g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.03.2013

[368-372] Hi, Hey, Hello.


Zawsze przychodzi w życiu taki moment, w którym zaczynamy coś nowego. Szkołę, pracę, albo jak kto woli, pracę na szabloniarni. Na samym początku chciałam się przywitać, bo wypadałoby, prawda? Nazywam się Bee i zostałam przyjęta na miesięczny staż. Długo myślałam nad tym, bo bałam się, że nie dam rady, że się nie wyrobię ze szkołą i tak dalej. Ale końcowo postanowiłam się spiąć i spróbować. Napisałam maila i dostałam odpowiedź: miesięczny staż. Nie macie pojęcia jaką radochę odczułam, jak okazało się, że się dostałam. Po długim męczeniu Jill pytaniami, w końcu przyszło na dodanie notki. Ale się dziewczyny zdziwią, jak zobaczą, że już się pojawiła. Ale wyszło na to, że mam akurat wolne kilka dni i akurat jestem :D  Na samym początku mam dla Was cztery szablony wolne i jedno zamówienie. To dziwne, prawda? Pierwsza notka i zamówienie. Już tłumaczę. Ostatnio odbyło się losowanie i wyszło przypadkiem, że zostało jedno zamówienie do wykonania, więc zdecydowałam się je wziąć.



Zacznijmy od zamówienia,  tak będzie najlepiej.


Zamówienie dla Rachel Weasley
Zdaję sobie sprawę, że płomienie miały być zielone i cały szablon wyszedł ogółem trochę ciemny. Pisałam do dziewczyny, która złożyła to zamówienie, ale nie dostałam żadnego odzewu, więc postanowiłam go wstawić takim, jaki jest. Jeżeli jednak nie podoba Ci się, to napisz do mnie na GG (pisałam do Ciebie) i razem zastanowimy się, co zrobić dalej :)
Mi w każdym razie podoba się bardzo. Uwielbiam Deppa.

Szablony wolne:

Lubię ten szablon. Jest taki barwny i trochę odstaje od mojego kanonu.

Tom! Dobry Tom nie jest zły.

Iana Somerhaldera lubiłam jeszcze, kiedy zdarzało mi się oglądać Pamiętniki Wampirów z zamiłowaniem. Dawno to było, ale Somerhalder dalej świetnie się komponuje z szablonami.

To chyba mój faworyt z dzisiejszej notki.

Na dzisiaj to wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że szablony choć trochę Wam się spodobają i wyrazicie swoje opinie. Pozdrawiam Was cieplutko, trzymajcie się!

Przyjmę dwa zamówienia, które wybiorę spośród pierwszych ośmiu zgodnych z regulaminem. Oczywiście autorów zamówień, które wybiorę niezwłocznie powiadomię.

EDIT.
Wykonam zamówienie dla Niewidzialnej i BlueMind :)

41 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://summer-love-with-louis-tomlinson.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym by był jasny ale zaraz tejemniczy.
    4. Ewentualnie zdjęcia: głównie chodzi o to żeby na zdjęciu znalazł się Louis Tomlinson i jakaś tajemnicza dziewczyna

    5. Ewentualny cytat: "summer love with Louis Tomlinson"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: gg; 19722207 twitter: l_officiial

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, że zostałaś przyjęta ;)
    Co do prac. Moim osobistym faworytem jest 369, tak, zdecydowanie. Ta dziewczyna pod namiotem zapewne z prześcieradła... I like it ;D
    Reszta już mnie niezbyt zachwyciła. Są dobrze wykonane, ale to ten pierwszy wolny był tym czymś, przynajmniej dla mnie.
    Życzę ci dużo weny do robienia nowych szablonów. Pomysłów, smaku i na pewno będę przeglądać twoje nowe pracę.

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szablony :) Bardzo mi się podobają ;p najbardziej przypadły mi do gustu 369 i 372 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę dobre te Twoje szablony. Myślę, że przyjęcie Cię do załogi było czymś, czego dziewczyny nie pożałują ;) 369! <3

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie szablon sa cudowne *.* ale.. ZDECYDOWANIE MOIM FAWORYTEM JEST 369 :) 372 tez zajebisty :* mówiłam ze twoje szablony beda boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres: www.mankament-perfekcji.blogspot.com
    3. Chciałabym, aby szablon był z nieruchomym tłem. Układ dwukolumnowy + pasek z podstronami. Generalnie z jednej strony cały tekst, z drugiej zdjęcie. Kolorysytyka bordowa z akcentami złota.
    4. Zdjęcia: http://i053.radikal.ru/0905/bc/8f15da7ceeb7.jpg.
    5. Cytat: Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno.
    6. Inne uwagi: brak.
    7. Kontakt: GG - 45831724. Mail - bloggerka.karo@gmail.com.

    Z góry dziękuję za rozpatrzenie zamówienia. Wiem, na blogu znajduje się jedynie „post próbny”, jednak mam zamiar publikować opowiadanie dopiero po otrzymaniu porządnego szablonu.

    Co zaś chodzi o te, które przedstawiłaś powyżej - Johnny Depp i Ian Somerhalder najlepsi! :)

    Pozdrawiam,
    Itlina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://stableruffian.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był w żywych kolorach, a właściwie chciałabym uniknąć szarości. Co do reszty wybór zostawiam Tobie.

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://25.media.tumblr.com/5c66bfaef58d72533cea6f899ce450ac/tumblr_mj3utqA8qN1s2cjroo1_400.jpg

    http://24.media.tumblr.com/2ad850eaa536b62c5626b10e45a3602a/tumblr_mj2iqa4UNy1rxnpdso1_1280.jpg

    http://25.media.tumblr.com/bb8c42e4196ca1b61df93352b9e8464f/tumblr_mj3o4tskFd1rxfun5o1_1280.jpg

    Są to tylko moje propozycje. Jeśli znajdziesz coś lepszego nie pogardzę. Miło by było gdyby znalazły się na nim zdjęcia ze skoków.

    5. Ewentualny cytat: Fajnie by było jakby jakiś się znalazł, ale nie wymagam.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: blueemind@gmail.com oraz gg - 34012817
    Wiem, że blog jeszcze nie ożył, ale jestem pewna, że z dobra grafiką się uda.
    Button zaraz zostanie umieszczony na stronie ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję przyjęcia. :)
    Ach, piękne te szablony! Moim faworytem zdecydowanie jest 369. Najlepiej Ci wyszedł. Wszystko do siebie pasuje, przez co efekt jest zniewalający. Nie dziwię się, że Jill Cię przyjęła, bo ja na jej miejscu zrobiłabym to bez wahania. I jeśli chodzi o to zamówienie, to zdziwiłabym się, jeśli zostało by ono odrzucone. Cudowne! Ja na miejscu zamawiającej byłabym zadowolona. A co do Iana Somerhalder'a (tak to się pisze? xD) - brak mi słów. Ja także kiedyś oglądałam Pamiętniki Wampirów, ale zakończyłam przy 4 sezonie, kiedy to się zorientowałam, że stał się on za bardzo popularny. Ja nie lubię takich rzeczy. I dlatego przerzuciłam się na Supernatural i mam nadzieję, że on nie zyska takiego rozgłosu w Polsce. Znaczy no, nie żebym była wredna bądź samolubna, ale moim zdaniem powinno pozostać tak, jak jest.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów w przyszłości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supernatural <3 uwielbiam ten serial. Mam takie same odczucia, lepiej, gdy serial nie jest aż tak popularny :D

      Usuń
  10. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://wrong-path.blogspot.com
    3. Koncepcja: Opowiadanie jest utrzymane w klimacie fantasy, więc taki też prosiłabym szablon. Barwy dowolne, mogą być brązy, mogą zielenie, mogą czernie, mogą czerwienie. Najważniejsze dla mnie jest to, by szablon był w stylu fantasy. Główni bohaterowie opowiadania to: ciemnowłosa półelfka, mężczyzna o brązowych włosach, czarnych oczach i lekkim zaroście oraz zielonooka blondynka. Nie musisz robić szablonu z nimi wszystkimi, ale prosiłabym, by gdzieś (nawet ledwie widoczny) znalazł się zły elf. Prosiłabym także o jakieś czarne smugi, symbolizujące złe siły. Jeżeli chodzi o tło to zadowolę się wszystkim: scenami batalistycznymi, lasem, sceną ze średniowiecza, rycerzem na koniu, czymkolwiek, co będzie nawiązywało do klimaty opowiadania.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Dobro zawsze zwycięża, lecz Zło wiecznie powraca - ale nie jest on konieczny. Może go nawet nie być.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: paulina.zurek@hotmail.com oraz GG 34444651

    Link jest od dawna. Dziękuję i przepraszam za kłopot, bo wydaje mi się, że moje zamówienie jest co najmniej dziwne XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogę zamówić szablon w imieniu kogoś innego? Jeśli nie, to wybaczcie.

    Przegniłe ostrze śmierci
    adres bloga: zrecenzowani.blogspot.com
    koncepcja: kolorystyka w beżach, książki, pióra, kałamarze, whatever, kojarzące się z recenzjami, bez zegarków, schodów, itp. ;)
    Zdjęć nie podaję.
    Cytatu brak, jedynie nazwa bloga "zrecenzowani"

    Kontakt: GG 35518340


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz ode mnie, Najbardziej podoba mi się szablon czwarty. Świetnie wygląda ta wyróżniająca się od tła dziewczyna. Jest idealnie wycięta. Ale mam wrażenie, że ten szablon jest jakiś taki zimowy. Szbalon z Ianem też jest świetny, ale aktor ginie lekko. Idealna kolorystyka *O*. Drugi i pierwszy oczywicie też piękne, ale czwarty po prostu wymiata.

      Pozdrawiam,
      Nikumu.

      Usuń
    2. Zamawiać może tylko autorka danego bloga. Ostatnio miałam sytuacje, gdzie ktoś zamówił w imieniu znajomego, po czym okazało się, że jednak ten znajomymi zamówił gdzieś indziej, więc... tylko właściciele ; )

      Usuń
  12. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    Adres bloga: http://my-world-in-my-dream.blogspot.com/

    Koncepcja: Prosiłabym żeby pojawiły się: jakieś fajne zdjęcie One Direction i fajne zdjęcie Niny Dobrev, Nina jakieś większe bo jest postacią głównej bohaterki. Kolory jakieś żywe, ale nie mam specjalnych zastrzeżeń.

    Ewentualne zdjęcia: (One Direction i Nina Dobrev, zdjęcia sama wybierz)

    Ewentualny cytat: My world in my dream

    Inne uwagi: oczywiście możesz dodać też coś od siebie

    Kontakt: mam tylko e-mail:

    główny:
    natka.into.blogspot@gmail.com

    ale na ten też ewentualnie możesz:
    tuska.nati.dudi@interia.pl

    Mam nadzieję że zrealizujesz zamówienie, przepraszam za kłopot, bo wydaje mi się że trochę za dużo wymagam, Nata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, no jeśli oczywiście zdecydujesz się wykonać moje zamówienie, to że możesz zmienić też nawet napis w cytacie, nie miałam pomysłu na nagłówek. Fajnie jakbyś dodała coś swojego tylko proszę dodaj te zdjęcia (1D i N.D.), to chyba na tyle co szablonu, i gratuluję że się dostałaś.

      Usuń
  13. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres: www.corka-legendy.blogspot.com
    3. Tu zdałabym się na Ciebie, gdyż ufam że zrobisz coś niesamowitego, a z jednej strony nie chcę naciskać, gdyż łatwiej robić gdy ma się wolną rękę.
    Szablon jest na bloga z opowiadaniem piłkarskim, jednak nie musi być on akcentowany piłkarstwem.
    4. Zdjęcia: Tu chciałabym zdjęcia Barbary Palvin oraz Mario Goetze [Borussia Dortmund]
    5. Cytat: Life is brutal.
    6. Inne uwagi: brak.
    7. Kontakt: GG - 39992989 Mail - houseofnina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło :Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga:http://omotani.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był raczej nietypowy, utrzymany w ciemnych barwach, trochę tajemniczy. Zależałoby mi na tym, żeby nie umieszczać w nagłówku żadnych zdjęć sławnych osób.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://data.whicdn.com/images/15523870/tumblr_lra5f4qqDw1qg1hgio1_500_large.jpg; http://data.whicdn.com/images/38322394/girl-hair-music-piano-play-Favim.com-164831_large.jpg

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Chciałabym prosić o układ z jedną kolumną na wszelakie ogłoszenia

    7. Kontakt: 18696006 - gg

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, nowa stażystka. Ale jestem ciekawa Twoich prac. Dobra patrzymy co tam ukazujesz..
    WOW! Tak jak myślałam, jeśli Jill Cię przyjęła jesteś naprawdę dobra. Używasz Topazu, ale nigdy nie jest go za wiele i nie rzuca się niepotrzebnie w oczy. Niezwykle to chwalę, bo ja już rzygam Topazem, ale zdaję sobie sprawę, że dobrze użyty bardzo poprawia ogólny wygląd szablonu.
    Moim faworytem jest zdecydowanie zamówienie oraz "Bee01". Na obydwóch pracach nie ma przepychu, ale nie jest też pusto. Najmniej zachwycam się ostatnim, "Bee04". Moim zdaniem jest odrobinkę za pusto. Jestem pod wrażeniem również "Bee03". W sumie nie wiem dlaczego, może z powodu estetyczności.
    Kończąc - gratuluję przyjęcia i mam nadzieję, że zostaniesz z Zaczarowanymi na dłuuugo!
    [cissy-graphics]

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Hasło :Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://world-ends-love-lasts-4ever.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był utrzymany w jasnych barwach. Najlepiej to biały i odcienie szarości. Prosiłabym również, aby szablon miał strony na pasku u góry oraz linki tylko z prawej strony. Blog będzie poświęcony opowiadaniom o męsko-męskiej miłości.
    4. Zdjęcia: http://2.bp.blogspot.com/-y5ZLyhDsLA4/UB5P1lKHPeI/AAAAAAAAA0U/Y7rdeSaBc6M/s1600/557332_507329202615580_1412081666_n_large.jpg
    i
    http://4.bp.blogspot.com/-9kGGHtwjxbE/UB5QBXggLQI/AAAAAAAAA2Y/eo8SxLXUz_s/s1600/tumblr_m6v3zvuBC91qm6onko1_500_large.jpg
    5. Cytat:
    Where the world ends, love lasts forever...
    6. Kontakt:
    GG: 45286480

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, cudowne, ambitne początki, kochana Bee: jakieś zapomniane prze Boga zamówienie odnalazła nasz kochana przyszła szabloniarka i dzięki swej wspaniałomyślności i dobroci serduszka postanowiła go wykonać! Cudownie, cudownie ^^ A i wyobrażam sobie twoje szczęście, uwierz! Ja od samego początku, kiedy o tobie usłyszałam, to czułam, że zostaniesz przyjęta. Tylko błagam: NIE ZAPRZEPAŚĆ TEJ DANEJ CI SZANSY!!! Bądź uważna i ostrożna, ambitna, acz nie martw się, nie za bardzo: jest tu wspaniała ekipa, a odpoczynek należy się przecież każdemu. panuje tu wspaniała atmosfera dlatego mam nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej :)
    Ok, no to oceńmy twoją pracę! Już same miniaturki mi się podobają, czyli zapowiada się ciekawie, haha xD
    368 i mamy Deppa. Ach, podobnie jak ty, uwielbiam go! Nie wiem, czy znam kogokolwiek, kto był;by innego zdania. Naprawdę wydaje mi się to wprost niemożliwe! Matko, ten szablon jest przecudowny!!! :O W zieleni wyglądałby rzeczywiście bardzo ładnie, kto wie, czy nie ładniej, ale nie wiem, bo go nie widziałam. Póki co mamy fiolet i ja jestem zachwycona! Nawet moja 12-letnia siostra była zachwycona! Brak słów, bo naprawdę nie wiem, co powiedzieć (to jest napisać)! <3
    369 - ojeeeei, śWIĘTA!! No tak mi się jakoś skojarzyło... xD No bo światełka... tu jest taak dużo światełek! (Wybacz mi, ośmiogodzinna obecność mojej przyjaciółki bardzo źle na mnie wpływa xD) Kolorowo napaćkany, nie wiadomo co i jak. Ale podoba mi się ^^ Widać, że ty ogarniasz ten chaos, a i on ogarnia ciebie. Także jest spoko 8)
    Hahaha, dobry Tom nie jest zły, powiadasz? :D A zgodzę się z Tobą, żebyś wiedziała, choć ja bym powiedziała, że dobry Snejpuś nie jest zły! :D Szablon ubrany w ciemne barwy, tajemniczy, elementy ładnie, spójnie dobrane, niczego nie za dużo i nie za mało. Jestem na tak! ^^
    A czemu już nie oglądasz pamiętników? Ja tam preferuję Supernatural, ale to już wiesz xD Tutaj podobnie jak w poprzednim szablonie: ciemno i tajemniczo. Rozumiem, że gustujesz w takich klimatach, hm? ;> I to się chwali, bo ja też :D
    372, twój faworyt. Spójrzmy, spójrzmy... Wooo... Nieźle! masz naprawdę wielki talent, ty musisz tu zostać! Nic dziwnego, że cię Jill tak wychwalała: przecież przyjęcie cię na stałe stanowisko to tylko kwestia czasu! (o ile oczywiście będziesz przestrzegała moich rad ;)) Także życzę owocnej pracy, dużo weny, radości z tworzenia szablonów i powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borze, Borze, Borze, ale Ty jesteś śliczna $.$

      Usuń
    2. Kto...? Btw piszę się 'Boże' ;)

      Usuń
    3. Borze, Borze, Borze!
      Odezwała się do mnie!

      Borze zielony i szumiący...
      Jam taki ktoś, o nicku literackim pewnego pana, który czasem tu szablony komentuje, zazwyczaj Jill relację zdaje i to właśnie ta pani uświadomiła mnie z kim rozmawiałam na jednej z sobót, gdy swoje lubienie do Twojej osoby wyznałam a Jill uświadomiła mnie, jaka ty jesteś ładna i... i nie mogłam tego nie napisać.

      Borze, Borze, Borze.

      Usuń
    4. hahaha, co takiego? xD Podrapałam się po głowie i dalej nie wiem, o co chodzi, hahah :D A nazwisko jakie masz, że się znamy z sobótki? Ja tam Lewandowska jestem, jakby co... xD

      Usuń
    5. Wiem jaka jesteś. Przecież kocham się w Twoim profilowym $.$
      Mag szukaj, nick mam pomiędzy imieniem a nazwiskiem, którym akurat chwalić się nie będę, bo jeszcze się okaże, że ktoś mnei zna XD

      Przed momentem jeszcze się dowiedziałam, że razem w Gossip Bum siedzimy ;3

      Usuń
    6. Nawet na imię masz tak samo jak ja <3

      Usuń
    7. Hahahaha, oki, to już wszystko jasne :D Tylko nie rozumiem zachwytu profilowym...

      Usuń
  19. Oczywiście, że musiałaś dostać się na staż, w końcu robisz świetne szablony:) wszystkie bardzo mi się podobają i chociaż mam już trochę dość Topazu (i to mówię ja. JA XD), to tutaj nawet bardzo mnie nie razi, może dlatego, że wszystko nadrabiasz kolorystyką, która w każdym, absolutnie każdym Twoim szablonie jest fenomenalna. Nie potrafiłabym nawet wybrać zdecydowanego kandydata, bo wszystkie mi się podobają - wprawdzie nigdy nie byłam specjalną fanką ani Johnny'ego, ani Iana, ani Toma (to już w ogóle), ani, eee... ta dziewczyna z ostatniego szablonu to Kristen Stewart? Jeśli tak, to jej też nie;), ale szablony i tak są, według mnie, świetne. Jest tylko jedna rzecz, którą bym w nich zmieniła. Układ. Nie, że mi się nie podoba, ale praktycznie we wszystkich jest taki sam - strony na szerokość ekranu i trzy kolumny. Pobaw się tym trochę, poeksperymentuj, bo na Blogspocie można w tym temacie wymyślić naprawdę wiele ciekawych rzeczy;)

    Tymczasem - gratuluję dostania się na staż i życzę jednogłośnego przyjęcia na stałe do grona Zaczarowanych, bo póki co, uważam, że Ci się należy:)

    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże. Boże. Boże... *.* zakochałam się w 370! Uwielbiam Toma! Oby tak dalej, masz wielki talent i gratuluję stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och piękne szablony :) Kolejna genialna dziewczyna dołączyła do ekipy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bee! Ojeju, jak się cieszę! Mówiłam, że Cię przyjmują? :D Się cieszymy, cieszymy! Co do szablonów. "Zrobię szablon z Tomem".Obiecany Tomuś jest cudny. Ja go biorę! <3 Ogólnościowo to ja siadam, czekam na resztę. :D I do soboty - będziesz? ^^
    Całusy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że w sobotę będę! Jak mogłabym opuścić? :D

      Usuń
  23. Po pierwsze: gratuluję stażu i życzę przyjęcia do załogi (co jest, w tym przypadku, chyba oczywistym - jakbyś mogła się nie dostać?).
    Po drugie: szablony wspaniałe. Zwłaszcza ten kolorowy. Jest taki... Magiczny i ma w sobie to coś. Choć reszta też niczego sobie.
    Jak najbardziej pasujesz do zaczarowanych. Tym talentem, stylem, idealnym połączeniem obrazków w nagłówku. Jak to powiedziała Zaczarowana Alice: kolejna genialna dziewczyna.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również gratuluje stażu... Widziałam twoje szablony i jestem pod wrażeniem...
    1. Hasło :Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://życie-to-decyzje.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był utrzymany w stonowanych barwach. Najlepiej to odcienie niebieskiego i biały. Blog jest o piłkarzach i chciałabym prosić aby na nagłówku było tylko 3 piłkarzy: Mesut Ozil, Gerard Pique i Sergio Ramos z czego Pique najlepiej aby był na środku, gdyż jest to ukochany głównej bohaterki. Resztę pozostawiam Tobie.
    5. Cytat:
    Życie to ciągłe podejmowanie decyzji, czasem lepszych lub gorszych...
    6. Kontakt:
    GG: 5926069

    Mam nadzieje że zrobisz dla mnie świetny szablon
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Twoje zamówienie jest dziewiąte. A ja wybieram z pierwszych ośmiu.

      Usuń
  25. Pierwszy wolny jest cudowny! Bee, jak ty to robisz?! :D Już cię uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń