g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.04.2013

[433-437] I bycie złą kobietą bywa strasznie frustrujące.

Jestem dziś tak strasznie...zdechła. Chyba przez tę całą pogodę, która nas nawiedziła...Mam tylko jedno pytanie: Gdzie jest ta cholerna wiosna? Najwyraźniej jej się w...czterech literach poprzewracało. Ach, jak wspaniale by było wyjść na świeże powietrze, a nie kisić się w swoich chałupach. Boże, padam na twarz...dosłownie. Koniec jednak mojej paplaniny, zacznijmy od szablonów...



Wojownik, las, jednym słowem: magiczny świat. 
Kiedy wybierałam szablony, szukałam właśnie czegoś...wyjątkowego.
Chciałam, aby było coś fantastycznego, bo wiem, 
że lubicie takie rzeczy, a przynajmniej większość.

LOSOWANIE:
Dziewczyno, wiesz jakie masz szczęście? Nie dość, że wybrałam Ciebie z 3 osób dla których wykonam szablon, to jeszcze wygrałaś losowanie.No wiesz, co? Jak tak można! ^^ 
Oczywiście, wykonałam jeden, nie ma tak dobrze! 
To już jest zamówienie, wybrałam go...bo po prostu mi się spodobała postać.
 Dziewczyna naprawdę jest ładna.

~ * ~

A teraz wolne...!
Ach, musiałam, musiałam wziąć jakiegoś przystojniaka! Aby osłodzić Wam dzień!


To koniec mojego wpisu. Szablony wyszły całkiem, całkiem. A teraz ja mogę odpocząć. Zanim skończę, jeszcze jedno...
Przyjmę...ach, no nie wiem, ile...Aby było w porządku...wybiorę 10 zamówień. A niech stracę! To będzie dla mnie wyzwanie. 

EDIT:
Wybrałam zamówienia:
angelo-dallinferno.blogspot.com 
because-never-look-back.blogspot.com
severus-i-hermiona.blogspot.com
fantasies-sherry.blogspot.com
historia-hermiony-riddle.blogspot.com
podwojna-gra.blogspot.com

wieza-nienawisci.blogspot.com
wish-you-were-here1.blogspot.com
fremionelicious.blogspot.com
oczekiwana.blogspot.com

81 komentarzy:

  1. *u*

    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://fremione-love.blogspot.com/ 
    3. Koncepcja: Tematyka Fremione, więc musi być Fred i Hermiona. :)) Twoje szablony są świetne, więc zdam się na Ciebie. *u*
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno."
    6. Inne uwagi: 
    7. Kontakt: gg: 45742142

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc 'a niech stracę i zamówię'. Matko, jak ja dawno zamówień nie składałam.
    1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres bloga: www.angelo-dallinferno.blogspot.com
    3. Koncepcja: No dobra. Opowiem, że blog jest o pół-anielicy, pół-demonicy, ale na razie bierzemy pod uwagę jej "anielską" naturę, dlatego poproszę o rudowłosą dziewczynę, najlepiej Ebbę Zingmark, ewentualnie jakąś fantasy, ważne, żeby była ruda i miała niebieskie oczęta. Chciałabym, żeby ten szablon był jasny, kolorystyka najlepiej błękitno-biała.
    4. Ewentualne zdjęcia: Naprawdę dowolne. Pozostawiam je Tobie.
    5. Ewentualny cytat: "Bez zła nie ma dobra. Bez ciemności nie ma światła"
    6. Inne uwagi: poprosiłabym o szablon dwukolumnowy, gdyż taki jest dla mnie wygodniejszy, a strony umieszczone w ramkach najlepiej na górze.

    7. Kontakt: 42980016, proszę, mój numer gg. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni szablon jest zdecydowanie nie-sa-mo-wi-ty! I to nie tylko za sprawą mojego uwielbienia do Nicholasa Hoult'a. Wszystkie szablony są dobre, ale ten jest po prostu najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ja też go ubóstwiam! :D

      Usuń
  4. 1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres bloga: www.rescue-for-wonderland.blogspot.com
    3. Koncepcja: Blog jest na podstawie Alicji w Krainie Czarów. Poproszę więc o jakąś ładną blondyneczkę (nie tą filmową, moja Ala jest starsza) w biało-czarnej sukni wiktoriańskiej w zamku. Widziałam, że Ombre wykorzystała jedno takie ładne zdjęcie w swoim szablonie, był taki różowy - chodzi mi o coś podobnego. ;) W tle poprosiłabym Cię jeszcze o Kapelusznika.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Wystarczy tylko adres bloga na szablonie.
    6. Inne uwagi: Dwie kolumny najlepiej.
    7. Kontakt: yukinee@gmail.com; 42980016

    Nie wiem, które zamówienie (i o ile) wybierzesz, dlatego zostawiam też to drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, mail to: yukinee8@gmail.com

      Usuń
  5. Jej! Nowe szablony!

    Pierwszy jest nie w moim klimacie.
    Drugi jest śliczny *.*
    Trzeci jest taki sobie. Cytat którego kiedyś używałam jako motto mojej watahy :'D
    Czwarty jest idealny, nie wiem, czy kiedyś go nie wykorzystam c:
    Piąty to nie mój styl.

    Wiesz ty co? 10? Aż szkoda że chyba nie skorzystam! Chociaż...

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://http://pawim-piorem-pisane.blogspot.be/

    3. Koncepcja: Ciemne. Granaty i ciemne zielenie. Chodzi mi tu, o kolory pawiego pióra, tylko pociemnione. Karty na górze.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na ciebie. Blog z opowiadaniami, więc niech się trzymają tematyki. Najlepiej grafika M&A, ale jeśli wtedy będzie za trudno, to możesz zrobić ze zwykłymi.

    5. Ewentualny cytat: Zdaję się na ciebie.

    6. Inne uwagi: Button by się przydał, ale to nie tak ważne :p

    7. Kontakt: emilka.blanka@gmail.com || GG - 45493808

    Wasz button i pierwsza notka już zaraz tam będą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są genialne. *O*
    Ale mam jedno pytanko...
    W pierwszym szablonie, jak jest ten napis, to pisze "Dawne Sni Przeminęły" Nie powinno by Sny? No chyba że ja mam coś ze wzrokom w widzę sni. ;=;
    A to wielce prawdopodobne. xD

    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://magicstorywithtwand1d.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Temat bloga związany jest z magią, chciałabym, aby taki był temat. Jeśli można było by zrobić w odcieniach czerni i fioletu z dodatkiem bieli. Może być jakaś książka, albo czaszka. ;]
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://allthingseurope.tumblr.com/post/6496645593
    http://1.bp.blogspot.com/-37FAcJKzoYw/UTsyOVZ2fXI/AAAAAAAAAPI/Vc5AAvWOjgo/s1600/e6b491b01efb757d667d995.jpeg
    http://3.bp.blogspot.com/-2WoKpMeGRNo/UTudLGMbD-I/AAAAAAAABV8/6xBoRDsXBgQ/s1600/ccccccccccc.bmp
    5. Ewentualny cytat: You Are My Obsession
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: emoska19@gmail.com , GG;43355953

    Próbuje znów, może teraz mi sie uda i mnie wylosujesz. ;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma być "Sny" tylko "dni", te "S" to jest "d" :D.

      Usuń
    2. Na prawdę? Muszę iść do okulisty. ;=;

      Usuń
  7. Wszystkie ładne, ale ten dla mnie zdecydowanie najlepszy! :D Lecę do pobieralni.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co czujesz. Ja też nie mam żadnych sił, kiedy tak patrze za okno. Z domu, żeby wyjść, to się muszę ładnie zmotywować. Bo przecież trzeba czasem dotlenić te świeże komórki [nie, otwarte okno już nie wystarcza xd]
    A wiosna? Hm... ostatnio ją widziałam w okolicach Sahary, rozmawiała z latem, że chyba zrobią wszystkim prima aprilis wersja hard ><

    Co do szablonów, 433 wygrywa. Urzekł mnie ten cytat i ta postać. Choć te karty wyglądają dla mnie mniej więcej jak "filip z konopi", czyli całkowicie mi nie pasują. Ale to tylko moje, wolnego widza [słuchacz tu nie pasuje, nee?].
    Drugi, który mnie urzekł to 436. Może dlatego, że mają podobny układ? Kto wie.. xD
    Inne oczywiście też są wspaniałe, a w 435 cytat mnie rozwalił ;D Odczułam go tak ironicznie - mniej więcej "Strzelaj do nich, któregoś na pewno zabijesz" xD

    Aż dziesięć zamówień? Ło shit men xD
    Widzę, że skarżysz się na wolny czas ;)

    Znad krzaczastych brwi,
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty można oczywiście usunąć, zależy od zamawiającej.

      Czy ja wiem, czy się skarżę :P

      Usuń
  9. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://because-never-look-back.blogspot.com/
    3. Koncepcja: 3 kolumny! :D jasne
    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam ale chciałabym by był Severus i Hermiona
    5. Ewentualny cytat: "Prawdziwa miłość otwiera serce a zamyka... oczy - Sevmione "
    6. Inne uwagi: No nie wiem... to blog o Sevmione więc chciałabym by był na nim Severus i Hermiona. Zdaję się na Ciebie
    7. Kontakt: mail: zakochana1498@gmail.com gg: 44410428

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne szablony !!! 435 jest poptostu taki przyciągający ;*

    1. Hasło:Hasający topielec
    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .
    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55641562/tumblr_mg68517LXt1rx9233o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/33361875/tumblr_lz74kyfGuO1qjy2pno3_500_large.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    e-mail: rosemariemondragon@gmail.com
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec
    2.Adres bloga: http://urok-szczescia.blogspot.com/
    3.Koncepcje: Akcja opowiadania rozgrywa się w niewielkim miasteczku Hutson na północy Stanów Zjednoczonych. Do jednego z pobliskich liceów uczęszcza Megan - twardzielka w żałobie za swoją młodszą siostrą. Pewnego dnia poznaje osobę, dzięki której wszystko się zmieni.
    4.Ewentualne zdjęcie :
    a) http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/Adidas-selena-gomez-32789074-1179-1766.jpg
    b) http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/108396d1339481151-selena-gomez-2012-selena-gomez-2012-photo.jpg
    c) http://4.bp.blogspot.com/-sYSFJk4OU_4/T64uxWp4xzI/AAAAAAAAAgc/Qeeh4o7curU/s1600/139.jpg
    5.Ewentualne cytaty:
    Kłamstwo? Och, to mój dobry znajomy!
    6.Inne uwagi:
    -
    7.Kontakt:
    gg: 46980363

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres: http://magic-loves-us-because-we-love-it.blogspot.com/
    3. Koncepcja.
    Blog jest o dziewczynie która jest czarownicą. Chciała bym żeby siedziała na jakiejś huśtawce. Ma ciemne włosy i jasną karnacje. Prosiła bym żeby przeważały kolory czarne i szare.
    4. Ewentualne zdjęcia:https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=W6rYZufSIJBFjM&tbnid=6_0oTDKV7d0d-M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmalinowa42.blogspot.com%2F2012%2F10%2Fna-hustawce.html&ei=r8VeUdzfJYmg0QWo64HgBw&bvm=bv.44770516,d.bGE&psig=AFQjCNFlJJYBijhPfkD0_8YrCcZPtbnotA&ust=1365251830500112
    i
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=RgYsQOXwp18p6M&tbnid=ErWJpu8MLl9bQM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fhpidpn.blog.onet.pl%2F2006%2F09%2F25%2Frozdzial-xv-pierwszy-dzien-w-szkole-i-prezent-od-merlina%2F&ei=2sdeUbLMGabC0QXSv4CwBg&bvm=bv.44770516,d.bGE&psig=AFQjCNH0ii0giZH5wZskDnsrUXg0qR2ZzA&ust=1365252427079325
    5. Ewentualny cytat. ''I will always remember..''
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt GG.: 45530902

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Hasło: Hasający topielec

    2.Adres bloga: http://severus-i-hermiona.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Chciałabym by był trzy kolumnowy. Kolor kolumny: biały. Kolor szablonu: obojętnie, byle nie zielony. Chcę też by Severus Snape i Hermiona Granger występowali w tym szablonie.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat:
    W poszukiwaniu szczęścia zgubiłam się w Twoich czarnych oczach...

    6. Inne uwagi: Coś zaskakującego :D

    7. Kontakt:
    E-mail: aleksandra.adamczewska@poczta.onet.pl
    GG: 41528558

    Z góry dziękuje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Szablon 433, wow, brawo. No po protu rozwalił mnie, ma w sobie coś swietnego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Awww, ostatni szablon jakoś tak... Najbardziej mi się podoba, ale ten ostatni szczególnie. :)
    Pokochałam go od momentu Skinsów i teraz, jak tylko go wiedzę, od razu buzia mi się cieszy, hahah.
    Ale powtarzam, że każdy szablon przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja darzę miłością Nicholasa, więc jak tu się z Tobą nie zgodzić?! :D

      Usuń
  16. A wiesz, że ja też caaaaaaaaaały ten tydzień czułam się jak trup? Więc wiem, co masz na myśli. Acz nie zgodzę się z tobą co do pory roku: NIE-NA-WI-DZĘ-WIO-SNY!!! Nie cierpię tej pory roku :( Ja to bym chciała teraz jesień, bo fakt faktem, ze śniegu mało, tak wiec za deszczem tęsknie. To znaczy... wiosna jak wiosna, byleby tylko słońca nie było! Bo to jest dla mnie -30 do humoru. Tak więc... 20 stopniu i chmury, kompletna szarość na niebie. I ja jestem za!
    Tak, masz rację,d ość już tej paplaniny, szablony i szabloniki!
    AAAAA!!!!! Znowu muszę cierpieć i klikać na "[PODGLĄD/POBIERZ] zamiast na podglądzik! :(
    433 - hah, ale świetny cytat! <3 Wasze szablony to naprawdę skarbnica doskonałych cytatów, dzięki nim poznałam nawet doskonały wiersz szymborskiej pt. "Nienawiść" i wywalczyłam u mojego nauczyciela języka polskiego omawianie go na lekcji xD Generalnie patrząc na tego Pana w płaszczu nasunęła mi się tematyka fantasy, ale tam dalej widzę walczących, więc to może tematyka gier czy czegoś podobnego i nie ma w tym ani grama fantasy. Niemniej bardzo fajne to ^^ Niby widać sporo światła, jednak kolorystyka ponura, pasująca bardzo dobrze do klimatu przedstawianej sceny. Eee tamm, dla mnie to i tak fantasy! xD
    A spoko... :| Dopiero tera przeczytałam opis tego szablonu, jak już go skomentowałam :| Ale to oznacza... ŻE MIAŁAM RACJĘ!! :D W sumie to dziwne: zawsze wszystko czytam, a wtedy jakoś tak nie chciało mi się na moment, a potem o tym zapomniałam xD
    434 - hahaha, jaki fart, rzeczywiście! To się nazywa urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą jednocześnie w czepku urodzonym xD Ojej, aż mi się spać zachciało, chociaż barwy jasne! Niech nikt nie mówi o spaniu, jak już wcześniej wspominałam, cały tydzień chce mi się spać xD Co prawda ona tu czyta na leżąco, ale fakt faktem, że książkę zauważyłam dożo później, a i tak jak na nią patrzę, to mi oczy łzawić zaczynają, przygotowując się do ziewnięcia. Ale szablon bardzo ładny :D
    435 - postać ładna, powiadasz? Ano fakt! A i aura taka magiczna, a jak wiadomo, uwielbiam taką. I jaki cytat! *__* Magiaaa, magia <3 I fajna jest ta dziwna zieleń :D
    436 - o, dawno nie było tu rysuneczków. Urocza ta postać, taka pocieszna, zwłaszcza ten jej uśmieszek :D Taka ot, spokojna czarodziejka obserwująca jak jej wilk wyje do księżyca... Spoko :D Tajemniczy klimat, wiec nada się do wielu tematów bloga.
    437 - ...kim on jest? :D
    Przystojny jest, to fakt ^^ Podoba mi się strasznie kolorystyka jest najlepsza! <3 Ale więcej nie powiem, bo i nie wiem, co :D
    DYSZKA?! To żeś kochana zaszalała! I to się jak najbardziej chwali, widać faktycznie jesteś bardzo ambitna, jak już wcześniej na czacie wspomniałam ;) To rzeczywiście będzie ciekawie, ale wierzę w ciebie i trzymam kciuki! :D
    No więc czekam na kolejne wpisy moich ulubionych szabloniarek i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham wiosnę i lato i może być nawet 40 stopni na plusie. Po prostu ubóstwiam gorąc. Jestem chora. Co do dziewczyny tak bardzo, bardzo ładna! ^^ Rzeczywiście rysunków jest mniej. Dlatego się pojawiło...Co do 437 - to Nicholas Hoult! Myślę, że za niedługo zacznę je wykonywać, wiem że na pewno w kwietniu nowy post będzie. ^^
      Również pozdrawiam.

      Usuń
    2. Już myślałam, że się odpowiedzi nie doczekam :(

      Usuń
    3. Wybacz za dużo już na głowie mam, szkoła i te sprawy :D.

      Usuń
  17. 10 zamówień? Szalejesz :D Niestety nie skorzystam iż na jedno czekam na drugim blogu mam cudo Avii a więcej blogów nie mam :( Jak stworzę kolejny, od razu licz na moje zamówienie :D
    433 - Ten wojownik mnie oczarował. Po prostu coś pięknego. Te kolory, zgniły zieleń i wtapiająca się czerń, ach! Dodatkowo ten cytat, który ukazuję jak myślę trochę opis bloga. Ogółem postacie boczne, mam na myśli wojowników jadących na koniach ukazali także coś w szablonie. Po prostu REWELACJA!
    434 - Te ciepłe kolory, pomarańcz... Od razu zachęciły mnie do dalszego komentowania :) Dziewczyna przymila wejście na bloga, i wskazuje na przytulność. Jeszcze te róże ze wzorem na bokach coś pięknego :)
    435 - A w tym szablonie zakochałam się od razu. I stwierdzam że dziś dominuję nad innymi :) Ta dziewczyna od razu przykuwa wzrok a jej wzrok zabiera władzę nad samym sobą. Ogółem nie wiadomo czy blog jest dobrem czy złem. Z jednej strony te ciemne kolory nieopodal i charakter szablonu pokazują jedną stronę, a druga każe spojrzeć z innej perspektywy na uśmiech dziewczyny, turkus pojawiający się obok niej... CUDO!
    436 - Bajka, lecz jako iż nie jestem fanką takich pań jak jest po lewo, wolałabym aby szablon był bez niej. Oczywiście nie bierz tego do siebie bo ja tylko piszę a ty tworzysz takie cuda :) Wilk z pełnią wywołały u mnie uśmiech, a treść cytatu tak bardzo przykuła moją uwagę że nie mogłam się od niego oderwać :)
    437 - Nie znam tego pana, ale jedno wiem. Oczarował mnie na zabój! Wzrok mężczyzny po raz kolejny dziś przykuł uwagę, oraz jego strój. Z jednej strony dżentelmen w garniturze a z drugiej w kurteczce z bajeczną mimiką twarzy. Jeszcze ta czerń... Ach!
    Się rozpisałam. Mam nadzieje że nie będziesz krzyczała... Weny życzę przede wszystkim i Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że szablony przypadły do Twojego gustu. Nie mam zamiaru krzyczeć, lecz dziękować. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. Twoje szablony są niesamowite <3 Wątpię, żebyś zrobiła dla mnie szablon. Ale mimo wszystko postanowiłam spróbować. Button dodany. Mam nadzieję, że wybrałabyś mnie, bo mocno mi zależy na tym szablonie. Spróbowałam zamówić już u Bee, ale ona wybierze tylko jedno ze zamówień, więc wątpię w moje szczęście


    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://sibuna-peddie.blogspot.com/
    3. Koncepcja: -
    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.youngmalecelebs.net/galleries/duffield/Duffield013.jpg

    http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Jade-Ramsey-jade-ramsey-31677935-360-480.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr415/2b3049c0001432ea4fe7004c/Untitled%202.bmp.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-LF-O3fnglqA/UD-pHNTOIQI/AAAAAAAABKk/1s9-mS8ug98/s1600/Anubis_House.jpg

    5. Ewentualny cytat: Miłość? Przyjaźń? Co za różnica, kiedy dla mnie liczą się tylko twoje uśmiechnięte oczy
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: marked1399@gmail.com lub gg : 5554988

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam ... Twoje szablony są niesamowite .. Bardzo podoba mi sie nr 435 .. ;D

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jedyne czego oczekuję to to, żeby na szablonie znajdowały się konie ... Resztę zostawiam Tobie .. ;D

    4. Ewentualne zdjęcia: Nie potrafię znaleźć odpowiednich ..

    5. Ewentualny cytat: "Jazda konna jest sztuką, której trzeba uczyć się przez całe życie"

    6. Inne uwagi: Nie ma ..

    7. Kontakt: izusiowa12@gmail.com

    Too .. Może mi się poszczęści ..

    OdpowiedzUsuń
  21. Witajcie!
    O, a ja nie chcę zamawiać szablonu, lecz mam pytanie do Jill.
    Ten - http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon288-350978403?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=41 - szablon jest idealny; widzę, że był zamówiony, ale nie jest w użyciu. Czy jest możliwość zmiany napisu na "Book Addict" (tą samą czcionką, co "Grupowo")? Nie chcę sama ingerować w Wasze cudne dzieła i boję się, że coś zepsuję. Proszę o kontakt w tej sprawie na blogu:
    http://in-relationship-with-books.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.
    A szablony Weasleyowej - cudo! *_____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale pytania składamy w podstronie "pytania". ^^

      Usuń
  22. Strasznie walczę o jakikolwiek szablon dla mnie więc może dzisiaj będę miała szansę :)

    1. Hasło: Hasający topielec
    2.Blog : http://hope-nadzieja-na-lepsze-jutro.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szaro- zielona kolorystyka najlepiej, jakieś drzewa w tle. Może broszka z kosogłosem, strzykawka, coś w ten deseń i najlepiej rudowłosy chłopak dziewczyną ze zdjęcia które podaje niżej.
    4.Ewentualne zdjęcia:
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/22987993/Joanna+Pacitti+Joanna.jpg
    5.Ewentualny cytat:-
    6.Inne uwagi:-
    7.Kontakt: alicja_duda@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://shadow-story-dramione.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Połączenie barw zielono-czerwonych

    4. Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-Y4undErTAtQ/UV24famY4pI/AAAAAAAAUP8/7qYQe9LOxsQ/s1600/tumblr_mkmlwbYzHG1s9zbc1o1_400.jpg (ale niekoniecznie)

    5. Ewentualny cytat: we accept the love we think we deserve

    6. Inne uwagi: Blog o tematyce DRAMIONE

    7. Kontakt: 3013851

    OdpowiedzUsuń
  25. Doskonale Cię rozumiem - ja także okropnie się czuję przez tę pogodę. Jak nie pada śnieg, to deszcz i dodatkowo wieje silny wiatr. Oddałabym królestwo, aby było już lato. Niestety wiosny nie lubię bo atakuje mnie wtedy fala alergii ;D Ale przejdźmy już do szablonów.

    Szablon 433 jest niesamowity! Prawdziwie magiczny. Uwielbiam takie kolory - delikatne, ale skutecznie przykuwające wzrok. Cytat wzmaga tajemniczy klimat i nadaje mu niepowtarzalny charakter. Nie wiem dlaczego, ale wygląd szablonu od razu skojarzył mi się ze światami Tolkiena, którego osobiście kocham całym sercem.
    434 także jest prześliczny. Taki ciepły, utrzymany w przyjemnych barwach. Bardzo miło się na niego patrzy. Najbardziej urzekły mnie w nim róże, które są moimi ulubionymi kwiatami.
    435 jest jednym z moich dwóch faworytów w tej notce:) Niesamowicie podobają mi się oczy dziewczyny. Mają piękny, głęboki kolor. Także bardzo fajny jest wykorzystany cytat. Do gustu przypadł mi układ kolumn.
    456 zdobył u mnie pierwsze miejsce :) Ta dziewczyna, wilk wyjący do księżyca oraz cytat stworzyły niesamowicie magiczny klimat. Taki tajemniczy, może nawet odrobinę mroczny. Wpatrywałam się w niego przez kilka minut, bo nie mogłam oderwać od niego wzroku. Cudo.
    W 457 spodobał mi się ten przystojny pan xD Oprócz tego kolorystyka przypadła mi do gustu oraz świetny cytat.

    Wszystkie szablony ogromnie mi się podobały i życzę Ci równie dobrych prac w przyszłości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na to lato, moja droga! Też oddałabym wszystko!

      Dzięki za miłe słowa, pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  26. Uch, niesamowite prace. Szczególnie podoba mi się... ach, wszystkie są piękne! Nie będę tutaj losować faworyta. :) W każdym razie, pokusiłam się o zamówienie szablonu.

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: http://fantasies-sherry.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jako, iż tematyka bloga to fantasy, to prosiłabym o szablon.. jak to określić... magiczny! Najlepsze by było tło w którymś z odcieni koloru niebieskiego, szarego bądź ewentualnie czarnego, lub zielonego. Nie chcę, aby tło było zbyt ciemne, ale też nie może być zbyt... pozytywne, optymistyczne, radosne. :)

    4. Ewentualne zdjęcia: http://aeternum-art.deviantart.com/art/I-Love-the-Rain-276450892

    albo: http://phatpuppyart.deviantart.com/art/A-Light-Unto-My-Path-318332083

    bądź: http://magica-28.deviantart.com/art/Forever-Dreaming-317769386

    5. Ewentualny cytat: Prosiłabym o wyróżnienie napisu: "Between dream and reality", a gdzieś niżej dodać jeszcze napis: "Walcząc ze swoim przeznaczeniem..."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: Alti15@wp.pl gg: (na które wchodzę rzadziej niż e-mail): 44040073

    OdpowiedzUsuń
  27. 435! 435! Ojenyjenyjeny! Jakie cudo!!! Tylko ta sama twarz trochę nieprzyjemnie zachodzi na tą siedzącą... Ale ja tam nie widzę tego!!! Jest taki cudowny! Te kolory! Ten cytat! Ta dziewczyna!
    Piękne *___*
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem za 436 :3. Po prostu mi się najbardziej spodobał, mimo ze wszystkie są piękne :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał. Ja sama na początku nie byłam co do niego przekonana, ale zmieniłam zdanie po tylu pozytywnych komentarzach :).

      Usuń
  29. Witam! Wykonujesz naprawdę przepiękne szablony, więc chciałam, abyś wykonała jeden także i dla mnie :)

    Hasło: Hasający topielec!
    Adres bloga: www.walczacymarzyciele.blogspot.com
    Koncepcja: Chciałabym, aby blog był utrzymany w jasnych pastelowych kolorach. Wybór koloru pozostawię Tobie,byle żeby nie był to róż.
    Ewentualne zdjęcia: blog jest o tematyce anime "Naruto" więc zapewne chciałabym jakieś jego zdjęcie. Tutaj mogę Ci dać wolną rękę za to w opowiadaniu występuje jeszcze jedna bohaterka, którą też chciałabym uchwycić, tutaj kilka zdjęć, wybierzesz te, które najbardziej Ci się spodoba :)

    http://imageshack.us/photo/my-images/854/543411.jpg/

    http://imageshack.us/f/543/prettyanimegirl.jpg/


    http://img841.imageshack.us/img841/272/hasekuraairifull368878.jpg

    Co do Naruto to możesz wykorzystać te zdjęcia:
    1. http://imageshack.us/photo/my-images/823/410578narutouragannyexr.jpg/
    2. http://imageshack.us/photo/my-images/33/410589narutouzumakinaru.jpg/

    Oczywiście gdybyś chciała wykorzystać jakieś inne jego zdjęcie to oczywiście nie mam nic przeciwko. Najważniejsze to aby na szablonie znalazła się ta para :)Jeżeli znalazłabyś w internecie jakiś obrazek z długowłosą, ciemnowłosą dziewczyną ( z anime ) i ciemnymi niebieskimi oczami to również nie mam nic przeciwko :) Byle by wyglądała coś na wzór tego, bo taka jest opisana w moim opowiadaniu :)

    kontakt: email- harumi.kotako@gmail.com
    gg:46479105

    Liczę, że pozytywnie rozpatrzysz moją prośbę. Pozdrawiam serdecznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak dla jasności.

    433 - szablon dla Bolka, tematyka musiała być fantasy. I szablon *ojajejukochamcię*.

    435 - cytat (ba, cały szablon!) jest genialny, ale mam małą uwagę - czy tylko mi słowa trochę ucina u góry?

    436, 437 - Huhuhu, Jill może czuć się bezpieczna, znalazłam sobie nową szabloniarkę do męczenia o szablony xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesław edit: I faktycznie, czy te karty będzie można usunąć? Bo nie będę z nich korzystała :)

      Usuń
    2. Tak, wystarczy, że wejdziesz w strony -> pokazuj strony jako i zmień z karty na górze w linki boczne :).

      Usuń
  31. Witaj :)
    Widać, że po powrocie masz NAPRAWDĘ dużo weny. Te szblony są takie różnorodne. A co do tytułu posta: zgadzam się w 100%

    433 - Od razu skojarzył mi się z książką "Zwiadowcy". Czuć od niego taką siłę, determinację (?), nie umiem się wysłowić, ale poprawia humor w taką pogodę.
    434 - spojrzałam i od razu miałam ochotę usiąść przy kominku z czekoladą i się grzać. Tskie błogie lenistwo - chyba najlepszy dzisiejszy.
    435 - brak słów :)
    436 - szczerze, to nie mam pojęcia co mogę o nim powiedzieć poza tym, że czekam na pęłnie i do lasu :)
    437 - Ech, zdecydowanie poprawił mi humor w taką pogodę. Oby takich więcej XD

    I na koniec prośba-zamówienie. Będę Ci się chyba narzucać do końca świata, ale ja naprawdę chcę szblon od Ciebie :)
    Szczegóły:
    1. Hasło: Hasający Topielec!
    2. Adres bloga: historia-hermiony-riddle.blogspot.com
    3. Koncepcja: chciałabym, żeby sprawiał wrażenie "magicznego" jak np. w szablonie 42, 410 czy 349. Nie chcę, żeby był mroczny. Kolorystyka - dowolna.
    4. Ewentualne zdjęcia: ---
    5. Ewentualny cytat: nie musi być - Hemiona Riddle + Draco Malfoy / Nienawiść jest siłą przyciągającą
    6. Inne uwagi: Tematyka: Hermiona i Draco (oboje ślizgoni).Błagam o trzykolumnowy. Jeśli tylko się da, chcę żeby na pierwszy rzut oka było czuć od niego magię, żeby osoba czytająca nie chciała odwracać od niego wzroku :)
    7. Kontakt: domulinda@wp.pl lub domcia772@gmail.com
    Odnośnik do strony już u mnie jest :)

    Pozdrawiam - Flo :*

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło: Hałasujący topielec
    2. Adres bloga: http://stowarzyszenie-mp.blogspot.com
    3. Koncepcja: Stowarzyszenie "Młode Pokolenie" zrzesza ludzi piszących o Nowym Pokoleniu z Harry'ego Pottera, tak więc chciałabym na nim znaleźć Hogwart, jakieś dwie rude dziewczyny, może jakiegoś bruneta i rudego chłopca - słowem Młodych Potterów i Weasley'ów i cytat, poza tym daję wolną rękę :)
    4. Ewentualne zdjęcia: Zdaje się na Pani cudowny gust :)
    5. Ewentualny cytat: Tylko napis "Stowarzyszenie "Młode Pokolenie"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: gg: 8173259, mail: h_ciborowska@wp.pl

    Z góry dziękuję.

    ps: Wasz button znajduję się w zakładce "Współpraca" od dłuższego czasu zresztą ;P

    Pozdrawiam,
    Aprilias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro prowadzimy współprace, to jest możliwość zamówienia bez kolejki ;)

      Usuń
    2. No to jeśli mogę prosić - BARDZO PROSZĘ! Kiedy tylko któraś z Pań będzie miała czas, bo to co mamy teraz (proszę sobie zobaczyć) niestety nijak ma się do tematyki i w żaden sposób nie pasuje, chociaż Scarlett bardzo się starała ;)
      A.

      Usuń
    3. To poproszę na maila jeszcze raz zamówienie i nick wybranej szabloniarki :)

      Usuń
  33. Tony, Tony, Tony <3<3<3 - Tyle Ci powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, wiosna zdecydowanie mogłaby już przybyć to fakt!
    Bardzo ciekawe te szablony! Kurde wiem,ze to głupie, ale chciałabym być ta "wybraną'. No ale pewnie mi się nie uda, cóż i tak nie zaszkodzi spróbować.

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: www.misterna-rozgrywka.blogspot.com

    3. Koncepcja:Prosiłabym o szablon , na którym będzie młody chłopak i dziewczyna(wiecej szczegółów->inne uwagi

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: "I schwytał (...) pradawnego węża, którym jest Diabeł i Szatan, i związał go na tysiąc lat."

    6. Inne uwagi: w związku z moją prywatną wizją tego szablonu chciałabym omówić szczegóły prywatnie poprzez maila. Tam podam dokładniejsze instrukcje.!Z góry dziękuje za poświęcenie mi czasu.Proszę o szybki kontakt.

    7. Kontakt: oliwkaa93@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://podwojna-gra.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Chciałabym, aby na szablonie pojawiła sie Taylor Swift. Kolorystyka dowolna. Byłabym wdzięczna, gdyby jednak nie byłyby to zbyt szare kolory, oraz pstrokate. Zależy mi na "spokojnym" szablonie.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Upodobałam sobie sesję "Red", dlatego byłabym wdzięczna, jeśli udałoby się umieścić zdjęcia z akurat tej sesji.
    5. Ewentualny cytat:
    -
    6. Inne uwagi:
    Nie wiem, czy mogę sobie na to pozwolić, ale prześlę link, pod którym znalazłam właśnie pasujące mi zdjęcia. [http://www.taylorpictures.net/thumbnails.php?album=1774]
    Cieszyłabym się, gdyby zawarte były te w czarnym kapeluszu i w okularach, ale to tylko taka mała moja uwaga :)
    Pozostawiam wybór szabloniarce.
    Byłabym również wdzięczna, jeśli udałoby się zrobić karty, w taki sposób jak w szablonie 434. Nie chodzi mi o dokładne odwzorowane, a właściwie o ten "owalny" krztałt kart.
    7. Kontakt:
    balladyna95@gmail.com

    button został umieszczony w zakładce "Linki"

    Pozdrawiam i życzę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Hasło: Hasający topielec

    2.Adres bloga: http://dramioneczyfremione.blogspot.com/

    3.Koncepcja: Odcienie czerwieni i brązu

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://images5.fanpop.com/image/photos/31300000/hermione-granger-hermione-granger-31322574-360-450.jpg

    http://gwiazdybrytyjskie.blox.pl/resource/normal_emma_watson_headshot3.jpg

    5. Ewentualny cytat:

    "Od przyjaźni do miłości, krótka droga wiedzie, lecz od nienawiści miłość jest o krok."

    6. Inne uwagi: Najlepiej jakby był 2-kolumnowy

    7. Kontakt:
    E-mail: natalia290999@gmail.com
    GG: 46744689

    Button jest.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Hasający topielec
    2. Blog: wieza-nienawisci.blogspot.com
    3. Koncepcja: Szablon.. prosiłabym, aby był on taki tajemniczy. To blog o wymyślonej krainie. A więc proszę, żeby na szablonie znalazł się smok ( to bardzo ważne, odgrywa drugą główną rolę ) oraz jakaś dziewczyna taka jak na moim obecnym szablonie ( lub jak na 1 wolnym z tej notki ). Nie mam do niej linku, ale mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi? W tle proszę ogień, może takie stare, drewniane chatki, las..
    4. Cytat:
    Najboleśniejszą prawdą jest odkryć kłamstwo
    lub ( wybierz, który lepiej pasuje )
    Wszyscy ludzie kłamią kiedy się boją

    5. Inne uwagi: Brak.

    Link do ZS w Spisie Treści. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, przepraszam. Zapomniałam dodać kontakt.

      email: juleczka257@interia.pl

      Usuń
  38. 1. Hasło: Hasający topielec :3
    2. Adres bloga: http://arisa-w-aka.blogspot.com
    3. Koncepcja: Tematyka Naruto, Akatsuki. Najlepiej, żeby na obrazku była dziewczyna z czarnymi włosami, czerwonymi oczami i czarnymi, anielskimi skrzydłami. Ciemne kolory + odcienie czerwieni. NIE DAWAJ RÓŻOWEGO.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "A więc czy umierając nie powinniśmy się uśmiechać?" - Meanness
    6. Inne uwagi: Najlepiej, żeby ułożenie strony zostało jak jest
    7. Kontakt: gg: 45189315

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj!
    Chciałabym złożyć zamówienie:
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Link do bloga: http://ghost-gift-and-only-she.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Układ jest mi obojętny, ale kolorystyka nie do końca. Wszystko byle nie czerń! Może jakieś brązy, fiolety czy coś w tym stylu. Coś z pazurem!


    4. Linki do zdjęć:
    nie mogę się zdecydować między tym, a tym
    http://i4.mirror.co.uk/incoming/article1383149.ece/ALTERNATES/s615/Little+Mix+
    http://toyaz-world.net/wp-content/uploads/albums/s16/toyablogger31/little-mix-schooolgirls123.jpg
    Na blogu dziewczyny maja w sobie demona, więc wybór zdjęcia zostawiam dla cb :)
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/11/08/article-0-15AD6E05000005DC-829_634x367.jpg

    RESZTA EWENTUALNA DO TŁA:
    http://data.whicdn.com/images/53734503/tumblr_mgn2ii0z2T1qij426o1_250_large.png
    http://data.whicdn.com/images/57146259/BGxrB9ZCEAEZYeP_large.jpg_large
    http://data.whicdn.com/images/57141162/tumblr_m9d6jfxoAG1ruxkz8o1_500_large.jpg
    5. Cytat: "I've been living on the dark side and I don't like what I see
    But it seems as though the dark side has taken over me"

    6. Inne uwagi : Bardzo proszę, aby na pierwszym planie była dziewczyny :)

    7. Kontakt: email : kasiababiarz1@o2.pl
    twitter: @_Stereo_Soldier
    gadu-gadu : 23553869
    Mam nadzieję, że zdecydujesz wykonać się moje zamówienie:)
    Pozdrawiam
    Sammi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą!
      Zakochałam się w ostatnim szablonie!

      Usuń
    2. Aaa no i button już jest :3

      Usuń
  40. Bardzo, bardzo dziękuję za szablon, jest naprawdę piękny :) Przepraszam za to, że poprosiłam o jego wykonanie, a później zawiesiłam bloga, ale tak wyszło... Mimo wszystko ustawię go i będzie pięknie wyglądał gdy znów zacznę pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam dodać, że jest idealnie taki, jaki sobie wyobrażałam :) Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :)

      Usuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  42. Witaj!;D
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Link do bloga: http://tworcakremowki-namieszlgranger.blogspot.com
    3. Koncepcja:Kolorystyka raczej w złotych kolorach, odcieniach rubinu, gdyż jest to Fremione jak wiadomo Gryffindor i te sprawy:) chociaż gdybyś miała jakąś koncepcje w tajemniczym klimacie to nie mam nic przeciwko;D


    4. Linki do zdjęć: Nie mam zbytnio pomysłu na zdjęcia dlatego wolałabym żebyś wybrała jednak coś zupełnie innego niz wstawiłam tutaj jako linki:P https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTR-I2CYyK7TFeh8UDfpiZCG7WtXjH-QTiwK8XmSAVn9wVaZS5xmQ lub http://4.bp.blogspot.com/-10-aLnhPaDU/UGrEh-5Q_0I/AAAAAAAAACc/EhvPeRMlG3o/s760/fremione_7___ball_time_by_akaforbidden-d4al4kv.jpg
    chociaż wolałabym zebys wybrała coś zupełnie innego, bo ja zbytnio nie mam pomysłu na zdjęcie:)


    5. Cytat: Nie mam żadnego, ale zależy mi żeby była na szablonie nazwa bloga czyli ,,Jak twórca kanarkowej kremówki namieszał w głowie Granger"

    6. Inne uwagi : Całą koncepcje zostawiam Tobie, gdyż widzę, że masz naprawdę fajne pomysły:)

    7. Kontakt: email :martaweasley73@gmail.com
    gadu-gadu : 11815120
    Mam nadzieję, że wybierzesz moje zamówienie, bo bardzo zależy mi na tym by szablon był wykonany przez tak profesjonalną stronkę
    Pozdrawionka Marta Weasley:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj,

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga:
    http://wish-you-were-here1.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nagłówek ze zdjęciami na samej górze bądź trochę z boku, gadżety po prawej. Całość w ciemnych kolorach - mrocznych.. resztę pozostawiam twojej wyobraźni :)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    TŁO
    http://www.tapeta-las-mroczny.na-telefon.org/tapety/las-mroczny.jpeg
    NA PIERWSZYM PLANIE
    http://weirdmee.deviantart.com/art/heather-1-322053496
    http://3.bp.blogspot.com/--VoJ2UBrjOo/TbYJ2Z9YG6I/AAAAAAAAAGA/Ke9z4Y9TKys/s1600/Tom_Felton_2.jpg
    W ODDALI
    http://gretatu.deviantart.com/art/Green-shades-294858094
    I
    http://i2.pinger.pl/pgr418/1799be130028a1fd4d467b64/TVD-damon-salvatore-6713316-480-360.jpg
    LUB TO
    http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/wallpapers/431276_jen_somerxolder_akter_dyejmon_salvatore_dnevniki_v_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg
    I TO GDZIEŚ "PRZEPLECIOE" MIĘDZY ZDJĘCIAMI (JEŚLI TO NIE PROBLEM):
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnL4Bfr21GvMK1q3fl6uUjyBXBZ8DcPDqIlpG9dv2GtgcyOqURFA
    http://static.freepik.com/darmowe-zdjecie/dymu-powietrza-t%C5%82o-dym_19-120291.jpg

    Jeśli zdjęcie będą w złej wielkości, albo jakości to możesz wybrać inne według twojego gustu. A jakbyś miała kłopot z pobraniem czy coś, to wtedy bym mogła ci je wysłać. I jeśli tło (ten las) nie będzie pasować to wystarczy czarne tło.
    Mam nadzieje, że nie narzuciłam za dużo zdjęć :D

    5. Ewentualny cytat: "When the clock strikes midnight..."

    6. Inne uwagi: Jestem otwarta na wszelkie twoje pomysły

    7. Kontakt:
    e-mail: fotia96@o2.pl
    gg: 43324048

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.
    Mam nadzieje, że pozytywnie rozpatrzysz moją prośbę:)Button już wstawiam

    Twoje szablony są cudowne. Do gustu najbardziej przypadł mi 435 i 437. Są wspaniałe! Kolorystyka i układ *__* i zdjęcia ^_^
    Przy okazji mam pytanko. Jakiego programu używasz do tworzenia szablonów? I kiedy można się spodziewać twojej decyzji dotyczącej wyboru zamówienia?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej ;).
    1. Hasający topielec
    2. http://fremionelicious.blogspot.com/
    3. Nagłówek ze zdjęciami u góry, gadżety po prawej stronie. Wolałabym by był on zrobiony w ciepłych barwach, delikatnych. Oczywiście chciałabym by pojawiły się zdjęcia Hermiony i Freda, razem czy osobno. Obojętnie. Resztę pozostawiam tobie ;). Twoje szablony są śliczne, zwłaszcza te na Weasleyach ^^.
    4.Ewentualne zdjęcia: jak już wspomniałam Hermiona i Fred.
    5. Ewentualny cytat: Na pewno w nagłówku powinien znaleźć się tytuł, a cytat hmmm może być ten co już jest na stronie. Ale jeśli masz jakieś ciekawe pomysły chętnie przyjmę propozycje ^^.
    6. Inne uwagi: brak.
    7. honeyed.girl97@gmail.com
    Zapoznałam się z regulaminem, mam nadzieję, że zdecydujesz się wykonać moje zamówienie. Ze zrobionych szablonów najbardziej podobały mi się 434 i 435 *.*.
    Pozdrawiam,
    Honeyed Girl.

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://mistycznaakademia.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Chcialabym by ramki byly szare, a tlo czarne polaczone z jakims ognistym kolorem ;) Licze zreszta na CIebie ;))
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://www.freedomwallpaper.com/fantasy-wallpaper/Fantasy-Women-29139-352772.jpeg

    -https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTylC2MILPKFvCbPz208eGt1GvRCV7f0i2IHaylQIFoofVIs0QD7g

    - http://zamek-mrocznych-snow.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/706155/files/blog_pz_4704565_7183940_sz_castle_in_moszna_by_wiciaq.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    Jako tytul : Mistyczna Akademia
    Jako podtytul : Miejsce o ktorym nawet nie sniles...
    6. Inne uwagi:Jest to blog z opowiadaniem fantastycznym ;)

    7. Kontakt:
    weronikakaczmarek1@wp.pl
    gadu :31368255

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://oczekiwana.blogspot.com/
    3. Koncepcja: szablon w delikatnych kolorach (fioletowy czy kremowy)
    4. Ewentualne zdjęcia: zdjęcia aktorki Dianna Agron:

    http://4.bp.blogspot.com/-H5QwG8gHwx0/UTRxUfq24KI/AAAAAAAACnw/UHZahpf4rj8/s1600/Dianna-Agron-01.jpg

    http://ilarge.listal.com/image/1655213/936full-dianna-agron.jpg

    i postaci Draco Malfoya:

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-32824247-900-600.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/-FaWJtgy87oc/T8ZGTy9gX2I/AAAAAAAAABA/2ptfok9x9dY/s1600/AtNirKdCEAEFQUo_large.jpg

    te zdjęcia żeby były na górze a wszystkie gadżety i posty poniżej :)
    jeśli zdjęć za dużo to wszystkie nie muszą być :)

    5. Ewentualny cytat:
    taki tytuł: Oczekiwana Miłość Clary...
    i mniejszą czcionką: czy zdoła przetrwać wszystko...
    6. Inne uwagi: najważniejsza w opowiadaniu jest dziewczyna :)
    posty pośrodku i z dwóch stron gadżety, ale żeby one nie najeżdżały na obrazki (obrazki najlepiej na górze)
    wszystko oddaje tobie, wiem, że na pewno będzie pięny szablon ^^
    7. Kontakt: e-mail: ass.asiula96@gmail.com
    gg: 46615926

    dziękuje bardzo, jeśli przyjmiesz moje zamówienie :**
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hasło: Hasający topielec :D
    adres bloga: ucking-big-love.blogspot.com :)
    koncepcja: Najlepiej szablon w ciemnych kolorach :D
    ewentualne zdj:
    http://data.whicdn.com/images/57799060/tumblr_mknd1bpeur1rbrqnmo1_400_large.jpg

    http://data.whicdn.com/images/57369319/tumblr_mkovdsWM4e1snpug2o1_500_large.jpg

    To jak bd ułożone to juz zalezy od Twojej inwencji twórczej :)

    Ewentualny cytat: "Naucz mnie kochać od nowa.."

    Inne uwagi: Chce aby klimat szablonu byl utrzymany w takim tajemniczym klimacie :D

    kontakt: karry1dd@gmail.com

    Bardzo proszę o rozpatrzenie mojego zwmówienie <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://ona-black.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Główna bohaterka jest ślizgonką, więc może pojawić się coś z tego motywu. Kolorystyka jest mi w sumie raczej obojętna.

    4. Ewentualne zdjęcia: Prosiłabym, aby znalazła się na nim Delta Goodrem (główna bohaterka opowiadania)

    5. Ewentualny cytat: Nikt nie mówił, że będzie łatwo

    6. Inne uwagi: raczej takowych nie mam

    7. Kontakt: izabela.duzala@gmail.com gg: 121027

    Może w końcu uda mi się załapać na jakieś zamówienie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i zapomniałam. Układ najlepiej dwukolumnowy i zależy mi, aby strony były poziomo. :)

      Usuń
  49. dziękuje ci, że przyjęłaś moje zamówienie!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję, żw wybrałaś moje zamówienie ;**. Już nie mogę się doczekać aż go zobaczę ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nie jest jeszcze za późno by poprosić cię by pasek gadżetów pojawił się nie po prawej stronie, ale u góry pod nagłówkiem? ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  51. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://szareoczypantery.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Kolorystyka ciemna, chciałabym czarnowłosą dziewczynę w towarzystwie czarnej pantery.

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: Nie możesz zmienić przeszłości, ale przeszłość zaw­sze pow­ra­ca, żeby zmienić Ciebie. Zarówno twoją te­raźniej­szość jak i przyszłość

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: sjewticz@gmail.com

    P.S
    Twoje szablony są piękne. Najbardziej podoba mi się trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  53. 1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: http://andyoureyesirresistible.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Najlepiej w pastelowych kolorach , szablon nawiązujący do zespołu One Direction i Seleny Gomez. Może on przedstawiać tylko główne postacie Zayna Malika ,Selene[Rose]( Bardziej jako para) i Harrego Stylesa ( jako ich przyjaciela). Pasją bohaterki jest taniec i śpiew więc może być tam jakiś tego element.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - https://www.facebook.com/ajax/messaging/attachment.php?attach_id=790f1d1a9966989b11076fcbd1754c47&mid=mid.1366493264136%3A688407c82a2bccb881&hash=AQBQRHCSu65XvcRB
    - http://weheartit.com/entry/59086416/via/dhmhtra_armirioti
    - http://weheartit.com/entry/57809232/via/starlicios
    - http://weheartit.com/entry/56318734
    - http://weheartit.com/entry/59087403/via/plusirishh
    5. Ewentualny cytat:
    "Hi , what your name ?" - małe
    " Love of your life" - większe xD
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: kasia.malinka@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń