g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.04.2013

[427-432] To build a home.

         Witajcie! :)
         Home to takie ciepłe słowo. Kojarzy się z domem, spokojem bezpieczeństwem. I takie chyba będą dzisiejsze szablony wolne.
         Już zapomniałam, jak lubię dodawać tutaj notki! W zasadzie to moja trzecia, ale już po pierwszej wiedziałam, że mi się podoba! Pewnie Was dziwi, że dodaję notkę rano. A tak wyszło, że jestem przeziębiona i zrezygnowałam ze szkoły przynajmniej w dniu dzisiejszym, chociaż możliwe, że do końca tygodnia! Co jak co, ale lubię chorować. Mam wtedy więcej czasu na sprawy związane z grafiką!
         Dodatkowo, chciałam się pochwalić, że mój staż się skończył. Dziewczyny zdecydowały się przyjąć mnie na pełnoprawną szabloniarkę! :D Nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo się cieszę! Miło sobie popatrzeć na tą listę autorek i zobaczyć tam swój nick, już bez daty stażu.

        Na dziś przygotowałam sześć szablonów. Trzy zamówienia i trzy szablony wolne. Mam do zrobienia jedno zamówienie, jeszcze z poprzedniego losowania, ale szczerze mówiąc, nie wyrobiłam się i obiecuję, że będzie gotowe już na kolejną moją notkę.




Zaczynam, jak zwykle zresztą, od zamówień.

Zamówienie dla Jacksa
Podoba mi się ten szablon. Teksturki, których użyłam są świetne. Koloryzacje tak samo. 

Zamówienie dla Sasame Ka.
Ten szablon również jest, w moim mniemaniu, fajny. Miał być trochę mroczny i dwukolumnowy. Liczę, że spełniłam oczekiwania.

Zamówienie dla Gypsy
Tu zdecydowanie dominują barwy ciepłe. Zależało Ci, aby były maski i marionetki. Postanowiłam połączyć to w jedno! :)


A teraz szablony wolne!


Tak. Dobrze widzicie. To One Direction. Tyle się pojawiło tych pytań o szablony z członkami tego właśnie zespołu, że postanowiłam jakieś zrobić. Cóż, tutaj dałam dość nietypową parę bo "Nouis" (dobrze to napisałam, prawda?). Planowo miał być Larry, bo jest popularniejszy, ale to zdjęcie jakoś lepiej mi pasowało.

Podoba mi się kolorystyka. Ktoś może sądzić, że jest nieco za ostra, ale chyba właśnie dlatego ją lubię. 

Tutaj również One Direction. Do końca nie widać, ale myślę, że fanki zauważą, że mężczyzna w oknie, to nie kto inny, jak Harry Styles. Mimo wszystko, chciałam, żeby szablon był trochę uniwersalny. 

To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że zamówienia się podobają, a szablony wolne zostaną wielokrotnie pobrane! :D

Ze względu na ilość pracy, którą ostatnio mam wybiorę jedno zamówienie spośród wszystkich zgodnych z regulaminem. I tak muszę wykonać jeszcze to zaległe i pewnie przypadnie mi jakieś z ostatniego losowania.

Pozdrawiam!

EDIT: Wykonam zamówienie dla Nyota

66 komentarzy:

  1. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: popoludnia-bezkarnie-cytrynowe.blogspot.com

    3. Koncepcja: jest to blog poświęcony recenzjom muzycznym, książkowym i filmowym, a także zdarzają się wpisy o modzie i kulturze. Prosiłabym więc, aby szablon był o takiej tematyce, aby znalazła się jakaś dziewczyna czytająca książkę, coś muzycznego (tylko nie jakiś zespół itp.), może garderoba z ubraniami. Proszę tylko, aby wszystko wyglądało w miarę estetycznie. Kolorystyka ciepła, odcienie brązu, beżu itp.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://tinypic.com/view.php?pic=j82tma&s=6 (jeśli mogłoby się znajdować jakoś z boku, ale by było widoczne). Jeśli chodzi o resztę zdjęć, to zdaję się na Ciebie:) Proszę, aby znalazło się coś z tego, co napisałam w koncepcji.

    5. Ewentualny cytat: Between Two Lungs

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: nyota71@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie i liczę, że wszystko dobrze napisałam oraz, że przyjmiesz moje zamówienie:) W razie pytań, pisz na maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że to zupełnie nie na miejscu, ale twój avatar jest wspaniały :3 Znaczy się, sam w sobie może daje po oczach, ale to jednak Hipertrofia.

      Usuń
    2. Dziękuję:3 Hipertrofia jest jednym z moich ulubionych albumów, jak widać:)

      Usuń
    3. Ojeju, dziękuję! Nawet nie wiesz, jak się cieszę <3

      Usuń
  2. Uwielbiam w Twoich szablonach tę kolorystykę. Chętnie złożyłabym zamówienie, ale niestety czekam już od czterech miesięcy na szablon zamówiony gdzie indziej. Już mi się okropnie dłuży, noale.
    W 427 podobają mi się kolory - są świetne! Takie magiczne... Niektórzy pewnie przyczepią się do tych schodów, ale, szczerze mówiąc, mi one nie przeszkadzają.
    W 428 również podobają mi się kolory. No i te roślinki to, moim skromnym zdaniem, był strzał w dziesiątkę. Zdecydowanie mówię temu szablonowi: TAK! Może nawet go kiedyś zamieszczę na moim blogu.
    Jeśli chodzi o 429 to myślę, że to zdjęcie marionetki mogłoby być większe. Mam wrażenie, że jest wokół za pusto. Niemniej bardzo mi się podoba.
    Nie jestem fanką One Direction, więc nawet bym się nie zorientowała, że to oni. No i tu te schody tak kompletnie ni z gruszki. Rzeczka, drzewa, chatka jakaś i nagle BUM! Schody... Takie naprawdę do niczego nie pasujące, według mnie.
    W 431 znowu widzę schody, ale dostrzegam je dopiero, gdy spoglądam na szablon po raz trzeci. Nie jestem genialnym grafikiem, ale myślę, że można je było swobodnie wywalić. Ale nawet z nimi szablon jest cudownym, uwielbiam go i w ogóle stawiam mu ołtarz.
    W ostatnim szablonie z tej notki podoba mi się, jak wkomponowałaś ten księżyc. Niby tak zwyczajnie, ale jednak mnie urzekł. A ta chatka na górze się an mnie patrzy. I pojęcia nie mam, co tam robi.

    Ogólnie moim faworytem jest 428. Zaraz po nim 431 i 429. Wszystkie bardzo mi się podobają.

    Kłaniam się w pas,
    Kyoyama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 430 i 431 schody były zupełnie zamierzone. W obu szablonach tematyka głowna to dom. na szablonie 430 są drzwi do domku drewnianego a na 431 domek w dali. dlatego dałam i schody bo są klimatyczne.
      Jeżeli chodzi o ostatni szablon to chatka też została wklejona "z rozmysłem" na środku widzimy chłopaka spoglądającego przez okno i w mojej interpetacji tego szablonu, on znajduje się właśnie w tym domku. Do tego domek jest ładnym wypełniaczem.

      Usuń
    2. Jeśli taki był Twój zamysł, to mnie nic do tego :]. I tak mi się podobały, więc te schody i chatki w sumie nie mają aż takiego znaczenia ;).

      Usuń
    3. Cieszę się, że Ci się podobały :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Serdecznie witam. ;)
    Pomimo tego, że nie wierzę, że będę mieć takie szczęście i wybierzesz moje zamówienie to postanowiłam je złożyć. W końcu kto nie próbuje ten nie wygrywa. ; >
    A więc tak:

    hasło: Hasający topielec
    adres bloga: iamhorangirl.blogspot.com
    koncepcja: Może zacznę od tego, iż Cię uprzedzę. Blog zawiera opowiadanie z One Direction. Wiem, że wiele osób ten zespół zraża, ale mam nadzieję, że nie będzie Ci to tak bardzo przeszkadzało jak niektórym. A więc tak. Główny bohater to dziewczyna z tego zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-3pHv4K_T9RM/UUMkS98uxtI/AAAAAAAAAKI/7h13-nElcsA/s1600/555159_466719896679877_1103801029_n.jpg
    Chciałabym, aby to ona była w centrum szablonu. Prosiłabym też, aby uwzględnić w nim jakąś fotkę Niall'a Horan'a. Jaką- jest mi to obojętne, wybierz taką, która najlepiej przypasuje.
    Jeśli chodzi o jakieś motywy, to myślałam o muzyce. Nutki, pięciolinie itp. bardzo mile widziane. Ewentualnie Londyn, bo tam dzieje się akcja opowiadania.
    Kolorystyka- zamierzam wprowadzić do opowiadania mroczny wątek, dlatego chciałabym aby szablon był taki trochę tajemniczy. Fiolety, brązy- nie znam się na tym szczerze mówiąc, ale myślę, że mam do czynienia z profesjonalistą, który będzie wiedział jak to zrobić. ;)
    ewentualne zdjęcia: pisałam o tym wyżej.
    ewentualny cytat: You'll never love yourself half as much as I love you.
    inne uwagi: ---
    kontakt:
    aleksandra.mankowska97@gmail.com
    gg: 38316314

    Pozdrawiam i liczę, że jednak padnie na moje zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przyjęcia ;)
    I życzę szybkiego powrotu do zdrowia, chociaż wiem, że tylko dzięki chorobie można zyskać trochę czasu i odpoczynku.
    Co do szablonów. Oczywiście, brać poprawkę, bo nie mam graficznych zdolności, ale jak człowiek do człeka powiem co widzę ;D
    427 mi się spodobał, aczkolwiek to zdjęcie Harrego jest jakieś takie... hm, lamusowate? Nie wiem jak to inaczej określić ;D Po prostu jakoś tak te włoski dziwnie są ułożone^^
    Potem zauważyłam 428 i choć to nie są moje kolory, to jednak coś mnie urzekło. Nie wiem co, ale po prostu patrzę i jakoś tak miło się robi.
    I ostatni, już wolny, który mi się spodobał, to 432. Podoba mi się koncepcja i zamysł. I ten cytat. Miodzio. Aczkolwiek nie jestem fanką One Direction i dlatego widzę tam zwykłego facia, a nie jednego z piosenkarzy ;D I tylko jedno zastrzeżenie, tekst jest trochę za ciasny. Nagłówek zajmuje tak dużo miejsca, że mnie, jako czytelnika, drażniłoby to. Ale to tak by the way ;D

    Znad krzaczastych,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tekst" To nazwa przykładowej ramki bocznej! :D Tekst notki, posta, rozdziału (zwał jak chciał) znajduje się na niebieskim tle! :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej dziękuję bardzo za szablon. Jestem nim zachwycona! Kolory są cudowne, nie zbyt rzucające się w oczy, świetnie dobrane. I genialne połączenie z tą roślinnością. Po prostu genialny efekt! :D

    Szablon numer 427 - baaardzo mi się podoba, jak wiadomo świetne dobranie kolorów, jak i połączenie obrazków, cudny nagłówek i te schody idealnie tam pasują.
    Szablon 429 - aż mnie normalnie zatkało... Fenomenalny! Taki, taki... magiczny! I świetnie zrobiony nagłówek, a kolory - cudo.
    Szablon 430 - cóż wiele razy już wspominałam że nie przepadam za One Direction, lecz świetnie wyglądają na szablonach - to muszę przyznać. I tutaj mają taki urok w sobie. No i kolory - brązy.. cudowne, po prostu cudowne! :)
    Szablon 431 - niebo... po prostu niebo... piękny! Podobają mi się kolory - o ile dobrze widzę to fiolet i czerwień, które normalnie wyglądają nie zbyt hm.. po prostu zbytnio do siebie nie pasują, natomiast tu to strzał w dziesiątkę, świetna kombinacja. No i wiadomo, dobrze połączone zdjęcia.
    Szablon 432 - cóż dla mnie to po prostu facet stojący w oknie, ale to dobrze, bo jest tak jak napisałaś - szablon może być uniwersalny. Kolory - trochę takiej zgniłej zieleni ( o ile dobrze widzę xD ), osobiście nie przepadam za tym kolorem, ale tu wygląda całkiem przyzwoicie.
    Ogólnie jestem zachwycona szablonami, robisz coś naprawdę pięknego. Sama bym tak chciała ;c xD

    Powracając do szablonu, który zamówiłam. Jestem jak najbardziej zachwycona, zauroczona ... Jest świetny! Cieszę się, że przyjęłaś moje zamówienie. Uwielbiam po prostu twoje szablony < 3 :)

    Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję i pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia, jaką radość sprawiłaś mi tym komentarzem! Cieszę się, że Ci się spodobało zamówienie :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Cię za Nouisa i Harry'ego, ale drugie zamówienie najbardziej mi się spodobało. :) Te kolorystyki, istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 427 - zdecydowanie jest moim faworytem. Świetne kolory, wszystko ładnie połączone. Jeszcze do tego szablon potterowski, więc podbiłaś nim moje serce ;D
    428 - uwielbiam takie kolory. Co prawda napis zrobiłabym gdzieś niżej lub mniejszy, żeby nie nachodził na postać, ale ogólnie jest w porządku.
    429 - kolory także ładne, ale wydaje mi się za mało tych szczegółów. Osobiście lubię, jak na szablonach jest trochę więcej szczegółów, więc to tylko moje osobiste odczucie.
    430 - nie przepadam za One Direction, jednak szablon wyszedł bardzo fajnie :)
    431 - rzeczywiście, dość ostre kolory. Trochę bije po moich oczach. Wykonanie - świetne, ale kolory bym zmieniła ;)
    432 - jednym słowem: świetny ;D
    Pozdrawiam i życzę dużo weny i zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. W imieniu całej załogi Teatralnej Nagany dziękuję za szablon! ;) Jest przepiękny! :) Jak znajdę chwilkę czasu, od razu wrzucę go na naszego bloga.
    Piękne dzięki jeszcze raz! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wątpie, żebym miała AŻ takie szczęscie, bo nigdy go nie mam, ale warto spróbować...:)

    1. Hasło:Hasający topielec.

    2. Adres bloga:http://blackandwhite1d.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Ogólna mroczność, trochę tajemniczości, ciemne barwy, przygnębiająca i smutna miłość, coś w tym stylu. Najlepszy byłby kolor czarny lub szary.

    4. Ewentualne zdjęcia:http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1366&bih=612&tbm=isch&tbnid=VsGXzAJjUk-QIM:&imgrefurl=http://www.heatworld.com/Celeb-News/2012/08/Niall-Horans-big-brother-tells-heat-One-Direction-looks-for-girlfriends-on-Twitter/&docid=hwl2FxcvfzGYAM&imgurl=http://www.heatworld.com/images/111195_615x10000_STD/2012/8/niall_m.jpg&w=615&h=800&ei=9jBcUYThLOOH0AWil4GwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:37,s:0,i:202&iact=rc&dur=304&page=2&tbnh=179&tbnw=143&start=22&ndsp=29&tx=80&ty=68

    one-direction-32288501-2000-2386.jpg&w=2000&h=2386&ei=TjBcUZiQGKOf0QX9noGADQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:68,s:0,i:295&iact=rc&dur=326&page=3&tbnh=184&tbnw=142&start=44&ndsp=31&tx=70&ty=58

    http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1366&bih=612&tbm=isch&tbnid=IXDpZUY6cG3_QM:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/tagged/zayn%2520malik%2520smoking&docid=WkK4r9opvtGHFM&imgurl=http://25.media.tumblr.com/tumblr_mckmqgrjRN1qc8gt0o1_500.jpg&w=500&h=737&ei=nDBcUZucDsnO0QXzxoCADQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:30,s:0,i:179&iact=rc&dur=205&page=2&tbnh=169&tbnw=115&start=20&ndsp=23&tx=58&ty=61

    http://www.google.pl/imgres?start=99&hl=pl&biw=1366&bih=612&tbm=isch&tbnid=7GXKc8S6jBlvtM:&imgrefurl=http://gossipcenter.com/one-direction/photo/one-direction-126&docid=OtjsVfdiN5QXeM&imgurl=http://cdn3.gossipcenter.com/sites/default/files/imagecache/fullsize_image/images/O/One%252520Direction%252520Billboard%2525202013%2525202.jpg&w=500&h=314&ei=VjFcUYuiDueU0QXarICgDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:100,i:25&iact=rc&dur=207&page=6&tbnh=178&tbnw=242&ndsp=23&tx=68&ty=39

    5. Ewentualny cytat: "Nobody breaks my heart"

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: email- bolkoaleksandra@gmail.com

    Dziękuje :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, mogloby byc tez jakis maly szczegół związany z londynem :) x

      Usuń
  14. Wątpię abyś wybrała moje zamówienie, ale spróbuję ^^
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://gdy-nadejdzie-on.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był mroczny. Najlepiej w kolorach, czarno-czerwono-białych. W tle może znaleźć się las, wilki, miecz wbity w skałę księżyc w pełni.. Lub inne Twoje pomysły.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://2.bp.blogspot.com/--zcvcIDLMwk/UVcReIniqdI/AAAAAAAAAE8/MptLEeQmVzM/s1600/dorian+ai.jpg http://3.bp.blogspot.com/-jG5fdSxl98k/UVcRcqzovFI/AAAAAAAAAE0/O0cEna8_AC8/s1600/kaith.jpg

    5. Ewentualny cytat:

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: mail: milosc.to.zaufanie@gmail.com GG: 45585417

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz chciałam powiedzieć coś na temat Twoich prac. Bardzo mi się podobają, a zwłaszcza numer 428 ^^ Podoba mi się kolorystyka, większość z nich jest mroczna - czyli to co lubię x3
      431 oraz 432 też są świetne..
      Nie umiem lepiej skomentować ich >.<

      Pozdrawiam i życzę powodzenia w tworzeniu cudnych szablonów! <3

      Usuń
  15. A ja kompletnie nie na temat, przepraszam, że nie odniosę się do szablonów w notce (chociaż są śliczne, cudowne kolory!), ale nie mogę przeżyć tego głównego szablonu, który widnieje obecnie na blogu. W pozytywnym sensie, oczywiście! Jest taki genialny! *.* Czasami wchodzę do Was tylko po to, żeby sobie na niego popatrzeć, poklikać na zakładki, pomerdać kursorem, jeny. Avia wykonała wspaniałą robotę, według mnie to zdecydowanie najlepszy szablon tutaj, jaki do tej pory widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasający topielec!

    1. Adres bloga: www.listy--do--charliego.blogspot.com

    2. Koncepcja: Jestem fanką minimalizmu, to tak na początek. Chciałabym prosty szablon, który jednocześnie by się czymś wyróżniał. Podoba mi się połączenie turkusowego i żółtego, jeśli uda ci się stworzyć coś w tych barwach byłoby fajnie. Albo brąz i pomarańcz, też ładne połączenie.
    Ogólnie, mój blog to zbiór listów więc kilimat powinnien być spokojny. Doskonale oddawałaby to jakieś ciepłe kolory.

    3. Ewentualne zdjęcia: Chciałabym, aby znalazło się tam to zdjęcie: http://1.bp.blogspot.com/-BZaW1n28oq8/UU8Ze7zQSeI/AAAAAAAABA8/-HnOf4iMnwo/s1600/hhhhhhhhhhhhhh.jpg
    Mam jeszcze coś takiego, ale to już niekoniecznie: http://25.media.tumblr.com/55136be9902e00df8360604a299f1263/tumblr_mknmmiJnqi1s6mspro1_500.jpg
    http://25.media.tumblr.com/52925b7743fe9187939b630694c4a136/tumblr_mkj4oabYme1s9fyh1o1_500.jpg

    4. Ewentualny cytat: "Za książką kry­je się autor. Je­go pi­sanie jest więc zaw­sze lis­tem do czy­tel­ni­ka. Pisze­my zaz­wyczaj lis­ty do przyjaciół. Książka jest lis­tem auto­ra do przyjaciela".
    Ewentualnie możesz go skrócić do "Za książką kry­je się autor. Je­go pi­sanie jest więc zaw­sze lis­tem do czy­tel­ni­ka".

    5. Uwagi: Proszę o to, żebyś nie umieszczała tam jakiś zegarów lub takich oczywistych motywów jak list.

    6. Kontakt: e-mail - darka13-97@o2.pl; GG - 13935396


    Z góry dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wybrałaś już może, które zamówienie wykonasz?... Pytam, bo nie wiem czy jest sens bym czekała.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło:Hasający topielec
    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .
    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55641562/tumblr_mg68517LXt1rx9233o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/33361875/tumblr_lz74kyfGuO1qjy2pno3_500_large.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    e-mail: rosemariemondragon@gmail.com
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
  20. 428 - pzepiękny <3
    429 - jak dla mnie trochę za pusty "w środku" :D ale tak to jest też niczego sobie ^^
    A ostatni szablon jest chyba najlepszy ze wszystkich :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne szablony, co jak co, masz talent ♥

    Aaah, ja też lubię chorować, wtedy jest wolne. :D

    Pozdrawiam (i następnym razem postaram się napisać więcej. :C)

    Rossella

    OdpowiedzUsuń
  22. ah. Już gdy tylko zobaczyłam szablon z Nouisem, wiedziałam że reszta będzie tak samo dobra, a nawet lepsza, dlatego nie zdajesz sobie sprawy jak się cieszę, że mogłam zobaczyć ten szablon wcześniej.
    Inne szablony oczywiście, również są śliczne, jednak moim ulubieńcem z tej notki jest 430.

    Ściskam *;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, jaki śliczny *.* !!! Ogromnie Ci dziękuję, przeszłaś moje oczekiwania! Nie wiem, co więcej mogę napisać, po prostu jedno wielkie WOW! <3

    http://harrymione-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze taką prośbę - co zrobić, bo mi czcionka wariuje na blogu i mam różne kolory, nie takie, jak we wzorze. Pomożesz?

      Usuń
    2. Chodzi Ci o kolory notki?

      Usuń
    3. Jeśli wejdziesz http://harrymione-diary.blogspot.com/ to zobaczysz, że w różnych miejscach zmienia się kolor - raz jest czarny, a raz jasny jak w Twoim wzorze.

      Usuń
    4. Za tę czerń w notce nie jestem odpowiedzialna. Musiałaś ją zmienić własnoręcznie dodając notkę lub jeżeli kopiowałaś ją jakiegoś worda to samo się ustawiło jak w Wordzie. Jeżeli masz ochotę to napisz do mnie na larrybromancestylinson2@gmail.com a napiszę Ci jak radziłam sobie z takimi problemami, kiedy jeszcze pisałam blogi :)

      Usuń
  24. Bee, mogłabyś zajrzeć na Teatralną Naganę? Wstawiłam szablon, ale np. przy kartach lub kiedy kliknie się w rekrutację - to przy polu posta - pojawia się takie zielonkawe wypełnienie. Ono jest celowe? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc u mnie nie pojawia się żadne zielonkawe wypełnienie.

      Usuń
    2. Poszperam wieczorem na komputerze brata, może tam odnajdę wspomniany problem.

      Usuń
    3. Z tej strony Gypsy, ale z innego maila, proszę wybaczyć.
      Podrzucam print screen. Robi się tak np. w zakładce kolejka i przy krótszych komentarzach.

      http://img22.otofotki.pl/obrazki/vj896_zcza.jpg

      Usuń
  25. Wątpię, żebyś zrobiła dla mnie szablon, bo znając moje szczęście to nie będę ja. Ale mimo wszystko postanowiłam spróbować, ponieważ robisz naprawdę świetne szablony. Button na pewno dodam, jakbyś zgodziła się zrobić dla mnie szablon. Na razie nie dodaje ponieważ, mam takie szczęście -,- Jeśli by ci to przeszkadzało to zaraz dodam ;)


    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://sibuna-peddie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: -

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.youngmalecelebs.net/galleries/duffield/Duffield013.jpg

    http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Jade-Ramsey-jade-ramsey-31677935-360-480.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr415/2b3049c0001432ea4fe7004c/Untitled%202.bmp.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-LF-O3fnglqA/UD-pHNTOIQI/AAAAAAAABKk/1s9-mS8ug98/s1600/Anubis_House.jpg

    5. Ewentualny cytat: Miłość? Przyjaźń? Co za różnica, kiedy dla mnie liczą się tylko twoje uśmiechnięte oczy

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: marked1399@gmail.com lub gg : 5554988

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, gratuluje :) Twoje szablony są piękne więc zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hłehłeh, ty bezczelu! To ja haruję, po szóstej do domu wracam, a ty w domku sobie siedzisz?! Identycznie jak moja młodsza siostra, bo też się rozchorowała. Nienawidzę Was wszystkich, to bunt jakiś przeciwko mnie :( No ale chorować w sumie też lubię, a zwłaszcza leżeć w łóżeczku i się z niego nie wychylać :D A ty, jak masz siedzieć cały tydzień, to faktycznie pracuj nad grafika, bo to aż miło na jej wyniki patrzeć! Więc miło, że ci się to podoba ;) Ale że trak rano dodałaś notkę, to nieładnie: wczoraj weszłam i nic. Dziś wieczorem wchodzę i prawie 40 komów pod nową notką O.o A mój gdzieś w tłumie zginie :( I zostanę niezauważona :( I sama :( Idę się powiesić :{
    Wracam -.- Lina się urwała. Żartuje, ja nie mam liny, I upiornej stodoły też nie. No, mam kilka budynków zrujnowanych wokół domów, ale żaden z nich nie wygląda jak te słynne horrorowate stodoły. także może ja przejdę do komentowania szablonów, co?
    A! Że już jesteś oficjalnie w składzie, to gratulowałam wcześniej. Gratuluję raz jeszcze, Bernaśka :P
    NO I ZNOWU KLIKAM NA OBRAZEK I MNIE NIE PRZENOSI DO SZABLONU, TYLKO GŁUPI MAŁY KAWAŁEK MI POKAZUJE!!! nie lubię tego :( xD
    I nie ma numerka na belce, kiedy wreszcie pojawi się ten szablon. Przez to muszę wracać na górę by sprawdzić numerek. Kolejna denerwująca rzecz :(
    427. Harry ^^ I Ginny. A raczej Daniel i Bonnie - jak zwał, tak zwał XD Mm, szablonik magiczny, jak na takie tematy przystało <3 Jestem z niego tak samo zadowolona jak ty, bo jest piękny! Świetnie dobrałaś kolory, ten fiolet działa tu hipnotyzująco.
    "Cztery dwa osiem, Magda, pamiętaj, cztery dwa osiem teraz..." A więc 428! I znowu nadziałam się na maleńki obrazek podglądu zamiast na cały szablon ;/ Nigdy się nie przyzwyczaję. I znowu jazda do góry. Opis: mroczny i dwukolumnowy, już mi się podoba :D Eiii, jest bosko! *____* Kocham takie klimaty! <3 JEZU, SKĄD WZIĘŁAŚ TEN CYTAT?! ALBO SKĄD AUTORKA GO WZIĘŁA?! BO SIĘ ZAKOCHAŁAM!! *____* Czerwona krew i biały śnieg to moje ukochane zestawienie, to razem wygląda najwspanialej ma świecie! Kochana bee: zrób mi z czymś takim szablon! Tzn nie mi, ale np. wolny: ze śniegiem i krwią! Będę cie miłować do końca życia za to!! <3
    Maski i marionetki są straszne, nie sądzisz? Oczywiście mi się to jak najbardziej podoba, im straszniej, tym lepiej, no ale jednak... są straszne i nic i nikt tego FAKTU nie podważy. Rany... teatr, i maski i marionetki... ale w takim wydaniu to bym się tego nie spodziewała! Bernaśka, ty geniuszu mój ty! Jesteś doskonała!! :O ja cie kręcę, pokaż to wrażliwszej duszyczce i już nigdy ci do teatru nie wejdzie! <3 Boskie, boskie, straszne i przerażające! <3
    One Direction czy też nie... szablon bardzo ładnie wykonany. Hm, tutaj to dopiero dominują ciepłe barwy! Oj, już ja widzę zżute na ten szablon! Gdyby jeden szablon mogła mieć nieokreślona liczba osób, 'sprzedawałyby' się jak świeże bułeczki, mówię ci!
    Coś czuję, że w jednym komentarzu się to wszystko nie zmieści...
    Za ostra kolorystyka, powiadasz? fakt, ale mi też właśnie dlatego ten szablon się podoba. Moim zdaniem o to właśnie chodzi: ten obraz kojarzy mi się z marzeniami, a pośród szarej rzeczywistości im one są intensywniejsze, tym lepiej, nie sądzisz? marzenia i ich obrazy nie mogą być wyblakłe. To tak na moją logikę, a ja bardzo lubię bawić się w przeróżne interpretacje. Także jestem jak najbardziej za! ^^
    Znowu 1D? Ok, ich fanki cię pokochają i to baardzo moocno :D A szablon bardzo ładny, świetny o prostu, bo tajemniczy, a nie uroczy, jak to przy takim boysbandzie być raczej powinno. Sama skusiłabym się na taki nie zważając na to, że za zespołem nie przepadam, a to już wielkie wyróżnienie, uwierz mi!
    No więc tyle ode mnie, tyle od Ciebie. jeszcze raz ci gorąco gratuluję i życzę jak najdłużej zabawy na tej stronce i aby miłość do szablonów i ich wykonywania nigdy nie zagasła! Czekam na wasze kolejne wpisy i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia ile czekałam na Twój komentarz *o* Nie zostaniesz sama! :D Jak taki komentarz może być niezauważony?! :D Dzięki za tyyyyle ciepłych słów na temat moich szablonów!
      Dzięki jeszcze raz za gratulacje :D
      Następnym razem, specjalnie dla Ciebie, zalinkuję też obrazki, masz to jak w banku! :)
      Nie wiem, skąd autorka wzięła ten cytat, ale mi też się podoba :D
      Dzięki jeszcze raz za komentarz. Jak miło przeczytać coś takiego!

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. 427 to Harry i Hermiona ;)

      Usuń
    3. Uuu, naprawdę czekałaś na mój komentarz? ;>>>

      Usuń
    4. Jak miło! <3 O, ja będę bardzo wdzięczna, jak je zalinkujesz! ^^ Az sobie ten cytat walnę do moich ulubionych cytatów na fejsie (wejdź na mój profil facebookowy, wejdź w Informacje i sprawdź, ile ja tam mam cytatów xD)

      Usuń
    5. Cytat pochodzi z wiersza Wisławy Szymborskiej - "Nienawiść", ale osobiście znalazłam go na tej stronie - http://www.cytaty.info/

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  28. Nigdy nie miałam szczęścia, ale może akurat :)

    1. Hasło: Hasający topielec
    2.Blog : http://hope-nadzieja-na-lepsze-jutro.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szaro- zielona kolorystyka najlepiej, jakieś drzewa w tle. Może broszka z kosogłosem, strzykawka, coś w ten deseń i najlepiej rudowłosy chłopak.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/22987993/Joanna+Pacitti+Joanna.jpg
    5.Ewentualny cytat:-
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: alicja_duda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: www.misterna-rozgrywka.blogspot.com

    3. Koncepcja:Prosiłabym o szablon , na którym będzie młody chłopak i dziewczyna(wiecej szczegółów->inne uwagi

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: "I schwytał (...) pradawnego węża, którym jest Diabeł i Szatan, i związał go na tysiąc lat."

    6. Inne uwagi: w związku z moją prywatną wizją tego szablonu chciałabym omówić szczegóły prywatnie poprzez maila. Tam podam dokładniejsze instrukcje.!Z góry dziękuje za poświęcenie mi czasu.Proszę o szybki kontakt.

    7. Kontakt: oliwkaa93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://nienawisc-w-milosc.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon , na którym będzie Severus Snape i Hermiona Grenger! 3 kolumnowy! :D

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Prawdziwa miłość otwiera serce a zamyka... oczy - Sevmione

    6. Inne uwagi: Ma być taki Jak ma charakter Severus Snape... nie umiem tego opisać :p

    7. Kontakt: mail: zakochana1498@gmail.com
    gg: 44410428

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://aomi-aka.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Tematyka anime, konkretniej fanfic Naruto. Obojętny jest mi układ bloga. Zależałoby mi jednak na tym by strony były jako karty na górze. Obecnie mam je z boku, bo u góry wyglądają dziwnie. Chciałabym, aby całość utrzymana była raczej w jasnych, wesołych barwach, ponieważ piszę komedie - proszę, byście unikały szarości i czerni. I różu, nie jestem zwolenniczką tego koloru. Zależy mi, by na nagłówku była białowłosa dziewczyna, koniecznie o czerwonych bądź złotych oczach. Jest ona główną bohaterką - wnuczką Śmierci, której życie opisuje w formie lekkiej parodii. Szablon nie musi być skomplikowany, wolałabym też by czcionki były czytelne (mój obecny szablon nie pozwala doczytać się w cytacie u góry, a szabloniarka, u której go wtedy zamawiałam, zignorowała moją prośbę o zmianę czcionki).
    Co jeszcze? Przy okazji, skoro już tu jestem - potrafisz zrobić taki gadżet, bym mogła umieszczać w nim buttony blogów. Tak, żeby się przewijały w dół, bo zaczynają mi zapychać miejsce.
    4. Ewentualne zdjęcia: Wybacz, nie znalazłam żadnego dobrego zdjęcia białowłosej panny.
    5. Ewentualny cytat: "Ludzie są równi jedynie wobec Śmierci" lub "O, żałosne cienie uwiązane w mroku. Twe czyny niosą ludziom ból i cierpienie... Twa dusza kroczy ścieżką grzechu... Chcesz zobaczyć Śmierć?"
    6. Inne uwagi: W zasadzie jak przystało na szaloną pesymistkę, wątpię, że się dostanę do kolejki, ale co tam. Dzięki za samo przeczytanie komentarza xD
    7. Kontakt: 9277967 lub mail (częściej sprawdzam niż gadu) dziwacznymail@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://mistycznaakademia.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Chcialabym by ramki byly szare, a tlo czarne polaczone z jakims ognistym kolorem ;) Licze zreszta na CIebie ;))
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://www.freedomwallpaper.com/fantasy-wallpaper/Fantasy-Women-29139-352772.jpeg

    -https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTylC2MILPKFvCbPz208eGt1GvRCV7f0i2IHaylQIFoofVIs0QD7g

    - http://zamek-mrocznych-snow.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/706155/files/blog_pz_4704565_7183940_sz_castle_in_moszna_by_wiciaq.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    Jako tytul : Mistyczna Akademia
    Jako podtytul : Miejsce o ktorym nawet nie sniles...
    6. Inne uwagi:Jest to blog z opowiadaniem fantastycznym ;)

    7. Kontakt:
    weronikakaczmarek1@wp.pl
    gadu :31368255

    OdpowiedzUsuń
  33. Avia sobie obiecała, że będzie komentować każdą notkę! Obiecywała sobie tak od dłuższego czasu i w końcu jutro nie przychodziło. Zawsze jest, kurcze, dziś! Jak to tak?!
    Avia postanowiła zmienić swą obietnicę, że zacznie komentować od dziś! Patrze a tu dziś!

    Ale któż by słuchał wywodów Avii, mówiącej o sobie w trzeciej osobie liczby pojedynczej?

    Nie rozumiem, jak można lubić chorować? No bo przecież super jest mieć grypę żołądkową i nie móc dojść do kibla, bo mdleje się na każdym kroku. To genialne uczucie wylądować w szpitalu od gorączki 42'C, bo nie dało się ją niczym zbić, być trzy dni na kroplówce i wypisać się na własne życzenie by nie spędzić świąt w szpitalu...

    Taaaaa "uwielbiam chorować"...

    Zamówienia to zamówienia! Moim zdaniem mają się podobać zamawiającym, nam niekoniecznie, co oczywiście nie zmienia faktu, że są cudne :D


    430 szablon ciekawy, nie są uchwycone ich twarzyczki, ale fanka je na pewno rozpozna. Widzę schody - zapychacz, ale już gdzieś wyjaśniałaś czemuż on się tam znalazł. Avia to Avia i oczywiście jako, że nie mam nic do strony graficznej to trochę mnie dziwi czemu nagłówek gadżetu nie ma ramki dolnej? To specjalnie? Jakoś chyba jednak bardziej by mi pasowało z tą ramką. Szablon mi się bardzo podoba i mam tylko cichą nadzieje, że jest dostosowany do każdej rozdzielczości.

    431 schooody! Pisałaś, ze są tematyczne, gdyż jest domek. A mi one tu nie pasują, no chyba, że domek też by się palił. O.o widzę mankament z powyższego. To być specjalnie?

    432 napisze tak: nic nie mogę tu zarzucić! Tyle tu tajemniczości. Uwielbiam go! Razem z Hermioną i Harrym są moimi ulubieńcami z tej notki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://tworcakremowki-namieszlgranger.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był zwiazany z Fremione, gdyż o tym jest ten blog:) najlepiej jesli kolorystyka była by ciepła w odcieniach złota, rubinu lub jesli wolisz to cos tajemnieczego też mi nie przeszkadza:) twojej koncepcji to zostawiam:)
    4. Ewentualne zdjęcia:

    5. Ewentualny cytat:

    6. Inne uwagi: Zależały by mi żeby na szablonie był tytuł blooga czyli ,,Jak twórca kanarkowej kremówki namieszał w głowie Granger"

    7. Kontakt: gg: 11815120 e-mail martaweasley73@gmail.com
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://pan-wiatru.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był taki... wakacyjny, ale miał w sobie elementy tajemnicy. Miło by było gdyby kolory były żywe ;] układ proszę trójkolumnowy i zależałoby mi na tym, aby karty znajdowały się na górze. Proszę też, żeby na szablonie znajdowała się dziewczyna, którą podam ci w linku i chłopak z krótkimi, czarnymi włosami bez koszulki, jeśli znajdziesz ;d

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.zeberka.pl/img_users/1257942886.jpg
    http://vitaly-sokol.deviantart.com/art/Ocean-breaking-surfing-wave-closing-363062240

    5. Ewentualny cytat:
    "Jeżeli nie wiesz do ja­kiego por­tu płyniesz, żaden wiatr nie będzie właściwy. "

    6. Inne uwagi:
    Dzięki, jeśli wgl. przeczytasz ten komentarz :D bo znając moje szczęście pewnie pominiesz przez przypadek ;c
    7. Kontakt:
    gg 40036149 gmail sarra.werres@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałybyśmy,żeby szablon był kolorowy. Prosimy też, by w szablonie znalazły się słuchawki.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Gdybyś chciała mogłabyś zmienić słuchawki na inny "sprzęt muzyczny"- głośniki czy coś w tym stylu.

    7. Kontakt: wrednewiedzmydwie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń