g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.03.2013

[379-383] Trochę inaczej

Jak tam? Trochę pośpieszyłam się z zajmowaniem terminu na notkę, bo miałam mało czasu na robienie szablonów. W związku z tym mam tylko 5 prac, ale lepsze to niż nic, prawda? :)
Serdecznie zapraszamy do głosowania na Zaczarowane w sondzie na szabloniarnie marca. Konkurencja nie śpi, więc każdy głos jest mega cenny. Poza tym trwają eliminację na szabloniarza zimy. Jeśli ktoś z naszej załogi przypadł Wam szczególnie to gustu, to... wiecie, co z tym zrobić ;)
Z godnie z tradycją jutro w godzinach 20-22 odbędzie się kolejna Sobota z Szabloniarkami. Tym razem dyżur przypadł Bee. To doskonała okazja, by bliżej poznać tę przesympatyczną dziewczynę. 
Wychodzi na to, że nie popieracie naszego losowania. W lutym tylko 8 osób wzięło udział w zabawie (blogi, na których nie ma żadnych notek, nie są brane pod uwagę). Na fb zapowiadałam, że wykonamy zamówienia dla wszystkich tych bloggerów, ale niestety sytuacja się zmieniła. Wynika to z tego, że pełnoprawnych, aktywnych szabloniarzy mamy aż... 2. W takiej sytuacji w losowaniu wygrywają tylko 3 osoby. Lista blogów jest tutaj, wyniki tutaj. Wygrywają: Themortalinstruments-2013, Lilypotter-fanfiction, Negatywy Uczuć. Autorów tych blogów proszę o zostawienie zamówień pod tą notką, na początku komentarza napiszcie "LOSOWANIE". Możecie zamówić na dowolny blog. Przypominam tylko, że nie wybieracie szabloniarza.
Co do poprzedniego losowania, to pewnie zauważyliście, że nie wszystkie zamówienia zostały wykonane. Jeżeli szabloniarze odpowiedzialni za wasze zamówienie nie odezwą się do czwartku, to ja przejmę i wykonam wasze zamówienia.
Mam u siebie jeszcze dwa zaległe zamówienia. Oddam je do niedzieli :)
Kurczę, chciałabym kiedyś przestać robić takie tasiemce z notek.

Zamówienie dla Zs2 Koszalin 
Chciałam zrobić pokaz slajdów w nagłówku, ale to mnie przerosło. Zamiast tego mam 4 nag. - po każdym odświeżeniu strony pojawia się inny. Na podglądzie tego nie widać, ale na blogu zamawiającej już tak :)

Zamówienie dla Circus Sinclair

Pierwszy bardziej mi się podoba, możecie go zobaczyć również na blogu próbnym.

Zamówienie dla The Cinematic Record
Zamawiająca chciała wersje bez napisu, ale dla mnie było za pusto, więc dodałam coś od siebie. Szablon totalnie nie w moim stylu, ale mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Zamówienie dla Kryształ Życia
Zastanawiam się, czy nie jest zbyt... niebiesko?

Ostatnio na blogu była sonda, co do tematyki szablonów. Wygrało fantasy, co mnie bardzo cieszy. Kolejna moja notka będzie nastawiona głównie na prace tego typu. 
Uciekam, bo już dawno powinnam się szykować do wyjścia, a zamiast tego dodaję notkę. Udanego weekendu!
Przyjmę 3 zamówienia, które wybiorę z 6 pierwszych. Jednakże blog musi być o tematyce fantasy, aby zamówienie było ważne! (Pottera w to nie wliczajcie)

45 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://bez-skrzydel.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby na szablonie pojawiły się postacie Gaary i Naruto Uzumakiego z anime Naruto, ale jako przyjaciół. Poza tym jakieś skrzydła, niebo, coś co nawiązuje go aniołów. Mogą się też pojawić postacie Kiby i Sasuke. I raczej realistyczne, jeśli się uda. Resztę pozostawiam szabloniarce :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Nie, nie mam.
    5. Ewentualny cytat: Stojący obok człowieka był jak zjawa, blady i czarny anioł stróż...
    6. Inne uwagi: prosiłabym, żeby szablon był dwukolumnowy. do tego, gdyby nie był specjalnie skomplikowany, żeby nie trzeba było niczego przesuwać, aby dopasować, mam nadzieję, ze to zrozumiałe.
    7. Kontakt: e-mail: krowa-z-mlekiem@wp.pl gg: 4947291

    Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję, ponieważ zamówienie jest z kategorii manga/anime, a nie fantasy :)

      Usuń
    2. Ale fabuła opowiadania jest fantastyczna, mimo postaci z anime, ale okej.

      Usuń
  2. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://planeta-weneei.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym aby na szablonie znajdowały się postacie w stylu elfów albo coś podobnego do nich. Aby przypominał inną planete.
    4. Ewentualne zdjęcia: brak
    5.Ewentualny cytat: Są miejsca gdzie człowiek z cywilizacji dotrzeć nie powinien.
    6.Inne uwagi: Prosiłabym aby szablon był jednokolumnowy i najlepiej głównie niebieski. :)
    7.Kontakt: E-mail; angelikas35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, czy ja dobrze, że TheMortalInstruments wybrane i mogę sobie zamówić szablon na dowolny blog? o.O

    Szablon 382 ma w sobie coś co każe się nad nim dłużej zatrzymać i pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby szczęście się do mnie uśmiecha? :)
    379 na bardzo pomysłowe tło. Szczerze powiem, że jeszcze nigdy nie widziałam tła, które wygląda jak drewno. Bardzo jasny i pogodny szablon. 380 jest pro. (Nie wiem dlaczego, ale ten człowiek, który biegnie pod słowem "nie" mnie rozśmieszył ;) A ten diabelski młyn... Kocham diabelskie młyny. ^^
    W 381 bardzo podoba mi się ten mężczyzna z kolczykiem w nosie i brodą. Co on ma na policzkach? wygląda jakby mu przylepiono tam skórę węza? albo to wygląda bardziej jak panterka. :D
    382 jest prosty, ale i tak wspaniały. Ptak jest trochę dziwny, ma bardzo długi dziób i dziwne nogi. Wyglądają jak korzenie.
    A ostatni, postacie są bardzo ciekawe, podoba mi się również kolorystyka i ten zamek w prawym górnym rogu. Niee, jak dla mnie jest okej. :]

    Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres bloga: http://anioly-nie-gryza.blogspot.co.uk/
    Koncepcja: Coś, co wygląda nieco tajemniczo i trochę mrocznie, ale z kolorami, np. ciemnobrązowy. Co do postaci, chciałabym mieć dziewczynę, burza ciemnobrązowych (długich) włosów, które są w wiecznym nieładzie (chodzi o to, żeby nie były ułożone tak jak na lalkach), trójkątna twarz, szare oczy i blada cera, jeśli to możliwe to żadnych znanych osób, tło może być różne (np. las, ponieważ tam praktycznie wszystko się odbywa, ale nie musi być), blog jest opowiadaniem o aniołach, szczególnie o takich z czarnymi skrzydłami, więc skrzydlate postacie mogą się pojawić, widziałam jeden szablon z takimi (to był chyba 130, który przy okazji jest boski :). Poza tym, chciałabym, aby pojawiły się tam zielone oczy. Mogą pojawić się również ludzkie kości, np. stara, zbrązowiała czaszka, albo coś.
    Ewentualne zdjęcia: http://granica-pbf.pl/download/file.php?avatar=2045_1351626479.jpg
    http://i374.photobucket.com/albums/oo189/waddlezizmyname/Adam%20Lambert/AdamGreen.jpg
    Pierwsze zdjęcie tylko przedstawia (mniej-więcej) dziewczynę, którą wcześniej opisywałam, jeśli znajdziesz jakieś lepsze zdjęcie to byłoby super, a w następnym pliku chodzi mi tylko o oczy, jeśli możesz to nie pokazuj reszty twarzy :)
    Ewentualny cytat: Anioły nie gryzą
    Inne uwagi: -
    Kontakt: GG nie posiadam, więc podaję tylko E-mail, trusskafka01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://smak-duszy.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby na szablonie pojawiły się zombie chciałabym aby szablon był dwukolumnowy. Tło może być ruchome jak i nie ruchome. Kolory ciemne (granat, czerń) i szkarłat. Oprócz zombie prosiłabym o umieszczenie na nagłówku postaci w kapturze, jakiś las,księżyc. Oooo i krew byłaby w porządku
    Resztę pozostawiam szabloniarce.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Zostaw jej dusze w spokoju
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: smak.duszy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Jeszcze na nagłówku bardzo prosiłabym o cmentarz:)
      I jeszcze jako kontakt poddaje numer gg:43558450

      Usuń
  6. Hasło:Przegniłe ostrze śmierci
    Adres bloga: http://jaackfroost.blogspot.com
    Koncepcja:Chciałabym ,aby kolory były trochę przyciemnione.W tle mógłby znajdować się jakiś staw albo jezioro w lesie.Ogólnie moje opowiadania wzoruja się na filmie Strażnicy Marzeń jakby co.
    Ewentualny cytat:Jeśli czegoś nie widzisz to nie znaczy ,że nie istnieje.
    Inne uwagi:-
    Kontakt:GG 37465350,E-mail:potockae@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Znów nowa notka i nawet nie wiesz jak się cieszę, że ją dodałaś. Najlepsze jest to, że wchodzę na Zaczarowane i nagle komputer się buntuje i wywala mnie z internetu. Męczyłam się prawie pół godziny, ale w końcu nieźle zirytowana, wkurzona, klnąca na wszystko przybywam i komentuję. Piszę jak zwykle po swojemu czyli leję wodę na potęgę, a próbuję się tego oduczyć! Próbuję, próbuję i jakoś nigdy nie chce mi to wyjść. Nie wiem doprawdy dlaczego. Pewnie to wina mojej głowy. No, ale przechodzimy do szablonów. No, to jedziemy!

    Jak zwykle chętnie otwieram sobie wszystkie szablony i wgapiam w nie oczyska. Jaka jest moja pierwsza myśl? Jakie to piękne? Druga myśl? Jill ma talent. Myśl trzecia? Dlaczego ja tak nie umiem.
    Wyłowiłam oczywiście faworytów, a są nimi szablony 380 i 382. Nie mogłam oczu od nich oderwać i wzdychałam nad nimi wylewając swoje ochy i achy nad nimi, ale wszystko od początku.
    379 jest szablonem prostym, ale bardzo ładnym. Właściwie to nie wiem co o nim napisać. Może to i lepiej, bo ostatnio mam takie kudłate myśli. Ma ktoś grzebień?
    Jednak po prostym i przejrzystym szablonie 379 nadchodzi mój faworyt! Uwielbiany za kolorystykę, ogólne wykonanie i wszystko inne! Kocham go! Naprawdę uwielbiam za te ptaki, za wszystko, bo jest pięknie połączone. Naprawdę.
    Przepraszam, że tak ciągle powtarzam jaki jest piękny, ale naprawdę zachwycam się jak głupia. No, ale na mnie rady nie ma i muszą co chwila gadać jakie to jest piękne, a piękne jest tak jak piekło gorące.
    Na 381 wielbię czerwień i tą twarz. Nie wiem czemu, ale ciągle mi się wydaje, że każda twarz na szablonie się na mnie patrzy w dziwny i swój specyficzny sposób. Wydaje mi się wtedy jakby grafika żyła własnym życiem, była unikalna i nie do odtworzenia.
    W 382 podoba mi się napis umieszczony na szablonie i ptak, bo top chyba ptak jest, prawda? Ogólnie wszystko połączone świetnie i zastrzeżeń jak zawsze bark. :)
    I został nam ostatni, który jest cały niebieski. Wiesz, że ja kocham wszystko co niebieskie w twoim wykonaniu? Nie ważne co jest na szablonie, ale jak jest niebiesko, to dla mnie raj. Miło mi się to tak kojarzy z marzeniami, a oglądając twoje szablony to naprawdę można się rozmarzyć. Dla mnie jak zawsze bomba!

    No i co ja mogłabym tu jeszcze powiedzieć? Wszystko jak zawsze jest perfekcyjne i nie mogę się doczekać następnej notki, bo fantasy to coś dla mnie! Życzę ogromu weny.
    A, wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet, dla całej załogi i każdej pani z osobna! Jill, Avii, Fin, Ombre, Sandrze, Weasleyowej, Mos oraz Bee - jeszcze raz wszystkiego najlepszego dziewczęta! Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać z tymi życzeniami^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Hasło:Przegniłe ostrze śmierci
    2.Adres bloga:http://szareoczypantery.blogspot.com
    3.Koncepcja:chciałabym żeby kolorystyka była mroczna. W nagłówku chciałabym żeby było widać kobietę o ciemnych włosach,koło pantery. Chciałabym dwie kolumny po lewej i prawej stronie. Resztę pozostawiam tobie.
    4.Ewentualne zdjęcia:-
    5.Ewentualny cytat:Nie możesz zmienić przeszłości, ale przeszłość zaw­sze pow­ra­ca, żeby zmienić Ciebie. Zarówno twoją te­raźniej­szość jak i przyszłość.
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt:sjewticz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: zgubione-slonce.blogspot.com
    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon nie za jasny i nie za ciemny, na pewno nie różowy; musi się na nim znaleźć Ian Somerhalder bez zarostu i nie z długimi włosami [takich zdjęć jest bardzo dużo, więc wybór pozostawiam tobie];
    4. Ewentualne zdjęcia: Dziewczynę sobie wybierz, jest mi obojętnie, która będzie: http://farm8.staticflickr.com/7277/8170432106_353b53c607_b.jpg & http://a2.4ormat.com/vfs/14908/thumbs/1995805/0x550.jpg & http://www.flickr.com/photos/bethlane/8186423100/sizes/z/in/photostream/ & http://farm9.staticflickr.com/8063/8180106006_f12586ecac_c.jpg & http://farm9.staticflickr.com/8059/8201545176_405a807b5f_c.jpg & http://farm9.staticflickr.com/8059/8206224267_9874802476_c.jpg & http://farm9.staticflickr.com/8202/8192131012_275e9703ae_c.jpg & http://farm9.staticflickr.com/8059/8201545176_405a807b5f_c.jpg & http://farm8.staticflickr.com/7268/8168101132_0f1068c26d_c.jpg &
    5. Ewentualny cytat: What do I have to do? I'm going head into something I know I will fail
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: martyna.from.mars@gmail.com - jestem dostępna 24/7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne? Niestety mój się nie zalicza, więc rezygnuję :)

      Usuń
  10. Ahhh... Kolejne cudowne szablony!!! Powalił mnie szablon 380... O moje oczęta... Circus... Chleba i cyrku!!! Igrzysk... Możliwe... Jest przygnębiający, ale jak na niego patrzę to mnie ściska.... Tak jak wtedy gdy rozwala mnie wena albo słucham cudownej muzyki... To, to samo. Nie wiem co jeszcze o nim powiedzieć... 383... Że tak się wyrażę: "Sama jesteś za niebieska!" :D Szablon może nie należy do mojej czołówki ulubionych ale jest bardzo ładny. Cytat jest... *czyta cytat* Ahha, już wszystko jasne, tak myślałam. Ksinkgja jahdia asio;hca. Tak, tak, lepiej bym tego nie ujęła.... hsbax iohsaxol/b asxlaj/jnxi... Myślę, że już wszystko jasne *kiwa poważnie głową* A tak nawiasem mówiąc: co... Stop, stop... (A tak nawiasem mówiąc co to znaczy?!?!?!) Popisałam się chaotycznością komentarza...
    Pozdrwawiam, salut, i tym podobne związki wyrazowe- Kraken :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie! tasiemce z notek są super! Nic masz mi tu nie skracać, bo zabiję ;) Glosowania oczywiście ogarnęłam (w sumie top dopiero wczoraj przyjrzałam się linkom xD) i... w pierwszej wygrywacie, w drugiej ta cała Yasmine, czy jak ona się tam zwie (nie chce mi się przywiązywać uwagi do poprawnej nazwy) przegania cię, Jill! Ale spoko - tylko na razie 8) I bardzo mnie cieszy, że tym razem pogadamy sobie z Bee, chętnie się z nią zapoznam ^^
    Oki, szablony, kwestia szablonów.
    379 - O, MOJA SZKOŁA! :D Co o tym szablonie myślę, wiesz doskonale, w kocu został on wykonany... no, niezupełnie dla mnie, bo to w końcu szkolny blog, ale można powiedzieć, że na moją prośbę ;) Jestem nim zachwycona, tak samo jak cała reszta, która go oceniała. Także po raz 634546534 baaardzo pięknie ci dziękuję, bom zachwycona do granic możliwości! <3
    380 - tortury!! Tak mi się jakoś skojarzyło, jak to zobaczyłam... szarość, czerń krew, No naprawdę, jestem nienormalna! dzisiaj mieliśmy prezentacje o najdziwniejszych muzeach świata, wśród wymienionych było też Muzeum Tortur i ja tam chcę trafić w trybie natychmiastowym. Jest cholernie mrocznie, samo oglądanie tego szablonu wywołuje ciarki! <3 JA JESTEM ZACHWYCONA!!! Dawno nie widziałam takiego szablonu, co by mnie tak bardzo zachwycił! Jestem zakochana, absolutnie zakochana... :O To geniusz! sama chciałabym mieć taki szablon, choć raczej mi się do niczego nie przyda... :D
    381 - wow, nieźle! :O Ciekawa, bardzo ciekawa tematyka, aż w sumie nie wiem, co powiedzieć! Strony technicznej nawet nie ma się co czepiać, nawet nie ma po co. Ale szablonik jest naprawdę przepiękny!
    382 - dlaczego nie w twoim stylu? Jest wspaniały! Strasznie mi się podoba, jest tajemniczo, zagadkowo, ponuro. I fakt faktem, bez napisów bardzo pusto by to wszystko wyglądało, wiec dobrze, że dodałaś 'coś od siebie'. Ale wyjaśnij mi, dlaczego on nie jest w twoim stylu? ;)
    Nie. Nie jest zbyt niebiesko, choć fakt faktem, od razu ten kolor rzuca się w oczy ;) Elfowo, szlachetnie i... nocnie. xD Lubie takie klimaty, ale pewnie o tym wiesz doskonale ^^
    FANTASY! ja wiedziałam, wiedziałam to od początku! 8) W końcu wy jesteście taką... fantastyczną szbaloniarnią (dosłownie i w przenośni - ach, ale komplementa walnęłam! xD), więc to oczywiste, że odwiedzający najbardziej lubią ten szlachetny gatunek! <3 Życie przybiera coraz więcej odcieni szarości, dlatego tak barwne oderwanie się od świata zawsze jest o wiele przyjemniejsze i do tego się wraca i wracać zawsze będzie. Ach, jakie to piękne w swym dramatyzmie!
    Raany. Gadam od rzeczy O.o
    Tak czy siak. Już nie mogę się doczekać kolejnej notki. A tak btw - dokąd zmykasz? ;>
    No więc czekam na kolejne porcje szablonów od Waszej Wielkiej Ekipy i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój faworyt to szablon 381. 380 też mi się bardzo podoba, ale to 381 powalił.
    Prace jak zawsze genialne. Nie mogę się już doczekać kolejnej tematyki fantasy. Będę zapewne wspaniałe.
    Pozdrawiam.

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  14. A 380 i 381 zostały zrobione dla mnie, moje śliczne bambusy i dla mnie, tylko dla mnie <3
    380 jest świetny, ale cyrk, jako że cyrk, musi mieć w sobie coś z komizmu i wielobarwności, zatem wygrał pan z numerem pierwszym, zero prosimy zejść ze sceny. :)

    Resztę szablonów skomentuję jak wejdę na komputer, teraz żegnam i ide sprzątać.
    Komentarz musiałam napisać, żeby się pochwalić jakie wspaniałe szablony dostałam :D

    (No i chętnych oczywiście zapraszam na Circus Sinclair )

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: moj-przyjaciel-jednorozec.blogspot.com
    3. Koncepcja: Hm...Zażyczyłabym sobie dziewczynę o brązowych włosach(zależy mi żeby była w miarę ładna) Nie musi być, ale może być boso i być oddziana w jasno-różową sukienkę, ale nie nalegam.Koło niej (obowiązkowo) niech stoi jednorożec(na przeciwko byłoby dobrze), o białej sierści.W tle jakiś piękny ogród.Szablon w kolorach zieleni, a najlepiej jakaś mieszanka kolorów. ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wra­ca radość. "
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: k.balonowa@gmail.com lub pannapotter@onet.eu Do wyboru do koloru ;) Na każdy często wchodzę, więc nie ma znaczenia, który wybierzesz. ;)
    Ha, jak tematyka fantasy to pasi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOSOWANIE


    1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: negatywy-uczuc.blogspot.com

    3. Koncepcja: Układ trójkolumnowy. Nagłówek znajdował by się na górze, a na nim na pewno jakiś zegar i klucz. Kolory: odcienie fioletu. Menu najlepiej gdyby było z boku z prawej strony. Resztę zostawiam którejś z Was.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=63104032

    Na szablonie, oprócz tej dziewczyny, muszą się znaleźć jeszcze Louis Tomlinson i Harry Styles.

    5. Ewentualny cytat: " Granicy między przyjaźnią, a miłością nikt i nic nie upilnuje. " lub jakiś o miłości wybrany przez szabloniarkę.

    6. Inne uwagi: Byłoby super gdyby szablon wykonała mi Jill lub Ombre lub Bee.

    7. Kontakt: email: wasp9277@interia.pl

    gg: 16003166

    A co do szablonów to cudowne *.* Nie mam faworytów, bo wszystkie są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się drugi z zamówienia Circus Sinclair. Ma w sobie taką wspaniałą kolorystykę, że patrzyłam na niego jakieś 7 min., nie mogąc wyjść z podziwu. ;) Jesteś genialna, Jill! :D

    I mam jedno pytanie. :) Jak się nazywa dziewczyna z szablonu 175? (http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon175-342344081 chodzi mi o tą postać z kapeluszem, która trzyma latarnię.) Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Błagam, żebym zdążyła!
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: nocne-przeblyski.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chyba w sumie pozostawiam Ci wolną rękę, bo ostatnio zrobiłaś wszystko bezbłędnie. Jedyne 'ale' to tematyka nocna, fantastyczna i... no w sumie chyba wiesz, bo ostatnio robiłaś. Może tam być wszystko, bo miniatury są o wszystkim. :D Życzyłabym sobie tylko żeby ten zamawiany teraz też był taki piękny jak aktualny na blogu. xD
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Północ nie daje snu tej nocy, każe rozmawiać z gwiazdami."
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: mossinda@gmail.com

    Jeżeli nie chciałabyś wykonywać tego szablonu - spoko, zrozumiem. To może być nudne dwa razy robić szablon o takiej samej tematyce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wcześniejsze nieważne zamówienia się nie liczyły? :o

      Co do szablonów z dzisiejszej notki: są piękne, piękne, piękne! Pierwszego nie ogarniam, to chyba magia, ostatni wcale nie jest zbyt niebieski! :P
      380 mnie zabił i to tak doszczętnie, wymiatasz dziewczyno! Jest niesamowity, piękny i przecudowny, a ja patrząc na niego po prostu... brak mi słów.
      Przepraszam, że tak krótko, ale brat mnie chyba za chwilę zabije, muszę mu oddać komputer. :/ Wrrr... wkurza mnie to dziecko. Niemniej jednak wszystkie szablony są śliczne! Zazdroszczę talentu! <3

      Pozdrawiam bardzo, bardzo cieplutko!

      P.S. Właśnie zauważyłam, że zakończenie wcześniejszego nie ma sensu, bo przecież sama wybierasz szablon, który zrobisz, nie skojarzyłam wcześniej. :P
      P.S.2. Jakbyś się jednak wzięła do tego zamówienia, to układ najlepszy byłby dwu- (ewentualnie trój-) kolorowy. ;)

      Usuń
  19. LOSOWANIE
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: http://aria-to-co-najwazniejsze.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Prosiłabym aby na nagłówku znalazła się Ariana Grande i jakiś koń :) Prosiłabym jedną kolumnę po prawej stronie oraz strony pod nagłówkiem.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Szczęście ludzkie, jak aloes jest kwiatem powoli rosnącym
    6. Inne uwagi: Prosiłabym, aby szablon był w charakterze typowo "końskim". Chodzi o to, aby w tle były jakieś galopujące konie. :)
    7. Kontakt: e-mail: rysiaaa@onet.com.pl GG : 430 433 54

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 382 jest świetny! Ale moim zdaniem lepiej wygląda w wersji bez napisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablon jest śliczny :). Dziękuję, Jill! :*
    W sondzie już zagłosowałam, oczywiście na Waszą Szablonarnię :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszego Dnia Kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Och oczywiście głos został oddany :) Zazdroszczę wam naprawdę atmosfery na blogu :) Nie dość że piękne szablony, to i jeszcze szabloniarki wspaniałe :) Co do losowań, nie przejmuj się tym zbytnio, może jeśli jest mało uczestników do Losowania, powinnaś robić coś takiego raz na dwa miesiące? Ale to oczywiście wasza decyzja. Co do szablonów, wszystkie są piękne! 380 zakochałam się w nim *.* Kurczę, szkoda że nie wolny :( Ta grafika w nagłówku, cytat. Przepiękny :) 383 również bajeczny :) Te dwie postacie rewelacyjnie pasują do klimatu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. LOSOWANIE
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://dynastia-tudorow.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Właściwie dowolna. Mogą być dwie lub trzy kolumny, a do tego przyjemny dla oka i nie jaskrawy, ale w miarę jasny szablon. Nagłówek to najlepiej postać Henryka, Anny, Charles'a, a także Kardynała Wolseya i Katarzyny, czy innych dworzan. Z resztą cokolwiek byle wiadomo było, że Dynastia Tudorów, więc na pewno Henryk.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: -
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: 1147107 - gg, alexiel369@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: www.draco-miona.blogspot.com

    3. Koncepcja: Dramione

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: potter-h@o2.pl GG: 16218007

    OdpowiedzUsuń
  25. Szablony jak zawsze piękne ♥ A ten główny jest po prostu cudny! Najlepszy jaki miałyście!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny szablon główny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne szablony . :)

    PS. Wysłałam pytania do wywiadu. :)
    [graficzna-gazeta]

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło:Przegniłe, ostrze smierci

    2. Adres bloga: http://szklany-ptak.blogspot.com/

    3. Koncepcja: potrzebuję szablonu do opowiadania fanfiction Naruto, opowaiadanie jest o Hinacie Hyuuga. Dostyc abstrakcyjnie to brzmi dla kogoś, kto nie ma doczynienia z światem anime/ mangi, ale mam nadzieje, ze ktoś zgodzi sie wykonać dla mnie szablon. Staram się wykreować inne spojrzenie na tą postać, potrzebuje więc szablonu delitaknego, bez zbędnych zdobień czy szaleństw. Kolorystyka- cóż, stonowane kolory, nie chcę niczego narzucać, ale chcę by pasowało do obrazka. Na pewno nie chce czerwieni albo zółci, bez takich szaleństw. Przeglądalam Waszą galerię i nie znalazłam nic podobnego. Hmm, moje zlecenie jest troche abstrakcyjne. Żeby Wam ułatwić prace moge opisac obrazek w nagłówku- na pewno nie chcę jakiś "słodkich" obrazeczków Naruto i Hinaty, nie na tym zabawa polega. Cos eterycznego, np. w guście grafiki umieszczonej obecnie w nagłówku mojego bloga. Może być sama, moze być z Naruto, byle nie było to zbyt ... dziecinne. Nie wiem, czy pomoże wam taki opis, ale cóż, nie wiem, co moge wam jeszcze powiedziec ;).

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: amaterasu074@gmail.com
    lub gg 32313789

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://bialy-feniks.blogspot.com

    3. Koncepcja: opowiadanie opowiada o Białym Feniksie i chciałabym, aby to właśnie ten ptak dominował na szablonie. Barwy odpowiadały by mi w odcieniach błękitu i fioletu. Bardzo bym chciala, aby szalona był subtelny, ale przyciągający wzrok. To są elementy, na których najbardziej mi zależy.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Numquam erit felix avis in cavea"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: muminek2000@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Hasło : Przegniłe, ostrze śmierci

    Adres blogga : http://kraj-nimfow-bunt.blogspot.com/

    Koncepcja : Jest to blogg fantasy, ma wątki mitologiczne, więc chciałabym, by był wykonany w stylu starożytnym - tytuł blogga ozdobnym pismem, najlepiej z zawijasami, a cytat kursywą, też ozdobnym, ale prostszym niż tytuł. Najlepiej, by szablon był kolorach niebieskim i złotym i wszelkiego ich rodzaju odmianach. Zdjęcia przedstawiają dwie nimfy, blondwłosą i brązowowłosą, i wyobrażam sobie, że, że brązowowłosa będzie z lewej strony, a blondynka z prawej - mogłabyś te zdjęcia jakoś subtelnie połączyć? Byłabym wdzięczna :)

    Mam nadzieję, że nie za dużo wymagam? :)

    Ewentualne zdjęcia : mam je pobrane już, więc byłoby wygodniej, gdybym Ci je wysłała na maila, bądź GG, bo na stronach, na których się znajdują, jest wiele podobnych. Jednak, jeśli wolisz sama je wziąć, to tu daję linki :
    - pierwsze zdjęcie : http://mrocznia-wyrocznia.bloog.pl/id,5113148,title,Pochodzenie-Rosali-Emiko-Carmen-Kristin,index.html?ticaid=610366 – zdjęcie czwarte od góry;
    - drugie zdjęcie : http://chomikuj.pl/blue_angel/GALERIA/Bajkowe+istoty/Nimfy*2c+rusalki*2c+boginki – zdjęcie pierwsze, taka bondynka.

    Sama zdecyduj, jak Ci wygodniej :)

    Ewentualny cytat: „Wartość niewypowiedzianych słów poznajemy dopiero wtedy, gdy umrze nam ktoś, kto z pozoru się dla nas nie liczył. Dopiero wtedy dowiadujemy się, kim tak naprawdę dla nas był”

    Inne uwagi : Proszę, byś nie zaokrąglała końców ramek :)

    Kontakt : e-mail - pokerowa.blog.pytania.i.inne@gmail.com, GG - GG: 45859114

    OdpowiedzUsuń
  31. Szablon główny mnie oczarował *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejeje, bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://true-story-of-delena.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Blog jest o Damonie i Elenie (wiem, pewnie macie dużo takich zamówień, ale cóż) . Najlepiej gdyby miał jasną kolorystykę lub szarą, ale z jakimiś kolorowymi dodatkami.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Nie mogłam nic znaleźć, więc zostawiam wam wolną rękę. Jednak musi być on o miłości, chyba, że znajdziecie coś co Damona i Eleny (jako para) będzie pasować :)
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: 46479605, miszczuwiki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ah Jill, przepraszam, że w ostatniej notce Twojej nie podziękowałam za szablon, po prostu widziałam, że wstawiłaś ten stary, a potem nie zajrzałam ( z braku czasu) na szabloniarnię, zeby zobaczyć swój:)

    Także, jeszcze raz bardzo bardzo mocno Ci dziękuję;*:)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres blogga: http://gdy-nadejdzie-on.blogspot.com
    3.Koncepcja: Blog jest o tematyce yaoi/fantasy. Puki co wątek fantasy jest ukryty. Jednak w najbliższych rozdziałach planuję go rozwinąć. Opowiadanie jest o wampirze i człowieku. Dlatego chciałabym aby jakieś ich rysunki się znalazły. Niestety nie mam ich żadnych zdjęć. Mogę powiedzieć, że wampir ma czarno-czerwone włosy takie do ramion, a człowiek jest pół Japończykiem o blond włosach. Zależy mi by były ich same twarze, nie muszą być za bardzo wyraźne. W tle mógłby się znajdować jakiś miecz, las, księżyc w pełni, wilkołak etc. Według Twojego uznania. Chciałabym, aby kolorystyka była czarno-biała (co Ci ułatwi pracę, gdyż nie będziesz musiała myśleć o kolorze oczu, włosów czy czego innego). A i chciałabym, aby nagłówek znajdował się na górze..
    Kontakt gg: 45585417

    Z góry serdecznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja drogi/a, nominowałam cię do nagrody Liebster Avard, o której więcej dowiesz się na moim blogu: www.mankament.blogspot.com
    Znad krzaczastych,
    Lau~

    Ps. Nie mam bladego pojęcia, czy liczy się także szabloniarka, ale naprawdę uważam, że odwalasz kawał dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń