g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.04.2013

[471-473] Szukając własnego "ja".

   Dzień w dobry w ten jakże słoneczny dzień! Dosyć długo już nie dodawałam notki, a było to spowodowane usunięciem programów. Na swoje nieszczęście wczoraj zrobiłam sobie coś z ręką (wielkie dzięki chłopaki!), w związku z czym nieco niekomfortowo ustawia się szablon na blogu. Jestem jednym, wielkim "kalecznikiem". Mam dzisiaj dla was 2 szablony wolne oraz zamówienie, więc przejdźmy od razu do sedna dzisiejszej notki:

Szablony wolne:
Robiłam go dawno, jeszcze za czasów "Zoe", stąd też podpis. Wydaje mi się nieco pusty, nie sądzicie?

 Kiedyś zauważyłam, że wiele osób pytało się o sam Hogwart. Może komuś się ten szablon spodoba. W gruncie rzeczy jestem z niego zadowolona. 

Zamówienie dla Redżiny:
Naczekałaś się na szablon... Mam nadzieję, że na prawdę Ci się podoba. Minimalistyczny tak jak chciałaś. Gdybyś jednak chciała poprawkę kolorystyki wal śmiało.
[ Podgląd / Pobierz ]

To by było na tyle. Zamówień nie przyjmuję. Chcę trochę popracować przed wyjazdem. Najprawdopodobniej przyjmę więcej zamówień przed początkiem czerwca. Trzymajcie się ciepło!

31 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam Ci na gg, szablon bardzo mi się podoba C: Już go ustawiłam i jedyne o co bym Cię prosiła to o usunięcie obramowania, gdy najeżdżam na jakiś link (powiększenie czcionki i zmiana jej koloru mi się podoba :>). Ale jeśli nie da rady, to nic i tak bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha,co do kolorów: zamiast fioletu bardziej by mi pasował ciemniejszy brąz. Boże, jaka ja jestem wybredna... Mam nadzieję, że nie proszę o zbyt wiele :)

      Usuń
    2. Zmienię to, aczkolwiek dopiero jutro. Dzisiaj na prawdę nie mam siły na nic :)

      Usuń
    3. Jasne, nie ma pośpiechu ;) Dzięki!

      Usuń
  2. Łał! Pierwszy szablon bardzo mi się podoba. Układ jest genialny i naprawdę żałuję, że nie mam bloga o jakiejś takiej tematyce, do której ten szablon by pasował. Świetne kolory, cytat i w ogóle, ta praca ma jakiś urok!
    Drugi, ten Potterowski też bardzo mi się podoba. Może kolory nie są w moim stylu, ale ładnie połączone są obrazki i jest jakiś taki.. klimat. :)
    Czekam na kolejne świetne prace od ciebie i pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Muszę Ci powiedzieć, że nie za bardzo przepadam za robieniem szablonów w tematyce Potterskiej. No ale cóż, trzeba zasmakować wszystkiego ^^

      Usuń
  3. Ale mi się podobają te Twoje szablonyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, biednaś ty! Ale mam nadzieję, że zdrowiejesz, co? ;> Oczywiście, że tak. tak jak ty, ja też od razu przejdę do sedna, bo po cóż się rozpisywać we wstępie, skoro są ciekawsze rzeczy do roboty, czyż nie? :D (Och... znowu się rozpisuję). No nic: popatrzmy!
    471 - raaany, czasem zapominam, żeś ty nasza stara dobra Zoe! ;o Pusty? Nieee, no skąd. Gdzie ty co chcesz niby jeszcze wciskać? ;) Nie da się, a co za dużo, to nie zdrowo: jakbyś zaczęła Bóg wie co tu upychać, nie wyglądałoby to zbyt dobrze. A tymczasem jest idealnie: nie za dużo i nie za mało, moim zdaniem jest bardzo dobrze wszystko rozstawione.
    472. No tak, Hogwart to nie HP, a przynajmniej nie HP jako postać. To budynek! :O Ale szablon, powiem ci, jest cholernie prześliczny! Po tworze z Hogwatem nie spodziewałam się niczego innego jak tajemniczości - w innym wydaniu wyglądałby raczej dziwnie. Jest doskonały i założę się, że będzie na niego wielkie wzięcie! Naprawdę jestem tym zachwycona!... ale ale! Zegarek. Wszędzie zaginarki! xD
    A TERAZ UWAGA, OGŁASZAM COŚ!! EKHM EKHM!! Dlaczego, do diabła z ogonem, jest tu tyle HP (a uwielbiam HP!), a nie ma ŁOTRA?! [czyt. Władca Pierścieni] Widziałam tylko jeden szablon z bohaterami Tolkiena i była to para Arwena+Aragorn (zresztą moja ulubiona). A przecież to jest tak popularna historia, znana wszystkim, mająca miliony fanów! Żeby czegoś takiego zabrakło na zaczarowanych Szablonach (a nazwa trochę zobowiązuje, co? ;>). Także... no. Dziękuję :3
    473 - rzeczywiście jest minimalistycznie, ale to zdecydowanie nie ujmuje mu uroku, wręcz przeciwnie (mu-szablonowi). Jest idealnie, pewnie to będzie jakaś opowiastka o miłości albo pamiętnik czy coś w tym stylu. na to wskazuje wygląd szablonu, a jeśli się nie mylę, to twój 'wyrób' będzie do tego idealnie pasował. także brawo ^^
    Przed początkiem czerwca? :O To na tyle ty nas opuszczasz? :O
    czekam na kolejne wpisy i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo rany i muszę się rozpisywać, a tak mi się nie chce. Na początku powiem dlaczego nie wykonam szablonu z Władcą Pierścieni.. Nie oglądałam tego. Cóż za wstyd - wiem, ale jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do niego. Ale uwaga! Gdyby mi się nudziło, a nóż zrobię coś z WP, choć jak wiesz - jestem zmienna jak nie wiem kto i nie, nie mam teraz okresu! xD
      Ej Meth czyżbyś miała coś do zegarków?! :D Tak właściwie pamiętam jak dawniej wciskałam je wszędzie jak jakaś uczennica zegarmistrza. "Leslie - uczennica zegarmistrza", czyż to nie brzmi ładnie? ;>
      Moje szablony jak moje szablony.. Zazwyczaj nic specjalnego i uważam, że dziewczynom do pięt nie dorastam. Muszę popracować! Ostro! :D

      Usuń
    2. A któż się kazał rozpisywać? Wystarczy, że ja to zrobiłam :D Powiem ci, że ja też od niedawna jaram się WP i jestem zachwycona - polecam. A do tego czasu omijałam to jak ognia - uważałam, że jak kocham HP, to mi starczy. No i nienawidziłam porównywania jednego do drugiego (nadal tego nie lubię). No aaaalee... jak ci się bęęędzie nudziło... :D Poza tym TO JEST DO WSZYSTKICH!!!! Nie tylko do ciebie, Leslie.
      No wiesz, był taki czas, gdzie ja zegarki widziałam po prostu wszędzie, więc automatycznie rzucił mi się w oczy ;)
      Popracować? Ależ oczywiście, że tak! Każdy człowiek uczy się całe życie! A talent masz, teraz go tylko szlifować, dopieszczać i polerować i będzie cud miód orzeszki! ^^

      Usuń
  5. Zakochałam się w drugim szablonie - niby taki zwykły, a jednak magiczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :D
    Jezu dziewczyno twoje szablony są genialne *u* Naprawdę - ogromny podziw i szacunek dla ciebie! Co do szablonów:
    Szablon 471 - oo *.* Ten szablon jest świetny, lubię takie połączenia kolorów :> Pusty? Niee. Wygląda tak... magicznie <3 Cytat świetny, pasuje do nastroju całego szablonu. Jeden jedyny minus - ja osobiście nie lubię takiego układu. Ale to tylko moje odczucie, bo sam w sobie jest niesamowity :3
    Szablon 472 - Magia <3 Tymi pomarańczowo-brązowymi kolorami stworzyłaś taki cudowny klimacik *.* W ogóle, bardzo lubię Harry'ego Pottera, więc dodatkowy plus dla tego szablonu ;D No i tutaj jest już (jakbym miała dla siebie wybierać) lepszy układ :3 Cudo.!
    Szablon 473 - Minimalistyczny, a przez to piękny *.* Taki delikatny i spokojny... Idealnie pasuje do opowiadania o miłości, pamiętnika, recenzji czy czegoś w tym stylu <3
    Wrócisz dopiero w czerwcu? :o Szkoda, naprawdę masz duży talent, a chcesz zostawiać nas wszystkich na tak długo? :c
    Ale dobra, dobra, czekam na kolejne notki
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. W planach mam jeszcze jedną notkę, w połowie maja wyjeżdżam na dwa tygodnie tak więc widzisz jak mi się to poprzeciąga :) Dziękuję za wszystkie miłe słowa :3

      Usuń
  7. Szablon 472 rozwala system :) Wiele osób potrzebuje właśnie szablonu z samym Hogwartem bez żadnych postaci.. :) Brawo dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wiesz, że u nas jest więcej takich szablonów?

      Usuń
  8. Mam nadzieję, ze dobrze zrozumiałam, ze to właśnie tu zgłaszamy zamówienia ;)

    1. Hasło: ZnamRegulamin

    2. Adres bloga: http://konoyowa-masquerade.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam właściwie jakiejś większej koncepcji, jednak chciałabym pozostać przy obecnej kolorystyce

    4. Ewentualne zdjęcia: http://2.bp.blogspot.com/_DUrFJpN-0is/TJDSwV76wOI/AAAAAAAABRg/lyp-1qxfROA/s1600/Versailles...1.jpg http://8.asset.soup.io/asset/2779/2824_ec8b_905.jpeg
    http://www.generasia.com/wp-content/uploads/2010/09/news_large_D_espairsRay_art1.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/_RBeyXCiF4dE/TCjYbi_oo2I/AAAAAAAAAIQ/VZB_7AOMGVU/s1600/screw-gather-roses-look.jpg
    http://www.dramawiki.pl/images/9/9a/Xjapan.jpg

    mozecie je połączyć w jakis ładny kolaz

    5. Ewentualny cytat: Świat jest jak maskarada

    6. Inne uwagi: chciałabym, aby czcionka na szablonie była czytelna, aby nie była zbyt zakręcona itd.

    7. Kontakt: email: nika_liwia@interia.eu gg 43700006

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... ja tam się wtrącać nie chce, no ale... tekstu napraw3dę nie było wiele, wystarczy poświęcić dwie minuty, by przeczyt5ać go dokładnie...

      Usuń
    2. Mój Boże... Daj mi siłę abym przeżyła i nie wybuchła XD

      Usuń
    3. ja tam na twoim miejscu powyrywałabym kończyny. Co ty na to? jak chcesz, to pomogę.

      Usuń
    4. Czekaj! BO się wyda, że obie jesteśmy wredne, a to miała być tajemnica. :o

      Usuń
    5. No to po cichu to zrobimy. Teraz ja glośno napiszę, ŻE TO ŻART!!! więc się nie kapną. Spoko, wszystko jest pod kontrolą ^^

      Usuń
  9. 1. Hasło: Każdy kocha chomiki !

    2. Adres bloga: e-gryzonie.blogspot.com

    3. Koncepcja: przede wszystkim nie chciałaby by szablon był ciemny. Kolory typu : brąz, kremowy pomarańcz czy żółć były by ok :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Robicie super szablony więc uwag nie mam. Czekam na zamówienie :)

    7. Kontakt: mój e-mail
    kingusiar20@gmail.com

    Ps : Reklama widnieje na blogu jako "strony"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sorki.
      Hasło : Nie ma to jak gryzoń.

      Usuń
    2. Nie rozumiem.
      - Choć głupie posiadanie dodatkowego bloga o chomikach zmyliło mnie.

      Usuń
    3. "To by było na tyle. Zamówień nie przyjmuję. Chcę trochę popracować przed wyjazdem. Najprawdopodobniej przyjmę więcej zamówień przed początkiem czerwca." Dziękuję za uwagę, pozdrawiam :)

      Usuń
    4. A Czy zamówienie może wykonać inny osobnik załogi ?
      - chyba że dasz radę.

      Usuń
    5. Regulamin. Zapoznałaś się z regulaminem?

      Usuń
  10. Szablony jak zwykle rewelacja. Jak czytam nade mną komentarz po prostu zastanawiam się dlaczego na świecie są tacy ludzie... Najbardziej spodobał mi się szablon 472 :) Jako zakochana w Harry'm Potterze uwielbiam :) Kolorystyka ciemności ach! No bajka! :) Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń