g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.03.2013

[384-386] The End

Nie wiem jak zacząć. Nigdy, że tak powiem się nie żegnałam, więc nie wiem ja się za to zabrać. Powiem, więc wprost: odchodzę. Uważam, że moje szablony nie są jeszcze dopracowane i nie pasuję pod względem umiejętności do tej szabloniarnii. Powinnam jeszcze poćwiczyć, podszkolić się. Może kiedyś tu wrócę. Kto wie? Może w końcu się nauczę wykonywać tak cudne szablony jak reszta dziewczyn i może przyjmą mnie na nowo? Zobaczymy. Dodaję tę notkę, by się pożegnać i oddać dwa zamówienia oraz jeden szablon wolny, który zrobiłam już jakiś czas temu.


Zamówienie dla Derme
Nie wiem co o nim sądzić. Nie jestem z niego zadowolona, jednak nie wychodziło mi nic lepszego. Wykonanie tego szablonu było dla mnie bardzo trudne. Zrozumie jeśli będziesz chciała zamówić ponownie szablon u innej szabloniarki.

Zamówienie dla IzuŚ
Z tego za to jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że się podoba. :)

Szablon wolny
Nie jest najgorszy.

A więc... Żegnam Was. ;>




14 komentarzy:

  1. Oh, szkoda. Szablony nie były złe... Tworząc się uczymy! No cóż... Powiem jedynie, że dziewczyna z 385 ma fajny kapelutek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odchodzisz ;c Szabloy robiłaś świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę szkoda. Szablony nie były złe. A nawet bardzo dobre. Czasem kilka niedociągnięć. Moim zdaniem wystarczyło popracować nad kilkoma szczegółami. Ale to Twój wybór.
    Powodzenia w szablonowaniu :)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och .. Naprawdę szkoda, że odchodzisz . Zamowiłam co prawda u was dopiero swój pierwszy szablon, ale przyznaję, że bardzo mi sie podoba .. Świetnie umiejscowiłaś postać glównej bohaterki .. Ale co ja tu będę dużo mówić .. Jest genialny . .!
    Powtórzę się, ale szkoda, że odchodzisz .. Powodzenia z szablonami ..
    Pozdrawiam, IzuŚ♥ .. ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że odchodzisz, bo szablony naprawdę nie wychodziły Ci takie złe, mi się podobały. :) Co prawda, zdarzyło Ci się kilka potknięć, ale jesteś początkującą szabloniarką, tak więc masz do tego pełne prawo. Jednak nic innego mi nie pozostało, jak życzyć Ci powodzenia w dalszym blogowaniu, no i mieć nadzieję, że kiedyś tu zawitasz z jeszcze lepszymi szablonami. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę szkoda ,że odchodzisz.Twoje szablony wcale nie były złe.Mam nadzieję,że wrócisz do szabloniarni :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co odchodzić? Moje pierwsze szablony były takie brzydkie, że płacze śmiejąc się, ale wtedy mimo to nie przestałam, WG jest moją drugą szablonarnią, na pierwszej byłam ja i adminka, z czego adminka nie interesowała się blogiem, i odeszlam, ale Ty nie musisz, u Ciebie wystarczy zmienić gumke na dużą, miękką i pobawić się trybami, które chyba zawsze zostawialas na "Zwykły".
    Gdyby coś, pisz: darkmelodyteen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie lubię pożegnań. Jakoś mi się tak smutno wtedy robi, nawet jak kogoś nie znam ;(
    Ale miejmy nadzieję, że kiedyś wrócisz :)
    Pozdrawiam Cię gorąco! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, cóż mogę powiedzieć... Chyba tylko tyle, że cholernie jest mi z tego powodu przykro, trzymałam za ciebie kciuki. Jestem w tobie potencjał: i ty to wiesz, i ja to wiem, i wszyscy inni też to wiedzą! A jeśli nie, to niech się dowiedzą ;) Jednak jeśli sama jesteś świadoma tego, że możesz rozwinąć swoje umiejętności, to ja jestem jak najbardziej za: jeśli to kochasz i chcesz dalej się tym zajmować, to ja jestem pewna, że wrócisz: jeśli nie tu, to na inną szabloniarnię i znowu będziesz tworzyła wspaniałe dzieła.
    384 - ja się pytam, kobieto, czego ty od niego chcesz?! Przecież wyraźnie widać, że z notki na notkę jesteś coraz lepsza! O ile na samym początku nie byłam do końca pewna, tak teraz jestem: ty naprawdę masz talent! Jest wypsiały: wszystko tak ładnie dopasowałaś, nie ma żadnych wypełniaczy, a te ptaki są u dodatkiem idealnym! Kolorystyka cudowna, a układ delikatny, wyważony. Ten szablon jest śliczny! ^^
    385 rzeczywiście jest bardzo ładny :D Nie moja tematyka, acz ogólnie bardzo przyjemny. Tak więc nie dziwię się, że jesteś z niego zadowolona, bo i powód masz c:
    386 - pewnie, że nie jest najgorszy, choć ta Gwen po lewej mogłaby być nieco wyżej. Ale jakże wyraźnie widać, że czynisz postępy! Także ani waz mi się poddawać tylko się szkół, jeśli uważasz, że ci się to przyda! Pamiętaj: jestem pewna, że szabloniarki podziela moje zdanie, że jesteś tu mile widziana i oczekujemy twojego powrotu w świetnej formie. Tak więc mam szczerą nadzieję, że jeszcze o Tobie gdzieś poczytam i będę mogła obejrzeć Twoje prace c:
    Tak więc powodzenia, kochana, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne szablony. Te dwa pierwsze u góry mega^^ W tym ostatnim brakuje mi czegoś po bokach (?)

    OdpowiedzUsuń
  11. NO TO PA~!
    SZABLONY ROBIŁAŚ ŚWIETNE, ATEN PIERWSZY WCALE NIE JEST ZŁY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och :( Zgadzam się w powyższymi komentarzami, tworząc uczymy się :) Mam nadzieje że kiedyś powrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ej, co ty wygadujesz? ; o szablon jest śliczny!!! co prawda nie tak sb go wyobrażałam, ale jest śliczny!!! kolorystyka jest taka jaką chciałam , a w całym szablonie wszystko do siebie pasuje! no jedynym słowem jest śliczny :---) a tak wg, to nie bądź dla siebie taka krytyczna.... robisz wspaniałe szablony, ale wiadomo, że bez pracy nie ma kołaczy, a szablony z każdą notką są coraz ładniejsze : D starasz się, pracujesz i wychodzą ci coraz lepiej : D aaa i dodam na koniec, że bardzo dziękuję, za ŚLICZNY! szablon : )

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW.
    Co do pierwszego szablonu, to brak mi słów. Zakochałam się w nim *,* Kolorystyka jest cudna i pasująca do tematyki, zdjęcia także nadają nastroju, są wspaniałe i idealnie pasują, i jeszcze ten układ... Doskonale dobrany :) No po prostu jak dla mnie ten szablon jest IDEALNY. Mój faworyt z notki.
    Drugi natomiast też mi się spodobał, układ, kolory. Mniej mi się podobają zdjęcia, ale to już zależy od gustu.
    Co do szablonu wolnego uwiodłaś mnie nim. Ładnie połączyłaś szary z fioletem; za kolorystykę masz u mnie dużego plusa. Zdjęcia i układ inne od dwóch poprzednich, ale też ciekawe.
    Mi wszystkie szablony się podobają, a szczególnie ten pierwszy. Szkoda, że odchodzisz, bo tworzysz(łaś) naprawdę piękne szablony, no ale to już Twój wybór. Pozdrawiam. ~ Cyziia

    OdpowiedzUsuń