g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.04.2013

[454-455] I fell in love with a city.

        Cześć wszystkim! Wstałam sobie rano, będąc święcie przekonana, że na jutrzejszy dzień nie muszę robić nic. Jednak kiedy spojrzałam na forum klasowe, już wiedziałam, że tak nie jest.
        Postanowiłam jednak dodać miniaturową notkę z dwoma szablonami. Mam cichą nadzieję, że wybaczycie mi tak lichą ilość, bo wytłumaczenie znów to samo - szkoła. Mam jednak gotowy jeden szablon na kolejną notkę, jednak wolałam nie dodawać go dziś.


        Pierwszy szablon to zamówienie, które przyjęłam pod ostatnim postem, a drugi to szablon wolny. Może bez zbędnych ogródek:

Zamówienie dla Nyota:
[Podgląd/Pobierz]
Miały być beże, brązy - i są! :) Wkradło się też trochę odcienia granatowego, ale jak na moje oko wygląda to dobrze.

Szablon wolny:
Lubię ten szablon. Wydaje mi się taki klimatyczny! Ciemne szablony zawsze będę kochać najbardziej.

Pod tym postem zamówień nie przyjmuję, bo chciałabym się skupić na wolnych. Kolejna notka pojawi się już niedługo i wtedy przyjmę jakieś na sto procent.

a i robiąc sobie maleńką reklamę, już wkrótce zapraszam TU, pojawi się opowiadanie mojego autorstwa.

43 komentarze:

  1. Ostatni wolę najbardziej, w pierwszym jakoś nie pasuje mi to jasne tło. I wiem co czujesz, jeśli mowa o szkole. :)
    Opowiadanie chętnie poczytam, tylko niech tam się coś pojawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię! Szkoła to zuo :D

      Usuń
  2. Obydwa są naprawdę śliczne. To jednak zamówienie 354 uważam za mojego faworyta, bo jestem fanką jasnych kolorów [czyli odwrotnie jak ty ;)].

    Szkoła męczy wszystkich jak widzę, ale trzeba się przyzwyczaić. To taki bezsensowny pochłaniacz czasu.

    Pozdrawiam wiosennie [hahaha, doczekałam się skubańca xd]
    Lau~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, szkoła, muszę przyznać, że ją lubię. Interesuje się nauką, no i jestem w klasie artystycznej, przez co mogę jej już nie opuszczać.^^ Dochodzi jeszcze genialna klasa, którą uwielbiam. ;P Tak, wiem, dziwna jestem. xD
    354 - czyżby ta osóbka, to nie aktor, który grał Sherlocka Holmesa? Uwielbiam ten film, na drugiej części byłam w kinie i nie żałuję.^^ Takie same odczucia mam do szablonu, bo jest świetny. Użyłaś topazu, a to mój słaby punkt. Swoją drogą - działa on w Gimpie? Powróćmy jednak do Twojej pracy. Mogę mieć tylko zastrzeżenie do tego jasnego tła, bo ja użyłabym ciemnego brązu, ale to ja. ;) Jeszcze jedno pytanie - co to za czcionka na górze tego napisu? ;)
    355 - mój faworyt. Czemu? Bo ciemny! Uwielbiam takie rzeczy, a tym bardziej, że czarny to mój ulubiony kolor. Zaintrygowały mnie tytuły gadżetów, fajne tło im zrobiłaś. :) Jak to się w ogóle robi? xD Nie wiem, co jeszcze powiedzieć, nie ma na nagłówku zbyt wiele. ;P
    Potrafię pisać sporo dłuższe komentarze, ale się spieszę, no i nie chce, żeby wyszło tak jak z poprzednimi notkami, że ich nie skomentuję. :x
    P.S. Fajny avatar. xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam o jednym - ja, jako pisarka, z pewnością będę czytać Twoje opowiadanie. :3

      Usuń
    2. Tak, to właśnie ten aktor - Robert Downey Jr.:)

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia, czy działa w Gimpie, robię szablony tylko w Photoshopie :D Czcionka na górze to Sverige Script Decorated.
      Dzięki za świetny komentarz, takie właśnie sprawiają, że chce się dalej tworzyć szablony :)

      Usuń
    4. Ja też robiłam w Photoshopie, ale zepsuł mi się i musiałam szybko opanować Gimpa. :D Okej, spróbuję jutro i się zobaczy, czy działa. ;)
      Dziękuję za czcionkę, teraz muszę ją sobie pobrać. :3 Ty nie dziękuj, wyrażam swoje zdanie. :)

      Usuń
    5. Można zrobić coś a'la topaz, Chociaż wg mnie wygląda to jak topaz

      Usuń
    6. A można wiedzieć jak? :)

      Usuń
    7. Wybiórcze rozmycie gaussa i się pobaw. :P

      Usuń
    8. Dziękuję, na pewno spróbuję. ;)

      Usuń
  4. Szablony śliczne, jak zawsze w Twoim wykonaniu, wydaje mi się tylko, że Robert w pierwszym ma jakąś taką wydłużoną twarz. Ale może to wina zdjęcia, nie wiem ;> poza tym są super, no i jak zwykle strasznie mi się podobają kolorki. Chociaż szkoda, że ich tak mało, no ale rozumiem brak czasu;)

    Ach, a jako anglistka z fiołem na punkcie języków nie mogę nie wspomnieć - zarówno w drugim szablonie, jak i tytule notki powinno być chyba I fell in love with a city, nie?;)

    Całuję!

    P.S. Kursor jest jednak odrobinę irytujący. Z niewiadomych mi powodów nie mogę na przykład przesunąć w górę suwaka przy ramce z dodawanym przeze mnie komentarzem, muszę używać scrolla. Czy tylko ja tak mam? -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robert to takie zdjęcie, niestety. Faktycznie, zrobiłam błąd. Dziękuję za informację :)

      Usuń
  5. O rany, prześliczne szablony! Oba są idealne! <3
    Pozdrawiam ciepło. :)

    P.S. Zakochałam się w szablonie głównym! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon wolny jest przegenialny! Tajemniczy, magiczny - zaczarowany wręcz. Muszę przyznać, że z każdą pracą jesteś coraz lepsza. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon jest przepiękny! Nawet nie wiem, co powiedzieć, jest po prostu niesamowity:) Robert wyszedł bardzo korzystnie, właśnie o to mi chodziło. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna:)
    Drugi szablon także przypadł mi do gustu - bardzo spodobały mi się te kropki/gwiazdki/światełka czy co tam innego:)
    Z pewnością wpadnę na Twojego bloga, zawsze z wielką chęcią czytam twórczość innych - w końcu sama piszę opowiadania:3
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym dowiedzieć się jakiej czcionki użyłaś do tytułu postu? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te szablony!
    W sumie wszystkie szablony na tym blogu są wspaniałe.
    Ehh, i znów nie mogę złożyć zamówieniaa...
    Już po raz drugi wchodzę tu, by złożyć zamówienie, ale skoro wolisz się skupić na wolnych, to nie ma problemu.
    Jakoś to przeczekam,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. W 454 piękny Robert Downey Jr? Ach, śliczne są te szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są śliczne ♥ Więcej Dramione kochane ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj wieczorem tak sobie pomyślałam, że na ten tydzień nic nie ma,. Przeoczyłam dzisiejsza pracę klasową z anglika, z której prawdopodobnie dostanę uroczego bucika, ale mniejsza. I tak sobie myślę: co, do diabła, jest złego w chodzeniu do szkoły przez te pięć dni, siedzenie w ławce, słuchanie nudnego gadania, zapisania tego i owego i powrotu do domu? Dziś już wiedziałam. Nie pomyślałam o wstawaniu -.-
    Nie no, poważnie! Nawet o tym nie pomyślałam!!! :O
    Także ten, rozumiem cie doskonale. Tzn może nie w tym tygodniu, ale ogólnie cię rozumiem :D Ważne, że w ogóle jesteś, dajesz znaki życia i uświadamiasz nas, że o nas nie zapominasz! Także lecimy z koksem, jak to mówi moja mama i 4627452 innych osób.
    Uuu, klikam na obrazek i mi się od razu szablon wyświetla, jakie to przyjemne! :3 Ale numerka na belce dalej nie ma, a tak ładnie o to prosiłam już tyle razy :(
    No więc... który ton jest szablon? ... a! 354 (chyba, bo już dążyłam zapomnieć). idę to sprawdzić. I znooowu do góry, choć wiele na szczęście tego nie ma. Tak, to jest trzy pić cztery, Ok. No więc mamy tu spory misz masz, nie sądzisz? Ale bardzo fajnie to wygląda, acz to złoto, czy jaki to inny kolor, mnie przeraża. Już dość się dziś napatrzyłam na słońce ;c xD
    Dalej, jak się domyślam (bez patrzenia, a co! ^^) jest numer 355. O ile jeszcze umiem liczyć (no cóż, wyciągam na nędzne dwa z matmy). JA TEŻ ZAWSZE BĘDĘ KOCHAĆ CIEMNE KOLORY! <3 Ojej, ojej, ojeeeiii *___* Bernaśka, ale żeś walnęła z grubego i potężnego działa! Toć to jest przepiękna abstrakcja!! <3 Jest mrocznie i ponuro (akurat takiej muzyki słucham, tak że fakt faktem, klimacik wyczuć się da :D) Ale no kuuurcze, zakochana w nim jestem! jest niesamowity, wyszedł ci wprost wspaniale! Och i ach! <3
    Ojei, opowiadanie? <3 Jesteś dość odważna, niewiele szabloniarek chwali się linkami w swoich notkach, a ty jednak to zrobiłaś! I to się jak najbardziej chwali. Tylko błagam, powiedz mi, że to będzie fantasy (a adres daje mi duże nadzieje)! Tak czy siak na pewno spodziewaj się mojego komentarza. Tylko powiedz mi: kiedy pojawi się notka? Bo że niedługo, to wiele mi to nie daje, wiesz? ;>
    Oki, no wiec czekam z niecierpliwością (jak zwykle zresztą) na Wasze następne notki i pozdrawiam! :D
    PS. To piórko, mieczyk czy inna cholera zamiast kursora jest cholernie fajna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszciem spełniona. xd Jadzia skomentowała. Nie wiem, kiedy dodam :D Niedługo pewnie (wiem, że to wymijająca odpowiedź). Ja wybierałam ten kursorek, więc wiesz :D Ma się gust xd Tak, to będzie fantasy.
      Dzięki za ciepłe słowa!
      W ogóle, zauważyłaś, że zalinkowałam obrazki? :D

      Usuń
    2. No przecież pisałam o tym: że wreszcie klikam na cholerny obrazem i mnie do właściwego szablonu przerzuca! <3 Jeszcze tylko do pełni szczęścia numerka mi brakuje, ale o tym też już wspominałam :P
      No Jadźka miałaby nie skomentować?! ;o No niedorzeczność no! No, ciesz się, chwal i łaź przez pół roku z nosem w stronę gwiazd, bo ładny kursor wybrałaś! :D

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zrobić aby szablony były w miniaturkach ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robisz miniaturkę i linkujesz podgląd.

      Usuń
  15. Szablony piękne, ale główny mi się wcale nie podoba .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ci się w nim nie podoba? :)

      Usuń
    2. Jakiś taki niewygodny i za ciemny jak dla mnie, ale wiadomo kazdy ma swój gust. Swoją drogą Zaczarowane tak się zmieniły przez te parę miesięcy ;] Pamiętam jeszcze jak zamawiałam szablon od Asumay, która potem odeszła ;w; A teraz już nowe - Bee, Ronnie, Leslie, Weasleyowa. Ach ;]

      Usuń
  16. Słodki Jezu, nowy szablon główny jest cudowny! *^*' Jill, zdycham sto metrów pod ziemią, jak patrzę na Twoje prace ._.' Ja tworzę same szity.
    Drugi szablon z tej notki ma fajne kolorki c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam prośbę - zostawiłam ,,trochę" pytań w zakładce ,,Pytania" - czekam od kilku dni na odpowiedź. Mogłyście zajrzeć? Po prostu nie chcę zaśmiecać strony głównej moimi problemami i próbuję się dostosować do zakładek, ale nie ukrywam, że liczę na szybkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Szablon główny - bez jaj *-* Zakochałam się w nim.
    Natomiast jeśli chodzi o notkę... obydwie prace bardzo mi się podobają, choć muszę przyznać, że również jestem zdecydowaną fanką ciemnych kolorów, dlatego też oczarowana jestem szablonem 455. Nie mogę się doczekać na kolejne wolne prace twojego autorstwa. :)
    Pozdrawiam i życzę weny oraz mnóstwa cierpliwości do szkoły. ^^
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, wredna szkoła. Skąd ja to znam. Gdy by nie ona pewnie pierwsza komentowałabym nową notkę, a tak? Ostatnia.
    354 - Och, przecudowny. Te kolory, to połączenie przepięknych ilustracji. No bajka. Bardzo spodobała mi się mimika twarzy mężczyzny, idealnie wpasowuje się w nagłówek. I jeszcze ta biblioteka z książkami zamaskowana różnymi kolorami. Jeszcze raz bajka!
    355 - Przepiękny! *.* Jako iż jestem zakochana w ciemnych i mrocznych kolorach, przyglądałam się temu szablonowi z pięć minut. Szablon delikatny, a zarazem mroczny i tajemniczy jak sądzę. I jeszcze ten chłopak z dziewczyną... Och, stworzę normalnie nowego bloga dla tego szablonu :)
    Bardzo przepraszam że tak późno skomentowałam no ale wiesz. SZKOŁA -.- Pozdrawiam i duuuuuużo weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń