g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

23.03.2013

[406-409] Back Home.

Witajcie! Zastanawialiście się kto tu znowu do Was powraca, a tu dawna Zoe. Pamięta ją ktoś jeszcze może? Niestety musiałam zrezygnować z tworzenia grafiki, lecz dzięki uprzejmości Jill powróciłam na staż. Sadzę, że moje szablony stały się dużo lepsze od wcześniejszych, ale to Wy to ocenicie. Mam nadzieję, że komuś przydadzą się moje wypociny. Tak więc do dzieła!






Zapraszam Was również na dzisiejszą Sobotę z Szabloniarkami o < tutaj >
Tak właściwie przyjmę 1 zamówienie, o ile znajdzie się ktoś odważny i takowe złoży. W razie gdyby więcej osób zapragnęło złożyć zamówienie, wybiorę spośród złożonych :)

71 komentarzy:

  1. Minimalizm 409 jest jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jakże miło mi się teraz zrobiło :D

      Usuń
  3. Cóż za niespodzianka! Miło powitać Cię z nów z Zaczarowanych :D Jak widać powróciłaś ze zdwojoną siłą - i bardzo dobrze! ; ). Szablony jak najbardziej mi się podobają. Mój faworyt to zdecydowanie 407. Jest świetny, no! Również 406 strasznie mi się podoba. Geniusz tkwi w prostocie xd Heuheu, nie przedłużając fajnie jest widzieć Cię znów na Zaczarowanych.
    Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://destination-of-choice.blogspot.com/
    3. Koncepcja: rodzaj opowiadania to fantasy. Z pewnością coś wymyślisz ;)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/f/2010/296/d/9/sorath_by_iumazark-d31db2s.jpg
    b) http://data.whicdn.com/images/9214177/fem___aman_by_iumazark-d313ij6_large.jpg
    c) http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2010/151/a/6/Gate_to_the_Light_by_Nurkhular.jpg
    d) http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2012/231/c/1/mystical_forest_by_ferdinandladera-d5bmtmh.jpg
    5. Ewentualny cytat: "Woj­ny zaczy­nają się, kiedy chcesz, ale nie kończą się, kiedy prosisz."
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: GG lub e-mail: xolivka192x@gmail.com; 46114129

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak po za tym, to szablony są cudowne *u*

      Usuń
  5. A więc zamówienie :D
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://spowiedz-mordercy.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym, żeby układ był lewo lub prawokolumnowy.

    4. Ewentualne zdjęcia: zostawiam to do Twojej dyspozycji :)

    5. Ewentualny cytat: ''Ufność niewinnych jest największym darem dla kłamcy''

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: werewolfka3@gmail.com , 44739089

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam jeszcze, że miło by było gdyby na szablonie znalazł się jakiś trup albo zakrwawione narzędzie zbrodni :D

      Usuń
  6. Pierwsze dwa zdecydowanie najlepsze z całej notki. Natomiast dwa ostatnie niezbyt mi się podobają, ale... Nie martw się, to tylko moje zdanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Bardzo miło, że wróciłaś :) Szablony mi się podobają, a najbardziej ten pierwszy <3
    chciałabym złożyć zamówienie. Będzie mi miło jeśli je zrealizujesz :)

    hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    adres bloga;http://planeta-weneei.blogspot.com/
    Koncepcja: Prosiłabym, aby wyglądał podobnie do: http://img833.imageshack.us/img833/1910/lovepod.png w sensie taki układ. Piszę blog z opowiadaniem fantasy, więc prosiłabym aby był najlepiej w kolorach niebieskim bądź granatowym. Ewentualnie fioletowym.
    ewentualny cytat: Chciałabym aby na nim znajdował się napis "Planeta Weneei" i cytat " Są w wszechświecie miejsca, gdzie człowiek z cywilizacji dotrzeć nie powinien"
    ewentualne zdjęcia ; http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/045/7/a/7aa19456174235a00c62da43ba854b29-d5uyjrn.png
    http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/037/9/f/pursuit_of_happiness_by_aquasixio-d5tx8jw.jpg
    http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2011/162/d/4/zeal_by_lcaico-d3imsgr.jpg
    http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2012/284/4/e/wizard__s_cabin_by_artofjokinen-d5hhk2h.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs9/f/2006/342/8/2/Winter_fantasy_by_Ironshod.jpg
    http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/030/0/7/emily_by_jeiko_chan-d5t97ib.jpg
    http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/041/7/5/7524ffc19c24fdee4c9041534864d2f2-d5uiib5.jpg

    Nie muszą być wszystkie, tylko chciałabym aby chociaż jeden z tych się znajdował na szablonie.
    Z góry bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kontakt: gg: 5870098 :)

      Usuń
    2. Przyjęłam Twoje zaproszenie. Możliwe, że również inne przyjmę :)

      Usuń
    3. dziękuj!:) Nie mogę się doczekać ^^ I życzę powodzenia w tworzeniu szablonów ;3

      Usuń
  8. Oczywiście, że cię pamiętam a i ty chyba pamiętasz mnie (niegdyś Ma.TH.i). Nawet nie masz pojęcia, jak się cieszę z Twojego powrotu, ale... przegrałam zakład i muszę przesz ciebie żarcie Jill i Avii stawiać! Także ten, dwie strony medalu, jak zawsze i wszędzie... :D Tak, nie ma jak to wesołe powitanie po długiej nieobecności, prawda? xD A tak poważnie to cudownie, że wróciłaś i mam nadzieję, że tym razem już nas nie opuścisz ^^
    Sopją drogą, to czemu zmieniłaś nick? Tak mnie to zaciekawiło. Jak spojrzałam na nową notkę, to pomyślałam: "O, stara-nowa napisała!" Patrzę na nick i... 'The fuck? Kto to? Przecież takiej osoby nigdy tu nie było, to jakim cudem ona stara?!" A to Zooooeee! Zoe, co mi się zawsze z Zoey Redbird kojarzy xD No właśnie, a więc skąd ta zmiana? ;>
    Oki, a teraz ta naj... najprzyjemniejsza i... najważniejsza *(o, tego szukałam!) część, to jest szablony oczywiście.
    406 - "Samotność" - to widać w szablonie: jest szaro i ponur5o, co uwielbiam. jest też smutna Pani, jakiś tajemniczy zaułek i... bardzo wygładzona grafika! ;> Już któraś z szablonia5rek miała tendencję do takiego wygładzania, ale już nią pamiętam, która... nie pamiętam też, kiedy to było, wiec może to o Ciebie znowu chodzi... ;: Możliwe :D Zobaczymy, czy to jednorazowa akcja, czy znak rozpoznawczy ;)
    407 - hm, wszędzie widzę jakieś Panie :D Tu wygładzania jakiegoś nie wiadomo jakiego nie widzę, jest bardzo ładnie, acz niestety wiosennie - nienawidzę tej pory roku, jest najgorsza z całej palety. Tzn wiosennie, bo zielono, acz też bardzo tajemniczo, przynajmniej dla mnie, ze względu chociażby na te elementy w tle: jakieś okno, czy to lustro czy inna cholera, ptaki przelatujące, generalnie samotna osóbka pośród chaosu. Ojeeei, jakby ten szablon wyglądał w ciemnych barwach, ajajaj! *__* Ale tak też jest bardzo ładnie C:
    408 - o, teraz jest szaro i ponuro :3 Ale wyczuwam znowu wygładzenia, nie mylę się? ;> Ale wygląda to prześlicznie, na razie jest to mój faworyt, szablon po prostu zachwyca! Jest tajemniczo, smutno i przykro, czyli tak, jak według mnie być powinno! <3
    409 - wow! :OP Ten jest po prostu świetny! Aż się zdziwiłam, że mi te puste boki nie przesadzają, bo to wygląda naprawdę ładnie i myślę, że rzeczywiśćie nie należy ich niczym zapełniać (choć jakby pojawiły się jakieś delikatne wzroki enigmatycznie się ciągnące, chyba nie zepsułoby to jakże wspaniałego efektu). Ale nie, w obecnym stanie jest po prostu bosko! <33 I nie mogę się zdecydować, który jest lepszy: 408 czy 409...? Ach, nie da się! Ale, kochana! Mam nadzieję, że w twoich następnych szablonach ujrzymy większą różnorodność, co? ;> Bo tu same Panie ;)
    O sobotę z szabloniarkami się nie martw. Wpadniesz? Jak tak, to oszczegam: zaopatrz się w żarcie, bo jak tylko wyjdziesz o kuchni, stracisz 2456442 komentarzy i już tego nie ogarniesz. No i jeśli masz słabą psychikę i uważasz się za normalną obywatelkę, to też lepiej nie przychodź. Mam nadzieję, że nie odstraszyłam, a wręcz przeciwnie xD
    Oki, ja Ci życzę mnóóstwa weny, bo talent już masz, więc ci już nie potrzeba. Hm, żebyś tu wytrzymała długo i dłuuugo i przede wszystkim żeby tworzenie szablonów sprawiało ci przyjemność. Nigdy nie rób tego z obowiązku pod pretekstem, że cię czas i ludzie gonią, bo to cię nigdzie nie zaprowadzi. To ty wyświadczasz przysługę nam, a nie my Tobie. My jedynie cię wspieramy :)
    Tak wiec czekam na kolejne notki, z niecierpliwością też wyczekuję godziny 20.00. pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbyś mnie zobaczyła po przeczytaniu tego, ujrzałabyś uśmiech na pół twarzy! :D Jeżeli chodzi o nick od grudnia miałam ciągłe problemy z laptopem, ciągnące się jeszcze przez połowę lutego. Wszelkie dane zostały usunięte, a ja niestety nie mam tak dobrej pamięci aby zapamiętywać wszystkie rzeczy. I jakoś tak po prostu wyszło, że teraz jest Leslie. Nowy początek = nowy nick xD Szczerze powiedziawszy zmotywowałaś mnie do dalszej pracy A Panie w dzisiejszej notce wystąpiły tak z przyzwyczajenie. Czas w takim razie może na panów, albo pary? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie czas! Bardzo mi miło, że wywołałam na twojej twarzy uśmiech i że zmotywowałam do dalszej pracy: od tego tu jestem, taka już moja funkcja, acz szczera, a nie przypisana :D

      Usuń
  10. Cześć! Bardzo proszę o szablon.

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: Klaudynki.blogspot.com

    3. Koncepcja:
    Chcę szablon z trzema kolumnami, na srodku notki i dwie po bokach, tak jak jest teraz. Fajnie, żeby był nagłówek, bo nie lubię nieruchomego tła. Chciałabym czytelny szablon i nie chcę podpowiadać kolorystyki bo myślę, że znasz się lepiej. W tym szablonie co go mam teraz jest ładny duży nagłówek, ale na dole robi się bałagan i lepiej żeby archiwum i inne dodatki miały jakieś ramki, albo coś takiego, sama zdecydujesz. Na ocenialni powiedzieli mi że jest nie czytelnie.
    W nagłówku chciałabym kilka postaci, myślę, że sama wybierzesz sobie zdjęcia jakie będzie ci najłatwiej wstawić. Podam tylko nazwiska: Indiana Jones (wiem, że to nie nazwisko, chodzi o to że ma być postać z filmu), który patrzyłby się na Paris Hilton. Ale prosiłabym cię, żeby to było ładne zdjęcie, bo w sieci jest pełno paskudnych zdjęć jakichś przesłodzonych, a to naprawdę ładna pani. Oprócz tego, gdzieś w oddali byłby Piotr Rubik, z takimi prostymi białymi włosami, najlepiej gdyby miał groźną minę. (U mnie tak wyglądał najgorszy szwarccharakter)
    No i to zdjęcie koniecznie: http://www.rubik.pl/upload/images/94c6a4a4706b9b.jpg u mnie tak wygląda jeden z ważnych bohaterów, inny.

    4. Ewentualne zdjęcia: Tak jak wyżej

    5. Ewentualny cytat:
    "- Nie wierzę, że Rubik był dobry.
    - Mój ojciec mówił, że Rubik miał ciemność w sercu." i cytat: "Żartuje z blizny ten, kto nie zaznał rany"

    6. Inne uwagi: Myślę, że znasz się lepiej i nie będę sugerować za wiele. Bardzo ładne szablony robisz, podobają mi się.

    7. Kontakt: Mail: claudinella13@gmail.com

    Dziękuję z góry za szablon! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej do gustu przypadł mi szablon nr. 407, ale to za pewnie dlatego, że jest kolorowy. :)
    Z szarych najbardziej podoba mi się pierwszy, ale reszta jest również świetna ;D
    Życzę dalszych sukcesów oraz wiele, wiele weny do tworzenia tych graficznych cudeniek ;*
    Pozdrawiam,
    Aurelia

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie 406 i 407 są najlepsze ;))
    Reszta oczywiście też mi się podoba, ale według mnie w ostatnim szablonie tło za bardzo odznacza się od obrazka. - ale to taki mały szczególik, który nie zmienia faktu, że szablon jest całkiem niezły ;)) Czzekam na twoje następne prace ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bardzo podobają mi się Twoje szablony, że aż spróbuję swojego szczęście i złożę prośbę o wykonanie jednego dla mnie :)
    1. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:http://universallywriting.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Mój blog jest głównie o tematyce książkowej. Stawiam na minimalizm.Notki wyśrodkowane. Prosiłabym o coś w jasnej kolorystyce. Myślałam o białym szablonie lub kremowym,coś w tym stylu. Co do całego wystroju, głównie chodzi o nagłówek. Wyobraziłam sobie maszynę do pisania lub stos książek-a może jedno i drugie? Może to być biblioteka, ksiągarnia, etc. Coś w tym stylu :) Jak widać, na obecnym szablonie jest książka, z której wyłaniają się postacie, można tak zrobić z maszyną do pisania, ale nie zależy mi na tym jakoś bardzo-informuję jednak o tym, by coś podpowiedzieć, zainspirować, myślę,że każda propozycja będzie pomocna :) Jeśli byłaby to maszyna do pisania ze stosem książek, to chciałabym żeby wokół nich był taki zarys, obramówka, coś w stylu: http://onedirection.pl/ tam wokół postaci i tych różnych kółek są właśnie takie linie. Taki trochę komiksowy klimat :D
    Chyba tyle, jako dodatek, gdzieś po prawej lub lewej stronie może być dziewczyna, która unosi się na książke, lub trzyma ją na sznurku i leci (książka odgrywa rolę balona).

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat:Universally Writing (bez "..")

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt:https://www.facebook.com/universallywriting prywatna wiadomość lub gg: 3408624

    OdpowiedzUsuń
  14. Aww! ZoeZoeZoe! Wróciłaś kochanie ;*. Tak się cieszę, miałam skrytą nadzieję, że to właśnie Ty, bo przecież… mówiłaś mi kiedyś, że może wrócisz ;> I udało się! Yeeey! <3 Ombre się cieszy, Ombre skomentuje (mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego zbyt długi komentarz), muszę Ci powiedzieć, że nadrabiam wszystko komentarzami (na jednym blogu napisałam za długi komentarz, zdecydowanie pięć komentarzy z tego wyszło) :D I znów piszę o niczym.
    Ale zacznę tak: Moja kochana przyjaciółeczko, Zoe, kochanie Ty moje, oczęta me się radują, gdyż widzą, iż wróciłaś – mam nadzieję, że na stałe? ;> Ach, na pewno wiele osób skorzysta z Twoich cudeniek, a że sprawiłaś mi miłą niespodziankę swoim powrotem to… zobaczę jeszcze xD. Ombre, powtarzasz się. :o
    Hahahahhahahahahhahah! Rzucił mi się w oczy Twój adres e–maila! :D Normalnie cudny droga Alkoholiczko Uczucia! ;D Padłam, poprawiłaś mi humor zdecydowaaanie :D
    Dobra nie przeciągam!

    – Szablon 406 ♣:
    Co by tu powiedzieć na jego temat… o! Szarość? Jak najbardziej, podoba mi się ta dziewczyna, zgaduję, że blondynka, chociaż miałaś kiedyś słabość do rudych, ejejej! :D Wszystko zgrało się niemal idealnie, jedyne zastrzeżenie jakie mam to takie, iż dodałaś za duuużo topazu ;> Co razi mnie w oczy, ale cóż… to już nie mój interesik ;> Iiiiii, powiem Ci, że szablon jest obłędny, ta „poświata” księżyca czy jak to tam nazwać, omomom, czemu mi się wydaje, że to jakiś magiczny brush? :D Ja dałabym te linki u góry trochę bliżej ‘obrazka’, że tak skromnie to ujmę. Bo z boku to takie no xD.
    – Szablon 407 ♣:
    Aaaaaaaaaaa! Wiosna, wiosna, wiosna, wiosna! Yeey, normalnie moje oczy ponowie się radują! Aż mam ochotę skakać z radości, ta zieleń do mnie zdecydowanie przemawia :D No i jest RUDA! <3<3<3 Kocham Cię jeszcze bardziej, normalnie wielbię za ten szablon. ;> Chociaż ten napis mnie przeraża, gdyż go prawie nie widać, ejejeje, to niesprawiedliwe! :> A ja jestem uzależniona zdecydowanie od napisów, musisz się przyzwyczaić :D. Dwoma słowami: zachwycona jestem ;]!
    – Szablon 408 ♣:
    Szarość ponownie zawitała iii… powiem Ci tak: chcę więcej wiosny, lata tylko wyjdźmy już z tej ponurej zimy i jesieni… choć szarość nijak się ma do tej drugiej pory roku ;> Szablon jest idealnie „ubrany” w stocki, hm, choć… taki minimalistyczny jest, nieprawdaż? ;> Ale jednak mi coś nie pasuje… hm, chyba się przyzwyczaiłam do rozbudowanych, nieco większych szablonów, ale przeżyję! Trzeba zmienić swój pogląd na minimalizm. :D Bo sama go stosuję ostatnimi czasy XD – ale to ja. ;>
    No i ten topaz, Słońce przystopuj, proszę?
    – Szablon 409 ♣:
    A teraz to oszaleję XD, Amanda! Ta śliczna blondyneczka, która idealnie wpasowała się w tą szarość, hm… sądzę, że ten szablon ma coś takiego w sobie, że… rozpływam się. Niby różyczki (romantyczność), a jednak zwierciadło wprowadza w to tajemniczość. Ale Amanda uśmiechnięta jest, a z oczu czyta jej się normalnie, więc powinno być git majonez i chrupki! (naprawdę nie wiem czemu chrupki :o) Choć jest taki minimalistyczny, coś w nim sprawia, że wielbię szablon <3.

    Skończyłam swój monolog, który mam nadzieję przeczytasz ;> I powiem Ci jeszcze, że się rozpływam na samą myśl, że wracasz ;> Ponownie się powtarzam xD Ach, ale okeeej, bo nigdy nie skończę swoich bezsensownych komentarzy :P.

    LoveLoveLove, Ombre ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. 406 i 408 są genialne! chyba pobiorę 406... można go pobrać jeżeli nie ma go jeszcze w Galerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie to szablony wolne, a Galeria jest uzupełniana stopniowo. Wydaje mi się, że można :)

      Usuń
    2. Thx. Naprawdę podoba mi się. Puki niczego nie zamawiam to go sobie ustawię.

      Usuń
  16. Twoje szablony są naprawdę ładne, więc więcej wiary w siebie. Pewnie już za niedługo będzie mnóstwo zamówień ;)
    Mi najbardziej przypadł do gustu 409, choć 406 mnie również urzekł. Ale i tak wybrałabym 409, bo mimo szarości, wydaje mi się taki optymistyczny.

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie jak nazywa się dziewczyna z pierwszego szablonu ?? Jest piękny :* Wszystkie są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia. Było to chyba pojedyncze zdjęcie, które znalazłam :D

      Usuń
    2. Proszę: http://i2.pinger.pl/pgr235/dd186438001776ad50a8cd2a/beautiful-black-and-white-blonde-blouse-clothes-Favim.com-286737.jpg

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się szablon 406, jest taki magiczny i przyciąga, jednak nie do tematyki mojego bloga. Zresztą inne szablony też są ładne, ale ten najbardziej przykuł moją uwagę.

    A teraz zamówienie ;)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://draco-miona.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był dwu kolumnowy, w jasnych kolorach ciepłego beżu lub pudrowego różu, nie chcę aby czytelników męczyły ciemne kolory. Prosiłabym także o umieszczenie na szablonie adresu mojego bloga, aby nikt go ode mnie nie ściągnął, a no i oczywiście zdjęcia z Dramione ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: potter-h@o2.pl, 16218007

    Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zamówienie pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję Twoje zamówienie :)

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak się cieszę!

      Usuń
  19. Bardzo podobają mi się Twoje szablony. Według mnie najlepszy jest numer 406 i 407. *.* Aż sobie pobiorę ten 407. Normalnie jakbyś czytała w moich myślach, bo właśnie poszukiwałam takiego radosnego szablonu z Lindsay. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :3 Nie zapomnij o wpisaniu się do Księgi pobrań. :D

      Usuń
  20. A mnie się podoba 406 na tyle, że aż skomentuję.
    W ogóle to cała notka Ci bardzo ładna wyszła, ale szablon pierwszy jakoś najbardziej trafił w moje gusta, o ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. 1: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2: http://looking-for-the-way.blogspot.com/
    3:Jak ma wyglądać szablon? Chciała bym aby był taki trochę dołujący. Blog będzie opowiadać o rodzeństwie. Brat pijak, a siostra z miękkim sercem nie będzie chciała go opuścić i pomóc mu.
    Kolorystykę, zostawiam autorce ;)
    4 Zdjęcia : Są dwa ;)

    https://www.google.pl/search?hl=pl&gs_rn=5&gs_ri=psy-ab&tok=jMp-qs2PcaLEFUM_UBoLvA&cp=18&gs_id=30&xhr=t&q=dziewczyna+modesto&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.Yms&biw=1600&bih=799&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=wXI7UdWTCsiMtQaKnoDACw#um=1&hl=pl&tbm=isch&sa=1&q=dziewczyna+&oq=dziewczyna+&gs_l=img.3..0l10.4792.4792.0.5064.1.1.0.0.0.0.122.122.0j1.1.0...0.0...1c.1.5.img.0xprGCYfqYw&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.Yms&fp=c0461742ead84505&biw=1600&bih=799&imgrc=v249fTW0ap7cOM%3A%3B0xpwE0ydpmNI9M%3Bhttp%253A%252F%252Fdarmowe-tapety.pl%252Fdemot%252Fliczna%252520dziewczyna.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.darmowe-tapety.pl%252F1911%252Fsliczna_dziewczyna.html%3B1280%3B1024


    https://www.google.pl/search?hl=pl&q=dziewczyna&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.43148975,d.Yms&biw=1600&bih=799&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=HXIzUdCwFeWM4gSlioAI#um=1&hl=pl&tbm=isch&sa=1&q=tom+hardy+warrior&oq=tom+hardy+wa&gs_l=img.3.0.0l2j0i24l5.2445.5346.2.6032.11.6.4.1.1.0.80.457.6.6.0...0.0...1c.1.7.img.L8POdujGK1o&fp=1&biw=1600&bih=756&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&cad=b&sei=VQ9KUbMbh_qyBtbhgaAD&imgrc=-P2Z4sGtQjbjhM%3A%3BJyC6Tirpl64hKM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-zAzBRTYOMzM%252FT0cudfqC_II%252FAAAAAAAACB8%252FF7adws4N098%252Fs1600%252FTom%252BHardy%252Bas%252BTommy%252BConlon%252Bin%252BWarrior%252B1.png%3Bhttp%253A%252F%252Ftheangstreport.blogspot.com%252F2012_02_01_archive.html%3B1023%3B451


    w tle mogą być jakieś butelki i panorama Modesto(miasto w stanie Kalifornia/ USA)


    5: Shine Bright Like A Diamond
    6: W Regulaminie piszecie, że nie robicie szablonów na blogi na których nie ma żadnego posta, dlatego proszę was ogromnie. Na tym blogu nie ma żadnego posta bo chcę mieć najpierw jakiś śliczny szablon, dlatego proszę was z całego serca, przyjmijcie moje zamówienie.
    7: GG nie mam bo nie używałam dłuższy czas więc skasowałam.
    E-mail: lena03051995@gmail.com

    Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem kim jesteś. Nie widziałam Cię wcześniej nigdzie, nawet nie wiedziałam, że istniejesz, wiesz? Ale teraz żałuję. Tworzysz naprawdę śliczne prace! Bardzo mi się podobają, mają w sobie coś, czego nie ma żadna inna. Polubiłam szablon pierwszy, a dokładniej polubiłam modelkę, która sprawiła, że cały szablon jest świetny. Uważam, że jest trochę zbyt szarawy, ale to raczej nic. Nie wiesz jak ona się nazywa? Albo masz może chociażby link do jej zdjęcia? Zauważyłam, że przedostatni, wolny szablon jest w innych tonacjach. Czyżby coś się stało w Twoim życiu czy po prostu lubisz te kolory? Cóż, mam nadzieję, że to drugie.

    Przepraszam za tak chaotyczny komentarz. Myślę, że jeszcze mnie tutaj zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga osoba pyta mnie o zdjęcie..
      Bodajże to ten link:
      http://i2.pinger.pl/pgr235/dd186438001776ad50a8cd2a/beautiful-black-and-white-blonde-blouse-clothes-Favim.com-286737.jpg
      A jeżeli chodzi o kolory. Lubię o takiej kolorystyce szablony i może to również jest spowodowane niektórymi wydarzeniami w moim życiu. Obiecuję, że następnym razem będzie bardziej kolorowo.

      Usuń
  23. Hej :) Chciałabym zapytać, czy któraż z Was mogłaby mi wyjaśnić jak SAMEMU zrobić taki art jak np. łączenie kilku zdjęć by wyglądały jak jedno? Mam photoshopa, lecz nigdzie nie mogę znaleźć tutorialu jak zrobić taką grafikę :) proszę, mogłybyście mi to jakoś wytłumaczyć?
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, szablony są przepiękne :) Każdy ma w sobie nutę czegoś pięknego. Ten zielony to w ogóle mnie urzekł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. KOCHAM CIĘ ! <3
    i tyle mam Ci do powiedzenia.
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej!
    Szablon 407 jest po prostu MEGA. Taki.. Kolorowy :) Bardzo mi się podoba. Chciałabym zamówić u ciebie szablon, jak można :)
    1. Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. http://whynotspreadyourwingsandfly.blogspot.com/
    3. Hmm.. Koncepcja.. Chciałabym by było coś w stylu marzeń, nadziei.. Interesują mnie kolory 'chłodne': niewiele białego, jasny błękit, niebieski, ciemnoniebieski, jasny i ciemny fiolet i róż oraz niewiele czerni. Dobrze by było gdyby było czytelnie, a kolory się zlewały. Znaczy.. Nie takie twarde, tylko jakieś przejścia, cienie itp.
    Układ może się nie zmieniać. Ale jeśli masz koncepcję na inny zarys to się nie krępuj :)
    4. Zdjęcia mam ale wolałabym podać ci je na maila lub GG, bo mam je na komputerze, a linków nie mam ;/
    5. If you can't go back, you need to find the best way to go forward - PauloCoelho
    6. Nie musi być konkretnie i dokładnie tak jak opisałam i w pkt.3. Zostawiam Tobie pole do popisu i mam nadzieję, że dodasz coś od siebie ;)
    7. ola.parol@onet.pl - e-mail
    35359080 - GG

    Z góry mocno DZIĘKUJĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęte, odezwę się na gg.

      Usuń
    2. Dziękuję ;)
      I Powodzenia w tworzeniu!

      Usuń
  27. Łudzę się, że może moje też przyjmiesz. :)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: magic-of-elementals.blogspot.com

    3. Koncepcja: Szablon ma być 3 kolumnowy, menu to linki boczne. Kolorystyka stonowana, w miarę ciepłe kolory. Do tego kilka efektów: zaokrąglone awatary i rogi, cienie przy avatarach w komentarzach.

    4. Ewentualne zdjęcia: Tu zdaję się na Ciebie. Podoba mi się sesja Ebby Zingmark, więc gdyby (góra) 2 zdjęcia się znalazły w szablonie, będę wdzięczna. :)

    5. Ewentualny cytat: "Każdy człowiek roztacza wokół siebie swój własny blask." Goniący słońce.

    6. Inne uwagi: Hm, chyba nie powiedziałam tylko o tym, że będzie mi potrzebna ramka "aktualności" oraz gadżet zwany "obserwujący".

    7. Kontakt: gg - 39345346

    No, to tyle. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do Was jest w zakładce "linki". :)
      Jeśli ma być bardziej na widoku, proszę dać znać. :)

      Usuń
    2. Jeżeli wyrobię się z przyjętymi zamówieniami, postaram się wziąć za Twoje o ile czas mi pozwoli. :)

      Usuń
    3. Serdecznie dziękuję. :)

      Usuń
    4. Jeszcze mi nie dziękuj :D

      Usuń
    5. Chcę jeszcze tylko poinformować, że od 4.04 do połowy kwietnia będę niedostępna...

      Wyjeżdżam, a tak gdzie jadę o internet ciężko, a jeśli nawet - nie będzie jak szabloniku wstawić. :D

      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. W takim razie najwyżej zgłosisz ponownie swoje zamówienie, w mojej następnej notce o ile nadal będziesz chciała. :D

      Usuń
  28. Szablon 406 najlepszy, choć 408 również niezgorszy. ;) 407 mi nie podchodzi, bo jasny, a 409... nie wiem, chyba nagłówek niezbyt przypadł mi do gustu. Nie zmienia to faktu, że masz ogromny talent i czekam z niecierpliwością na twoje nowe prace!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Przyczajona Fanka

    OdpowiedzUsuń
  29. Szablon 406, jest śliczny, ma taki swój klimat, idealnie pasuje tam szarość.
    Moim zdaniem faworytem jest szablon numer 407, choć nie przepadam za zielenią, tu wyszło to świetnie. Połączenie kolorów, plus zgranie z tym zdjęcia dziewczyny i delikatnie wplecione napisy w tło - cudo. Niby wydaje się prosty, ale jednak ma taki wdzięk :D
    Szablon numer 408, osobiście podoba mi się, ale jakoś nie jestem aż tak bardzo zachwycona. Co nie oznacza, że jest jakiś zły. Każdy ma przecież inny gust ;)
    Szablon numer 409, prosty i ładny, ze śliczną dziewczyną. :D Osobiście takie lubię najbardziej ( w sensie, że bez zbytnio nawalonych obrazków xd)
    No cóż odwaliłaś kawał dobrej roboty. Zostaje tylko pogratulować i doceniać twoją twórczość, i życzyć weny w dalszym tworzeniu. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wszystkich prac chyba najbardziej do gustu przypadł mi szablon 407. Jest zielony, a to mój ulubiony kolor, więc wszystkie takie powinny mi się podobać. Nic bardziej mylnego - na ogół szablony w tej kolorystyce wyglądają dziwacznie... ale Twój nie.Jest ładna harmonia, nic się nie gryzie, nie razi w oczy, nie woła o pomstę do nieba. Kojący. Dobre słowo, żeby go opisać. Panna z prawej jest ładna, ślicznie współgra z tą zielenią wokół. To lustro mi tak trochę nie pasuje, ale to tam takie moje marudzenie.
    Nie lubię szarości, zawsze mam wrażenie, że odzwierciedlają dołującą treść, poza tym w ogóle są smutne. Niemniej 409 jest wyjątkowo ładny, reszta też trzyma poziom.
    Wybacz, nie umiem pisać ładnych komentarzy, ale naprawdę podobał mi się zielony szablon i chciałam, żebyś wiedziała... dziwnie to brzmi. ^^"
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo inspiracji do tworzenia kolejnych szablonów!

    OdpowiedzUsuń
  31. Była bym ogromnie wdzięczna .

    1Przegniłe ostrze śmierci
    2Link na mojego bloga - http://my-litle-life-love.blogspot.com/
    3 Hmm interesuje mnie aby było trochę tajemniczości i zmmysłowości i pazura . Bardzo była bym wdzięczna aby kolory były to niebieski - Różne odcienie i czerń może też być srebro i złoto choć minimalne i kolor szary .
    4-Jest to blog o miłości Dracona i Hermiony więc była bym wdzięczna gdyby znalezli się w szablonie.
    5 Nazwa bloga to Hermiona i Draco - Zagubiona Księżniczka i Rozkapryszony Arystokrata więc prosiła bym abyś ten napis umieściła w szablonie.
    6 Zdaję się całkowicie na ciebie. I mam nadzieję że zrobisz mi ten szblon.
    7 Mój kontakt GG 22527317

    Powodzenia i z góry dziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  33. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga: because-never-look-back.blogspot.com
    3.Koncepcja: 3 kolumnowy - 1 kolumna na posty 2 po bokach:) Chciałabym by strony na blogu (rozdziały i takie tam) były u góry. Barwa... hm... taka jak na śmierciożerców i na Malfoy'ów przystała :D
    4. Obrazków nie mam... ale! Chcę by było na nim... hm... Lucjusz z Narcyzą, śmierciożercy, Draco i Hermiona...
    5. Ewentualny cytat: "Nienawiść jest dobra - gorąca, solidna, pewna. Nienawiść to nie to, co miłość - nie można w nią wątpić."
    6. Lucissa i Dramione mają być tak jakoś na 1 planie a śmierciożercy tak w tle :D
    7. Kontakt: mail: zakochana1498@gmail.com
    gg: 44410428

    Z góry dziękuję. Mam nadzieję, że taki szablon nie sprawi kłopotu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://vivian-bloguje.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciała bym, aby szablon był w odcieniach szarości.

    4. Ewentualne zdjęcia: Kilka zdjęć z mangi Kuroshitsuji.

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG: 46872276

    OdpowiedzUsuń
  35. No to zamówienie:
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: dramioneczyfremione.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był w odcieniach beżu.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://images2.fanpop.com/images/photos/6700000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-6794041-700-493.jpg

    http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/065/1/1/hermione_granger_by_iamamuro-d3b188i.jpg

    http://i.ytimg.com/vi/ZOye4s_eSF4/0.jpg

    http://images.sodahead.com/polls/001977781/136458132_Fred_Weasley_HBP_answer_6_xlarge.jpeg

    5. Ewentualny cytat:

    "Jedna kropla miłości jest więcej warta niż ocean dobrych chęci i rozumu."

    "Zmieniamy się, i ty i ja
    Szukamy tego co najlepsze jest"

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: natalia29.09@interia.pl
    GG:46744689

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są te szblony, czy zechciałabyś zrobić dla mnie taki tyle,że np.: z książkami?
    Pozdrawiam i uważam, że twoje szablony są prawdziwymi dziełami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wykluczone, aczkolwiek zgłoś zamówienie może dopiero w następnej notce :D

      Usuń
  37. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://narcyza-lucjusz-love-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Dwie kolumny, po lewej na posty i po prawej na moją biblioteczkę, obserwatorów i takie tam.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdjęć nie posiadam, ale chcę by byli na nim Narcyza i Lucjusz. Barwy w odcieniach czarnego.

    5. Ewentualny cytat: „MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ SĄ POKREWNYMI UCZUCIAMI, A POZA TYM ŁATWIEJ JEST ZNIENAWIDZIĆ KOGOŚ, NA KIM CI ZALEŻAŁO, NIŻ TEGO, KTO BYŁ CI OBOJĘTNY.”

    6. Inna uwagi: Chciałabym, aby Narcyza i Lucjusz byli na pierwszym planie a w tle widniał Hogwart.

    7. Kontakt: GG: 797651.

    Mam nadzieję, że szablon nie sprawi Ci wielkiego kłopotu i że przyjmiesz moje zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Hasło:
    Przegniłe,ostrze śmierci

    2. Adres bloga:
    http://milosc-choroba-zakazna.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Jest to opowiadanie w stylu Dramione ale zamiast Hermiony jest Julia Black-szatynka o szaro-niebieskich oczach.Mam nadzieje,że coś wymyślisz :D

    4. Ewentualne zdjęcia: -


    5. Ewentualny cytat:
    "Nie kochaj moc­no, bo przyj­dzie niena­wiść, nie niena­widź moc­no, bo przyj­dzie miłość".

    6. Inne uwagi:-


    7. Kontakt:
    E-mail: Elizabeth543@interia.eu
    GG:40290743
    mam nadzieje,że przyjmiesz zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Hasło: Przegniłe,ostrze śmierci
    2.Adres bloga: www.delena-i-love-you.blogspot.com
    3.Koncepcja: Opowiadanie jest o Delenie z trzeciego sezonu.Chciałabym żeby szablon miał tajemniczy charakter,z resztą zdaję się na was;)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    5.Ewentualny cytat:,,I will never leave you again..."
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt:
    E-mail-aniazak159753@interia.pl
    GG-1374864
    Liczę że przyjmiecie zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6.Zapomniałam dodać,że chciałabym by były dwie kolumny po lewej na posty i po prawej na dodatki:)

      Usuń
  40. 1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga:
    http://hope-nadzieja-na-lepsze-jutro.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Blog opowiada o 29. Igrzyskach Śmierci, ale zależy mi na postaci dziewczyny o ciemnych włosach i wysoko związanym warkoczu, nie musi być pokazana jej twarz oraz oblicze rudego chłopaka nie koniecznie zdjęcie wolałabym rysunek.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    -
    5. Ewentualny cytat:
    -
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt:
    E-mail: alicja_duda@interia.pl
    GG: 1791298
    mam nadzieje, że przyjmiecie zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .
    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55641562/tumblr_mg68517LXt1rx9233o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/33361875/tumblr_lz74kyfGuO1qjy2pno3_500_large.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne szablon i witamy :D.

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. http://yoyo696.blogspot.com/

    3. Blog jest o modzie.. chciałabym aby to było takie delikatne... a słowa żeby wypełniało kwieciste tło

    4.-

    5."Beauty and the beast"

    6-

    7. gadu gadu : 7041543

    OdpowiedzUsuń