g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.03.2013

[363-367] Minimalizm? Nie znam takiego słowa.

Nowy szablon jest, nowe posty są... Wasze komentarze zadziałały niesamowicie motywująco, co widać na blogu. Mam nadzieję, ze w marcu uda nam się wynagrodzić Wam niepowodzenia lutego.
Co do Mosquito, to uzgodniłyśmy, iż jej staż zostaje przedłużony o 2 tygodnie. Rewa została usunięta z załogi. Ostatnią notkę dodała półtora miesiąca temu. Na wiadomości nie odpowiada, nie ma z nią żadnego kontaktu, także mimo całej sympatii, którą ją darzę, nie można było postąpić inaczej.
Dzisiaj jest kolejna Sobota z Szabloniarkami. Jeśli ktoś nie wie, co to jest, to już śpieszę z wyjaśnieniami. Są to cotygodniowe spotkania, podczas których można poprosić o radę, poznać bliżej szabloniarki lub po prostu pogadać. Odbywa się to na naszej grupie na fb w godzinach 20-22. Dzisiejszy dyżur przypadł mi, także serdecznie zapraszam! :)
W tym tygodniu mam rekolekcje, na które nie chodzę, więc powinnam mieć więcej czasu, aby ogarnąć bloga. Natomiast od następnego tyg. zaczynają mi się praktyki i zupełnie nie wiem, jak to będzie wyglądać. Podejrzewam, iż będę na stanowisku "przynieść, podaj, pozamiataj", ale mam nadzieję, ze zostanę pozytywnie zaskoczona :)
Z zamówień powoli się wygrzebuję, chociaż wciąż mam kilka zaległych. Poprzednią notkę robiłam ok. 3 tygodnie, ta powstała w 2 dni. 


Zamówienie dla Czas Hogwartu
Zamówienie wykonane w ramach współpracy między naszymi blogami.
Jest to mój ulubiony szablon z tej notki, co myślicie? 

Zamówienie dla Książe Irmiel
Poprzednią wersje tego zamówienie mogliście oglądać w poprzedniej notce. Według mnie ta jest o wiele lepsza. Podgląd jak zwykle jest trochę rozmazany - szablon znajduje się już na blogu zamawiającej  więc tam radzę zerkać.

Zamówienie dla Yaoinoyume
 
Szablon zrobiłam dziś i nie miałam kiedy się z Tobą skontaktować, więc jeśli cokolwiek wymaga poprawy, to pisz. Natomiast jeśli całość Ci się nie podoba, to też daj znać. Zrobię inny szablon :)

Zamówienie dla Chateau Spectrale
Zamówienie wyłonione przez losowanie. Nie odpisałaś mi na wiadomość, więc sytuacja jest identyczna, jak wyżej. Jak coś jest nie tak, to krzycz.

 Szablon wolny

Przykryłam notkę Mos, więc jak ktoś jeszcze jej nie widział, to serdecznie zapraszam.
Wyniki losowania z lutego będą w następnej notce. Co do poprzednich zwycięzców  to każda szabloniarka wybrała sobie jedno zamówienie - szablony pojawią się w ich następnych notkach poszczególnych autorek.
Więc kto się wybiera na Sobotę Z Szabloniarkami?
Zamówień nie przyjmuję.

69 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak to się dzieje, ale wszystkie Twoje szablony są po prostu... magiczne. Gdzie ich nie spotkam, nie mogę się im oprzeć :D Piękne, zawsze jestem pod wrażeniem uroku, jaki posiadają.
    Pozostaje mi tylko czekać, aż odgrzebiesz się z zamówień i samej jedno złożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, to bardzo miłe, że tak uważasz :)
      Co do zamówień, to nawet jak skończę te, które mam, to prawdopodobnie nie będę przyjmować nowych przez jakiś czas. Chociaż... być może zorganizuje jakiś mały konkurs na fb i tak będzie można wygrać szablon :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. To będę się czaić i na fb, a co! Zorganizuj konkurs, albo i dwa, dla mnie może być nawet dziesięć. :D Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się pochwalić, że mam na blogu szablon prosto od Jill. W sumie nawet nie będzie trzeba się chwalić, wszyscy od razu rozpoznają. :3

      Usuń
    3. Konkurs powinien pojawić się jakoś przed piątkiem, więc zapraszam ; )
      I proszę mi tu nie słodzić, bo się zestresuję i o ;)

      Usuń
  2. Chyba pierwsza. Szablony są piękne. Chyba jeszcze lepsze niż w poprzedniej Twojej notce. Powoli przekonuje się do dużych nagłówków - dzięki Twoim pracom. Nie chcę wcale Ci słodzić, naprawdę uważam, że wykonujesz kawał dobrej roboty. Pierwszy jest bardzo podobny do tego na zaczarownaych, ale chyba jeszcze ładniejszy. Najbardziej podoba mi się 364 i 365. Kolorystycznie wymiata 365.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie pierwsza ;)

      Usuń
    2. Dwójeczka to wciąż podium ; )
      Mi również bardziej podobają się prace w tej notce niż w poprzedniej. Co do dużych nagłówków, to lubię je, chociaż jestem zakochana w tych małych. Kłopot w tym, że zupełnie nie umiem ich robić, więc muszę się zadowolić tym, co jest ; )
      363 zrobiłam zanim powstał pierwszy i to na nim się wzorowałam robiąc główny :)
      A co do 365, to użyłam w nim mojej ulubionej koloryzacji. W niej wszystko pięknie wygląda :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Huh, a zdradzisz, co to jest za koloryzacja? ;D

      Usuń
    4. Łoo matko, miałam adres gdzieś zapisany na da, ale nie mogę się przekopać. Daj mi kilka dni, jak znajdę, to dam znac : (

      Usuń
    5. Oj jeśli to taki problem to nie zaprzątaj sobie głowy. Ja nawet nie mam na czym używać akcji. ;)

      Usuń
  3. 3 i 4 najbardziej mi się spodobały . :D

    ogólnie szkoda, że Rewa opuściła Wasze grono, ale myślę, że dobrze postąpiłaś . :)

    postaram się dzisiaj być ok 21 na fejsie i pogadać z wami :D

    PS MADAFAKA, TEN SZABLON GŁÓWNY JEST PIĘKNY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeny, jakie śliczne! Każdy jest tak piękny, że nie mogę powiedzieć, który najbardziej.
    Strasznie podoba mi się 365. Może dlatego, że uwielbiam tak narysowane postacie, takie kolory... Śliczny.
    Ale pierwszy też jest cudny. Tam się tak dużo dzieje, że po prostu nie wiadomo na co patrzeć. Znaczy, jest tyle szczegółów...
    364 też jest piękny, moje klimaty - średniowiecze, wojownik z mieczem, zamek, aż chętnie wejdę na bloga, na którego ten szablon robiłaś.
    366 jest cudny, tylko zniechęca mnie troszeczkę, ale tylko tak ciupinkę, ta wampirka po lewo - po prostu nie przepadam, nie wiem, może już za dużo ich ciągle. Ale inne obrazki z niego są przecudowane.
    No i oczywiście ostatni. Jest piękny, tyle epizodów z HP, że prawie tak samo jak z tym pierwszym - nie wiadomo na co pierwsze zwrócić uwagę.
    Także - warto było czekać, choćby nawet tylko obejrzeć Twoją pracę ^^.
    PS Szkoda, że nie da składać się zamówień, bo na pewno bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz klimaty średniowieczne, to powinnaś być zadowolona, bo w przyszłym tygodniu planuję notkę wypełnioną pracami właśnie w tych klimatach :)
      Co do zamówień, to tak jak wyżej - zapraszam do obserwowania nas na fb, niedługo powinna pojawić się okazja do złożenia zam. :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Cholernie szkoda mi Rewy, tak bardzo ją lubiłam ;c To był umysł fantasy, który najbardziej trafiał w moje gusta, tym bardziej mi żal. Mosquito życzę powodzenia :) Ejejeje, co to za warsztaty? ;:> Ech, ja też jakoś tak niebawem będę miała rekolekcje, co w mojej wspaniałej szkole i tak nie zwalnia z zajęć -.- A na Sobotę z Szabloniarkami jak zawsze nie mogę się doczekać zwłaszcza, że na ostatniej byłam nieobecna. Powód: brak takiego spotkania (tak, będę Wam to wypominać :D). także będzie ciekawie, jak zwykle zresztą ^^ Odnośnie motywujących komentarzy moje stanowisko znasz, mam więc nadzieję, że marzec będzie bardzo owocny, a przynajmniej bardziej niż ubiegły miesiąc ^^
    ŁEEEHEHEHEHEHEH, JAK SIĘ FAJNIE PODŚWIETLA JAK NAJEŻDŻAM NA PODGLĄD SZABLONU!!!!
    Po prostu musiałam to napisać. Tyko czekałam, aż skończę pisać wstęp i będę mogła podzielić się tym jakże rewelacyjnym odkryciem.
    363 - o ja cię. :O W takich właśnie momentach odbiera mowę. Jest po prostu doskonały! Współpraca, powiadasz? Jak miło ^^ Widzę Śmierciożerców, widzę Pokątną, jakieś dziwne ławki i zwoje. Moim zdaniem, ten szablon zajął ci od groma i jeszcze trochę czasu, bo jest doskonale dopracowany! Ile tu dziwnych szczegółów spójnie ze sobą złączonych! I kolorystyka piękna, naprawdę niczego sobie... ach, ach i jeszcze raz ach! Nic więc dziwnego, że to twój faworyt, nie byłabym zaskoczona, gdyby było tak i w moim przypadku!
    364 rzeczywiście jest lepszy, bo bardziej wyrazisty. Te kolory niby jasne, ale ciemne, bardzo fajnie to wygląda ^^ Jest przepięknie!
    365 - ja tam nie wiem, co mogłoby się tu nie podobać. Oczywiście nie siedzę w głowie zamawiającej, ale to jest naprawdę prześliczne. No w sumie właśnie - dawno tu żadnej mangi nie było, tak mi to ten szablon uświadomił ;) Fajnie też wygląda to, że lewa strona jest zajęta prze pełny szablon, zaś lewa to kolumny, które bardzo ładnie to wszystko dopełniają. Brawo ^^
    Tak sobie teraz pomyślałam, że nie pamiętam, kiedy ostatnio coś mi się w twoich szablonach nie podobało i nawet zwrócić uwagi nie można. No chyba że idzie o rozwijaną listę: kiedy się ją otworzy, to w sumie nic nie widać, bo czcionka jest za ciemna, dopiero po najechaniu jest jasno :D
    366 - wooow. jakie fajne! swoja drogą znowu naszła mnie przy okazji myśl i tak się zastanawiam, czy dożyjemy notki nr 666 ^^ Oby, tego wam życzę :D Wampiry,. zamczysko, mrok, ciemność i tajemnica. KOCHAM TO! <3 Idealnie mi pasuje do pewnego bloga, który kiedyś czytałam, o jakiejś dość zbzikowanej rodzince wampirów i bynajmniej w niczym nie przypominało to 'Zmierzchu', bo tamto to były prawdziwe wampiry i prawdziwy horror. Akademia Istot Ciemności? Oj, chyba zacznę czytać tego bloga! ^^
    O, szablon wolny jaki uroczy! ^^ Hm, skąd ja go znam, no skąd...? :D A na wieczorek naturalnie się wybieram, o czym już wspominałam. Bardzo dobrze, że dalej nie przyjmujesz zamówień, choć za jakieś dwa tygodnie myślę, że można by było do tego wrócić ;) Także czekam na kolejne szabloniki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją bardzo lubiłam, ale dłużej tak nie mogliśmy ciągnąć. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że kiedyś to nam wyjaśni : (
      A co do warsztatów, to to nie są warsztaty, tylko praktyki :D Chodzę do drugiej klasy technikum i za tydzień zaczną mi się miesięczne praktyki w biurze podróży ;)
      jestem ciekawa, jak wyjdzie następna Sobota, to tłumu chętnych nie widzę :D Ehem, w ogóle zastanawiam się jak urozmaicić te spotkania, aby były bardziej... atrakcyjne, ale nic mi nie przychodzi do głowy :)
      Hihihi, mnie tez kręci to podkreślenie! Zawsze widziałam je na Pandzie i byłam zazdrosna. Teraz mamy takie u siebie, więc od razu czuję, ze jesteśmy fajniejsi :D
      Manga będzie, bo niedługo pojawią się ode mnie tematyczne notki, ale zanim dojdę do tego tematu, to troszkę minie ; ) Fantastyka pójdzie na pierwszy ogień, bo ona zdobyła najwięcej głosów w sondzie :D
      Wampirów ze "Zmierzchu" tez nie lubię. Ohyda! :D
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Praktyki w biurze podróży? Wow! Ja też jestem w II klasie, ale liceum, także pjona! xD A przestań, jest bardzo dobrze na spotkaniach., acz fakt faktem, pomysł o urozmaiceniach dobry. Hm... ja coś wymyślę, uwierz mi, ale to już na gadu.
      hahaha, masz rację, od razu jesteście fajniejsi, i to o wieeeele! :D I fantasy, mówisz? FAAANTAAASY! <3 Oby jak najprędzej to nastało, bo już się doczekać nie mogę ^^ To oczywiste, że to zebrało najwięcej głosów, sama na to zagłosowałam, wiec... hłehłeh xD

      Usuń
    3. 5 leci! :D
      Poważnie? Ja myślę o tym od... no od wczoraj myślę, ale nie zmienia to faktu, że mam pustkę w głowie :D
      W piątek dodaje notkę, w niej oddam zamówienia, a fantasy będzie w następnej. Masz jakieś swoje ulubione stworzonka? :D

      Usuń
  6. Szablony są śliczne. :) Na pewno kiedyś u ciebie zamówię. :)

    Jill, czy zgodziłabyś się na wywiad z graficzną gazetą? :) Odpowiedz na stronie głównej, a jeśli się zgadzasz, w komentarzu podaj swój mail, a ja wyślę ci pytania ;)
    graficzna-gazeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że jesteś!!! KOCHAM TWOJE SZABLONY! Merlinie, jak ty to robisz? Jakim cudem? *.* Jako, że Methrylis powiedziała wszystko co ja bym chciała (łącznie z podświetlanymi podglądami *.*) to skomentuję 364. Dlaczego? Bo jest piękny! Moje klimaty :) Nie za ciemny więc wszystko widzę i nie za jasny (mniejsza o tego z mojego bloga, kocham go i nie oddam:3) I jest mhroczny rycerz (rajcerz)! I chaty! I wieża! I strach na wróble! Zaraz zaraz... Strach na wróble? Z skarpetą na głowie? A! Tak, już dostrzegam dramaturgię sytuacji! Aż mam ochotę na krwiożerczy śmiech! Podaruję sobie... No nic, podziękuję ładnie za ten miut na oka i odejdę... Z godnością!
    Salut! - Kraken :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ojej, bo aż mi głupio się zrobiło ; )
      A strachy na wróble przerażają mnie o wiele bardziej niż wieże czy miecze. Podejrzane te strachy, nie sądzisz? ; D
      Chętnie wysłucham twojego krwiożerczego śmiechu następnym razem!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Hej! :) chciałabym zamówić szablon.
    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://oceny-z-psychiatryka.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jak sama nazwa wskazuje blog mówi o szpitalu dla chorych psychicznie. W pełni oddaję się waszej fantazji. Chcę, aby było nawiązanie do "wariatkowa", ale żeby szablon nie odstraszał.

    4. Ewentualne zdjęcia: Myślę, że moglibyście coś wykorzystań z teledysku Alice Coopera "vengeance is mine".

    5. Ewentualny cytat: Tutaj nie ma przymusu, może uda wam się ładnie wpleść slowa typu "Nie boj się poddamy cię tylko terapii... wstrząsowej". Ale nie musi być to zależy od was.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG - 39999711, e-mail - amy.black@spoko.pl

    Z góry dziękuję za wykonanie szablonu. Link do waszego bloga znajdziecie w bocznej kolumnie.

    A i notka na razie jest tylko jedna, ale mam nadzieję, że nie robi wam to problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz czytać? Poza tym po co robić szablon na ocenialnię, która za kilka dni zostanie usunięta?

      Usuń
    2. Niektórzy niestety nawet trzech zdań nie przeczytają, zależy im tylko na zamówieniu szablonu. tak było chyba w przypadku Avii, o ile pamięć mnie nie myli: pod wykonanymi szablonami były może ze dwa zdania i napis, że zamówień nie przyjmuje, a jakieś coś i tak wyskoczyło z zamówieniem. Przykre, doprawdy :(

      Usuń
  9. Brr... zimno mi okropnie było i nic mi się nie chciało, ale jak zobaczyłam, że kochana dodajesz nową notkę to szczerzyłam się jak głupia. I miałam rację, że się śmiałam, bo szablony są świetne.
    Szkoda, że Rewy już nie ma w załodze Zaczarowanych, ale mam nadzieję, iż więcej się taki przypadek nie zdarzy. Dla Mosquito mam szczere życzenia powodzenia!
    Teraz tak jak Methrylis będę się zachwycać tym SUPER EFEKTEM JAK SIĘ NAJDZIE KURSOREM NA MINIATURKĘ! Łiiiii!!!! Jaram się tym jak trzyletnie dziecko, od kilku minut, najeżdżając kursorem na wszystkie miniaturki. Mam coś z głową, ale to mi się tak spodobało, tak mnie zachwyciło, że brak mi słów. Widzisz, Jill jak się ekscytuję?

    Przejdźmy jednak do szablonów, ale zanim to: macie wspaniały, nowy szablon główny. Strasznie mi się podoba!
    Teraz czas na szablony właściwe, czyli te z notki. Jedziemy!
    363 jest piękny! Zatkało mnie i od kilku minut wpatruje się w ten szablon. Nie mogę pozbierać szczęki z podłogi. Lekarz, mamy na sali lekarza, bo chyba dostanę zawału. Uwielbiam go i jest moim faworytem. Skradłaś mi nim serce, a następnie zakopałaś gdzieś w lesie, bardzo, bardzo daleko, bo nie mogę go zlokalizować. Podoba mi się ogromnie! Mówiłam ci już, że masz ogromny talent? Jak nie to trzeba mnie zakuć w dyby za samo zaniedbanie, a jeśli tak to powtórzę jeszcze raz. MASZ TALENT!
    Nie, ten szablon też jest świetny. 364 jest piękny, a ten facet się na mnie gapi i mam dziwne wrażenie, że mnie obserwuje tak... w bardzo nieprzyjemny sposób. Dziwne to uczucie i chyba czas iść spać, bo albo jestem przemęczona, albo trzeba przykleić mnie taśmą do fotela na którym siedzę i dzwonić po ludzi z kaftanem. Tak będzie bezpieczniej dla otoczenia. Wracając do szablonu naprawdę mi się podoba. Niby ciemny, a wydaje mi się taki jasny. To chyba przez tą czerwień i tego faceta. On zdecydowanie nie wydaje mi się być po jasnej stronie mocy. Będzie mi się śnił...
    Nie wiem co mogłoby się nie podobać w 365. Jest świetny jak wszystkie inne, bo u ciebie nie można chyba znaleźć złego szablonu. Każdy na który patrzę wydaje mi się magiczny, obłędny i kompletnie odbiera mi mowę, gdy na nie patrzę. Cudo!
    Ha! Zmieniam zdanie, a właściwie nie. Faworytów właśnie mam dwóch. On, ten szablon oczywiście, jest tak nieziemski, że tu już brak mi słów. Ja się pytam czemu ja tak nie umiem! 366 jest tak bardzo klimatyczny, ma swój nieodparty urok, że każdy kto zajrzy na bloga z takim szablonem, to zostanie przynajmniej, by pozachwycać się twoim dziełem Jill. Urzekł mnie chyba jeszcze bardziej niż pierwszy i nie wiem co więcej powiedzieć. Jedynie pozachwycam się w milczeniu.
    ...
    ...
    ...
    ...
    ...
    Okey, otrząsnęłam się z szoku i mogę jedynie pogratulować ci wszystkich prac, ponieważ są piękne i masz we mnie wierną fankę. Ba!, nie zdziwię się, gdy założę fanklub dziewczyn z Zaczarowanych Szablonów!
    Pozdrawiam, kiedyś jako Sorcita, a teraz Lewiatan! :)
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak sobie pozwolę zapytać: skąd 'Lewiatan'? ;>

      Usuń
    2. Aaa.. bo to moja kochana przyjaciółka tak mnie jakiś czas tamu nazwała i do tej pory zostało. To postanowiłam zmienić nick, na taki:D No i Lewiatan był świetnym potworkiem^^

      A wszystko od żelków się zaczęło!

      Usuń
    3. Ach, myślałam, że od Supernatural... xD ja dzięki temu serialowi usłyszałam o tych potworkach, bo cały szósty sezon był im poświęcony.

      Usuń
    4. A Supernatural! Jakby tak popatrzeć to i może od Supernatural, ale to już musiałabym dowiedzieć się u źródła (czyt. koleżanki), bo ona jest zadeklarowaną psychofanką tego serialu...

      Usuń
    5. A, no to już wiemy, skąd koleżanka wzięła Lewiatany ;)

      Usuń
    6. Rewy nie ma, ale chyba szykuje nam się drugi, niemal identyczny przypadek - Ombre znikła. W ogóle wszyscy teraz mają jakieś swoje zajęcia i tak to wychodzi :(
      Kurczę, jakbyście chciały taki efekt, to polecam Tajemniczy Ogród tam jest wszystko. Też się tym jaram i co chwile najeżdzam myszką na obrazki :D
      No i padłam. Tyle tu pochwał, że moje ego urosło do niebotycznych rozmiarów. Ślicznie dziękuję, choć na większość komplementów nie zasługuję. Obiecuję jednak, ze będę pracowała nad tym, aby szablony były coraz lepsze :)
      Dziękuję z komentarz, bo czytając go, cały czas miałam na twarzy uśmiech. Yeyey, uwielbiam Cię kobieto!
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    7. Ależ na wszystkie komplementy zasługujesz, bo twoje szablony są boskie!
      Kurczę, szkoda, że tak wszyscy znikają. Mam nadzieję, że Ombre się odezwie:)
      Ja Ciebie też uwielbiam, ale o tym już wiesz.

      Usuń
  10. Szablony cudowne. Cieszę się, że mimo całego narzekania jakie pojawiło się w Twoim wcześniejszym poście, kolejny pojawia się tak szybko. Prace wspaniałe.
    Najbardziej podoba mi się chyba pierwszy szablon znajdujący się w notce. Przyjemne dla oka, stonowane kolory, a jednocześnie w całym obrazie kryje się jakaś tajemnica i wszystko wzbudza w patrzącym swego rodzaju niepewność. Mistrzostwo.
    Ostatnio brakowało mi szablonu w kategorii anime. Dlatego też bardzo przypadł mi do gustu szablon 365. Podoba mi się czerwień, którą tam wykorzystałaś.
    No... to będzie tego.

    Pozdrawiam i weny życzę,
    Dama z Jednorożcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka pojawiła się tak szybko, bo całe narzekanie dodałam w chwili, kiedy powolutku zaczynałam odżywać. Wcześniej nie potrafiłam się zmusić, by zrobić cokolwiek :(
      Ślicznie dziękuję za komentarz :)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Szablony prześliczne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni szablon - przeprzeprzeprze wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeyeyey, dziękuję ślicznie! :)

      Usuń
  13. Nie wiem jak śmiesz twierdzić, że szablon mi się mógł nie spodobać! Jest przecudny, nie mogę się napatrzeć. Kolorystyka jest genialna, a całość jakaś taka... magiczna, co okropnie mi się podoba <3
    Dziękuję serdecznie :* . Brak kontaktu musisz mi wybaczyć, taka sobota bez Internetu ><" .
    Poza moim najbardziej podoba mi się pierwszy. Za przeproszeniem: urywa dupe wraz z pachami ;) . Wykonałaś kawał dobrej roboty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu. Zawsze strasznie się stresuję przed pokazaniem szablonu zamawiającej :)
      Polecam się na przyszłość i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Witaj!
    Na wstępie przepraszam za brak kontaktu z moją osobą - zwyczajnie nie miałam kiedy wejść na gadu-gadu, maila też zbytnio nie sprawdzałam i tak jakoś wyszło. Przykro mi, że mogło to wypaść tak, jakbym specjalnie nie odpisywała i przepraszam jeszcze raz.
    A teraz do rzeczy.

    363. Boję się. Boję się symboliki tego szablonu, którą dostrzegam, choć pewna czy ona rzeczywiście istnieje nie jestem. Boję się tej maski, bo nie wiem, co skrywa. Boję się dziewczęcego ciała po środku, bo z jakiegoś powodu leży ono na podłodze. Boję się lasu w tle, bo go nie znam i nie rozumiem. Boję się tej ławki, bo stoi sobie tak z boku, odosobniona, odcięta od reszty, jakby zapraszała, by ktoś na niej przysiadł i przyjrzał się historii, która rozgrywa się na reszcie nagłówka oraz na samym blogu. Boje się karła, idącego ulicą gdzieś w rogu u góry, i czołgającego się za nim człowieka. Boję się Ciebie, droga Jill, bo robisz z grafiką takie rzeczy, że brakuje mi słów z zachwytu.

    364. Kiedy widzę ten szablon, moją uwagę przyciągają użyte kolory. Czerwień, tak przeze mnie ukochana, a niestety często używana w zły sposób, tutaj została wprowadzona bardzo umiejętnie. Moją uwagę zwraca też klinga miecza z - czy ja dobrze widzę? Czyżby to był smok? A twarz tego młodzieńca... Chętnie bym go sobie przywłaszczyła, gdyby tylko był realny. Bo w tej oprawie jest na pewno za piękny, by być prawdziwym. Gratuluję doskonale dokonanego wyboru obrazków, doskonałej ich obróbki i całej reszty, na której się nie znam.

    365. Mój bezapelacyjny faworyt spośród powyższych szablonów. Kolory, kreska autora rysunków, układ, łączenie obrazków, tekstury, cytat. AMAZING.

    366. Moje zamówienie. ♥ Szablon GE-NIA-LNY! Kolory świetne, piękne zdjęcia, wszystko wspaniale połączone - cudo. Podoba mi się zwłaszcza to oko koło napisu, czcionka, obrazek anioła oraz ten z wilkołakiem. Strasznie Ci dziękuję, Jill. Choć mam jedno pytanie - da się jeszcze jakoś poszerzyć prawą kolumnę, czy nie bardzo? Nie jest to konieczne, ale by mi się przydało :)

    Dziękuję, życzę miłych snów, do napisania! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego problemu. Kontaktowałam się w ostatniej chwili, więc w gruncie rzeczy to ja jestem winna :)

      Wiesz co? Kiedy przeczytałam twój opis pierwszego szablonu, to zupełnie inaczej na niego spojrzałam. To niesamowite, jak wiele szczegółów i historii potrafisz dostrzec. Jestem pełna podziwu :)

      Co do poszerzenia kolumny, to nie powinno byc problemu, to tło jest w kodach, więc się dopasuje do zmian :)

      Ślicznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Szablonem 363 pobiłaś wszystko, naprawdę ; o .

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja będę bardzo stronnicza (Mogę, prawda? Zresztą, nawet jeśli nie mogę - i tak będę) i powiem wprost, że absolutnie najładniejszy, najcudowniejszy i najwspanialszy jest szablon dla CH. Żeby nie było, oczywiście na resztę spojrzałam, doceniłam i chapeau bas! Aczkolwiek to do mojego wzdycham, wlepiam się nieprzytomnym wzrokiem i chwalę sobie naszą współpracę między blogami, dochodząc do wniosku, że była to jednak doskonała decyzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak? A więc miałaś wątpliwości? Powiedz czemu, to postaramy się, aby współpraca przebiegała lepiej :)
      Również mi najbardziej do gustu przypadł szablon dla CH, chociaż na początku nie wierzyłam, ze uda mi się coś ładnego zrobić. Magia Pottera jednak działa i rządzi się swoimi prawami :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. 363 wymiata.
    367 kiedyś sobie pożyczę, jak będę miała ochotę na zmianę szablonu ;) Szczerze, jak go zobaczyłam na głównej, to stwierdziłam, że jest idealny jak dla mnie ;D Ale to jeszcze trochę wody upłynie, bo na razie podoba mi się to co mam na głównej.
    Nie wiem jak to robisz, ale twoje szablony są naprawdę wspaniałe. Patrzyłam na pracę twoich współpracownic, że tak to nazwę i one również mają urokliwe prace, ale twoje są najlepsze. Przynajmniej w mojej opinii.
    Szablon główny wymiata. Po prostu, po całości.
    Tak zastrzegam, że czekam aż odblokujesz kolejkę ;)

    Znad krzaczastych brwi,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejej, czy masz bloga z alternatywą HP? Zerknęłam do pierwszego rozdziału i jestem zachwycona :D nanana, chyba sobie dzisiaj poczytam :)
      Ślicznie dziękuję za wszystkie pochwały. Mam nadzieję, ze nie zawiodę i następne szablony również przypadną Ci do gustu :)
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam ponownie :)

      Usuń
    2. No ej, nie czepiaj się jednego słówka! ^^ Człowiek nieopatrznie coś wrzuci do wypowiedzi i od raz jakieś podłe insynuacje, że niby miałam wątpliwości. Wiesz doskonale, że gdybym mogła to zarzuciłabym Cię zleceniami chociażby po to by potem mieć co podziwiać.

      Usuń
    3. Ojej nooo... przestraszyłam się, że coś nie tak jest! :D

      Usuń
  18. Witam. Przepraszam, że tu, ale nie wiem gdzie indziej.
    Napisałaś mi na blogu, że nie ma odnośnika, a jest. Informuję, że znajduje się on w ''Lektury obowiązkowe i pomoce naukowe''.
    Pozdrawiam Q.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale to nie jest widoczne miejsce.

      Usuń
  19. Chciałabym zamówić szablon. Jeśli jest taka możliwość :3

    Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://szklane---marzenia.blogspot.com

    3. Koncepcja: mniej więcej w kolorystyce czerni, brązu i szarości. Chciałabym jednak, by dwie główne postacie były w kolorze, w sensie takim Sakura i Sasuke. Szablon najlepiej jakby był pół - przezroczysty, a obrazek jako tło główne, zamiast nagłówka. Po lewej Sasuke, a po prawej Sakura. U góry coś w rodzaju zdjęć Team'u 7, oraz zdjęcia z przyjaciółmi - Naruto, Hinatą i Kakashim.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7nvtf41CH1qbtblko1_1280.png (jak się uda, to Sasuke po lewej, Sakura po prawej. Tego tła jakby się dało, mogło by nie być.Tak samo japońskich napisów.) ; http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2013/013/0/d/pairs__road_to_ninja_by_kazekage121-d5rct4g.jpg (oddzielone od siebie obie pary i każda do jednego ze zdjęć. ^^) ; http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/114/5/4/Anbu_Kakashi_by_Furby0305.jpg (jak się uda, to to też jako zdjęcie) ; http://s3.zerochan.net/Team.7.600.68604.jpg (także jako zdj.)

    5. Ewentualny cytat: "Ludzkie is­tnienie ma og­romną war­tość, jed­nak ostatecznie to śmierć góru­je nad życiem."

    6. Inne uwagi: Proszę, by obrazki, które miałyby trafić jako zdjęcia, żeby były w kolorystyce sepii, bądź czarno - białe, a Sasuke i Sakura, z obrazka pierwszego, kolorowi, na ciemnym tle ;D

    7. Kontakt: e- mail: saya12@op.pl (odpisuję wieczorami!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sayu ja Cię uwielbiam, już pomińmy te kradzieże szablonów... W tym poście naprawdę nie było wiele tekstu, a ten najważniejszy był pogrubiony.

      Usuń
    2. Saya "pożyczyła" nagłowek szablonu (podpisany) z innej szabloniarni wykonany na zamówienie. Na blogu bezczelnie napisała, że jest autorką szablonu i zabrania kopiowania. Dopiero po interwencji wykonawczyni, usunęła.

      Usuń
    3. Inaczej to trochę było. Znalazłam go w Grafice w goglach. Szukałam jakiegoś konkretnego nagłówka. I tamtem mi wpadł właśnie w oko. Nie zauważyłam w ogóle, że to jest z szabloniarni. x.x Więc ani nie pożyczyłam, ani nie ukradłam. Po prostu za niewiedzą niechcący go wzięłam ._.' . Zdarza się.

      Usuń
    4. Niechcący też usunęłaś komentarze, rozumiem. Poza tym w google jest taka magiczna opcja, która przekierowuje do strony z obrazem.
      Tyle w temacie. Owszem zdarza się, a nie powinno.

      Usuń
    5. Co do komentarzy, to akurat nie było nie chcący. Po prostu usuwam komentarze, które nie odnoszą się specjalnie do rozdziału...' Jeżeli takie coś ktoś chce mi napisać, to jest zakładka "Autorka". Tam można kierować zażalenia co do wystroju bloga, oraz do całej reszty innych rzeczy i spraw.

      Może i ma, ale ja przeważnie robię tak, że pokazuje się przeważnie obrazek, a nie adres do niego. Więc wybacz mi, że tak się stało.

      Usuń
  20. Czemu na katalogu widzę, że był nowy post, a wchodzę tu i go nie ma? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bee musiała coś edytowac, ale już jest :)

      Usuń
  21. Chciałam Ci tylko powiedzieć Jill, że szablony są jak zwykle cudowne *.*. Tylko jest mały problem (albo jestem wyjątkiem) z nagłówkiem. Musiałam ustawiać sama, bo gdy go wgrywam to zasłania go miejsce na posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś wyjaśnić? Nie bardzo wiem, o co chodzi :(

      Usuń
    2. Po prostu wskakuje mi kod .header { height: 0px;}

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon, już od dawna się nad tym zastanawiałam i wiele razy przeglądałam Twoje prace. Przy okazji, są świetne. :)

    Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    Adres bloga: http://anioly-nie-gryza.blogspot.co.uk/

    Koncepcja: Coś, co wygląda nieco tajemniczo i trochę mrocznie, ale z kolorami, np. ciemnobrązowy. Co do postaci, chciałabym mieć dziewczynę, burza ciemnobrązowych (długich) włosów, które są w wiecznym nieładzie (chodzi o to, żeby nie były ułożone tak jak na lalkach), trójkątna twarz, szare oczy i blada cera, jeśli to możliwe to żadnych znanych osób, tło może być różne (np. las, ponieważ tam praktycznie wszystko się odbywa, ale nie musi być), blog jest opowiadaniem o aniołach, szczególnie o takich z czarnymi skrzydłami, więc skrzydlate postacie mogą się pojawić, widziałam jeden szablon z takimi (to był chyba 130, który przy okazji jest boski :). Poza tym, chciałabym, aby pojawiły się tam zielone oczy. Mogą pojawić się również ludzkie kości, np. stara, zbrązowiała czaszka, albo coś.

    Ewentualne zdjęcia: http://granica-pbf.pl/download/file.php?avatar=2045_1351626479.jpg
    http://i374.photobucket.com/albums/oo189/waddlezizmyname/Adam%20Lambert/AdamGreen.jpg
    Pierwsze zdjęcie tylko przedstawia (mniej-więcej) dziewczynę, którą wcześniej opisywałam, jeśli znajdziesz jakieś lepsze zdjęcie to byłoby super, a w następnym pliku chodzi mi tylko o oczy, jeśli możesz to nie pokazuj reszty twarzy :)

    Ewentualny cytat: Anioły nie gryzą

    Inne uwagi: -

    Kontakt: GG nie posiadam, więc podaję tylko E-mail, trusskafka01@gmail.com

    Pozdrawiam, Reia Morgan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, no cóż... W takim razie poczekam. :)
      A co do szablonów, co tu gadać?
      Wszystkie są tak wspaniałe, że aż zapierają dech w piersiach.
      Najbardziej podoba mi się szablon nr. 363, jest boski *-*
      Następny jest 364, chociaż nie rozumiem dlaczego jest tam strach na wróble, ale przyznam, że wygląda strasznie i pasuje do wyglądu. A 367, istne cudo! Jak Ty to robisz? :D

      Usuń