g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.03.2013

[387-390] A little touch.

Oficjalnie: kocham piątki. Będąc jeszcze w gimnazjum nie czułam piękna tego dnia. Ale teraz, zważywszy, że to mój jedyny wolny w tygodniu dzień - ubóstwiam go. A skoro jest piątek, a ja mam trochę wolnego czasu, postanowiłam dodać nową notkę. Przygotowałam na dziś cztery szablony - dwa zamówienia oraz dwa szablony wolne. Wiem, że to niewiele, ale żywię nadzieję, że wybaczycie mi ich ilość, ale naprawdę szkoła zajmuje teraz 95% mojego życia i starałam się z siebie wycisnąć jak najwięcej.
 Ostatnim razem mówiliście, że lubuję się tylko w szablonach trójkolumnowych z nagłówkiem na górze. Postanowiłam zatem zmienić nieco "repertuar", jeśli chodzi o szablony wolne.

Zaczynając od zamówień, muszę powiedzieć, że tworzenie zamówień przyniosło mi wiele radości. Mogłam spełnić się w nowej dziedzinie tworzenia szablonów! :D





Zamówienie dla Niewidzialnej
Chciałaś, aby szablon był trochę tajemniczy i wykonany w ciemnych barwach. Mam nadzieję, że spełniłam Twoje oczekiwania.

Zamówienie dla BlueMind
Motyw przewodni - konie. Wybacz, że nie wykorzystałam przykładowych zdjęć, ale sama pisałaś w komentarzu, że nie muszą być wykorzystane. Po prostu akurat te pasowały lepiej.

A teraz czas na szablony wolne!


Jestem z niego zadowolona.

Ten jest zdecydowanie minimalistyczny, ale nie chciałam ubarwiać tej twarzy innymi zdjęciami. W takiej wersji jakoś najlepiej mi pasował.


To tyle na dziś. Mam nadzieję, że moja druga notka w tej szabloniarni przypadła Wam do gustu. Na okres stażu planuję jeszcze przynajmniej jedną :) A co dalej? Zobaczymy :)

Dzisiaj bez limitów. Składajcie zamówienia do woli, a ja w ciągu najbliższych dni wybiorę dwa, trzy zamówienia z wszystkich zgodnych z regulaminem. Autorów wybranych zamówień nie omieszkam powiadomić :)

Pozdrawiam!

Edit: Jutro sobota! Zapraszamy więc o 20.00 na kolejną sobotę z szabloniarkami na nasze forum!

EDIT
Wykonam zamówienia dla: Gypsy, Jacksa oraz Sasame Ka
:)

37 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://checkmate-yaoi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby w szablonie znalazło się zdjęcie yaoi. Obojętnie jakiej pary chłopców, ale byłabym najbardziej zadowolona, gdyby był to Sasuke Uchiha oraz Naruto Uzumaki z anime „Naruto”. Zależałoby mi, aby chłopcy przytulali się lub całowali.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://i46.tinypic.com/15y97ih.jpg
    http://i45.tinypic.com/2eeehl1.jpg
    http://i47.tinypic.com/2uhnuyc.jpg
    http://i50.tinypic.com/2zyiecm.jpg
    http://i45.tinypic.com/33y2f7r.jpg
    http://i48.tinypic.com/alg300.jpg
    http://i49.tinypic.com/x2uzk1.jpg
    http://i48.tinypic.com/2zxs7yf.jpg
    http://i50.tinypic.com/29vyu4n.jpg
    http://i47.tinypic.com/2qthjdd.jpg
    http://i50.tinypic.com/15qqmua.jpg

    5. Ewentualny cytat: Bardzo prosiłabym o umieszczenie tego cytatu: „Życie to nie gra w szachy. Ludzie to nie pionki, a miłość to nie jednorazowy ruch.”

    6. Inne uwagi: Mój blog zawiera dłuższe opowiadania, dlatego zależałoby mi, aby wystrój był wygodny dla oczu – stonowane kolory, prosty, ale przyciągający uwagę. Także byłabym bardzo wdzięczna, gdyby szablon był dwukolumnowy, ale oczywiście nie będzie problemu, jeśli zdecydujesz się na inny układ :)

    7. Kontakt:
    Numer e-mail: masquerade311096@gmail.com
    GG: 41031265
    Z góry bardzo dziękuję za ewentualne przyjęcie zamówienia :) Strasznie podobają mi się Twoje prace i mam nadzieję, że stworzysz równie piękne arcydzieło.
    Link do szabloniarni znajduje się w kolumnie „Polecam” na głównej stronie mojego bloga. Napisałam, abyś nie musiała go szukać i tracić czasu :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, bardzo mi się podobają. Szczególnie ten z koniem, świetne kolory i ma taki swój niesamowity urok :)

    Chciałabym zamówić szablon :)

    Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    Adres bloga: http://pain-is-my-world.blogspot.com/

    Koncepcja: Kolorystyka, kolory ciemne, nie mam jakiś wybranych, byle, żeby miało trochę w sobie coś mrocznego
    No i chciałabym żeby układ był dwukolumnowy,
    reszta dowolna

    Ewentualne zdjęcia:

    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2013/047/a/f/so_cruelly_you_kissed_me_by_nanfe-d5v5tiq.jpg

    http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2013/035/8/2/a_deadly_delicacy_by_nanfe-d5tu8jy.jpg

    obojętnie które wybierzesz, sama nie mogę zdecydować które mi się bardziej podoba, więc tutaj zostawiam wolny wybór, byleby pojawiło się chociaż 1 z tych zdjęć :)

    Ewentualny cytat:
    Jest mistrzynią kontrastu
    między łoskotem a ciszą,
    między czerwoną krwią a białym śniegiem. - Wisława Szymborska

    Inne uwagi: brak

    Kontakt: believe.in.magic@interia.pl,
    na gg jestem częściej : 45995008

    Pozdrawiam serdecznie! :)



    OdpowiedzUsuń
  3. 390. to od dziś liczba, jaką uwielbiam. Piękny szablon, me oczy się radują. Kolorystyka, jak i motyw... yay! ;) Dobra, poza tym jednym, reszta także jest naprawdę dobra.

    [Ta, bardzo ambitny komentarz, ale jakoś nie mogę się przemóc. Mam nadzieję, że to wybaczysz. XD]

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Blog: http://unexplained-secret.blogspot.com/
    3. Szablon, na którym znajdują się elfy. Kolorystyka ciemna, ale nie całkiem czarna; myślę, że coś w odcieniu zieleni. Szablon dwukolumnowy - posty z lewej, ramka z prawej. Zdjęć nie daję, ponieważ pozostawiam Ci wolne pole do popisu; masz okazję wybrać sobie te, które przypadną Ci do gustu. Chciałabym, aby zamówienie było nagłówkiem do głównego wyglądu ZSZ.
    4. Cytat: Co jest gorsze od zła? Czysta prawda, gdy mówisz ją po wielkim kłamstwie.
    5. Kontakt: gg: 44144880 :)
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wykonanie zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli to możliwe proszę o zrobienie szablonu :)
    Link dodany
    1. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://tylko-moja.blogspot.com/
    3. Koncepcja: blog jest o nieco obsesyjnej miłości faceta do kobiety, a akcja ma miejsce głownie w biurze. Chciałabym żeby był w raczej ciemniejszej kolorystyce. Aktorzy którzy pasują mi do ról głównych postaci to Chace Crawford i Kat Dennings ;) Chciałabym też żeby szablon nie był "przesadzony". Tekstury jak najbardziej, ale wszystko stonowane, nie napaćkane jak to lubią niektóre dziewczyny ;) Aha on ma na nazwisko Kruk, a ona na imię Jagoda, więc jakieś stocki z tym związane też mogą być jeśli cię to zainspiruje jakoś ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: Obrazki, które mogą zostać użyte(nie wszystkie, do wyboru):
    on: http://i46.tinypic.com/sfia93.jpg
    http://i48.tinypic.com/t89cvb.png
    http://i50.tinypic.com/16t4jb.jpg
    http://i46.tinypic.com/15g4l84.jpg
    ona: http://i45.tinypic.com/290rjvo.jpg
    http://i47.tinypic.com/sxkdnn.jpg
    http://i45.tinypic.com/20ruyxi.jpg
    http://i46.tinypic.com/2d6mjvr.png
    http://i50.tinypic.com/32zt72p.jpg
    http://i45.tinypic.com/izz0nn.png
    http://i47.tinypic.com/16rvrt.jpg
    to są przykładowe obrazki, nie musisz się na nich wzorować :)
    5. Ewentualny cytat: It's all I do
    dream of you
    I'm falling down
    When you're around
    You're the only one
    I'm so wrapped up in a daze
    Hoping this is just a phase
    But when all is said and done
    I know you are still the one - wiem długi. nie musi być cały. Wybierz sobie jaka część ci najlepiej wizualnie pasuje ;)
    6. Inne uwagi: chciałabym żeby był to szablon ze stałym tłem, tzn, jak się będzie przesuwać treść, żeby wciąż było go widać ;) układ najlepiej dwukolumnowy albo jedno.
    7. Kontakt: gg 7391690
    Mam nadzieję, ze wykonanie zamówienia, jeśli się go podejmiesz, będzie czystą przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, czy jak się raz zamówi szablon to zostanie zrealizowane w późniejszym terminie czy trzeba pod postem kolejnym próbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wybieram kilka zamówień ze wszystkich. Jeżeli tym razem Ci się nie powiedzie, możesz spróbować pod kolejnym postem :)

      Usuń
  7. Wow! Szablony przepiękne *.* Urzekł mnie najbardziej 387, jest taki magiczny, przepiękny i tajemniczy. No zakochałam się w nim! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 390 mnie rozbraja. Wspaniały jest, a ta... buzia jest mroczna i straszna. I wampirowata... :3
    387 też est świetny, posiada w sobie odrobinę mroku, jak i jest bardzo ciekawy. Aż zachęca do obejrzenia całego bloga od deski-do deski. :D
    Pozdrawiam, Reia :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Do złożenia zamówienia przymierzam się już od dłuższego czasu, więc najwyższy czas spróbować szczęścia!

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://new--york--college.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Zależałoby mi na tym, aby układ szablonu był lewostronny, a "menu" zawierające odnośniki do postów takich jak "Administracja" przybrało formę paska. Zapewne wiesz, co mam na myśli, a ja nie znam żadnego lepszego blogowego żargonu, aby to określić ^^ Poza tym wszelkie szmery-bajery mile widziane, co do jakichkolwiek innych kwestii daję Ci wolną rękę i liczę na Twoją wyobraźnię i nieskończone pomysły :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Ewentualnych zdjęć brak, jednak jak tematyka bloga wskazuje, niech będą one związane z Nowym Jorkiem.

    5. Ewentualny cytat: "Witaj w mieście, które nigdy nie zasypia."

    6. Inne uwagi: ------

    7. Kontakt: GG: 7763440 Mail: nyc.vol.2@gmail.com

    To by było na tyle, z góry dziękuję za pozytywnie rozpatrzoną prośbę o wykonanie szablonu, a jeśli prośba ta zostanie jednak rozpatrzona negatywnie... Cóż, wtedy jeszcze troszeczkę Was ponękam ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś NIESAMOWITA! Twoje szablony są po prostu cudowne. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, chciałabym zamówić szablon :)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. http://river-full-of-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: chciałabym żeby to był zwykły nagłówek wyglądający mniej więcej w ten sposób: http://3.bp.blogspot.com/-eA4KqGzApww/UN4kdgMcZHI/AAAAAAAAAGU/g2T9bGXFUYU/s220-h/dgysudfgfyugs.jpg lecz kolorystyka całkowicie czarno-biała
    4. Ewentualne zdjęcia: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535634_435220029889575_1471423608_n.png oraz http://static2.flaker.pl/static/images/flaker/user_submitted/m_1124298_1350033464_0_755.jpeg

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: email : weronisia_stg@wp.pl , GG: 15657198

    Z góry bardzo dziękuję za zrobienie nagłówka, Wasze prace są przepiękne, lubię je oglądać, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Siedzę sobie, piję swoje sojowe mleczko (<3) i nagle dostaję wiadomość o szablonie. Jest piękny. Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję, kochana :)

    P.S. Można już go u mnie podziwiać w pełnej okazałości ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się bardzo podoba 389, choć nie lubię takich ustawień ;) [I tak źle, i tak nie dobrze xd]

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  15. A spróbuję szczęścia ;)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://teatralna-nagana.blogspot.com
    3. Koncepcja: Zależałoby mi na tym, aby strony były na górze. Pod nagłówkiem najlepiej. Układ: trzy kolumny, ew. dwukolumnowy, jeśli np. w środkowej będę mogła umieścić aktualności, a reszta dodatków pomieści się w wystarczająco szerokiej kolumnie bocznej.
    4. Ewentualne zdjęcia: brak, ale tematyka wiąże się z teatrem, więc jakieś maski, kurtyny, marionetki. A jako że, nasz blog jest ocenialnią - książki i pióra.
    5. Ewentualne cytaty: "Krytykować może jedynie ten, kto posiada serce gotowe do niesienia pomocy." - William Penn
    6. Inne uwagi: ----
    7. Kontakt: jjlokaloka@gmail.com, tam też mogę podać numer gadu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koncepcji - kolorystyka jest mi obojętna, byleby za dużo czerni nie było ;)

      Usuń
  16. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://come-and-fill-my-heart.blogspot.com
    3. Koncepcja: Pastelowe kolory. Zależy mi na delikatności szablonu.. Blog jest dwukolumnowy tj. notka + kolumna boczna. Blog zawiera opowiadania o SHINee czyli koreańskim zespole, więc byłabym wdzięczna o umieszczenie jakichś ich zdjęć.
    4. Ewentualne zdjęcia: Członkowie SHINee, mogą być pojedynczo lub Taemin + Minho albo Jonghyun + Key. Pozostawiam wolną rękę, jeśli chodzi o konkretny wybór.
    5. Ewentualne cytaty: "W dniach w których moje serce bezwładnie bije,
    Mógłbym ci egoistycznie wszystko wyznać.
    Co by się wtedy stało?
    To jest właśnie to, czego się boję." SHINee- Aside
    6. Inne uwagi: Jeśli będziecie uważały, że coś wygląda lepiej z czymś czego nie podałam w zamówieniu, śmiało róbcie :)
    7. Kontakt: E-mail: wang.missha@gmail.com ; GG: 46255135

    Pozdrawiam i z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hohoho, nie tylko ty kochasz piątki, uwierz mi! :D A w sobotę i niedzielę nauka, co? ;> Ja mam zasadę, że się w sobotę książek nie dotykam, a niedziela to zuo, więc trzeba. Ale masz aż tak źle w tym liceum/technikum? A w której jesteś klasie? o jeśli w pierwszej, to jeszcze jeszcze, ale druga to rzeź! Uwierz mi, wiem coś o tym :(
    Powiadasz, że podoba ci się tworzenie szablonów na zamówienie? jeśli tak, to doskonale! Gorzej by było, gdybyś wolała tworzyć wolne i nie podporządkowywać się nikomu, mogąc puścić wodze własnej wyobraźni, a i tacy się zdarzają. Także... o to chodzi, moja droga, oto chodzi!! :D
    Dobrze, a teraz przejdźmy do tej właściwej części tego komentarza, jak i w sumie Twojej notki. Szablony. Fakt faktem, trochę ich mało, ale to się jak najbardziej rozumie. Poza tym nadrobisz w przeszłej, bo widzę mnóóastwo zamówień, także strzeż się.
    Jeszcze taka mala podpowiedź: w poglądzie na Deviantarcie mogłabyś podpisywać numerkami szablony? tak jest łatwiej, kiedy w stronie z otwartym szablonem widzę jego numerek ;)
    No dobra, lecę w górę i zapamiętuję, że omawiam numer... 387 (jeszcze przed dodaniem powyższej uwagi pamiętałam i patrz - znowu zapomniałam!). Ostatnio oglądałam z młodszą siostrą "Oz wielki i potężny", więc wszystko teraz będzie mi się kojarzyło z takimi klimatami. Poza tym, nie widzę wszystkiego dokładnie, bo słońce wali mi po oczach (JAK JA GO NIENAWIDZĘ!!!), tym bardziej, że dominują ciemne barwy, co się jak najbardziej chwali! Tak więc... widzę las. Tajemniczą Panią, dużo drzew i... jakieś budynki chyba xD Tak czy siak jest magia i to mi się jak najbardziej podoba/1 Absolutnie nie mam się czego przyczepić!
    388 - ale ładne! Ja, jako jedna z tych nielicznych dziwadeł, nie jaram się końmi i nie jarałam się jako mała dziewczynka. Acz lubię te stworzenia, bo kojarzą mi się z fantasy xD (To już jest chyba mania O.o). Masz cholerny talent do tworzenia szablonów i więcej powiedzieć nie ma, bo ani nie ma co, ani też już nie trzeba!
    389 - "Jestem z niego zadowolona". A jest, przepraszam Cię bardzo, jakiś szablon, z którego tu nie jesteś zadowolona? No chyba nie, bo jak tak, to oznacza, że poważnie w siebie wątpisz ;)WOOO, jak świetnie ci to wyszło! :O Lubię takie stylowe pogmatwanie wszystkiego :D Oczywiście o ile jest dobrze wykonane, inaczej nie bardzo siec os takiego może spodobać. Bo to jest po prostu panowanie nad chaosem. A jak się nad nim nie panuje, to... no, wiadomo. Także szablon piękny!
    390 - O, zaraz będzie czwarta setka, z góry brawo! :D Wow, jaka fajna i urocza mordeczka ^^ Hm, tylko wiesz, tak sobie myślę, że na przykład na tle tego napisu mogłaby być jakaś rozpaćkana plama krwi albo coś takiego, bo jak tak widnieje na tle, wydaje się pusty i dodany mimochodem. reszta jest wspaniała: miałaś rację, by tej twarzy nie ubarwiać itp, bo ta pustka ładnie wygląda Ale właśnie poza tym napisem. Przynajmniej oim zdaniem, wiesz - to nie ja tworze szablony, tylko Ty :D Kto wie, może wieczorem będzie to wyglądało lepiej, KIEDY JUŻ SŁOŃCE PRZESTANIE ŚWIECIĆ!!!!
    Tyle z mojej strony i nie martw się, na pewno nie zabraknie mnie na wieczorku z szabloniarkami ^^ Także ten, do dwudziestej, czekam na kolejne Wasze notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że uwielbiam Twoje komentarze? Zdecydowanie je uwielbiam. Dzięki za dużo ciepłych słów w kierunku moich szablonów! Ja prawdopodobnie także pojawię się na sobocie! :)

      Usuń
    2. Ojej, miło mi i to niezmiernie C: I nie ma sprawy - jeśli są zasłużone, to nawet nie ma co dziękować tylko kiwnąć głową i pracować dalej ;) No ja mam nadzieję, że ty też się pojawisz :D

      Usuń
  18. Oj, mam nadzieję, że się nie spóźniłam :/
    1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga: http://tylkodlatakichjakja.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby tło było mroczne, ale nie za bardzo ciemne. Jakieś mgły, coś związanego z duchami (ale mały elemencik, nienachalny) i duże, czarne wrota (jeśli uda się znaleźć). Jedna kolumna boczna z prawej strony.
    4. Ewentualne zdjęcia: jakaś bardzo ładna dziewczyna, o blond włosach, ale prostych. Najlepiej by było, gdyby się NIE uśmiechała. (jeśli ładnie by się komponowała, tutaj również zostawiam wybór wykonawczyni) Jeśli problemem jest szukanie to mam tutaj takie zdjęcie http://s5.favim.com/orig/69/beach-blonde-cute-eyes-Favim.com-650611.jpg
    5. Ewentualny cytat: ----------
    6. Inne uwagi: Prosiłabym, żeby szablon wykonany został tak, żebym nie musiała go formatować, lub coś kombinować, ponieważ może się to skończyć porażką :)
    7. Kontakt: alicia.blog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sprecyzuję, dwukolumnowy z jedną boczną na ogłoszenia i inne pierdoły :) No i jeszcze paseczek u góry na zakładki :) Pozdrawiam i z góry dziękuję :)

      Usuń
  19. Wiem, że może to zbyt późno się zgłaszam, ale co mi szkodzi spróbować :)
    Już od dawna zapatruję się na jakiś oryginalny szablon i nie ukrywam, że mogłabyś mi w tym bardzo pomóc ;) No to leczę z zamówieniem :)

    1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:
    http://naranja-vb.blogspot.com

    3. Koncepcja:
    Jest to historia z siatkówką w tle :) Szablon widziałabym w ciemniejszych kolorach (czarny, szary, ewentualnie ciemny brąz) wraz z pomarańczowymi elementami, dodatkami np w menu. Chciałabym, żeby w szablonie pojawiło się jedno ze zdjęć Simone Simons, wokalistki zespołu Epica (ewentualne zdjęcia zaraz wkleję poniżej) oraz siatkarza Michała Kubiaka (Może być jakieś prywatne, może być z boiska. Lecz w drugim przypadku prosiłabym raczej o zdjęcie w koszulce Jastrzębskiego Węgla, czyli w barwach przewodnich bloga - czerń+pomarańcz). Mogą się tam pojawić jakieś elementy związane z siatkówką, typu piła, zbiorowe zdjęcie kilku zawodników Jastrzębskiego Węgla, bo wokół tej drużyny toczy się historia. Jednak wolałabym, żeby nie było to zbyt przesadzone. Stawiam na skromność :)

    4. Ewentualne zdjęcia: (o któych wczesniej wspomniałam - Simone Simons) jeżeli ich format nie będzie odpowiadał to inne nie zaszkodzą. Te jednak jakoś przypadły mi do gustu. Ważne, żeby był mikrofon na nich! :)
    http://x.proca.pl/prci391/3db18f2300091b734c0d330e/epica-Simone-Simons.jpg

    http://images4.fanpop.com/image/photos/20000000/Simone-Simons-simone-simons-20031984-1024-768.jpg

    http://cdn.buzznet.com/assets/users16/lucylaiho/default/simone-simons-cahankh--large-msg-125414658237.jpg

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/-Simone-simone-simons-32538132-1024-768.jpg

    http://images6.fanpop.com/image/photos/33400000/-Simone-simone-simons-33419995-1024-768.jpg


    5. Ewentualny cytat:
    "Pour my life into a paper cup
    The ashtray's full and I'm spillin' my guts
    She wants to know am I still a slut
    I've got to take it on the otherside."

    "Naranja. Jak zakochałam się w siatkówce."

    6. Inne uwagi: chciałabym, żeby blog ten posiadał przejrzyste menu, w którym zakładki pozostaną bez zmian. Prosiłabym o okienko "Tablica informacyjna" oraz jakieś miejsce na listę blogów, które polecam.
    Chciałabym podkreślić, że notki które piszę są zazwyczaj długie, więc prosiłabym o to, żeby szablon ten pod wpływem długości nie rozłaził się w żaden sposób :) podoba mi się układ taki, jak na Waszym blogu :) Więc mile widziane byłoby rozmieszczenie w podobny sposób :)

    7. Kontakt: naranja.y.voleibol@gmail.com gg:37843847

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://wounded-rose.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jest to opowiadanie związane z serialem TVD, a dokładniej z Kol'em Mikaelsonem, dlatego zależy mi, aby to właśnie on był na szablonie razem z modelką imieniem Cara Delevingne. Chciałabym, żeby szablon był w stonowanych kolorach (żadnego różu - błagam ) Zależy mi również na tym, żeby to był prosty, przejrzysty szablon - najlepiej dwukolumnowy, ale niekoniecznie. W sumie nie bardzo mam koncepcje - raczej stawiam na Twój talent ^^

    4. Ewentualne zdjęcia:
    Zależy mi na tym, żeby dziewczyna wyglądała naturalnie, a nie wymalowana i idealna. ;) Po prostu tak przyjemna. Nie chcę za bardzo narzucać zdjęć, bo kompletnie nie znam się na robieniu szablonów, więc nie wiem jakiej mają być wielkości, a więc, np.:
    http://data.whicdn.com/images/47679608/tumblr_mccrepskrd1rpyr0vo1_500_large.png

    http://data.whicdn.com/images/55401258/578460_431125970312628_2044930858_n_large.jpg

    http://data.whicdn.com/images/52948706/tumblr_mii9q7XiDH1rhl5ldo1_500_large.jpg

    a teraz Kol - nie wiem czy widziałaś ten serial, koniecznie zależy mi na tym by jego fryzura przypominała tą z 3 sezonu, a nie 4. ;) np.
    http://data.whicdn.com/images/30875277/tumblr_m5twh2oNzt1ru7z48o2_500_large.png

    http://data.whicdn.com/images/48178651/img1527284992_large.jpeg

    http://data.whicdn.com/images/50070329/600full-nathaniel-buzolic_large.jpg

    5. Ewentualny cytat:
    "Ślepym w miłości, ciemność jest najbliższa".

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: shine.guzik@gmail.com oraz gg: 21435924

    OdpowiedzUsuń
  22. Przegniłe, ostrze śmierci!
    Chciałabym prosić o szablon na bloga http://harrymione-diary.blogspot.com/
    Najlepiej żeby był w ciepłych kolorach, reszta według uznania. Na nagłówku cytat: "I know that this is love, I feel the magic all in the air..." i tytuł "To tylko iluzja". W nagłówku zdjęcia Harry'ego i Hermiony razem, jedno zdjęcie z tej sceny http://media.tumblr.com/tumblr_logfuefCV01qbg6am.gif
    Całość ma być po prostu przyjemna dla oka, tak żeby pasowało do bloga o miłości, ale możesz dodać w tle jakieś zdjęcie Johnny'ego Deppa z "Mrocznych cieni" (jako wampira ;)).
    Kontakt do mnie gg: 6701510 i e-mail: klaudia.klmt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej nie spodziewałam się, że mnie wybierzesz. Tak bardzo się cieszę ^^, podobają mi się wszystkie twoje prace. Dziękuje bardzo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjmiesz jeszcze jakieś zamówienia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tą notką nie, ale pod kolejną zapewne tak :D

      Usuń
  25. Najbardziej urzekł mnie szablon numer 389. Zarówno jego kolorystyka, jak i wykonanie chwyciły mnie za serce. Szczególnie ten wyjący wilk, który sprawia, że patrząc na resztę, niemal się rozpływam. Wykonałaś kawał dobrej roboty, naprawdę! Chociaż zmieniłabym tło postów i ramek, bo przyznam, że troszkę mi się gryzie, to do reszty nie mam żadnych zastrzeżeń.
    PS. szkoda, że nie wykonasz dla mnie zamówienia, ale... Może załapię się kolejnym razem? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: kingusiaa (tak, wiem, dziwne, ale jak zakładałam bloggera miałam góra 7 lat)

    2. Adres bloga: http://just-breathe-bitch.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym, aby kolumna postów była na środku i nie była mała, ale też nie za duża (mam nadzieję, że napisałam to zrozumiale xd), a pasek gadżetów znajdował się po prawej stronie. ogólnie chciałabym, aby po prawej stronie znalazło się w tle zdjęcie http://images.tinypic.pl/i/00349/20uq7zxln54f.jpg
    ,a kolorystyka została utrzymana w kolorach pudrowych

    4. Ewentualne zdjęcia: powyżej

    5. Ewentualny cytat: "Ból nie jest rozwiązaniem na wszystkie problemy"

    6. Inne uwagi: brak

    7. Kontakt: Kinga7220@gmail.com GG: 43121381

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło? Naprawdę? -.- Oprócz tego, że nie przeczytałaś regulaminu, to naprawdę myślisz, że szabloniarnia kazałaby ci publicznie podać swoje hasło do bloga?

      Usuń
    2. A ile lat masz teraz że regulaminu nie umiesz czytać?

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. A mam pytanie. Na tym pierwszym wolnym szablonie to Draco i Hermiona (z sagi Harry'ego Potter'a) Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń