g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.04.2013

[474-479] Powitanie małego skrzacika

      Cześć wszystkim! Jak zapewne się domyślacie jestem zupełnie nowym skrzacikiem w załodze :) Mam nadzieję, że jakoś się tu zadomowię i nie będę wadzić dziewczynom. Pewnie niektórzy z was kojarzą mnie z szabloniarni Malach-Tow. Tak, wcześniej właśnie tam publikowałam swoje prace. Od dziś jednak zaczynam nową ścieżkę życia wraz z wspaniałymi Zaczarowanymi-Szablonami. Cóż muszę przyznać, że to nie mały zaszczyt dla mnie :) Bardzo się cieszę z przygarnięcia i mam nadzieję, że podołam i sprostam waszym wymaganiom.
      
  Szablony wolne:


Pierwszy szablon z serii ze smokami :) Mam zamiar ich kilka zrobić i z chęcią przyjmę wasze pomysły, co oprócz smoków powinno się na nich znaleźć.




Czemu "Blue"? No cóż XD Na początku miał być niebieski ;] Nie wyszło.


Demoniczny szablon. Zuo to moje drugie ja ]:->


Chyba ten podoba mi się najbardziej. Czy już mówiłam, że uwielbiam kolor zielony :D


Małe co nieco z Harrym :) Uwielbiam Hogwart'cką tematykę. Ale teraz czas na smoki.


No i motylek z nieco nieudanym napisem. No cóż :) Przynajmniej wiem, czego nie robić :p

      Na dziś to tyle. Jak widać mój poziom jest daleki od tego reprezentowanego przez resztę załogi, ale mam nadzieję z czasem się wyrobić i wielu rzeczy nauczyć. Nie miejcie mi za złe błędów i omsknięć. Mam zamiar się doskonalić przez cały czas.
      Na sam koniec chciałabym zaprosić was również na mojego bloga Collegium Magicae.


   
      Przyjmę pierwsze trzy zamówienia na szablony do opowiadań fantasy. Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia zapewne niebawem. :)

Edit: Wykonam zamówienia dla:

62 komentarze:

  1. może być do bloga o zdjęciach, czy koniecznie do fantasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym do fantasy :) ale fotografia też ma w sobie magię, więc jestem wstanie przyjąć i takie :)

      Usuń
  2. Hmm, a czy Potterowski będzie się zaliczał do fantasy? *robię sobie nadzieję* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że jak najbardziej tak :D

      Usuń
  3. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://myphotowithjustine.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chcę, żeby było kolorowo. Jakieś moje zdjęcia w te.
    4. Ewentualne zdjęcia: Przesłałabym na e-mail, gdyż chciałabym swoje robione zdjęcia w tle.
    5. Ewentualny cytat: Niedostateczna wiedza bywa groźniejsza od braku wiedzy.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: tramszjustyna@gmail.com gg:21079389

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam :) Cieszę się, że powierzyłaś mi swój przyszły szablon. Pojawi się w mojej kolejnej notce. Obym sprostała twoim wymaganiom :) Oczywiście jak tylko wrócę do domu, odezwę się do ciebie na gg :)

      Usuń
  4. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://hogwart-moj-drugi-dom.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Blog jest o mojej wymyślonej postaci. Chciała bym, żeby było zdjęcie dziewczyny, blondynki, dosyć szczupłej i raczej smutnej. Chciała bym, żeby był jakiś motyw Huffelpuffu. Kolory, hmm, czerń szarosć i coś żywszego.
    5. Ewentualny cytat: Nadmiar smutku się śmieje. Nadmiar radości płacze.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt: gg: 45742142
      *błagam przyjmij* *0*

      Usuń
    2. A i oczywiście, aby jeszcze był jakiś motyw Hogwartu. :>

      Usuń
    3. Rozumiem, że mam się z Tobą kontaktować przez twojego bloga? :) Postaram się wykonać pracę jak najlepiej. Mam nadzieję, że podołam i nie nadwyrężę twojego zaufania :) Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
    4. Ah widzisz, ubiegłaś mnie ;p Dobrze przez gg wybierzemy jakieś ładne obrazki :D

      Usuń
    5. O matko, dziękuję! W końcu mi się udało. <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Hasło: Hasający topielec

      2. Adres bloga: zakochani-huncwoci.blogspot.com

      3. Koncepcja: szablon 2 kolumnowy, coś ale stare zdjęcia

      4. Ewentualne zdjęcia:file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Huncwoci/830px-Charms_class2.jpg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Huncwoci/hogwarts1.jpg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Lily%20i%20James/acb.jpeg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Huncwoci/Peter%20Pettigrew,%20Sirius%20Black,%20James%20Potter,%20and%20Remus%20Lupin.jpg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Lily%20i%20James/a%20tu%20masz%20noisek.jpg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Lily%20i%20James/dzieci/stylowi_pl_dziecko_383624_large.jpg
      file:///C:/Documents%20and%20Settings/Radek/Pulpit/ciamajda/obrazy/Lily%20i%20James/black-and-white-couple-girl-happy-kiss-Favim.com-309692.jpg

      5. Ewentualny cytat: Zawsze zostaniesz w naszych sercach.

      6. Inne uwagi: blog jest o tematyce Potterowskiej

      7. Kontakt: adgh@poczta.onet.pl Gg: 46646018

      Blagam, przyjmij !!

      Usuń
    2. To błaganie mnie przekonało :) Dobrze przyjmę. Ostatni szablon jaki wykonam na zamówienie :) Odezwę się na gg ponieważ wszystkie pliki pochodzą z twojego serwera i ja nie mam do nich wglądu.

      Usuń
    3. :3 Spokojnie ;D poczekaj aż dostaniesz swoją pracę ;p Wtedy zobaczymy czy mnie np nie znienawidzisz XD bo nie będzie ci się podobała ;p

      Usuń
  6. Hejjj, pewnie się spóźniłam ale proszę zrob dla mnie szablon *.* i need it :(
    1.Hasło: Hasający topielec
    2.Adres: www.0ne-direction.blogspot.com /mam mały remanent więc nie wygląda normalnie :(
    3. Taki w kolorach niebieski/granatowy :)
    4.Chciałabym zdjęcia one direction [blog o te tematyce ;)]
    5.cytat: Close your eyes and live while we're young
    6 -
    7.coralina15@gmail.com lub fb; Karolla Cieśla :)

    Proszę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trzy to maksimum jakie mogę wykonać. Dlatego z przykrością, ale muszę tym razem odmówić.

      Usuń
  7. Ah. Nowy nabytek na Zaczarowanych... Taak się wczoraj niecierpliwiłam, gdy Avia powiedziała, że będzie nowa szabloniarka i już jutro doda notkę.
    Warto było czekać.
    Wszystkie szablony mają w sobie to "coś". Jednak moimi faworytami z tej notki są: 477, 478.
    Mam nadzieję, że twoje kolejne szablony będą równie dobree... :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) ciepłe przyjęcie :)

      Usuń
  8. Wszystkie ładne, ale ostatni i ten zielony najpiękniejsze. :3
    Witamy w załodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, moim faworytem też jest ten zielony :) A tak nie miałam na niego pomysłu :D Śliczne dzięki :D Również się cieszę, że do was dołączyłam :)

      Usuń
  9. Witam na Zaczarowanych ^^ Co do szablonów to nie mogę się zdecydować, aczkolwiek wydaje mi się, że najbardziej przypadł mi do gustu ostatni mimo tego napisu. Nie martw się - każdy uczy się na błędach :D
    Ciekawa jestem czym jeszcze nas zaskoczysz Row :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę prosić to Rowi :) Row jakoś źle mi się kojarzy ;p
      No pewnie, że trzeba się uczyć na własnych błędach :D od tego jest właśnie życie ;p i robienie szablonów. Im więcej ich zrobię tym lepiej będą wyglądać (taką mam przynajmniej nadzieję). :p
      Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
    2. Okej, okej będzie ROWI :D Życzę weny w tworzeniu dalszych cudeniek i obyś była z nami tutaj długo, długo. :D

      Usuń
  10. Szablony są śliczne *.*! Naprawdę przypadły mi do gustu, szczególnie, że jestem wielbicielką fantasy. Moi faworyci tej notki to 474 i 477. Smoki zawsze prezentują się świetnie, mają w sobie... to coś... coś kociego. Możliwe, że już o tympisałam ;P. 477 jest taki magiczny, a zarazem spokojny i trochę tajemniczy :) I like it!
    Pozdro :)
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jeszcze 475 jest świetny :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że moje prace przypadły ci do gustu :) Ja też lubię smoki, a ponieważ obiecałam pewnej osobie, że pojawią się w szablonowym świecie, wykonam jeszcze jakieś 6-8 prac z nimi :) Taki smoczy projekt :p
      Widzę, że szablon 477 został faworytem publiczności :D

      Usuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://mlodoscvoldemorta.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym szablon z udziałem Toma Riddle'a i starszego już Voldemorta. Najlepiej w kolorach szaro-zielonych.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Od niewiedzy do potęgi

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: d-i-v-i-a-n-a@o2.pl niestety nie mam GG

    Mam nadzieję, że zrobisz mi szablon bo mój obecny jest bez sensu. Z góry dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś uważnie przeczytała notkę, wiedziałabyś, że przyjmowałam tylko 3 zamówienia. Wszystkie są wypisane przy końcu jako EDIT. Niestety tym razem nie wykonam szablonu dla ciebie, ale zapraszam przy następnym poście :)

      Usuń
  12. Ten z Harrym jest najpiękniejszy *-* Witamy w załodze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc witamy serdecznie w załodze! Mamy też nadzieję, że prędko jej nie opuścisz ^^ Wadzić? Nie ma mowy. W mig się przekonasz, że panuje tu doskonałą atmosfera. To taka mała społeczność, niczym jedność. Co prawda znajdą się tacy, co nie przeczytają regulaminu albo notki do końca (to przykre, że już na samym początku tego doświadczyłaś), ale cóż, nie ma ideałów, czyż nie? :)
    Skrzacik, powiadasz? ;> Lubisz fantasy? Jeśli tak, to już cię uwielbiam! Ale to się okaże w praniu, to jest podczas oglądania szablonu. Dobra, uwaga, wyłączam moją skromność! Zapamiętaj ten nick, ponieważ komentuję każdą notkę i zazwyczaj są to naprawdę obszerne komentarze. Więc jeśli nie lubisz czytać, będę dla ciebie zmorą :(
    Oki, przejdźmy do sedna, bo już się nie mogę doczekać! :D
    Na początek mała uwaga. Albo dwie. Żeście4 się z Bernaśką zgadały, to przeciwko mnie wszystko :( (chodzi mi o bee.). Mam na myśli: 1. brak zalinkowanego podglądu (nie lubię, kiedy klikam na podgląd i pojawia mi się... głupi podgląd,. zamiast właściwego szablonu). 2. Na belce warto byłoby umieścić numer szablonu, tak, by spojrzeć na pasek i wiedzieć, który szablon się omawia. Mi to bardzo ułatwia pracę. Ale cóż, tylko ja chyba jestem taka wymagająca :( xD
    No dobra. Jedziemy na saaaamąą góóręęe i sprawdzamy, który szablon jest pierwszy. Numer 474, ok. Ojeje!!! Widać, że już wcześniej zajmowałaś się tym fachem, bo szablon naprawdę zjawiskowy! A więc pasujesz tu, to na bank! Więcej szablonów o smokach? :3 Jestem tak bardzo cholernie za!!! Ten szablon jest doskonały w każdym calu jak dla mnie, ciekawy układ, a to kolejny plus. No i ten Pan z długaśnymi włosami... ach... <3
    475. O Boże... no i bywa, naprawdę bywa, że czasami tak mam: takie szablony zupełnie odbierają mi ochotę do komentowania. A wiesz, czemu? Bo co ja mam napisać? Ten piękny! Tamten boski, a jeszcze iny ojeju! Te komentarze będą się powtarzać! :( Więc czasami tak mam, ale wówczas praca musi być naprawdę wykonana. Pewnie pomyślisz, że słodzę, a szkoda. Potrafię krytykować, ale kiedy nie ma co, to o co? Poza tym naprawdę zabrakło mi słów, kiedy zobaczyłam ten szablon! I te gałązki w górnych rogach... Matko Święta, dziewczyno! Jesteś świetna!
    476 - O! ja też lubię być zła ^^ Nawet mój tata nazwał mnie kiedyś sadystką :( Poza tym jak gadać o mordach albo satanizmie, to zapraszam. (Nie jestem satanistką, byłabym, gdyby nie pewne... hm, przeciwności w wierze i moich własnych poglądach). Ojej! Wiesz, co mi się przypomniało, jak spojrzałam na ten szablon? Film 'I stanie się koniec' z moim ulubionym aktorem Arnoldem Schwarzeneggerem. Grał tam upadłego policjanta załamanego po śmierci żony i córki. No więc zaczął chlać. Ale coraz więcej dziwnych rzeczy zaczęło go spotykać, na przykład ksiądz morderca, który zapowiedział mu powrót szatana, chociaż... nie miał języka. Generalnie pojawiła się pani, którą wybrał sobie Szatan na matkę jego dziecka. I teraz trzeba było temu zapobiec. genialny film, polecam! No i z tym mi się skojarzyło: szczególnie, że to w kościele chyba jest, a końcowa scena, jedna z najlepszych i kluczowych, odbywała się właśnie w kościele: tam, tak fajnie latały ławeczki ^^ także KOCHAM CIĘ ZA TEN SZABLON!!!!
    Lubisz zielony? ja czarny i czerwony: te kolory tak fajnie się ze sobą mieszają! Noc i krew. A, no i biel! Biel śniegu+czerwień krwi=♥ Ach, rozczarowałaś mnie! A już myślałam, że to Elfy :( Moje ukochane stworzenia! No skoro zieleń, natura, no to pomyślałam.. ale nie, brak spiczastych uszu. Chyba że o czymś nie wiem :3 Ale para bardzo ładna, bo Pani nie wygląda na jędzę, a Pan ma długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och. no tak. Hogwart to nieodłączna część tej stronki. To znaczy ogólnie HP. No ale Daniel tutaj... hohoho! I ta... no. Kto to? :D Mniejsza. szablon uroczy, taki... klimatyczny. No złoty po prostu :
      D Acz faktycznie myślałam, że gdzieś mi tu jakiś Rogogon Węgierski poleci i ogniem zionie :D
      Ostatni. napis nieudany, bo za ciemny? Hm, fakt, cholernie ciężko odczytać słowa. Ale ogólnie szablon jest fantastyczny1 Klimacik się udziela, oj, udziela! ^^ I nawet anime pierdzielnełaś!
      Ogólnie to brawo, brawo, brawo i jeszcze raz gratulacje, jesteś świetna! O tak, poziom bardzo daleki. taką sama odległość dzieli moją rękę od klawiatury. O, twoje opowiadanko? :3 Już się za nie biorę! Tymczasem życzę weny, pomyślności i tego, byś z nami została długo i jeszcze dłużej! Ogólnie czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D
      (wiedziałam, że nie zmieszczę! ;/)

      Usuń
    2. Dobra, w końcu mam chwilkę, żeby ci odpisać :D Przeczytałam komentarz z telefonu komórkowego już wczoraj, ale dopiero teraz mogę odpowiedzieć! Ha! :D
      Na początku :) bardzo dziękuję za przemiły, cudownie długi i obszerny komentarz. Nie oszukujmy się, cieszyłam się jak głupia ;p aż wczoraj znajomi na imprezie dziwnie na mnie popatrywali. Uwielbiam czytać wszelakie wywody, a im dłuższa treść tym lepiej :) Ja nazywam to "okruchami duszy" ponieważ w każdej takiej treści jest zamknięty fragment Ciebie jako osoby. Po przeczytaniu treści stwierdzam, że bardzo sympatycznej i otwartej :P ---> żeby nie było, ja wcale nie słodzę ;p Po prostu takie odniosłam wrażenie :D
      Skoro i ty lubisz fantastykę to na pewno się dogadamy :D Uwielbiam magię i różne takie :p Co do zapamiętania twego nicku to, no cóż... Znałam go już wcześniej ;p Mówiono mi o Tobie :p
      Jeśli chodzi o podglądy to specjalnie dla Ciebie, będę każdy obrazek linkować :) Obiecuję, że podglądy będą od kolejnej notki w dwóch miejscach :D A co! Kolejne szablony oczywiście będą numerowane. W obecnych już lada chwila dopiszę numerki, żeby było wiadomo :D
      Cieszę się, że szablon 474 przypadł ci do gustu ;]. Niestety nie jest do końca perfekcyjny, ale gonił mnie czas i jakoś brakło go suma sumarum.
      Jeśli chodzi o tą dziewczynę z szablonu 478, to po prostu zdjęcie znalezione na Deviancie :D Wiesz dużo osób pisze w tej tematyce dołączając swoich bohaterów. Może komuś przypadnie do gustu ;p
      Oj niestety jeszcze kawał drogi przede mną nim mi się uda być na odpowiednim poziomie :D ale zakasam rękawy i biorę się do roboty :]
      Jeszcze raz wielkie dzięki za ten CUDNY komentarzyk :D Wielcem wdzięczna ;p Do następnego Droga Methrylis :) i oby moje opowiadanko również ci się spodobało ;]

      Usuń
    3. No właśnie teraz majówka, to będę miała co czytać. OJEJ, MÓWIONO CI O MNIE? *____* JAK TO? *____* Jak mi miło :3 Hm, no staram się być sympatyczna, a czy mi się udaje, to nie mnie stwierdzać. Kiedyś była tu taka szabloniarka, co się bardzo ładnie fantasy bawiła, ale teraz jesteś ty, także nie potrzebuje niczego więcej ^^ także miło, że podobają ci się moje komentarze i bądź pewna (a i ja mam taką nadzieje), że jeszcze wiele takich przeczytasz, kto wie, czy nie dłuższych!

      Usuń
    4. Mniam! Będziesz moją pożywką :D Znaczy mojego wena Inferno :p Normalnie chyba was sobie przedstawię kiedyś XD Hehe :D Cieszę się wielce i do następnego droga Methrylis. Czuję, że sznur porozumienia już się między nami zacieśnia :D

      Usuń
    5. Oby ^^ Ale ja nadal nie wiem, skąd o mnie słyszałaś... :D

      Usuń
    6. Tajemnica :p Wiesz nie mogę powiedzieć bo Jill mnie zabije ^^ upsss... ;p

      Usuń
  14. Co ja patrzę! Rowi na Zaczarowanych Szablonach! :o Zaskoczyłaś mnie kobieto! ^^ W każdym razie, witaj ponownie. Życzę wielu udanych szablonów i mnóstwa świetnych pomysłów oraz teksturek <3
    Pozdrawiam
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki wielkie, dzięki wielki :D Też jestem zaskoczona :) Ale to wszystko wina Jill ;p Cóż gdyby nie ona, byłoby ze mną kiepsko :) na szczęście ocaliła mój zapał i pomaga się rozwijać, ale o tym w następnym poście :D

      Usuń
  15. He, muszę przyznać, że kojarzyłam Cię z nieco innymi pracami :D. Te są świetne, mimo tej mody na karty z kwadratami itp, ale mi to jeszcze nie przeszkadza :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż boję się zapytać z jak innymi XD Powiedzmy to nowy etap działania :] Wciąż się uczę i przyswajam różnego rodzaju techniki :D Nic nie poradzę co do tych menu :D Uwielbiam je takie i jeszcze mi się nie znudziły :D

      Usuń
  16. Hej :> Przeczytałam bardzo uważnie notkę i większość komentarzy i wiem, że nie dasz rady przyjąć wiecej zamówień. Nie dałoby się jednak zrobić wyjątku? Od bitych dwóch miesięcy poszukuję kogoś, kto zrobiłby mi szablon na bloga i jestem delikatnie mówić olewana. Bardzo chciałabym prosić Ciebie o tę przysługę, bo dosłownie zakochałam sie w 477 szablonie. Uwielbiam zielony kolor i bardzo spodobały mi się Twoje prace. Dodatkowo interesuje mnie szablon poświęcony książką fantasy...

    Na wszelki wypadek pozostawiam zgłoszenie:
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://ksiazkowy-kacik.blogspot.com/
    3. Koncepcja: coś związanego z ksiązkami fantasy (chciałabym żeby było magicznie :P)
    4. Ewentualne zdjęcia: ----
    5. Ewentualny cytat: ----
    6. Inne uwagi: kolorystyka zieleni, brązów... klimatycznie! XD
    7. Kontakt: GG lub e-mail: GG: 32693285, mail: dziechcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jak już pisałam (o czym czytałaś) nie przyjmę więcej zamówień. Przykro mi. Nie mogę zgodzić się na twoją prośbę, bo musiałabym wykonać wszystkie wcześniejsze. Trzy to trzy. Przykro mi. Spróbuj innym razem :)

      Usuń
  17. Rowindale na zaczarowanych aż musiałam coś napisać :D Wpadłam tu sobie dzisiaj żeby ponarzekać na szablony w celu dowartościowania się a tu takie coś. Trudno samoocena mi poleci bo szablony masz wspaniałe!!! <3 *swoją drogą gratuluję dostania się do załogi* Jak ja uwielbiam pracujące tutaj osoby no ale przejdę do szablonów bo chyba to cię głównie interesuje *poza tym, że uwielbiam twoje prace* No dobra już nie słodzę ;>
    474- *jaki fajny numer szablonu* postacie i kolorystyka przypadły mi do gustu, całość jest interesująca jedyne co mnie tam troszeczkę mierzwi to ta czarna dziura w lewym dolnym rogu. Wszystko jest dobrze połączone, na prawdę w interesujący sposób, a tu ta dziura. *To tylko taki szczególik, którym nikt oprócz walniętej mnie się nie interesuje.* Poza tym uwielbiam smoki więc w moich oczach szablon jest na prawdę ładny.
    475- nie do końca wiem co o nim sądzić na pewno jest ciekawy, ładne delikatne kolory, podobają mi się te gałązki i to w jaki sposób wyostrzyłaś je i środek szablonu jednak ten napis jakoś mi tam nie pasuje.
    476- niby prosty szablon ale jakoś tak przyciąga oko. Czerń i czerwień to zawsze robi wrażenie ;) Mimo wszystko kolor tekstu jakoś mi nie pasuje. *Chyba znów się czepiam nie przejmuj się ja mam to chyba we krwi*
    477- *i znowu fajny numer szablonu* to chyba mój faworyt tej notki. Bardzo podoba mi się ta zieleń i zakochana para, tak samo zresztą jak układ szablonu jednak ten napis po raz kolejny mi nie pasuje, nie w tym miejscu chociaż zdaję sobie sprawę, że gdyby był w innym miejscu tamto byłoby puste. Tak czy inaczej jestem nim oczarowana bo lubię takie klimaty :D
    478- śliczny, tutaj już nie mam żadnych uwag, potter jest, hedwiga jest, hogwart jest wszystko świetne ;)
    479- świetnie dobrane zdjęcia, a twarz tego faceta przy zamku robi niezłe wrażenie, znowu mam swoje ale do napisu ale to moja upierdliwa natura. Tak swoją drogą ładny ten motylek.
    Ogółem szablony mi się podobają i poza tymi moimi szczególikami wszystko jest ładnie, pięknie ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ariadno za tak obszerny komentarz :D Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na tak wiele rzeczy. Wiesz :D ze wszystkim się zgodzić mogę oprócz faktu, że nie wiem o jakiej dziurze mówisz :D
      Dziękuję za wspaniałe słowa cieplutkie powitanie :] Gorąco pozdrawiam :D

      Usuń
  18. Już po pierwszym szablonie wiedziałam że pani Rowindale zna się na swojej robocie. Szablony są świetne, a zwłaszcza ostatni przypadł mi do gustu. Tylko szkoda że przyjęła tylko trzy zamówienia. No ale cóż, dobry ryc niż nic, jak to mówią. Zazdroszczę tym co się załapali.

    Pozdrawiam Anne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Rowindale? Boshe jak ja się staro poczułam XD Zapraszam przy kolejnej notce :D Na pewno też przyjmę kolejne zmówienia :]

      Usuń
  19. ładne szablonyy *.* kocham fantasy , magię i wgl ;)) niedługo będę pisała blog i zgłoszę się o pomoc do Was ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się spodobały moje prace :)Wpadaj, wpadaj jak najczęściej :p

      Usuń
  20. Rowin! Jestem zdziwiona, widząc Cię tutaj, ale cieszę się, że postanowiłaś gdzieś się pokazać. ;) Życzę powodzenia w szablonowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Trzymaj mocno kciukole ;p

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wszystkim powyżej, nie przyjmę więcej zamówień. Niestety nieczytanie posta nie zwalnia z reguł w nim panujących.

      Usuń
  22. Te szablony są boskie *_* Zakochałam się we wszystkich, ale najbardziej do gustu przypadł mi demoniczny szablon:) Już lecę go pobrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć takie entuzjastyczne słowa :D Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie :D

      Usuń
  23. No proszę, kolejna genialna szabloniarka :) Bardzo się cieszę że dołączyłaś do załogi :) Będę miała do oglądania kolejne przepiękne jak i zarówno bajeczne szablony :) Najbardziej do gustu przypadły mi szablony z numerem 477 i 478 :) W tym pierwszym wybranym ta zieleń przyciągnęła moje oczy do pulpitu. No coś pięknego. Ten nagłówek jest przepięknie połączony z innymi ilustracjami i w ogóle. WOW! A Szablon z Harry'm epicki. Delikatny a zarówno ostry gdzie nie gdzie. Jeszcze ta sowa... Nie mogę się doczekać kolejnych szablonów! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. 474 rządzi! Mój najulubieńszy. ;)
    Normalnie napatrzyć się nie mogę, szczególnie na tego faceta z płonącą dłonią. ;) Widzę również lawę i dwa smoki. Uwielbiam smoki. :3
    Genialny. Nie widziałam jeszcze szablonu o takich odcieniach, ale przyznam, że bardzo przypadły mi do gustu.
    Szablon zabrał mnie do innego świata, świetny. :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń