g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.03.2013

[394-395] Out of Control

Hej! Jestem Ronnie. Nie powiem, że się nie stresuję tym, jak przyjmiecie moje wytwory ;) Jednak mam  nadzieję, że może nie będzie aż tak źle. Właściwie to nie wiem, co mogłabym napisać :D Słowotok nie zdarza się u mnie tak często, jak niektórzy przypuszczają, więc zapraszam do oglądania, niestety tylko dwóch dzisiaj szablonów. Piszcie, czy się podobają, co ewentualnie zmienić w mojej technice wykonywania szablonów, a jeśli znajdą się ryzykanci, którym się spodobają, to nawet pobierajcie :D



Do następnej notki, 
Ronnie :)

____________
edit 20.03.12r.
Nie przyjmuję pod tym postem zamówień :)

34 komentarze:

  1. Witaj w świecie Zaczarowanych! Gwarantuję, że panuje tu wspaniała atmosfera i wierzę, że nie pożałujesz, że tu trafiłaś :D Domyślam się, że stresik jest, ale nie masz się absolutnie czym przejmować. Choć odczytuje podobną skromność co u mnie xD No ale dobra, sprawdźmy, z czym ty tu do nas przybyłaś... ^^
    394 - w sumie nie wiem, co myśleć o tej pustce po bokach: na samym początku, jak je zobaczyłam pomyślałam, że warto by było je czymś zapełnić, ale potem mi przeszło i stwierdziłam, że tak jednak jest dobrze xD Ale ładnie urządziłaś tą panią: zdawać by się mogło, że widać jej dwie4 połowy: dobrą, spokojną i złą, płomienistą. Dobrze ja to chociaż odczytuję? xD Podoba mi się twój styl, nie jest przeciętny, a przyjemny dla oka ^^
    395 potwierdza dwie rzeczy: styl masz miły, ładnie to wszystko wygląda, ale znowu pojawiają się wolne przestrzenie po bokach ;) Nie twierdzę, że to źle wygląda, ależ skąd!, mam jednak nadzieję, że w następnej notce ujrzymy większą różnorodność :D Ale cóż mnie oceniać po dwóch notkach: dlatego też czekam na twoje kolejne twory! Ogólnie bardzo ładnie tworzysz szablony i... będą z ciebie ludzie :D Oj zdecydowanie będą.
    Tak więc czekam na Wasze kolejne notki i pozdrawiam gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! :) I wiesz, jesteś chyba jedyną osobą, która zinterpretowała pierwszy szablon tak, jak ja to miałam na myśli :D

      Usuń
    2. O, naprawdę? *__*
      Ma się to coś! 8)

      Usuń
  2. Oba są piękne, ale 2 jest BOSKIII <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. A własnie co ta kobieta ma na głowie? Wybacz za pytanie ale ni w ząb nie mogę dojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, mi również oba szablony bardzo się podobają! :)
    Nawet nie mogę się zdecydować który bardziej...
    Oba mają w sobie coś wyjątkowego! ♥
    Naprawdę piękne!
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba bardzo mi się podobały, szkoda że to nie moja tematyka :(
    Jako szabloniarka zapowiadasz się świetnie, życzę dużo inspirujących pomysłów ( np. takich z Lily Evans ) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się oba, jednak szkoda, że takie puste po bokach. Ogólnie dobra technika :D Podoba mi się bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba szablony są naprawdę piękne :) Idealnie trafiłaś w mój gust wobec grafiki. Twój styl jest przyjemny dla oka. Fajnie się na niego spogląda. Spośród tych dwóch szablonów bardziej urzekł mnie drugi, ze względu na piękne kolory. Czuję, że stworzysz jeszcze wiele równie dobrych dzieł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wpasujesz się do Zaczarowanych. Oni nie przyjmują tutaj takich wiesz, beztalenci, więc wystarczy odrobina wiary w siebie ;)
    Mi się spodobał szablon 394, ale mam jedno "ale" [głupio to napisała xd], ta twarz jest jakaś taka dziwna. Nie wiem, może strasznie wydłużona. Po prosu dziwna xD
    Życzę powodzenia i na pewno znajdą się ryzykanci, bo, widać po tych dwóch szablonach, radzisz sobie dobrze ;)

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jej twarzy nie przyłożyłam ręki :D Takie zdjęcie ;)

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne! Ogólnie są u was ładne szablony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ronnie! :D
    Mi tam ogólnie zawsze podobają się Twoje szablony, ale ten z Bonnie Wright jest cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablony są świetne oba, tylko ja to taka trochę sroka jestem, bo lubię jak na nich jest przepych i dużo się dzieje oraz wszystkie pustki są zapełnione. Jednak te są na prawdę niczego sobie, bardzo ładny styl robienia prac ;)

    PS A ten kot na drugim... *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwa świetne i bardzo zazdroszczę ci takiego talentu
    Każdy za pewnie przyjmie cię gorąco, ponieważ tworzysz świetne szablony
    Jeśli mogłabym zamówić szablon, na którym bardzo mi zależy

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://heart-attack-lets-just-be-friends.blogspot.com/

    3. Koncepcja: w głównym widoku chciałabym zdjęcia Niall'a Horan'a i Chanel Celaya. Gdzieś w tle Liam Payn, Zayn Malik i Harry Styles

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Czy ta historia ma prawo do szczęśliwego zakończenia?

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: moiia@interia.eu, 41854361

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin, regulamin :D
      Nie przyjmuję pod tym postem zamówień :)

      Usuń
  15. Twoje szalony są genialne. Kolory postacie wszystko się ze sobą łączy. Poradziła sobie na pewno ;) nie martw się krytyką ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi Twoje szablony bardzo się spodobały, a szczególnie ten drugi. Uwielbiam ten kolor, którego użyłaś. Cała reszta: układ, zdjęcia i takie tam są cudne. Jednym słowem: szablon jest boski.
    Co do pierwszego... Bardzo udane jest to połączenie zieleni z pomarańczem, w każdym razie mi się podoba :) Zdjęcie kobiety jest ładne i nadaję szablonowi trochę tajemniczości. Tło postów i układ BARDZO, ALE TO BARDZO mi przypadły do gustu. Tak właściwie to oba szablony bardzo mi się podobają :]
    Twój styl tworzenia jest trochę inny od pozostałych, to widać. Ale to dobrze, a nawet bardzo. Różnorodność jest przecież potrzebna.
    No i nie przejmuj się krytyką. Niektórym się coś podoba, niektórym nie. Nie bierz więc sobie do serca niemiłych komentarzy, tylko zwracaj uwagę na pochwały.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci samych sukcesów. ~ Cyziia

    OdpowiedzUsuń
  17. D: Miałam święte przekonanie, że komentowałam tą notkę!
    Zdarza się >.< A zatem: Witaj! Ten 2 szablon jest fajoski! Krzywołap tam jest! I ogółem miły dla oka :> Tak, krótko ale mało szablonów i spóźnione :C
    Następnym razem!
    Kraken
    PS. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie piękne te szablony :) bardzo lubie taką kolorystykę. Najbardziej uwielbiam ten drugi <3 szkoda tylko, że tak mało :( Powodzenia przy kolejnych szablonach ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, ten kot mnie przeraża! :3
    Ogólnie, oba szablony są bardzo ciekawe w swojej prostocie. Przyjemne dla oka. :D
    Życzę samych sukcesów, Reia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwa są przepiękne! A ten szablon z kotem. Rewelacja! Barwa, ogólny kształt. Coś pięknego! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablony świetne, ale w pierwszym bardziej pasuje mi kolorystyka. :)

    Oj nie wiem, czy już nie zdecydowałaś się by zrobić szablon dla Forever Young :P ale spróbować zawsze warto.
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://agency-of-white-magicians.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Mile widziane byłyby jakieś elementy związane z magią, ale w stylu runy, okręgi z runami, może nawet celtyckie wzory. Na obrazu jaki podam chciałabym zmienić włosy kobiety na granatowe.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.gadudodatki.pl/awatary/show/id/94775

    5. Ewentualny cytat:
    „Ziemia, powietrze, ogień, woda
    Teraz ty!"
    6. Inne uwagi: układ bloga - dowolny

    7. Kontakt: agata.klimczak1989@gmail.com

    Jeśli miałabyś ochotę to proszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ups, zagapiłam się i nie przyjmujesz:P Będę czatować:p

    OdpowiedzUsuń