g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.04.2013

[480-490] Od­dycha­my światłem, od­dycha­my mu­zyką, od­dycha­my chwilą obecną.

Yeah
Your sex's on fire
consumed
with what's to transpire

Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać żeby tego nie wstawić. Jak ja kocham ten tekst! I piosenkę zespołu Kings of Leon! Po prostu słuchałam jej bez przerwy robiąc każdy szablon. A dziś mamy wyjątkowo dobry humor, jeszcze nigdy tak dobrze się nie czułam. Mimo iż ledwo, co doszłam do domu przez moje za małe buty, nadal czuję się świetnie, uf ! Biedne stopy tylko ucierpiały...Czy szykujecie coś na ten Majowy weekend? Bo ja sama nie wiem, czy ruszę swój tyłek z domu i choćby gdziekolwiek pójdę. Ale nie o tym, czekacie na szablony. Zrobiłam ich chyba jedenaście, szczerze to nie pamiętam. Zaraz się okaże. Niestety nie miałam czasu na wolne. Niestety. Postaram się następnym razem, a teraz...

Co się tyczy szablonu to mi się podoba, 
nie żeby mnie zachwycił, ale jest chyba taki jaki sobie autorka zażyczyła, biel i błękit. 


Severus i Hermiona...bez urazy fani takiego paringu, ale mnie on nie przekonuje. Po drodze, kiedy poszukiwałam obrazków, napotkałam nagiego Severusa i Harry'ego. Uwierzcie ten obraz zostanie w mojej pamięci do końca mojego życia. Brrr! A szablon chyba smaczny. 

Mam nadzieję, że Ci się spodoba, ale chyba jest za jasny. 
Choć mi się taki podoba, no nie wiem, czekam na Twoją opinię.

A tak fioletowo. Ładnie, tak mi się zdaje. :)

Aaa i znowu kategoria potterowska, czas chyba z tym skończyć, czy jak myślicie? :>


Ten szablon to chyba mój ulubiony! Te kolory, ta zieleń, taki al'a wiosenny. 
A i proszę autorkę bloga, aby dziś koniecznie umieściła link do szabloniarni, 
bo nie widzę i będę bić po tyłku. 




LOSOWANIE:

~ * ~
Jejku liczę, że niczego nie pomyliłam i dobrze zalinkowałam. 
Zamówień przyjmę tylko 3, które wybiorę sama.

EDIT: No, więc...Muszę Was zmartwić, bo nie wybrałam żadnego zamówienia o tematyce potterowskiej. Stwierdziłam, że jest tego zwyczajnie za dużo.
Wybrałam:

  • zycie-otoczone-magia.blogspot.com
  • pozaczasem94.blogspot.com
  • rise-of-the-guardians.blogspot.com

86 komentarzy:

  1. Weasleyowa dziękuję!!!! Uwielbiam cię! Jest przecudowny <3. Lecę już pobierać.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW
    480- urzekł mnie nagłówek. Jest GE-NIAL-NY.
    481- generalnie ta "para" też mnie nie przekonuje xD Ale szablon mi się podoba, ciemna kolorystyka jest zarówno dobra jak ta jasna ;)
    482- cudo!
    483- tutaj mi nie pasuje dopasowanie kolorów, ale to już chyba zależy od gustu, co kto lubi :)
    484- a to połączenie już mi się podoba + bardzo fajne zdjęcia w nagłówku :D
    485- mniam, tylko Draco taki dziwny tutaj jest :D
    486- piękny odcień zielonego!
    487- ten akurat podoba mi się najmniej ;)
    488- uwielbiam brąz i tematykę fantastyczną, dlatego ten szablon bardzo mi przypadł do gustu :D
    489- tu też mi się podoba nagłówek, fajnie skomponowane postacie ;)
    490- a ten jest po prostu uroczy *.*

    Takie tam kilka słów od takiej tam czytelniczki... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej takiej tam czytelniczki, dziękuję, że wpadłaś i skomentowałaś. Zgadzam się z Tobą na pewno ^^.

      Pozdrawiam ciepło ;>

      Usuń




  3. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://rise-of-the-guardians.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Poniżej będzie opisane co chciałabym by znajdowało się na szablonie. Chciałam tylko tutaj napisać by ramki nie były zrobione linią przerywaną, oraz jak najedzie się kursorem na które ze słów w zakładkach to by litery tak ładnie zaznaczało(nie mam bladego pojęcia ja to nazwać). Podam link do bloga na którym jest taki efekt, by było wszystko jasne. http://jaackfroost.blogspot.com/ Zapomniałam jeszcze dodać by były także podświetlane.

    4. Ewentualne zdjęcia: To ja może to ładnie podzielę
    Tło: http://hameed.deviantart.com/art/Swan-Nebula-12124361
    Nagłówek: http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2010/254/f/7/f7abbea3bcb6ed0b6b73b5e3f5ac9be6-d2yjkmg.jpg
    http://images48.fotosik.pl/678/4f8c3d57eb04c387.jpg
    Ramki: http://images33.fotosik.pl/645/89e5f508c2080fc9.jpg
    No i na koniec zdjęcie szablony na którym chciałabym by był mój szablon wzorowany. Jest tam również opisane co chciałabym by znajdowało się w tym szablonie.
    http://www.picshot.pl/pfiles/325761/Co%20i%20jak.png

    5. Ewentualny cytat: Kiedy zapada ciemność...pojawiają się strażnicy

    6. Inne uwagi: Na drugim obrazku kolorystyka jest taka bardziej fioletowa inna od tła i pierwszego obrazka. W każdym razie nie podchodzi pod niebieski. Chciałabym by (jeśli jest to możliwe) było to zmienione. Chciałabym by tło i nagłówek ładnie się ze sobą komponowało. Jeszcze prosiłabym by nagłówek posiadał taki fajny efekt jak np. tutaj http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-343-354461179 . Na koniec chciałabym wspomnieć o zdjęciach. Chciałabym prosi by jak najedzie się na jakieś zdjęcie na blogu to by zmieniało kształt z zaokrąglonego na kwadratowy i by od razu się oświetlało.

    7. Kontakt: GG: 38641756
    E-mail: anne313@interia.pl
    To nie ma znaczenia który sposób skontaktowania się wybierze. Chociaż prosiłabym by pisano do mnie na gg, ale i e-mail też odpiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ostatni raz składałaś zamówienie? :)

      Usuń
    2. Szczerze...nie pamiętam. Ale szablon został dodany przez ciebie 5 stycznia, a ja czekałam (o ile pamięć mi nie szwankuje) 2 miesiące. Były tam jakieś problemy z Avią wtedy.

      Usuń
    3. Sprawdziłam i się zgadza. A szablon (na ten sam blog) można składać co najmniej po 3 miesiącach. Czyli praktycznie się zgadza. :>

      Usuń
  4. Szablon dla mnie jest cudowny, ale mam pewien problem. Nie wiem, czy to moja wina, czy też mojego komputera czy bloggera, ale nie widzę nagłówka. Jak to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś podała adres email byłoby cudownie!

      Usuń
    2. Zaraz do Ciebie piszę :)

      Usuń
  5. 1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://gdy-nadejdzie-on.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Może najpierw króciutko opiszę blog? To tak jest to blog o miłości męsko-męskiej, jednak zawiera on też wątki fantasy. Zależałoby mi aby kolorystyka była w barwach mrocznych (najlepiej czarno-czerwonych z dodatkami bieli) Na szablonie chciałabym by widniał ciemny las, w tle może znajdować się miecz wbity w skałę.. Chciałabym aby nagłówek był na górze, na środku bloga, ale ja się nie znam i dlatego zamawiam szablon, więc w sumie rozłożenie tego wszystkiego jest mi obojętne...

    4. Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/-jG5fdSxl98k/UVcRcqzovFI/AAAAAAAAAE0/O0cEna8_AC8/s1600/kaith.jpg http://2.bp.blogspot.com/--zcvcIDLMwk/UVcReIniqdI/AAAAAAAAAE8/MptLEeQmVzM/s1600/dorian+ai.jpg

    5. Ewentualny cytat:

    6. Inne uwagi: W sumie to chyba tyle.. Mam nadzieję, że wszystko zawarł w koncepcji.. Jeżeli jednak byłoby za mało to mogę się bardziej rozpisać... No i w sumie mam wielką nadzieję, iż mój blog zostanie wybrany, gdyż obecny szablon mi się nie podoba a nie znam się na tym za dobrze >.<

    7. Kontakt: GG: 45585417 e-mail: milosc.to.zaufanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no twoje szablony są świetne *-*
    A i mam pytanko ( zadałam w zakładce ''Pytania'' ) Będę wdzięczna za odpowiedż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chciałam tego pisać w komentarzu. Zgłoszenie to jedno a fascynacja to drugie. Może skomentuje to w ten sposób jak Lady Redżina.

    480 - od razu w oczy rzucił mi się nagłówek. Jest po prostu boski. Świetnie dobrana kolorystyka i ten napis. Uwielbiam też efekt (nie wiem jak go nazwać) jaki został użyty w tym nagłówku. Co do reszty to też fajnie wyszło.
    481 - Niespecjalnie przepadam za tą parką, ale przecież to nie jest ważne. Nagłówek również tak jak w poprzednim szablonie wyszedł perfekcyjnie. Podoba mi się również te zakładki z boku (chociaż wolę gdy są nad postem). Fajnie jakby ramka od postów była zaokrąglona, no ale jak zamawiająca/jący tak sobie zażyczył to nie w wnikam.
    482 - Ten tekst będzie chyba pisany już przy każdym komentowanym przez mnie twoim nagłówku. Jest boski, perfekcyjny, nie mogę znaleźć słów a nie chcę się powstrzymać.
    483 - to samo co w dwóch wcześniejszych opinia. Mogę dodać tylko że kolorystyka to istna bajka.
    484 - A tutaj to chylę czoła. Nagłówek mistrzowski. Bardzo mi się podoba jak obrazki się zlewają.
    485 - Wszystko fajnie. Nagłówek, ramki itp. tylko szkoda że tło jest takie jasne. Moim zdaniem lepiej by wyglądało gdyby był ciemno brązowy.
    486 - Kolejny świetny szablon. Kolorystyka, nagłówek, strony, świetnie to wszystko połączyłaś. Fajnie też że zrobiłaś przerywaną linią ramkę.
    487 - Gdybyś dała zamiast beżu filet lub turkus na nagłówku to trafiłabyś w punkt w moje gusta. Ubóstwiam taką kolorystykę jaką zastosowałaś po lewej stronie.
    488 - Powiem tylko tyle. Gdybym miała szablon o magii, fantasy itp. to chciałabym mieć podobny szablon, tylko z inna kolorystyką.
    489 - Kolejny świetny szablon. Autor bloga na pewno będzie zadowolony.
    490 - No i na koniec wielkie WOW. Bardzo mi się spodobał ten szablon.

    Podsumowanie: Naprawdę świetne szablony. Bardzo podoba mi się jak łączysz obrazki na nagłówek i tworzysz z nich całość. Najbardziej sposobał mi się szablon nr. 484...normalnie mistwostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję wielkie. Nie mam zbytnio czasu, aby rozpisać się, bo mam trochę na głowie, ale dzięki, dzięki z całego serca za miłe słowa i uwagi :).

      Usuń
  8. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://hermionadraco.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałam nietypowy szablon Darmione. Miałby on wyglądać mniej więcej tak:
    Z jednej strony Hermiona Granger bądź Emma Watson, po drugiej Malfoy/Tom Felton. Pośrodku wieża zegarowa Hogwartu i kawałek kartki z piórem i butelką atramentu. Możesz dodać coś od siebie oczywiście :D
    Kolorystyka jest mi obojątna, ale układ chciałabym żeby był dwukolumnowy, po obu stronach.
    4. Zdjęcia: -
    5. Cytat:
    Gdzieś po boku:
    "And now I cry
    In the middle of the night
    For the same damn thing"

    I gdzieś na środku, bardziej widoczny:
    "Because of you"
    6. Uwagi: -
    7. Kontakt: hermionadraco@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc:
      481 - ładnie wszystko się komponuje. Mimo, że nie przepadam za tym paringiem, to szablon zachwyca. Ciemna kolorystyka bardzo do niego pasuje.
      482 - nagłówek jest świetny! Straaaaaasznie mi się podoba. Tło pasuje do samego nagłówka i pomimo jasnej kolorystyki, szablon nie razi w oczy.
      483 - kolorystyka świetna, tak samo jak cała reszta :)
      484 - jak ty to robisz?? Przecież to jest piękne! Piękne, piękne i jeszcze raz piękne! Na pewno w czołówce dzisiejszych szablonów.
      485 - i znowy Draco. I znowu cudny szablon. Tylko tło moim zdaniem trochę za jasne, ale poza tym to wszystko piękne
      486 - numer 1 dzisiejszej notki. Piękny i wiosenny szablon. Jeszcze Taylor Swift jest taka ładna... I akurat słucham jednej jej piosenki :P
      487 - kolejny szablon Potterowski. Ładny, ale ten beżowy kolor w rogu mi tak jakoś nie pasuje...
      488 - kolejny z faworytów. Śliczny, śliczny, śliczny. Tak samo piękny jak smok na szablonie :) Chyba nie musze nic więcej dodawać
      489 - i znowy Tom Felton sie pojawia :) I jeszcze Ian Somerhalder <3 Zamawiający na pewno będzie zadowolony
      490 - Nagłówek - kolejne cudo. Nic dodać nic ująć.
      Tworzysz naprawdę cudowne szablony, od razu widać, że masz talent. Moi ulubieńcy to 486 i 488. Zwłaszcza 486! Jest taki cudny, ze mogłabym go oglądać godzinami!!!!
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. Dziękuję, a zamówienie jak mi się spodoba to możliwe, że przyjmę :D.

      Usuń
  9. No to ja spróbuję swoich sił, może mi się w końcu uda coś zamówić :)
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mirror-of--soul.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym żeby szablon był ciemny, chciałabym, żeby menu było z boku prawego- jak u was- mogą być jakieś bajery, że jak się najedzie to sie przesuwa :) a z lewej strony pasek na widgety :)
    4. Ewentualne zdjęcia: niech to będą zdjęcia o książkach, może się pojawić jakieś lustro czy dziewczyna, albo ptaki, tak jak mam teraz w tle. Bo to na blog recenzji książek :)

    5. Ewentualny cytat: wystarczy napis-
    Books are
    Mirror of the soul

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: marcela32@onet.eu ,a GG nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym już przejść do omawiania mojego zamówienia, ale może po kolei: :D
    480 - Śliczny nagłówek, zdecydowanie podoba mi się klimat. Kojarzy mi się trochę z wodą ^^ Może przez te kolory. Bardzo ładnie wykonane napisy. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Na miejscu zamawiającej byłabym w siódmym niebie.
    481 - ten paring to zdecydowanie nie mój typ. Ogólnie rzecz biorąc nie chcę tu nikogo krytykować, ale Hermiona a Severus... po pierwsze: ile lat jest między nimi różnicy, po drugie: poważnie? Uczennica, która bądź co bądź nie przepadała za Snape'm? Ale okej - niezmierzone są horyzonty wyobraźni. Szablon jest ładnie wykonany.
    482 - WRESZCIE dobrnęłam do tego punktu. A więc tak: na początku serdeczne dzięki za podjęcie się wykonania dla mnie szablonu. Zdecydowanie jestem wdzięczna za poświęcony na mnie czas. Co zaś się tyczy szablonu... piękny! Idealnie pasuje mi do tego co się będzie teraz działo na moim blogu i mimo jasnych kolorów, bardzo mi się podoba! Naprawdę. Zobaczywszy go po raz pierwszy nie mogłam nie otworzyć ze zdumienia ust. W moich myślach kształtowało się coś typu: "O JA NIE MOGĘ" tylko w bardziej... niecenzuralny sposób ^^ W każdym razie - PRZEPIĘKNY! Jest odczuwalna ta nutka magii, o jaką mi chodziło. Dziękuję <3 Zdecydowanie już się ode mnie nie uwolnisz ^^
    483 - Kolory są przepiękne, a jedyne co mi się nie podoba to ilość czcionek. Bo z tego co widzę są trzy. Myślę, że dwie by lepiej wyglądało, ale oprócz tego - prześliczna praca.
    484 - Te fantastyczne kolory... i pięknie wykonane nagłówki... gratulacje - właśnie się w tobie zakochałam ^^ Czarny pasuje tu idealnie, a ta czcionka w napisie... pięknie zharmonizowana z całością.
    485 - pierwsze co pomyślałam gdy zobaczyłam ten szablon to: "ale tu czysto". Coś w tym jest. Biel bardzo ładnie pasuje do zdjęć, a złocista i brązowa poświata ładnie podkreślają kontrast.
    486 - Oj tak! Boski szablon! Zielony pięknie ci wychodzi w pracach i muszę przyznać, że sam efekt czy filtr wykonany na obrazkach niesamowicie pasuje do całości. Nie za bardzo lubię Swift, ale twoją pracę nawet bardziej niż lubię.
    487 - ma piękny nagłówek. Naprawdę wspaniały, aczkolwiek nie podoba mi się czcionka i kolor napisu. Jednakże to tylko moja ocena, ale myślę, że zamawiającej może się spodobać. :) Łączenie przez ciebie obrazków robi wrażenie.
    488 - również zalicza się do jednych z najfajniejszych szablonów z tej notki. Kocham klimaty fantastyczne, a brąz idealnie tu pasuje. Dodatkowo: czcionka i... po prostu czuję się oczarowana.
    489 - chyba najmniej się mi się podoba, może dlatego, że wydaje mi się nieco pusty.. :c
    490 - Oszałamiający szablon! Zrobił na mnie niesamowicie dobre wrażenie. Te kolory świetnie do siebie pasują, a obrazki pięknie się ze sobą zgrywają. Bardzo udana praca.
    To tyle jak na razie. ^^ W każdym razie - jeszcze raz wielkie DZIĘKI za szablon dla mnie <3 Jeszcze dziś go sobie ustawię *-*
    Pozdrawiam i życzę wielu udanych prac
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 480 - Mi też kojarzy się z wodą :D. Taki morski, o.
      481 - Boże ja nie mogę z tego połączenia...To takie chore! Nie mogę takiego czegoś czytać :>.
      482 - Oooo to dobrze, że Ci się podoba, uff!
      483 - Dziękuję!:>
      484 - Ja zaczynam się bać ludzi, każdy mi piszę, że mnie kocha! ^^
      485 - No minimalizm, tyle powiem.
      486 - Mnie zauroczył szablon, a rzadko moje prace mnie zauroczą!
      487 - Zgadzam się do czcionki, ale dzięki.
      488 - Ooo dziękuję ślicznie
      489 - Pusty? Ano może faktycznie ^^
      490 - Mi nawet tez się spodobał, dzięki wielkie za komentarz!

      Pozdrawiam ślicznie :>

      Usuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://because-never-look-back.blogspot.com/2013/04/rozdzia-36.html

    3. Koncepcja: strony u góry, 3 kolumny. Nie za ciemny, nie za jasny. Chciałabym by na 1 planie był Draco, Hermiona, Lucjusz i Narcyza. w tle natomiast śmierciożercy.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Zdaję się na Ciebie

    6. Inne uwagi: Tamten szablon Sevmione jest na innego bloga, podałam zły adres :/ ale ten ma być na mojego drugiego o Lucissie i Dramione

    7. Kontakt: GG: 44410428
    E-mail: zakochana1498@gmail.com
    Prosiłabym by pisano do mnie na gg, ale i e-mail też odpiszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mój szablon cudowny! Urzekł mnie! :) Taki piękny...
    szkoda, że taki ciemny... no ale cóż. Piękny!!
    Pozostałe szablony również są piekne. ten pierwszy taki uroczy... ma cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba :).

      Usuń
    2. Ale mam zastrzeżenie. Nie pobiera się w takim pliku jakim powinno tylko jako film. Mogłabyś coś z tym zrobić? Byłabym wdzięczna. Skontaktuj się ze mną ok?

      Usuń
  13. 1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga: leaveworldbehindyou.blogspot.com

    3. Koncepcja: Moja koncepcja jest bardzo prosta TARDIS! Wszystko co wiąże się z tą niebieską budką. Z resztą zdaję się na ciebie ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Time And Relative Demention In Space

    6. Inne uwagi: Prosiłabym o lekko mroczny klimat.

    7. Kontakt: GG: 41660840
    Mail: karolcia123.1999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. 1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga: http://narcyza-lucjusz-love-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja: dwie kolumny. Po lewej na posty i po prawej na moją biblioteczkę, obserwatorów i takie tam.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zdjęć nie posiadam, ale chcę by byli na nim Narcyza i Lucjusz. Barwy w odcieniach szarości i zieleni.

    5. Ewentualny cytat: „MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ SĄ POKREWNYMI UCZUCIAMI, A POZA TYM ŁATWIEJ JEST ZNIENAWIDZIĆ KOGOŚ, NA KIM CI ZALEŻAŁO, NIŻ TEGO, KTO BYŁ CI OBOJĘTNY.”

    6. Inne uwagi: Chciałabym, aby Narcyza i Lucjusz byli na pierwszym planie a w tle widniał herb slytherinu.

    7. Kontakt: GG: 797651.

    Mam nadzieję, że szablon nie sprawi Ci wielkiego kłopotu i że przyjmiesz moje zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;) Tu Ikula ze Spisu FanFiction o Naruto. Zgłaszam się do was z prośbą, z racji, że nawiązałyście współpracę ze spisem.
    Mogłabym prosić o zamieszczenie na blogu buttonu, promującego nasz najnowszy konkurs wraz z linkiem do spisu? Będę bardzo wdzięczna. Poniżej podaję link do obrazka.
    http://focik.pl/pics/da81cf703779579d67a0b6f9a4f05991.png

    Pozdrawiam
    Ikula

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemanko :) No proszę co za seria :P Jak z karabinu! Jedenaście szablonów :D, a każdy na swój sposób inny od poprzedniego. Czas jednak wziąć się za komentowanie właściwe, a nie paplanie od rzeczy.
    480 Ma śliczne kolorki. Bardzo podoba mi się ta kompozycja, a także dany topaz. Jedyne co ewentualnie mogłoby mi nie pasić to zbyt duży napis. Wole jak są subtelniejsze.
    481 Bardzo fajnie połączone obrazki. Jest ich dużo, ale tak do siebie pasują, że aż miło popatrzeć. Choć znów wielkość napisu mnie poraziła.
    482 Piękne, jasne kolorki :) Dziewczyna z obrazka jest naprawdę śliczna. Ten napis już znacznie ładniej wygląda choć ten pod spodem jest zupełnie nieczytelny :( Pierwszego słowa mogę jedynie się domyślić ;p
    483 Słodki szablon z postrzeloną kolorystyką, który jest naprawdę bardzo fajny :D Lubię takie zestawienia :D
    484 Jeden z moich dwóch faworytów :D Jest niesamowicie wręcz przeuroczy. Dobra robota :) Wygląda naprawdę bosko :D
    485 Nie podoba mi się w nim jedynie to, że dziewczyna ma coś na czole. Lepiej by wyglądała jakby cała twarz była nie przeźroczysta.
    486 Właśnie ten jest moim drugim faworytem :D Boski w każdym calu. Aż się zauroczyłam.
    487 Ładny, ale choć nie wiem czemu nie wywołuje u mnie żadnych emocji, więc lecę dalej :D
    488 Genialny :) Ślicznie wygląda tu ten smoczek. Niestety słowa "odkryć kłamstwo" psują cały efekt. Za mocno białe. Może lepiej by wyglądały nieco przeźroczyste?
    489 Niestety plama na twarzy dziewczyny najwyżej, jakoś dziwnie wygląda. Poza tym szablon całkiem ciekawy :)
    450 Great idea! :] Fajne kolorki i ładnie połączone obrazki.

    To by było na tyle :) Wiem, że może nie o każdym wiele słów, ale i tak jestem pod niemałym wrażeniem. Napracowałaś się niesamowicie. Wow! Jestem pod wrażeniem zarówno ilości jak i jakości twoich prac. Cóż :) mam nadzieję, że mnie również będzie tak dobrze szło :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku cieszę się, że skomentowałaś ^^. Dzięki, że wyraziłaś opinię, pozytywną, ale nie zabrakło uwag. To dobrze! Krytyka jest też ważna :D. Pozdrawiam ciepło :D.

      Usuń
    2. Mogłabym posłodzić, ale nie lubię być fałszywa :p :D Oczywiście, że będę komentować :D jak najczęściej w miarę możliwości ;p A co :D

      Usuń
  18. Jest mała prośba o szablon. Mam nadzieje, że ta praca nie będzie dla Ciebie trudem! :)

    podaj adres: http://love-is-hope-ny.blogspot.com/
    podaj pomysł: crossorver seriali kryminalnych (Castle i CSI:NY) w klimacie romantycznym
    podaj linki do zdjęć: http://static.wetpaint.me/castle/ROOT/photos/460_340/1294180713pre-4308678192659384723.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-SmPaSzCz16A/UWzOELjbdMI/AAAAAAAAG5k/1Oz8VJc2tUk/s1600/Screen+Shot+2013-04-15+at+21.01.39+2.png
    http://cartermatt.com/wp-content/uploads/2012/07/kiss.jpg
    http://i9.photobucket.com/albums/a83/tetrical/CSI%20NY/Image10.jpg
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lwdc3txH0p1qm468do1_500.jpg
    http://images2.fanpop.com/images/photos/7000000/CSI-NY-Stella-Mac-mac-and-stella-7091016-624-352.jpg
    podaj cytat: "Love is hope. It fills our dreams. It's the most... wonderful and amazing thing in the world."
    podaj kolor: szary z domieszką ciemnego granatu, coś w stylu koloru nowojorskiej policji
    podaj kontakt: eemmaa15@onet.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu chyba nie przeczytał regulaminu...

      Usuń
    2. Nie ogarnęłam :)
      Edit hasło: Hasający topielec.

      Usuń
  19. Hej! Twoje szablony są porażające - po przemyśleniu zdecydowałam się na zamówienie mojego własnego cuda :)
    Hasło: Hasający topielec.
    Adres bloga: http://nie-badz-taka-hermiono.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym szablon z Hermioną Granger i Fredem Weasley'em. Szablon nie z nieruchomym tłem, innymi słowy tradycyjny. Nagłówek i tło :)
    Ewentualne zdjęcia:

    Hermiona:

    http://26.media.tumblr.com/tumblr_m3dem7GwI41qzu1cuo1_500.jpg
    lub to
    http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=46851332

    Możesz też wybrać jakieś ładne zdjęcie Hermiony, byleby była już starsza :)

    Fred:

    cóż, nie mam wybranych zdjęć Freda. Tutaj zdaję się na Ciebie :)

    Ewentualny cytat:
    "Czasami wystarczy moment, jedno spojrzenie, jeden uśmiech, jedna godzina poza czasem, aby nagle przypadek sprawił, że dwie osoby z wrogów stają się kochankami". "KOCHANKAMI" jakąś inną czcionką, by się wyróżniało :3

    Inne uwagi: chciałabym szablon podobny do numeru 483 lub 487, są boskie. Oczywiście nie kopiuj, chociaż wątpię, abyś miała taki zamiar, ale podoba mi się tam kolorystyka i układ. Są świetne. I mam taką nietypową prośbę, czy zamiast ciemnego tła mógłbyś jakiś wzór? Niekoniecznie, ale byłby mile widziany :)
    Na przykład coś takiego:
    http://i39.tinypic.com/nydaw3.jpg
    lub nawet takiego
    http://3.bp.blogspot.com/-DOaTEo1jvSw/TxwUIqRaE7I/AAAAAAAAAQc/ys5U-otoFYQ/s1600/9ajpghqehwpr.jpg

    Ach, za Fredem i Hermioną chciałabym może... Expres Hogwart lub sam zamek i godło Gryffindoru :)

    Kontakt: GG - 22990780
    e-mail - nika10star@onet.pl

    Ale to moje zamówienie długie wyszło... Niemniej mam nadzieję, że się nie zrazisz i moje zamówienie będzie jednym z tych szczęśliwych, które wybierzesz do wykonania :)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna malutka uwaga... Jeżeli wybierzesz moje zamówienie, poproszę najlepiej, aby w czcionce były polski znaki ;)

      Usuń
  20. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://prawdziwy-swiat-tancerki.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Raczej czarno-bałe tło i nagłówek, i jak można, gadżety to lewej stronie, a jak nie, to nagłówek z nawigacją na górze

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=Wq8V4GQUjeWnvM:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/ZedXWyDyztN&docid=BK7rfrD3H25BSM&imgurl=http://24.media.tumblr.com/tumblr_ksndtntjdM1qzlgfxo1_400.jpg&w=375&h=252&ei=tvp_UaDFG8b5PN_SgPAG&zoom=1&ved=1t:3588,r:13,s:0,i:124&iact=rc&dur=529&page=1&tbnh=180&tbnw=262&start=0&ndsp=19&tx=161&ty=62

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=_UyO5hKWXGc8WM:&imgrefurl=http://www.fanpix.net/3079729/012038815/stick-it-2006-picture.html&docid=vMoc4bCQB20W1M&imgurl=http://img2.bdbphotos.com/images/orig/j/k/jkw3y86yafhl68aw.jpg&w=454&h=302&ei=tvp_UaDFG8b5PN_SgPAG&zoom=1&ved=1t:3588,r:91,s:0,i:367&iact=rc&dur=298&page=4&tbnh=183&tbnw=268&start=79&ndsp=30&tx=5&ty=50

    http://www.google.pl/imgres?start=284&sa=X&biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=dn6S9pXa7gGeUM:&imgrefurl=http://www.facebook.com/pages/Le-migliori-frasi-di-stick-it/144334035611535%3Fsk%3Dnotes&docid=DIODyZiE2c3PAM&imgurl=http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/64385_144432735601665_7993767_n.jpg&w=576&h=304&ei=6vp_Ub3DLc7XPKS1gfgG&zoom=1&ved=1t:3588,r:92,s:200,i:280&iact=rc&dur=464&page=10&tbnh=157&tbnw=298&ndsp=27&tx=64&ty=104

    http://www.google.pl/imgres?biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=5pX-nj8pR7RhlM:&imgrefurl=http://www.groupnet4.kei.pl/kadra.php&docid=hP1NTo8Zg5zENM&itg=1&imgurl=http://www.groupnet4.kei.pl/images/news/yas6933_4cc70f43591fe.jpg&w=470&h=377&ei=z_t_UYDXLYzcPY3HgdAC&zoom=1&ved=1t:3588,r:66,s:0,i:287&iact=rc&dur=236&page=3&tbnh=181&tbnw=246&start=44&ndsp=24&tx=89&ty=56

    5. Ewentualny cytat: "Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami" - Patrick Süskind

    6. Inne uwagi: Jeśli któreś ze zdjęć nie pasuje, możesz dodać jakieś swoje związane z tańcem, byle by nie hip-hop i aby dziewczyna miała ciemne włosy. Dziewczyna na pierwszych trzech zdjęciach to Haley Graham, jakby coś

    7. Kontakt: GG: 20945477
    Mail: adawoltosz@interia.pl

    Byłabym wdzięczna, gdyby to był mój blog! Jak sama zauważyłaś, to, co sama zrobiłam jest bardzo daremne :D A co do tego, co pokazałaś: 'SZACUN' <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze do inne uwagi: Jeśli wybierzesz moje zamówienie, proszę o czcionkę, w której zawsze da się robić polskie znaki :)

      Usuń
    2. NAJLEPSZY SZABLON Z TEJ NOTKI TO 432! ŻAŁUJĘ, ŻE NIE MAM GO DO CZEGO UŻYĆ, BO JEST TAKI ZAJEFAJNY <3

      Usuń
    3. PS Żeby było zgodne z regulaminem, to zgłaszam, iż nominowałam waszego bloga do nagrody The Versatile Blogger Award na moim blogu http://magic-can-do-everything.blogspot.com/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. 1. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci

    2. Adres bloga: http://ghost-gift-and-only-she.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Zależy mi, aby szablon był dosyć mroczny bo i fabuła historii,która opisuję taka jest. Otóż główne bohaterki mają w sobie demona, z którym mimo wszystko starają się walczyć. Chciałabym, aby na szablonie pojawiła się cała obsada (oprócz Agnes). Tak więc Little Mix i One Direction. Blog pisze z perspektywy dziewczyn, więc chciałabym, aby to one były na pierwszym planie :)
    Resztę zostawiam tobie ♥

    4. Ewentualne zdjęcia: - ( nie daję żadnych zdjęć, ponieważ nigdy nie sa one zbyt trafne niestety ;/)

    5. Ewentualny cytat:" I've been living on the dark side and I don't like what I see
    But it seems as though the dark side has taken over me"

    6. Inne uwagi: 1. Nie podobają mi się szablony w stylu rysunkowym, więc nie chciałabym aby taki był.
    2. Proszę, aby kolorystyka nie była czarna. Myślę, ze granatowy lub fioletowy to dobre kolory, chyba że masz coś lepszego :) Niech to nie będą przytłaczające barwy :)
    3. Jeżeli to możliwe to niech w tle szablonu będą np. te zdjęcia :
    http://data.whicdn.com/images/53734503/tumblr_mgn2ii0z2T1qij426o1_250_large.png
    http://data.whicdn.com/images/57146259/BGxrB9ZCEAEZYeP_large.jpg_large
    http://data.whicdn.com/images/57141162/tumblr_m9d6jfxoAG1ruxkz8o1_500_large.jpg

    7. Kontakt: gg. 40913845 <- moje gg
    @_Stereo_Soldier <- mój twitter
    kasiababiarz1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złe hasło, odsyłam do regulaminu.

      Usuń
    2. Cholera, skopiowałam moje wcześniejsze zamówienie nie robiąc poprawki przy haśle -.-

      Hasło: Hasający topielec

      nie wiem czy przyjmiesz jeszcze to zamówienie, ale najwyraźniej cóż... mówi się trudno ;)

      Btw. byłam tak roztargniona, że nie napisałam z kim ma być szablon (no głupia ja)

      Little Mix i One Direction :) <- te zespoły muszą sie tam znaleźć

      Usuń
  22. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: freezing-jack.blogspot.com
    3. Koncepcja: Układ z nagłówkiem z boku, menu nad postami nic prostszego. Prosiłabym aby było w odcieniach białego i szarego. Prosiła bym też o okrągłe avatary przy komentarzach. Resztę pozostawiam twej wyobraźni.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://dustycrabtree.files.wordpress.com/2011/12/light_vs_dark_by_st1083151.png
    5. Ewentualny cytat: „Noś odwagę w sercu, by z nadejściem strachu czerpać z niej moc, gdy wokół wszyscy się mu poddają...”
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: email: freeze.leercy@gmail.com gg: 46836953

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tu chyba nie przeczytał regulaminu...

      Usuń
  24. 1. Hasło:dramione
    2. Adres bloga: http://dramione-true-love.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Układ z nagłówkiem na górze, menu na boku. Chciałabym, żeby szablon był w odcieniach fioletu.

    4. Ewentualne zdjęcia: zdjęcia Hermiony i DRaco, gdyż jest to blog o Dramione

    5. Ewentualny cytat: prosiłabym o wybranie przez was cytatu. ale najlepiej jakiś o miłości.

    6. Inne uwagi:nie mam uwag

    7. Kontakt: agatakawecka1611@gmail.com
    Poprzedni komentarz napisałam zanim zorientowałam się, że trzeba przeczytać regulamin. sorry. z góry dzięki jeśli wybierzecie moją prośbę o zrobienie szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złe hasło, odsyłam do regulaminu.

      Usuń
    2. 1. Hasło: zielenszmaragdu
      2. Adres bloga: http://dramione-true-love.blogspot.com/
      3. Koncepcja: Układ z nagłówkiem na górze, menu na boku. Chciałabym, żeby szablon był w odcieniach fioletu.

      4. Ewentualne zdjęcia: zdjęcia Hermiony i Draco, gdyż jest to blog o Dramione

      5. Ewentualny cytat: prosiłabym o wybranie przez was cytatu. ale najlepiej jakiś o miłości.

      6. Inne uwagi:nie mam uwag

      7. Kontakt: agatakawecka1611@gmail.com
      Z góry dzięki jeśli wybierzecie moją prośbę o zrobienie szablonu :)

      Usuń
  25. Boże Weasleyowa, uwielbiam Cię ♥ Strasznie, strasznie dziękuje :) Jest idealny, a na dodatek wplecenie kawałków budynkówu zdobył jeszcze bardziej moje serce :D Poza tym zdjęcia Hermiony i Draco genialnie komponują się z treścią bloga i są takie trochę tajemnicze :)
    Pozdrawiam i życzę wspaniałych szblonów!
    Flo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to świetnie. Przyjemność po mojej stronie. :)

      Usuń
  26. Kurczę, próbuję sobie przypomnieć jaki skrót Ci nadałam na którejś z sobót. Wes? Weas? W każdym razie muszę sobie przypomnieć, co prawda durnowate to, ale podoba mi się. :D
    Planów na Majówkę nie mam, ale coś do roboty zawsze się znajdzie. :)
    Pozwolisz, że przejdę do oceny szablonów.
    480 - Podoba mi się pod względem grafiki, CSS za szwankowało. Według mnie cytat powinien być dodatkiem, a u Ciebie od razu przyciąga wzrok, w tym przypadku sama nie wiem czy jest to wada czy zaleta. Plus za ładne wtopienie nagłówka w tło. Widzę zegarek, czyli uległaś modzie, a szkoda...

    481 - Gdyby wywalić Topaz i zmniejszyć cytat byłby naprawdę niczego sobie. No i najlepiej wstawić inną parę zamiast Hermiony i Snape'a, bo oni mnie naprawdę... obrzydzają? Sama nie wiem, ale ten paring jest okropny i podpada pod pedofilię. CSS jest skromny, ale podoba mi się.

    482 - Wybacz, ale nie podoba mi się. Wszystko jest wręcz idealne, ale taki ciemny nagłówek i to tło, psują cały efekt, kurczę, a byłoby tak ładnie.

    483 - Nie jest zły. Powiem więcej - podoba mi się, ale cytat (w tej kwestii jest mi ciężko dogodzić) mi jakoś nie pasuje, ugh, sama nie wiem.

    484 - Czy ja dobrze widzę? Tu nie ma Topazu? Nie chcę być złośliwa, ale ten bez-Topazowy zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Jest taki inny, lubię to! :)

    485 - Ej, znowu Topaz? :(

    486 - Mój drugi faworyt. Jest taki świeży, wiosenny i ładny, że nie da się go nie kochać. :D

    487 - To tyle jest tego Snamione? Znowu mi się nie podoba cytat no i oczywiście Topaz, ale to już chyba wiesz. :D Poza tym jet całkiem całkiem.

    488 - I kolejny faworyt! Jest magia, a w końcu to są Zaczarowane Szablony, tak powinno być! ;) Co prawda nie moja kolorystyka, ale i tak uwielbiam tę pracę.

    Pozwolisz, że sobie odpuszczę te dwa,
    jestem na tyle leniwa, że nie chce mi się już nic dopisywać. :D

    Podsumowując: mniej Topazu + odrobinkę inne cytaty = podbicie mojego serca Twoimi szablonami. :)

    Życzę weny!
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wes"! Tak, tak, pamiętam dobrze!

      Co do 481, zrobiłam po prostu, aby dali nam spokój fani tego paringu, ponieważ coraz częściej marudzą nam o te szablony! Zgadzam się z Twoim zdaniem w stu procentach.

      Co do cytatów znowu ja nie decyduję o nich, tylko zamawiający :>.

      A topazu i tak jest mniej, a niedługo go nie będę używać zbyt często!

      Pozdrawiam również. ^^

      Usuń
  27. Ochochcohcochcho! Weasleyowa zaszalała, jak widzę! I to się naturalnie chwali! A może zdradzisz mi powód twojego jakże dobrego humoru? Czyżby rzecz w nadchodzącym dłuugaśnym weekendzie? Ja jutro wybywam na osiemnastkę do koleżanki i wracam w czwartek nad ranem, więc będzie ciekawie: majówka, jakiej dawno (alb raczej nigdy) nie miałam. Trzeba korzystać, nie? W końcu lata lecą, oj lecą... (taka tam ot myśl, bo każdy kończy osiemnastki, a ja się zastanawiam, kiedy to minęło...)
    No dobrze. szablonu. Oj, trochę ich tu jest! szykuj się na spory komentarz.
    Ach! I przepraszam z góry za błędy, ale ręce mi się trzęsą, bo są niemal skostniałe. Poprawiam co mogę, ale wiesz, jak jest :D
    480 - biel i błękit, powiadasz? łagodne, spokojne barwy, więc generalnie już przed spojrzeniem mogę się mniej więcej spodziewać, co ja tam zobaczę. A jednak spojrzałam i jestem zaskoczona! szablon jest jednak... hm, nieco ponury! ten błękit to raczej niebieski, nawet całkiem ciemny :D I naprawdę spodziewałam się optymistycznych obrazków, ładną blondyneczkę i w ogóle kwiatki i motylki, a tu nagle proszę! Jest po prostu tajemniczo! Tak, to jest najlepiej pasujące słowo. Także gratulacje! zaskoczyłaś mnie cholernie pozytywnie i to na samym początku notki! Nie mogę się wiec doczekać, co będzie dalej! No i cytat oczywiście boski! :3
    481 - o tak, ja też nienawidzę tych par: Drarry i Sevmione to jest coś, czego strawić i zrozumieć nie umiem i nie zamierzam nawet. Niech sobie jest, skoro musi, no ale... parring nienaturalny, więc i sprzeczny z moim gustem. Acz szablon... no tutaj wyglądają w miarę normalnie, co się chwali :D Nie ma jakichś zboczonych scen, co w tych parringach występuję dość często xD szablonowi jak najbardziej niczego nie brakuje, absolutnie, jest dopełniony do ostatniego szczegółu, przynajmniej moim zdaniem. Więc brawo! Bo naprawdę nie sądzę, by coś więcej miało się tu zmieścić, ani też odejmować nie wolno.
    482 jest za jasny, tak twierdzisz? Hm, czy ja wiem? Boki bardzo ładnie kontrastują ze środkiem, co daje ciekawy efekt xD Niby jasno, więc powinno się to kojarzyć z radością, ale tutaj... jest tak blado, co podsyca ponury klimat. W końcu mamy księżyc, niezupełnie szczęśliwą panią i... zegarek... znowu zegarek... xD Acz nie powiem, żeby nie pasował :D Ale ramki, pole tekstu i te inne dziwne rzeczy to bym jednak przyciemniła albo dała inną barwę, to ci przyznam. Oczywiście broń boże nie kontrastującą bardzo z reszta, ale np. szary, taki, jak w środku, ładnie by to pasowało. Zwłaszcza, gdyby otoczone były jak gdyby szarą poświatą, takim obramowaniem... nie wiem, czy wiesz, co mam na myśli. Tak czy siak to tylko moje sugestie, które nic nie dadzą, bo szablon jest już wykonany i to ślicznie! :D
    483 Ja rozumiem, żeś ty Weasleyowa, ale tu Pottera i tak jest zdecydowanie za dużo bez twoich dzieł! xD Tak spojrzałam kątem oka na pozostałe podglądy i naprawdę, tematykę potterowską dojrzałam w co najmniej trzech szablonach. Przykre wręcz :( A co z innymi tematami? Innymi książkami, filmami? A Władca Pierścieni? Coś jeszcze popularniejszego! A mimo to znalazłam tu tylko jeden szablon... Hm...
    Ale ten szablon jak najbardziej ci wybaczam, bo to Fremione, o ile się nie mylę, a ta para zawsze spoko ^^ Fioletowo, fioletowo... to czemu pole tekstu jest żółte? xD
    484 - o! No ja właśnie o tym mówiłam! Skończyć - broń Boże! Ograniczyć - jak najbardziej. I oto tutaj chodzi, moje drogie, miłe Panie, oto chodzi!
    Łeee, Dramione... a miało być tak fajnie. xD Ale szablon ładny, choć może cytat walnęłabym na dół, albo między te bańki, albo gdzieś indziej, bo tak samotnie na górze... chociaż żeby bł po prawej, ale na środku, to jeszcze lepiej by było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 485 - ej, poważnie? Znowu? xD Ale tym razem mamy Draco i... i... no. Kogoś. Zawsze lepiej niż miałaby to być Herma, Ginny, Tonks czy inna potterowska cholera :D Ale ten szablon wyszedł ci naprawdę ślicznie, brawo! :)
      486 - wee! Taylor! WEEEEE!!!! WIOSNA!!! Nienawidzę tego szablonu, ukazuje wszystko to, czego nie cierpię :( Wykonania absolut5nie się nie czepiam, bo wyszło świetnie! Ale ogólnie to ja podziękuję :D Przytłacza mnie ;_; Wiosna, wszędzie wiosna ;c
      487 - ...kpisz czy o drogę pytasz? xD Znoooowuuu? Twarz Snape'a wygląda tu przerażająco ;o xd Nic więcej nie powiem, bo na temat Pottera pisałam już sporo w tym komentarzu ;)
      488 - FUCK YEAH! Prześliczny magiczny szablon! Noc dodać, nic ując, przepiękna kolorystyka, odpowiedni klimat, jestem zachwycona! jeden z moich faworytów, ci powiem, choć niby nie przedstawia nic konkretnego. A jednak - magia jest i to bardzo wyraźna!
      489 - whooaaa, jaka różnorodność, ty! Ale to czerwone tło jest świetne w tym przypadku, ci powiem! Ogólnie szablon bardzo mi się podoba, więc możesz być z siebie jak najbardziej zadowolona ^^
      490 - ajajajajjj! Jeszcze tylko dyszka (jak się ktoś postara,l to nawet jedna notka wystarczy) i mamy pół tysiąca! Ach, wciąż będę wam wypominała, jak to się z pierwszej setki cieszyłyście, a tu już zaraz połowa tysiąca! Trzeba to świętować, co? ;> Tak samo jak przyszłego tysiąca, który niewątpliwie nadejdzie! Ale dobra, wróćmy. O, tajemniczo, i to bardzo! Skojarzyło mi się z serialem
      "Tajemnice Domu Anubisa"... ;_; GOD, WHY?! Moja młodsza siostra to ogląda xd Ale szablon jest genialny, to ci trzeba przyznać! <3
      Dobra, zakończenia nie było za bardzo jako takiego, to i u mnie nie będzie. Śmigam na meczyk! Także czekam na kolejne wpisy i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Ooo, dziękuję pięknie. A co do humoru, to tak po prostu czas wolny, odpoczynek, a do tego coraz bliżej wycieczka na Mazury! Przyda mi się chwila odetchnienia w gronie najlepszych, szurniętych przyjaciół ^^. Dziękuję jeszcze raz za kolejny tak dłuuuugi komentarz, uwielbiam taki, czytałam go kilka razy, aby niczego nie pominąć. Cenię każdą uwagę i pochwałę. Naprawdę mi się przydaje :D. Aaa powiem jeszcze, że ja kocham wiosnę, wiosnę i wiosnę, a lato to moja ulubiona pora roku. Kocham zdychać z gorąca! Taka już po prostu jestem :D.

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    3. o, Mazu4ry? ;> Miło, bardzo miło! Nigdy mnie tam nie było, a szkoda, ponoć jest tam bardzo pięknie. Kraina największych jezior (nie mylić z ilością - najwięcej jest u nas, to znaczy w Zachodniopomorskim). I najpiękniejszych. Także może wlezę ci do bagażnika albo walizki co? :3
      Ech, jak każdy. Każdy kocha wiosnę, lato, słońce i rozkwitające życie. A ja kocham jesień, zimę i umierające życie. W ogóle lubię martwych i śmierć :( Czy coś jest ze mną ni tak?

      Usuń
    4. O jeny, jesteś najnormalniejszą osobą, a nie! :D Każdy lubi to, co chce. Chcesz do walizki, a bardzo proszę! Wezmę nawet dwie! :D Może jak lubisz martwych, utopimy kogoś nad jeziorem Śniardwy ^^.

      Usuń
    5. Może być! Ale byle nie mnie.

      Usuń
  28. Fajnie jakbyście robiły więcej z Dramione. c:

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Haslo : Hasający topielec ( wybacz za brak polskich znakow, ale nie jestem w Polsce :P )
    2. Adres bloga : http://zycie-otoczone-magia.blogspot.com/
    3. Koncepcja : widze to w jakis ciemnoniebieskich kolorach z odcieniami blekitu, moze dodac jakas szachownice? Jak znajde, to podesle linki, z ktorych moglabys cos pokombinowac
    4. Ewentualne zdjecia : http://1.bp.blogspot.com/-oDIOULaDdHc/T-SuixRpmMI/AAAAAAAAAOs/udOunACcLCo/s1600/red_riding_hood_2011_valerie-wallpaper-1440x1080.jpg tutaj np. http://grafika.gadzetomania.net/tapetki/413_d.jpg Chodzi o to, zeby po prostu zrobic cos na wzor tla, albo jesli to wykonalne, ze dziewczyna siedzi na szachownicy. Ale nie oczekuje cudow, rozumiem, ze jestes tylko czlowiekiem :) Po prostu to moja propozycja, jesli ci sie uda, to fajnie, jak nie to mozesz dac cos od siebie :)
    5. Ewentualny cytat : ,,Księżyc oświet­la niebo przyk­ry­wając sreb­nym pyłkiem samotność,,
    6. Inne uwagi : brak
    7. Kontakt : gg: 33141325, e-mail : kostek30@buziaczek.pl
    POZDRAWIAM. Mam nadzieje, ze wypelnilam prawidlowo formularz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje za szablon! ^.^
    Jest cudny! A co do tej tematyki... kiedyś też za nią nie przepadałam, ale gdy przeczytałam kilka dobrych opowiadań, to cóż... urzekł mnie! :D
    Jeszcze raz dziękuje za szablon ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, polecam się na przyszłość.:D

      Usuń
  31. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://agatha1d.blogspot.com/

    3. Koncepcja: nie mam specjalnych wymagań, chciałabym aby to było coś w jasnych kolorach typu szary, brudnobiały itp. reszta według uznania.

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam szczególnego ale chciałabym aby to była Selena Gomez.

    5. Ewentualny cytat: Just Believe in Your Dreams

    6. Inne uwagi: --

    7. Kontakt: GG : 1008143
    email : stylesowa@op.pl

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo, muszę przyznać, że szablonu cudne. Coraz bardziej się do ciebie przekonuje.
    w 486 jest coś takiego, co mnie zachwyca. Jednym słowem: idealny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za szablon. Jest cudowny <3 A ja sama jestem zachwycona. Jestem oczarowana twoimi pracami ;) Jeszcze raz pięknie dziękuję! ;)
    Co do odnośnika do zaczarowanych, wstawiłam button z odnośnikiem do zakładki "linki". Miałam szablon z innej szabloniarni, więc wolałam na główną stronę nie wstawiać. Ale zaraz to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, okej, to dobrze, że jednak się pojawił. Pozdrawiam :).

      Usuń
  34. Witam. Chciałabym zamówić szablon o tematyce HP, a konkretnie o Lily Evans i Jamesie Potterze.

    Hasło: Hasający topielec

    Adres bloga: http://be-with-me-forever-and-remember.blogspot.com/

    Koncepcja: Chciałabym, aby tło było dopasowane do zdjęć.

    Ewentualne zdjęcia:

    http://viria13.deviantart.com/art/once-207677938?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=16

    http://viria13.deviantart.com/art/IT-S-QUIDDITCH-HERE-254522280?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=9

    http://viria13.deviantart.com/art/James-and-Lily-are-studying-205650273?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=20

    http://viria13.deviantart.com/art/world-seems-so-perfect-263192023

    http://viria13.deviantart.com/art/If-you-re-under-the-impression-251284831

    http://viria13.deviantart.com/art/He-s-not-so-bad-215713382

    http://viria13.deviantart.com/art/everything-208762256

    Ewentualny cytat: Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.

    Inne uwagi: -

    Kontakt: GG: 44747710

    Z góry dziękuję.
    PS Szablon 482 przecudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i proszę o czcionkę, w której da się zrobić polskie znaki, jeśli wybierzesz moje zamówienie ;)

      Usuń
  35. Zacznę od tego, że pobrałam już szablon, jednak nie pasuje on za bardzo do mojego bloga, postanowiłam więc złożyć zamówienie ;)
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://pozaczasem94.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Zależy mi na tym, by na szablonie znajdował się mały, czarny kociak, jakieś duchy/zjawy kolorowe pióra. Ewentualnie też nastolatka z długimi ciemnymi włosami (najlepiej tyłem). Miało nie być szczegółowo, ale się nie udało :( Jeśli jest zbyt szczegółowo – po prostu coś pomiń ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: „Pamięć i świadomość, bez względu na to, jak niewygodne i bolesne, stanowią przecież niezbędny początek każdej przemiany.”
    6. Inne uwagi: Niech nie będzie tam różu, a jeśli to konieczne – minimalna ilość, błagam! ;) Chciałabym także mieć możliwość zmienienia szerokości posta, oraz by czcionka obejmowała polskie znaki.
    7 Kontakt: gg: 17736524 e-mail – nika20082@wp.pl

    Ps. Przepraszam za me wygórowane wymagania :(
    Jeśli zgodzisz się wykonać dla mnie ten szablon - będę Ci niesamowicie wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://przez-te-wszystkie-lata.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam konkretnego planu, dlatego zdaję się na Ciebie. Jedynie chcę żeby na szablonie znalazł się Syriusz Black (HP) i Daenerys Targaryen (Gra o Tron).

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Nigdy nie przestałam Cię kochać

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: E-mail: nimfadoraravenclaw@gmail.com GG nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://try-trust-him.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Żeby tło było dopasowane do zdjęć i sytuacji głównej bohaterki.
    4. Ewentualne zdjęcia: Mam parę, ale podałabym ci po przyjęciu zamowienia.
    5. Ewentualne cytaty: "Nigdy więcej ..." albo "Spróbuj mu znów zaufać"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: justplsophie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale jaja! Nawet nie myślałam że moje zamówienie zostało przyjęte, a jest to szablo 489, który jest oczywiście cudowny. Dziękuje, że poświęciłaś swój cenny czas na zrobienie go. Ale najśmieszniejsze jest to, że ostatnio dostałam inny szablon. Więc można powiedzieć, że się zrzekam szablonu, który stworzyłaś. Bardzo cię przepraszam za to, mam nadzieje, że nie jesteś na mnie zła. Po prostu tamten szablon już wgrałam na bloga. Może akurat komuś się spodoba czy ma na niego chrapkę i go przejmie. Jeszcze raz cie przepraszam i nie złość się na mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki !!! *_*
    jest suuuper !!!!! :D
    o ja cie! genialne !! *_* świetne !! :D
    dzięki ci wielkie !!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Błagam, napisz, kiedy znowu będziesz mogła robić coś o tematyce potterowskiej, bo twoje szablony są MAGICZNE *.*
    Nr. 480 - Ładny, ciekawy ^^
    Nr. 481 - Bardzo, baardzo podoba mi się ten szablon *.* Magia *w* Co do parringu - może nie tyle, że go nie lubię, ale uważam, że często w opowiadaniach Sevmione jest za dużo erotyki xd
    Nr. 482 - Ahh kocham go <33 Dawaj, ukradnę c: I zegarek jest, jak ja lubię zegarki ^^
    Nr. 483 - Śliczny :3 Taki fiolecik, delikatny, ale mocny :p I zegarek <3
    Nr. 484 - Cudo *.* Idealny do Dramione, taki... trochę tajemniczy, magicznny *u*
    Nr. 485 - Ładny, ale jakoś nie podoba mi się zdjęcie kobiety, takie dziwne xd
    Nr. 486 - Słodki szablon, choć może trochę za słodki xD Osobiście nie lubię zielonych szablonów, ale całkiem ok :3
    Nr. 487 - Piękny szablon, taki ciemny :> I zegarek :D
    Nr. 488 - Fajny, fajny ^^ Ma cieplutki, przytulny klimacik :D
    Nr. 489 - Nie wiem do końca, o jakiej jest tematyce, ale wiem, że przynajmniej jeden aktor jest z TVD, a tego nienawidzę >.< Szablon sam w sobie ładny :>
    Nr. 490 - Następny, za który cię kocham *.* Magiczny *.*

    Masz talent i jak widać wenę :D I oby tak dalej <3
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaszalałaś z tymi szablonami :D Wchodzę na stronkę i czytam i czytam i nagle widzę duużo szablonów! Miałam przez ogarnianie notki cały czas banana na twarzy :D
    480 - Biel i błękit <3 Według mnie dwa najwspanialsze kolory na świecie :) Szablon jest rewelacyjny, taki delikatny i w ogóle. Nie jestem fanką nagłówków z ,,wielkimi twarzami" na pierwszym planie, jednak i tak świetnie to wygląda :) I wielki plus za ukazanie pięknego cytatu :) Cud miód :)
    481 - Och, ja ogółem nienawidzę tego paringu. Nie mam nic do tych ludzi którzy tworzą dalej opowiadania z tym czymś, jednak kiedy je widzę od razu klikam znaczek x. Co do szablonu czysty obłęd :) Postacie świetnie komponują się z innymi ilustracjami, a dodatkowo ten cytat. Mmm <3
    482 - O Matko! Jaki śliczny <3 Jak w poprzednich mówiłam iż nie zachwyca mnie główna twarz w nagłówku, ta idealnie tu pasuję. Te oczy, ta pełnia, ten zegar. Czysta magia! Według mnie ta biel jest idealna i nic bym nie zmieniała :) Jak ty robisz takie piękne szablony *.*
    483 - Och, świetna kolorystyka. W sumie idealne połączenie delikatnych jak i zarówno mocnych kolorów. Najbardziej moją uwagę przykuł cytat. Idealny a do tego taką czcionką i w idealnym miejscu. Nagłówek też jest miły dla oka ale coś mi w nim brakuje. Ale i tak jest śliczny :)
    484 - No ostatnio strasznie dużo tych szablonów z sagą ,,Harry Potter" W sumie nie dziwię się że ludzie piszą z nimi opowiadanie, niektóre są rewelacyjne jednak mi się to już przejadło. Ale szablon boski. Spodobało mi się umieszczenie stron. Boskie :) Nagłówek także śliczny :)
    485 - Ach ta biel <3 Kolor stron jest rewelacyjny zarówno delikatny i wskazujący na intensywność. Nagłówek ładny, jednak nie spodobał mi się Dracon z tą ciemnością. Może i tak miało być, w końcu zły charakter ale może bez tego czarnego było by lepiej. Ale to tylko moje zdanie :)
    486 - Zgadzam się z tobą w stu procentach. Jest REWELACYJNY. Te kolory, zieleń komponująca się z innymi wyrazistymi kolorami. O matko Boska, po prostu magia w oczach. Fanką Swift nie jestem, jednak uważam szablon za najlepszy. *.*
    487 - Drugie miejsce zasługuje dla tego szablonu. Mimo iż znów jest Snape i Hermiona jednak ten szablon zasługuję na uwzględnienie. Kolorystyka z czernią ujęła mnie, cytat tak można powiedzieć w krzywym zwierciadle również i magiczny nagłówek. MAGIA!
    488 - Szablon miły dla oczu, jednak ja dalej nie jestem za anime. Ale muszę powiedzieć że ten smok mnie ujął. Zahipnotyzował jednym słowem :)
    489 - Ten szablon jakoś najmniej mnie pociągnął. W sumie jest ładny, czerń komponująca się z nagłówkiem, wszystko w porządku. Jednak ten nagłówek nie pociągnął mnie swoim stylem.
    490 - Śliczny :) Postacie idealnie ułożone w swoich miejscach, idealnie otoczone z szablonem. Przystojniacy są, dziewczyny są, niczego nie brakuje :)
    Jednym słowem każdy szablon ma coś pięknego w sobie <3 Pozdrawiam i weny życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciesze sie, ze wybralas m.in mnie do zrobienia szablonu.! <3 :*
    www.zycie-otoczone-magia.blogspot.com :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń