g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.03.2013

[391-393] More! More! More silence!

Zamówienie dla Shinobi yaoi 

Zamówienie dla Plac marzeń




Miały być jeszcze wolne, ale po chwili namysłu stwierdziłam, że nie będę ich robić na biega i w następnej notce na pewno się pojawią.

Stwierdziłam, że zamówienia to zamówienia i są robione pod kogoś. Jeżeli zamawiająca pozwoli to udostępnie szablon w nieco zmienionej formie dla wszystkich. Jak na razie macie podglądy. (bo zapomniałam się ich spytać...)

A co z resztą zamówień? Zostały dwa - od jednego mi się zamawiająca nie odezwała, a co do drugiego to dość długa historia, ale jakoś się martwię, że nie spełnię wymagań. Jak na razie nie mam zielonego pomysłu jak go zrobić... 
Mam jeszcze jedno zamówienie, ale tym się później pochwale, jak mi wyjdzie ;)

Co jeszcze?

...

A no tak: ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJE!

22 komentarze:

  1. Przepiękne *.* Najbardziej urzekł mnie 392, te kolory, nabrzmienie kontrastu. Po prostu bajka *.* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Genialna Avio ! :)
    391 jest bardzo mangowy/anime (nie znam się :p)i fajna kompozycja, mimo że nie lubię tematyki męsko-męskiej (chyba że jestem w błędzie). Mi tam coś "zgrzyta". Takie mam dziwne wrażenie, ze ten szablon jest ciężki.
    392 jest extra. Kojarzy mi się z "Życiem Pi" zarówno książka jak i film. Przyjemny dla oka. Minimalistyczny. Lubię takie.
    393 znowu anime. Dżiss. Pomysłowo zrobiony, w lekkich barwach, przyciąga uwagę, ale nie przepadam za mangą :/.
    Weny,
    pozdrawiam,
    Gretel.
    PS Pirwsza :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie pirwsza. Smuteczek :<

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam...
      To co, ze nie pierwszy! Dla mnie równie ważny :)
      Anime, anime - chociaż może bardziej arty.
      Bo to jest tak:
      anime to japońska kreska animowana
      manga to japońska kreska rysowana
      A przynajmniej tak mi to tłumaczył brat, a pokrótce anime - tv/odcinki/filmy, a manga - komiks.
      Wiesz, że nawet nie wiem co to to Życie Pi i pierwsze co mi przyszło na myśl to film o matematyce... Jestem spaczona.
      za anime*
      A ja tam lubię i mangę i anime - jestem na prawdę wieeeelką, wieeeeeelką, może nie fanką, bo nie lubię używać tego określenia. Więc może ujmę to inaczej - po prostu uwielbiam te spaczone mózgi Japończyków.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez żadnej pr4zemowy, bez niczego? :D No dobra, to i ja bez przemów zbędnych.
    391 - dawno tu nie było tych klimacików, dobrze, że poniekąd wróciły. Ciemno i ponuro, jak wiadomo, uwielbiam takie klimaty. bardzo ładnie to wszystko wygląda ^^
    392 - a to ci dopiero... ciekawe połączenie: tygrys i statek! I nagle naszła mnie taka aluzja, jak to wszystko pięknie ze sobą można łączyć: niby elementy tak różne, a jednak tworzą wspólną całość, I na tym polega potężna moc wyobraźni! <3 Jestem ciekawa, skąd u zamawiającej taki pomysł... interesujące... Ale niewątpliwe szablon jest po prostu piękny!
    393 - i znowu anime! tak, zdecydowanie tego tu brakowało ^^ Ten jednak jest taki wesoły, wręcz letni ;) Bardzo ładnie wykonana robota c:
    Hm, wiele się nie dowiedziałam. Zamówienia i zamówienia: cholernie dużo pracy macie, podziwiam Was - jak Wy to godzicie?! :O Ale całe szczęście, że się takie trafiły ^^ także nie mogę się doczekać reszty wykonanych przez Ciebie zamówień tak samo jak i notek pozostałych Pań Szabloniarek. Także czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co przeciągać i tak się spóźniłam z postem. Dziwi mnie tylko fakt, że Jill się na mnie nie wydarła.
      Co do tych zamówień to napisze tylko, że dostałam bardzo zaskakującego, a zarazem miłego i przyjemnego meila, ale dogłębniej się tym pochwalę jak to wypali.
      No jak widzisz za bardzo tego nie godzę, bo jest ich straaasznie mało.

      Usuń
  5. Wszystkie przepiękne! <3
    Ale najbardziej mi się chyba spodobał 393. :D
    Jejuuu, jak ja Wam wszystkim zazdroszczę talentu... :P
    Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podjęłaś wyzwanie i dopełnisz! Wierzę że ci się uda wiem że jestem jak cholera wymagająca!!! Wiem że to nie łatwe!!! Możesz sobie ptasią maskę darować(no chyba że już jest) wyjdzie ci, przecież wiem że nie każdy jest bogiem, widziałam twoje szablony i wiem że robisz same zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jaki te pierwszy i ostatni są śliczne! Ostatnio skończyłam oglądać wszystkie odcinki Naruto i po prostu szaleję za Akatsuki! A yaoi połączone z nimi to cud, miód i maliny. Boskie! W ostatnim jeszcze jest kochany Itaś, którego po prostu kocham w każdej postaci, yaoi'owej najbardziej! A Sasuke/Naruto jest tak słodkie i urocze... Bajka.
    Drugi jest również piękny, niebieski kolor, cudowny biały tygrys, statek... Tylko taki jest stateczny. Ale to jest pod kogoś - więc pewnie zamawiająca/y jest zadowolony.
    Na prawdę, śliczne! Mimo, że tylko trzy... a szkoda, bo bardzo miło mi się na nie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Naruto to takie sztandarowe anime. To aż grzesz nie zobaczyć chociaż kilka odcinków.

      Tak jak już kiedyś pisałam, nie lubię dyskutować na temat zamówień.

      Mam nadzieję, że następnym razem dodam ich o wiele więcej :)
      Serdecznie dziękuje za komentarz.

      Usuń
  8. Uzbierałam parę okruszków ale bułki jeszcze nie ma :C Pierwszy jest najlepszy! To jacyś agenci tam u góry? xD II rzeczywiście, jak ktoś wspominał przypomina mi "Życie Pi" a ostatni jest... Interesujący xD Radosny miejscami.
    Życzę ci dużo bułek!
    Kraken :3 - Filozof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bułki się przydadzą! A jak!
      Życie Pi - melodramat o trudach życia biednej liczby Pi.
      I co ja poradzę, że bardziej ze mnie matematyk niż humanista?

      Usuń
  9. Cudne :D Drugi kojarzy mi się trochę z ŻYCIEM PI :D Tylko ten księżyc za głową / na głowie tygrysa mi nie pasuje, ale po za tym szablony moim zdaniem są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Ale to nie księżyc :D
      Mnie się bardziej wydawało, że to jest hełm... Ale ja być czytelnik sci-fi.
      W każdym bądź razie dziękować za opinię.

      Usuń
  10. Szablon numer 391 posiada w sobie dużo mroku i tajemniczości, co nie ukrywam, bardzo mi się podoba. Ogółem lubię mangowe twory, które w Twoim wykonaniu prezentują się aż nadto perfekcyjnie.
    392 jest moim zdaniem najlepszym z tej notki. Chociaż usunęłabym zbędną część księżyca na głowie tygrysa, to naprawdę, bardzo mi się podoba. Kolorystycznie nie bije i nie razi po oczach. No i ten efekt w tytule postu! Cudo!
    393 <3 widzę naruto i moja buzia cieszy się jeszcze bardziej. Szczególnie te środkowe zdjęcie, na którym jest tak słodko uśmiechnięty
    Krótko i zwięźle mówiąc; dobra robota! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż nadto perfekcyjnie - nawet nie wiesz ile to znaczy dla perfekcjonistki!
      Hm... na prawdę to wygląda jak księżyc? Ja nadal będę się upierać przy hełmie, wiecie, takim jaki mają astronauci
      Te arty w ostatnim są na prawdę przepiękne, a uśmiechnięty Naruto to miód na moje serce.
      Dziękuje za opinie, na prawdę doceniam i są bardzo pomocne

      Usuń
    2. Gejowo dzisiaj |D
      Szablony piękne.

      Usuń
  11. Tak w razie co - odpisałem i wszystko wyjaśniłem w mailu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że nie gustuję w tego typach szablonów (manga, anime - to nie moje klimaty) to i tak mnie nimi urzekłaś. Są prze-pię-kne! Istne cuda, po prostu szczęka mi opadła *___* W szablonie 391 bardzo mi się kolorystyka, tło postów i układ. W szablonie numer 392 tak właściwie wszystko mi się spodobało, a w szczególności kolorystyka. Ostatni szablon niezbyt mi przypadł do gustu, ale spodobał mi się kolor :) Lubię różne odcienie beżu, ten też. Jednym słowem - bardzo udana notka. Sukcesów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... Najbardziej mi się podoba 391, mimo, że nie przepadam za anime oraz yaoi, co nie zmienia faktu, że jest śliczny. :)
    392 jest niebieski. :D Uwielbiam tygrysy, czyż nie są to najładniejsze i najsłodsze stworzenia? ;] Podoba mi się też statek. Oo, tak. Od razu przypomina m się Piotruś Pan i Kapitan Hak. :)
    Trzeci jest... słodki. :D Jest odrobinę różu, beżu i ogólnie jak się na niego patrzę, to uśmiech pojawia mi się na twarzy. :D
    Pozdrawiam, Reia. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. No, marudziłam, marudziłam, a teraz się okazuję, że jestem jędzą z opóźnionym zapłonem. No ale niekoniecznie zależy to tylko ode mnie - zwaliło się na mnie parę spraw, ze szpitalem włącznie, więc zapomniałam czasowo, że w ogóle coś takiego prowadzę.
    Paczę, a tu szablon. I jeszcze jaki cudny. <3 Zaczarowane to jednak solidna firma, a imię Avii chwalone niech będzie po wsze czasy (jakkolwiek by tam na imię miała).
    Raz jeszcze dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz - właśnie zabieram się za wstawianie. *.* Nie wiem, czy zaglądasz tu pod komentarze, więc dla pewności podziękuję jeszcze personalnie (coby nie było, żem cham).


    DZIĘ-KU-JĘĘĘ!

    OdpowiedzUsuń