g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.03.2013

[373-378] Przegniły talent

Dzień 20, lokalizacja: niewiadoma - kierujemy się prawdopodobnie na zachód.

Zauważyliście, że nasza załoga się wykrusza? Najpierw Asu (pamięta ktoś jeszcze Asu?), później Zoe, Rewa. Nie wiadomo jak to będzie z Ombre i Mos (znaczy ja wiem wy jeszcze nie :P). Kogoś pominęłam? Mam nadzieję, że nie.
Tytuł notki wcale nie odnosi się do nich, a skądże! Tylko do mnie, ale nad tym co oznacza zastanówcie się sami. Uwielbiam zmuszać ludzi do myślenia i będę robiła przy każdej nadarzającej się okazji lecz ostatnio nie mam na to siły.


Prowiant skończył nam się 4 dni temu. 

Zamówienie dla Cold Savannah
/Ten szablon nie był konsultowany, więc odmowę przyjmuję i zrobię ponownie inny, jeżeli się nie podoba./

Zamówienie dla Keronia
/Plik specjalny dla ciebie z wysuwanym menu wysłałam Ci na meila, a ten jest ogólnodostępny./

Zamówienie dla Życie oczami wampira
/A tu nie pamiętam jaki szablon wpakowałam czy z menu na górze (jak w podglądzie) czy na dole (jak na blogu)./

Zamówienie dla Prawda to okrutna rzecz


Szablony wolne:
/Jestem z niego naprawdę dumna./

/Miał być na zaczarowane, ale Jill stwierdziła, że zbyt straszny, może komuś się przyda./

Reszta zamówień w kolejnej notce, którą planuje na następny tydzień.

Zamówienia, które pojawią się w następnej notce:
  1. Shinobi yaoi 
  2. Plac marzeń
  3. Megacity one
  4. Świat okiem chłopca - Yaoi SasuNaru
  5. Opowieści spisane  
 Pliki z zamówieniami prześlę wam pewnie i tak wcześniej niż dodam notkę, więc nie będziecie musieli bardzo długo czekać.
 
Zamówień nie przyjmuje.

28 komentarzy:

  1. Szablony naprawdę super. :)
    Szczerze powiedziawszy najbardziej zainteresował mnie szablon nr 375. Na pierwszy rzut oka spodobał mi się, potem stwierdziłam, że coś mi tam brakuje, następnie, że księżyc psuje efekt, aż w końcu doszłam do tego, iż to właśnie ręce obejmujące księżyc mi tu nie pasują. Tak wiem, poplątane. ;)
    Bardzo mi sie podoba szablon nr 376. Fajnie, że oddaje potterowski klimat, a nie ma na nim żadnych postaci, więc jest uniwersalny pasuje na każdego bloga FF o Potterze. :) Urzekło mnie to. :3
    Myślę, że Jill miała rację co do 'za' mrocznego szablonu. ;) Mimo wszystko spodobał mi się. ta szara, rozrywająca (bądź rozkłaająca) się twarz i te ręce trzymające... płód(?) so serio straszne... C:
    No i kotek słodki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje. Co do zamówień to nie lubię dyskutować na ich temat. Mają się podobać zamawiającej to mój jedyny cel.
      Może raczej nie za mroczny lecz za straszny. Ja mam zepsutą psychikę i takie obrazki mnie nie ruszają.
      Dziękuje bardzo za opinię, każda jest na wagę złota. :) Tak z dziesięć kilo. ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co. :) Miło, że odpowiadasz na komentarze. C:

      Usuń
  2. Och wszystkie są przepiękne :) Jeszcze raz bardzo ci dziękuje Avio za ten jakże przepiękny szablon :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie do Jill: Czy Ty dostałaś mojego maila z zamówieniem na KDO?
    Nie dostałam żadnej odpowiedzi, więc pytam ;)
    Pozdrawiam,
    Tatis

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe szablony. A ten klimacik w 378... Świetny. I może rzeczywiście dobrze, że Jill zareagowała? Ktoś wrażliwszy może by się z lekka przeraził, a szkoda mieć na swoim koncie trupy. Mi tam się jednak podoba, kojarzy się z jednym takim żartem o płodzie w kontenerach... Nieważne. Aprobuję po prostu.
    Choć nie lubię takich obrazków, to mimo wszystko pierwszy szablon też przypadł mi do gustu. Kotek, to jednak kotek.
    Natomiast w stosunku do 377 również pokładałabym dumę. Ładny, po prostu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak będę miała na swoim koncie trupy, kilka w tą czy w tamtą stronę większej różnicy nie zrobi. Moja wytrzymałość na wszelką obrzydliwość jest spora i wyobrazić sobie, ze psychopata mojego pokroju zleje każdego kto będzie straszył moją przyjaciółkę ślimakami (tak, boi się ślimaków).
      Pierwszy szablon jest najdziwniejszy z tej grupy.
      A z 377 jestem niezmiernie dumna, i kolorowy i lekko mroczny i zachęcający do zastanowienia się, a nad CSS też trochę siedziałam. Jestem niezmiernie z niego dumna!

      Usuń
  5. A jak się robi takie szablony? Tzn. Na jakim programie? Pliska nie ktoś mnie oświeci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię w Gimpie. A dziewczyny, hm... musiałabyś popatrzeć w zakładkach, na pewno Photoshop.

      Usuń
    2. Tak, ja używam Adobe Photoshop CS5

      Usuń
  6. Odwiedzam tego bloga co najmniej dwa razy dziennie od jakiegoś miesiąca i czekam, aż pojawi się szablon dla mnie. Doglądam notek Avii jak kretynka czekając. Mam już dość.
    Avio, jeśli nie chcesz wykonać dla mnie szablonu, to trzeba to było po prostu napisać, a nie zwodzić mnie tak długo. Jak głupia wstrzymuje się z publikowaniem notek na moim blogu, gdyż czekam na szablon. Rezygnuje. Dosyć mam czekania, zwłaszcza, że mój nick znów nie pojawił się na Twojej liście oczekujących.
    A szkoda, bo ogromnie podobają mi się Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jestem ta zła, ale dla mnie zrezygnowałaś nie dodając postu, czyli zgłoszenie było niezgodne z regulaminem. Później owszem dodałaś post, ale może i data posta wskazuje na czas przed południem, ale twój komentarz o tym pojawił się po południu. Jeżeli chodzi o datę posta to można ją zmienić...

      Usuń
    2. Tak, Ty jesteś ta zła a ja jestem oszustką.
      Dobra
      Nieważne zresztą, zapomnij o tym zamówieniu. Złożyłam już na innej szabloniarni. Tam przynajmniej nie bede musiałą czekać miesiącami...

      Usuń
  7. Takie piękności można wyczarować w GIMP-ie? W takim razie nie doceniałam tego programu. Jestem pod wrażeniem. Pierwszy szablon byłby idealny, ale te pasy po bokach kolumny z postem są trochę za szerokie według mnie. Kociak jest piękny, wszystko razem naprawdę pasuje. Drugi nie w moim stylu, bo trochę niepraktyczny. Nagłówek jest zbyt duży jak nakładanie zakładek nad niego, ale podoba mi się baaardzo zwężenie tej ramki aż w końcu kompletne zaniknięcia. Świetne rozwiązanie. Same zdjęcia/obrazy nie powalają, bo za bardzo różnią się od siebie stylem, żeby pasowały do siebie idealnie. Trójeczka to świetny minimalizm, ale ponownie ramka wydaje mi się za gruba, chyba mam jakieś kompleksy. Szablon z sową to po prostu mistrzostwo. Jest genialny. Piękny po prostu. W następnym nagłówek nie powala, ale kolumny są świetne. W ostatnim kolumny są podobne - ładniuteńkie. Sam nagłówek jest ładny, ale ten płód mnie przeraża.

    Teraz się zastanawiam, który szablon bardziej mi się podoba - czy ten z sową, czy ten z kotem.

    Pozdrawiam,
    Nikumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimp dla mnie zawsze będzie o niebo lepszy od PS.
      A dla nie ona tam za gruba nie jest, ale o gustach się nie dyskutuje.
      Dziękuje za opinię, naprawdę doceniam to, ze komuś chce się komentować, choć masz odmienny pogląd na temat moich prac.

      Usuń
    2. Może odmienny, ale i tak uważam, że są świetne ;)

      Usuń
    3. I to jest plus! Np. mi najbardziej podobają się 2 ostatnie, ale to pewnie dlatego, że robiłam je jak chciałam, a nie pod zamówienie.

      Usuń
  8. O! Zaniemówiłam. 373 i 378 są genialne! Zdecydowanie najlepsze jakie widziałam, a na pewno jedne z najlepszych. Jill miała rację, że 378 jest straszny, ale ma swój nieodparty urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Bardzo się ciesze, że się podobają. 378 jest specyficzny - jak ja.

      Usuń
  9. Szablon 377 pasował by mi do bloga. Szkoda, że tak ciemne kolory ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kolorów mogę je trochę odciemnić.

      Usuń
  10. No cóż, ja też ostatnio zauważyłam, że panuje tu jakaś niemoc, kryzys... hm, brak ducha. Mam jednak nadzieję, że to tylko chwilowe: w końcu ten blog już sporo przetrwał, nie sądzisz? ;> I może to tutaj leży... coś... wiecie - taki kryzys wieku średniego :D Oczywiście dla bloga, nie mówię o Was :D Myślę, że coś podobnego nastałoby prędzej czy później i cóż, trzeba to przeczekać, przetrwać i tyle. Z Jill już chyba wszystko w porządku, więc i za ciebie trzymam kciuki. PO prostu pamiętaj, że my tu z Tobą jesteśmy i bynajmniej nigdzie się nie wyzbieramy. :)
    Hm... przegniły talent raczej nie kojarzy mi się z niczym dobrym, co natychmiast zaczęło mi się gryźć z Tobą i twoim talentem... Ale zobaczymy przy oglądaniu szablonów, może na coś wpadnę, choć nie liczyłabym na zbyt wiele... xD
    373 - jeeeej... jaki ten szablon jest... magiczny! No natychmiast to właśnie słowo przyszło mi na myśl! A ten prześliczny kot skojarzył mi się z Alicją Burtona ;) W ogóle to wszystko jest takie właśnie w tego typu klimatach, z czego jestem absolutnie zachwycona! Normalnie nie lubię różu, wręcz go nienawidzę, ale tutaj nie wyobrażam sobie innego koloru, ponieważ to jest po prostu strzał w dziesiątkę! (Staram się wyobrazić go sobie w zieleni czy zółci, ale coś nie bardzo to wygląda...). Także ja jestem absolutnie zakochana w tym szablonie!
    Rewa odeszła, ona to dopiero miała żyłkę do fantasy. Uwielbiała ten gatunek i wszędzie to okazywała, za co ja kochałam. Ale ty w 374 absolutnie jej nie odstępujesz! Mamy ELFY! (Moje ukochane stworzenia!!! <3), jakieś złe potworki i... czarodziejkę może, co? Jakoś nie bardzo na dobra wygląda, więc pewnie ją polubię, jak zacznę czytać to opowiadanie ^^ No i szablon generalnie ponury, bo mamy sporo czerni... I te podstrony na górze są po prostu fantastyczne! Uwielbiam ten szablon!
    No i jak tu faworyta znaleźć? ;_;
    375 - wooo.... Noc. No po prostu przepiękna, spokojna, gwieździsta noc. Jest szaro i ponuro, czyli jeśli chodzi o wampiry, to szablon jak najbardziej trafiony. Raczej tu spokojnie, nie ma zbyt wielu elementów, ale w tym przypadku to dobrze. Nie ma przepychu. Czasami on pasuje, czasami nie. Nie wiem, jak wyglądałoby tu 4553 innych elementów, ale bez tego wszystkiego wygląda to świetnie!
    376 - Harry Potter to stały element tej stronki, nie ma co :D Ale powiem ci, że mam dość. Pierdzielę, nie komentuję dalej. Bo nie ma po co: ty doskonale znasz się na swojej robocie i kiedy piszesz, że z jakiegoś jednego szablonu jesteś najbardziej zadowolona, to ja wybałuszam oczy, bo zrozumieć nie potrafię, czemu tego samego zdania nie dodasz do każdego innego stworzonego przez Ciebie szablonu! No ale tak, oczywiście ty jesteś autorka, a autorzy już tak mają, że zawsze mogliby coś poprawić, i jak już są z czegoś zadowoleni, to musi to być naprawdę dobre (albo naprawdę złe, a wtedy jest ciekawie xD). No ale ok, od zachwycania się każdym jesteśmy my, dlatego lecimy dalej! Albo nie, pozostanę jeszcze przy tym: fajnie to zrobiłaś, że Hogwart widać tak... bardziej po lewej, i te... krzaczki (xD) w tle wyglądają prześlicznie! Ach, i ten zachód... aż się tęskni do wakacji!
    377, szablon, z którego jesteś naprawdę dumna... hm, sprawdźmy!
    Ale świetny cytat! Ha, aż mnie rozbawił xd Choć oczywiście tak raczej być nie miało, ale jest po prostu wspaniały! Tak samo oczywiście jak szablon! Ciekawa tematyka, raczej odstająca do reszty z notki. Tam wampiry, elfy, czarodzieje, a tu... kobieta. Ot co :D Oj zapewniam cię, że będzie wielu chętnych na ten kąsek! ^^
    378 - ZBYT STRASZNY?!?! JEST DOSKONAŁY!!!! Weźcie go na główną, przecież tu nie komentują czteroletnie dzieci! On jest tak piękny, że aż... och i ach! Pierdziele, to jest zlepek wspaniałych elementów horrorów! "Trzy razy tak, przechodzisz!" Daajcie go na główna za jakiś czas, bo on jest.... no matko święta, słów nie znajdę! Więc może przestanę wzdychać już, co? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~*~Dokończenie poprzedniego komentarza~*~ Masz rację, że nie przyjmujesz zamówień, i tak masz ich jeszcze trochę, a że planujesz kolejną notkę na przyszły tydzień, to mnie tym bardzo ucieszyłaś! Już się nie mogę doczekać ^^ Hm, wiećej do gadania tu nie mam, a i pomysłu, o co chodzi z tym gniciem, też. Bo ja tego w szablonach nie dostrzegam, cokolwiek miałaś na myśli. Oświeć mnie, to może dostrzegę.
      Także powrotu sił i pozbierania wspaniałej ekipy życzę i pozdrawiam! :D

      Usuń
  11. Avio, naprawdę szablony z tej notki są bardzo dobra. Ba!, żeby nie powiedzieć, że świetne!
    Szablon z kotkiem jest piękny. Bardzo mi się podoba i nie wiem, który będzie moim faworytem. Ten czy ostatni, bo naprawdę tych wrażliwszych mógłby przestraszyć, ale mi osobiście podoba się bardzo, ale to bardzo. Działa na mnie w taki przyjemny sposób. Te ręce i twarz nadają mu taki osobliwy, własny klimat. Jednym słowem podoba mi się!
    Z szablonu 377 możesz być dumna, bo jest bardzo ładny. Nie w moim stylu, ale to nie oznacza, że jest piękny i w jakiś sposób mi się podoba.
    Patrzę się na ten szablon z sówką. Wyszedł ci bardzo dobrze i naprawdę nie wiem co mogłabym więcej napisać, bo ciągle sypałabym tylko samymi komplementami, które ci się należą.
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Przegniłe, Ostrze Śmierci

    2. Adres bloga: http://fremione-hiddenlove.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Szablon w jasnych kolorach. Fremione. Pod spodem są dwa zdjęcia, które znalazłam i, które ewentualnie mogłyby być, ale gdybyś miała jakieś lepsze, czy mogłabyś je wykorzystać?

    4. Ewentualne zdjęcia: http://fremione-hiddenlove.blogspot.com/ (w jasnych kolorach), http://fc08.deviantart.net/fs16/f/2007/205/4/3/R_I_P__Fred_Weasley_by_Araiya.jpg (przepraszam, ale nie znalazłam innego zdjęcia Freda, które by mi się podobało, bez tego napisu obok)

    5. Ewentualny cytat: "Hidden Love"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail - mypie.hiddenlove@gmail.com, gg - nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, no bo przecież notki się nie czyta, bo po co?

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem że jestem niecierpliwa ale ikiedy dodasz następną notę?

    OdpowiedzUsuń