g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.02.2013

[336-341]Nowy styl

Myślałam, że się nie wyrobię z tym postem. Ten tydzień jest tak zabiegany, że ledwo znajduję czas  by usiąść przed komputerem. Na szczęście udało mi się znaleźć chwilę i tak o to przybywam z nowymi szablonami, które mam nadzieję spodobają się Wam bardziej od poprzednich. ;)

Tak jak mówi tytuł postu, spróbowałam zrobić coś w innym stylu niż ostatnio i nawet mi się to spodobało. :D Takich szablonów będzie w tej notce więcej. Chyba nie jest zły? 


Chciałam zrobić coś z 1D. Może sam nagłówek nie jest nadzwyczajny  ale razem z tłem i wszystkim wygląda nawet fajnie. ;)



Mój faworyt z tej notki. Mi się bardzo podoba. :D

Zamówienie dla: Fire
Tego bałam się najbardziej. Podgląd jest nieudany, bo coś mi nie chciał wyjść, więc musiałam skleić nagłówek z resztą szablonu, ale na blogu wszystko wygląda okey. Jest to moje pierwsze zamówienie w życiu, dlatego się boję. Nie wiem czy jest taki jaki chciałaś, czy się spodoba, choć mam nadzieję  że tak. Bądźcie wyrozumiałe. :D

Tak myślę i myślę czy przyjąć jakieś zamówienia. Może i się skuszę. :D Przyjmę dwa zamówienia, które sama sobie wybiorę. ;)

Edit
Przyjmuję zamówienie CarolineLovely oraz Agusi77.






27 komentarzy:

  1. świetne te szablony :) Bardzo mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że będę pierwsza.

    336 wygląda... blado. Tak, to dobre słowo. Brakuje tu jakiegoś tła, czegokolwiek, co skomponowałoby się z nagłówkiem, który wcale nie jest zły.

    337 jest już lepszy, nawet jeśli nie lubi się One Direction. Nie brakuje mu nic.

    338 już zaczyna mnie drażnić. Zarówno w nim, jak i w 340 używasz typowego zapychacza szablonów: zegary. Jak je gdzieś widzę (tak samo z różami) to już mnie trafia. Kolorystycznie mnie nie pociąga, bo ten brąz gryzie mi się z koszulą pani na zdjęciu. Może i zegar uzupełnia się jakoś ze zdjęciami, może nadawać motyw przemijającego czasu i wspomnień, ale... Nie. Po prostu nie.

    339 mówię tak, ale ucina mi napis oraz ta latarnia powinna być jak dla mnie nieco bliżej całego nagłówka i mocniej zaznaczać granicę pomiędzy postami a nagłówkiem. Być takim... murem, linią?

    340 tu użyłaś "zapychacza" jak to już opisałam w kilku wersach wyżej i użyłaś (tak to odbieram) kolejnego w postaci klatki na ptaki, która jest też w szablonie 341.

    Jest zdecydowanie ładniej i lepiej niż w poprzedniej notce, ale są właśnie takie drobne szczegóły, które niszczą cały efekt i Twoją pracę.
    Widać też to rozmazywanie, które nie wygląda ładnie, ale myślę, że to kwestia pracy i pokombinowania.

    W każdym razie - wiedz, że ja nad Tobą czuwam i obserwuję!
    Daję sobie rękę uciąć (a naprawdę lubię swoją rękę), że z każdą notą będzie widać, iż się rozwijasz, a nie stoisz w miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie jestem pierwsza, smuteczek :<

      Usuń
    2. Dopnę się do opinii Bolesława, bo jej odczucia są bardzo zbliżone do moich.
      W 336 lepiej pasowałoby tło o z gadżetów jako główne.
      337 jest bardzo ładny pod względem kolorystycznym - ciężko oderwać wzrok. Hmm tak sobie myślę i mam dla Ciebie wyzwanie - w szablonach, które będą w następnej notce, nie umieścisz żadnego zegarka - co Ty na to? ;D Podejmiesz się? ; )
      338... ponownie odsyłam do opinii Bolesława.
      W 339 bardzo ładnie wkomponowałaś zdjęcia, kolorystycznie też trzymasz poziom, natomiast kłóciłabym się co do napisu - jest za nisko i ogólnie nie pasuje mi do tej pracy. Zmieniłabym również tło gadzetów :)
      340 jest świetny. Graficznie nie mam zadnych zarzutów : )
      Ech no i mamy 341 - mam wrażenie, że zdjęcia są trochę zniekształcone tzn. zmieniłaś trochę ich naturalne proporcje. Zresztą w miniaturkach też coś takiego występuje - moze warto nad tym popracować? :)

      Usuń
    3. Hm, interesujące wyzwanie. :D A co jeśli nie sprostam? :P

      Usuń
    4. To Cie z Jill zjemy, prosta sprawa.

      Usuń
  3. Podziwiając twoje prace pragnę zamówić u ciebie szablon ;P Nie jestem zbyt wymagająca, więc nie powinien sprawić ci większych kłopotów. Mam nadzieję, że rozważysz moje zamówienie ;P

    1. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://listen-to-many-speak-to-a-few.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Kolorystykę pozostawiam tobie. Chciałabym żeby na szablonie był cały zespół 1D. Tylko Louis i Zayn tacy wyróżniający się :D Więksi, że tak powiem :D I to chyba na tyle ;D

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Listen to many, speak to a few"

    6. Inne uwagi: Zależy mi tylko żeby Zayn i Louis wyróżniali się wielkością na szablonie. Kolorystyka dowolna. Chciałabym standardowy układ kolumn.

    7. Kontakt: e-mail : agusi77@onet.pl
    gg: 36365512

    Dziękuję za ewentualne przyjęcie mojego zamówienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://nastoletnieagentkifbi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Proszę, aby gadżety bloga były widoczne po prawej stronie, zaś posty po lewej. Na górze, jeszcze prosiłabym o strony. Nagłówek na samej górze ;)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    -http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121009082515/twilightsaga/images/a/a1/Kate-311674_429620897081142_1923271342_n.jpg
    -http://www.breakingdawnmovie.org/images/2010/10/official-den-4.jpg
    -http://img213.imageshack.us/img213/4987/elenag.jpg
    -http://img42.imageshack.us/img42/6528/nataliee.jpg

    Jeżeli jakieś zdjęcie nie pasuje, to możecie je sobie darować. Oczywiście mam nadzieję, że dodacie coś od siebie(nie koniecznie postacie) :)

    5. Ewentualny cytat: Młode, sprytne i wybitne...Agentki FBI

    6. Inne uwagi: Prosiłabym o jasne kolory ;)

    7. Kontakt: GG: 44964427 e-mail: Patrysia723@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Hasło Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres http://cuarelena.blogspot.com/
    3. Koncepcja:lekka erotyka, elfy, fantasy... Znalazłam u was kiedyś takielfi szablon, ale zupełnie nie mogłam zmienić kolumn... :/
    Tekst ma być na środku, a podwóch stronach miejsce na po lewo: opis o mnie po prawo czat, ulubione blogi i adresy...
    Chodzi o to aby środkowy post był dość szeroki, czytelny.
    Cytat: "If you know you will die tomorrow, don't waste the night"
    Uwagi,stonowane,ciemne (najlepiej szarości, cienie, czernie, styl goth) kolory
    4. Ewentualne zdjęcia: - jak znajdę to wstawię, na chwilę obecną raczej nie znalazłam nic ciekawego :( mogą być zdjęcia : elfki z łukiem, kobiet w wiktoriańskich sukniach, mężczyzn w garniakach...
    5. Kontakt:
    Mail: cuarelena@gmail.com lub przez bloga.
    gg nie posiadam...
    Proszę o odpowiedź, jeżeli będzie trzeba podam hasło do bloga aby którać z blogerek mogła go edytować...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Rewa Helveth

      Ta kobieta mnie oczarowała, jej opis, jej styl, robi szablony pod moją tematykę i w miarę możliwości, ta Pani jest tą, której zaufam w kwetsii bloga i jego wyglądu... najchętniej omówiłabym szczegóły na mailu, lub przez komenatrze.

      Proszę o znak zycia, nawet zwykłe, spoko, zajmiemy się tym ;)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Co do Rewy, to na razie nie mamy z nią kontaktu, ale widzę, że zamówiłaś szablon u Mosquito. ;)

      Usuń
    3. Po prostu podoba mi się jej opis :)
      Bardziej zależy mi żeby szablon wykonała dziewczyna, której te klimaty pasują, która wtychklimatach czuje się dobrze.
      Poza tym, chciałam zapytać czy jest mozliwość podania mojego hasła do mojego bloga, w celu ustawienia szablonu tak, aby ładnie wyglądał i zgodnie z planem?

      Usuń
  6. 1.Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.

    2.Adres: http://shakiraforever-shakira-sun.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Kolorystyka jasna i ciepła, no i musi być tam Shakira :) Dalej jest mi to obojętne, ufam Ci :p

    4.Ewentualne zdjęcia Brak

    5.Kontakt
    Shakira.Forever@wp.pl
    gg nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooch, witaj w klubie, kochana! Ja też w tym tygodniu nie mam na nic czasu, mam nadzieję, że skończy się jak najszybciej. W sumie został tylko piątek, ale ton i tak wiele. Oczywiście bardzo mnie cieszy, że znalazłaś czas, a i ja go odnalazłam by przejrzeć, coś ty tu nam wykombinowała :D
    No w sumie styl fajny, zdecydowanie inny, niż poprzednio, to fakt. Jest taki... hm. Surowy ;) Szablon generalnie spokojny, niewiele się tam dzieje. Spokój i harmonia ^^
    I znowu ten surowy styl i znowu zegarki! :D Lubisz 1D? ;> Szablon nie dla mnie: nie cierpię pastelowych barw xD No i w sumie ta ciemniejsza, tekstowa część też chyba powinna być w jakichś pastelowych barwach, ale myślę, że fanka byłaby zadowolona C:
    Czas goni, co? ;> Znowu pastelowe barwy i znowu zegarek :D Charakterystycznego stylu jedynie nie dostrzegam. Szablon niczego sobie! :D
    O, 339 bardzo mi się podoba! Do tej pory to najlepszy szablon. Wszystko jest bardzo ładnie zrobione, ułożone, dopasowane, a i barwy ładnie dobrałaś. Dodając do tego zdjęcia po prawej daje nam to wszystko tajemniczy efekt, a takie bardzo lubię! <3 Tak, zdecydowanie uwielbiam ten szablon!
    Oj, fakt faktem, masz prawo być dumna z szablonu 340! Choć jak dla mnie nadal najlepszy jest ten poprzedni :D Skojarzyło mi się z fantasy, czy trafiłam chociaż trochę? ;) No i wreszcie widzę jakieś urozmaicone tło: zazwyczaj po prostu był to jakiś jeden kolor. Bardzo miła odmiana ^^ Szablon jest śliczny! :)
    Hm... co do zamówionego... to Pani rudowłosa jest za szeroka, a Avrilka za... chuda? xD nie wiem, jak to opisać, ale nie wygląda to najlepiej, bo zdjęcia są zupełnie innej wielkości i szerokości. No i znowu jednolite tło ;c Ale ogólnie nie jest źle, fajne są te listkowate strony xD
    Generalnie wszędzie widzę zegary. Nie ma potrzeby wciskać ich przy każdym szablonie, kiedy wszystko tematycznie jest pięknie, aż tu nagle... zegar. I po co on?: Gryzie się z tematyką, niektórzy mogą nie chcieć zamawiać tych szablonów, bo im zegar zupełnie nie będzie pasował. Rzecz polega na różnorodności, pamiętaj o tym! No ale cóż, praktyka czyni mistrza, czyż nie? :D Także trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą i miłą ocenę. :)
      Taaak, lubię 1D. :D

      Usuń
    2. Staram się :D Łoo, to czuję, że fanki 1D będą miały z tobą jak w raju! :D

      Usuń
    3. Hahahaha :D Jeśli sprostam ich oczekiwaniom. :D

      Usuń
  8. 1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga:
    http://dramionezakazanyowoc.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    Szablon o Dramione. Chciałabym, by był taki miłosny. Ma się znajdować na nim Draco i Hermiona ;)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    -
    5. Ewentualny cytat:
    Z nienawiści krótka droga do miłości
    6. Inne uwagi:
    Szablon mogłaby mi wykonać Weasleyowa ?
    7. Kontakt:
    e-mail: zakochana1498@gmail.com
    gg: 44410428

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2.blog: http://i-am-a-victim-of-your-smile.blogspot.com/
    3.Cytat: Close your eyes and please don't let me go...
    4.Koncepcja: Chciałabym szablon z Niall'em Horanem i Jade Thirlwall. Najlepiej na tle Londynu lub jakieś motywy londyńskie. Mogłyby być też jakieś motywy smutku itp., ale niekoniecznie.
    5.Zdjęcia: Zdaję się na was, bo nie potrafię wybrać. ;)
    6. Chciałabym aby szablon ten był tak jakby przepełniony smutkiem.
    7. e-mail : xCarolineLovely@gmail.com
    GG: 24423234
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Szablon 336 idealnie pasuje mi do bloga, nie wiem czy jest taka możliwość, ale da się czymś zastąpić, albo wgl usunąć ten samochodzik? Jbc. bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale niestety nie dam rady tego zrobić. Musiałabym jedynie zrobić cały szablon od nowa, ale wtedy byś musiała zamówić ten szablon.

      Usuń
  12. Cześć dziewczyny!
    Jestem administratorką bloga krytyka-dla-odwaznych i chciałabym zapytać jak to jest z blogami, które z wami współpracują (takimi jak moja ocenialnia), czy podlegają zwykłej kolejce i zgłoszeniom, czy mają jakieś "względy"? :)
    Pozdrawiam,
    Tatis.

    OdpowiedzUsuń
  13. No świetne szablony :) Mi się najbardziej spodobał 1 oraz z One Direction :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szablon podoba mi się bardzo. I ślicznie dziękuję za wykonanie go.

    OdpowiedzUsuń