g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.04.2013

[450-453] Getting over you.

Pisząc pierwszą notkę na zaczarowanych czuję się trochę nieswojo. Zapewne wielu z Was będzie spoglądać na poniższe szablony z dziwną miną i chodzącym po głowie pytaniem: co to ma być? Propozycja współtworzenia na tym blogu była dla mnie swego rodzaju "awansem", zarówno w świecie blogsfery, jak i pod względem graficznym.





Moim faworytem jest szablon ostatni ze względu na swój układ. Notka ukazałaby się o wiele wcześniej, gdyby nie fakt, że nie mogłam ogarnąć nowego html'a i tylko dzięki Avii (tak swoją drogą, to jesteś wielka!) udało mi się coś z tym zrobić. Tymczasem spadam na House'a i  pisać referat... 
Na dobry początek przyjmę ze dwa zamówienia, o ile ktokolwiek chciałby złożyć. Do 13 kwietnia, pod tą notką ukaże się odpowiedź.
A inspiracją do tytułu notki była piosenka Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over you, to tak na marginesie. :) 

EDIT:
Wykonam zamówienia dla:
Mrs. Everdeen i Ginny Potter. :) 

51 komentarzy:

  1. No cószszszszsz... Kraken wita :3 Kraken wita bardzo nowy talent ^.^ 451 jest świetny, bo jakże by inaczej powiedzieć, tylko wszystkie wydają mi się takie puste :[ Ale ja ostatnio nabyłam spaczenia przez zbyt częste oglądanie "nawalonych" szablonów... Cóż poradzić?
    Życzę powodzenia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hłehłehłe i masz + za to, że od razu otwiera się szablon jak kliknę na podgląd ^^

      Usuń
    2. Faktycznie, może i są trochę puste, szczególnie ten nieszczęsny CSS, ale... Jakoś to ogarnę! :)
      I dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  2. Nie można nic zarzucić twoim szablonom. Piękne są. Oby więcej takich, a sądzę, że będą i to nawet lepsze. :)


    Powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://shadow-story-dramione.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Połączenie barw zielono-czerwonych wraz z godłami Gryffindoru arz Slytherinu

    4. Ewentualne zdjęcia: http://1.bp.blogspot.com/-Y4undErTAtQ/UV24famY4pI/AAAAAAAAUP8/7qYQe9LOxsQ/s1600/tumblr_mkmlwbYzHG1s9zbc1o1_400.jpg (ale niekoniecznie)

    5. Ewentualny cytat: we accept the love we think we deserve

    6. Inne uwagi: Blog o tematyce DRAMIONE

    7. Kontakt: 3013851

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁOOO, BOŻE, PRZEPIĘKNE SZABLONY! <3
    Trudno zdecydować, który najładniejszy, ale najbardziej podpadający pod mój gust jest 451, aczkolwiek podkreślam, że wszystkie świetne. :)
    Pozdrawiam ciepło. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: http://never-changing-dreams.blogspot.com/
    Tematyka: Romans\ Całość opowiadania dzieje się w Koreii, a dokładniej w Seulu
    Linki do zdjęć:
    http://d1i45kki000yqu.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/12/Kim-Ah-Joong1.jpg
    http://star.koreandrama.org/wp-content/uploads/2007/07/Kim-Ah-Joong-8.jpg
    http://i2.listal.com/image/1358685/600full-kim-ah-joong.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/33200000/SHINee-Taemin-lee-taemin-33272934-629-960.jpg
    http://img594.imageshack.us/img594/2980/tumblrlntzm0enzt1qd0fz8.jpg
    http://img832.imageshack.us/img832/6112/tumblrm9do9oekyr1raysjy.jpg
    http://img194.imageshack.us/img194/926/tumblrlgxjv12ux01qa4rk1.jpg
    http://img152.imageshack.us/img152/2441/tumblrlntzd6uw0h1qd0fz8.jpg

    Kolorystyka i układ
    Wszystkie karty stron na górze.
    Co do kolorów to zdam się na ciebie, mam tylko kilka zastrzeżeń. Żeby nie raziły po oczach i żeby nie było to nic czarnego albo szarego.
    Tytuł: Dance and let your dreams come true.

    W razie pytań proszę pisz na gg: 10908458 albo na kurotenshi@onet.pl

    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablony mi się podobają. Zwłaszcza 451 ^-^
    Zobaczymy czym nas jeszcze zaskoczysz xD

    1. Hasło: Hasający Topielec!
    2. Adres bloga: http://gdy-nadejdzie-on.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Na tym blogu prowadzę opowiadanie o tematyce yaoi. Jednak jest to też opowieść fantasy. W tle fajnie by było gdyby znalazł się księżyc w pełni, gdzieś mógłby być miecz wbity w skałę, może też znajdować się wilk wyjący. Twoja koncepcja. Możesz dodać wiele magicznych istot xD Jednak chciałabym aby kolorystyka była mroczna, no i najlepiej by było gdyby barwami przewodnimi były: czerń, czerwień oraz biel.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/-jG5fdSxl98k/UVcRcqzovFI/AAAAAAAAAE0/O0cEna8_AC8/s400/kaith.jpg http://2.bp.blogspot.com/--zcvcIDLMwk/UVcReIniqdI/AAAAAAAAAE8/MptLEeQmVzM/s400/dorian+ai.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    6. Inne uwagi:
    7. Kontakt: meil: milosc.to.zaufanie@gmail.com gg: 45585417

    Pozdrawiam i życzę aby Twoje szablony były co raz lepsze i żebyś miała czas na ich robienie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... szablony są wspaniałe! Patrze na nie i patrze, a wciąż chciałabym zobaczyć więcej ;) Faworytem z tej notki jest chyba 451,podobają mi się takie kolorki :D
    Chciałabym też zamówić u ciebie szablon i byłabym wdzięczna za wykonanie:
    1. Hasło: topielec
    2. Adres bloga: http://cuz-everything-sounds-so-differently.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Więc na szablonie chciałabym żeby znalazł się zegarek, najlepiej jakiś okrągły, ale może być inny gdyby ci nie odpowiadał.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://1.bp.blogspot.com/-HLMdQ5fYLBI/UWXTSbqijxI/AAAAAAAAA2E/iMK43S8AseY/s1600/167869_blondynka-zamyslona-lampka-nocna.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-BhqoXWO9Vuo/UU21SijQM_I/AAAAAAAAAx0/qZTeKuXXPN8/s1600/P9IYUJHpn_rwqwanr.png

    http://3.bp.blogspot.com/-rAQvPzXx2ZM/UWXVvFSJi9I/AAAAAAAAA2Q/l3HXORkEANc/s1600/164967_kobieta-twarz-brunetka.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-L3uIc2oeGGs/UU21fhnxtXI/AAAAAAAAAx8/GkhFA4gLxRY/s1600/Jaikropka2.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-vjFFGwKXzN0/UT43sPUtRrI/AAAAAAAAAt0/E6UlWEOn1GQ/s1600/a0grssnn.bmp

    http://2.bp.blogspot.com/-fXFDu6xNTLU/UWXTInhhflI/AAAAAAAAA18/iOTRMMYwR40/s1600/166792_kobieta-modelka-makijaz-vika-levina.jpg

    Co do zdjęć, to nie chce wszystkich, tylko wybierz, jakie ci będą odpowiadać.
    5. Ewentualny cytat: Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy.
    6. Inne uwagi: Co do szablonu, to miałabym prośbę,żeby karty były z boku, nie na górze.A co do koloru, to chciałabym jakiś żywy i radosny. Nie za jasny,ale też nie zbyt ponury.
    7. Kontakt: GG - 42672023
    Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko boska, co ja napisałam. Zrobiłam pomyłkę w haśle. Miał być: Hasający topielec! Zawsze tutaj zrobię błąd, albo w ogóle o nim zapomnę... Z góry przepraszam

      Usuń
  9. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://wish-you-were-here1.blogspot.com/
    **** To mój pierwszy, ale chcę założyć drugi blog, ale właśnie potrzebny mi szablon, bo nie chcę dodawać rozdziałów bez oprawy graficznej. Jeśli to problem to założę szybko dodam rozdział(bo mam gotowy) i wyślę link****

    3. Koncepcja: Tematyka bloga:Fantastyka,romans, wampiry. chciałabym tylko aby szablon był w ciemnych kolorach (mrocznych :D), gadżety po prawej, a nagłówek na samej górze (bądź trochę na boku)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    TŁO
    http://www.tapeta-las-mroczny.na-telefon.org/tapety/las-mroczny.jpeg
    NA PIERWSZYM PLANIE
    http://weirdmee.deviantart.com/art/heather-1-322053496
    http://3.bp.blogspot.com/--VoJ2UBrjOo/TbYJ2Z9YG6I/AAAAAAAAAGA/Ke9z4Y9TKys/s1600/Tom_Felton_2.jpg
    W ODDALI
    http://gretatu.deviantart.com/art/Green-shades-294858094
    I
    http://i2.pinger.pl/pgr418/1799be130028a1fd4d467b64/TVD-damon-salvatore-6713316-480-360.jpg
    LUB TO
    http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/wallpapers/431276_jen_somerxolder_akter_dyejmon_salvatore_dnevniki_v_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg
    Jeśli zdjęcie będą w złej wielkości, albo jakości to możesz wybrać inne według twojego gustu. A jakbyś miała kłopot z pobraniem czy coś, to wtedy bym mogła ci je wysłać

    5. Ewentualny cytat: (gdziekolwiek): "When the clock strikes midnight..."

    6. Jeśli coś nie będzie ci odpowiadało zdaję się na ciebie :D

    7. Kontakt:
    to mój e-mail : fotia96@o2.pl no i gg: 43324048

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem.Mam nadzieje, że przyjmiesz moje zamówienie. Bardzo mi na tym zależy.


    453 jest po prostu zajebisty (za przeproszeniem :D). Normalnie się zakochałam w nim!!! I 451 też bajeczny :D Ale i tak wszystkie są świetne. Fajnie, że dołączyłaś do załogi zaczarowanych szablonów :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, a oto typowa skromność początkującego artysty. Ten doświadczony kierowany jest już pychą, czego Tobie oczywiście nie życzę. Ale wiesz,c o ci powiem? Gdybym to ja miała teraz pisać swoja pierwszą notkę na nowym blogu, więc można by rzec, że w "nowej pracy", napisałabym to wszystko niemal tak jak ty! Też bym się bała reakcji ludzi, więc nie spodziewałabym się cudów i ty to okazujesz w tej notce. Ale jestem pewna, że zdecydowanie przesadzasz ^^
    Mała uwaga: kiedy pięknie pojawia mi się szablon na deviantarcie, miło by było, gdyby belka była zaopatrzona również w numer szablonu, jest to o wiele wygodniejsze C:
    To jest numer... yyyeeee... 450! 450, tak. ładna liczba, co? Jeszcze niedawno pamiętam, ja się zachwycały pierwszą setką, zaraz piąta tu stuknie, haha :D Ładne rzeczy... :)
    Jej! Jakbym pokazała ten szablon mojej koleżance, która grywa w teatrach i fascynuje się aktorstwem, byłaby zachwycona. zresztą ja też jestem! Widzimy spokój i harmonie, jasne barwy wskazujące na późne lato albo wieczorną porę dnia, tak tez można. I ta kobieta - wspaniałe jest to, że nie jest ona kolejną pięknością, aktorską, piosenkarką czy innym cudactwem, tylko po prostu spokojna, piękna w swej zwyczajności Pani. Jest doskonale, jestem jak najbardziej za!
    451 - ojej, uwielbiam takie piękne czerwone usta, a jeszcze jak kontrastują z bladą cerą i czarnymi jak skrzydła kruka włosami, to już w ogóle to kocham! <3 Rany, magia...! ;o Mamy noc i taką Panią, straaasznie tajemniczą. Uśmiecha się enigmatycznie niczym Mona Lisa na jednym, i marzy na drugim zdjęciu. Pięknie... połączyłaś tła, sprawiłaś, ze idealnie się ze sobą zlałaś (nie mam pojęcia, jak to nazwać :D) Tak czy siak, jak już powiedziałam... magia! *___* A ja kocham magię i wszystko, co z nią związane. Więc bardzo możliwe, acz nie potwierdzone, że kocham cały świat... *(bredzę od rzeczy, ale spokojnie, przyzwyczaisz się, bo tak jest w każdym komentarzu). Ten szablon jest absolutnie cudowny i nie zdziwiłabym się, gdyby pozostał moim faworytem! Jestem w nim wprost zakochana!
    452 - Nie znam kolesia na tym szablonie, na początku przypominał mi Pattinsona :D Tło ciekawe, zwłaszcza ta wielka kula po lewo :D Hm, typowy amerykański Pan, co? ;> I... foka O.o No przysięgam, ze tamto białawe z okrągłymi oczami w tle wygląda mnie jak foka! A może to sowa? Ale lepiej, jakby była to foka :D
    No na tym blogu jak nie ma czegoś związanego z Potterem, to wszyscy są chorzy :D Nie martw się, wtedy nie omija to i mnie. Ale kocham to foto Emmy, no i Dramione... ja jestem zafascynowana Fremiona, zwłaszcza że w sumie od niedawna znam ten parring xD To niebieskie tło jest przepiękne! <3 Takie... zimowe! No kurcze, kocham to, kocham to, kocham! <3
    Jaki to referat? ;> No tal, Avia to jest Avia - to marka sama w sobie, czyż nie? ;) No oki, krótkie zakończenie u Ciebie, tak wiec i ja się rozpisywać nie będę - życzę ci przede wszystkim dłuuugiego żywota na tym blogu (ogólnie też xd), dobrej zabawy z nami wariatami, szybkiego trafienia do psychiatryka (im dłużej żyjesz wśród normalnych, tym gorzej dla Ciebie, skoro już tu dołączyłaś), radochy z tworzenia szablonów i wszystkiego, ci najlepsze! Witamy serdecznie! :D
    No wiec czekam na następne notki i pozdrawiam cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, jeszcze w całej swej "kadencji" (prawie, jak prezydent :D) nie dostałam tak długiego komentarza! Czytałam i czytałam, a uśmiech z ust nie schodził. Przykleił się i nie chce zejść. :D
      Po pierwsze; dziękuję, że poświęciłaś na to tyle czasu.
      Po drugie; ta Twoja FOKA to tak w praktyce SOWA, ale dobra, może być i FOKA :D :D
      Po trzecie; tak, Avia jest niezastąpiona! :D

      Usuń
    2. Czyli jednak nie jest ze mną AŻ tak tragicznie, bo o sówce wspomniałam :D Foki są... uroczsze :D Chociaż jak myślę o fokach to widzę obraz czerwonego stworzenia z czarnymi kuleczkami w postaci oczu. A czemu czerwone? Bo ze skóry obdarte... nie pytaj. A co do długości komentarzy, zobacz sobie,. jaki walnęłam w ostatniej notce należącej do Jill... Ten był raczej przeciętny. Zawsze takie były, są i być będą, także przyzwyczaj się razy dwa.

      Usuń
    3. Foki obdarte ze skóry? Mnie się od razu przypomina pewien filmik, jaki oglądałam na internecie, z tym faktem, że ze skóry obdzierali PSA! Żywego psa, tak jak stał, tak go chwycili za nogi i zdjęli z niego skórę... To było smutne i aż się popłakałam. :(
      Co do komentarzy; miło czytać takie obszerne, przynajmniej widzę, że ktoś naprawdę obejrzał szablon, a nie napisał sobie od tak. :)

      Usuń
    4. A widzisz, ja też nie lubię takiego bzdurnego, oddartego (skoro już o obdzieraniu mowa) komentarza, który tak naprawdę nie wnosi nic. I po raz kolejny o obdzieraniu: daj mi linka do tego filmika!!!! *__* (Znowu nie pytaj...)

      Usuń
    5. Jutro Ci podeślę, bo bym musiała przegrzebać cały internet, ale pamiętam, że to była jakaś petycja przeciwko znęcaniu się nad zwierzętami... Którą oczywiście podpisałam.

      Usuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: one-direction-love-and-basketball.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolorystyka jest mi raczej obojętna, chociaż najlepsze byłyby jakieś odcienie beżu, brąz, albo jakieś ciemne kolory.
    4. Ewentualne zdjęcia:

    -na pierwszym planie może znaleźć się ta dziewczyna :
    http://3.bp.blogspot.com/-X3SW1wQDpmA/USeR1uAjmJI/AAAAAAAAACM/wM-8a63b-o8/s1600/163310_629228380436561_1775630814_n.jpg

    i Louis Tomlinson, mam tutaj jedno zdjęcie, ale nie musi być akurat to ;)

    http://images5.fanpop.com/image/photos/31900000/Louis-London-22-08-12-louis-tomlinson-31929878-960-945.jpg

    -na drugim planie (tego możesz nie robić, decyzję pozostawiam Tobie ;)) może znaleźć się Niall Horan i Zayn Malik. Mam też gdzieś tutaj ich zdjęcie, więc może Ci się ewentualnie przydać :

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Pulpit/na%20bloga/tumblr_miqtsihwk71r10751o1_500.png

    5. Ewentualny cytat: Listen to your heart, it's still waiting. Lub One Direction Love And Basketball .

    6. Inne uwagi: Układ jest mi obojętny, naprawdę. Spodoba mi się każdy ;>
    Akcja w blogu odbywa się w Los Angeles, a sam blog związany jest też z koszykówką i klubem, jaki się tam znajduje czyli Los Angeles Lakers. Jak chcesz to w tle może być też logo tego zespołu, albo poprostu coś związanego z koszykówką :D

    7. Kontakt: bezpośrednio na blogu, lub to jest mój tt : @Zuzia_W1D , lub email zuzia7789@gmail.com

    PS.
    Szablony są świetne, najbardziej podoba mi się 452.
    Byłoby mi bardzo, ale to bardzo miło, jakbyś wykonała jeden dla mnie ;)
    Życzę Ci tego, żeby były coraz lepsze (chociaż teraz też niczego sobie-przepiękne są), pozdrawiam ciepło, Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://fremione-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Tematyka HP - Fremione, więc musi być Fred i Hermiona. :)) Twoje szablony są świetne, więc zdam się na Ciebie. *u*
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno."
    6. Inne uwagi:
    7. Kontakt: gg: 45742142

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze Szablony przepiękne <3
    Gratuluję przyjęcia, widać zasłużyłaś sobie, na prawdę masz talent! Już kocham to co robisz :3
    Mam nadzieję że będziesz doskonalić tu swój talent, chodź ja Ci nawet w tym do pięt nie dorastam.

    A po drugie składam zamówienie. Mam nadzieję że przyjmiesz, rzadko kto się na takie zgadza, ale mam OGROMNĄ NADZIEJĘ że się na nie zdecydujesz i wykonasz, z góry szalenie dziękuję ;)

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: story-from-my-dreams.blogspot.com

    3. Koncepcja: Sama nie wiem, najlepiej jakieś ciemne kolory, nie ruchome tło i pole tekstowe z dwoma kolumnami [po prawej i po lewej].
    Ale sama zadecyduj, zależy jak lepiej będzie wyglądać. A karty ustaw gdzie chcesz ;)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    Główną bohaterkę reprezentują zdjęcia pewnej modelki; Taylor Marie Hill, tu masz stronkę z jej zdjęciami, oczywiście możesz wykorzystać inne, ale tu jest ich całkiem sporo:
    http://www.tumblr.com/tagged/taylor+marie+hill
    Mogą chodź nie muszą, pojawić się też jakieś zdjęcia One Direction [tylko że jeśli miałabyś je dodawać to wyróżnij jakoś Louisa, bo pełni rolę jedną z ważniejszych w opowiadaniu].

    5. Ewentualny cytat (gdzie chcesz):
    Dlaczego odrzucamy czyjąś pomoc? Ponieważ boimy się że znowu nas zawiedzie.. Nie dajemy rady.. upadamy.. żeby potem znowu się podnieść i iść... nie zwracając uwagi na rzeczywistość.. na miłość.. na kogoś.. komu na nas zależy...

    6. Inne uwagi: Blog opowiada, o kłopotach pewnej dziewczyny, miłości.. itp. itd. Nie będę tłumaczyć, najlepiej jeśli oglądniesz zwiastun, będziesz wiedziała o co mi chodzi:
    http://story-from-my-dreams.blogspot.com/p/zwiastun.html
    Tylko oglądnij ten mojego autorstwa, wolę żebyś wiedziała jak ja sobie wyobrażam a nie ktoś inny ;)

    7. Kontakt:
    Pisz Na blogu lub na maila:
    natka.into.blogspot@gmail.com

    PS - bardzo chciałabym abyś wykonała ten szablon, byłabym ogromnie wdzięczna ;)

    A link do zaczarowanych-szablonów mam dodać teraz czy po otrzymaniu szablonu, bo troszkę nie zrozumiałam ^.^ Ale przysięgam że zapoznałam się z regulaminem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo ale o czym pieprze przez cały pierwszy akapit regulaminu dla zamawiających?

      Usuń
    2. Dobrze, zgoda mój błąd, już wiem,
      przepraszam, przepraszam, przepraszam :(

      Usuń
  14. No no no. Witam nową Szabloniarkę! :)
    Szablony są boskie :* świetne robisz i rób dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam nową szabloniarkę w tym blogu :D Gratuluję przyjęcia. A.. składam zamówienie na szablon do mojego bloga:

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga:http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Hmm... myślałam o takich magicznych kolorach. Dobrze też by było gdyby było w kolorze takim miłosnym.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    Hmm... jakieś z Hermioną i Draconem (z sagi Harry'ego Potter'a). W internecie znajdziesz ich dużo ;) Najlepiej jak są dorośli, bo czas wydarzeń mojego opowiadania dzieje się jak mają po 19 lat.

    5. Ewentualny cytat:
    Zakazana Miłość Może Być Słodka - Draco i Hermiona czyli Dramione.
    [niżej] : Czy wrogowie mogą być w związku?

    6. Inne uwagi:
    Historia o której piszę bloga jest o magicznym świecie. Bohaterowie tej opowieści są tacy jak postacie z Harry'ego Potter'a. Dracon i Hermiona są skłóceni, ale po jakimś czasie będą się do siebie zbliżać. Nie wiedzą co będzie ich wszystkich czekać.

    7. Kontakt:
    E-mail: klaudia102.1999@interia.pl
    GG: 132673026

    Mam nadzieję, że skontaktujecie się ze mną no i spełnicie moje zamówienie :) . Byłabym naprawdę ogromnie wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... przepraszam! Pomylił mi się numer GG. Przepraszam. Tutaj jest poprawny numer GG: 13267306

      Usuń
  16. Mi się tam twoje szablony podobają. Szczególnie do gustu przypadł mi szablon nr 2 – gdybym miała bloga, na którym mogłabym go wstawić, już dawno by go zdobił. :3 Tak więc postanowiłam złożyć własne zamówienie, choć pewnie zginie on w odmętach ZS, bo nie mam szczęścia do szablonów.

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: http://czarny-ptak.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Więc tak. Proszę, żeby na szablonie znalazła się Lindsay Higgins. W tle najlepiej coś związanego z baletem, bo o nim opowiada historia. Może być też panorama Amsterdamu.
    Kolorystyka podobna do tej na szablonie 452. Układ pozostawiam tobie do wyboru. :)

    4. Ewentualne zdjęcia: –

    5. Ewentualny cytat: Tańczyłam w moim umyśle. Oślepiona, leżąc nieruchomo na wznak, nauczyłam się tańca Giselle.

    6. Inne uwagi: –

    7. Kontakt:
    juleczka257@interia.pl

    Nawet jeżeli nie przyjmiesz mojego zamówienia, to bardzo dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha. Podam ci jeszcze galerię wizerunków, z której możesz skorzystać: http://www.czart.aaf.pl/galeria-wizerunkow-vt2492.htm

      I zmieniam Lindsay ( ma mało zdjęć, to dlatego, nie chcę utrudniać.. ) na Aneu Riba ( http://www.czart.aaf.pl/aneu-riba-vt2780.htm#14383 )

      Usuń
  17. 1. Hasło:Hasający topielec

    2.Adres bloga:
    http://immortal-amour.blogspot.com/

    3.Koncepcje: Blog będzie opowiadał o niemożliwej miłości . Zależy mi na zdjęciu zamku . COś zwiazanego z królestwem . Zdjęcie dziewczyny i chłopaka . Kolorystyka szaro niebieska/czarna/czerwona. Bardziej zależy mi na szarym , taki ala popiel .

    4.Ewentualne zdjęcie :
    http://filmaster.pl/static/uploads/t/tmpcymNAh_2.jpg
    http://www.lisarichards.ie/images/613.jpg
    http://i2.ytimg.com/vi/9druckeIWxM/mqdefault.jpg
    http://data.whicdn.com/images/56147783/tumblr_mjqe55TSYE1rjiy62o1_400_large.png ( z tego zdjęcia chciałabym sama kobiete )
    http://data.whicdn.com/images/40200536/tumblr_mby72ton0Z1qe7uvjo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/38022168/tumblr_maq1em5nic1r7mn20o1_500_large.png
    http://data.whicdn.com/images/36652541/tumblr_m9rdjesf121rn4bemo1_500_large.png

    5.Ewentualne cytaty:
    Miłość, to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja , że nigdy nie pociągnie za spust

    6.Inne uwagi:
    układ 3 kolumnowy .

    7.Kontakt:
    e-mail: rosemariemondragon@gmail.com
    gg 42476209

    OdpowiedzUsuń
  18. To Dramione <3. Śliczne szablony, masz talent. :)
    Witam w załodze nową, super szabloniarkę i życzę powodzenia i jeszcze większego talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Hasający Topielec!
    2. Adres bloga: www.lowczyni-snow.blog.pl
    3. Koncepcja: Blog jest o księżniczce, która buntuje się przeciwko swojemu męzowi, więc chciałabym jakieś tło z dziewczyną z łukiem czy coś w tym stylu. Cały blog niech będzie w kolorach ciemnych. Chciałabym też podstrony na postacie, informacje ode mnie i spam. ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam.
    5. Ewentualny cytat: "Dobry człowiek woli sam cierpieć, niż na cierpienia drugich patrzeć"
    6. Inne uwagi: nie mam ;) Zdaję się na Ciebie.
    7. Kontakt: zuzannametal@wp.pl - e mail
    gg: 11018025 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasający topielec!
    2. http://jeder-tag-im-nichts-vergeht.blogspot.com/
    3. Bardzo zależy mi, by szablon był jasny. Ten obecny jest ciemny, więc będzie taka miła odmiana :) Dwukolumnowy. Z nieruchomym tłem, jeśli to możliwe, aczkolwiek jeśli wygodniej jest ci zrobić jakby osobno nagłówek, osobno tło, ok. To ty wykonujesz szablon, daję ci pole do popisu :)
    3. Te zdjęcia niech będą szare:
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561176_356161901171786_107573479_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/554143_356162157838427_642483756_n.jpg
    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558126_356162307838412_2267277_n.jpg
    a to kolorowe:
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/544176_356162467838396_230472060_n.jpg
    5. Wir dürfen unsern glauben nich verliern' i pod tym mniejszym druczkiem adres bloga.
    6. podoba mi sie styl jakim zrobiłaś te szablony tutaj, więc byłabym wdzieczna, gdybyś coś podobnego ułożyła w szablonie dla mnie (jeśli oczywiście sie go podejmiesz. Jak nie... nie dam ci spokoju, pod każdą notką będę składać to zamówienie... dobra, nie będę cie straszyć xD sorry :P)
    7. email: tiejcz@gmail.com
    gg: 21701351

    Pozdrawiam, VK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet ty się skusiłaś na ZS? ;>

      Usuń
    2. nom, zresztą nie pierwszy raz :D tak właśnie ogarnęłam, że też tu wpadasz xD

      Usuń
  21. Uwaga, nadchodzi Wielka Krytykantka.
    Zapewne jak większość stałych obserwatorów i komentatorów Zaczarowanych Szablonów ze zniecierpliwieniem oczekiwałam pierwszego postu nowej stażystki. Widząc go wczoraj na telefonie nie mogłam się doczekać, aż będę mogła skorzystać z komputera i zobaczyć Twoje prace, po czym, dość obszernie je skomentować.
    Dlatego też czekając na autobus do domu siedzę sobie w przytulnej restauracji, chyba mojej ulubionej w Bydgoszczy, o przyjemnej nazwie Katarynka. Zjadłam przepysznego naleśnika z fetą i szpinakiem, wciągnęłam frytki i surówkę, dopijam już kolejną herbatę. Korzystając też z obecnego w restauracji internetu wi-fi wchodzę na Zaczarowane.
    Postaw się w mojej sytuacji, przed chwilą napełniony żołądek zwija się i skręca z podniecenia, podczas gdy ja próbuję pić herbatę, czytać i oglądać pracę w jednej chwili. Ciężka sprawa.
    Przechodząc jednak do mojego ulubionego, zaraz po spaniu i jedzeniu, zajęcia... Nie, moment, spaniu, jedzeniu i liczeniu matematyki zajęciu.
    Krytyka!
    Opublikowałaś cztery prace, które w komentarzach zostały pochwalone. Popieram wypowiedzi swoich poprzedników, nie odejmuję Ci talentu i włożonej pracy, jednakże mam kilka uwag.
    Otwórz sobie cztery okienka, w których będą szablony i spójrz na nie. Widzisz? Wszystkie wyglądają, jakby były robione na jedno kopyto. Drążący temat czytelnik mógłby pomyśleć, że z lenistwa i „braku laku” zrobiłaś szablony w ten sam sposób, żeby po prostu wrzucić post na stronę i mieć wszystko z głowy. Mam szczerą nadzieję, że tak nie jest. Pogniewałabym się.
    Szablon 451 i 452 wyglądają identycznie w układzie i dodatkach – różnią je jedynie obrazki. Właściwie, to 450 i 453 odróżnia od nich tylko to, że nie ma w rogu księżyca. Widać też, że używałaś tego samego stylu do wykańczania i ozdobienia ramek (czy jak kto woli: gadżetów).
    Ja, jako czytelnik i nałogowy pobieracz, chciałabym oglądać różnorodność, mieć szeroki wybór szablonów.
    O ile do 451 i 452 nie mam więcej uwag, tak w 450 i 453 boli mnie ten brak tła, który bardziej komponowałby się z nagłówkiem. Pewnie się czepiam, ale jestem wymagającą zrzędą.
    W 453 denerwuje mnie też kolor szablonu, ale to już wina mojego osobistego gustu i „widzimisię”, więc nie jest to w żaden sposób wadą.
    Chciałoby się teraz napisać – nie przejmuj się mną, ale niestety muszę być dziś irytująco niemiła, bo wolałabym, żebyś się mną i moimi uwagami przejmowała. Mogę jednak napisać: bez obaw, siedzi w Tobie ogromny potencjał i wszyscy to zauważamy. Nawet ja, pisząca Ci właśnie ten długi komentarz o tym, co mi nie przypadło do gustu. Łatwiej jednak wypisać wady i wskazać niezadowolenie, niż skomplementować, ale czytelnicy przede mną zrobili to już tyle razy, że ta krytyka chyba (miejmy nadzieję) po prostu zrównoważy siłę dobrych i złych komentarzy.

    Niech Wasze miecze pozostaną ostre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak obszerny komentarz. Teraz chcialabym sprostowac kilka rzeczy. Za wszelkie bledy przepraszam, ale siedze na tablecie i ciezko mi sie pisze.
      Masz racje, ze te dwa szablony sa w tym samym stylu i ukladzie. Nie wiem dlaczego, ale mam po prostu slabosc do takich wygladow. Nie rozumiem tylko o jaki brak tla Ci chodzi?
      Z tego miejsca chcialabym rowniez poinformowac, ze kolejne beda lepsze i lepsze. Wciaz sie ksztalce, bo grafike wykonuje od bardzo niedawna.
      Jeszcze raz serdecznie dziekuje, ze, za przeproszeniem nie wazelinowalas mi tylka, tylko jasno dalas do zrozumienia co jest nie tak. :)

      Usuń
  22. O, więc teraz tworzysz tutaj ^^ To bardzo dobrze, bo Zaczarowane Szablony to naprawdę świetna szabloniarnia. Nie dziwię się, że zostałaś przjęta, bo z takim talentem raczej nikt by ci nie odmówił.
    Powyższe szablony są oczywiście piękne - takie twoje, ale równocześnie wpasowujące się w styl Zaczarowanych :D Bardzo mi się podobają ^^ Oczywiście życzę powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://mistycznaakademia.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Chcialabym by ramki byly szare, a tlo czarne polaczone z jakims ognistym kolorem ;) Licze zreszta na CIebie ;))
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - http://www.freedomwallpaper.com/fantasy-wallpaper/Fantasy-Women-29139-352772.jpeg

    -https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTylC2MILPKFvCbPz208eGt1GvRCV7f0i2IHaylQIFoofVIs0QD7g

    - http://zamek-mrocznych-snow.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/706155/files/blog_pz_4704565_7183940_sz_castle_in_moszna_by_wiciaq.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    Jako tytul : Mistyczna Akademia
    Jako podtytul : Miejsce o ktorym nawet nie sniles...
    6. Inne uwagi:Jest to blog z opowiadaniem fantastycznym ;)

    7. Kontakt:
    weronikakaczmarek1@wp.pl
    gadu :31368255

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam stażystkę! :D
    Szablony według mnie są cudne :>.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1 Hasło: Hasający topielec!
    2 Adres bloga: by-fenicia.blogspot.com
    3 Koncepcja:Odcienie szarości i brązów
    4 Ewentualne zdjęcia: http://weheartit.com/entry/36277610/via/GoRgOnxx

    http://weheartit.com/entry/54958577/via/Frozen_Nymph

    weheartit.com/entry/44943266/via/aurorapetrea

    5 Cytat
    Tytuł: Twierdza Śmierci
    podtytuł: Bo każdy tego doświadczy...
    6 Inne uwagi: -
    7 Kontakt by.Fenicia@gmail.com
    z góry dziękuję za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  26. No to witamy! Miło Cię poznać! :D Nie będziesz się z nami nudzić :p
    A co do szablonów...
    450: Świetny szablon. Minimalistyczny, a jednak dużo się na nim dzieje. Kolory bardzo mi się podobają i chyba wiem z jakich tektur korzystałaś przy tworzeniu tego szablonu! :D Nie trudno je rozpoznać :D
    451: Zakochałam się! <3 Matko, przecudowny jest! Już cię wielbię :D
    452: Fajny, fajny, kolorki mi się podobają. Ale po za tym nie jest jakiś porywający :o Taka moja opinia...
    453: Dramione! <3.<3 Genialne kolory, jedyne co mi się tu nie podoba to zdjęcie Emmy w futrze :o Po za tym szablon jest boski!
    W reszcie znalazłam czas na komentowanie :D Jestem z siebie dumna :D Teraz muszę skomentować kilka poprzednich notek :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. przepraszam ale nie idzie dodać szablonu ponieważ jest inna instukcja niz ta którą poborałam razem z szablonem i nie moge dodać a próbowałam zablon fantasty 185

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: pamietnikastrii.blogspot.com

    3. Koncepcja: Wydaje mi się, że ten szablon pasuje do odcieni czerwieni i pomarańczowego. Bardzo chciałabym, żeby na szablonie pojawiła się dziewczyna z rudymi włosami.

    4. Ewentualne zdjęcia: Liczę, że ty coś znajdziesz. ;>
    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Jeśli mogę prosić chciałabym żebyś umieściła na szablonie młodą dziewczynę z rudymi włosami oraz sowę choć to już niekoniecznie.

    7. Kontakt: h.p.mail@interia.pl i GG: 563308

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy się zmieszczę, ale spróbuje.
    Może się uda?

    1. Hasło:
    Hasający wisielec.

    2. Adres bloga:
    http://niewolnicy-przeznaczenia.blogspot.com

    3. Koncepcja:
    Chodzi mi o układ coś podobnego, co mam na moim drugim blogu: www.pokochac-lotra.blogspot.com. W tym samym układzie i podobnej koncepcji.Jedynie żeby był trochę mroczniejszy i bardziej tajemniczy. Na szablonie chciałabym Ginny z Draco i jakąś rudowłosą kobietę, taką trochę mroczną. Ogólnie szablon w bardziej wampirzym stylu.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    Tu liczę bardziej na gusta autorki. Nie chce narzucać i licze na sam jej pomysł.

    5. Ewentualny cytat:
    "W snach nie czuje się bólu, człowiek zawsze się budzi zanim zacznie się prawdziwe cierpienie" z dopiskiem "Niewolnicy przeznaczenia".

    6. Inne uwagi:
    innych uwag po za tymi które wymieniłam nie posiadam.

    7. Kontakt:
    w razie pytań podaje numer gg: 25182793 - najłatwiej mnie tu złapać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah nie zauważyłam że autorka dodała Edith... no nic może innym razem się uda.
      Mam jakiegoś pecha jeśli chodzi o dostanie się do was.

      Usuń
  30. Witam, składam zamówienie na szablon do mojego bloga :]
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com

    3. Koncepcja: Niech bedzie to mniej wiecej w barwach soczystej zieleni (jak Avada Kedavra) oraz czerni. Fajne by było połączyć w jakis sposob postacie Draco, Harrego i Voldemorta by było widac, że są po tej samej stronie, tej złej, tak jak juz to mniej wiecej u mnie wyglada. Ogłonie jest to ff potterowski. Fajnie by było zamieścić też w jakiś sposób zniszczony Hogwart. Chciała bym by całość była fajnie zgrana, by nie było to rażące a raczej przyjemne dla czytelnika.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://tv-facts.net/wp-content/uploads/2012/10/alan-rickman-in-harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-i-wallpaper-.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/29900000/Bellamort-3-bellatrix-lestrange-29908381-500-550.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/002/6/a/bellamort_2_by_ravenclawgirl15-d369oqr.png
    http://static.tumblr.com/z5ivk1o/Izblqcpp3/lord-voldemort.png
    http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/228/9/4/harry_and_voldemort_by_mike1306-d46tj8l.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28900000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-28937213-1920-1200.jpg
    http://www.harrymedia.com/img/data/media/196/voldemort.PNG
    http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2013/006/d/5/drarry_by_chouette_e-d5qmnkx.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/22300000/Drarry-3-harry-potter-vs-twilight-22351639-500-473.jpg
    http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/f/2011/183/9/3/deathly_hallows_drarry_by_chouette_e-d3kqsyg.png

    5. Ewentualny cytat: "Śmierć bedzie ostatnim wrogiem, ktory zostanie zwyciężony"

    6. Inne uwagi: jest to opowiadanie drarry oraz bellamort jesli to cos pomoze, karty wolała bym na górze.

    7. Kontakt: 38793118 i sunshine91@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://a-billion-hits.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Różne odcienie czerwieni i różu.
    4.Ewentualne zdjęcia: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=443978109023337&set=a.443977892356692.1073741825.320325514721931&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=370549186366230&set=a.329385367149279.78394.320325514721931&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=343809532373529&set=a.320326298055186.76201.320325514721931&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344518302302652&set=a.320326298055186.76201.320325514721931&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=277778332354474&set=pb.169604969838478.-2207520000.1366654089.&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=287222104743430&set=pb.169604969838478.-2207520000.1366654089.&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=182273135238328&set=a.169609253171383.37619.169604969838478&type=3&theater

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=216207215178253&set=a.212975952168046.54370.169604969838478&type=3&theater

    I jakieś Erica,Scott,Jackson,Isaac,Dereka z teen wolf.
    5 Ewentualny cytat: "Tutaj postanowiła zapomnieć, przezwyciężyć swoje lęki, po części udawać kogoś innego, ale jednocześnie poczuć się wreszcie wolną. "

    6:Inne uwagi:Karty na górze.
    7.Kontakt.http://nk.pl/#profile/46473086 misiaczek2099@gmail.com

    PS zdjęcia wstaw chłopaków i eriki jakie chcesz nie musi być ich dużo ale tak po dwa dla każdej postaci.Pozdrawiam Wiki.

    OdpowiedzUsuń
  33. No witamy nową panią do załogi :) Niezmiernie się cieszę, będę miała więcej szablonów do podziwiania :)
    450 - Zaparło mi dech w piersiach. Ten szablon jest tak rewelacyjny że aż... Normalnie nie wiem co powiedzieć. Strasznie spodobały mi się kolory które wraz z nagłówkiem tworzą bajeczną współpracę. Ten wzrok kobiety i miejsca ukazane obok niej. Bardzo fajnie została ukazana poświata obok głównych zakładek. PRZEPIĘKNY SZABLON :)
    451 - Uwielbiam szablony które są powiązane z nocą :) W twoim to w ogóle się zakochałam :) Ukazana dziewczyna, zaglądająca przez okno aż przykuwa uwagę i nakłania aby zajrzeć na szablon :) No i bajeczny cytat, wskazujący na treść. Och i Ach :)
    452 - Nie wiem, może to tylko w mojej głowie takie pomysły ale ten pan wydaje mi się troszkę dziwny... :D Jak by nie powiem co miał za chwilę zrobić. Ale szklanka z alkoholem sprawiła ułagodzenie pana na zewnątrz. Nagłówek piękny, tylko nie pasuje mi tu ten księżyc na fioletowym tle. Chociaż bez tego było by za pusto... No nie wiem, moja głowa zawsze miała uraz jakiś... :)
    453 - Zgadzam się z tobą, ten szablon najbardziej rzucił mi się w oczy i spodobał :) Jako iż kocham i wielbię kolor niebieski czy też błękitny, zauroczyłam się szablonem. Nagłówek przepiękny, widzę że wybrałaś pannę Watson wraz jak widzę na górze Tomem Feltonem. Harry Potter się kłania :D Uwielbiam te książki dlatego masz dużego plusa za ten szablon :)
    No to ja pozdrawiam i jeszcze raz cieszę się że dołączyłaś do najlepszej strony z szablonami :)

    OdpowiedzUsuń