g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.04.2013

[423-426] Bez zapału

Dzisiaj wyliki losowania, przyjmiemy 6 zamówień od właścicieli blogów, które nasza losująca maszyna wskaże.
To za chwilkę. Teraz pocieszmy się chwilą sławy, gdyż oto zaczarowane zostały szabloniarnią miesiąca marca! Cieszmy się i radujmy oraz miejmy siłę oddać głos na Zaczarowane w następnej sądzie o tytuł: Najlepszej szabloniarni kwietnia!

Przypadł na prawdę dziwny dzień na dodanie notki, ale wszystko co się w niej pojawi to prawda - najszczersza. Wyniki losowania są w 100% prawdziwe i osoby wylosowane składają zamówienia, które zostaną przyjęte pod warunkiem, że będą zgodne z regulaminem!

Nasza kochana bee. kończy niedługo staż, a raczej kończy go dziś. Dostałam takie prawo od Jill! Bee. przechodzi staż pomyślnie i jest już pełnoprawną szabloniarką! Gratulacje!

Przy pomocy niesamowitej Jill udało mi się ze wszystkim zdążyć, za co bardzo jej dziękuje.



A teraz przejdźmy już do losowania:
screen pierwszy - wasze numerki
screen drugi - losowanie


 screen trzeci - wyniki

 Podsumowując, właściciele blogów:
składają zamówienia pod tą notką umieszczając na początku słowo: LOSOWANIE. Nie musicie zamawiać na blog biorący udział w losowaniu lecz musi to być wasz blog, a zamówienie zgodne z regulaminem.
EDIT: no tak, no tak! Wiedziałam, że o czymś zapomniałam napisać - dlatego jest 6 zamówień gdyż dzielimy je między sobą, który podpasuje której, ażeby były jak najlepsze!

Przejdźmy do szablonów:

Zamówienie dla Opowieści Spisane

Zamówienie dla Just Esistenza

Szablony wolne:


 Powiem tak, jest źle, gdyż jest okropnie mało.
Z powodu wymienionego powyżej nie przyjmuje zamówień!

Mój kochany Bolesławie: Szablon o tematyce sci-fi, bo z tym mi się kojarzą mi się Lem i Dick, jest zrobiony i możesz go podziwiać już od dłuższego czasu na głównej, obiecuje, że w następnej notce pojawi się więcej Lemowskich i Dickowych szablonów. Oświadczam również, że szablon główny jest z dedykowany naszemu kochanemu Bolesławowi. 
Z kolei co do męskiej tematyki - to nadal oczekuje nazwisk, choć sobie już trochę wybrałam i obiecuje znów, że następna notka będzie typowo męska!

Tyle ode mnie.
Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

40 komentarzy:

  1. Córka szatana.. :D
    Cóż ja mogę powiedzieć? Bee, wiedzieliśmy! kongratulejszyn :*:*
    Szablony cudooowneee! Drugi wolny to mój faworyt <3
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie drugi wolny chyba jest najmniej dopracowany jeżeli chodzi o stronę techniczną, z kolei od strony graficznej bardzo mi się podoba.
      Bardzo się cieszę, że szablony przypadły do gustu.

      Usuń
    2. Dziękuję droga Stupid Lamb :D

      Usuń
  2. Po kolei. ŁIII, BRAWO! To tyle jeśli chodzi o Waszą wygraną xD Oczywiście głosuję dalej i wygrywacie, co raczej się nie zmieni. Na szczęście. A teraz kwestia bee.: ŁIII, BRAWO! Ale poważnie: bardzo się ciesze, że została! W sumie nie spodziewałam się, by było inaczej, więc... ale radość i tak ogromna, bo naprawdę na to zasługuje. GRATULACJE, BERNAŚKA!
    Gratuluje oczywiście zwycięzcom losowania: to się nazywa fart, co? ;) Same brawa, nieźle... A co, jeśli to losowanie to primaaprilisowy żart? :O
    Nie no, żart. ... xD
    Oki, szablony! Opowieści spisane... fajny tytuł, już mi się podoba. O, a nie mówiłam? Wiedziałam, ze będzie równie dobry szablon, co i tytuł, a i fantastka się kłania, czego też się spodziewałam. Hm, średniowiecze?... rycerzyki, smoki, ponury las, którego każdy się boi i w którym mieszkają wiedźmy okrywające się przed stosem... i maski. Maski. Dość przerażające są te maski, jak mam być szczera... pewnie o to chodziła: co ja będę głupia interpretowała dzieła Wielkich!
    Wybacz, moja sistra stwierdziła, że się dziś czegoś nawdychałam.
    Ołrait, 424. O, śmierć na wesoło! Przynajmniej ja to tak odebrałam: krew i czaszka wyglądałaby o wiele straszniej, gdyby były prawdziwe, a tymczasem rysunki nadają temu więcej humoru i luzu. Niemniej klimat bardzo mi się podoba ^^ Kolorystyka bardzo celnie trafiona, podoba mi się tło ramki z postem, miałam podobne na swoim starym blogu: takie ciemnoczerwone tło i co jakiś czas pojawiały się przezroczyste kostki o czerwonych brzegach. Fajnie to wyglądało, tutaj również bardzo dobrze.
    425 - zawsze lubiłam w fantasy rudowłose kobiety, kojarzyły mi się z walecznością, odwagą, zawziętością... były idealnym materiałem na główna bohaterkę. Poza tym, co tu dużo mówić: wyglądają pięknie. Choć ta wyglądałaby jeszcze piękniej, gdyby miała nieco więcej liści na sobie :D Ale wyczuwam elfy: zieleń, natura, pięknie wykonane budowle... tak, to muszą być moje ukochane stworzenia! Tak więc szablon idealny!
    426... Lana del Rey...? jakaś taka podobna xD Hm, ciekawy szablon... taki zwykły, można by rzec. Wiele się na nim nie dzieje, dzięki czemu nadaje się dla bardzo wielu tematyk. łatwy kąsek, szybko trafi na jakiegoś bloga, to na bank.
    Mało, mało, ale chociaż są. A to najważniejsze. dziwna rzecz nastała: kiedy czytałam o dedyku, jakbym słyszała twój głos, kiedy ja go przecież nigdy nie słyszałam. Chyba faktycznie coś wdychałam. To może ja już się spać położę...
    Czekam na kolejne notki w Waszym wykonaniu i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowując początek: Łiiiii Brawo! :)
      Tak, też uważam, że co do bee. nie było wątpliwości. Tak po prostu musiało być. Miejmy nadzieję, że się później nie wykruszy - jak większość.
      A zauważyłaś, Meth? Bo ja np. nie, dopiero mi to Jill uświadomiła - jeden z wylosowanych blogów, został wylosowany również wcześniej. To się nazywa fart!
      Maski... Zamawiająca stwierdziła, że chciała raczej jedną, ale nic nie mówiła, żeby zmieniać, później też się nie upominała, więc - zostawiłam. Mnie się chyba najbardziej te maski podobają :D
      Nawet nie pomyślałam o tym śmierć na wesoło. Hm... coś w tym jest.
      Te dwa zamówienia w ogóle były dziwne - z pierwszym myślałam, że nie podołam. Drugie dostałam od Jill. I też w nim było troch zmieniane, dlatego znowóż mi się tak do końca nie podoba...
      Stwierdziłam, że zrobie coś fantasy - no po prostu musi być! I konieć kropka! a raczej wykrzyknik! A mi się właśnie najbardziej podoba ta panienka. Ma taki przepiękny, duży biust!
      Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Tylko nie Lana pstrej ryj! Wcale nie jest podobna! To jest Kat Dennings! Jedna z moich ulubionych aktorek. Pewnie też ze względu na biust to jest to zdjęcie w pełnej okazałości: LINK.
      TO NIE JEST LANA DEL REY!
      Slyszysz głosy? Czyżby? Hm... Coś mi się zdaje, że w tym psychiatryku to najszybciej ty wylądujesz, Meth!

      Usuń
    2. Ja ci dam 'Rycerzyki'! A swoją droga co wy ludzie w tych maskach widzicie? Mi najbardziej podoba się smok. Gorąco do siebie zapraszam, na opowieści. Wiedźm tam w lesie nie znajdziesz, ale Czytaczy(trzeba samemu przeczytać, nie powiem kim są).

      Usuń
    3. No tak, smoki zawsze są najlepsze <3 A w sum,ie tego zamówienia nie zauważyłam, że dwa razy osoba została wylosowana. Ha!, no nieźle :D PRZEPRASZAM! :( ja też nienawidzę tej baby, ale jakoś tak mi się skojarzyło... Hm, ta aktorska jest o wiele ładniejsza od tamtego czegoś. A że ja prędko wyląduję w szpitalu, to wiem xD Ale miło, że nawet ty to przyznałaś ^^

      Usuń
    4. Ja też mam szczerą nadzieję, że się nie wykruszę :D. Dzięki, że tak o mnie myślicie. Nie macie pojęcia jaka jestem szczęśliwa, że zostałam pełnoprawną szabloniarką! :D
      Co do szablonów, najbardziej podoba mi się chyba 425. Ta zieleń jest wspaniała. :D

      Gratulacje dla wszystkich wylosowanych!
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    5. Kochana, to była kwestia czasu. Chociaż, jak mam być szczera, obecne stażystki są niemal w identycznej sytuacji jak ty, Bernaśka (wybacz mi - mam w klasie dziewczynę imieniem Bernadetta i tak też na nią mówi nasza pani od angielskiego, więc mi się wkręciło xD) - to, że zostaną w składzie jest dla mnie niemal pewne, bo robią świetne szablony i po prostu tu pasują. Zobaczymy, czy miałam rację ^^

      Usuń
    6. No! To masz mi się tu nie wykruszać, bo ja już myślałam, że Sandra - takie to było odpowiedzialne, sumienne, zaangażowane - zostanie, a tu psikus!

      Usuń
  3. Nie mogę się napatrzeć, te szablony są mega mega i jeszcze trylion razy mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy szablon jest niesamowity - po prostu cudo!
    Podoba mi się jeszcze czwarty - uwielbiam szablony z nieruchomym tłem :3
    Gratuluję zwyciężczynią losowania!
    Może i do mnie się los uśmiechnie następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh pamiętam jak robiłam je na potęgę!
      To była masakra. Teraz jest zróżnicowanie :D

      Usuń
  5. LOSOWANIE
    1. Hasło:
    Przegniłe, ostrze śmierci
    2. Adres bloga:
    http://pozadani-przez-muzyke.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Wygląd poproszę aby był dość prosty. Chciałabym aby szablon składał się z jednej kolumny bocznej na prawo. No i zakładki na górze. Taki wygląd jaki jest aktualnie na stronie :) Jeśli chodzi o kolory prosiłabym o fiolet oraz czerń :) Chciałabym aby komponowały się właśnie z tym zdjęciem http://fungine.net/image/128965/
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://fungine.net/image/128965/
    http://weheartit.com/entry/7995163/via/JaynniK
    http://weheartit.com/entry/41702200/via/abca
    http://i.pinger.pl/pgr363/3fce7fb800082ead50091e9e/Niall-Horan.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    Uśmiech jest naj­praw­dziw­szym, kiedy jed­nocześnie uśmie­chają się oczy.
    6. Inne uwagi:
    Jeśli chodzi o zdjęcia, prosiłabym aby na środku był obrazek z drzewami, z jednej strony postać dziewczyny a z drugiej dwóch chłopaków.
    7. Kontakt:
    xarezmes@gmail.com
    GG : 46366043

    Tak ogółem Avia nie masz nic przeciwko robieniu szablonu z One Direction? Jeśli tak nic się nie stanie jeślibyś nie chciała robić czegoś. Przyzwyczaiłam się do odmawiania zamówienia właśnie przez ten zespół :)
    A! Jak wyczytałam iż mój blog został wylosowany skakałam jak małe dziecko. Tak się ciesze i to bardzo! Och :) A co do szablonów, wszystkie piękne! Ostatni jest czarujący, ta dziewczyna, jej wzrok Och. Piękny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o czymś nie napisałam.
      Zamówienia dzielimy miedzy sobą - dlatego jest 6 jeden dla każdej szabloniarki :)
      A ja w sumie nie mam nic przeciwko. Przebolałam incydent z piosenką - nie słucham jej. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To znów ja, chciałam spytać czy mogę jeszcze prosić o zmianę zdjęć? Z tego http://fungine.net/image/128965/
      na ten
      http://1.bp.blogspot.com/-tK-OrLv5uok/UVxq928mf5I/AAAAAAAAAes/ELlQg8MvC38/s1600/2144077.jpg
      i z tego http://i.pinger.pl/pgr363/3fce7fb800082ead50091e9e/Niall-Horan.jpg
      na ten http://24.media.tumblr.com/136aaae7b082ace2d8fcb259e7d4ffc6/tumblr_min5chYKXK1rjf9ygo1_500.jpg :) ? :) I prosiłabym jeszcze o taką samą czcionkę jak mam aktualnie na blogu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. LOSOWANIE
    Jak miło... Nie pomyślałabym, że zostanę wylosowana. No ale... Zamówienie:

    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://northfromtheheart.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był wykonany w odcieniach czerni i czerwieni... Oraz żeby była na nim Phoebe Tonkin i Hayden Christensen (oboje dość poważnie wyglądający). Blog jest o bogach, a ona (Phoebe) jest jednym z nich. Hayden jest za to istotą pochodzącą z mroku i mającą kilka stuleci na koncie oraz chcącą chronić tę pannę, więc... Wiem, że i tak stworzysz dzieło:D

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Oczywiście tytuł bloga "Na północ od serca" a także cytat "Widać, że płynie w tobie dobra krew, krew bogów, krew wspaniałej jakości."

    6. Inne uwagi: nie mam, ale chciałam wspomnieć o linku do Zaczarowanych. Mam teraz szablon, w którym boczny pasek jest z bardzo małą czcionką, ale odnośnik jest w stronach.

    7. Kontakt: diamentowanowa@gmail.com (11589805)

    OdpowiedzUsuń
  7. Avio kiedy mniej/więcej będzie można zamówić szablon(na nowy blog)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej. Szablony śliczne, to pierwsze zamówienie... boskie.
    Drugie też. Zaś szablony wolne... hmmm... cudowne.
    Czekam na kolejne tak wspaniałe szablony.
    Avio, wciąż nie rozumiem jak ty to robisz? Takie szablony w Gimpie?
    Powodzenia przy tworzeniu nowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam:
      Gimp rozmieć Avię, Avia rozumieć Gimpa.

      Usuń
  9. Jeeee! Zostałam wylosowana! :)

    LOSOWANIE
    1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.

    2. Adres bloga: http://ludzie-niejednej-ksiazki.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jest to blog z recenzjami książek tak więc prosiłabym o zamieszczenie tej tematyki. Najlepiej jeśli pojawiłaby się dziewczyna czytająca książkę otoczona regałami z książkami, biblioteką, czy coś takiego. Jeśli chodzi o układ to jest mi obojętny, choć najlepiej by pasek boczny był po prawej stronie, ewentualnie po obu. Kolorystyka byleby nie czarna, zielona lub fioletowa.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Ludzie niejednej książki.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG nie posiadam, więc podaję tylko maila: poziomka.pozioma@gmail.com

    No i teraz problem - "Na ten sam blog możecie zamówić szablon po upływie co najmniej 3 miesięcy!", a ja zamówiłam szablon u Weasleyowej, jeśli nie zaczęłaś go robić to chciałabym go anulować, jeśli zaczęłaś, jestem w stanie zrezygnować z losowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Dobra szabloniarnia nie jest zła. Gratulacje również dla bee :) Zasłużyła.
    Bardzo podoba mi się szablon dla Opowieści Spisanych.
    Jest cudowny *__* Klimatyczny i w ogóle.
    Ten smok! Ta babka na koniu! Te ptasie maski! Cudo.
    Zaokruszony tak, że szok :3
    Pozdrawiam :D
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te babka na koniu to Ryksa Medlin własnie ;D. Z mojego opowiadania.

      Usuń
  11. O ja, o ja, o ja.
    Szablon mi dedykują.


    W takim wypadku nie mogę bez końca unikać komentowania z lenistwa Waszych prac i już zabieram się do przeglądu.
    Pod stępiony topór idzie jako pierwszy numer... 426.
    „A topór ten kolce miał i haczyki zaczepne, które boleśnie wbijały się w odsłoniętą szyję skazańca. Ten zaś, położywszy głowę na wgłębieniu w drewnie, zamknął oczy, zacisnął szczęki i z przerażeniem czekał na śmiertelny cios. Ten jednak nie nadszedł zbyt szybko. Skazaniec nie wiedział, zamykając oczy, że katowi daleko do trzeźwości, toporowi do ostrości, a jemu do szybkiej śmierci. Biedak nie wiedział, że będzie bolało.”
    Szablon taki... Nijaki. Niby jest ta pannica, niby są kółeczka. Niby kolorystyka dobrana jest i nic ze sobą się nie gryzie. A jednak... Smutno, Avio, smutno, bo to nie jest szczyt Twoich umiejętności, a raczej ich zaprzeczenie. Zdecydowanie stać się na więcej niż wklejenie obrazka, skomponowanie tła i BUM! Do postu.

    CYCKI! WIDZĘ CYCKI.
    Tyle o 425. Pani na zdjęciu jest extra. Reszta nie ma znaczenia.

    Co do zamówień: Idź dziewczyno psychiatrę znaleźć. Ja Ci to dobrze radzę. Bo z autopsji wiem, że nieleczona psychoza, to kiepska diagnoza xDD
    Ja jestem tego stuprocentowo pewna, że ta Twoja makabryczność i psychopatyzm w szablonach musi brać się z Twojej głowy. Ale wyleczymy Cię. Słowo. Wyleczymy ^.^
    Bo poza tym, że jak wchodzę na takie szablony, to zapalam światło i zaczynam odmawiać Zdrowaśki, to są, no bądźmy szczerzy, zarąbiaszcze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że 426 wygląda na taki prosty...
      Chyba lepiej mi wychodzą szablony, które robię mniej dokładnie i mniej czasu im poświęcam...

      Ja lubię moją psychozę! A psychoza lubi mnie!

      Usuń
  12. Piękne szablony! *.*
    Najbardziej podobają mi się 423 i 424.
    Są prześliczne *__*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cesz menszczyzn?
    To ja zaproponuję jedynego możliwego Christiana Grey'a: Matta Bomera <3 Sexy dupeczka z niego :D
    Z innych: Robert Downey Jr, Ben Whishaw, Ben Barnes... Na razie nie pamiętam więcej z zachodnich aktorów, z wschodnich to mego ukochanego Shuna Ogura możesz wcisnąć gdzieś, nie obrażę się <3
    Zamówienie nr 2 jest dobre, choć trochę lepiej by wyglądał napis, gdyby to biała część była na wierzchu. Ale to tylko moje zdanie :P
    No i zielona darmóweczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślimy, pomyślimy nad tymi chłopami :D

      Usuń
  14. Piękne szablony, przepatrzyłam wszystkie wszystkich autorek, znalazłam idealny, ale mam problem, ponieważ pisze mi zamiast dowload file to imagine, a w opiesie pisze z jakiej strony można go pobrać, lecz gdy klikam w link to pisze, że blog został usunięty.
    Bardzo proszę o pomoc.
    Link do szablona: http://kimaguretokio.deviantart.com/art/Magnific-Feling-blog-layout-327297032

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nasz szablon, nie z naszego bloga.
      Zobaczyłam - blog nie istnieje, obawiam się, że szablonu nie ściągniesz.
      Przykro mi.

      Usuń
  15. Hej. Mam do Was pytanie. Zamówiłam szbalon u Weasleyowej i wszstko jest pięknie i bardzo mi się podoba, poza tym, że 'Menu' jest tak jakby w dwóch linijkach. Czy jest może jakiś kod, bądź coś, co mogłabym zrobić, żeby każda zakładka była pod sobą.
    Mój blog: http://too-easy-to-destroyed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super by było gdybyś takie, rzeczy pisała w pytaniach lub bezpośrednio do Weasleyowej. Bo nie wiem co ona tam wykombinowała.

      Usuń
  16. Świetne szablony. Najlepszy pierwszy wolny, zdecydowanie. :) I oczywiście cieszę się, że Bee zostaje pełnoprawną szabloniarką. Ave!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz wielkie dzięki za ten wspaniały szablon! Jest dokładnie taki, jaki sobie wymarzyłam :D Reszta też świetna, choć ostatni jest jak dla mnie zbyt minimalistyczny. Wolę jednak przepakowanie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A plose.
      Takie minimalistyczne też się niektórym podobają :D i przydają

      Usuń
  18. LOSOWANIE
    1. Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://ayless.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Moja wyobraźnia co do szablonów jest na bardzo niskim poziomie, jednak wyobrażam go sobie taki delikatny, spokojny, bardziej w jasnych kolorach. Ale ogólnie rzecz biorąc, będę zadowolona z każdego, naprawdę!

    4. Ewentualnie zdjęcia: A mam!
    http://shucanme.deviantart.com/art/Akashi-and-Kuroko-329141727

    5. Ewentualny cytat: "'Cause everybody's so scared
    We don't want to go there
    We don't want to make a move
    We've got all our lives to lose"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: a.glowacka96@gmail.com
    Pozdrawiam! :)
    Anoya

    OdpowiedzUsuń