g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.03.2013

[410-418] Zam­knę uszy, wy­ciszę się...usunę złe myśli

To uczu­cie kiedy w two­jej głowie wal­czą dwie sprzeczne myśli, jed­na wręcz idealna,
najłat­wiej­sza do osiągnięcia, i ta dru­ga która ściąga cie z pow­ro­tem do rzeczywistości... 

Od czego, by tu...Ano tak, wróciłam po moim urlopie! Właściwie to wina komputera, który nawalił, ale no cóż. Po prawie trzech tygodniach wróciłam, po zainstalowaniu wszystkiego, co usunięto mi z dysku, łącznie z programami i innymi teksturkami, czy czcionkami, jestem. Byłam podłamana, ale udało mi się...Dawno nie wykonywałam szablonów! Jak mi tego brakowało, przepraszam osoby, które tyle czasu czekały, bardzo mi przykro, ale to nie moja wina. Nie przedłużając, moi drodzy:



Smoki, smoki, smoki, lubię taki klimat.

 
 Chciałaś, aby był szary, czy coś w ten deseń. Wyszedł według mnie całkiem w porządku.

 Kocham rudzielców, wiadomo! Szablon mi się podoba, 
ale szczególnie urzekła mnie ta ruda dziewczyna. Prześliczna.

Zmierzch, nie jestem aż taką fanką, kiedyś może przeczytam książkę. 
A co do szablonu, chyba wyszedł dobrze.

Tom! Ach, Tom! Wyznałabym mu moją miłość, ale i tak miałby to gdzieś. 
W każdym bądź razie, cieszę się, że miałam szansę, aby wykonać akurat z nim szablon.

 
{PODGLĄD/POBIERZ}
I jak zwykle One Direction, jednak szablon o dziwo mi się podoba.

MILOSC-PRZYCHODZI-NIEOCZEKIWANIE
 Nie wiem, czy mój faworyt, czy nie, ale Emmę kocham i to zdjęcie jest obłędne.

 ~ * ~
Miałam jeszcze chwilę czasu, aby wykonać dwa szablony wolne:
 

{PODGLĄD/POBIERZ}
Boże, Logan Lerman w wersji ślizgońskiej! Czy ja, aby nie śnię?

To dziś wszystko ode mnie, życzę Wam Wspaniałych i udanych Świąt! Liczę, że moje także takie będą! ^^
Do szybkiego zobaczenia, pozdrawiam ciepło i znikam.

EDIT: Przyjmę 3 zamówienia, które sama wybiorę. :D
EDIT 2: Wybrałam, było trudno...Chciałam, aby się różniły...
-  tylkodlatakichjakja.blogspot.com
-  nadzieja-zachodu.blogspot.com
- ludzie-niejednej-ksiazki.blogspot.com

62 komentarze:

  1. Bosz !!!!!
    BOSKIE SZABLONY ! :*
    Ten ostatni. mrr... Ja też śnię :)
    bardzo podoba mi się szablon z Harry'm. Taki fascynujący.
    Czekam na twoje kolejne - tak cudne - szablony.
    Powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej dziękuje, jest naprawdę śliczny ^^ mówię tutaj o 415 i ogolnie wszystkie są niesamowitę jak dal mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne! 410 i 414 najbardziej mi się podobają. Pierwszy jest ze smokami, które wręcz ubóstwiam, a drugi z Tomem, którego traktuję tak samo <3 Reszta też jest piękna, tylko nie mogę dojść dlaczego ta ruda dziewczyna ma tak... posiekaną twarz? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, za dużo topazu, poprawię ten szablon, a raczej dziewczynę. :D

      Usuń
  4. No tak, uszczerbki komputera to zło wcielone. już tak miałam 7836335 razy, bo mój komp to kompletny złom, wiec wiem, przez jakie piekło przechodzisz. Choć mi w sumie programów nie szkoda, tylko multimediów, dlatego te wszystkie zdjęcia, muzykę czy filmy mam na płytach (właśnie - muszę muzykę zaktualizować!). Ale całe szczęście, że już jesteś w naszym gronie! <3
    410 - smoki, smoki, smoki... ja też lubię takie klimaty :D Magiczny szablon, acz taki spokojny raczej. A i kolorystyka chyba do smoczków pasuje, co? ;)
    411 - o, uroczy szablon! ^^ ładne są te wygładzenia, bardzo fanie to tu wygląda! Kurcze, skojarzył mi się on z jakimś filmem... nie wiem, czemu, ale z 'pamiętnikiem', choć ni wiem jakim cudem :D Ale mi się wydaje, że tu pokazana jest zakochana para, acz cholera go wie: może to ojciec i córka (O.o) czy rodzeństwo xD Ale raczej wątpię ;) Tak czy siak szarość jak najbardziej służy temu szablonowi.
    412 - ja wiem, że ty kochasz rudzielców, wskazuje na to choćby Twój nick :D Wow, ale szablon robi wrażenie, a i ta dziewczyna rzuca się w oczy i to całkiem nieźle! Na początku myślałam, ze ona ma naprawdę mnóstwo piegów, ale to są chyba jakieś wzroki po prostu czy coś...? xD Ale te oczy hipnotyzują, tyle ci powiem. Na górze bez zbędnych ozdobników, co mnie nieco zaskoczyło, ale na pewno nie negatywnie, bo prawa strona jest prześlicznie urządzona. Ogólnie szablon jest śliczny!
    413 - ja mam w domu wszystkie książeczki, które nawet lubię, ale filmów nie ścierpię!!! A szablon bardzo ładnie ci wyszedł - tutaj aż mogę patrzeć na tę kretynkę Kristen, czy jak się ona tam zwie. Super, bo tajemniczy, ciemny i aż tak... prostacko, wyraziście odo Zmierzchu nie nawiązuję, za co jestem ci bardzo wdzięczna xD
    A ty nie braciszkom być wyznawała miłość? :D W sumie nie rozumiem aż takiego jarania się Tomem, acz fakt faktem, urodziwy z niego Pan. HAHAHAHAHHAHAHAHA ta Bella po lewej mnie rozwala! Wygląda tu jak psychopata ze zdeformowaną twarzą, a konkretnie ustami :D Mmm... tu Bella, tam Hogwart z Mrocznym Znakiem, a na środku szarmancki Tom, który wygląda tu jak bohater, w którym jedyna nadzieja pozostała! ładny, bardzo podoba mi się kolorystyka ^^
    415 - fakt, ostatnio wszędzie widzę 1D, no ale cóż, widocznie na to jest ostatnio spory popyt xD Ja tam wybieram z opisu to pierwsze, ale cóż... to wygląda tak, jakby on siedział w bombce: nie te święta :D Słyszałam, że cholerny bezczel z tego Harrego, czy jak on się tam zwie,. To od razu przychodzi mi na myśl koncert Biebera w Rosji XD Dobra, bo ja od tematu odbiegam, Czyli na szablonie widać dwójkę wyglądającą na bardzo bezczelnych, jakże oni do siebie pasują, hym hym!
    Oj, zgodzę się, zdjęcie Emmy w szablonie nr 416 bardzo ładne! Jakie letnie kolory, o rany! Skojarzyło mi się z letnimi wieczorami, choć tło Emmy zdaje się być nocą... 'Kochać to niebezpieczna rzecz'... w sumie racja. Oj, cholernie duża racja! tak czy siak szablon bardzo ładnie wykonany ^^
    OJEJ, ALE ŚLICZNY JEST SZABLON NR 417! *__* Taki spokojny, a ta Pani po lewo... ten.. rysunek jest naprawdę świetnie i idealnie tu pasuje. Wiosna, towarzysze, wiosna nadchodzi! I ja nie wiem, jak ja ją przeżyję... :(
    Wow! Dla fana Slytherinu ten ostatni szablon to wielka gratka! Kurcze, tak świetnie wyszedł ci ten szablon, że nie wiem! To chyba mój faworyt, taki deserek ;) To ja chcę jeszcze z moim domem: Ravenclawem i będę zadowolona! Mogłabyś w sumie zrobić takiego pokroju szablon z każdym z domów, stworzyłabyś taką... serię szablonów xD Zresztą ja kiedyś pisałam o tym, byście stworzyły takie tematyczne notki: ty dnia któregoś mogłabyś zaklepać Pottera :D O ile to wejdzie w życie: a ponoć tak wam się początkowo podobało... ;)
    Oki, tyle ode mnie. A i ja ci życzę wspaniałych świąt, spełnienia marzeń, cudownej atmosfery i... dużo kasy, cierpliwości i radości z wykonywania szablonów - jeszcze większej niż teraz :D I weny oraz choć, bez tego ani rusz ;) I tak - do jak najszybszego "zobaczenia" :D
    Czekam na wasze kolejne notki (a wiem, kiedy będą, hłehłehłe) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ostatni szablon! Ajajajaj, dziękuję za komentarz. Co do szablonów, nie są według mnie złe, ale zawsze mogły być lepsze. Również życzę wesołych świąt ^^.

      Usuń
  5. 1.Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .
    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55641562/tumblr_mg68517LXt1rx9233o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/33361875/tumblr_lz74kyfGuO1qjy2pno3_500_large.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o dokładne przeczytanie REGULAMINU!

      Usuń
  6. Wszystkie szablony strasznie mi się podobają :3

    Jeszcze przy okazji chciałam wspomnieć, że szablon główny jest cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło widzieć Cię tu z powrotem. Jeśli mogę coś powiedzieć na temat szablonów - za dużo topazu. Jest na każdym szablonie. W większości zniekształca postaci. Facet na 411 wygląda jak jakiś wilkołak , bo mu pokomiksowało zęby i pomarszczyło twarz.Dziewczyna z 412 ma strupa zamiast piegów. Tak samo obrzydziłaś dziewczynę z 414. To gdzie ten zabieg naprawdę przyniósł ładny efekt to 413, 415, 417 i oczywiście 418, który jest naprawdę ładny. Ostatni świetnie dobrany kolorystycznie, dobrze wyważony, ciekawy. Pewnie byłabym skora go wstawić, gdybym miała gdzie. 417 jest jak obraz, a ja to taka artystka jestem, więc mi się również podoba. Tylko te czcionki są niedopasowane do stylu. 416 fajne tło, dobrze dobrane tekstury, ale postać utopazowana na twarzy. Czcionka za to ciekawa i nawet pasuje, mimo że na pierwszy rzut oka wydaje się kiczowata. Kolorystycznie - bomba.
    415 jest kiepski, ale to wina postaci, które kompletnie do siebie nie pasują. No i jeszcze ten ucięty napis. Kolorystycznie mdły. Zdecydowanie Ci nie wyszedł. Wiem, że stać Cię na lepsze.
    413 ma w sobie coś urzekającego mimo tych smug na twarzy. Kwiaty i księżyc naprawdę dobrze wpasowane. Chociaż pod tym księżycem wydaje się być tak trochę pusto. Ładny, przekonująco prosty.
    414, prawa część na 6+, ale lewa to powinna zostać w kozie po lekcjach. Rozmazany napis i komicznie brzydka kobieta psują Twoją pracę.
    412 byłoby idealnie ze słabszym efektem topazu lub bez niego.
    411, miejscami pusty, miejscami napaćkany, do tego za dużo topazu i mało interesujący css.
    410, w sumie nic specjalnego. Ani kolorystycznie nie powala, ani zdjęciami, ani kształtem, ani nawet css.

    418 wymiata. Jest naprawdę bardzo dobry. Widać na nim Twoją rękę. Oby więcej takich. Powodzenia.
    Pozdrawiam,
    Nikumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiero po wstawieniu i obejrzeniu dokładniej...Stwierdziłam, że topazu jest zbyt dużo, ale to zmienię, nigdy tak dużo nie topazowałam szablonów, tak po prostu, kiedy się robi szablony w nocy, po prostu tego nie widać. No cóż, dziękuję za opinię i pozdrawiam również.

      Usuń
    2. Ach ja to całkowicie rozumiem ;) W nocy wszystko wydaje się inne.

      Usuń
  8. "tekturkami"? Chyba błędzik się wkradł.
    Ostatni szablon jest olśniewający!!! Prawie wszystko co kocham!!! Slytherin, ślizgon, zielony, srebrny, piękny szablon. Co mogłoby mi się nie podobać?!
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, błąd poprawiony, cieszę się, że ktoś to zauważył ;).

      Pozdrawiam

      Usuń
  9. 418 jest moim absolutnym faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam takie pytanie. Ogółem do szabloniarek. Co z zamówieniami na szablony do Sandry Werner? Nie wiem, czy byłam jedyną osobą, która czekała. Nie domagam się żebyście robiły nam oczywiście szablony bez kolejki, ale może dałoby się chociażby przyjąć od nowa zamówienie tak, żeby móc w końcu dostać szablon. Bo moje zamówienie ( mówię o swoim przykładzie, bo nie wiem jak u innych) zamawiałam szablon dwa miesiące temu. A złożyć zamówienie w czasie gdy można jest prawie awykonalne.
    To oczywiście nie jest żaden wyrzut i przepraszam jeżeli tak zabrzmiało.
    Devrait

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałą coś takiego:

      Ze spraw organizacyjnych, chciałabym tylko powiedzieć, że dwa zamówione szablony zostały już wysłane na pocztę, dwa są prawie gotowe a jeden wciąż w strzępach, ale kiedy tylko zamknę goniące mnie na uczelni projekty i zdam sprawozdania, również trafią do właścicieli za pośrednictwem skrzynki e-mailowej.

      więc chyba zamówienie ma być wykonane...

      Usuń
    2. Dziękuję. Nie mogłam znaleźć tego postu na liście na dole.

      Usuń
    3. Ale na głównej jest jako trzeci!

      Usuń
  11. Piękny !! Wielkie dzieki :) powiem szczerze , że myślałam , że nie przyjełaś mojego zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. AAAAA... Logan <33333 Najbardziej ten szablon mi się podoba ;p Jest aż wprost za idealny, hehe ;) Świetne szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och każdy jest przepiękny :) Logan i Slytherin. Coś pięknego! Mrr <3 Ale z Feltonem także bajeczny szablon :) Zazdroszczę talentu! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://fremione-love.blogspot.com/

    3. Koncepcja:

    4. Ewentualne zdjęcia:

    5. Ewentualny cytat: "Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno

    6. Inne uwagi: Żeby było czytelne, i nie za monotonne, ale też nie za pstrokate. Takie - w sam raz

    7. Kontakt: 45742142 gg

    OdpowiedzUsuń
  15. czy mogłabym prosić szblon ze smokiem i książkami na jednym lub z tygysami i książkami lub z książkami, smokami i tygrysami? Bbyłąbym bardzo wdzięczna :) No i uważam, że wszystkie twoje szablony są niesamowite. Zresztą szablony innych adminek też są niesamowite ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym się z wami skontaktować osobiście! Jeśli możecie napiszcie na moje gg 11262900 ! To na prawdę ważną sprawa i będę wdzięczna jeśli się ze mną niezwłocznie skontaktujecie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: www.nadzieja-zachodu.blogspot.cm

    3. Koncepcja: Jest to blog o tematyce fantastycznej, prosiłabym więc, żeby utrzymać go w takim klimacie. Chciałabym też, żeby szablon oddawała miejsce akcji opowiadania, dlatego zależy mi, żeby znajdował się tam las, raczej ponury niż radośnie, hipsta oświetlony, a także wojownik. Resztę pozostawiam Twojej głowie.

    4. Ewentualne zdjęcia: Nie chcę dawać żadnych, by nic nie narzucać, tym bardziej, że ufam Twojemu gustowi i rączkom.

    5. Ewentualny cytat: Daw­ne dni prze­minęły. Śred­nie dni prze­mijają. Świ­tają dni nowe [J.R.R. Tolkien – tak dla wiadomości.]

    6. Inne uwagi: Lubię Cię ^.^

    7. Kontakt: Poddam e-mail, napisz do mnie, a wtedy przekażę Ci swoje GG :) elfowe@gmail.com




    P.S. Szablon pierwszy, ten ze smokami - WYMIATA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.P.S Ze względu na remont, który jest aktualnie przeprowadzany na blogu, dostęp do bloga mam tylko ja i moja beta (Chwała Lukrecji!), dlatego nie zdziw się, gdybyś próbowała na niego wejść i pokazało Ci odmowę dostępu. Link i button do Zaczarowanych jednak jest, bo pobierałam od Was wcześniej szablon :)

      Usuń
  18. Mam nadzieję, że jeszcze nie wybrałaś. :)

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://ludzie-niejednej-ksiazki.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jest to blog z recenzjami książek tak więc prosiłabym o zamieszczenie tej tematyki, najlepiej jeśli pojawiłaby się dziewczyna czytająca książkę otoczona regałami z książkami, biblioteką, czy coś takiego. ;) Jeśli chodzi o układ to jest mi obojętny, choć najlepiej by pasek boczny był po prawej stronie, ewentualnie po obu. Kolorystyka byleby nie czarna, zielona lub fioletowa.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Ludzie niejednej książki.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG nie posiadam, więc podaję tylko maila: poziomka.pozioma@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od razu przejdę do opisania poszczególnych szablonów :D
    410: Jest boski! Smoki, smoki - też uwielbiam te klimaty! Dobry kolor szablonu, jest minimalistycznie i o to tu chodzi! Nie jest na ćpane, nie jest za mało, dzieje się w sam raz :D No co więcej mam powiedzieć? Podoba mi się jak jasna cholera! Więcej takich szablonów, a świat będzie piękniejszy! :D
    411: Fajny, utrzymany w szarości, co nadaje mu pewnego rodzaju subtelności... Jednak nie podoba mi się ta tekstura albo coś, która zachodzi na głowę tego chłopaka... raczej nie w moim stylu, ale jest ok :)
    412: Ach... też uwielbiam rudzielców :D Podoba mi się chociaż bardziej by mi się podobało, gdyby reszta szablonów była w innym kolorze, aby kontrastowała z kolorem włosów tej dziewczyny :D
    413: Ogólnie tworzysz świetne szablony, ale ten mi się jakoś za specjalnie nie podoba... Wybacz, ale po prostu jestem szczera :) Nie lubię Kristen, ale to nie to... ten szablon jest jakiś taki... dziwny.
    414: Tom... Cudny Tom! Kocham go <3 Szablon świetny, tylko jakoś mi ta postać po lewo (Helena B.C. bodajże) mi nie pasuje, tak jakoś dziwnie wyszła :D Ale ogólnie - bosh... :D
    415: Nie lubię Harrego, ale szablon świetny! Trochę ta mała pustka po prawo mnie razi, ale dobrze jest :D Takich szablonów też więcej!
    416: Co ja mam tu powiedzieć? Hm... Szablon świetny + boska Emma - tyle :D
    417: Ariana! Dobrze napisałam jej imię? Uwielbiam ją, ale zawsze zapominam jak pisze się jej imię :o Fajna, niecodzienna kolorystyka - podoba mi się :D Szablon godny najlepszego grafika :D
    418: Logan jako Ślizgon... hm... Ciekawe :D Tak, zdecydowanie ciekawe :D Bardziej mi pasuje do Hufflepuff'u xD Bosh, jak ja go kocham :D Od pierwszego momentu, gdy tylko weszłam na salę kinową na pierwszą część Percy'iego :D Kolorystyka świetnie oddaje klimat Slytherinu, kratka z tyłu świetnie komponuje się z całością... Noi co tu więcej mówić? :D
    Mam ogólnie zaszczyt po raz pierwszy komentować twoje szablony :D Cieszę się z tego niezmiernie, wiedząc że za pewno będę to robić częściej, bo mi się podobają :D To chyba było by tyle ode mnie!
    Gorąco pozdrawiam, ~Uwarowit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, według mnie ten z Kristen wyszedł średni, ale się poprawię. Kto nie lubi rudzielców? :D Smoki to też moje klimaty. Cieszę się, że skomentowałaś, pozdrawiam również.

      Usuń
  20. Wszystkie szablony są mega <3
    Najbardziej podoba mi się 410 ze smokami :>
    To moje klimaty :D
    Reszta też jest ładna, czyli 411 i 412.
    Oczekujcie szabloniarki, że kiedyś też zgłoszę zamówienie na jakiś szablon

    Pozdrawiam, Sylwia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, mamy się bać? Nie no, oczywiście czekamy!

      Usuń
  21. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://ghost-gift-and-only-she.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Zależy mi, aby szablon był dosyć mroczny bo i fabuła historii,która opisuję taka jest. Otóż główne bohaterki mają w sobie demona, z którym mimo wszystko starają się walczyć. Chciałabym, aby na szablonie pojawiła się cała obsada (oprócz Agnes). Tak więc Little Mix i One Direction. Blog pisze z perspektywy dziewczyn, więc chciałabym, aby to one były na pierwszym planie :)
    Resztę zostawiam tobie ♥

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat:" I've been living on the dark side and I don't like what I see
    But it seems as though the dark side has taken over me"

    6. Inne uwagi: 1. Nie podobają mi się szablony w stylu rysunkowym, więc nie chciałabym aby taki był.
    2. Proszę, aby kolorystyka nie była czarna. Myślę, ze granatowy lub fioletowy to dobre kolory, chyba że masz coś lepszego :)

    7. Kontakt: gg. 40913845 <- moje gg
    @_Stereo_Soldier <- mój twitter
    kasiababiarz1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę zaprzeczyć, że notka bardzo udana :) Najbardziej podoba się mi drugi - ta dziewczyna jest świetna, kolorystyka, dobór stocków :) Na szczególną uwagę zasługuje również ostatni. Bardzo stylowo wygląda tło z rombów, czy innych figur. Wydaje się być materiałem, albo tapetą na ścianie :) Reszta prac jest piękna, ale te dwie szczególnie uwiodły moje oczy :D
    Chciałabym robić takie cuda jak ty *.*
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, miło słyszeć takie słowa, również pozdrawiam!

      Usuń
  23. Ojejku, jejku. Świetne prace. Wszystkie z tej notki są moimi faworytami :D Powiedz mi jak można robić tak świetne prace? xd ja nie mogę tego pojąć.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu same się robią, tak, tak moja odpowiedź wprost genialna! ;D

      Usuń
  24. Jej, obłędne szablony! Wszystkie są świetne, naprawdę dzieła sztuki... :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  25. Ostatni najlepszy! :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :)
    Ciesze się, że znowu jesteś z nami :D 410 jest piękny, magiczny, delikatny, taki... wyniosły, dumny, jak smoki, jak koty. Zdecydowanie mój faworyt. 412 jest ciekawy. Faktycznie zdjęcie dziewczyny jest obłędne. 414 - może i nie w moim stylu, ale jest świetny. Taki mroczny, trochę "psychiczny" dzięki temu zdjęciu Bellatrix. 418 bardzo mi się podoba, ale chyba ten chłopak trochę nie pasuje do Sliterynu i to psuje efekt. Ogólnie jest cód, miód i orzeszki ;)
    Pozdro
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczerze to zdjęcie Bellatrix mnie rozbraja psychicznie ^^.
      Pozdrawiam również i życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  27. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://new--york--college.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym, aby szablon był lewostronny (posty po lewej, reszta po prawej), a prawa kolumna uwzględniała podział na dwie mniejsze ze względu na linki do kart postaci mieszkańców. Co do reszty, liczę na Twoją pomysłowość :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Witaj w mieście, które nigdy nie zasypia..."

    6. Inne uwagi: Powiedzmy, że można to podciągnąć pod inne uwagi. Obecnie jest problem z dodawaniem i edycją linków, stąd Zaczarowanych w linkach nie ma, za to na blogu jest zalinkowany button.

    7. Kontakt: GG: 7763440, Mail:nyc.vol.2@gmail.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szablon numer 410 - bardzo mi się podoba. Genialna kolorystyka, a do tego idealnie wpleciony cytat. Moim zdaniem topaz tutaj akurat pasuje.
    Szablon 411 - kolory są delikatne, nie rzucające się w oczy, co nadaje szablonowi uroku. Świetne zgrane zdjęcia ze sobą.
    Szablon 412 - ładny, prosty, ze świetną kolorystyką. Jednakże wszystko psuje topaz, dziewczyna wygląda jakby była poharatana na twarzy, a nie miała piegi. Za duużo topazu, zdecydowanie.
    Szablon 413 - czy w nagłówku nie jest przypadkiem Kristen Steward? Jakoś za nią nie przepadam, ale akurat w takim wydaniu, wygląda całkiem hm... przyjemnie się patrzy ^^. Kolorystyka - cud, miód i orzeszki, odcienie szarości to coś pięknego. :) Jednak cały urok, psuję trochę topaz...
    Szablon 414 - twarz Bellatrix, wpleciona w nagłówek, jednym słowem mnie urzekła, uwielbiam tę aktorkę, w szczególności w tej roli :D. kolory - jestem na tak! bardzo mi się podobają, jednakże znowu za dużo topazu.
    Szablon 415 - nie lubię One Direction, ale wyjątkowo podobają mi się na szablonach. Są wtedy - nie ważne czy osobno, czy razem - wyjątkowo urokliwi i nadają szablonowi trochę takiego przytulnego nastroju. Wszystko, ładnie, pięknie, tylko ten topaz...
    Szablon 416 - Ten szablon zdecydowanie podoba mi się najbardziej. Ma taką pogodną i łagodną kolorystkę, że aż miło się na niego patrzy. No i Emma Watson wygląda tu bardzo przyzwoicie i tak .. słodko. :) Tutaj może jest troszkę topazu, ale on już tak nie "wali po oczach". Szablon jest bardzo ładny i jestem nim oczarowana! :)
    Szablon 417 - pierwsze co się rzuca w oczy, to psujący cały efekt topaz. Jakże szablon byłby śliczny, bez tego efektu. Zdecydowanie za dużo topazu. Co do kolorów, bardzo mi się podobają. Połączenie wszystkiego jest ładne, jak i wpleciony cytat, ale jak już pisałam, cały efekt psuje topaz.
    Szablon numer 418 - troszkę topazu jest, ale nie psuje efektu, a nadaje uroku całemu szablonowi. Kolory świetnie dobrane. Całość pracy jest świetna, podoba mi się! :)
    Ogółem, szablony są naprawdę ładne, ale cóż, topaz "aż wylewa się" z nich. Radzę trochę to ograniczyć xD

    Życzę na przyszłość weny w tworzeniu szablonów - wiem, że to nie takie proste - no i skoro już blisko święta, to życzenia chyba będą całkiem na miejscu. Wesołego Alleluja! :3

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wie, nigdy tyle topazu nie używałam, aczkolwiek jak pisałam powyżej szablony robiłam całą noc, a w nocy wszystko wyglądało normalnie, po prostu przemęczenie. Dzięki i również życzę Wesołych Świąt! :>

      Usuń
  29. Szablon dla mnie jest po prostu cudowny *___* właśnie o to mi chodziło. Już się zmartwiłam, że go nie wykonasz, więc niesamowicie się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że jest i szablon dla mnie. Ustawię go z nowym rozdziałem, który pojawi się jakoś w przeciągu tygodnia. Dziękuję bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał,
      pozdrawiam ;>

      Usuń
  30. Oj, podziwiam jak Wy tworzycie te szablony! Dla mnie jest to czarna magia ;) Mam nadzieję, że jeszcze nie jest za późno na złożenie zamówienia :) Jeśli jest, to poczekam :>


    1.Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga: http://tylkodlatakichjakja.blogspot.com
    3.Koncepcja: Chciałabym, żeby tło było mroczne, ale nie za bardzo ciemne. Jakieś mgły, coś związanego z duchami (ale mały elemencik, nienachalny) i duże, czarne wrota (jeśli uda się znaleźć). Może być też rozjaśnienie pewnym miejscu, takie symboliczne :)
    4. Ewentualne zdjęcia: jakaś bardzo ładna dziewczyna, o blond włosach, ale prostych. Najlepiej by było, gdyby się NIE uśmiechała. (jeśli ładnie by się komponowała, tutaj również zostawiam wybór wykonawczyni) Jeśli problemem jest szukanie to mam tutaj takie zdjęcie http://s5.favim.com/orig/69/beach-blonde-cute-eyes-Favim.com-650611.jpg No i jeszcze ten chłopak http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbmv6jtMWp1rhq681o1_500.jpg (jeśli ładnie by się komponował ^^ )
    5. Ewentualny cytat: ----------
    6. Inne uwagi: Prosiłabym, żeby szablon wykonany został tak, żebym nie musiała go formatować, lub coś kombinować, ponieważ może się to skończyć porażką :) Układ dwukolumnowy (jedna na środku na tekst, a druga na dodatki) i pasek u góry na zakładki :)
    7. Kontakt: alicia.blog@interia.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://lifeofshogwart.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym,żeby tło, było mroczne, ponieważ w moich opowiadaniach będzie wiele mrocznych sekretów.
    4. Ewentualne zdjęcia: Może to być coś z Dramione.
    5. Ewentualny cytat: Zmieniasz moje życie.Dzięki Tobie, jestem lepszy.
    6. Inne uwagi: Prosiłabym,żeby potem nie musiała coś z nim kombinować, bo nie jestem w tym za dobra. Chciałabym,że by to wyglądało trochę jak tu, z tym bokiem: http://dramione-dwa-swiaty.blogspot.com/
    7. Kontakt: ninkaharrisek@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to zamówienie:
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: dramioneczyfremione.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był w odcieniach beżu.

    4. Ewentualne zdjęcia: Tematyka bloga dotyczy Dramione i Fremionę dlatego chciałabym aby znajdowało tam się zdjęcie Hermiony a po bokach może Fred i Draco.

    5. Ewentualny cytat:

    "Jedna kropla miłości jest więcej warta niż ocean dobrych chęci i rozumu."


    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: natalia29.09@interia.pl
    GG:46744689

    OdpowiedzUsuń
  33. Weasleyowa! c:

    Może będę miała szczęście i wybierzesz moje zgłoszenie...Button zaczarowanych szablonów jest już u mnie na blogu.

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://made-in-my-house.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Kolorowy szablon ze zdjęciami różnych rzeczy ręcznie robionych.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: School of Creativity

    6. Inne uwagi: Brak? A jeśli robisz buttony, to poroszę c:

    7. Kontakt: emilka.blanka@gmail.com | 45493808 (GG)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie rzecz biorąc, szablony śliczne, ale chyba na twarzach zbyt wiele topazu - niektóre z nich wyglądają wręcz pokracznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem, będzie go mniej, obiecuję. :)

      Usuń
  35. Kocham smoki, dlatego pierwszy szablon chyba podoba mi się najbardziej. Jej! Jest cudowny, aż mi się oczka świecą na jego widok.
    A co do komentarza, który mi zostawiłaś na blogu (farbowany-lis, to nie dostałam żadnego maila od Sandry.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i również życzę Wesołych Świąt! ^^

      Usuń
  36. Wesołych Świąt (z Kevinem - leci) :3
    Boże, marzę żebyś wybrała mnie: podzielam twoją miłość do Toma Feltona i właśnie o nim chciałabym mieć szablon. Piszę bloga Dramione, ale Hermiona jest tu ślizgonką.
    Szczegóły:
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga: historia-hermiony-riddle.blogspot.com
    3. Koncepcja: chciałabym, żeby sprawiał wrażenie "magicznego" jak np. w szablonie 42, 410 czy 349. Nie chcę, żeby był mroczny. Kolorystyka - dowolna.
    4. Ewentualne zdjęcia: ---
    5. Ewentualny cytat: nie musi być - Hemiona Riddle + Draco Malfoy / Nienawiść jest siłą przyciągającą
    6. Inne uwagi: Błagam o trzykolumnowy :)
    7. Kontakt: domulinda@wp.pl lub domcia772@gmail.com
    Odnośnik do strony już u mnie jest :)

    A wracając do twoich szablonów to mam trzy ulubione: 276 (jest taki "magiczny" a poza tym uwielbiam Annę), 349 - do Ginny też mam słabość oraz 414 - no bo Tom <3

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mnie wybierzesz :) - Flo

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapomnialam dodac, ze strasznie podoba mi sie ten szablon z ruda bo uwielbiam to zdjecia a idealnie je wpasowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://la-mattrie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym o lekko średniowieczny szablon. Główna bohaterka opowiadania właśnie tam trafia.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://25.media.tumblr.com/4c3376932e9b5224ceae2ed1a7415013/tumblr_mjff5gnvfi1s83kmro1_500.png
    b) http://24.media.tumblr.com/7dd5c204b004dea39717a91075aa37b4/tumblr_mjf953Pk7I1rhe4i6o1_1280.jpg
    c) http://24.media.tumblr.com/7e8b96798b4fe1d9bbe6ad98bc5518dc/tumblr_mjgpm1C9c01rpjmm2o1_500.jpg

    5. Ewentualny cytat: Na­wet bez ciągłego życia na krawędzi życie nie jest bajką.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG: 46114129

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo sliczny szablon. Wielkie dzieki za zrobienie. Bardzo mi sie podoba, niestety bede go mogla poprac dopiero kolo srody, poniewaz obecnie nie mam dostepu do mojego komputera. Jeszcze raz wiwlkie dzieki pozdrawiam Amiss

    Ps. Przepraszam za brak polskich liter,ale jestem za granica

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Hasło: Przegniłe ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://magicstorywithtwand1d.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Temat bloga związany jest z magią, chciałabym, aby taki był temat. Jeśli można było by zrobić w odcieniach czerni i fioletu z dodatkiem bieli. Może być jakaś książka, albo czaszka. ;]

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://allthingseurope.tumblr.com/post/6496645593
    http://1.bp.blogspot.com/-37FAcJKzoYw/UTsyOVZ2fXI/AAAAAAAAAPI/Vc5AAvWOjgo/s1600/e6b491b01efb757d667d995.jpeg
    http://3.bp.blogspot.com/-2WoKpMeGRNo/UTudLGMbD-I/AAAAAAAABV8/6xBoRDsXBgQ/s1600/ccccccccccc.bmp


    5. Ewentualny cytat: You Are My Obsession

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: emoska19@gmail.com , GG;43355953

    Z góry dziękuje, i także życzę udanych i wesołych świąt. :D

    OdpowiedzUsuń