g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.04.2013

[456-458] Heavy in your arms.

         Cześć słoneczka Wy moje! Jak widzicie, kolejna notka przypada na mnie. Pewnie Wam się już przejadły moje prace, ale co tam, będę Was nimi torturować :D Ostatnim razem były dwa szablony, a dziś wcale nie lepiej, bo trzy. Dwa wolne, jedno zamówienie z losowań.
         Muszę Wam powiedzieć, że ten tydzień minął mi o wiele lepiej. Uczyć się musiałam tylko raz w tym tygodniu, a resztę spędziłam na nic nie robieniu! :D Powstało kilka szablonów, ale dziś prezentuję tylko trzy, bo muszę mieć coś na czarną godzinę! :)

         Przejdźmy zatem od razu do rzeczy. Dziś zaczynam od wolnych, a zamówienie zaraz potem :)

Szablony wolne:

Nagłówek tego szablonu był dla mnie w pewnym sensie wyzwaniem. Chciałam go ukazać jako otwartą książkę. Chyba mi się nawet udało. (Jeżeli szablon jest niewidoczny, to kliknijcie na powiększenie, powinien się wtedy pokazać)

Bardzo mi się podoba ten nagłówek. Jestem z siebie dumna, chyba.


Zamówienie na pożądani-przez-muzykę
To zamówienie z losowania. Starałam się oddać Twoje oczekiwania. Chłopcy są po jednej stronie, a dziewczyna po drugiej, jest również zdjęcie lasu. Mam ogromną nadzieję, że będziesz zadowolona.

To tyle na dziś!
Przyjmę dwa zamówienia, które sama wybiorę spośród wszystkich zgodnych z regulaminem!

55 komentarzy:

  1. "Jestem z siebie dumna, chyba." Chyba to Ty sobie żartujesz! :D Tworzysz cuda, wiesz? Szablon nr 457 jest idealny. Urzekła mnie kolorystyka, bo to zdecydowanie mój klimat (chociaż sama nie wykonuję w takich kolorach szablonów). Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi szablon absolutnie przepiękny, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o dokładne przeczytanie regulaminu!

      Usuń
  8. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: www.zyjaca-dla-atona.blogspot.com

    3. Koncepcja: kolory pasujące do obrazka, zdaję się na Twoją wyobraźnię ale wolę jasne, szablon prawokolumnowy.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/266/6/1/daughter_of_isis_by_nilhisiewen-d2zbset.png , możesz dodać także coś od siebie co odda klimat starożytnego Egiptu

    5. Ewentualny cytat: Żyjąca dla Atona

    6. Inne uwagi: chciałabym abyś zmieniła dziewczynie kolor oczu na zielony, chciałabym także aby w szablonie pojawił się motyw słońca.

    7. Kontakt: quennjane@gmail.com

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: one-direction-love-and-basketball.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolorystyka jest mi raczej obojętna, chociaż najlepsze byłyby jakieś odcienie beżu, brąz, albo jakieś ciemne kolory.
    4. Ewentualne zdjęcia:

    -na pierwszym planie może znaleźć się ta dziewczyna :
    http://3.bp.blogspot.com/-X3SW1wQDpmA/USeR1uAjmJI/AAAAAAAAACM/wM-8a63b-o8/s1600/163310_629228380436561_1775630814_n.jpg

    i Louis Tomlinson, mam tutaj jedno zdjęcie, ale nie musi być akurat to ;)

    http://images5.fanpop.com/image/photos/31900000/Louis-London-22-08-12-louis-tomlinson-31929878-960-945.jpg

    -na drugim planie (tego możesz nie robić, decyzję pozostawiam Tobie ;)) może znaleźć się Niall Horan i Zayn Malik. Mam też gdzieś tutaj ich zdjęcie, więc może Ci się ewentualnie przydać :

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Pulpit/na%20bloga/tumblr_miqtsihwk71r10751o1_500.png

    5. Ewentualny cytat: Listen to your heart, it's still waiting. Lub One Direction Love And Basketball .

    6. Inne uwagi: Układ jest mi obojętny, naprawdę. Spodoba mi się każdy ;>
    Akcja w blogu odbywa się w Los Angeles, a sam blog związany jest też z koszykówką i klubem, jaki się tam znajduje czyli Los Angeles Lakers. Jak chcesz to w tle może być też logo tego zespołu, albo poprostu coś związanego z koszykówką :D

    7. Kontakt: bezpośrednio na blogu, lub to jest mój tt : @Zuzia_W1D , lub email zuzia7789@gmail.com

    PS.
    Szablony są świetne, najbardziej podoba mi się 458.
    Byłoby mi bardzo, ale to bardzo miło, jakbyś wykonała jeden dla mnie ;)
    Pozdrawiam, Zuzia c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Są super, Najbardziej mi się podoba szablon 456, Jest boski!
    Pobudza moją wyobraźnię. ;) Uwielbiam szablony urządzone w dość ciemnych kolorach, ten jest o ile się nie mylę granatowy. Świetnie się komponuje z kolorem złotym, chyba drugim najbardziej dominującym kolorem na tym szablonie. No i jest jeszcze biały, lub bardziej błękitny, albo coś pomiędzy. :) Widzę tu statek, dziewczyną odwróconą tyłem ścianę obrośniętą bluszczem, kocham takie ściany! Widzę również most i czy to nie jest wodospad tam, w lewym górnym rogu? :D Mój faworyt. :)
    Następnym moim ulubionym jest 458, tutaj również kolorystyka przypadła mi do gustu, a poza tym postacie są fajnie ułożeni, tak jak reszta. :D
    Ostatnim jest 457, jednak też jest bardzo ciekawy. Tylko właśnie kolory oraz dziewczyna mi się nie podobają, moim zdaniem jest za jasno. :D Ale i tak mi się podoba. :D
    Pozdrawiam, Reia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się podoba szablon pierwszy. Jest taki, jakie lubię; pobudza w odbiorcy zmysły do zwiększonego działania. Nigdy nie wiemy, co tak naprawdę się za tym kryje i tu tkwi całe piękno.
    Drugi też niczego sobie, aczkolwiek nie przekonały mnie kolory. :)
    W trzecim coś mi nie pasuje...
    Wybacz, ale dłuższego komentarza nie napiszę, nie mam na to siły. Choroba rozłożyła mnie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twój styl, wiesz? Jest taki cholernie dobry i... inny! :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych szablonów (twoich lub Jill).. <33 I żałuję że nie będzie mnie na SzS ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. :D Hha! Jakie cudeńka! 457 najbardziej mi się podoba. Taki... Cudowny *_* Nie powinnaś być z siebie "chyba dumna" tylko "koszmarnie dumna", bo to jest perełeczka. Przynajmniej nagłówek, bo co do reszty to nie mam zdania. Waham się od " śliczny" do "niepasujący" i się zaczynam motać... Ale nagłówek! *_* Te ptaki! Ta sala! To wpasowanie, dodatki, wszelakiej maści mgiełki, pnącza i inne duperelki!
    Kocham to!
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło, Bernaśka szaleje! Rzadko się zdarza, by szabloniarka dodała dwie notki po kolei, także szacunek! I witaj w klubie - mi też ten tydzień minął bardzo miło, tylko w poniedziałek miałam sprawdzian z angielskiego (no i w czwartek z chemii dostałam dwa buty, ale to raczej nieprzewidziane), więc też nic nie robiłam :D I powiem ci szczerze, że cholernie mi się ten stan podoba! Hah, trzy notki - zawsze mało niż wcale, nie? ^^ Także spójrzmy, no zobaczmy!
    BERNAŚKA!!!!!!!!! JA CIĘ ZABIJĘ, A ZARAZ POTEM ZAMORDUJĘ! CO Z ZALINKOWANYM OBRAZKIEM SZABLONU?! klikam na głupi obrazek i co mi się pokazuje? Głupi obrazek! Ile razy prosiłam? :( I NIE MA NUMERKÓW!! Jak grochem o ścianę ;c xD
    456. Wiem, bo musiałam na górę jechać, by sprawdzić ;/ xD Szlag! A myślałam, że ta blondyna, to z tyłu to jej twarz skąpana w cieniu, a to tylko jakoś dziwnie ułożone włosie ;c I mogło by,c tak strasznie, a tymczasem jest tylko tajemniczo ;c :D Zdecydowanie bądź dumna z tego szablonu! :D
    457 - ojei! *_* Gdyby nie jasne kolory, których nie cierpię, byłoby po prostu bosko! W sumie już jest! Ten szablon jest po prostu piękny! I powiem ci, że ja bardzo lubię patrzeć na... hm, brzegi tego całego "obrazka", jakkolwiek nazywa się tą część na górze: ty je tak ładnie wtapiasz w tło, a jednocześnie umieszczasz tam fragmenty niby urwane z kontekstu, a jednak pasujące idealnie. Łecvh, pewnie nie masz pojęcia, o czym ja bredzę, ale ważne, ze ja ma i to się liczy. w końcu to mi się podoba :P
    458 - czy i się wydaje, czy to 1D? Ej, no poważnie, oni są już wszędzie! Troch to się denerwujące robi, nawet tu jest caaaała masa szablonów z nimi w rolach głównych bądź ewentualnie pobocznych. Ale jest miło, ciemno i ponuro, więc podoba mi się i to bardzo <3
    Krótka notka, to i krótki komentarz. Trochę to straszne, co? ;c No naprawdę, aż nieprzyzwyczajona jestem do pisania tak krótkich komentarzy, toć to aż chore! Też tak sądzisz, prawda? :D
    Ejjj... tak bardzo nieśmiało obwieszczam, iż... pamiętasz, jak gadałyśmy przez chwilę na fejsie o moim blogu? Jest kilka takich osób jak ty, co muszą nadrobić, ale odcinki są za długie i jest ich zbyt wiele. N to streszczenie zrobiłam... także ten... miło by było... xD Ale to tak na marginesie marginesu.
    Także ten tego, czekam na wasze kolejne wytwory, nie mogę się też doczekać kolejnych sobótek (jeśli będzie na Skype, to ja niestety odpadam, a bardzo bym tego nie chciała ;c). Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon 456 jest po prostu BOSKI. Jestem nim totalnie oczarowana! Świetny pomysł z motywem otwartej książki. Kolorystyka w moim klimacie i ten nagłówek... Jestem twoją fanką po prostu! :D
    457 też mi się podoba. Świetny klimat, piękne kolory. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Czekam na twoje kolejne prace!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło - Hasający topielec.
    Adres bloga - http://change-your-life-1d.blogspot.com/
    Koncepcja - Chciałabym aby na pierwszym planie na planie znalazło się zdjęcie Victorii Justice, Emily Didonato i Emmy Watson oraz One Direction ( 2012 ). W tle Londyn. Koniecznie budka telefoniczna i żółta taksówka !
    Zdjęcia - Jak znajdziecie ładne :)
    Cytat - " Change, change your life... Take it all.
    We’re gonna stick together, know we’ll get through it all.
    You’ve gotta use it to become what you’ve always known. "
    Uwagi - Szablon w jasnych kolorach. Układ kolumnowy.
    Kontakt - e-mail - tori.justice@onet.pl, GG - 46549788 :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hasający topielec!
    Adres: http://sleeplikeastarinthegalaxy.blogspot.com/
    Koncepcja: coś z gwiazdami. Blog nazywa się Galaxy, więc musi być coś związane z gwiazdami, najlepiej galaktyka, albo rozgwieżdżone niebo. Oprócz tego prosiłabym o jakąś sylwetkę dziewczyny, nie koniecznie, żeby była widoczna twarz (chociaż, jeżeli masz jakieś ciekawe zdjęcie, to może być widoczna :), coś tajemniczego. Kolory - żeby nie były zbyt ciemne. Blog jest dosyć miły, nie ponury.
    Ewentualny cytat: Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny.
    Inne uwagi: z życiem, żeby to było, proszę! :D
    Kontakt: olka2740@gmail.com, 13954399.

    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hasło: Hasający topielec.
    Adres bloga:- http://milosc-na-ostatnia-chwile.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym mieć szablą z rudowłosą dziewczyną i blondynem. :)
    Zdjęcia: -
    Cytat : "Sny rodzą rzeczywistość" lub "Po­dobało mi się to miej­sce. Miej­sce, którym była zam­knięta przes­trzeń Je­go ramion."
    Uwagi: Szablon w jasnych kolorach. Wesoły nastrój.
    Kontakt: GG - 44552198
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hasło - Hasający topielec.
    Adres bloga - http://lovebohappiness.blogspot.com/
    Koncepcja - Chciałabym aby na pierwszym planie na planie znalazło się zdjęcie bohaterki zmierzchu Belli Swan jako wampira, Obok niej po dwóch stronach oddaleni bohater zmierzchu Edward Cullen i bohater pamiętników wampirów Stefan Salvatore.
    Zdjęcia - Jak znajdziecie ładne :)
    Cytat - Are you sure? There is no turning back from love.
    Uwagi - -
    Kontakt - e-mail dominikaswan@gmail.com, GG 47168814
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałybyśmy,żeby szablon był kolorowy. Prosimy też, by w szablonie znalazły się słuchawki.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Gdybyś chciała mogłabyś zmienić słuchawki na inny "sprzęt muzyczny"- głośniki czy coś w tym stylu.

    7. Kontakt: wrednewiedzmydwie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. 1. Hasło: Hasający topielec!

      2. Adres bloga: sibuna-peddie.blogspot.com

      3. Koncepcja: Prosiłabym, aby na pierwszym planie znalazła się Jade Ramsey i Burkely Diffield, ewentualnie sama Jade. W tle mógł by być dom Anubisa, ponieważ mój blog jest o opowiadaniach związanych z Patricią i Eddiem z Tajemnic domu Anubisa

      4. Ewentualne zdjęcia: Nie mam. Zdaję się w pełni na ciebie ;)

      5. Ewentualny cytat: ,,Miłość? Przyjaźń? Co za różnica, kiedy dla mnie liczą się tylko twoje uśmiechnięte oczy''

      6. Inne uwagi: Chciałabym żeby kolorystyka szablonu była ciemna, taka tajemnicza, a zarazem magiczna albo jasna, tylko nie za bardzo ;)

      7. Kontakt: marked1399@gmail.com lub gg 5554988 ( ale częściej jestem na gmail niż na gg )

      Co do twoich szablonów najbardziej podoba mi się 456 ;*

      Usuń
  22. Uhuhuhu! Szablony jak zwykle cudowne! Jestem strasznym niecierpliwcem, a wygląd mojego bloga pozostawia wiele do życzenia, więc zgłosiłam się do Was z nadzieją, że pomożecie mi go udoskonalić :D

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://mad-host.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Akcja opowiadania będzie się rozgrywała w Nowym Jorku. Luanna zamordowała swojego byłego chłopaka, do czego się nie przyznała. Bogom nie spodobał się ten uczynek, więc do głowy dziewczyny wszczepili ducha Isabelli, której zadaniem jest pomoc Luannie wyjść na prostą.
    Co do kolorów, to zdaję się w pełni na Ciebie. Nie wiem co jeszcze mogę dodać. Jeśli miałabyś jakieś pytania, śmiało pisz na gg :)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://www.czytajniepytaj.pl/data/domains/1/pl/filemanager_files/accounts/lena123/1/cora-keegan4.jpg
    b) http://25.media.tumblr.com/75831eea504652ca6df4e645cc195892/tumblr_mi45cwTt6P1rc5b4xo1_500.png

    5. Ewentualny cytat: "Boże, błagam!" - krzyknęła, czując na swoim ciele macki Szatana. Ale Bóg się nie pojawił.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG (46980363)

    Pozdrawiam całą załogę Zaczarowanych Szablonów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie byłby to duży problem, chciałabym zmienić cytat na "Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją."

      Pzdr. :)

      Usuń
  23. Witam, składam zamówienie na szablon do mojego bloga :]
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://hp-po-drugiej-stronie.blogspot.com

    3. Koncepcja: Niech bedzie to mniej wiecej w barwach soczystej zieleni (jak Avada Kedavra) oraz czerni. Fajne by było połączyć w jakis sposob postacie Draco, Harrego i Voldemorta by było widac, że są po tej samej stronie, tej złej, tak jak juz to mniej wiecej u mnie wyglada. Ogłonie jest to ff potterowski. Fajnie by było zamieścić też w jakiś sposób zniszczony Hogwart. Chciała bym by całość była fajnie zgrana, by nie było to rażące a raczej przyjemne dla czytelnika.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://tv-facts.net/wp-content/uploads/2012/10/alan-rickman-in-harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-i-wallpaper-.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/29900000/Bellamort-3-bellatrix-lestrange-29908381-500-550.png
    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/002/6/a/bellamort_2_by_ravenclawgirl15-d369oqr.png
    http://static.tumblr.com/z5ivk1o/Izblqcpp3/lord-voldemort.png
    http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2011/228/9/4/harry_and_voldemort_by_mike1306-d46tj8l.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/28900000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-28937213-1920-1200.jpg
    http://www.harrymedia.com/img/data/media/196/voldemort.PNG
    http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2013/006/d/5/drarry_by_chouette_e-d5qmnkx.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/22300000/Drarry-3-harry-potter-vs-twilight-22351639-500-473.jpg
    http://th09.deviantart.net/fs70/PRE/f/2011/183/9/3/deathly_hallows_drarry_by_chouette_e-d3kqsyg.png

    5. Ewentualny cytat: "Śmierć bedzie ostatnim wrogiem, ktory zostanie zwyciężony"

    6. Inne uwagi: jest to opowiadanie drarry oraz bellamort jesli to cos pomoze, karty wolała bym na górze.

    7. Kontakt: 38793118 i sunshine91@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://dramione-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jak mówi adres, piszę opowiadanie o Hermionie i Draco. Wybór układu i rozmieszczenie postaci pozostawiam Tobie, jednak chciałabym, aby w tle widać było wieżę Eiffle'a.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/136483_paryz-wieza-eiffla-fontanna-zachod-slonca.jpg
    http://bi.gazeta.pl/im/1/11772/z11772201Q,Wieza-Eiffla--Francja--Ta-budowla-stanowi-jedno-z-.jpg

    Hermiona:
    http://judydepp.deviantart.com/art/Hermione-Granger-291997824
    http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/2012/09/03/0903-2-emma-watson-pixie-haircut-_bd.jpg
    http://www.irezia.co.kr/files/attach/images/151/792/029/aa51d47ebee62167e91f2c696d159758.jpg
    http://www.stylenow.info/wp-content/uploads/2012/02/photo-of-emma-watson.jpg
    http://i.imgur.com/nCfxU.jpg

    Draco:
    http://img.interia.pl/rozrywka/nimg/d/1/roz3460409.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/16900000/Deathly-Hallows-draco-malfoy-16916647-1920-1081.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/25600000/Draco-Malfoy-Wallpaper-draco-malfoy-25676685-1024-768.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Draco-Malfoy-draco-malfoy-32824247-900-600.jpg


    5. Ewentualny cytat:
    "Nieznana część życia jest tą, dla której warto żyć" lub "Wszystkie namiętności są źródłem natchnienia"

    6. Inne uwagi: Prosiłabym o jasną kolorystykę tła, najlepiej żeby było w beżowym/złotym/jasnobrązowym kolorze. Nagłówek pozostawiam Tobie i Twojej wyobraźni - jednak, żeby nie był to szok dla oczu. Chciałabym, aby wyglądało to estetyczne i elegancko. Pudrowe róże, fiolety, zielenie, błękity, intensywna czerwień czy szmaragd, szarości i biele - wszystko jedno. Pozostawiam dobór kolorów Tobie, najbardziej zależy mi jednak, by to wszystko ze sobą współgrało :)

    7. Kontakt: e-mail - lileekab@gmail.com; gg - 18966017

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://muzyka-wg-nas.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałybyśmy,żeby szablon był kolorowy. Prosimy też, by w szablonie znalazły się słuchawki.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Gdybyś chciała mogłabyś zmienić słuchawki na inny "sprzęt muzyczny"- głośniki czy coś w tym stylu.

    7. Kontakt: wrednewiedzmydwie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres bloga: www.youaredifferentone.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolorystyka nagłówka kolorowa. Szablon z Louisem Tomlinsonem i dziewczyną (najlepiej brunetką). W moim opowiadaniu Louis jest takim przestępcą, więc najlepiej by było wybrać jakieś zdjęcie w stylu bad-boy'a. Chciałabym, żeby wszystko było takie, no wiesz, tajemnicze i zarazem eleganckie. Jeśli chodzi o układ to pozostawiam to tobie :)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: You're different from them.
    6. Inne uwagi: Chciałabym, żeby tło szablonu było w kolorze zimnym, nie ciepłym.
    7. Kontakt: gg: 6100868
    Bardzo dziękuje :')

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta twoja grafika, na prawdę - zakochałam się! Mam nadzieję,że nie zezłościsz się jak doniosę,że dodałam twojego bloga do mojego katalogu blogów graficznych. Oby nie, hehe ; ) No cóż, pozostaje mi życzyć sukcesów z blogowaniu.

    P.S Na tę moją listę trafiają najlepsi z najlepszych!
    Pozdrawiam, Venice ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://esme-carlisle-cullen.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jest to opowiadanie o - jak sam link bloga mówi - Carlisle'u i Esme Cullen ze Zmierzchu. Prosiłabym, jeżeli chodzi o kolorystykę, o połączenie beżu z fioletem lub kremowego z fioletem. Tło nie powinno być chaotyczne, lecz z klasą, elegancją, gdyż przynajmniej tak sobie wyobraziłam bohaterów. Może jeszcze trochę tajemniczości, jednak z umiarem. Rozmieszczenie postaci zostawiam tobie. ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Ludzkość jest Przereklamowana

    6. Inne uwagi: zdjęcia mogą być z każdej części oprócz ,,Księżyca w nowiu".

    7. Kontakt: e-mail - uuu277@interia.pl GG: 36213949

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://i-hate-this-feeling.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby kolory były jaśniejsze. Najbardziej zależy mi, aby pojawił się kolor kremowy. Jeśli chodzi o resztę kolorów to zdaje się na ciebie:) Również prosiłabym, żeby było tajemniczo. Jeśli chodzi o postacie to chciałabym, aby pojawiły się 3 młode dziewczyny.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: W moim sercu jest miejsce tylko dla ciebie...
    6. Inne uwagi: Prosiłabym, aby zdjęcia nie były z żadnego filmu bądź serialu. Najlepiej, gdyby były to postacie fantastyczne.
    7. Kontakt: e-mail: cassieemotkaax@gmail.com GG: 47126601
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szablony rzeczywiście są świetne! A ilość zamówień chyba jak najbardziej to potwierdza. ^^
    Jako, że jestem nieinteligentna, na to, dlaczego pierwszy nagłówek to otwarta książka (oprócz literek oczywiście), wpadłam dopiero za drugim razem, gdy oglądałam szablon, niemniej jednak bardzo :)
    W drugim chyba może nie być widać tytułów gadżetów i jak dla mnie jest zdecydowanie za złoto, ale pomimo tego szablon prezentuje się niesamowicie! Jest po prostu świetny!
    Trzeci też jest ładny, choć nie ukrywam, że poprzednie bardziej mnie oczarowały.
    Nie wiem, kto to wyżej pisał, chyba Meth, to wtapianie tła zewnętrznego w nagłówek, to łagodne przejście jest po prostu genialne! Bardzo często mi tego w szablonach brakuje, a u Ciebie jest i jeszcze jak ładnie się prezentuje! :)

    Ale przyłączam się do prośby o linkowanie obrazków - poczułam się wykiwana, nie widząc szablonu. xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: http://if-i-die-tell-her-i-loved-her.blogspot.com/
    Koncepcja: chcę by było to w jasnych barwach, kremowy, szary, głównym tematem bloga jest śmierć itp. więc kolory chce tylko by zgrały się z tym :)aa i jak można bo są te kolumny boczne i ten główny gdzie jest tekst, to chcę tylko by ten główny był szeroki, bo przy wąskich nie mieszczą mi się zdjęcia.
    Ewentualne zdjęcia: Vanessy Hudgens, Zayna Malika, Nialla Horana, Seleny Gomez, Taylor Swift. :)
    Ewentualny cytat: "the other side of life"
    Inne uwagi: nie mam żadnych konkretnych zdjęć, ale Van musi być smutna bo ma depresje po śmierci Zayna który z kolei jest duchem, a Taylor czarownicą, więc jak będzie zdjęcie Malika to żeby nie był taki rzeczywisty, bo on nie żyje.
    kontakt: ilovejustin@vp.pl gg: 35432033

    OdpowiedzUsuń
  32. Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: http://and-be-with-me.blogspot.com/
    Koncepcja:to blog o 1D, chciałabym, żeby nagłowek był z Zaynem Malikiem , jak chodzi o kolory zdjęcia itp to całkowicie zdaje się na twój gust ! <33
    Ewentualne zdjęcia: Zayn Malik ( w nagłówku )
    Ewentualny cytat: And be with me
    Inne uwagi: -
    kontakt: thoomsonn@gmail.com gg: 46403068

    OdpowiedzUsuń
  33. Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: http://to-be-anorexic.blogspot.com/
    Koncepcja: blog o chudnięciu, pro-ana więc prosiłabym o szablon z chudymi dziewczynami; prosiłabym by był czarno-biały [ w sensie z odcieniami szarości ]
    Ewentualne zdjęcia: w google można bardzo dobra znaleźć wpisując: skinny girl, chude dziewczyny, chude nogi; prosiłabym by zdjęcia były bez twarzy, chyba że rysunkowe ;)
    Ewentualny cytat: I want to be skinny, ale nie musi być c;
    Inne uwagi: -
    Kontakt: e-mail: iwanttobeskinny01@gmail.com GG: 45931097
    Mam nadzieję, że zrozumiesz i przepraszam, jeśli cos źle napisłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam:
      Chciałabym by kolumny były po jednej z każdej strony.

      Usuń
  34. Cześć bee.! Teraz wpadło mi do głowy, że skoro tak bardzo spodobał mi się pierwszy szablon z tej notki - co już napisałam w poprzednim komentarzu ^^, to równie dobrze miło by mi było, gdybym miała coś od ciebie dla siebie :D Dlatego też, chciałabym zamówić u ciebie szablon. Być może akurat moje zamówienie przypadnie ci do gustu.


    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Generalnie jest to blog z recenzjami książek, więc takowe powinny się znaleźć w szablonie, aczkolwiek wraz z współtworzącymi bloga uzgodniłyśmy iż przydałaby się kolorystyka i koncepcja wiosenna. Jakkolwiek to zinterretujesz. Nie ważne czy będą to książki z kwiatami, jakimś słońcem, polaną, lasem czy tak dalej. Wiem, że będziesz w stanie coś wymyślić ciekawego, a jednocześnie wiosennego. :) Raczej w tym momencie pasowałyby jasne kolory, choć wiem jak lubisz ciemne. :<

    4. Ewentualne zdjęcia: Czy ja wiem?
    http://lukreszja.deviantart.com/art/--325417935
    http://xxcherushiixx.deviantart.com/art/magic-magic-magic-181414195
    http://shadowsoftheday.deviantart.com/art/Love-for-books-262887624
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/History-of-Love-244800808
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/Read-me-a-Poem-244896013
    klimat wiosenny...?
    http://aoao2.deviantart.com/art/Bright-light-289953608

    Są to tylko i wyłącznie moje propozycje. :)

    5. Ewentualny cytat: Podkreślone, albo WYRÓŻNIONE: "Blask książek" (jako nazwa bloga), a poniżej, albo mniejszą czcionką: "„...książki mają duszę, duszę tych, którzy je piszą, tych, którzy je czytają i którzy o nich marzą." -

    6. Inne uwagi: Raczej jakichś specjalnych wymagań nie mam, chociaż na naszym blogu jest mnóstwo gadżetów, więc przydałby się jakiś układ odpowiednio przystosowany. :) Niemniej... jestem pełna ufności, że będziesz wiedziała co z tym zrobić.

    7. Kontakt: g-mail: caerulaluna@gmail.com

    Z góry serdeczne dzięki! Pozdrawiam i powodzenia!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć! Szablony świetne! Bardzo mi się podobają :D
    I ja również chciałabym zamówić coś do siebie :P

    Hasło: Hasający topielec

    Adres: http://true-story-of-delena.blogspot.com/

    Koncepcja: No więc to jest blog o wampirach, może znasz Pamiętniki Wampirów... Głównie skupiony na postaci Eleny i Damona oraz na ich miłości, więc wypadałoby gdyby się tam znaleźli.Kolory? Hm... Myślę, że coś takiego stonowanego, choć jakieś krwawe czy mroczne elementy mile widziane ;p

    Zdjęcia: Nie mam, może coś znajdziesz ładnego :)

    Ewentualny cytat: „Jeśli ktoś kocha nas aż tak bardzo, to nawet jak odejdzie na zawsze, jego miłość będzie nas zawsze chronić.” Może coś takiego? Ale jak coś możesz znaleźć coś innego ;)

    Inne uwagi: Raczej nic więcej do dodania nie mam.

    Kontakt: miszczuwiki@gmail.com albo GG: 46479605

    Bardzo proszę o zaakceptowanie :)) Po prostu ubóstwiam Wasze szablony i bardzo chciałabym być posiadaczką takowego <3 :P

    Pozdrawiam,
    Kikuś

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne szablony <3
    Ja marzę o czymś na swojego bloga a twoje prace są genialne, więc zgłaszam się do ciebie z prośbą o szablon :)
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://ukryte-przeznaczenie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym żeby na głównym planie była Britt Robertson, a tam gdzieś z tyłu Benjamin Stone. Co do barw pozostawiam to twojej inwencji, na pewno będziesz wiedziała lepiej ode mnie co wybrać:)
    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Przeznaczenia nie zmienisz... Prędzej czy później cię dopadnie...

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: moniazdw@buziaczek.pl
    gg: 8901562

    Z góry dziękuję;**
    Chciałabym dodać, że naprawdę baaardzo podobają mi się Twoje szablony i marzę o tym, żebyś mi zrobiła taki dla mnie... <3

    Całuski
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem czy zmieszczę lub zmieściłam się w limicie ale...raz się żyje :D

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://sciezka-do-wolnosci.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Okej,blog jest fanfictionem Wiedźmina ( niestety właśnie w mym łebku zagęściła się wena więc cu poradzić...) Dokładnie jest to też paring Iorweth & Saskia . Dobra ja już przejdę do rzeczy: Byłabym wdzięczna żeby szablon byłby z nieruchomym tłem a menu w kolumnie bocznej. Kolory? I tu kurna mam problem :D Daję ci tu wolną rękę,ale w ostateczności może zielony...? ;) Jeśli obok postaci znalazło się by miejsce to może jeszcze gdzieś tam byłby położony smok.

    4. Ewentualne zdjęcia: Mam kilka,lecz nie wiem czy się przydadzą:http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2012/121/1/d/iorweth_by_auditore1994-d4y7pwp.jpg
    http://25.media.tumblr.com/4748c66321e03311f05a58382742adba/tumblr_mgl59nkQY01qkw338o1_500.png
    http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/162/6/2/witcher_2__saskia_by_jakecarver-d52tiae.jpg
    http://24.media.tumblr.com/61ec4627927ef81527ebd2018cffb1b2/tumblr_mkytcrC8s01r61k4so1_500.png
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120319204937/wiedzmin/images/thumb/d/d1/Saskia.jpg/400px-Saskia.jpg



    5. Ewentualny cytat: „Jestem przestępcą bo nie chciałem być ofiarą''

    6. Inne uwagi: Co do kolorów to zgadzam się na wszystkie tylko nie pastelowe. Pastelowe jakoś nie pasują mi do akcji która dzieje ( a raczej będzie się dziać) . Aha i jeśli nie skorzystasz lub nie znajdziesz zdjęć Saskii to bym poprosiła tylko o Iorwetha ;)

    7. Kontakt: roseweasley@interia.pl a GG: 45551948

    Pozdrawiam :D

    Saskia.

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://grangermalfoy.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Ma być mrocznie a z resztą zdaję się na wasze artystyczne duszę :)

    4. Ewentualne zdjęcia: https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=aW9nc22wKpdIOM&tbnid=c277xwjodXL0MM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.fanpop.com%2Fclubs%2Fdramione%2Fimages%2F32911945%2Ftitle%2Fdramione&ei=ZnZ2UdC1K8SMtQbhzIGQDw&bvm=bv.45512109,d.bGE&psig=AFQjCNH5TNY17ShQTUlFbf4kOAKaYvYyVw&ust=1366804433941619

    5. Ewentualny cytat: Kochasz ? Walcz.

    6. Inne uwagi: Nie mam uwag :3

    7. Kontakt: e-mail: adkag10@gmail.com gg: 21755608

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://summer-love-again.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Na środku zdjęcie, a na nim odbita flaga Wielkiej Brytanii. Coś takiego jak tu ---> http://sweet-lemon1d.blogspot.com/. Boki zdjęcia tak jakby zniekształcone. Chciałabym, żeby szablon był w takim układzie w jakim jest szablon na podanym wcześniej blogu.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://i34.tinypic.com/fuis4.jpg, http://i33.tinypic.com/2lbgtb4.jpg

    5. Ewentualny cytat: "Książka" o ponownej, letniej miłości i One Direction

    6. Inne uwagi: Kolorystyka - #C6AEC7, #EBDDE2. Proszę o to, by w tekście, który pojawi się na szablonie były zachowane polskie znaki.

    7. Kontakt: E-mail: i.need.harry.hug@gmail.com, niestety GG nie posiadam.

    Jeśli szablon zostanie wykonany i spodoba mi się to zamówię kolejny, ale na mojego drugiego bloga.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga:http://i-love-lana-del-rey-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Po lewej stronie zdjęcie Lany Del Rey. Kolory ciemne.

    4. Ewentualne zdjęcia:http://www.google.ac/url?sa=i&rct=j&q=lana+del+rey+dark+paradise+youtube&source=images&cd=&cad=rja&docid=hAeH-zvAvZqEpM&tbnid=QUYVuKDltpRDjM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.tumblr.com%2Ftagged%2Flana%2520del%2520rey%2520dark%2520paradise%3Fbefore%3D38&ei=0GF4Uc7_CYadtAbsg4HwBw&bvm=bv.45645796,d.bGE&psig=AFQjCNEGqskb4ViZQEk2x54bYNZWmFHzoA&ust=1366930242318339
    lub
    http://www.google.ac/search?hl=pl&q=lana+del+rey+dark+paradise&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.Yms&biw=1360&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=wmB4UfmsHene4QTr0oDIAg#um=1&hl=pl&tbm=isch&q=lana+del+rey+off+to+the+races&revid=347316987&sa=X&ei=y2J4UZeEHMmR4AStvIHoAQ&ved=0CEkQgxY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.bGE&fp=b965ea4dd43019a2&biw=1360&bih=667&imgrc=GLpVaESCF6If8M%3A%3BhoHYrPiMiREusM%3Bhttp%253A%252F%252Fcdn.thatgrapejuice.net%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F02%252FLana-Del-Rey.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fthatgrapejuice.net%252F2012%252F02%252Fhear-lana-del-rey-off-races%252F%3B354%3B500

    5. Ewentualny cytat: ''I love Lana Del Rey.''

    6. Inne uwagi:Kolumna po prawej stronie i strony na górze.

    7. Kontakt:45530902

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybacz że tak późno komentuję (wstyd mi jeszcze bardziej ponieważ jest tutaj twój szablon na mojego bloga) dlatego bardzo przepraszam. Nauka i moja organizacja zawsze jest tak perfekcyjna że szkoda gadać -.- Zazdroszczę ci braku nauki, ja natomiast mam tyle tego że... Ech!
    456 - Och przepiękny :) Ten nagłówek to istna magia :) Wszystko jest tutaj połączone w idealny sposób, przez co nagłówek bardziej zakochuje sam w sobie. Kolory delikatne a zarazem mające swoją wyrazistość przyciągają wzrok. Śliczny :)
    457 - Przepiękny jednym słowem. Ta kobieta w nagłówku ukazana w balowej kreacji idealnie (nadużywam ostatnio tego słowa) współgra z złotym otoczeniem. Jeszcze te zakładki z ilustracją dmuchawców. Cudo.
    458 - No i w końcu mój szablon. Idealny! :) Jako iż jestem zakochana w ciemnych kolorach od razu pisnęłam z wrażenia na jego widok. Ogółem miałam inne wyobrażenia na ten szablon ale twoje są zniewalające. Dziękuje za spełnienie życzenia z stronami chłopaki i dziewczyna oraz las. Co tu jeszcze mówić, przepiękny :)
    Jeszcze raz dziękuje ci za wspaniały szablon. Idealny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Napisałam całe zamówienie i się usunęło. Zasługa blogspota. -,-
    No cóż, postaram się odtworzyć to co tam umieściłam.
    Naturalnie, wiem, że post dodany był dawno, ale chyba spostrzegłam iż wybrałaś na razie tylko jeden szablon, a więc mówię "a co mi tam, warto spróbować" i oto jestem :)
    Na początek coś o tym dlaczego zgłaszam się do ciebie.
    Strasznie podobają mi się twoje prace! Masz ogromny talent. Szablony te to jedne z najlepszych jakie widziałam. Gdy je zobaczyłam coś jakby chwyciło mnie za serducho. Bardzo zaplusowałaś tym, jak sprawnie i estetycznie łączysz fotografie i dobierasz kolorystykę. Kocham.
    Okej, no więc już się wygadałam, przejdę do mojej zachcianki.
    Wiem, że nie musisz wybrać mojego szablonu, ale byłoby miło, bo bardzo długo szukam odpowiedniej do tego szabloniarki i w końcu trafiłam na ciebie. Mam nadzieję, że nie uznasz tego jako sposób podlizania się, bo mi wcale nie o to chodzi.
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://story-out-of-this-world.blogspot.com/ mam tam już szablon, ale chciałabym spróbować czegoś nowego :)
    3. Koncepcja: Ciemność. Dużo, dużo ciemnych kolorów :P Do tego jakiś jeden kolorowy odcień. Ogólnie? Motyw kosmiczny. Planety, gwiazdy... czy coś. Nie wiem jak to będzie wyglądać, więc proszę sama dobierz tą "kosmiczność". Nie chcę wciskać czegoś, co nie będzie współgrało. Prosiłabym żeby znalazła się tam dziewczyna. Czarne włosy i bardzo niebieskie oczy. Jeżeli chciałabyś mieć lepszy obraz sytuacji i więcej pomysłów co do robienia zachęcam do przeczytania prologu na blogu. To rozbuduje trochę wyobraźnię, bo tam opisałam na czym stoi historia :)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Find the way to make me happy.
    6. Inne uwagi: Brak. Zdaję się na ciebie. Jeśli postanowisz wybrać ten szablon byłoby baaardzo miło, gdyż szabloniarki nieczęsto chcą wykonywać coś co nie jest no ja wiem... książkowe. W każdym razie, wiem, że sobie poradzisz, bo widziałam twoje prace :*
    7. Kontakt: mail - hogwarts.message@gmail.com , gg - 46650538

    Mała prośba: nawet jeżeli nie zdecydujesz się na tę pracę proszę o poinformowanie mnie, gdyż wtedy nie będę wstawiać na bloga buttona ;)
    Liczę jednak na to, że moja oferta przypadnie ci do gustu. No, cóż mogę powiedzieć?
    Jeszcze raz - gratuluję świetnych prac ;)
    Pozdrawiam cię serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli mogę jeszcze coś dodać to chciałabym żeby szablon był podobny do tego:
      http://beeluvsu.deviantart.com/art/Bee14-363256666?q=gallery%3Abeeluvsu%2F42396284&qo=7
      lub tego:
      http://beeluvsu.deviantart.com/art/Bee11-363256229?q=gallery%3Abeeluvsu%2F42396284&qo=10

      Ślicznie ci wyszły :P

      Usuń