g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.03.2013

[419-422] A-Team.

A skąd tytuł tej notki? A z piosenki Eda Sheerana (chyba dobrze napisałam). Na wstępie chciałabym życzyć Wam wesołych Świąt kochanie! Dzisiaj będzie krótko i na temat, ponieważ mogłaby rzec, że jest to post robiony na szybko. Przychodzę do Was z 3 zamówieniami i niestety tylko jednym szablonem.

Zamówienie dla Angeli:


 Zamówienie dla  Potteromaniaczki:

Zamówienie dla Alex:

 Wolny szablon, czyli dla wszystkich: 

 Tak właściwie.. chcielibyście z kimś konkretnym szablony w następnej notce? Zaraz i powiedzie, że robię jedynie szablony z kobietami. :D Przyjmę 1 zamówienie (TYLKO JEDNO) spośród pierwszych 7 złożonych. 

47 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://lifeofshogwart.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym,żeby tło, było mroczne, ponieważ w moich opowiadaniach będzie wiele mrocznych sekretów.
    4. Ewentualne zdjęcia: Może to być coś z Dramione.
    5. Ewentualny cytat: Zmieniasz moje życie.Dzięki Tobie, jestem lepszy.
    6. Inne uwagi: Prosiłabym,żeby potem nie musiała coś z nim kombinować, bo nie jestem w tym za dobra. Chciałabym,że by to wyglądało trochę jak tu, z tym bokiem: http://dramione-dwa-swiaty.blogspot.com/
    7. Kontakt: ninkaharrisek@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Hasło:Przegniłe, ostrze śmierci.
    2.Adres bloga to www.sameemistakess.blogspot.com :)
    3.Koncepcja: Chciałabym,żeby tło było w kolorze szarym,ale takim ciemnym :) Chciałabym też zdjecie Lucy Hale, a jak się zmieści to też One Direction. A jak nie to moze byc sama Lucy, to pozostawiam Tobie.Chciałabym to zdjecie : http://ilarge.listal.com/image/1477958/936full-lucy-hale.jpg.
    W tle chciałabym,żeby znalazła się panorama Londynu.
    Chciałabym też cytat " I'm in love with you and all these little things "
    Na moim blogu znajdziesz kontakt ze mną :)
    Ale mogę też napisać tutaj. Moje gg to 7916376
    Adres E-mail to olaaa5@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablonów z One Direction nie robię :)

      Usuń
    2. Aha no dobrze :) a z samą Lucy też byś nie wykonała? :)

      Usuń
  3. Nie cierpię tych świąt, pozytywem są jedynie wolne i żarcie. Żarcie zawsze jest dobre. Najlepiej w jak największych ilościach. Tak, jak jest żarcie, to lubię święta :D
    Doobra, bo w trans wpadłam - rodzice wciąż mnie wołają, bym próbowała kolejne potrawy i ewentualnie doprawiła (tylko ja z tatą w tym domu mamy prawo doprawiać, a i ja na ogół jestem królikiem doświadczalnym, więc...). Tak czy siak ja też pragnę złożyć życzenia zarówno Tobie, jak i całej ekipie Zaczarowanych Szablonów, bo dobrze o tym wiecie, że jesteście świetni! I szybko się mnie stąd nie pozbędziecie, wiec życz wam, bym mogła złożyć podobne życzenia za rok, za dwa też, trzy i cztery również. I tak dalej :D
    Na szybko czy nie, ważne, że szablony są.
    419 - ojei, skojarzyło mi się z 'Niekończącą się opowieścią', nie wiem, czemu. Chociaż może i wiem: mamy tu dzieciaczków wyraźnie ogarniętych magiczną aurą. Ogólnie magia ich otacza dookoła, czyż nie? Hm, ciekawy cytat. Człowiek nie, ale dziecko tak :D Myślę, że kolorystyka została dobrze dobrana, bo to w końcu dzieci, rzecz bardzo delikatna, podobnie jak kolory. Jestem więc na tak ^^
    420 - Dramione zawsze spoko. Aż tak nie przepadam za tą parą, wolę Fremione. Ale szablon bardzo ładny ^^ Nawet pomimo różu, którego nienawidzę! :D Taki strasznie delikatny, ale czegóż tu trzeba więcej?
    421 - ojej, jaki śmieszny szablon! To pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, gdy go zobaczyłam. Ale nie śmieszna, w sensie 'hahaha, jaki głupi!', tylko... rzuciła mi się w oczy od razu ta dziewczynka, dzięki której człowiekowi chce się uśmiechać :D Jest taka urocza :3 Ciekawe, co też zamawiając miała na myśli, zamawiając ten szablon, bo ja żadnego pomysłu nie mam. Moim zdaniem to jest matka i dziecko w wielkim mieście, to jest owym miejscu. Może dziecko zaginęło, albo straciła je w inny sposób, bo dziewczynka jest ukazana na zdjęciu, a te z kolei kojarzą mi się z wywoływaniem wspomnień. Ale co ja tam wiem :D Acz interesuje mnie bardzo, co też chciała mieć na tym szablonie... hm. :D
    Bardzo mi się podoba szablon nr 422, bo ta dziewczyna po lewej jest taka... naturalna. Żadnych ozdobników, rozwartej uwodzicielsko gęby i rozwianych włosów. Taka zwyczajna, ładna dziewczyna. Szablon nieco tajemniczy, acz niezdradzający żadnej konkretnej tematyki, dzięki czemu nada się do baardzo wielu blogów. Jest wprost prześliczny <3
    Yyyeee... czy to o tym, ze robisz szablony tylko z dziewczynami to aluzja do mojego ostatniego komentarza pod Twoja notką...? xD Hm, z kim ja bym chciała notkę...? Nie mam pomysłu :( Ja to bym wolała tematyki podawać, nie osoby, ale jak mi się coś przypomni, to gdzieś tam ci skrobnę.
    Oki, dość bredzenia. raz jeszcze życzę wszystkim Wesołych Świąt, czekam na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Cię uduszę, gdyż przypomniałaś mi o żarciu, a ja jeść nie mogę, nie dlatego że nie chcę. Tak mnie ząb boli i do tego wszystko mi spuchło, że nawet piję wodę z bólem! :( Ale dzięki za życzenia xD
      A więc tak- jeżeli chodzi o szablon przedostatni - jest to przyszłe dziecko głównej bohaterki (przynajmniej mi się tak wydaje, o ile dobrą mam pamięć. A szablon 422 miał być na mój blog, ale jak zawsze się rozmyśliłam i wstawiałam go jako wolny. Taka już jestem ^^
      I owszem to jest aluzja do ostatniego komentarza. Specjalnie dla Ciebie wykombinuję coś innego niż panienki, zgoda? : >

      Usuń
    2. Zgoda ^^ Hm, przyszłe dziecko, też może być. Oj, przykro mi z powodu zęba, coś ty z nim zrobiła?

      Usuń
    3. Rośnie mi ósemka :C Wizyta u dentysty czeka! A odnośnie szablonów.. rzucaj pomysłami na przyszłe! :D

      Usuń
    4. No właśnie się zastanawiam... dzisiaj jadę do babci i dopiero jutro wracam, wiec będę miała duuuużo czasu na myślenie nad pomysłami :D Aj, ja kilka miesięcy temu też miałam podobny problem z zębem. Coś mi rosło i bolało jak diabli, też nie mogłam nic jeść. Tyle że... w końcu nic nie urosło... O.o xD

      Usuń
    5. Meth staję się wampirem! To na pewno to :D

      Usuń
    6. Ale wtedy by urosło, a tak to nic nie ma :( A uwierz mi, podobałby mi się taki scenariusz: już widzę oczyma wyobraźni, jak latam nocami po łąkach za moim domem i zjadam sarny! *______* <3

      Usuń
    7. Ty.. może taki szablon zrobię :D Ale bez Edwarda i Belli. Będzie taki grr. ♥

      Usuń
    8. A pewnie! Nie, byle nie oni! Zrób zmierzch (w sensie że słońce zachodzi :D), opustoszałą łąkę i jakiś mroczny cień czający się tuz przy drzewach, hłehłe xD Żartowałam, zrób, jak chcesz, ale ja chcę taki szablon. I będę z dumą na niego patrzeć myśląc, że został stworzony z myślą o niedoszłym wampirze Meth ^^

      Usuń
    9. Może coś z tego wykombinuję, specjalnie dla naszej niezastąpionej Meth. Ale to jest dopiero jeden szablon a co z następnymi? :D

      Usuń
    10. O, kurde. A MOŻE O MOIM ŚNIE?! to było tak: była noc, ja wracałam z jakiej imprezy. Rodzice też byli na imprezie u sąsiadów wraz z młodsza siostrą, więc wiedziałam, że dom stoi pusty. Stałam już przy drzwiach wejściowych, by je otworzyć, kiedy spojrzałam w lewo. Przy siatce jakieś 50 metrów ode mnie stało trzy olbrzymie białe wilki były niemal wielkości niedźwiedzi. Stały, patrzyły na mnie (ach, miały czerwone oczy) i sapały, szczerząc długie kły. No więc zaczęłam uciekać: rzuciłam się na prawo, w stronę sąsiadów, ale w ostatnim momencie zmieniłam zdanie Obiegłam dom, wilki za mną, i uciekłam do domu. Pobiegłam na strych, ale już nie miałam gdzie uciekać. Tam jest sporo pokoi, wiec ukryłam się stając tuz przy ścianie obok jednych z drzwi. Słyszałam, jak te wilki wchodzą po schodach i... oto najciekawsza część snu... wiedziałam, ze umrę. Ale oto różnica: nie bałam się! Ja jedynie byłam tego świadoma, czekałam na to. Zupełnie jak na dzień po nadejściu nocy: moja śmierć była czymś naturalnym, czymś, co musiało nastąpić i oczekiwałam jej w spokoju. na ty, niestety koniec snu, nawet do mnie nie dolazły :( Może to dostarczy ci inspiracji, to mój ulubiony sen xD

      Usuń
  4. Dziękuje za szablon ;*Jest bardzo śliczny ^^ Dokładnie taki jaki chciałam. PS. fajny masz e-mail ^^. Jeszcze raz dziękuje i życzę Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć nie spojrzałam, że jest adres e-maila. Głupia ja! Ale dziękuję i nie ma za co :D Wesołego jajka!

      Usuń
  5. Może zrobisz jakiś z Dramione? ♥
    Świetne te szablony robicie, podziwiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Cię dziewczyno!
    Masz ogromny talent, nie zaprzepaść tego. Te wszystkie dzisiejsze szablony są takie magiczne, cudowne.. Uwielbiam Cię <3 Dziękuje za szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah.. Boskie szablony. Cieszę się, że wróciłaś. <33
    421 - NAJLEPSZY, MÓJ ULUBIENIE. UROCZY I SŁODKI.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są cudowne! Najbardziej podobają mi się 419 i 421! Są takie... niecodzienne! :D
    419: Nie lubię za bardzo 'nierealistycznych' (w sensie rysunkowych) szablonów i ta kolorystyka... Normalnie by mi się to nie podobało, ale ty połączyłaś to tak zgrabnie, że ma to duszę. Podoba mi się bardzo, choć jest zupełnie nie w moim stylu :D
    420: Dramione! Uwielbiam ten parring! :D Świetny szablon, tylko kolorystyka mi się nie podoba, ale nie przejmuj się, to tylko moje zdanie.
    421: I tu zaniemówiłam. Szablon wręcz magiczny... :o No co ja mogę powiedzieć? Zakochałam się w nim :P
    422: Kolorystyka fajna, ciekawa. Prosto, z klasą - czyli tak jak lubię. Ale jednak czegoś mi w nim brakuje... Hm... sama nie wiem czego. Ale po za tym i tak mi się podoba :D
    Pozdrawiam, ~Uwarowit

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: www.universallywriting.blogspot.com
    3. Koncepcja: Jest to blog z recenzjami książek, a także muzyki, więc prosiłabym o coś z taką tematyką. Lubię minimalistyczne szablony :)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Universally Writing i jeszcze zdanie: take me to my own wonderland
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: 3408624-GG lub twitter: @mrssiwa lub mail: kolo.regina@gmail.com

    Ostatnio mi się nie udało, może tym razem :)
    Wspaniałe szablony.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga:http://koszmarpowraca.blogspot.com

    3. Koncepcja: Moje opowiadanie to tak jakby horror, a więc coś ciemnego prosiłabym ;D

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat:
    Przed zemstą nie uciekniecie.
    Śmierć was dopadnie.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt:
    mail: wprochal@gmail.com
    GG: 46914106
    TT: @ToTaFajna

    Mam nadzieję, że się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Button jest dodany w zakładce "Linki"

      A robisz też buttony? Gdybyś wykonała moje zamówienie mogłabyś również wykonać do niego button? Ale to jeśli wybierzesz moją prośbę i jeśli będzie Ci się chciało ;D Jak nie chcesz - nie musisz ;D

      Usuń
  11. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://my-history-of-anubis.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Na tym blogu piszę ... tak jakby romanse. Coś w ten deseń. Ale ogólnie jest tam też mowa o "ciemnych mocach"
    4. Ewentualne zdjęcia: Jakbyś mogła - Jade Ramsey
    5. Ewentualny cytat:
    Śmierć jest beznadziejna.
    Ale zabawna jest jej mina kiedy widzi, że jej najbardziej pożądana ofiara ... ucieka.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    mail: tda.forever@interia.pl
    GG: 40361032

    Byłabym super wdzięczna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten szablon numer 419. Naprawdę Ci się udał. Kolorystka cudowna, obrazki ze sobą świetny współgrają. Świetny! :)
    A ja to bym chciała zobaczyć jakiś szablon z Bridgit Mendler. Chyba nigdzie jej nie widziałam na szablonie, a dziewczyna jest naprawdę ładna. Fajnie byłoby zobaczyć szablon właśnie z nią. Ja to bym się ucieszyła. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szablony ;)

    PO PROSTU MISTRZOSTWO I DO TEGO BRAK ZAPYCHACZY! ;
    A tytuł piosenki da to The A Team ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.hasło: Przegniłe, ostrze śmierci
    2. adres bloga: www.prinsessaseul.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby tło było tajemnicze i romantyczne. Może być obojętnie jaki kolor. Byłabym wdzięczna za motyw karuzela, skrzydła, książki, księżyca, teatru i maski.
    4.-
    5. Cytat "życie jest tylko przechodnia półcieniem, nędznym aktorem, który swoją rolę przez parę godzin wygrawszy na scenie w nicość przepada powieścią idioty, głośną, wrzaskliwą,a nic nie znaczącą."
    6.-
    7. Kontakt: mail artystyczne.beztalencie@gmail.com
    GG 20807919

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: Don't Scared
    2. Adres bloga to: dont-scared.blogspot.com
    Chciałabym by tło było jak najbardziej tajemnicze. Z Justinem Bieberem jedno, prosiłabym <; . Do tego może być czarny i takie straszne. Jakaś dziewczyna obok niego, najlepiej blondynka. Do tego różne straszne akcesoria :) Czekam aż się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię szablonów z Justine Bieberem :)

      Usuń
  16. Wesołych, wesołych, hohoho...
    Wiem, wiem, to nie boże narodzenie, ale jednak śnieg za oknem mówi sam za siebie.
    Czy z kimś konkretnym? Hm... Tak pomyślałam, że jeszcze nie trafiłam na facjatę Hugha Laurie, ale to pewnie pobożne życzenie ;)
    Moim faworytem jest pierwsze zamówienie. Jako, że nie znam się na grafice, więc mogę powiedzieć jedynie o moich odczuciach ;D.
    Jest on niezwykle delikatny i od razu, nie wiem czemu, kojarzy mi się z dzieciństwem xD

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Ci za szablon :D
    Jak już Ci pisałam wcześniej jest CUDOWNY!
    Pozdrawiam mocno i Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uh, Ed Sheeran <3 Uwielbiam tego wykonawcę, pisze świetne teksty piosenek i ma genialny głos :D
    Szablon 419 - podoba mi się kolorystyka, jest taka delikatna i przyjemna dla oka, świetnie dobrana. Szablon jest śliczny o taki magiczny. :)
    Szablon 420 - naprawdę świetnie wykonany. Mimo iż jakoś nie interesuję się Dramoine, bardzo mi się podoba. I te kolorki ^^. Normalnie pozazdrościć zamawiającej. Jest piękny! :D
    Szablon 421 - Szablon jest śliczny, ale przeszkadza mi to zdjęcie dziewczynki. Mogłoby być "wplecione" w nagłówek. Kolorystyka - jestem na tak! Śliczne kolory, takie subtelne. Ogółem szablon mi się podoba. :)
    Szablon 422 - wydaje się być prosty, ale ma coś w sobie co przyciąga. Kolory również świetnie dobrane.

    Pozdrawiam i życzę weny w dalszym tworzeniu szablonów! ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://sevmione-magical-love-story.blogspot.com

    3. Koncepcja: Delikatność z posypką mroku i jakiś symbol miłości. Koniecznie coś z Hermioną i Severusem, żeby było widać, że to blog Sevmione.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Błąd łatwiej dostrzec niż prawdę, bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: monik.2@wp.pl gg: 32516758

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci 

    2. Adres bloga: http://fremione-love.blogspot.com/

    3. Koncepcja:

    4. Ewentualne zdjęcia:

    5. Ewentualny cytat: "Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno" i "fremione-love.blogspot.com" (czyli adres bloga, ale taki małymi literami)

    6. Inne uwagi: Żeby było czytelne, i nie za monotonne, ale też nie za pstrokate. Takie - w sam raz. :) Twoje prace są świetne więc - zdaję się na Ciebie. :))

    7. Kontakt: 45742142 gg
    Wiem, ze nie jest siódmy, ale kilku nie realizujesz, więc może mam szanse. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło: Przeklęta
    Adres bloga: http://przekleta-nawiecznosc.blogspot.com/
    Koncepcja/Zdjęcia: Nie mam zdjęć, ale chciałabym, żeby główną bohaterką nagłówka była jakaś ładna blondynka. Jeśli kolor oczu jest ważny, to ma ona niebieskie oczy.
    Chciałabym, żeby całość była w kolorach żywych- pomarańczowy, czerwony, ewentualnie zielony. Chciałabym, żeby było widać gdzieś tam w tle przystojnego bruneta, spoglądającego na nią z miłością. Liczę na twoją inwencję =D
    Cytat: Bo istnieje tylko potęga
    Kontakt: wiki.j@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    2. Adres bloga: http://demons-angels-heaven-hell.blogspot.com/
    3. Koncepcja: To blog o upadłych aniołach itd. więc coś w stylu: Niebo po lewej piekło po prawej 4. Ewentualne zdjęcia: poproszę diabła i anielicę
    5. Ewentualny cytat: "Prawdziwa miłość czyni zawsze lepszym, kimkolwiek
    byłaby osoba, którą się kocha." - John Cleland
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: julkka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, szablony przecudowne! :) Tobie również życzę wesołego Dyngusa Szablon 419 najbardziej przypał mi do gustu. Te kolory, delikatność... Ach coś pięknego! :) Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Przegniłe, ostrze śmierci
    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .
    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55641562/tumblr_mg68517LXt1rx9233o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/33361875/tumblr_lz74kyfGuO1qjy2pno3_500_large.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    e-mail: rosemariemondragon@gmail.com
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne szablony ;) Podziwiam ja sama nie potrafię nic stworzyć, więc tym bardziej zazdroszczę talentu. Chętnie zobaczyłabym szablon z Lucy Hale albo Troian Bellisario.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bonjour! Kosmiczne Video potrzebuje Waszej pomocy. Dzisiaj postanowiłam skorzystać z oferty Leslie. ; )

    1. Hasło: Hasający topielec. ewentualnie hasający koń rafał :D:D
    2. Adres bloga: kosmiczne-video.blogspot.com
    3. Koncepcja: galaxy, może coś w ten deseń, jak mam teraz? :)
    4. Ewentualne zdjęcia: raczej pozostawię to Tobie do wyboru. Byle by kusiło w cholerę i było tajemniczo ciekawe!
    5. Ewentualny cytat: Kosmiczne Video i gdzieś niżej - > Your dreams are real
    6. Inne uwagi: y, kocham wasze szablony ?:D
    7. Kontakt: mrrauuxo@gmail.com oraz gg masz już :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres bloga: http://the-last-song-ostatnia-piosenka.blogspot.com/
    Koncepcja: Nie mam dokładnej wizji tego. Kolory mogą być ciemne, lub jasne- nie przeszkadza mi to :) Opowiadanie jest na podstawie filmu Ostatnia Piosenka może jeżeli oglądałyście to macie już jakąś wizję. W tło może wplątać się fortepian, ponieważ mniej więcej będzie miał znaczenie w opowiadaniu. Akcja będzie się toczyła morze | polska | anglia, więc nie wiem dokładnie co dać na tło- zdam się na was! :)
    Zdjęcia: http://www.exposay.com/celebrity-photos/bridgit-mendler-bridgit-mendler-visits-1JUB1j.jpg oraz http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/Harry-styles-you-magazine-Fhotoshoot-2012-one-direction-32741462-1290-1600.jpg
    Cytat: ''Cause there is no guarantee that this life is easy ...''
    Inne uwagi: Um... brak :>
    Kontakt: GG; 47249954 :)
    Z góry wam bardzo dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń