g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.03.2013

[396-405] Brak czasu na cokolwiek

Dobra, przyznaję się. Ta notka miała pojawić się jutro, ale postanowiłam, że muszę bezwstydnie pożebrać o głosy. Trwa sonda na szabloniarza zimy (ostatni etap) i ee no wiecie. Jeśli lubicie, to zagłosujcie. Tyle w temacie :)
Tytuł, jak to tytuł - mówi sam za siebie. Mam wiele planów, dużo chęci, ale doba jest zdecydowanie za krótka. Może gdyby udało mi się wyeliminować sen, to zaczęłabym się wyrabiać. Któż to wie? :) Planowałam notkę tematyczną, ale to muszę to przesunąć na następny termin. Nie mam pojęcia, skąd mi się wzięło tyle zamówień, skoro prawie nic nie przyjmowałam. Nie chcę nic mówić, ale to trochę przerażające!
Stuknęło nam 400 szablonów, 100 fanów na fb i 277 obserwatorów. Ładnie, prawda? :) Marzec jest o wiele lepszym miesiącem niż luty.
Jedna z szabloniarek od nas odchodzi. Druga natomiast wraca. Żadnych afer u nas nie ma, więc przynajmniej w ten sposób możemy zabić nudę ; )

 Zamówienie dla Trust and Believe

Zamówienie dla Negatywy szczęście

Nie lubię 1d, ale jakoś dobrze wpasowują się w szablony :)

Zamówienie dla Śpiew Kosogłosa
[Podgląd/Pobierz] 
Z niego nie jestem zadowolona.

Szablon wolny

Zamówienie dla Krytyka dla odważnych

Zamówienie dla Dynastia Tudorow

Szablon wolny
Ta praca była zamówieniem, ale nie zgrałam się z oczekiwaniami zamawiającej. 
Nie wiem, czy zauważyliście, ale w 3 szablonów mam tę samą, czerwono-zieloną koloryzacje. Zakochałam się w niej i o! 

Szablon wolny

Szablon wolny
Mam jeszcze jeden poprzedni główny na dysku, ale nie miałam siły go wstawiać. Dodam następnym razem.

Z poprzedniej notki przyjęłam zamówienia od: Reia Morgan, Demon i Mossi. Kochani, zamówienia się robią ; )
Dzisiaj przyjmuję zamówienia bez ograniczeń, ale tylko od osób, które podały mi swoje nicki na ostatniej Sobocie z Szabloniarkami lub zostawiły opinię o szablonach w którejś z trzech ostatnich notek ("Out of Control", "More! More! More silence!" lub "A little touch".) Zaznaczam - opinie, nie zamówienie. Piszcie przy zamówieniu, którą notkę komentowałyście. Chciałabym w ten sposób nagrodzić osoby, które o nas pamiętają i nie wstydzą się zostawić po sobie śladu :)
Bezwstydnie przykryłam notkę Ronnie, dlatego jeśli ktoś jeszcze jej nie widział, to serdecznie zapraszam.
PS Jak Wam podoba się nowy szablon główny autorstwa Avii?

87 komentarzy:

  1. Wszystkie szablony są wprost przepiękne :) Masz ogromny talent. Szablon 400 jest moim ulubionym. Wspaniałe kolory. Aż się nie mogę na niego napatrzeć xD Główny szablon także strasznie mi się podoba. Kiedy weszłam na szabloniarnię to przez kilka minut się w niego wpatrywałam. Cudo :3

    W takim razie bardzo chciałabym złożyć zamówienie :)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://checkmate-yaoi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby w szablonie znalazło się zdjęcie yaoi. Obojętnie jakiej pary chłopców, ale byłabym najbardziej zadowolona, gdyby był to Sasuke Uchiha oraz Naruto Uzumaki z anime „Naruto”. Zależałoby mi, aby chłopcy przytulali się lub całowali.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://i46.tinypic.com/15y97ih.jpg
    http://i45.tinypic.com/2eeehl1.jpg
    http://i47.tinypic.com/2uhnuyc.jpg
    http://i50.tinypic.com/2zyiecm.jpg
    http://i45.tinypic.com/33y2f7r.jpg
    http://i48.tinypic.com/alg300.jpg
    http://i49.tinypic.com/x2uzk1.jpg
    http://i48.tinypic.com/2zxs7yf.jpg
    http://i50.tinypic.com/29vyu4n.jpg
    http://i47.tinypic.com/2qthjdd.jpg
    http://i50.tinypic.com/15qqmua.jpg

    5. Ewentualny cytat: Bardzo prosiłabym o umieszczenie tego cytatu: „Życie to nie gra w szachy. Ludzie to nie pionki, a miłość to nie jednorazowy ruch.”

    6. Inne uwagi: Mój blog zawiera dłuższe opowiadania, dlatego zależałoby mi, aby wystrój był wygodny dla oczu – stonowane kolory, prosty, ale przyciągający uwagę. Także byłabym bardzo wdzięczna, gdyby szablon był dwukolumnowy, ale oczywiście nie będzie problemu, jeśli zdecydujesz się na inny układ :)

    7. Kontakt:
    E-mail: masquerade311096@gmail.com
    GG: 41031265

    Link do szabloniarni znajduje się w kolumnie „Polecam” na głównej stronie mojego bloga. Napisałam, abyś nie musiała go szukać i tracić czasu :)

    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam twój nick z Soboty, ale chyba długo z nami nie pobyłaś, co? ;)

      Usuń
    2. W jakim sensie? Masz na myśli cały sobotni wieczór, czy może czas, od kiedy obserwuję szabloniarnię? Troszkę nie rozumiem xD

      Usuń
    3. A i zapomniałam wspomnieć, że komentowałam post "Out of Control" :)

      Usuń
    4. Skoro komentowałaś, to nie mam pytań. Oczywiście przyjmuję :)

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że też nie lubię 1D, ale jakoś wyjątkowo podobają mi się na tych szablonach.
    Szablon 401, jest świetny, kolory są takie delikatne i przyjemne dla oka, a do tego prosty, ale czarujący nagłówek. :D
    Szablon 403, jest według mnie idealny, kolory są świetnie dobrane, nagłówek genialnie skleja się w całość, a dodatkowo klimat szablonu podkreśla cytat, który strasznie mi się spodobał.
    Szablon 404, ma coś w sobie niesamowitego, sama nie potrafię określić dokładnie co takiego, ale taką jakby magię.. i urok, jest śliczny.

    No i widzę nowy szablon na blogu ^^, taki z lekka tajemniczy, przyciąga... podoba mi się :)

    No nic, zostało mi tylko życzyć weny i inspiracji, do dalszego tworzenia tak świetnych szablonów. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do 1D, to masz identyczne odczucia, co ja. Nie lubię ich, ale przyjemnie się z nimi pracuje :)

      Avia się postarała z szablonem głównym. Mi również bardzo się podoba :)

      Ślicznie dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Pozostawiłam komentarz pod "Out of control" 1.Przegniłe, ostrze śmierci. 2. www.draco-miona.blogspot.com 3. Szablon z Dramione, co do układu to zdaję się na ciebie. 4. - 5. - 6. - 7. e-mail potter-h@o2.pl gg: 16218007 ale rzadko jestem. Wybacz że piszę w ten sposób, ale jestem na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się, bo dodałaś komentarz już po opublikowaniu tej notki :)

      Usuń
    2. Choinka xD A tak mi zależy na szablonie od Ciebie...

      Usuń
    3. Może następnym razem? :(
      Tak się zastanawiam... nie podajesz żadnych innych wymagań oprócz tematyki. Żaden z już zrobionych szablonów Ci nie odpowiada?

      Usuń
    4. Może mi się uda, mam od was szablon, pobrałam z wolnych, jednak chciałabym jakiś, który byłby stworzony po prostu pod mojego bloga, po dłuższym zastanowieniu wiem już jaka kolorystyka by mnie interesowała i mam małą koncepcję, więc może następnym razem mi się uda ;)

      Usuń
  4. Wymiata szablon 404! Serio, nie mogę się na niego napatrzeć! Achh! O ostatnim już mówiłam, gdy pojawił się na stronie.
    403 też piękny, ale ta dziewczyna jest brzydka. Wygląda trochę jak clown. Nie wiem, czy tak było naturalnie czy to efekt nakładek, ale jakoś tak mnie odstrasza. Poza tą właśnie twarzą, jest bardzo fajnie. Taki artystyczny nieład, a tło pod tytułami ramek idealnie pasuje.
    402 wygląda jakby mu czegoś brakowała. Jest trochę w stylu głównego szablonu zaczarowanych, który był tu ostatnio zaraz po harrym poterze, ale wydaje się, jakby jakiś potworek zeżarł jego lewą część. 401 już znam, bo jest na KDO. Jest całkiem ładny. Prosty, zgrabny, prawie minimalistyczny. 400 mnie jakoś nie przekonuje. Jedynie wilk wydaje się być "czytelny", a reszta tak jakoś się ze sobą homogenizuje. Za to napis, czcionka, kolor - to ładnie się układa. 399 jest prosty, psuje go układ trójkolumnowy. Bez tych narzędzi byłoby idealnie. Fajne kolorki i genialne tło pod notkami. 398 i 397 to pierwsze szablony z tym zespołem, które mi się podobają. Ale w 397 coś tym ludziom na łepki nachodzi. 396 jest w takim dawnym Jillowym stylu. No nie tak znowu dawnym, ale ostatnioo było go mniej. Zdjęcia są doskonale dobrane - jak prawie zawsze. Kolory też świetne. I oczywiście oryginalne stocki, bez zegarków, schodów filiżanek.

    No ja się zakochałam.
    Pozdrawiam,
    Nikumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 404 też był dla Was. Swoją drogą miałam z tym zamówieniem ogromne problemy. Niby proste, przyjemne, a jednak nic nie wychodzi.
      Dziewczyna w 403 wygląda jak clown? Zgodzę się, że ją popsułam efektami, ale nie rozumiem, czemu przypomina Ci ona clowna :D
      Kurczę, 400 jest moim ulubionym. Może powinnam więcej spać, to gust mi wróci :D
      Na łepki ludziom nachodzi teksturka. Taka artystka ze mnie ;)
      Hm tak sobie myślę... chyba przesadzam z tymi wszystkimi teksturkami. Postaram się robić więcej szablonów w jillowym stylu ;)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za opinię :)

      Usuń
    2. Bo ma taki okropny kolor włosów. Odstają jakby to była spalona prostownicą peruka. Do tego podkreślony kolorystyką makijaż i wyraz twarzy rasowego clonwa. Ja mam coulrofobię dlatego tak skojarzyłam. ;)
      404 był na KDO?! Jaaa Cięęę czemu on nie przeszedł! Jest po prostu wspaaaniały! No trudno. Kiedyś go gdzieś wstawię.

      Uwielbiam Twój styl, więc róóób i róóób, i rób ;)
      Powodzenia ;)

      Usuń
    3. A mi się właśnie te włosy najbardziej podobają! Takie wyraziste i ładne! Kup mi takie ; )
      Si, 404 był dla Was. Myślałam, że widziałaś wszystkie propozycje ; )

      Usuń
  5. Najpierw: Dziękuję Ci za boski szablon <33
    I tak jak już mówiłam, chciałybysmy z Natalią zamówić szablon na bloga :* Ja się udzielam na stronce, także....

    1. HASŁO: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. ADRES BLOGA: hide-feelings.bl​ogspot.com
    3. KONCEPCJA: Mamy kilka myśli odnośnie koncepcji, jednak nie chcemy smęcić komentarzem, ponieważ masz prawo nie przyjąć naszego zamówienia. Kilka pomysłów wprawdzie jest w naszych głowach, ale i tak dajemy Ci pełne pole manewru, tak więc gdybyś się zgodziła na nasze zamówienie, to w trzech zdaniach napisałybyśmy Ci o koncepcji na GG.
    4. EWENTUALNE ZDJĘCIA: Prosiłybyśmy, aby znalazły się tam zdjęcia dwóch głównych bohaterek oraz One Direction. Jeśli chodzi o bohaterki, to jedna z nich w rzeczywistości nazywa się Clara Alonso, zaś druga Acacia Clark. Jak na razie ich zdjęcia możesz przejrzeć w internecie, żeby się zorientować jak one wyglądają, ale jeśli zgodziłabyś się wykonać szablon, byłybyśmy bardzo wdzięczne, gdybyś w kwestii zdjęć jeszcze się z nami skontaktowała, gdyż napisałybyśmy Ci kim z zawodu są dziewczyny w opowiadaniu, co myślimy, że pomogłoby w stworzeniu drugiego planu szablonu.
    5. EWENTUALNY CYTAT: Mogłoby być:
    "I watch your eyes
    And I'm in riddles
    Why are you looking at me like that?", co oznacza „Patrzę w twoje oczy i zastanawiam się, dlaczego patrzysz na mnie w taki sposób?”, ale jeśli uznasz, że lepiej będzie wyglądało bez napisu, to z pewnością będziesz miała rację!
    6. INNE UWAGI: -
    7. KONTAKT: GG – 17399839 – Natalii lub 16003166 - Marty (mój)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i kolory: błękit z bielą.. :)

      Usuń
    2. Tak, tak. ♥
      To ja jestem Natalia, tak więc dołączam się do zamówienia! :P
      I czekam, aż się odezwiesz na GG. :)

      Usuń
  6. Aż tyle szablonów? Olaboga xD
    Marzec byłby na pewno jeszcze bardziej fajowy [wiem, że to słowo niezbyt istnieje, ale je lubię ;D], kiedy przestanie sypać śniegiem.
    Tak w sumie, mogę tylko życzyć dalszych takich sukcesów. Rozwijacie się w zastraszającym tempie, a przede wszystkim, wszyscy was lubimy ;)

    Nowy szablon jest naprawdę ciekawy. Może nie moje klimaty, ale coś w sobie ma.
    Co do twoich szablonów. Wszystkie oczywiście są świetne, no dobra, prawie. Ni w ząb nie podoba mi się 399. Nie wiem czemu, po prostu.
    Ale za to najbardziej urzekł mnie szablon 404. Taki swojski. Podoba mi się ten fioletowy kolorek.

    Napisałam już przy twojej poprzedniej notce, ale tutaj też dodam. Zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie [na moim blogu jest więcej informacji]. Naprawdę uważam, że odwalasz kawał dobrej roboty dla bloggerów i na tę, i inne nagrody zasługujesz. Zagłosowałam ;)

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze dwa na dysku, ale jestem zbyt leniwa, żeby je wgrać :(
      Co do marca, to się zgadzam. Miało być 10 stopni i co? śnieg nadal pada! Bunt, o! :D
      Nie przejmuj się 399, mi też nie pasuje. Zamawiająca powiedziała jednak, że jej okey, więc nie robiłam poprawki.
      Informacje o LA widziałam, natomiast nie bierzemy w tym udziału :( Powiedz mi lepiej, kiedy nowy rozdział u Ciebie, bo nie mogę się doczekać!
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. A szkoda, ale wasz wybór.
      Co do rozdziału, już jest xD
      I wrzucaj wszystkie, a nie, leniwcu ;p Może niektórym by się spodobał i by już lepiej ich szata graficzna wyglądała.
      I się trochę zdziwiłam, że tak bierzesz zamówienia bez limitu od osób, co komentowały wcześniej notki. Cierpisz na nadmiernie dużo czasu xd? [A napisałaś, że nie ;d]

      Po prostu 399 tak jakoś mi się z onetem kojarzy i ten brokat...
      Zdecydowanie wolę 404^^

      Usuń
  7. Czekałam na to. I jak wiesz, miałam problem z podjęciem decyzji co do wyglądu szablonu. Oczywiście zaraz pojawi się na blogu, ale nadal pytam... czy jest szansa na to bez krwi? :D O, ja marudna! :)

    P.S.
    Nie jestem fanką 1D, ale szablon 398 jest ładny, i co jak co przyjemnie się na niego patrzy. A nie często jestem przychylna szablonom z tym boysbandem.

    Pozdrawiam.
    Z Dynastii Tudorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Tak jak obiecałam, ale nagłówek wyślę Ci jutro, jeśli pozwolisz :) Dzisiaj jestem padnięta.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. W porządku. Jak znajdziesz chwilę, to ja poproszę... :) alexiel369@gmail.com

      Usuń
  8. Jaka odchodzi i jaka wraca? :O A co do doby, to tak mi na myśl przyszło, że spać to ty możesz, ale wynieś się na inną planetę, gdzie doba trwa... no, trochę dłużej niż tu, na prymitywnej Ziemi :D Brak czasu niestety rozumiem, my, narzekający wiecznie na wszystko psychopaci już tak mamy :D No i to fakt, marzec jest o wiele lepszy, tzn... jest taki jak zawsze prócz lutego, tak to ujmijmy :D Dobra, tyle tytułem wstępu.
    A, jeszcze jedno: kiedy zabieram się za komentowanie, to jestem pierwsza. Kiedy publikuję go, jest 8456452563 przede mną xD Gdzie tu sprawiedliwość :( xD
    A! Znowu xD I żebranie się przyda. Porozsyłam linki po ludziach, bo mnie ta Yasmine wkurza ;c Co z tego, że to geniusz, i tak mnie wkurza ;c xD
    396 - dużo miłości wyczuwam. Chociaż te tabletki... nie tyle psują, co urozmaicają końcowy efekt :D Hm, szablon zdecydowanie nie w moich gustach, jest taki... spokojny! To nie do zniesienia! :O xD
    397 oooo, ten jest bardzo ładny! Jst taki ponury, ten fiolet kojarzy mi się z bardzo zachmurzonym niebem, choć ten koleś z 1D ze swoim wyszczerzem wszystko niszczy :< xD Ekhm... znowu zegarki? :D
    398 też za nimi nie przepadam, ale dwie koleżanki ich uwielbiają, więc... poza tym wiem, co to jest brak tolerancji jeśli chodzi o muzykę: od ośmiu lat słucham Tokio Hotel, wiec... ehkm... xD Deja vu? Rozumiem, że oba są dla jednego bloga, tak? :D
    399 - woo, czuję się jak w sylwestra, a to za sprawą takiego numerka. ja chcę sylwestra ;c A dlaczego? o święta, bo zima, bo bo... bo. Chcę sylwka ;c Ale ładnie ci to wyszło! Niby taki zwyczajny, ale z amatorskiej ręki wyjść nie mógł! ładna Pani, a w tle ładne ponure obrazki. Ciekawie ciekawie... trochę tu naiwnie wygląda, coś ala 'Łohahaha, chodzę po cmentarzu, jestem wesoła i szczęśliwa, chociaż wiem, że zaraz zaczną ścigać mnie zombie!' Mniej więcej o to chodzi.
    I OTO MAMY 400, OTWIERAĆ SZAMPANA! nie, nie lubię ich, są obrzydliwe. Ale tak dla zasady można korkiem strzelić a potem do kibla wylać. Ojeeeeeei *___* To jest wspaniałe! szarość, opuszczona (pewnie nawiedzona, a co!) szopka (to mi sie przypomniało, jak w teledysku zespołu Korpiklaani koleś otwiera drzwiczki takiej tego typu, a nawet mniejszej szopki i jak gdyby nigdy nic zaczyna grac na skrzypcach - EPICKI EFEKT uwierz mi :D), pajęczyny, wilk, co więcej: wściekły wilk i... jakaś czerwonowłosa Pani. Uwielbiam ten kolor włosów u kobiet w opowiadaniach, zawsze są wojownicze i o ciekawym charakterku. Niedługo stworzy się w ten sposób kolejny utarty szlak, ale nich będzie, podoba mi się to. Ale po cytacie wnioskuję, że to wolny duch. To pewnie tam mieszka, a wilk to jej maskotka. A co! :D tak czy siak szablon cholernie przepiękny! <3 Bo w moich gustach oczywiście ^^ Ale w sumie jak tylko zobaczyłam miniaturkę to wiedziałam, ze mi się spodoba! I oczyścicie miałam rację (Rany, już chyba czwarty raz dopisuję do tego szablonu jakieś zdanie, a nie mogę przejść do kolejnego szablonu - siła wyższa jakaś xD) To chyba magia tej liczby (i znowu to samo - napisałam jedno zdanie do kolejnego szablonu,a le znowu musiałam coś dopisać tutaj!)
    Dobra, dość! Teraz 401 i koniec!
    uu, szabloniarnie. Znasz moje podejście o takich blogów, a jedyny, jaki akceptuję, to karny kaktus :D Tylko jak na krytykę dla odważnych ludków, to szablon dość spokojny. Może ma rolę uspakajającą, by osoby nie zwiały z krzykiem albo nie bały się dać bloga do oceny? Czwane, nie powiem, czwane... ;)
    402. Czy mi się wydaje, czy im tu łby poucinało? A może to specjalny efekt? xd Bo w sumie nie wiem... Dynastia. Władza o tron, zdrady, spiski, morderstwa... całkiem fajne klimaty, ale na historii to ja się o tym uczyć nie lubię xd Ale tutaj zapewne będzie krwawo, wnioskuję po wyglądzie szablonu. I bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (A NIE MÓWIŁAM, ŻE MI SIĘ NIE ZMIEŚCI?!)
      403 - nie zauważyłam tej koloryzacji wcześniej, ale jak już tak o niej wspominasz, to chyba faktycznie. Wyybacz! ;c Bardzo ładny - to co do niego miałaś wątpliwości, czy nie za ciemno, tak? Czy jakoś tak :D KRWAWO, KRWAWO I PONURO! Trzy razy tak, dziękujemy! ^^
      404 - ojej, jaki sympatyczny i przyjemny dla oka szablonik! Cóż tu o nim więcej rzec można? Pasuje do jakiegoś takiegoś bloga... nie z opowiadaniem, raczej coś właśnie ala ocenialnia czy inne tego typu dziwadła :D
      Tak w ogóle zauważyłam, że znowu, jak kliknę na miniaturkę, to mnie na szablon przerzuca, czyli tak, jak powinno być. Ostatnio ciągle musiałam klikać na 'podgląd/pobierz', a i tak ciągle klikałam na miniaturkę, w wyniku czego tylko ona mi się pokazywała. I bałam się, że coś mi się popieprzyło, ale jednak nie xd
      No o 405 wypowiadać się nie muszę, bo już to zrobiłam ^^
      Uhh, sporo tego było, ju dawno nie miałam okazji komentować aż tylu szablonów z jednej notki, miło, oj miło! ^^ A nowy szablon jest po prostu przepiękny! <3 A jednak dotrzymałaś słowa danego na ostatniej sobótce (przyznasz, że przejdzie ona do historii, co?). Już się nie mogę doczekać następnej! Ok, dość tego, bo coś podejrzewam, że mi się w jednym komentarzu te bzdury nie zmieszczą. A wiec czekam na kolejne dawki szablonów i pozdrawiam!
      A! I wygranej życzę! A wręcz żądam!

      Usuń
    2. Jezuu, Meth :O ADHD się uaktywniło, czy co? ;D

      Jill, wspaniałe szablony! Niestety, nie skomentuję dokładniej, bo nie chcę zasnąć na klawiaturze ;)

      Usuń
    3. Meth, ech, ech. Się namęczę przy wjeżdżaniu :D
      Strzelaj, kto odchodzi, a kto wraca. Rum do wygrania ;>
      Ja psychopatką jestem? JA? Taka cwana jesteś, to się do kuchni przejdź. Ciekawe, co o tym sądzi twoja lodówka ;D
      Rozsyłać linku nie ma co, bo jak ktoś nie zna naszego bloga, to nie powinien głosować, bo po co? Ostatnio miałam drugie miejsce, teraz też na to wychodzi... to chyba jakaś klątwa :D
      Nie krzycz na mnie za zegarki! Zamawiająca je sobie zażyczyła. Chiała zegarek i kluczyk, nie moja wina :D
      W 400 mi również najbardziej podobają się włosy :) Uwielbiam czerwień!
      Ja nic nie ucinałam w 402, ktoś inny był katem. Takie zdjęcie :D Tu Henryk był ważny, a nie jego żony :D
      Hej, tez mnie denerwuje klikanie na napis! Zawsze najpierw naciskam na obrazek i... załamka.
      Dziękuję za wszystko ; x

      Usuń
    4. Wraca Ombre a odchodzi... Weasleyowa?

      Usuń
    5. Kurcze... Kurcze... Dobra, nie jestem wyrocznią tylko filozofem :C

      Usuń
    6. Mi się ADHD zawsze ujawnia, Ronnie ;) Hm, nie mówcie, że Sandra chce odejść. A może na powrót liczy... Rewa? *_* No, jak szczelać, to szczelać.

      Usuń
    7. Lodówki! <3 Jill i Meth, obie jesteście psychopatkami, ale to szczegół, bo tacy ludzie są najfajniejsi (póki nie zaczną zabijać - oprócz lodówek, lodówki możecie zabijać) :D

      Usuń
    8. Kto głosuje za tym, żeby lodówki były patronem sobót z szabloniarkami?

      Usuń
    9. Meth, może tym razem coś innego? Hmmm... mnie interesują piekarniki, bo mój piekarnik jest wyjątkowo dziwny xD

      Usuń
    10. Dobra, to dzisiaj poruszymy kwestię piekarników, niech będzie xD

      Usuń
  9. Boże, Boże, BOŻE, BOOOŻE!
    Jill!
    Nie wyobrażasz sobie w jak bardzo podobają mi się te szablony, awww! ♥
    Zapewne domyślasz się, że te z One Direction podobają mi się najbardziej, hahah, ale naprawdę każdy jest przepiękny! ♥
    Jeszcze a'propos 397 i 398, to zakochałam się w ich kolorystyce! ♥ Moje ulubione kolory! Piękniejszych nie ma! :D
    Z resztą kocham całą Twoją twórczość! ♥
    I Ciebie! ♥
    Hahahah, cały czas serduszka stawiam... :P
    No cóż, trudno, chyba przeżyjesz. ♥
    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, domyśliłam się, że do gustu najbardziej przypadnie Ci 1D :D
      Ślicznie dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  10. Najbardziej podoba mi się szablon numer 404. Jest taki prosty i urzeka swoich minimalizmem. :) I gratuluję Avii wykonania szablonu głównego, jest świetny (zresztą podobnie jak każdy szablon pokazywany na Zaczarowanych :>)!

    Pozdrawiam,
    Itlina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również strasznie podoba się nowy główny. Będę za niego wielbiła Avie po wsze czasy! :)

      Usuń
  11. Szablon główny jest BOSKI! Najlepszy ze wszystkich:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Jill :) Nie znasz mnie i nie kojarzysz zapewne (nic dziwnego, wszak jam tylko pyłek w tym wszechświecie), ale powiem ci jedno. No w zasadzie to więcej niż jedno, :D Wszak moje gadulstwo jest wielkie jak jakaś wielka rzecz ;p Obserwuję twoje prace od dłuższego czasu i jestem po prostu nimi oczarowana. Każda ma w sobie tyle pasji i magii, że spokojnie mogłaby zasilić elektrownię (gdyby te działały właśnie na takie przymioty :p). Długo siedziałam w ukryciu, obserwując co tam tworzysz i wielokrotnie wzorując się na Tobie. Jesteś moim Mistrzem (tu kłania się z galanterią). WoW! W sumie to chyba najlepiej oddaje moją opadniętą do samej ziemi szczękę,której zebrać nie mogę. Już kilkukrotnie chciałam złożyć zamówienie, ale niestety nigdy nie udało mi się. Tym razem również pudło,ale jeszcze dam radę! Serdecznie cię pozdrawiam i biegnę dalej cię męczyć na gg :D Skoro już mam cię na linii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nie jesteś taka nieznajoma, jak myślałaś! Jesteś obserwowana, pamiętaj o tym ;)
      Niezmiernie mi miło, że tak mówisz :)I bardzo się cieszę, że postanowiłaś się ujawnić, bo to wiele dla mnie znaczy. Sama wiesz, że każdy komentarz sprawia, że człowiek czuję przypływ weny :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Najbardziej przemawiają do mnie szablony nr 396, 401, 404 i 405. O 405 już pisałam, gdy był ustwiony jako główny, więc nie będę się powtażać. Jeżeli chodzi o 396 to moja pierwsza myśl, gdy go zobaczyłam "brzmiała" mniej-więcej tak: "Dlaczego tak rzadko zdaża się, żeby opowiadania dorównywały Waszym szablonom?" Nie mówię absolutnie o blogu, na który szablon został zamówiony, bo nie czytałam go, ale jest czasami tak, że szablon jest tak piękny i przemawiający, a opowiadanie okazuje się... nijakie. No, ale zeszłam z tematu. Chciałam tym poprostu przekazać jak bardzo podoba mi się ten szablon, ale chyba mi nie wyszło ;) W takim razie teraz trochę bardziej zrozumiała opinia na jego temat: Jest przepiękny! Gdy na niego patrzę od razu układają mi się w głowie historie, które mogłabym pisać, gdybym miała taki szablon... niestety na pomysłach się kończy, bo żeby przelać to wszystko na papier i żeby to jeszcze tworzyło logiczną całość, to już jest trudniejsze :/
    401 podoba mi się poprostu dlatego, że... ma w sobie "to coś". Jest taki delikatny, łagodny, uspokaja.
    Z kolei 404 zachwycił mnie równie mocno jak 396. Nie umiem za bardzo tego nazwać. Wiem, że jeżeli napiszę, że "ma w sobie to coś", to się powtórzę i na dodatek nie wniosę nic nowego do opini, ale poprostu... tworzy taki wspaniały klimat... Powiem tak: Gdy zobaczyłam górę pomyslałam, że śliczny, gdy przewinęłam do dołu stwierdziłam, że genialny.
    Pozdro
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam,
      myślę, że opowiadania są często lepsze niż szablony i tak właśnie powinno być. Grafia to tylko dodatek, najważniejsza jest treść i tak to powinno być traktowane :)
      Kurczę, mam bardzo podobnie. W głowie milion pomysłów, ale kiedy trzeba z tego zrobić spójną historię, to zaczyna się problem. Bardzo podziwiam osoby, które to potrafią :)
      Ślicznie dziękuję za opinię. Mam nadzieję, że wena ci dopisze :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. Dziewczyny, jesteście niesamowite! ;) Każda z Was ma tak indywidualny, a przy tym dopracowany styl, że nie sposób pomylić autorki szabonu na główniej; przynajmniej ja zawsze trafiam :)

    Najbardziej przypadł mi do gustu 404 i nawet zastanawiam się, czy go nie gwizdnąć na betowanie w najbliższym czasie ;) Tylko napis tak średnio mi pasuje... Ale pomyślę nad tym jeszcze ;)

    Pozdrawiam gorąco i weny życzę,
    summer-sky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, bardzo mnie to cieszy! Staramy się, jak możemy :)
      Co do napisów, to nie ma żadnego problemu. Jeśli się zdecydujesz, to mogę zmienić.
      Ślicznie dziękuję za komentarz
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Nareszcie! 8 00 a ja komentuję! Nareszcie! Byłoby ciekawie coś zamówić ale okruszki same się nie pozbierają :3 Patrząc na nr.
    400 od razu domyślam się na jaki blog! Jaki ten świat mały! Szablon naprawdę genialny, te czerwone włosy *___*
    402... to... zaskoczenie. Dynastia, krew i zlew, że tak pozwolę sobie zrymować. Ale koszmarnie mi się podoba!!!
    403 jest fajny. Koloryzacja... Nawet ładna obrazki, które się przewijały na tych czy innych szablonach, jakieś skrzydełka. Bardzo fajny :>
    404 na początek mnie zdezorientował a potem orientnęłam się, że ma dwie strony. Podoba mi się, zwykle dół zostawia się samemu sobie ^^ Jest taki inny.
    405 - Mówiłam jak go kocham?! Jak weszłam wtedy na zaczarowane od razu wiedziałam, że to dzieło z pod Twojej ręki Jill *.* Tylko szybciutko zerknęłam do kolumny, żeby się upewnić :> Na pierwszy rzut oka (łap! Łap oko!) dostrzegłam tą dużą elficę z łukiem. I skojarzyła mi się ze... "Zwiadowcami"!!! Aż mi się łezka zakręciła w oku, bo dzięń wcześniej skończyłam czytać ostatnią część. Nienawidzę tego strasznego uczucia zagubienia X.X Nie będe mówić o reszcie... Powiem! Ale tylko, że to najcudowniejszy szablon świata! I ten tytuł cytat jest obłędny. Czuć magię! Obłędny to bardzo fajne słowo.

    Teraz już nie trzeba czytać.
    Ekhem, to taki podział na role:
    Szabloniarki - Ogrodniczki
    Blog (zaczarowane szablony naturalnie) - Szklarnia
    Talent - Roślinki
    Szablony - Kwiaty
    A zatem w Szklarni są niesamowite ogrodniczki z ich niesamowitymi roślinkami, z których (dzięki pielęgnującym je ogrodniczkom) wyrastają przepiękne kwiaty.
    A ja jestem motylkiem (motylek z mackami xD) i skaczę z kwiatka na kwiatek i zbieram pyłek.
    Dziękuję, dowidzenia - Pani Genia
    Kraken :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, i zagłosowałam wczoraj! Zgadnij na kogo!:3

      Usuń
    2. Kobieto, do szkoły nie chodzisz? Moja krew, tak trzymać! :)
      Kurczę, zaczęłam kiedyś czytać "Zwiadowców", ale kompletnie mi nie podeszła ta książka :( Sama nie wiem czemu, bo przeważnie pochłaniam wszystko z gatunku fantasy.
      Tak się zastanawiam, skąd Ty te porównania bierzesz :D Są jednak wspaniałe, więc łaaaał! :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za szablon. Jest naprawdę niesamowity. ;)
    W 397 bardziej podobają mi się kolumny niż nagłówek, ale ogólnie efekt bardzo dobry. 398 po prostu cudowny. Nic dodać, nic ująć. 399 i 400 nie przypadły mi do gustu. 401 ma niesamowitą kolorystykę. 402 i 403 są obłędne. W 404 zakochałam się. A 405 jest najlepszy ze wszystkich. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ślicznie dziękuję za opinię :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  17. Ładne choć to nie mój styl. Zwłaszcza 400 i 403. Bardzo, bardzo ciekawy szablon Avii. Mało elementów ale bardzo przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam identyczne odczucia - Avia mnie wprost zaczarowała nowym głównym :)

      Usuń
  18. Moim zdaniem najlepsze są szablony nr: 396, 404 i 405 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka, jakby w tym zestawieniu był jeszcze numer 400, to nasze opinie były by identyczne :)

      Usuń
  19. Czy Ty wiesz kobieto, jak boska jesteś? :D Kiedy patrzę na Twoje szablony, nie wiem, nad czym mam się najpierw zachwycić; czy nad efektem kart, czy nad tłem, czy nad koloryzacją, czy nad ogólnym pomysłem. To jest po prostu nie do uwierzenia! A z dzisiejszych szablonów najbardziej spodobał mi się 403.
    I otóż chciałabym zamówić. Komentowałam post: More! More! More silence! i A little touch.
    HASŁO: Przegniłe ostrze śmierci.
    ADRES BLOGA: boisen-springs.blogspot.com
    KONCEPCJA: chciałabym, aby szablon zachowany był w takim układzie, jak ten z numerem 403. Kolorystycznie nie za ciemny, ale też nie za jasny, myślę, że coś w odcieniach zieleni, ciemnego brązu...
    ZDJĘCIA: podam Ci je na gadu, jeżeli przyjmiesz zamówienie(prosze o odpowiedź pod tym komentarzem :D)
    CYTAT: Co jest gorsze od zła? Czysta prawda, gdy mówisz ją po wielkim kłamstwie.
    Link oczywiście już dodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeeju *.*
    Jakie śliczne szablony *__*
    401 i 403 - zakochałam się w nich *.*
    Świetna robota kobieto :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje szablony są boskie. Nie potrafię ładnie komentować, ale się postaram :)
    Twoje szablony są niesamowicie piękne. Wszystko do siebie pasuje, tworzy ładną, zgraną całość. Najbardziej urzekł mnie 400. Jest piękny!
    Dziękuję ci za szablon dla mnie. Jest cudowny!
    Nie umiem się rozpisywać jak weny nie mam. Tak czy inaczej pozdrawiam cię cieplutko i mnóstwa weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się spodobał. Miałam co do niego pewne wątpliwości, ale to już nie ważne :) Oby Ci dobrze służył :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  22. Najbardziej podoba mi się 404 <3 Kolorystyka tu jest poprostu przepiękna *-*
    Chciałabym złożyć zamówienie:

    hasło:Przegniłe ostrze śmierci
    link do bloga: planeta-weneei.blogspot.com
    koncepcja: Prosiłabym aby był w kolorach niebieskich. Aby znajdowało się na niej np. jakaś planeta z "Avatar" czy coś. Aby dawał klimat fantasy. Może być podobny do tego: http://img194.imageshack.us/img194/8186/screenhe.png
    Obrazki: brak
    ew. uwagi: Piszę na nim opowiadanie i prosiłabym, o szablon taki aby dobrze się czytało takiego bloga.:)
    kontakt: gg:5870098

    z góry bardzo dziękuje i będę bardzo wdzięczna za wykonanie szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. skomentowałam notkę "Out of Control" :)

      Usuń
    2. Mam skleroze -,-
      zapomniałam o ewentualnym cytacie:
      Są w wszechświecie miejsca, gdzie człowiek z cywilizacji dotrzeć nie powinien"


      z góry dziękuje :D

      Usuń
    3. Skomentowałaś, ale dopiero po dodaniu tej notki :( Zasada przy zamawianiu w tej notce powstała po to, by wynagrodzić osoby, które komentują bez wiedzy, ze będą miały z tego jakieś korzyści :(

      Usuń
    4. aa.;< to spróbuje innym razem :) potrzebny mi szablon :)

      Usuń
  23. Chciałabym złożyć zamówienie :)

    1. Hasło: przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: www.logikarealizmu.blogspot.com

    3. Koncepcja: chciałabym żeby szablon był w kolorach wody, jakiś niebieski, turkusowy tylko wolałabym bardziej stonowane kolory; jeśli da się - to tło posta może mieć jakiś pasujący do wszystkiego wzorek. No i chciałabym układ taki, że linki, archiwum i tym podobne rzeczy będę mogła umieścić w tej belce na górze; ewentualnie gdzieś z boku.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://elenakalis.deviantart.com/art/Walk-your-Dog-258989692
    http://elenakalis.deviantart.com/art/Through-the-Looking-Glass-193524093
    http://elenakalis.deviantart.com/art/Alice-Looking-Glass-126004644
    http://elenakalis.deviantart.com/art/I-see-lights-142944265
    http://elenakalis.deviantart.com/art/Cheshire-131327117
    http://elenakalis.deviantart.com/art/Down-the-Rabbit-Hole-122572170
    Jest ich tak dużo, ponieważ nie umiem się zdecydować, liczę na dobry gust szabloniarki ;) Ewentualnie można też wybrać coś z serii o Alicji z Krainy Czarów autorki, której zdjęcia podałam.

    5. Ewentualny cytat: Niezaprzeczalnie musi być cytat "Burzę logiczny porządek rzeczywistości!"

    6. Inne uwagi: Jeśli możnaby prosić, chciałabym, żeby szablon był naprawdę magiczny ;)

    7. Kontakt: alice.liddell.in.acidland@gmail.com gg: 1353490

    Bardzo dziękuję już z góry i będę wdzięczna za wykonanie szablonu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą notkę komentowałaś? :)

      Usuń
  24. Jeeeeeezuu! Jill uwielbiam twoje szablony! Najbardziej podobają mi się 396, 400 i 403 :D
    396: układ genialnie komponuje się z nagłówkiem. Podoba mi się kolorystyka i motyw miasta z narkotykami w nagłówku.
    400: jest cudowny <3 podoba mi się jak nie wiem :D jest bardzo w moim stylu, tylko mógłby być ciemniejszy... czerwień fajnie wkomponowałabyś w szarość całego szablonu, inaczej byłoby nudno :D
    403: wszystko było by bosko, gdyby nie ten lewy górny róg xD ale ogólnie uwielbiam go :D

    Co do głównego szablonu - jest boski! Zdziwiłam się jak weszłam na bloga, jest taki inny, oryginalny :D nie umiem opisać tego :D ale jest świetny :D

    A teraz chcę zamówić szablon (:D):
    hasło - Przegniłe ostrze śmierci
    Chciałabym szablon w ciemnych kolorach, z nutą czerwieni (mniej więcej kolorystyka jak na główny szablon zaczarowanych). Chciałabym nagłówek ze zdjęciami, które bym ci przesłała na na gg (masz mój nr). Układ taki jak jest. Co do reszty stawiam na cb, bo tworzysz najlepsze szablony, kiedy masz dużo swobody :D tak mi się bynajmniej wydaje :D
    blog na który zamawiam szablon: http://life-has-its-secrets.blogspot.com/

    Dzięki z góry i pozdrawiam :D + widzę, że moja żona zostawia wam meeeega długie komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... zapomniałabym... Tło ruchome, tak jak ten szablon , który mam ustawiony. Ewentualny cytat: 'Life has its secrets' :)

      Usuń
    2. Podeślij mi te zdjęcia na email (molepuma@gmail.com), bo inaczej zapomnę o ich. Moja pamięć charakteryzuje się rażącą niekompetencją ; )
      Meth zawsze zawstydza długością komentarzy. Ta to jest dopiero rozgadana :D
      Dziękuję za komentarz i rady w nim zawarte :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    3. Wysłałam :D Po za tym nie martw się, u mnie też od dłuższego czasu widać objawy sklerozy. No cóż u mnie to rodzinne :) Jakbym mogła jeszcze o coś poprosić :D (tak właśnie, jak mówiłam - skleroza): w e-mailu pisałam, że gdybyś znalazła jakieś fajne fotki pań z czerwonymi włosami to też możesz je wykorzystać - to taka uwaga: proszę nie rysunkowe :D I jeszcze jedno (nie bij! :D) chciałabym by nie pojawiały się tam tekstury typu jak w 400, gdzie jest ten taki jakby trójkąt, nie lubię jakiś takich brył geometrycznych w szablonach :o Dziękuję bardzo z góry, Jill :) Ja również pozdrawiam i czekam na dzisiejszy wieczór na facebook'u :D Ale mogę się trochę spóźnić, bo nie wiem ile potrwa nasza zbiórka harcerska. Kurcze... to miał być krótki komentarz i jak zwykle wyszedł mi długi, że o ja... Dobra kończę :D

      Usuń
  25. No i co by tu powiedzieć (lub może napisać? ;)
    Wszystkie szablony są wspaniałe, nie mam żadnego faworyta,czuję tylko jeden wielki zachwyt (nawet tymi z 1d :)
    No, cóż... Nie potrafię aż tak opisywać, aczkolwiek powiem, że Twoje szablony są miodem dla moich oczu. :D
    A główny szablon? Zaraz gdy weszłam na tego bloga to pierwsze co to pomyślałam: Czy ja aby nie pomyliłam blogów? Sprawdzam, nie, dobrze jest. :D
    Jest mroczny, ciekawy a ta kobieta jest... ciekawa.Inaczej mówiąc, Lubię to! ;D
    Pozdrawiam, Reia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  26. Wszystkie szablony są przepiękne *.* Ja naprawdę nie wiem jak wy, ty robicie coś takiego! Kurczę, ja to nazwę magią. Tworzysz magię! :) Szablon 397 przypadł mi do gustu. Jest boski! *.* Jako iż lubię 1D spodobał mi się ten motyw. Barwy i nagłówek! Wow! A szablon 400. To w ogóle czarna magia! Ten czerwony kolor ukazuję piękno. Jeszcze ta bestia. Ach :) A szablon Avii jest przepiękny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, ale najbardziej użekł mnie 404. Ma w sobie coś prostego, a jednocześnie patetycznego Oo. Naprawdę!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwne. Naprawdę dziwne. W życiu nie słyszałam o tej szabloniarni, nigdy mi się o uszy nie obiło, że takowa istnieje...
    Moja wina, mój błąd, moja nieuwaga i żałuję przeokropnie, że wcześniej tu nie zajrzałam! Jestem naprawdę pod wrażeniem waszych prac, pierwszy raz zdarza mi się siedzieć i przeglądać szablony *jestem typem osoby lubiącej czytać opowiadania, nie oglądać obrazki*
    W każdym razie, choć na ogół nie zostawiam komentarzy, to chciałabym tymi dwoma (tam jeden jeszcze u Leslie zostawiłam), ot, pogratulować talentu, pomysłów i cierpliwości, żeby się w takie rzeczy bawić!
    Dobra, nie nadaję się do oceniania prac, nie chcę też wymieniać wszystkich, które mi się spodobały, bo wam tutaj tylko miejsce zajmę, a to niepotrzebne.
    Powiem więc tylko, że w tej notce niezmiernie podobają mi się szablon 401 i 404. Ten drugi nawet bardziej. Oba są proste, ale bardzo przyjemne dla oka. Nie sposób się do czegoś przyczepić. 401 jest relaksujący, spokojny, ale nie nudny. 404 przede wszystkim podoba mi się dlatego, że obrazek został wyeksponowany, a nie przytłumiony absurdalnie dużą liczbą dodatków, co niestety często ma miejsce. Jest łagodny, ale zapada w pamięć. x3
    Postaram się częściej oceniać wasze prace, bo jesteście wyjątkowo, hm... zaczarowaną szabloniarnią xP
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć :) Strona jest absurdalnie... zajebista! Przede wszystkim przepraszam za słownictwo, ale można tu znaleźć naprawde dużo wyjątkowych szablonów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://opowiedzmi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ok, nie wiem, czy ktoś mnie wysłucha (choć mam ogromną nadzieję...), bo jestem tu pierwszy raz, czego ogrooomnie zaluje... Ale lepiej pozno, niz wcale, nie? :)
    Kurcze, dziewczyny! Jestem pod wrazeniem... Sama chcialabym być zaszczycona, aby miec choc namiastkę Waszej pracy na swoim blogu, o co baaardzo serdecznie prosze... Dlaczego akurat zwracam się do Pani Jill? Otóz... Przeglądałam sobie różne fan ficowe blogi o Guns n Roses... I natknęłam się na jeden z takich, dla których wykonała Pani szablon (chyba jedyny z Guns N Roses... Jest to szablon 221)
    Jest cudowny! Baaardzo chcialabym prosic o wykonanie szablonu dla mojego bloga w podobnym stylu. Mianowicie, jesli mozna, zloze u Pani zamowienie :)
    Haslo: Przegnile ostrze smierci
    Adres bloga: http://trouble-alexrosielove.blogspot.com/
    Koncepcja: no... podobnie do szablonu nr 221, tyle tylko, że w odcieniach szarości, beżu i kremu. no i jeszcze miejsce na wszystkie zakladki i pole z "archiwum", żeby nie trzeba było ciągle klikac "starszy post"... Dwie kolumny jak najbardziej odpowiadają, chociaż wolałabym aby ta z tekstem była szersza niz ta druga? Chcialabym jeszcze, aby znalazlo sie miejsce na adres bloga, jakis ewentualny tekst z 'tytulem' bloga itd... Ale pozostawiam to Pani, ja się nie znam :(
    Ewentualne zdjęcia, cytat i uwagi: może drogą mailową? :)
    Kontakt: alex.rosie.love@gmail.com GG: 46627177


    Mam nadzieję, że przyjmie Pani to zamówienie... Naprawdę bardzo mi na tym zależy, bo szablon 221 jest magiczny i wpadł mi w serducho... :)
    Niestety nie komentowałam zadnego postu, bo... Zwyczajnie, dopiero dzis tu trafiłam. Mam nadzieję, że to nie problem, choc jak najbardziej jestem nastawiona tak samo na akceptację zamowienia jak i odmowe.
    Z gory dziękuję. :)
    Alex Rosie Love.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam Cię :) Twoje szablony mają w sobie jakąś magię - szczególnie 42 :)
    Pozdrawiam - Flo :*

    P.S. kiedy znowu bedziesz przyjmowac zamowienia, bo dopiero tu trafilam i chcialam zamowic u Ciebie szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłam tu.,.. tak po prostu w poszukiwaniu szablonu do bloga, którego prowadzę wraz z dwoma koleżankami.
    Pobrałam jeden z galerii i jestem bardzo zadowolona :>
    Wszystkie szablony są mega, mega super i na prawdę... podziwiam ciebie i inne szabloniarki
    Wielki szacun dla was :>

    Sylwia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. JESTEM TWOIM FANEM!
    Doprawdy twoje szablony są genialne i moim marzeniem jest abyś wykonała go kiedyś specjalnie dla mnie. Z niepokojem oczekuję na twój kolejny wpis. ^^

    OdpowiedzUsuń