g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.03.2013

[357-362] 1D

Postanowiłam wykonać szablony z 1D, ponieważ zamówienia  które wybrałam były związane z tą tematyką  więc stwierdziłam, że zrobię wszystkie w jedynym temacie. Poza tym chyba nie ma tu żadnych szablonów z nimi, a jeśli są, to za dużo ich nie ma. Lubię 1D, więc robienie szablonów z nimi, to przyjemność. :D Niestety nie wykonałam szablonu z Harrym, ponieważ znalezienie jego ładnych i dobrej jakości zdjęć jest naprawdę trudne. W końcu się zdenerwowałam i stwierdziłam, że z nim nie robię. :D A teraz szablony  Na początku zamówienia.


Jestem z niego zadowolona. Mam nadzieję, że Ci się podoba. ;)

Dla Agusi77

Podgląd nieudany, ale na blogu wszystko wygląda okey. Zrobiłam jednak standardowy układ. Mam nadzieję, że się podoba. ;)

Szablony wolne:


Podoba mi się. Według mnie fajnie to wygląda, że Liam jest wyrazisty.




Wiem, że ten szablon i ten z Louisem jest podobny, ale ten i tak mi się najbardziej podoba. Mój faworyt z tej notki. I to nie tylko dlatego, że jest na nim Niall. :D Podoba mi się układ, połączenie zdjęć.

Wiecie co? Nie ma zegarków! :D Jestem z siebie dumna. :D Co do zamówień, to przyjmę dwa, które sobie sama wybiorę.

Edit
Wybrałam zamówienie Derme i IzuŚ.




39 komentarzy:

  1. Również jestem fanką <3 Bardzo mi się podobają - są cudowne :) Na pewno kiedyś któryś wykorzystam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. ;)

      Usuń
    2. Nick zamawiającego: Agata bez
      adres bloga : http://bedziesz-zyc-dla-mnie.blogspot.com/
      Układ: proszę tylko o nagłówek jeśli można :)
      Kolory: brąz najlepiej :)
      Obrazki: http://img843.imageshack.us/img843/4391/aqjv.jpg i http://www.languageisavirus.com/celebrity-wallpaper/ashley-benson/ashley-benson-wallpaper-6.jpg LUB http://static1.purefans.com/items/6/32/49/76/@/324976-ashley-benson-troix-magazine-scan-fullscreen-1.jpg
      Cytat, zdanie : Wiesz, że będę
      Twoim życiem, Twoim głosem, Twoim powodem by być
      nagłówek proszę jeśli można :))

      Usuń
  2. Witam ... Również jestem fanką 1D .. ;D Wszystkie szablony są ładne, ale najlepszy ten z Niallem .. xd Szkoda, że nie zrobiłaś szablonu z Harrym . No, ale cóż ..
    Postanowiłam złożyć tu także swoje zamówienie ..
    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://przeznaczenieabigail.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Prosiłabym, żeby szablon był w różnych odcieniach jednego koloru. Resztę pozostawiam Tobie. Daję ci wolną rękę.
    4. Ewentualne zdjęcia: Jedyne o co proszę, to żeby pojawiło się zdjęcie głównej bohaterki, która jest jako pierwsza w zakładce bohaterowie.
    5. Ewentualny cytat: Pozostawiam to Tobie. Chciałabym po prostu, żeby jakiś się znalazł.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: izusiowa12@gmail.com

    Wiem, że nie ma tam żadnego postu, ale czekam z dodaniem go do czasu, jak dostane szablon.
    Pozdrawiam, IzuŚ♥ .. ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma zegarków, powiadasz?
    Jak tylko wrócę do domu, to to zweryfikuję i podzielę się wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne szablony :) Aww jestem Directionerką i bardzo się ciesze z tych szablonów :) Najbardziej podoba mi się z Niallem. Zdjęcie współgra z tekstem i wgl :) Lubię takie odcienie szarości :)
    ŚWIETNE SZABLONY ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że jesteś Directionerką, bo to znaczy, że szablony przypadły Ci do gustu, bo na tym mi zależy. ;) Taak, według mnie ten z Niallem też najlpeszy. :D

      Usuń
  5. Bardzo mnie cieszy, że mamy na tej stronce wszechstronność, nie ma jakichś granic, typu: my nie robimy szablonów z tymi i tymi, bo nie. Są ci, co lubią 1D i ci, co ich nie lubią więc można by pomyśleć, że lepiej, by z nimi takowych nie wykonywać, a jednak na szczęście mamy ciebie :D I nie chodzi o to, że ich lubię, bo tak nie jest, jestem po prostu subiektywna. No ale ok, szablony. O postaciach wiele nie powiem, ostrzegam, bo chłopaków po prostu nie znam :D
    357. Szkoda, że ten blondyn i budki telefoniczne też nie są w... sepii? No, w tych samych kolorach, co reszta. Tworzy się kontrast a nie wiem, czy czasem nie byłoby lepiej bez niego. Ale ogól;nie szablon mi się podoba, bo nie ma niczego za dużo ani za mało, więc w sam raz ^^
    Co do 358, to fajnie by było, gdyby brzegi obrazków bardziej się rozmazywały i wtapiały w tło, ale pierwsze wrażenie było bardzo dobre ^^ Przystojny jest ten z zarostem 8) Tak, gdyby te obrazki bardziej... współgrały ze sobą, byłoby idealnie :D
    359 jak na razie najbardziej mi się podoba ^^ Ale... zegarów nie ma, ale są budki. Wszędzie. Czy ty musisz mieć jakiś element, który pojawia się w każdym twoim szablonie? ;) Ale ten ci naprawdę świetnie wyszedł, na chwilę obecną to mój faworyt ^^
    360 - znowu budki i znowu udany szablon! Ciesz się, bo cholernie mi się tren szablon podoba :D Męczący jest może ten element budek, ale i tak kocham ten szablonik :D Jest jak dla mnie doskonały w każdym calu, więc więcej już nie powiem, bo nie ma potrzeby :D
    361 i... NIE MA BUDEK! :o Co się stało? :D Szablonik ładny, kolorowy, ale w ostatnim szbalonie widziałam ten element z prawego górnego rogu i, szczerze powiedziawszy, nawet nie wiem, co to takiego jest xD Też zdecydowanie nie mam się do czego przyczepić, na szczęście i dla ciebie i mnie :D
    362 - no rzeczywiście, szablony podobne. Trochę szkoda, ale wybaczam, bo ładnie to wyszło ^^ Hm, w sumie już wypowiadałam się o tamtym szablonie, więc cóż jeszcze rzec mogę? No nic w sumie :D Zaś przydałoby się podsumowanie, a brzmi ono następująco: sądzę, że z notki na notkę czynisz postępy, co niezwykle mnie cieszy! To dobrze, że nie stajesz w miejscu,a rozwijasz swoja pasję (bo chyba mogę tak nazwać tworzenie szablonów, co? ;)). Twierdzę więc, że niebawem będziesz tworzyła naprawdę wspaniałe prace! Tylko, tak jak mówiłam: nie stój w miejscu! Próbuj nowości, czyli nie twórz wszystkich szablonów w jednym stylu. Eksperymentuj,a kto wie: może okaże się, że z tym czy innym sposobem szablony ci wychodzą jeszcze lepiej! Ja jestem niemal o tym przekonana. A więc trzymam za ciebie kciuki!
    Także ten... czekam na Wasze kolejne notki, jak zawsze cudowne, i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, wiem, że są te budki, ale nie miałam pomysłu co wsadzić zamiast nich. Szablony z gwiazdami, według mnie najciężej się robi. Ale pomimo tego cieszę się, że szablony Ci się podobają. Miło mi jest, że ktoś we mnie wierzy. :D Ogólnie bardzo miła atmosfera tu panuje. :D

      Usuń
    2. A Avia robi ze wszystkim :D

      Usuń
    3. I bardzo dobrze, że ze wszystkim :D

      Usuń
    4. Avia nie jest ani rasistką, ani homofobem, ani heterofobem, ani bifobem (nie wiem czy coś takiego istnieje), ani faszystką, ani szowinistką, ani antysemitką...
      Avia jest tolerancyjna!

      Usuń
    5. Ot co! Avia jest mądra i tyle :D

      Usuń
  6. Nienawidzę pedałków :c
    Ale cóż każdy ma swoje gusta.
    Szablony ładne.
    Większy zaciesz byłby gdyby to było z Nirvaną, Guns N' Roses czy Red Hot Chili Peppers, ale i tak szablony są śliczne :)
    Bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, każdy ma swoje gusta, bo według mnie, to nie pedałki. :D Pomimo tego, cieszę się, że szablony się podobają. :)

      Usuń

  7. Cześć, ja dla odmiany nie jestem fanka 1D, ale Twoje szablony bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam zamówić coś dla siebie. :)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://quedarse-dormido.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym, żeby szablon był wykonany w stonowanych, ale radosnych barwach. Chciałabym, żeby w tle znalazło się jakieś nocne niebo, albo coś w tym stylu, no i oczywiście zdjęcie dziewczyny (jej wygląd jest mi obojętny). Wybór reszty zdjęć pozostawiam Tobie.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: No entres donde libremente no puedas salir.

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: chica.cielo@gmail.com GG: 37245441

    Mam nadzieję, ze zdecydujesz się wykonać moje zamówienie.
    Pozdrawiam Chica Cielo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga, Bolesław komentuje!
    Zegarków nie ma, ale chyba nie do końca zrozumiałaś o co chodziło z zapychaczami, bo - uwaga! - tylko na jednym szablonie nie znalazły się budki telefonicznie. Nawet jeśli miało to jakiś cel typu nawiązanie do Londynu skąd być może pochodzi zespół (nie wiem, nie znam OD), to otrzymałaś efekt taki, że dla mnie wszystkie te szalony są na jedno kopyto. W niektórych widać zdecydowanie lepszy styl niż we wcześniejszych pracach, ale w niektórych łączenie mnie drażniło, bo czasem wystarczy jeden źle lub niedokładnie wklejony obrazek, żeby popsuć całość. Są to jednak lepsze pracę od wcześniejszych,pomimo podobnych błędów. Potrzebowałabym jednak szablonów z innej tematyki, zęby mieć szerszy wgląd i spojrzenie na to, co tworzysz.

    P.S. piszę z tabletu, więc za wszelkie błędy i byki przepraszam.

    B.Prus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się uczę, dlatego to wygląda jak wygląda. :D Uzasadnienie na temat budek jest zawarte wyżej w komentarzu. ;) Dziękuję za szczerą opinię, dzięki nim się uczę. A z jakiej np. tematyki chciałabyś zobaczyć szablony w moim wykonaniu, by móc lepiej mnie ocenić? Zaproponuj coś, a ja spróbuję coś stworzyć. ;)

      Usuń
    2. Wiem, napisałaś, że nie wiedziałaś co wcisnąć, więc dałaś budki. Zapychacz - coś, na co już zwróciłam uwagę.
      Cóż, jestem fanką fantastyki, magii.
      Nie wiem czy znasz książki Lema lub Ursuli Le Guin. W każdym razie rzucam rękawicę Tobie, jak i reszcie szabloniarek - wasza wizja świata Lema (polecam opowieści o prixie i fiasko, albo szpital przemienienia), albo wizja Ziemiomorza - jak to jedno słowo wpływa na Waszą wyobraźnię ;)
      Zaskoczył mnie, a będę cała Twoja. Temat trudny, zdaje sobie z tego sprawę, ale nikt nie powiedział, ze będzie łatwo.

      Usuń
    3. Czy ktoś tu wspominał o Lemie? Hm? Lem razem z Dickiem są moimi ulubionymi pisarzami SF!
      Bolesławie! A czy czytałaś coś Dicka?

      Usuń
    4. Owszem, temat trudny, zwłaszcza, gdy za fantastyką nie przepadam. Jednak postaram się coś wykombinować. ;)

      Usuń
    5. Nie znam Dicka :C
      Jaką książkę byś jego poleciła?

      Usuń
    6. Twórczość Dicka jest dość trudna do pojęcia. Trzeba myśleć. Ja zaczęłam od opowiadań by wdrążyć się w jego myślenie. Książka może Cię odrzucić.
      Zaczynałam od zbioru opowiadań pt. "Krótki, szczęśliwy żywot brązowego Oxforda" Philip K. Dick
      Tak na dobry początek. Osobiście czytałam te opowiadania z przerwami, ale to zależy od człowieka.

      Usuń
  9. Twoje szablony są coraz to lepsze! ^^ Ach..Ciekawe jak twój styl wyrobi się przez ten rok. ^^ Może i w dalekiej przyszłości zamówie od ciebie szablon :) Pozdrawiam i czekam na kolejne twoje dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że kiedyś coś u mnie zamówisz. ;)

      Usuń
  10. Cześć. :)
    Przyznaję się, pierwszy raz zamawiam szablon i nie chciałabym czegoś przegapić w swoim formularzu. *zaciera łapki* Dobra, lecę:
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://ayless.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Przejrzałam kilka szablonów z Galerii i bardzo spodobał mi się jeden z nich, dlatego (jeśli to nie problem) chciałabym zamówić podobny, tyle że prawo kolumnowy :) Taki delikatny, a zarazem tajemniczy.
    [http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon137-337423523?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=9]

    4. Ewentualnie zdjęcia: A mam!
    http://shucanme.deviantart.com/art/Akashi-and-Kuroko-329141727

    5. Ewentualny cytat: "'Cause everybody's so scared
    We don't want to go there
    We don't want to make a move
    We've got all our lives to lose"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: a.glowacka96@gmail.com
    Wstawiłam również odnośnik do Waszego bloga.
    Mam nadzieję, że przyjmiecie moje zamówienie.
    Pozdrawiam!
    Anoya

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to nie ma zegarków? Na ostatnim się jeden zakradł ;)

    I tak na przyszłość, używaj poprawnego zapisu cytatu. "Blabala" - to nie jest poprawny cudzysłów, poprawny zapis to „blabla”. Dodatkowo odnoszę wrażenie, że dużo lepiej to wygląda. To częsty błąd, który sama popełniałam, ale koleżanki bloggerki nauczyły mnie tego i owego ;)

    Mam nadzieję, że mój komentarz Cię nie uraził. Osobiście nie przepadam za 1D, ale jeśli miałabym wybrać, to szablon 360 chyba najlepszy.

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zegarek, to niechcący, bo chodziło mi o te zdjęcia. Ważne, że nie ma go samego i takiego dużego. :D Co do cytatu, to wiem, że jest to źle, jednak mój program tak nie robi. xd. Ale postaram się to zmieniać. ;) Twój komentarz mnie nie uraził, bo nie miał czym. ;)

      Usuń
  12. ogólnie nieźle Ci wyszedł szablon z 1D, choć fanką nie jestem, więc nie jest to dla mnie coś szczególnego .:)

    Zakochałam się natomiast w głównym szablonie i normalnie ocipieję, bo się napatrzeć nie mogę! Genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomimo, że ich nie lubisz, to szablony się podobają. ;) A co do głównego, to mi też się bardzo podoba. ;)

      Usuń
  13. Patrze się na twoje prace, potem na komentarze, znów na twoje prace i znów na komentarze. ja między twoimi szablonami nie widzę żadnej różnicy. Wszystkie są spikselizowane, postacie w większości przypadkach źle powycinane, kiepska kolorystyka... jesteś z siebie dumna, że nie dodajesz zegarków. Wiec zamiast zegarków aż do 5 na 6 szablonów dałaś budki telefoniczne. I to na każdym szablonie są to te same budki, to samo zdjęcia! W internecie jest ich tysiące! Nawet jeśli masz dobry pomysł, to nie umiesz tego dobrze wykonać. Bije mnie w oczy to wszędzie źle zrobione tło. Kiepskie wycięcia, przejścia postaci, piksele, wtapianie... śmiem twierdzić, że obniżasz poziom tej szabloniarni i jesteś najgorsza z całej, tutejszej ekipy. Bo prace pozostałych pań są na o wiele, wiele większym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że dziewczyny robią lepsze szablony, ale ja się dopiero uczę i jestem tu po to, by własnie nauczyć się tworzyć takie szablony jak reszta dziewczyn. Każdy ma swoje zdanie, każdy ma inne gusty. Nie do końca się z tobą zgodzę, ale jeśli taka jest twoja opinia, to ją szanuję. Innym podobają się moje prace, jeśli tobie nie, to ja już niestety na to nic nie poradzę. Tak czy siak, dziękuję za szczerą opinię. ;)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooooow... Piękne szablony, serio *.* Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, też z 1D ;)
    1. Hasło: przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://la-la-la-la-la-land.blogspot.com/

    3. Koncepcja: prosiłabym, żeby szablon był trzykolumnowy i żeby znalazły się na nim (pod)strony: "strona główna", "Wasze blogi", "informowani", "kontakt". Co do kolorystyki chciałabym, żeby była taka, jak na tym szablonie: http://oi49.tinypic.com/e15kzb.jpg

    4. Ewentualne zdjęcia: hmm... Co do zdjęć nie mam na myśli żadnych konkretnych, ale chcę, żeby na szablonie była Miranda Cosgrove i Louis. Możesz zrobić szablon ze zdjęciami z mojego nagłówka ;)

    5. Ewentualny cytat: to nie jest cytat, tylko tytuł mojego bloga, ale na jedno wychodzi: Don't be a copy of someone else - you're too orginal for that.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mój mail - crazydreamer689@gmail.com

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś zdecydowała się wykonać dla mnie szablon; bardzo mi na nim zależy. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny z Zaczarowanych Szablonów ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!! nie przepadam za 1d, ale przyznać muszę, że szablony są genialne ; o trudno trafić w moje gusta, a tobie udało się to jeszcze z osobami, które są mi kompletnie obojętne, no może oprócz Zayn'a, który jest mega ciacho, haha ;DD ale przechodzę do puenty, a więc zauroczyły mnie twe szablony, wiec postanowiłam spróbować i zamówić szablon u ciebie, jeśli się uda, to będzie genialnie, haha, a jak nie to .... no klops i załamanie nerwowe, haha ;DD

    HASŁO: przegniłe, ostrze śmierci
    ADRES BLOGA: http://szary-swit.blogspot.com
    KONCEPCJA: a więc jak sama nazwa wskazuje do bloga sądzę, że pasować będzie szablon w odcieniach szarości, a na nim może być wschód słońca i dwoje ludzi, kobieta i mężczyzna, nie za młodzi, ani za starzy bo ok 30. ale oni nie muszą być koniecznie, największy nacisk kładę na ten wschód słońca, mogą też być drzewa, np jakiś las, chatki w tle również, bo będzie to opowieść o innym wymiarze. ogólnie to mam kilka pomysłów, ale nie wiem który wybrać, więc zdaje się na ciebie ; -- )
    ZDJĘCIA: niestety nie posiadam.... nie jestem dobra w szukaniu, ale jak coś znajdę, a ty przyjmiesz moje zamówienie, to pogrzebię w internecie, aby ci pomóc z lekka x d
    CYTAT: nie będzie to coś oryginalnego " Szary świt " tak jak link xd
    UWAGI: póki co nic mi nie przychodzi do głowy ^^
    KONTAKT: pisz na maila : ) - ania4213@amorki.pl

    z góry dziękuję : ))
    ps! wiem, że trzeba zamówienia składać pod najnowszą notką, ale chciałam pod twoją, ponieważ dodałam wzmiankę o twoich pracach ; -- )

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć, chciałabym zamówić, ale nie wiem, czy mi się opłaca pisać, skoro jest tyle komentarzy. czy mogłąbym mieć pewność, że NA PEWNO zrobisz mi szablon, lub NA PEWNO odmówisz .? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia już zostały wybrane. Możesz spróbować pod następna notką. ;)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń