g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.04.2013

[459-470] Notka tematyczna - Mężczyźni

Oto przed wami nasza pierwsza notka tematyczna. Wybrałyśmy tematykę mężczyzn (czyt.menżczyzn), gdyż w naszych szablonach niestety pojawiają się dość rzadko, a przecież bez nich życie nie byłoby takie same. No i nie ma na czym oka zawiesić, niewiele panienek lubi patrzeć na inne panienki.
Mężczyzna – jeden z dwóch modeli człowieka (). Wyróżnia się ogólną nieprzytulnością, niechęcią do kooperacji, chropowatością oraz nadmierną sennością. Mężczyzna odżywia się piwem i chipsami, jego okres godowy trwa przez cały rok i składa się z licznych ultrakrótkich incydentów. Ożywia się na bardzo krótko, przerywając letarg, jeżeli zaobserwuje drugi model człowieka – kobietę w wieku rębnym, z którym jest w pełni kompatybilny, dzięki wykorzystaniu przeciwstawnych części kontaktujących się. Chęć zbliżenia manifestuje obleśnym uśmiechem. Aby zwiększyć szansę na zbliżenie, dokonuje wcześniej pewnego ciekawego i traumatycznego dla siebie obrzędu mycia całego ciała. Paradoks mycia się jest najciekawszym zwyczajem mężczyzny – myje się, chociaż w wyniku tego zabiegu przez najbliższy tydzień czuje się bardzo nieswojo.
Źródło: Nonsensopedia


Niestety, ale tych szablonów mamy troszkę mało. Dziwnym zbiegiem okoliczności tak się stało, że nie wszyscy się wyrobili, ale musicie nas zrozumieć, mamy również swoje obowiązki. Ze spraw jeszcze organizacyjnych: Jill przeszła na urlop, proszę to uszanować i nie zamęczać ją pytaniami, wiadomościami czy czym tam zdołacie jeszcze wymyślić. 

Jest to nasza pierwsza notka, jak już wspomniałam, jeżeli wszystko pójdzie jak należy i pomysł się przyjmie to będziemy to kontynuować, możecie już dawać nawet propozycje na kolejne notki tematyczne. 

Nie przedłużając przejdźmy do szablonów:
Avia
Ze specjalną dedykacją dla Krakena. Sam Claflin.
Szablon przystosowany do Mozzili, w Chromie wygląda niekorzystnie.


Ze specjalną dedykacją dla Bolesława/Mag. Hugh Laurie.
Wszystkie gadżety radzę ładować do stopki.

pobierz \\ podgląd
A to raczej dla własnej uciechy. Keanu Reeves.
Również radzę wszystkie gadżety ładować do stopki.


Weasleyowa
Kolorowe jarmarki ratatatata, blaszane zegarki, ratata...Ach, słuchałam tego bez przerwy wstawiając szablony. Oczywiście w innym wykonaniu, którego bardziej dało się słuchać. :D Udało mi się zdążyć z wykonaniem szablonów, jestem z siebie dumna, bo ostatnio większość czasu spędzam na świeżym powietrzu albo oglądam seriale. Łapcie 3 szablony, a ja znikam. 

bee.
Na zdjęciu jest Jamie Campbell Bower znany z takich filmów jak Sweeney Todd, Anonimus czy nadchodzące Miasto Kości.

Avia
A ten znowu od Avii, z racji na jej błąd.

podgląd || pobierz


 
Leslie
Średnio udany, robiony na szybko. Szablony z mężczyznami definitywnie mi nie wychodzą.


Insicere
Efron. W sumie lubię go. :)
Bieber. Robiło się miło i przyjemnie. Z mojej strony możecie oczekiwać więcej takich szablonów.

~~~~

I jak wam się podobają? Jak wam się podoba taka akcja? Oraz: Jaka następna tematyka?
(nie HP, HP mamy dużo...)

Żeby wszystko było jasne: NIE PRZYJMUJEMY POD TĄ NOTKĄ ZAMÓWIEŃ!

82 komentarze:

  1. Notki tematyczne zdecydowanie są fajne, a z tych najbardziej podobały mi się szablony Weasleyowej. c;
    Co do kolejnej tematycznej... Może teraz kobiety? Ale kobiety w czymś mrocznym, jakaś krew, ciemne kolory i smutna kobieta...
    Dobra, wyobraźnia mnie poniosła xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zaszalejcie i zróbcie notkę tematyczną z anime ;3 Tak tylko… myślę na głos xD Chciałabym zobaczyć coś takiego w waszym wykonaniu ^^ A same przyznacie, że takowych szablonów macie mało :D Dobra... ja już się zamykam :X
    Co do szablonów to najbardziej podobał mi się nr. 463 Weasleyowej, te kolorki *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jak najbardziej za
      zasoby o tematyce anime świecą tutaj pustkami, ale ja wciąż wytrwale czekam...

      Usuń
    2. Ja też jestem jak najbardziej za ;3

      Usuń
  3. Jestem zachwycona! Oj, lubię to, zdecydowanie! Notki tematyczne są idealnym urozmaiceniem ;)

    Bee urzekłaś mnie! Toż to spełnienie moich pragnień JCB <3

    de Sade

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj piękne szablony, a notki tematyczne cudowne. Co do następnej to może.. upadłe anioły / wilkołaki / wampiry? Było by fajnie zobaczyć to w waszym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem z tej notki jest zdecydowanie ten z Josephem Morganem autorstwa Weasleyowej. Ma bardzo przyjemne kolory, w których utkwiła też nuta tajemniczości. Natomiast na miejscu drugim, jak dla mnie, Jamie. Nie wiem dlaczego, ale wszystkie szablony autorstwa bee. uważam za urocze. :D A, jednak wiem! Sposób, w jaki są stworzone, jest magiczny. :)
    Pomysł na następną notkę tematyczną? Kobiety według mnie nie, w przeciwieństwie do szablonów z mężczyznami jest ich wszędzie pełno. Choć z chęcią zasugerowałabym motyw fantastyki, to jednak zaproponuję coś absolutnie banalnego: nie zdjęcia, a obrazki. Proste, minimalistyczne, „rysunkowe”. Sama poszukuję czegoś w ten deseń i podejrzewam, że wiele innych osób również.

    Pozdrawiam, Itlina. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa o szablonie z Josephem :D.
      Pozdrawiam również :D.

      Usuń
  6. Pomysł musi się przyjąć! Jest mój! :( No i rozwalił mnie opis mężczyzny z Nonsensopedii xD Będzie dobrze, zobaczycie!
    459 - nie znam człowieka. Ale nawet uroczy. Bardzo ładnie to wygląda: natura, spokojny Pan, tylko tak się zastanawiam, czy to foto po prawo jest potrzebne. Świetnie też wyglądają przekrzywione karty ;)
    460 - No i teraz widać, że ta notka tematyczna ma sens! Przecież ten człowiek jest genialny, a jeszcze szablonu z nim chyba tu nie było. Ciemne barwy i bardzo dobrze, bo szablon kolorowy by chyba do niego nie pasował. Hahah, te oczy na samej górze rozwalają - i od razu człowiek się uśmiecha, bez względu na to, dla jakiej historii ten szablon będzie ozdobą.
    461 - Ten szablon jest chyba najlepszym spośród tych trzech. No o prostu wow! :O Po prostu brak słów! Zdjęcie idealnie dobrałaś do... hm, nastroju(?) szablonu, jest wręcz ostry i wyraźny. Myślę, że to szablon dla bloga, w którym nie będzie łzawych opowiastek, to coś dla konkretnych, kontrowersyjnych i odważnych historii. Jest po prostu doskonały!!!
    Weasleyowa, a pochwalisz się, jakie to seriale? Domyślam się, ale może mnie czymś zaskoczysz XD Kolorowe jarmarki, powiadasz? Już widzę w miniaturkach, ze utwór dał się we znaki przy tworzeniu prac :D No dobrze, zobaczmy je już, zobaczmy...
    ZALINKUJ MINIATURKI!!! Dziękuję :3
    462 - kim jest człowiek, bo nie znam? Mniejsza. Szablon bardzo przyjemny i ten to już pasuje do łzawych opowiastek o miłości. Bo i kolorystyka do tego nawet odpowiednia. Cukierkowy, nie dla mnie :D
    463 - tego też nie znam,a le jest cholernie świetny! To znaczy szablon, a nie kolega, o którym nie mam bladego pojęcia :D Świetnie wygląda prawa strona, to jest ta kolumna, zakochałam się w takim wyglądzie kolumn! W ogóle te... postrzępione fioletowe krawędzie na początku przypominały mi motyle! No bo tu jest motyl.. O.o ... czyli jednak. I zegarek! Ostatnio obowiązkowy element wielu szamponiarek XD Ale tak, brawo za szablon, braaawo!
    464 - wooo, Ronald! No ale cóż, znowu Harry Potter. Mówi się trudno, czyż nie? :D Żartowałam! Ale fakt faktem, że dużo tu tej tematyki i nawet tutaj się wkradła - do notki tematycznej. Ale szablon uroczy, klimatyczny taki. To wszystko przez kolorystykę i ciekawy efekt: po lewej jest ciemniej, zaś po prawej coś sobie świeci, co stanowi ciekawy kontrast, który rozdziela postać Rona, to jest Rupert (jak zwał tak zwał :D) szablon cholernie mi się podoba!
    Bernaśka! zalinkowałaś mi obrazek! Ale numerka dalej brak ;) Wiesz co? Dodałaś dwie notki pod rząd i zniknęłaś po prostu! ;o Co się działo? ;>
    465 - jej, jaki ten szablon faaajny! :O Kolorystyka jest cholernie świetna, takie misz-masz! Po prostu magia się zakrada! Ty to chyba lubisz robić takie misz-masze tego rodzaju, co? ;> I bardzo dobrze zakładając, że odpowiedź jest twierdząca, bo wychodzi ci to znakomicie!
    46... numery się wam nie popierdzieliły? ;> Zazwyczaj po 465 jest 466, ale co ja tam wiem - mam ledwo 2 z matmy. :D No dobra, mamy szablon 467. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LESLIE, KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEAN, DEAN, DEEEAAAAN!!! <3333333333 Żaden Jensen, toć to Dean przecież! <3 Ajajajaj, moje ty kochanie moje ty! Jej, ten szablon jest tak nieziemsko piękny, że aż brak mi słów normalnie! szarość, szarość, ale cóż innego w połączeniu z Deanem? jeszcze ten jego wzrok... (pewnie błaga Castela o pomoc, biedak nasz :( ). To wszystki\o jest takie ponure i przytłaczające... jak jego życie, ahh! (uwaga! warning! achtung! filozoficzne gadki!) Wybacz, odwala mi, ale no raany - Dean! Tak mnie tym szablonem ucieszyłaś, ze ty pojęcia nawet nie masz! Ej, a co to tam za opowiadanko, co? ;> No dobra, przestaję się podniecać, lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 468 - Efron to mi się kojarzy z HGM. teraz strasznie o nim ucichło,a fakt faktem, że szkoda, bo był jedną z tych normalnych gwiazdek Disneya (patrząc na obecne aż włos się jeży). Taak... ten szablon też nadaję się do takich cudownych romantycznych opowiastek. Ale jest ładny, a to najważniejsze.
      469 - o, i znowu on! Ale jeeeiii... zakochałam się w tym układzie! Świetnie to wykonałaś! No i ta biel... jest magiczna. Cudownie ci to wyszło!
      Rany, cały dzie4ń dzisiaj kicham. Tak, kolejna wiadomość z serii tych, bez których nie potrafiłybyście żyć.
      470 - Justin Bieber. Jak się wczoraj dowiedziałam, lubisz go, a wiec nic dziwnego, ze przyjemnie ci się go robiło C: szablon jest przecholerniepiękny i aż niemal szkoda, że znajduje się na nim JB, bo podmieniając go na kogoś innego albo w ogóle eliminując człowieka, byłby jeszcze piękniejszy! Bo jest tak tajemniczo, ten domek i ta kolorystyka przywodzą mi na myśl piękne wspomnienia... tak po prostu. Ten szablon jest najlepszy spośród tych twoich trzech, to zdecydowanie! <3
      Akcja jest znakomita, koniecznie chcemy więcej! A więc może natura? szablony bez żadnych ludzików, ukazujące samo piękno przyrody: jakieś puste pola oblane blaskiem słońca, pusty drewniany domek nad rzeką i wodospadem, ponury las ze ścieżką wiodącą w nieznane itp. itd. Byłabym zachwycona. O swoim Attyli wiele razy już wspominałam i kto wie, może któraś z szabloniarek wysłucha moich modłów, wiec może jakieś ciekawe ukazanie historii, ale tak, by odbierało się to na szablonie przyjemnie i aby pasowała do tematyk nie tylko historycznych? Wy to potraficie, tego jestem pewna. Hm, szukajmy dalej... może tematyka taka bardziej odnośnie pasji? Typu książki, fotografia, malarstwo i te inne bzdury, którymi interesuje się człowiek? Przecież jest cała masa blogów, która zajmuje się jakąś konkretną tematyką! Dalej lećmy... Nie wiem, czy były tu szablony poświęcone jakimś zwierzętom: psom, kotom, koniom, nietoperzom... xD Albo szablony przedstawiające piękno pór roku! Albo ciekawe miejsca, wyjątkowe kraje... tematów jest sporo. Jaki wybierzecie, to już wasza rzecz. Tak czy siak ja się już nie mogę doczekać kolejnej tematycznej notki, a i oczywiście wyczekuję kolejnego wpisu którejś z szabloniarek, aby móc co nieco popatrzeć i pokomentować! Także czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Co do szablonu 462: Ed Westwick, uroczy aktor *_*. A na 463: Joseph Morgan, kolejny, mój ulubiony aktor, taki nieziemsko przystojny! Achh! A Ronalda zawsze jest mało, nie :< ? ^^. To tyle ode mnie, pozdrawiam :D.

      Usuń
    3. Aaa, seriale : Bates Motel, Boże, Boże, jak nie widziałaś, polecam. Jest tak psychicznie zaa...rąbisty. Naprawdę :D No i SuperNatural, dopiero zaczynam to oglądać :D

      Usuń
    4. AAAAAAAAAAAA ! TEŻ CIĘ KOCHAM! Ej ale tak na prawdę Ci się podoba, czy tylko piszesz tak aby mnie nie zranić? :O A to opowiadanie to jedno z moich napisanych już dawno, dawno, dawno temu.
      Dziękuję za miłe słowa, Ty wiesz jak mnie uszczęśliwić w niedzielny wieczór <3

      Usuń
    5. No tak, Avii się popierdzieliły numerki... Zaraz jakiś zrobię... Meth. Z kim chcesz?

      Tak, chyba szablon z Keanu Reevsem jest najlepszy z moich :P

      Usuń
    6. Wybaczcie, że tak późno odpowiadam, ale jakoś tak wyszło. No więc po kolei: Weasleyowa zaczyna oglądać Supernatural!~No nareszcie! Leslie: gdybym kłamała, to całe komentowanie nie miałoby najmniejszego sensu, może prócz karmienia fałszywą nadzieją, nie sądzisz? Tak więc nie kłamię, absolutnie nie! Opowiadanie napisane dawno dawno? A nie chcesz się czasem pochwalić? ;> Hm, a szablon... może by tak z Castielem z Supernatual? *oczki szczeniaczka* Skoro jest tu mnóstwo HP, to czemu nie SN? ;>

      Usuń
    7. A może i Meth zrobię z Castielem, kto wie... :D Nie ma się czym pochwalić, bo opowiadanie było niby jako prolog, ale jak wiadomo - wszystko z czasem mi się nudzi, oprócz Zaczarowanych! ;>

      Usuń
    8. Oj, szkoda! Chociaż rozumiem cię, ja też tak miałam z pewnym opowiadaniem, ale nic nie poszło na marne - dzięki niemu odkryłam Hunów i do dziś zgłębianie ich historii jest moja pasją! <3 A tak, za Castusia byłabym niesamowicie wdzięczna <3

      Usuń
    9. Wiesz ile mam takich krótkich historyjek w moim laptopie? Mnóstwo! No proszę... Niby tylko jakieś opowiadanie, a jednak później wyszła z tego pewna pasja <3 Ja póki co interesuję się mangą, anime i tak brnę wraz z grafiką. Jak zasłużysz to zrobię taki z dedykacją dla Ciebie! *.*

      Usuń
    10. Heh.. A wiecie, że Avia ma zrobiony szablon z Castielem i tylko musi go ustawić na blogu :P Tak jak sobie życzyła Meth, będzie Castiel w 466. :D tylko jutro bi jeszcze biologia mnie czeka :D

      Usuń
    11. A Avia przez mangę i anime zaczęła bawić się grafiką.

      Usuń
    12. Kocham Was, wiecie? <3 O, czyli jednak manga łączy ludzi i odkrywa pasje ^^ Castiel, Castiel, Castiel... ajajajaaj! ^^ Już się nie mogę doczekać! :D Jak ja wam strasznie dziękuję, to nie macie pojęcia!!!

      Usuń
    13. O Avio na prawdę? Nie spodziewałabym się, że miałaś do czynienia z mangą i anime. Niee... to ja już nie zrobię z Castielem bo i tak będzie gorszy od Avi :(

      Usuń
    14. Jakiego ja miałam na tym punkcie fioła... Chciałam nawet zamieszkać w Japonii :P Nadal uwielbiam anime i mangę :D Głównei przez brata. Nieźle walnięci są Ci japończycy. Jak się ogląda niektóre anime, czy czyta mangi...
      NIEEEEEEE! Castiela nigdy dość, po za tym na pewno nie zrobisz gorszego!

      Usuń
    15. Oj tam... Ja ta lubię hentaie (czy jak to się pisze). Raz trafiłam na "mocniejsze" yuri. Nie wytrzymałam do końca. Ale ogółem ten rok będzie słaby pod względem anime jak dla mnie. Uwielbiałam zeszły sezon letni i jesienny. *.*
      Uwierz, że zrobię!

      Usuń
    16. W sumie to ostatnio nic nie oglądałam... Moimi ulubionymi pozostaną Ghost in the Shell, Cowboy Bebop i Hellsing - nie wiem jak dokładnie się określa takie anime. Hm... Może zrobię coś z Edwardem z Cowboy'a albo z Major Motoko.
      Nie zrobisz!

      PS Szablon z Cassem jest tak prosty pod względem graficznym jak 461 :P

      Usuń
    17. Ja oglądam typowo z romansem anime. Taka cholerna romantyczna ze mnie ot co. Hah pamiętam nadal moje pierwsze anime - Strawberry Panic. :D
      Zrobię, ja wiem lepiej!

      Usuń
    18. Zróbcie obie, ja się nie obrażę! :D

      Usuń
    19. Teraz to już nic nie zrobię. Nie mogę ruszać lewą ręką :c

      Usuń
    20. Przewróciłam się i zrobiłam coś sobie z dwoma palcami.. Jaka ze mnie kaleka -.-

      Usuń
    21. A teraz znajdźcie mi jakiś fajny cytat do Cassa, bo musze się uczyć WOSu...

      Usuń
    22. "I'm an Angel of the Lord", to oczywiste :D A tak poważnie, to nie mam pojęcia ;c Leslie, sieroto, szybkiego powrotu do zdrowia życzę!

      Usuń
  7. Piekne szablony. :D Na czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne są 459, 464 i 468 <3. Może następne Igrzyska Śmierci? I opis mężczyzny z Nonsensopedii ;D. Aaaa i Weasleyowa, nie chcę cię w żaden sposób pospieszać, ale kiedy zrobisz te szablony na zamówienie? Jestem strasznie ciekawa ;3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w szablonie, który wykonała Leslie !
    Na szablonie jest jeden z dwóch bohaterów mojego ulubionego serialu pt. " Nie z tego świata" Dean Winchester, ale naprawdę Jensen Ackles ♥
    Szablon jest niesamowity, kolorystyka, układ i te zdjęcia *.*

    Śliczny szablon, gratuluję!

    Pozdrawiam, Kasia :)

    ps. co do propozycji kolejnej notki tematycznej to może zrobicie szablony z zespołami typu : Little Mix, ROOM 94, 5 Second Of Summer czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Szczerze powiedziawszy obawiałam się, że nikomu nie spodoba się szablon z Deanem. Aktor jest boski ♥

      Usuń
    2. Ja mam obsesję na punkcie tego serialu i aktorów *.*
      Jeszcze raz, gratuluję świetnego szablonu :)

      Usuń
  10. Lalalala... Hugh Laurie... Lalalala <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja trochę zmienię temat, bo ja tu z interesem przybywam.
    Pobrałam od Was dzisiaj szablon (Weasleyowej, jest cudowny swoją drogą *.* pół dnia się dzisiaj siedziałam i w niego wpatrywałam, a drugie pół wczoraj, jak tylko go znalazłam) i mam pewien problem, bo cudowne menu górne mi się nie otwiera. W sensie jakby nie linkuje. I tu się rodzi moje pytanie: co ja znowu popsułam?
    Pomoże mi któraś? :>

    Pozdrawiam,

    PS. Szablon z Edem Westwickiem *.* Chuck <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam. Gdyby to coś pomogło - teatr-swiata.blogspot.com

      Usuń
    2. Wiesz, że jest zakładka Pytania? Tam się takie rzeczy załatwia.
      Pod notkami nie odpowiadamy

      Usuń
  12. Szablony śliczne, ale szczerze mówiąc nie mam teraz siły, żeby się rozpisywać, więc powiem tylko, że najbardziej zaskoczyła mnie bee. Twoje szablony zawsze choć ładne, były nie w moim guście, ale 456 mnie oczarował :D Temat kolejnej notki... może fantasy? Ale nie tylko ludzie i ewentualnie elfy z mieczami. Przecież największym urokiem tej tematyki jest różnorodność rasowa: elfy, orkowie, krasnoludy, drowy, gobliny, gnomy, niziołki, trolle, a także potwory takie jak smoki, gryfy, bazyliszki, centaury, minotaury, hipogryfy, wampiry (bynajmniej nie chodzi mi o te milusie jak ze zmierzchu), wilkołaki (również te bardziej... można powiedzieć zwierzęce) i naprawdę wiele, wiele innych. Jeżeli nie fantasy, to może coś związanego z wodą np wikingowie na swoich łodziach, ogólnie płynące okręty, albo poprostu jakieś jezioro, obok którego mogą robić coś ludzie.
    Pozdro :)
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
  13. Super szablony!

    Może czarownice ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REGULAMIN, a poza tym jet jasno napisane, że nie przyjmujemy zamówień pod TĄ NOTKĄ.

      Usuń
  15. Jaaa oczekiwałam jeszcze dodatkowo szablonów Jill ^_^ $61 jest jak dla mnie najlepszy. Widać taki złoty środek między nawaleniem zbyt dużo i za mało.

    Szkoda, że bee. dała tylko jeden szablon. Nie chciałabym Cię kochana urazić, bo wiesz jaką ja darzę Cię sympatią ogromną, ale odnoszę wrażenie, że każdy Twój szablon jest taki sam. Oczywiście one są ładne, ale to się już zrobiło nudne, bo one są takie napaćkane. Chętnie zobaczyłabym Cię w jakieś nowej odsłonie, z takim szaleństwem. Może mniej napaćkania, żeby Twoje szablony przestały być takie szablonowe (w sensie jak z taśmy wszystkie podobne).
    Powodzenia Wam wszystkim!

    PS Co Bieber robi w notce o tytule "mężczyźni"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie wszczynać awantur takimi komentarzami.

      Usuń
    2. Cóż, o gustach się nie dyskutuje. :)

      Usuń
    3. Chodzi o Biebera, rozumiem. Miałam na myśli jedynie to, że jako 19-letni chłopak słabo podchodzi pod tematykę "mężczyźni", a na wybranym zdjęciu jednak wygląda wciąż dziecięco.

      Usuń
    4. Już raz była wymiana zdań na temat mężczyzn i nie chce powtórki z rozrywki.

      To zdanie może kogoś urazić, może zostać źle odebrane.
      Więc tak na przyszłość, Justin Bieber jest mężczyzną, gdyż jest osobnikiem płci męskiej.

      Usuń
    5. A po za tym dopiero teraz się skapnęłam!

      JEJ! Podoba Ci się mój szablon!

      Usuń
    6. Ano ode mnie masz medal za najlepsze wykonanie szablonu tematycznego. 461 pokazuje szorstkość i prawdziwą elegancję, ale także władczość, co właśnie jest cechą prawdziwego mężczyzny. Garnitur, silne dłonie, pewne siebie spojrzenie, a do tego idealnie dobrana tekstura, która nadaje pracy wrażenie 3d.

      Usuń
  16. Ah! Dziwię się, że dopiero teraz zauważyłam, iż dodałyście notkę.
    Co do 470 - jestem bardzo zadowolona, że na Zaczarowanych pojawił się taki cudowny szablon z JB.
    460 - Ah.. Hugh! Kocham! <3 Szablon, droga Avio, wyszedł Ci pięknie!
    465 - jest śliczny. bee! Uwielbiam Twoje szablony, wszystkie mają taką cudną kolorystykę, którą cały czas wielbię.
    (Wiem, że lecę nie po kolei, ale trudno :P)
    Jednak moimi faworytami nie są szablony Avii, bee, czy Insicere (którą bardzo polubiłam), tylko szablony Weasleyowej! :)
    Kochana, Twoje szablony z mężczyznami mnie zachwyciły. Są idealne! I... bardzo mi się podobają! :*

    Jaki następny temat, do takiej zbiorowej notki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O serio? Aż trochę mnie to zaskoczyło, bo według mnie nie są idealne :D. Ale dziękuję ^^.

      Usuń
  17. Co moje oczy widzą?!?! "Ze specjalną dedykacją dla Krakena."!!! Yay! Zrobiłaś! Gościu z śmieszną twarzą odhaczony. I to z bajeranckim menu, laskiem i tajemnicą :3 Urroczo!
    Następny jest Hugh! Miał House na tle tekturek, ale taki też jest wspaniały *_* (Ahhh... Taki szablon zaraz po obejrzeniu ostatniego, ostatniego odcinka :C)
    Keanu... Tak... Ten szablon jest najlepszy. Genialny! Wspaniały! Iluzjonistyczny(No tak tak tak. Kojarzy mi się z iluzjonistą, tak te łapki wygiął) Jest tak dobry, że powiem, że jest obrzydliwy, bo miałam ochotę na krytykę ale się nie da C: (No tak. Konstruktywna krytyka)
    No i jak klikłam na obrazek to się otworzył podgląd a to jest cudowne &_&
    Weasleyowa... Tak paczę i paczę na komentarze, że idealnie, wspaniale i cudownie to otwieram i czuję się nieco... Zawiedziona... Ale klikam dalej i spoglądam na szablon z Rupciem (oh, on nie ma dobrej twarzy!) i oddaję Ci Weasleyowo pokłon. No cóż... Boskie.
    Ale jak klikam na obrazki to nie pokazuje więc strzelam focha z przytupem i melodyjką a dopiero potem przypominam sobie, że jestem na to nieco za stara i wracam z kolejnym pokłonem.
    Szablon bee.... Nie przemawia do mnie jego prawa część ale reszta i ta... Ramka na posty (aj tam! nie jestem grafikiem!) jest boska.
    Tak patrzę na 467 i zastanawiam się, czy jakby nie był robiony na szybko mógłby być piękniejszy... Nie wierzę.
    Insicierowaty Efron (Haaaj skóóól mjuuuzkialll!) powinien wziąć rutinoscorbin, ale wygląda całkiem ładnie w tym szablonie :3
    469 jest minimalistyczny. Znów po jednej stronie pięknie, a po drugiej pusto.
    To na tyle! Ile szablonów skomentowałam (tak, CELOWO pominęłam biebsa, bo patrząc na szablon jeszcze bym go polubiła :C)^^.
    Teraz zaproponuję temat! Uhuhuhu! Macie tyle fantastyki, że odpuszczę, mangę/anime już ktoś zaproponował to ja zgłoszę się z kapelami. Metal!!! Rock'n roll! Jazz! Pop! Rock!!! Ale zespołowo :>
    I na koniec (skoro Avia dodała szablony) dodam zalążek mojego skojarzenio-porównania. :D
    "Ludzie są jak ziemniaki"
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEJ Gościu ze śmieszną twarzą odhaczony!
      A Keanu będzie wyglądał zawsze świetnie :D

      JA jestem za METALEM! Aleeeee... zespołowo może później :D Bardzo spodobał mi się pomysł z naturą...
      Podyskutujemy nad tym z dziewczynami :)

      Usuń
    2. Jak już zespoły, to ja jestem za:
      1) One Direction,
      2) Big Time Rush
      3) Little Mix

      Usuń
  18. piękne szablony !! <3 <3
    no naprawdę was podziwiam :)
    a może następna tematyka to jakieś dziewczyny np aktorki ^^
    Dianna Agron, Amanda Seyfried, Dakota Fanning, Natalie Portman, Angelina Jolie, Nicole Kidman, Emma Roberts albo coś w tym stylu :)
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham z Deanem! po prostu jaram się jak głopia... Nie no, ale inne tez są piękne :* Proponuje Wam zrobić szablon z Astrid Berges Frisbey :D możecie do pary, no nie powiem... :D
    a tak przy okazji to jakiś Rockandroll by się przydał ( tak wiem, źle napisałam) :D Pozdrawiam Was gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem tak, nareszcie szablony z mężczyznami. Tym bardziej, że ja piszę właśnie o mężczyznach i trudno dać szablon na bloga z kobietą. Teraz jak coś będę mieć większy wybór. Szablony są piękne i trudno mi oceniać ten lepszy, tamten jeszcze lepszy. Mogę Wam tylko za nie po prostu podziękować. :D
    Jedynie co mi brak w szablonach to tego o czym ja piszę, czyli miłości męsko męskiej, więc może kiedyś pojawiłaby się taka tematyka. Wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu, ale to moja propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oyeyu *-* Nie ma wśród tych szablonów, szablonu który by mi się nie podobał! Dziewczynki widać, że się popisałyście i jestem po prostu zakochana w waszych pracach. Niemniej... faworytów oczywiście mam, ale tu chodzi bardziej o mężczyzn wziętych do szablonu, aniżeli nagłówków. Więc cóż mogę powiedzieć? Uwielbiam Sama, w Piratach był niesamowity, a ja z niecierpliwością czekam na niego w roli Finicka w adaptacji "W pierścieniu ognia"! Następny z pewnością jest Hugh, którego postać od tych ośmiu sezonów Housa mnie fascynuje. Jest niesamowitym aktorem i bardzo go podziwiam. Lubię też pana Capbella z roli w Harrym Potterze, a jeśli już przy tym jesteśmy to nie mogę nie pochwalić szablonu z Rupertem! <3 Wspaniały! Na koniec zostało jeszcze dwóch panów, a mianowicie: Jensen Ackles, którego wielbię po roli Deana <3 (Swoją drogą, może kiedyś ktoś spróbuje zrobić szablon z Castielem? *-*) I drugi pan przystojniak - Ed Westwick, który razem z Chace'm Crawfordem zdobył moje serce w Plotkarze! *-* Nie mogę się od nich uwolnić...
    W każdym razie! Nie czytałam poprzednich komentarzy, gdyż ten piszę na szybko, ale również podam parę propozycji: moze szablony fantasy, HP też by było niezłe, być może Igrzyska Śmierci, kobiety? (skoro są mężczyźni), jakieś magiczne wróżki, elfki? No nie wiem. Jestem pewna, że coś wymyślicie. <3 Albo jakieś wiosenne szablony! ^^
    W każdym razie, pozdrawiam i powodzenia życzę
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukałam od bardzo dawna szablonów z kimś z rodziny Mikaelson z Pamiętników Wampirów i jak na zamówienie znalazłam mojego ukochanego Josepha < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z notkami tematycznymi, wierzę, że Wam wypali, ponieważ będzie mnóstwo pomysłów. :)
    Co do samej notki - Mężczyźni! Tego brakowało na Zaczarowanych wśród lasów Pottera i kobiet. :) Można by było wykonać part 2.
    Szablony Avii piękne, do gustu przypadł mi 459, śliczny. Hugh Laurie również świetny, a 461 - też jeden z faworytów. Ogólnie to te szablony najbardziej mi się podobają, ale inne - też niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Insicere! Epicki ten Bieber : D

    OdpowiedzUsuń
  26. Proponuje coś WESOŁEGO! Błagam, tak ciężko znaleźć jakieś nie zamulające szablony. Wprowadźcie trochę tęczy do tego blogowego świata, trochę kolorów. Same przyznajcie, że może co jakiś 6 czy 7 szablon przejawia optymizm, a tak wszystko inne przykryte jest przez mroczne cytaty, barwy, przedmioty, miny etc. etc. etc. Nawet czytając powyższe propozycje moich przedmówców napatoczyłam się tylko na wilki, czarownice, upadłe anioły i tematykę fantasy.

    Takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Hasający topielec


    2. Adres bloga:http://bellaandedwardzmierzh.blogspot.com/


    3. Koncepcja: Jak widać na adresie jest to blog o Belli i Edwarda. Chcę aby na środku była Bella, po prawej stronie Jacob, a po lewej Edward. Ale chłopaki tak trochę dalej.


    4. Ewentualne zdjęcia: Zdaję się na twój gust


    5. Ewentualny cytat: ,,Nie pozwól innym niszczyć marzeń, bo masz już tylko je..."


    6. Inne uwagi: -


    7. Kontakt: eliones6@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmujemy pod tą notką żadnych zamówień! Aż tak trudno się domyślić?

      Usuń
    2. Ugryź ją! Ugryź! :D

      Usuń
    3. Nie. Nie pokażę na początku tego jak bardzo jestem wredna :D

      Usuń
    4. Hahahahha Mag spadłam z łóżka po przeczytaniu twojej wypowiedzi :D

      Usuń
  28. Och notki tematyczne to rewelacyjny pomysł :) Wszystkie szablony są nieziemskie, dlatego jeszcze raz powiem że to bajeczny pomysł! :) A na następną notkę pomysł... Może kobieta w mrocznym wydaniu? :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hasło : Hasający topielec!
    Porywam szablon 470 (JB)
    Na bloga : http://donotgiveupyoushouldstartfromscratch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. In my opinion, the best Bitcoin exchange service is CoinMama.

    OdpowiedzUsuń