy samego szablonu, jest naprawdę ładny. Ciekawy. Tylko kontury ramek wydają mi się za mocne, ale ja tam się na tym nie znam. Kurczę, nie znam się, a się czepiam. Ja to jednak dziwna jestem. xD
      Następny też jest świetny. Taki, hmmm... prostszy, ale nie mniej niezwykły. I bardzo ładny cytat, trzeba autorowi bloga przyznać. ;) I... nie no, znowu nie wiem, co powiedzieć, straszne to jest. Może przynajmniej się coś uśmiechniesz czy uśmiejesz ze mnie, czytając ten komentarz, bo jest pewnie tak nieskładny jak nic innego. Przepraszam za to. To z przyzwyczajenia. W każdym bądź razie, szablon jest bardzo, bardzo ładny.
      Ostatni też jest genialny. Naprawdę. I ten zamek na dole. Brrr, aż ciarki człowieka przechodzą. :D Niemniej jednak szablon przecudowny.
      A 332 specjalnie zostawiłam sobie na koniec, bo mam na jego temat dużo do powiedzenia (nie mdlej, Jill, postaram się to napisać jak najzwięźlej, wiem, że już długo Cię tutaj trzymam, ale już tylko chwileczka, obiecuję! :D). Przede wszystkim to, że podoba mi się chyba najbardziej z dzisiejszej notki. Jest super-ekstra-bombastyczny. :D I bardzo ładna kolorystyka. Taka chłodna, ale jakoś tak idealnie tutaj pasuje. W pierwszej chwili myślałam, żeby tak dla odświeżenia poprosić Cię o zmianę napisu i pobrać go na nocne-przeblyski, ale później otrzeźwiałam i stwierdziłam, iż jest zdecydowanie za mało nocny, nie pasują mi te ptaki gdzieśtam się miotające i trochę tu zbyt romantycznie. :P Niemniej jednak, szablon jest wręcz cudowny (najpierw napisałam: budowny, niech żyją literówki!). :)
      A co do przebłysków jeszcze to mam takie przyszłościowe trochę pytanie, czy nie podjęłabyś się kiedyś wykonania jeszcze jednego szablonu, w takich samych klimatach, ale dwukolumnowego, bo jedno- jest odrobinkę męczący i niepraktyczny (co nie zmienia faktu, że na mój szablon się do tej pory nie mogę napatrzyć :)). Myślałam, że zamówie teraz, a tu taka niespodzianka - zgłoszenia do 12. :(
      Podsumowując, wszystkie szablony są wręcz odlotowe, niesamowite i cudowne. :)
      I najmocniej przepraszam za wszystkie błędy. Jakby co, to to nie ja. :D
      Pozdrawiam cieplutko. :)
      PS. Zaczęłam zwracać uwagę na szczegóły u Was i muszę powiedzieć, że ta strzałka na dole jest zabójcza, a niebieska szeroka lista świetna. :D
      PS2. Jill, nie wiesz, gdzie się podziała moja najukochańsza bliźniaczka Elieen? Coś dawno jej już w domu nie widziałam. :)

      Usuń
    3. Ehem, chłopak na pierwszym szablonie to Harry Potter, a jego partnerka - Ginny Weasley. Widocznie źle dobrałam obrazki :D
      Co do szablonu 332, to myślałam, że ludzie będą krzyczeć na mnie za tą kolorystykę (nie wydaje Ci się trochę żółta?), a tu taka niespodzianka :)
      Jeżeli chcesz szablon, to nie musisz czekać na kolejkę. Jesteś tutaj VIP-em, także jedno słowo i otwieram program :)
      A Eileen... Eileen nie widziałam bardzo długo, będzie już chyba 2, 3 miesiące, także nie potrafię Ci powiedzieć, co się z nią dzieje :(

      Usuń
    4. Nie, po prostu może ja nie czytam zbyt wiele ff i nie zauważyłam podobieństwa. :)
      Żółty? No może troszeczkę w sumie tak, teraz to widzę, ale i tak jest świetny, serio.
      Jej, niezmiernie mi miło, choć nie wiem, czy zasługuję za takie wyróżnienie. Co do szablonu to tylko, jeżeli będziesz miała czas i ochotę. Bez sensu, żebyś robiła coś na siłę, a ze mną nie jest przecież aż tak źle, mogę jeszcze poczekać. ;)
      Cóż... mam tylko nadzieję, że dobrze się tam trzyma i wszystko jest jak najbardziej okej.

      Usuń
  9. Pomysł świetny, przy okazji każdy będzie miał pewność, że o danej porze od razu ktoś mu odpisze ;)) A Wy nie będziecie musiały co chwile sprawdzać czatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mi się wydaje ze pomysł jest dobry i wypali. Będzie to wielkie ułatwienie dla nas internautów chcących zamówić szablon lub o coś zapytać jak i dla was.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na twój post Jill by zamówić w końcu szablon... Mam nadzieje ze za 3 razem się załapie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wstajesz przed południem :D Chociaż... ciekawe czy ktokolwiek wstaje przed południem ; )

      Usuń
  11. Moim zdaniem to jest bardzo dobry pomysł, przyda się dla osób, które nie są za dobre w te klocki (np. ja XD) ^.~

    Nawiasem mówiąc, będziesz dzisiaj przyjmować zamówienia, Jill? ^^" . Bo nie wiem, czy już mam się zabierać za wypełnianie zgłoszenia, czy czekać na następną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia, tak jak widać, przyjmuję, ale tylko do południa ; )

      Usuń
    2. Yay! Ale mam farta!

      1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
      2. Adres bloga: http://yaoinoyume.blogspot.com/
      3. Koncepcja: Właściwie nie mam konkretnych wymagań… Układ jest mi obojętny. Jedynie zależy mi na tym, by tło (jeżeli takowe będzie) było nieruchome… i żadnych suwaczków, po prostu ich nie trawię ^^” .
      4. Ewentualne zdjęcia: Ugh, zawsze ciężko mi się zdecydować, a ufam Ci jako naprawdę świetnej szabloniarce, więc wybór pozostawię Tobie. Może być połączenie, może być pojedyncze . ^^”
      • http://i45.tinypic.com/4lklsk.jpg
      • http://i49.tinypic.com/2r29icl.png
      • http://i47.tinypic.com/2jdnfc8.jpg
      • http://i48.tinypic.com/2j2w21h.png
      5. Ewentualny cytat:
      „寸劇 絶頂の最上階
      すぐ其処で笑ってるようで
      Endless fuckin' show time.”
      Rozumiem, że napis w kanji może być problemem, a nie lubię ich sprawiać, więc ewentualnie:
      „Miłość to tylko poetyczne określenie pożądania. Ale pożądanie nie mające w sobie nic z poezji nie jest godne zwać się miłością. ” :3
      6. Inne uwagi: Chciałabym kolorystykę raczej stonowaną, nie przepadam za żywymi kolorami na moim blogu... Zresztą do artów nie pasuje. Odcienie szarości, bądź jakieś blade, bym prosiła. :)
      7. Kontakt: e-mail – yumeciak@gmail.com ; GG – 35342116 (jestem praktycznie cały czas niewidoczna, najwyżej odpiszę z opóźnieniem).
      Wasz buton oczywiście już widnieje u mnie na blogu. :D

      Usuń
    3. Zamówienie przyjęte :)
      PS przeraziłaś mnie tymi znaczkami. Chcesz, zebym dostała zawału? :D

      Usuń
  12. O jej. Zapomniałam o regulaminie! Ale już się zapoznałam z nim :)
    1. Hasło:Przegniłe,ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:http://grafiikan.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Jakiś elegancki nagłówek, o tematyce graficznej, może być jaki fajny napis też o grafice, kolorowy, ale żeby nie było żadnej dziewczyny ani chłopaka albo mogą być ale gdzieś w tle,nierzucające sie w oczy.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Aby był nagłówek i taki pasek jak masz

    7. Kontakt: inezkainna@gmail.com

    Zaraz dodam jakiś post,nie dodawałam ze względu na to,że chciałam poczekać na wygląd,a potem zacząć robić bloga :)

    Bardzo masz piękny blog, wszystkie prace są przecudowne. Szczerze mówiąc to mi jeszcze troszkę brakuję do Twojego talentu :) W jakim programie robisz? :) Jesteś może w szkole na grafice albo na studiach czy to tylko Twoja dodatkowa rozrywka :) ?? A o co chodzi z buttonem Twojego bloga aby zgłoszenie o szablon było aktywowane? Bardzo mi zależy na szablonie... Mam nadzieję,że coś odpiszesz? :)
    Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szubi dubi, nie ma żadnego odnośnika do szabloniarni! Zapraszam do ponownego zapoznania się z regulaminem :)
      Poza tym zamówienie jest trochę zbyt... ogólne. Zupełnie nie wiem, jaki szablon byś chciała :)
      Szablony robię w Cs 3. Nie chodziłam na żadne kursy, jakoś tak od robienia grafiki na moje własne blogi się zaczeło... :)

      Usuń
    2. Już dałam odnośnik! :)
      Czy moje zamówienie jest aktualne czy jeszcze raz muszę je tu dodać? Bardzo mi na tym zależy.

      Usuń
    3. Musisz sprecyzować, co mam dodać na szablonie :)
      Chociaż w sumie...
      ostatnio robiłam dla siebie ten szablon http://gossip-bum.blogspot.com/ Chodzi Ci o coś takiego?

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Twojego niestety jeszcze nie ma :(

      Usuń
  14. DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O, kurcze! Szablon przepiękny! Jesteś genialna Jill.
    DZIĘKUJĘ ; ** .

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, dopiero co trafiłam na Waszego bloga, a nie mogę się przestać zachwycać Waszymi szablonami. Są obłędne! Może w najbliższym czasie sama zamówię u Was szablon! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm... Co pewnie nie będzie zaskoczeniem, najbardziej podoba mi się ten z książkami *.* Cudo po prostu! I ten pierwszy z HP też jest nieziemski!
    A jeśli chodzi o alternatywy do HP... Cóż, musisz sprecyzować żądania, bo znam za dużo fanficków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję, aby głównym bohaterem był Harry. Uwielbiam motyw podróży w czasie, alternatywnych wymiarów, Harrego w slytherinie... Znasz coś? :D

      Usuń
  18. I teraz całkiem zgłupiałam, bo nie mam pojęcia, czy przyjęłaś moje zamówienie, czy nie.. Wydaje mi się, że jednak nie, czemu się nie dziwię, bo w końcu nie zmieściłam się w kolejce ;). Dlatego też mam nadzieję, że nic się nie stanie, jeżeli tutaj złożę zamówienie jeszcze raz. Po prostu chcę mieć pewność, że zrobiłam wszystko, jak należy, że się zmieściłam i w ogóle :)

    Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres bloga: http://krysztal-zycia.blogspot.com/
    Koncepcja: chciałabym coś w kolorach błękitu lub jasnej zieleni. Chciałabym, aby pole z tekstem rozdziału było w miarę szerokie. Jeżeli dałoby radę, chciałabym, aby zdobienia ramek były w jakieś fantazyjne wzory, takie pasujące do elfów. ale jeżeli dałoby radę, bo jak nie będzie, to też nic się przecież nie stanie :). I jeżeli będziesz miała czas i chęci, dodaj też coś charakterystycznego dla elfów :). Chciałabym także, aby układ bloga był właśnie taki:
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon298-351089484?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=0
    chodzi mi też o szerokość pola tekstu i ramki - żeby były mniej więcej takie, o :). żeby było Ci łatwiej, to postanowiłam to zwizualizować :)
    Ewentualne zdjęcia: chciałabym, aby były te dwa zdjęcia:
    http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/083/2/f/2f48de0648bb6a0ebc9e07dd52ab3e4e-d3cc889.jpg
    http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/351/e/7/e78fdfc27a102d7eeff5a422c5f64457-d351ih0.jpg
    No i co do zdjęć jeszcze, to chciałabym jeszcze jakiś kryształ.. Nie musi być duży. Wybór pozostawiam Tobie, nie chcę niczego narzucać, skoro sama nie jestem zdecydowana, które zdjęcie wybrać :).
    Ewentualny cytat: L' er'griff seke mrigg zhah dosst xukuth.
    Inne uwagi: Opowiadanie jest fantasy, pisane o elfach, w grę wchodzi przygoda, ale również i miłość. Opowiadanie z gatunku yaoi. Chciałabym, aby pole z tekstem opowiadania było po lewej stronie, a ramki po prawej. Czyli tak, jak teraz mam na blogu :).
    Kontakt: e-mail - 93ayano93@gmail.com, a gg - 9929781

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążyłaś, także tym razem zamówienie zostało przyjęte :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  19. Mam jeszcze 15 minut, a nie wiem czy się wyrobię. Zaraz dodam resztę.
    Szablony są jak zwykle świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli przyjmiesz, będę bardzo wdzięczna

      1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

      2. Adres bloga: http://trzy-zywioly.blogspot.com/

      3. Koncepcja: Na pewno chciałabym, żeby były żywioły - woda, ogień i ziemia, jakaś kobieta-czarownica, może być na środku, ale niekoniecznie. Najbardziej zależy mi na tych rzeczach, resztę daję wolną rękę. Co do kolorów, to mogą być wszystkie, byle nie zbyt jasne ani jaskrawe.

      4. Ewentualne zdjęcia: -

      5. Ewentualny cytat: Trzy Żywioły (to na pewno większą czcionką)

      6. Inne uwagi: -

      7. Kontakt: GG niestety mi nie działa, więc nie mam jak podać. Mogę za to mail - a.magda.mil@.gmail.com

      Z góry bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam, V.

      Usuń
    2. Jak chcesz jakieś opowiadanie o HP spójrz tutaj http://pojmanyumysl.blogspot.com/

      Usuń
    3. Szukam czegoś troszkę innego, ale i tak ślicznie dziękuję :)

      Zamówienie przyjęte.

      Usuń
  20. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://zmieniaczczasu.blogspot.com/
    3. Koncepcja: tematyka Potterowska, czasy Huncwotów, w przyszłości będzie miał do czynienia z podróżą w czasie. Zależy mi, żeby szablon:
    - był nieruchomy, w sensie tekst się przewijał, a obrazek pozostał nieruchomy
    - nie miał suwaków (po prostu ich nie lubię)
    - co do rozmieszczenia, chciałabym, żeby miał jedną kolumnę boczną i u góry ‘strony’
    4. Ewentualne zdjęcia: Tutaj podaje osoby, które chciałabym, żeby były zamieszczone:
    -Karen Gillian lub Emma Stone (jako Lily)
    -jakiś chłopak (jako James, ew. Logan Lerman)
    * i zdjęcie zmieniacza czasu (eng. time turner), np.:
    1) http://data.whicdn.com/images/10647514/beautiful-harry-potter-hermione-necklace-time-turner-Favim.com-70986_large.jpg
    2) http://data.whicdn.com/images/19164269/the_sky_is_falling_by_welcomehomejane-d4hupp1_large.jpg
    3) http://data.whicdn.com/images/40751521/tumblr_mc9grzeVwb1rd8d58o1_400_large.jpg
    Oczywiście możesz wybrać inne zdjęcia. :>
    5. Ewentualny cytat: ,,Czas płynie powoli, kiedy czeka na odpowiedź”
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: Jeżeli o to chodzi to masz moje gg: 20759052. Jestem cały czas niewidoczna, więc możesz pisać kiedy chcesz, najwyżej odpisze z opóźnieniem. Zostawiam jeszcze e-mail: haley.melody@gmail.com Ostatecznie kontaktuj się na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Punktualnie o 12! Już myślałam, że nie zdążę... O mało zawału nie dostałam normalnie... ;)

      Usuń
    2. Haha, idealnie w czas :D
      Zamówienie przyjęte! :)

      Usuń
  21. Ja już zamówiłam szablon u Wesleyowej, ale chciałam tylko napisać ,że masz wielki talent (zresztą wszystkie macie) i wasze prace są na prawdę świetne, wspaniale że nie przejmujecie się zgryźliwymi uwagami osób które nawet nie umieją 1/100 tego co wy.
    Całuje i życzę wielu wspaniałych pomysłów
    Salcio Hexia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, bardzo podniosłaś mnie na duchu :)

      Usuń
  22. ... Jaki bez sens T.T Nie mogłam wejść wcześniej i o T.T Znowu nie zdążyłam... Załamie się chyba :C

    A tak bardzo chciałam od ciebie szablon... Pech mnie prześladuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem... jeżeli będziesz w sobotę na Grupie, to będziesz mogła zamówić ;)

      Usuń
  23. Jill, kiedy możemy się spodziewać zapinek (buttonów, bannerów, czy jak to tam nazwać, wiesz o co chodzi) dla Grupowa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt wysłany, czekam na akceptacje :D

      Usuń
  24. Czy ty wątpiłaś w to, że to wypali? ^^ Było naprawdę świetnie, ludzie byli bardzo aktywni i ci powiem, że nawet mnie to troszeczkę zaskoczyło! Nie myślałam, że ludzie tak przyjemnie spędzą tam czas, a jednak c: Avia wpadła na fajny plan i pozwalała sobie zadawać pytania, więc wszyscy się od razu rzucili. I dobrze, bo pod spodem rozwinęła się taka rozmowa, że ojeju! Np. pod moim pytaniem gadaliśmy o charakterze Avii, o blogach, literaturze, mitologii, wierze, Bogu, muzyce... coś tam jeszcze chyba było xD No i Sandra zaświeciła fajnym pomysłem, do którego ponoć nie jesteś w stu procentach przekonana. Weź jednak pod uwagę, że nie było ani jednego negatywnego komentarza. No i ja powtórzę to, co wcześniej tam pisałam: ufamy wam. Weź to pod uwagę :)
    Oki, szablony, szablonusie, szabloniki!
    Hinny! Nareszcie jakaś normalna para: gdyby Harry był z Hermioną, to Hinny byłoby czymś nadzwyczajnym,. ale jako ze jest normą, to już źle xD Cholernie ciekawe są te fan-arty, do czego to ludzie są zdolni, nieprawdaż? :D Ej, dopiero teraz zauważyłam strony na samej górze: jak faaajnie to wygląda! *__* Tak miałam pisać o kolorystyce, ale to i się w oczy rzuciło :D Tak, właśnie: ten niebieski z bielą bardzo fajnie wygląda ^^ I uważam, że napis dopasowałaś tu idealnie.
    Ech, nie mogłaś utworzyć nowej notki? ;c Teraz muszę taaak wysoko jechać tym kołeczkiem, żeby do szablonów dotrzeć! Ech... xD
    329. Jei, jaki ładny! :D I znowu strony na górze. Rany, jak mi się to podoba! ty chyba też to polubiłaś, co? ;> I ta prawa kolumna tak ładnie ci tu wyszła, to wszystko jest tak dobrze dopasowane! Pokażę ten szablon mojej walniętej koleżance, która kocha fotografię: zakocha się w nim, już ja to widzę!
    133 i co mi przez myśl natychmiast przemknęło i tam też się zatrzymało? ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA! No co: zieleni w cholerę, a i rudowłosa panna się znajdzie. Hm, widzę naturę i spokój. I chyba dość istoty element, jakim są wilki. Piękna robota, naprawdę!
    331 - ja chcę tam trafić. Książki, książki, książki! ^^ I znowu strony na górze :D Kolorystyka bardzo dobrze dobrana, brąz jest bardzo ciepłym, spokojnym kolorem i kojarzy mi się właśnie z książkami. Geniusz! :D
    332 - jej, jaki czarodziejski szablon! <3 Z cytatem zdecydowanie się zgadzam, to fajny motyw w opowiadaniach ;) To, co ty odwaliłaś z tym tłem, to prawdziwa magia jest! Uwielbiam te barwy, kojarzą mi się z listopadowym, siwym niebem, a takie bardzo lubię: jest wtedy tak ponuro i ciemno pomimo wczesnej pory dnia. Poza tym mamy tu i ciemność: nienawiść i jasność: miłość, przeplatane, jak sam cytat nam mówi. czyli wszystko się ze sobą spaja. I pacz: nawet Hogwart tam wpierdzieliłaś xD Te ptaki tam lecące są piękne, a ta intensywna czerń kolumn i okna tekstu... Kocham cię za ten szablon! <3
    Ojej! Ostatnio Sandra tak robiła, za co ją strasznie pochwaliłam, że stworzyła z tekstu ozdobę. Ty tez to uczyniłaś w szablonie 333: chodzi mi o kolumny boczne po obu stronach, które wyglądają jak wieżyczki :D I fajnie ułożone są strony. Nie wspomnę nawet o... obrazowej stronie szablonu :D Bardzo ładnie, ciemno, ponuro, mamy Hogwart, Syriusza (<333), Draco i... nie mam pomysłu, kto to może być. Ale nie moja rzecz, w końcu to zamówienie :D To jest naprawdę prześliczne, uwierz mi!
    Alternatywa dla HP? Nie mam pomysłu! A co, HP się przeczytało i nie wiadomo, co dalej obić? :D
    No oki, czekam na kolejne Wasze notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę... nie byłam pewna, czy ludzie będą chcieli się w to bawić :D Patrzyłam na rozmowę i masz racje - pomyliłam się! Uczciwie przyznaję się do błędu :D
      Co do pomysłu Sandry - dałam jej moje zielne światło na robienie tego, jednakże zaznaczyłam, że ja się w to nie będę bawić - jestem zbyt leniwa. Soją drogą to lenistwo ukarał i mnie, teraz, gdy mszę latać z góry na dół - wrr :D
      Karty na górze polubiłam, ale pewnie niedługo mi przejdzie - tak jak to było z piorunami i tak dalej. Ot, chwilowa miłostka :D
      Nie mogę się nadziwić, że ludziom najbardziej podoba się ten szablon z parą. Im dłużej na niego patrzę, tym wyraźniej widzę przebłyski żółci! :D
      Co jak co, ale Hogwart wpierdziele zawsze i wszędzie! :D
      Hp przeczytałam bardzo dawno temu i od tego czasu nałogowo czytam alternatywy. Ostatnio znalazłam dobra i musze ze soba walczyć, żeby robić cokolwiek innego, niż czytanie :D
      Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
    2. A co top za alternatywa, pochwalisz się? ;> Bom aż ciekawa ^^ Ha! A więc to lenistwo a nie obawy! No ja nie wierzę, jakoś mi to do głowy nie wpadło, no naprawdę xD Widzisz - ja w Ciebie wierze, a ty to niweczysz xD Hogwart zawsze i wszędzie, powiadasz...? ;> Ejj... a tak mi się przypomniało: pamiętasz, kiedyś mi napisałaś, ze szablon z Supernatural musi być! zaakceptowałaś moją propozycję i stwierdziłaś, że w następnej notce będzie. I innej Waszej Pani Szabloniarki się doczekałam, ale u Ciebie takiego wolnego nie zauważyłam :P No... tłumacz się :D Ee, żartowałam. Znowu. Wybacz, ale historia dała mi popalić: od niedzieli ją odrabiam! -.-

      Usuń
  25. Nie wiem czy przyjmiesz ale o stronie dowiedziałam się dzisiaj o mój blog w porównaniu z tym to kompletne dno. Pomożesz niedługo mam specialnego posta.
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://jaackfroost.blogspot.com

    3. Koncepcja: nie oczekuję cudu myślę ,że zrobicie co się da ,aby mój blog przypominał stronę dla fanów Jack’a Frost’a. W moim specjalnym poście będzie dużo bólu i smutku ,które Jack odniesie najbardziej.

    4. Ewentualne zdjęcia-
    5. Ewentualny cytat: „Żeby w coś wierzyć nie trzeba tego widzieć” lub „Jeśli czegoś nie widziałeś to nie znaczy ,że to nie istnieje” (wybierzesz ,które lepsze)

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: email: potockae@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie przyjmuję już zamówień :(

      Usuń
  26. Robisz przepiękne szblony, czego jeden z moich blogów jest wspaniałym przykładem ( uwielbiam tamten szablon, jest cudowny *.*) i te w tej notce też są niessamowite. Zawsze jak oglądam Twoje szablony to mam od razu ochotę założyć nowego bloga, tylko po to, aby móc wykorzystać szablon wykonany przez Ciebie.Dla mnie zwłaszcza szablon 332 jest przepiękny, i idealnie pasuje do mojego bloga jedyną przeszkodą jest cytat, choć ten także całkiem dobrze pasuje. I o ile można pobierać szablony wykonane na zamówienie ( zgadzasz się, dobrze pamiętam?) to z chęcią bym z tego skorzystała, jeżeli miałabyś może możliwość udostępnienia mi wersji bez napisu i/lub wstawienia tam innego cytatu? Oczywiście jeżeli nie możesz to tak czy siak wrzucę sobie ten szablon na bloga, bo jest niesamowity, napatrzeć się na niego nie mogę.
    Pozdrawiam Devrait

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zostawie od razu kontakt do siebie. Moje gg: 22053529

      Usuń
    2. Nie zdążyłam odpisać, ech, wybacz, czasem zajmuje to kilka dni ; )

      Usuń
  27. Macie talent do takich rzeczy :)

    Jeśli chodzi o alternatywę HP to ja piszę własne, zapraszam.Jest na razie tylko prolog, ale miło będzie jak ktoś przeczyta.
    http://tajemnica-hogwartu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Od razu przepraszam za zaśmiecanie Waszego bloga swoimi komentarzami, jeden już zostawiłam. Czytałam regulamin i wiem, że żeby złożyć zamówienie należy zostawić komentarz pod najnowszym postem autorki, u której owe zamówienie chcemy mieć. Gdy weszłam w szerokiej liście na ten post, to przeniosło mnie na post innej autorki, więc znalazłam inny i tam złożyłam zamówienie. Tymczasem udało mi się znaleźć najnowszy post, więc przekopiuje tutaj zamówienie, a tamten komentarz po prostu usunę. Przepraszam za problemy. ;)
    Hej Jill. Po drugiej stronie monitora Marlena z bloga www.odlegle.blog.onet.pl
    Na Twoim poprzednim blogu z grafiką złożyłam zamówienie na szablon, byłam w kolejce, ale z przyczyn mi niewiadomych blog został usunięty i nie wykonałaś mojego zamówienia. Po kłopotach na Onecie trafiłam na Twój nowy blog na blogspocie, czyli ten. Z tego co zrozumiałam wchodząc w nieistniejącą już zakładkę "zamówienia" (wydaje mi, że było coś takiego, osobna podstrona zawierająca zamówienia), wynikało, że wszystkie te osoby, którym nie wykonałaś zamówień na poprzedniej szabloniarni, mogą liczyć na wykonanie owego zamówienia bez kolejki na obecnym blogu. Czy nadal jest to aktualne? Bardzo by mi zależało na wykonaniu tego zamówienia i wiem, że zgłaszam się po nie dosyć późno. Jakbyś mogła się ze mną skontaktować w tej sprawie, byłabym bardzo wdzięczna. Gdyby to okazało się możliwe to załączam obecne zamówienie:

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://wiezien-wspomnien.blogspot.com (ze względu na problemy występujące na onecie, równiez musiałam przenieść się na blogspot)

    3. Koncepcja: Chciałabym szablon o podobnym zamyśle, jak ten, który obecnie widnieje na blogu, z tym, że zależałoby mi żeby nagłówek zamiast po prawej znajdował się po lewej stronie. Kolorystyka raczej ciemna, wpadająca w jakieś brązy lub inne kolory.

    4. Ewentualne zdjęcia: Bardzo zależałoby mi na tym zdjęciu: http://i.pinger.pl/pgr111/3193ac32000a3feb50e05d09/draco++hermiona.png
    Byłoby super gdyby w tle znajdował się Hogwart.

    5. Ewentualny cytat: "Nie należała do nikogo, lecz to wcale nie czyniło jej wolną. Była bowiem więźniem przeszłości. "

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: numer gg: 1467854, email: marlenemalfoy@gmail.com

    PS Jeżeli nie dałabyś rady wykonać tego zamówienia, to może to zrobić inna graficzka o ile taka możliwość istnieje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykonam twojego zamówienia. Zamówienie miałam wykonać pół roku temu, ale o ile się nie mylę, nie złożyłaś go. Minęło zbyt dużo czasu, by tamta sprawa była wciąż aktualna ; ]

      Usuń
  29. Nareszcie odrobina cywilizacji pozwala na komentarz! Ciesze się, że mimo problemów z komunikacją doszłyśmy do porozumienia. Zwłaszcza że ten szablon jest taki jakiego potrzebuję, pasujący i motywujący. Gorąco dziękuję (ponownie). Ten szablon mnie prześladował! Widziałam go przed oczami zanim zasnęłam i jak jechałam samochodem... Szablon zombie.... o.o Na moim blogu pojawi się w czwartek i już nie mogę się doczekać!
    Z gorącymi pozdrowieniami- Kraken

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, Jill :) Mam pytanie, a raczej prośbę :)
    Czy istniałaby możliwość dostosowania szablonu 328? ^.- chodzi mi tylko o napis
    Byłabym dozgonnie wdzięczna!
    +w galerii jest mały błąd - szablon 328 jest oznaczony jako czasu huncwotów, a tytuł wskazuje na Harry x Ginny ;)
    Pozdrawiam, Nox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nikt mi nie wytłumaczył co to jest hinny, więc parkę wzięłam za Jamesa i Lily.

      Usuń
    2. A po za tym nie chce mi się zmieniać, więc zostanie tak do następnej aktualizacji.

      Usuń
    3. A czy jest możliwość, żeby zmienić napis? :>

      Usuń
  31. Hello Everyone,

    Below are the most recommended BITCOIN exchanges (BUY/SELL):
    Coinbase: $1 minimum transaction
    CoinMama

    Earn free bitcoins with the best Bitcoin faucet rotator:
    Bitcoin Faucet Rotator

    OdpowiedzUsuń
  32. Did you know that you can shorten your urls with AdFly and receive cash from every click on your short urls.

    OdpowiedzUsuń