g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.05.2013

[491-496] Your Sahara Heart Took My Love

Tak na początek moja nowa miłość - Yadi i jej piosenki - a szczególnie "Sahara Heart" <- klik.
Po długim, wymuszonym przez wydarzenia losowe (jeśli tak to można określić) urlopie, wracam na Zaczarowane. Poniżej znajdziecie między innymi dwa szablony męskie - w ramach rekompensaty w związku z moim urlopem, podczas którego była opublikowana notka  grupowa.
Wiecie, co Wam powiem? Jestem zmęczona szkołą. Nie sądziłam, że idąc do swojej wymarzonej szkoły, przekonam się jak trudno w niej jest. No i pracuję nad moim celem - średnią 4,75 - zobaczymy co z tego wyjdzie :D Ale trzymam się :) Jeszcze niecałe dwa miesiące i w końcu odpocznę! :)
Dobijające jest też to, że 4 sezon TVD zbliża się ku końcowi! :( I znowu kilka miesięcy trzeba będzie poczekać na kolejny sezon. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym to przetrwała :D
Właściwie, to nie chcę Was zanudzać moimi dzikimi "opowiastkami", więc może już przejdziemy do szablonów ;)

edit 03.05.
wykonam zamówienia dla Wampi Domi, Anki i  Angel Madame :)



Aaa i jeszcze taka dygresja: nie sugerujcie się datami na podglądach - mam założone 3 blogi próbne, na których testuję i bawię się kodami css, i przy okazji robię podglądy szablonów, które publikuję tutaj. Piszę to, ponieważ dostałam kiedyś pytanie, a może raczej oskarżenie, że zrobiłam sobie dużą ilość szablonów, a teraz się "obijam"  i dodaję prace raz na jakiś czas, udając, że tyle mi to zajęło. No śmiać mi się z tego chce, ale nic nie poradzę na to, że ludzie tylko na kogoś naskakiwać potrafią. To podkreślam jeszcze raz: nie, nie stosuję takiej techniki.

Szablony wolne




Zalinkowany nie na DA, ponieważ występował ciągle ten sam błąd, nie wiem dlaczego.




I może ktoś na to czekał... przyjmę 3 zamówienia. 
Wybiorę je ze wszystkich złożonych i napiszę w edicie, które zrobię.

Pozdrawiam! :*

59 komentarzy:

  1. Cudowne, bardzo podobają mi się kolory szablonów *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże... boskie te szablony...
    jedynie nie podoba mi się 492 ;c nie wiem czemu, może nie te kolory?
    Czekam na nastepne szablony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy szablon według mnie jest śliczny :D. Aaa ja też jestem fanką TVD! Znam ten ból, ale mamy jeszcze serial o pierwotnych. Mi wystarczy, bo Klaus *-*. Pozdrawiam ciepło. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, masz rację :D Klaus jest świetny! :D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałabym złożyć zamówienie na szablon :)

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://tobewithyounathan.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Miło byłoby gdyby na szablonie pojawił się motyw muzyki, np. pianino, bo z tym jest po częsci zwiazana historia, motyw walki/znęcania się oraz motyw jakiejś choroby, np. tabletki nasenne lub coś w tym stylu. Oczywiście potrzebni są też bohaterowie.. Najlepiej byłoby gdyby były to główne bohaterki i Nathan Sykes wraz z Tomem Parkerem.

    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: I want it all or nothing at all, to have you here.

    6. Inne uwagi: Pragnę by szablon został wykonany w pastelowych kolorach :)

    7. Kontakt: GG: 24263293 E-mail: patrycja.bloch@interia.eu

    Pozdrawiam Patt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają twoje prace.
    Cóż mam nadzieję że wreszcie uda mi się coś zamówić:)
    1.Hasło: Hasający topielec
    2.Adres: www.delena-i-love-you.blogspot.com
    3.Koncepcja:Chciałabym by szablon był lekko tajemniczy,ale głównym tematem była delena z tvd.Z resztą zdaje się na ciebie:)
    4.Ewentualne zdjęcia:
    5.Ewentualny cytat: I will never leave you again...
    6.Inne uwagi:
    7.Kontakt: GG-1374864
    E-mail-aniazak159753@interia.pl
    Liczę że przyjmiesz moje zamówienie:)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejszy to 494 <3 Wszystkie są śliczne, ale tamten od razu rzucił mi się w oczy.

    A OTO ZAMÓWIENIE :D
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://prawdziwy-swiat-tancerki.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Raczej czarno-białe tło i nagłówek, i jak można, gadżety po lewej stronie, a jak nie, to nagłówek z nawigacją na górze

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.google.pl/imgres?biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=SRJ8Ray-gAEY6M:&imgrefurl=http://www.zgodzinski.com/galeria/pl_2_g-photo-week_52.html&docid=XQcoJtXwYrvDaM&imgurl=http://www.zgodzinski.com/galeria/i/g-photo-week/images/Tancerka.jpg&w=502&h=702&ei=5XCCUZLTHoenO5z-gKgB&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:184&iact=rc&dur=310&page=1&tbnh=179&tbnw=131&start=0&ndsp=26&tx=59&ty=94

    http://www.google.pl/imgres?hl=pl&biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=NeB44KOEChDllM:&imgrefurl=http://kasiabb.blog.onet.pl/2008/02/21/pointy/&docid=dkXe1cG--HCQXM&imgurl=http://kasiabb.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/522975/files/blog_nw_1186422_2772006_tr_c13_jpg_1_.jpg&w=439&h=345&ei=tm6CUfvUBMTJPcDOgIAI&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:81&iact=rc&dur=380&page=1&tbnh=172&tbnw=230&start=0&ndsp=23&tx=129&ty=58

    http://www.google.pl/imgres?start=148&sa=X&biw=1517&bih=714&tbm=isch&tbnid=7A7iMVaryY-QGM:&imgrefurl=http://photocompetition.upclive.com/seo/photo/705964/ballerina/balet_ballerina_zena_dievca.html&docid=pQU2sGbvDCL4eM&imgurl=http://photocompetition.upclive.com/original/705964/ballerina/balet_ballerina_zena_dievca.jpg&w=1772&h=1181&ei=1G6CUYz6NoenO5z-gKgB&zoom=1&ved=1t:3588,r:54,s:100,i:166&iact=rc&dur=622&page=6&tbnh=171&tbnw=248&ndsp=28&tx=79&ty=88

    5. Ewentualny cytat: "Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami" - Patrick Süskind

    6. Inne uwagi: Jak coś nie będzie pasowało, to możesz dodać lepsze zdjęcie. Robisz tak piękne szablony, że zdaję się na Ciebie

    7. Kontakt:
    GG: 20945477
    Mail: adawoltosz@interia.pl

    Pozdrawiam!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa *-* Patrzę na te szablony i normalnie nie mogę uwierzyć własnym oczom! Wspaniałe, absolutnie wspaniałe! Nie potrafię nawet wybrać faworyta.
    491 - bardzo mi się podoba. Ciekawe kolory, ładne połączenie obrazków i ta sowa! Nie lubię Iana więc nie jestem w stanie nic więcej o szablonie powiedzieć, ale i tak - wyszedł ci świetnie.
    492 - zdecydowanie jeden z lepszych! Intensywność barw, piękne obrazki i po prostu... no magiczny szablon. Cudowny!
    493 - ma coś w sobie co mnie do niego przekonuje. Może to ten motyw Czerwonego Kapturka? Bardzo fajny, oryginalny pomysł na pracę. W każdym razie - podziwiam cię.
    494 - Ten też jest jednym z fajniejszych. Niekoniecznie gustuję w tego typu kolorach, aczkolwiek w tej pracy jestem zakochana! Jest taka magiczna! Niekoniecznie domyślam się co ma kotek do tego wszystkiego, ale i tak oczarowałaś mnie tym szablonem. Zdecydowanie chciałabym móc mieć bloga, na którego mogłabym go wstawić!
    495 - Kolory idealne! Wreszcie coś co trafiło w moje gusta! Naprawdę szablon bardzo mi się podoba.
    496 - Och ten też jest wspaniały! Taki magiczny, fantastyczny, cudowny! Nieco dołuje mnie ta szarość z drugiej strony, szkoda że to nie inny kolor, ale mimo wszystko jestem pod wrażeniem!
    W każdym razie - TO SIĘ NAZYWA powrót w wielkim stylu. ^^ Życzę weny, wielu pomysłów i więcej tak udanych prac!
    Pozdrawiam
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :)

      494 - Kotki chodzą własnymi ścieżkami, a napis brzmi "be free" :D
      496 - To chyba jednak dobrze, że jest to szary kolor, jak to określiłaś "dołuje" oglądającego, a samotność i brak miłości właśnie taka jest ;) Przynajmniej takie mam wrażenie i to chciałam przekazać w szablonie :)

      To tak ode mnie :) I również pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Zgłaszałam się już do bee, ale ona chyba już znalazła sobie szablony ;/ Nie wiem, bo nie jestem pewna (mimo iż czytałam regulamin) co w takiej sytuacji mogę zrobić, ale złożę zamówienie też tutaj, bo baaaardzo spodobały mi się twoje prace :) W razie czego napisz i w komentarzu, że tak nie mogę.
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://story-out-of-this-world.blogspot.com/ mam tam już szablon, ale chciałabym spróbować czegoś nowego :)
    3. Koncepcja: Ciemność. Dużo, dużo ciemnych kolorów :P Do tego jakiś jeden kolorowy odcień. Ogólnie? Motyw kosmiczny. Planety, gwiazdy... czy coś. Nie wiem jak to będzie wyglądać, więc proszę sama dobierz tą "kosmiczność". Nie chcę wciskać czegoś, co nie będzie współgrało. Prosiłabym żeby znalazła się tam dziewczyna. Czarne włosy i bardzo niebieskie oczy. Jeżeli chciałabyś mieć lepszy obraz sytuacji i więcej pomysłów co do robienia zachęcam do przeczytania prologu na blogu. To rozbuduje trochę wyobraźnię, bo tam opisałam na czym stoi historia :)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Find the way to make me happy.
    6. Inne uwagi: Chciałabym żeby to wszystko było jakoś ładnie rozłożone na całej stronie bloga, gdyż nie lubię szablonów, w których jest np. już w środku rozdziału tak... Pusto. Poza tym? Brak. Zdaję się na ciebie. Jeśli postanowisz wybrać ten szablon byłoby baaardzo miło, gdyż szabloniarki nieczęsto chcą wykonywać coś co nie jest no ja wiem... ze znanych książek
    7. Kontakt: mail - hogwarts.message@gmail.com , gg - 46650538
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do buttonu, to mam nadzieję, że mogę go dodać dopiero jeśli się okaże, że wybrałaś moje zamówienie? :D

      Usuń
  10. Hasający topielec!
    Adres: http://sleeplikeastarinthegalaxy.blogspot.com/
    Koncepcja: coś z gwiazdami. Blog nazywa się Galaxy, więc musi być coś związane z gwiazdami, najlepiej galaktyka, albo rozgwieżdżone niebo. Oprócz tego prosiłabym o jakąś sylwetkę dziewczyny, nie koniecznie, żeby była widoczna twarz (chociaż, jeżeli masz jakieś ciekawe zdjęcie, to może być widoczna :), coś tajemniczego. Kolory - żeby nie były zbyt ciemne. Blog jest dosyć miły, nie ponury.
    Ewentualny cytat: Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny.
    Inne uwagi: z życiem, żeby to było, proszę! I coraz bardziej podobają mi się szablony z nagłówkiem, czy czymś, po prawej lub lewej stronie, więc jeżeli nie uda Ci się zrobić na górze, to może być też w innym miejscu. ;D
    Kontakt: olka2740@gmail.com, 13954399.

    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: hasający topielec

    2. Adres bloga: http://magia-uczucia.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Będzie to blog o tematyce hogwarckiej, czasy Lily i Jamesa. Liczyłabym na koloru Gryffindoru, tj. szkarłat i złoty.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://viria13.deviantart.com/art/He-s-not-so-bad-215713382
    b) http://viria13.deviantart.com/art/she-is-the-sunlight-336821485

    5. Ewentualny cytat: Ma­gia nie zmienia zbyt­nio świata. Właści­wie jeszcze bar­dziej go komplikuje.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: E-mail (yessy.xoxo@wp.pl); GG (46980363)


    Pozdrawiam całą załogę Zaczarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś w końcu mi się uda :) A więc chciałabym zamówić szablonik :)
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mirror-of--soul.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym żeby szablon był w ciemnych kolorach (takich tajemniczych), chciałabym, żeby menu było z boku prawego- jak u was- mogą być jakieś bajery, że jak się najedzie to się przesuwa :) a z lewej strony pasek na widgety :) Bardzo bym też prosiła, by czcionką jednak była Georgia, jeśli to nie kłopot

    4. Ewentualne zdjęcia: niech to będą zdjęcia o książkach, może się pojawić jakieś lustro czy dziewczyna, albo ptaki, tak jak mam teraz w tle. Bo to na blog recenzji książek :) Ale ogólnie w zdjęciach oddaje Ci wolną rękę :)

    5. Ewentualny cytat: wystarczy napis (tak by był widoczny)-
    Books are
    Mirror of the soul

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: marcela32@onet.eu ,a GG nie posiadam

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do szabloników, wszystkie są piękne!
      Ale moją uwagę najbardziej przykuł ten ostatni 496. CUDO! I jeszcze do tego piękna kolorystyka... Aż lato samo przychodzi :)

      Usuń
  13. Ronie, po pierwsze, zanim w ogóle przeczytam notkę, skróć post! xD A teraz przejdźmy do właściwej części. To znaczy nie: właściwa to szablony, a ja chcę się najpierw zająć przedmową. No ok. Tak więc cholernie się cieszymy, że wróciłaś i nie chcemy słyszeć w najbliższym czasie o tym, by coś pod tym względem miało się zmienić. A więc witamy raz jeszcze! :D Średnia 4.75?! No to ja się nie dziwię, żeś zmęczona! :O Ja mam ponad 3.0 i mi starczy xd Tzn nie wiem, ile, ważne, że przekraczam trójkę :D I TVD... hm, nie znam się. Ale tez ubolewam, bo mi się Supernatural kończy :( Także łączmy się w bólu :(
    O, to ludzie są aż tak bezczelni? To znaczy ja to wiem, ale jednak to nadal zadziwia. I śmieszy. To straszne ;o Ale no naprawdę: dość, że to ty poświęcasz (by nie powiedzieć: marnujesz) swój czas na stworzenie DLA NICH szablonów, a oni jeszcze ci mają coś za złe! No chamstwo, moi mili, chamstwo! Dziękuję, przechodzę do szablonów.
    RONNIE!!!!!!!! A ILE RAZY MARUDZIŁAM O ZALINKOWANYCH PODGLĄDACH?!?! I numerkach na belkach :( Nienawidzę was wszystkich, spłońcie :( XD
    Nooo iii znooowuuu dooo góóryyy... numer... 491. Byłoby łatwiej, gdyby był podany na belce. Dwa męskie, powiadasz? Więc... ten, no. Damon. Czy jak on się tam zwie. Z TVD, prawdaż to? Hm, albo i nie! :O Ale jego mi przypomina i tyle xD Tak czy siak szablon ładny, taki ponury raczej trochę... kolorystyka, to wszystko przez kolorystykę, którą bardzo dobrze dobrałaś. Także w sumie i dla wielbicieli ponurych szablonów jest dobry, ale dla tych niekoniecznie lubiących takie klimaty tez się nada, bo kompletnego mroku to tam nie ma :D
    492 - o jaki fajny dziwny szablon! :D Trochę mi to wszystko Marsa przypomina. Bo czerwono. :D No ale w końcu dziś święto flagi,więc chociaż ta czerwień być musi. Także ten, marzenia, marzenia i jeszcze raz marzenia! :D
    493 - EJ, NO TEN SZABLON JEST PO PROSTU PIĘKNY! :O Czerwony Kapturek zawsze spoko 8) Ale pięknie to zrobiłaś, bo jest szaro i tajemniczo, co jest wspaniałe! I ten dół, to jest podstrony, układ, kolumny... to wszystko tak fajnie zrobiłaś! Mój faworyt, zdecydowanie mój faworyt! Na razie, oczywiście ;)
    494 - o, jesień i koty. Skojarzyło mi się z wiedźmą. Albo ze starą panną z kotami, czyli z moją przyszłością x.x Szablon przyjemny,w sumie nie przedstawiający nic konkretnego, a więc pasujący wszędzie ;) Widocznie Deviantart nie lubi tego szablonu :P ja przeciwnie, jest bardzo ładny ^^
    495 - ou yeah, jestem za! ^^ Bardzo ładna kolorystyka, układ też bardzo ciekawy. Fajnie wykonałaś górny prawy róg - daje to naprawdę świetny efekt! Ok, ten szablon ma teraz u mnie drugie miejsce bo tamtego jeszcze nie przebito ^^
    I ostatni. O, a to ciekawość! W sumie aż nie wiem, co o nim napisać, ale mi zdaniem zbyt optymistyczny to on też nie jest. i dobrze ^^ Ta Pai włada światem i chce cię zabić. Tak, też was kocham ^^
    Oki, to tyle ode mnie, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Uwielbiam Twoje komentarze! :D
      I dziękuję :)

      Usuń
    2. Miło mi bardzo :D Ale zalinkujesz te podglądy? ;c xD

      Usuń
    3. No to teraz trochę nie ogarniam xD

      Usuń
    4. No jak masz ładnie obrazki kawałka szablonu z numerkiem, tak? No poglądy szablonów, które dajesz w notce! To zalinkuj je tak, aby klikając na ten obraze przejść do szablonu na deviantarci. Każda szabloniarka prócz ciebie i Bernaśki tak robi - z Bernaśką ciągle walcze, by mi to zalinkowała xD Tak samo ma Jill, Avia i inne, sprawdź;)

      Usuń
    5. Ej, a Ty nie za wygodna jesteś? :D Dobra, zalinkuję w wolnej chwili, bo teraz wychodzę ;)

      Usuń
  14. One są piękne :O. Wybacz, że tak mało ambitnie, ale nie jestem w stanie nic dodać.

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Hasający topielec
    2.http://little-mix-story.blogspot.com/
    3.Zostawiam tobie całą koncepcję, ale chciała bym żeby znajdowało się na szablonie albo to zdjęcie z nagłówka, albo z powitania. Rozdział jest tylko jeden, więc zdjęcie łatwo znajdziesz :)
    4. Podałam wyżej.
    5. "Nigdy nie szukaj miłości na siłę...ona się pojawi w najmniej oczekiwanym momencie"
    6. Proszę was o ten szablon, ponieważ nigdzie nie ma szablonów z Little Mix :(
    7. 5961347
    PS. Na prawdę kocham wasze szablony!<3
    Pozdrawiam
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://agatha1d.blogspot.com/

    3. Koncepcja: nie mam specjalnych wymagań, chciałabym aby to było coś w jasnych kolorach typu szary, brudnobiały itp. reszta według uznania.

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam szczególnego ale chciałabym aby to była Selena Gomez.

    5. Ewentualny cytat: Just Believe in Your Dreams

    6. Inne uwagi: --

    7. Kontakt: GG : 1008143
    email : stylesowa@op.pl

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Twoje szablony są porażające - po przemyśleniu zdecydowałam się na zamówienie mojego własnego cuda :"D

    Hasło: Hasający topielec.
    Adres bloga: http://nie-badz-taka-hermiono.blogspot.com/

    Koncepcja: Chciałabym szablon z Hermioną Granger i Fredem Weasley'em. Szablon nie z nieruchomym tłem, innymi słowy tradycyjny. Nagłówek i tło :)
    Ewentualne zdjęcia:

    Hermiona:

    http://26.media.tumblr.com/tumblr_m3dem7GwI41qzu1cuo1_500.jpg
    lub to
    http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=46851332

    Możesz też wybrać jakieś ładne zdjęcie Hermiony, byleby była już starsza :)

    Fred:

    cóż, nie mam wybranych zdjęć Freda. Tutaj zdaję się na Ciebie :)

    Ewentualny cytat:
    "Czasami wystarczy moment, jedno spojrzenie, jeden uśmiech, jedna godzina poza czasem, aby nagle przypadek sprawił, że dwie osoby z wrogów stają się kochankami". "KOCHANKAMI" jakąś inną czcionką, by się wyróżniało :3

    Inne uwagi: chciałabym szablon podobny do numeru 483 lub 487, są boskie. Oczywiście nie kopiuj, chociaż wątpię, abyś miała taki zamiar, ale podoba mi się tam kolorystyka i układ. Są świetne. I mam taką nietypową prośbę, czy zamiast ciemnego tła mógłbyś jakiś wzór? Niekoniecznie, ale byłby mile widziany :)
    Na przykład coś takiego:
    http://i39.tinypic.com/nydaw3.jpg
    lub nawet takiego
    http://3.bp.blogspot.com/-DOaTEo1jvSw/TxwUIqRaE7I/AAAAAAAAAQc/ys5U-otoFYQ/s1600/9ajpghqehwpr.jpg

    Ach, za Fredem i Hermioną chciałabym może... Expres Hogwart lub sam zamek i godło Gryffindoru :)

    Kontakt: GG - 22990780
    e-mail - nika10star@onet.pl

    Ale to moje zamówienie długie wyszło... Niemniej mam nadzieję, że się nie zrazisz i moje zamówienie będzie jednym z tych szczęśliwych, które wybierzesz do wykonania :)

    Pozdrawiam gorąco!

    + Jeżeli przyjmiesz moje zamówienie, poproszę o czcionkę koniecznie z polskimi znakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zaznaczam, że skopiowałam to zamówienie spod ostatniej notki Weasleyowej. Jako że ona mojego zamówienia nie przyjęła, postanowiłam spróbować, może tutaj mi się poszczęści :)

      Usuń
  18. Uwielbiam wasze szablony, więc bardzo proszę o pomoc, w wystroju mojego bloga :3
    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://loveistriumphofimagination.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chcę żeby na szablonie, była Lucy Hale (Bardziej w klimatach Arii Montgomery z PLL) oraz Zayn Malik. Kolory, raczej ciemne, bo historia jest raczej jak na razie smutna. W opowiadaniu jest też kilka rzeczy z narkotykami, alkoholem i ogółem używkami więc fajnie by było gdybyś czegoś użyła :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Na prawdę, dowolne. Każde jakie wybierzesz będzie świetne :)

    5. Ewentualny cytat: Niech będzie nazwa bloga, czyli "Love is the triumph of imagination over intelligence

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: milena.cholo@gmail.com <---- e-mail i jeszcze twitter : @take_me_home_69
    Dziękuję za uwagę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze zapomniałam o GG. Proszę tu mój nr. - 25962543 :*

      Usuń
  19. Szablon nr 492 – przecudowny, przepiękny, idealny ;) Oczywiście inne szablony również piękne, ale ten ma w sobie to coś, przemawia do mnie ^^

    Chciałabym również złożyć zamówienie. Kopiuję je spod ostatniej notki Wesleyowej :
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://zyciowydylemat.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym żeby tło było w spokojnych, stonowanych kolorach. Jeśli chodzi o nagłówek : na pewno cytat. Nawiązując do obrazków : najlepiej z ludźmi w trudnych sytuacjach, stojących na rozstaju albo takich którzy mają jakiś dylemat. Ogólnie chodzi o to, aby widać było ich emocje a obrazki powinny tworzyć w miarę spójną całość (ale Ty doskonale będziesz wiedziała co dobre ;p).

    4. Ewentualne zdjęcia: mam kilka, ale podałabym Ci je dopiero po ewentualnym przyjęciu zamówienia. .

    5. Ewentualny cytat: De ser mejor . . . Si vuelas alto .

    6. Inne uwagi: Chciałabym zachować układ trzech kolumn na blogu, ale jestem otwarta na inne propozycje. Obecna czcionka (Indian Flower albo Calligraffitti) podoba mi się, ale można ją zmienić na inną, zawierającą polski znaki.

    7. Kontakt: kamila.splinter@gmail.com lub 47304871

    Pozdrawiam,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  20. Szablony są piękne :) Podziwiam w tobie/was talent :) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: story-after-story.blogspot.com
    3. Koncepcja: Układ z nagłówkiem z boku, menu nad postami nic prostszego. Prosiłabym aby było w odcieniach białego i szarego. Fajnie by było gdyby były też okrągłe avatary przy komentarzach. Resztę pozostawiam twej wyobraźni.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://dustycrabtree.files.wordpress.com/2011/12/light_vs_dark_by_st1083151.png
    5. Ewentualny cytat: „Noś odwagę w sercu, by z nadejściem strachu czerpać z niej moc, gdy wokół wszyscy się mu poddają...”
    6. Inne uwagi:-
    7. Kontakt: email: freeze.leercy@gmail.com gg: 46836953

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, jak wyrazić zachwyt <33333. Śliczne <333333. Jeju, te kolory ♥! Kurczę, masz wielki talent~!

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Hasło: hasający topielec (kto to wymyślił? :D)
    2. Adres bloga:
    www.oblawa.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    Tematyka: fantasy, średniowiecze
    Ciemny. Zielony. Blondwłosa dziewczyna, po męsku (może być wojowniczką), z dużą, czarną kobyłą podobną do podanej niżej na fotografii.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    Wzór. Tak najlepiej powinna wyglądać wspomniana kobyła, echem, ogier:
    http://dyjanna.deviantart.com/art/Fresian-of-Knie-332369629?q=favby%3Adyjanna%2F54870871&qo=16
    Prosiłabym, by szablon opierał się na grafikach, nie na fotografiach.
    5. Ewentualny cytat:
    "Trzeba odrzucić to, co w nas zniewala nas"
    ("Obława III", Jacek Kaczmarski - i tak zamieszczę tę informację w ramce, nie musi się ona znaleźć w szablonie)
    6. Inne uwagi:
    Nie chcę, by był kanciasty, skafelkowany, ordynarny ani na żaden sposób współczesny.
    Nie zastrzegam go dla siebie.
    7. Kontakt:
    zorana@onet.eu
    GG: nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby hasło się nie podobało?

      Usuń
    2. A przechodząc do właściwego tematu, bo nie chcę uchodzić za osobę, która tylko żądania stawia :D
      Szablony piękne. Ładne zestawione kolory, a sposób łączenia obrazków sprawia, że zdają się iluzją. Są subtelne i magiczne. Gratuluję.

      Usuń
    3. Ależ nie, wręcz przeciwnie :D Podziwiam pomysłowość. Aż czuję chęć. by sprawdzać od czasu do czasu regulamin w poszukiwaniu pomysłów na teksty i rysunki ;)

      Usuń
  24. 1. Hasło: hasający topielec - swoją drogą, naprawdę ujmujące :D
    2. Adres bloga: www.wollerstone.blogspot.com
    3. Koncepcja: Coś wiosennego, przyjemnego do patrzenia i wykonywania ;) Kolorowe kamienice, przyroda i tak dalej.
    4. -
    5. Napis "Wollerstone", może też być tytuł z belki czyli "Don't let the city steal your soul"
    6. Pozdrowienia...? :o
    7. fancybouquin@gmail.com, gg niestety nie mam.
    Z nowym szablonem byłabym najszczęśliwszym adminem pod słońcem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1: Hasło: hasający topielec

    2. Adres bloga: http://double-feeling.blogspot.com

    3. Koncepcja: potrzebuję szablonu związanego z Elijah Mikaelson, Katheriną Pierce i Eleną Gilbert. Zależy mi aby Elijah był przedstawiony z krótkimi włosami, z takimi jak występuje w 4 sezonie(wkleję zdjęcie pomocnicze, nie musi być ono wykorzystane). Chciałabym aby było przedstawione, że on miota się pomiędzy tymi dwoma kobietami, które różnią się od siebie tylko włosami(Kath ma kręcone).
    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Elijah_Mikaelson?file=Elijahhhahah.jpg - o taką fryzurę mi chodziło.

    5. Napis: chciałabym aby pojawił się cytat ""Gdy­by skrzydła miłości istniały, już dawno z wielkim bólem w ser­cu od­le­ciałbym daleko od zakaza­nego owocu, którym jesteś Ty.. "

    6. Inne uwagi. Co do kolorów: nie chcę żadnych jaskrawych, ani zbyt "żywych". Fajnie byłoby utrzymać klimat mroczny i tajemniczy ale jednocześnie romantyczny i słodki. Układ jest mi obojętny. A w tle może pojawić się mała szklana buteleczka, symbolizująca lekartswo :)

    7. Kontakt:
    GG: 28955237 :)

    POZDRAWIAM I MAM NADZIEJĘ, ŻE MOGĘ LICZYĆ NA WYKONANIE SZABLONU. POZDRAWIAM ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapomniałabym!
      Bez żadnych przeróbek tekstu w komentarzach i wgl, zwykły tekst, żadnych rozmyć itp.
      Bardzo zależy mi na tym szablonie a tym bardziej aby był wykonany przez WAS, bo jesteście świetne! :)

      Usuń
  26. piekne te szablony! Mogę wiedzieć w jakim programie je robicie? też chciałabym je robić ale nie wiem jak! Och, one są cudne! Macie talent graficzny, nie ma co :3 Zazdroszczę! Przed ostatni jest śliczny i ten z czerwonym kapturkiem *.* Reszta ładna ale nie dorównuje im!
    Jak patrzę na 1 szablon i 2 to od razu łapie mnie wena, no cóż... zaraz łapię za pióro i będę pisała :D
    Dziękuję Ci za podsunięcie weny kochana!
    Nie rozpisuję sie. Tata już mnie pogania. Ale wiedz, że moja opinia będzie pojawiała się często! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo za takie słowa! :) I cieszę się, że aż wywołałam wenę u Ciebie :D
      Prace tworzę w Photoshopie CS3.

      Usuń
    2. Aha, a to sie ściąga nie? A co trzeba mieć by robić takie coś na blogspota?

      Usuń
    3. Program można pobrać za darmo, ale nielegalnie, albo zakupić, co nie jest tanim sposobem na wejście w jego posiadanie. Możesz też pobrać go na okres próbny 30 dni ze strony producenta - aktualnie jest możliwość najnowszej wersji, czyli Photoshop CS6 -> link do strony
      Później to już kwestia kreatywności, fantazji i dużej ilości wolnego czasu, aby kombinować i tworzyć :D

      Usuń
    4. No tak ale jak zrobić by móc to zrobić na blogspota?

      Usuń
  27. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: www.motoheartcross.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałbym, żeby wszystkie zdjęcia były czarno-białe, żeby motor był pomiędzy zdjęciami Louisa i Harry'ego. Możesz ew. dodać jeszcze coś związanego z motocrossem.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.red17.com/pics/2012/11/1d.jpg
    http://serbagunamarine.com/uploads/images6.fanpop.com*image*photos*32600000*Harry-Videos-Little-Things-2012-one-direction-32657540-1600-1268.jpg
    http://data.whicdn.com/images/47385907/tumblr_m2qs7chN1p1r7lmiao1_500_large.jpg

    5. Ewentualny cytat: When you cried I'd wipe away all of your tears
    When you'd scream I'd fight away all of your fears
    And I've held your hand through all of these years
    But you still have all of me (może być tak "porozrzucany" po całym nagłówku)


    6. Inne uwagi: Pragnę by szablon został wykonany w odcieniach czerni, bieli, szarości.

    7. Kontakt: GG: 41983613

    Prosiłbym o wykonanie tego szablonu, ponieważ bardzo mi na tym zależy, gdyż kilka osób aż truje mi głowę o założenie tego bloga. Jednak bez odpowiedniego szablonu nie byłby on w stanie używalności. :)
    Pozdrawiam Dave.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga:http://lovesaazmierzchbellaandedward.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Ciemność. Dużo, dużo ciemnych kolorów :P Do tego jakiś jeden kolorowy odcień. Ogólnie? Chcę aby na środku była Bella jako wampir i za nią Edward.
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat:
    6. Inne uwagi:
    7. Kontakt: mail - dominikaswan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry, cześć i czołem!
    Chciałybyśmy złożyć u Ciebie zamówienie na szablon, bo wydaje nam się, że poradzisz sobie z tym wyzwaniem najlepiej Bardzo spodobały nam się Twoje szablony. Są konkretne, ale nie przesadzone, a taki właśnie potrzebujemy.

    Hasło: Hasający Topielec.
    Adres bloga: http://mag-hogwarckie-zycie.blogspot.com/
    Koncepcja:
    Nasz blog to fanfiction potterowskie, dlatego chciałybyśmy, abyś utrzymała szablon w magicznym klimacie. Na kolory dominujące wybrałyśmy: mocny granat, nieco szarości i przebłyski soczystej czerwieni. Co do układu to chciałybyśmy, aby nagłówek znalazł się na na górze, karty pod nim i jedna kolumna po lewej. Przechodząc do nagłówka to w tle wyobraziłyśmy sobie Hogwart (utrzymany bardziej w mlecznej kolorystyce, aby nie rzucał się bardzo w oczy), Czarę Ognia, Złote Jajo oraz Puchar Turnieju Trójmagicznego. Postacie, które chciałybyśmy tam umieścić to trzy młode dziewczyny. Dwie blondynki (w miarę możliwości koło siebie) oraz brunetka od nich oddalona ( coś w stylu jakby odchodziła). Bohaterki powinny być bardziej wyraziste, ale dopasowane do szablonu.

    Zdjęcia:
    Hogwart
    http://www.wallz.eu/photo/237715.jpg

    Czara Ognia
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7sby3bCmS1qb5fv5o1_250.jpg

    Złote Jajo
    http://24.media.tumblr.com/7289b5363a05f6bea72879c48b187284/tumblr_mfejr5KOBC1r9jkxfo1_500.png

    Puchar Turnieju Trójmagicznego
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lwiwe5D1Ed1qbrxslo1_500.jpg

    Postacie
    1.
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/552694_362275010511046_1479018332_n.jpg

    2.
    http://www.teenvogue.com/industry/blogs/entertainment/AnnaSophiaRobb-pata.jpg ( tutaj jakbyś mogła obciąć to Teen Vogue)

    3.
    http://m.ocdn.eu/_m/62b20388ce69a1bc73fec11d8df3b9f8,62,37.jpg

    Ewentualne cytaty:
    Hogwarckie Życie MAGa (co prawda to tytuł bloga, ale no.)
    Najlepiej, jakby był w widocznym miejscu

    Inne uwagi:
    Szablon może się wydawać nico pusty, więc jakby coś to resztę zostawiamy do Twojej inwencji twórczej, bo z pewnością znasz się na tym lepiej od nas.
    Ach i właśnie, wolałybyśmy, żeby tekst postów itd. nie był biały.

    Kontakt:
    alwaysmag@wp.pl
    gg: 47166548

    Dziękujemy i całujemy,
    M.A.G.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam chciałbym zamówić u was szablon na bloga.
    Hasło: Hasający Topielec
    Adres bloga: http://demon-soull.blogspot.com/
    Koncepcje: No więc to blog o wampirkach, ich miłości itp.
    Zdjęcia: http://www.google.pl/imgres

    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&biw=1366&bih=600&tbm=isch&tbnid=T7w7yj-eCuRADM:&imgrefurl=http://www.artleo.com/download/18569/1366x768/&docid=oroXr5__tU-epM&imgurl=http://www.artleo.com/pic/201202/1366x768/artleo.com-18569.jpg&w=1366&h=768&ei=TEKFUfqzH8bUPPbOgcAL&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:105&iact=rc&dur=242&page=1&tbnh=168&tbnw=300&start=0&ndsp=12&tx=201&ty=14

    http://www.zerochan.net/546237

    Cytat: Ptakiem Hermesa nazywają mnie. Zjadam swe skrzydła by poskromić się.
    Inne uwagi: Proszę o menu. No czyli tam strona główna i też o bohaterach :D A w takim ładnych widocznym miejscu tytuł bloga Dusza Demona.
    Email: nacia18@vp.pl. Sorki na gg nie wchodzę.

    W możliwie szybkim czasie proszę, aby ten szablon został wykonany.:D

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://mlodoscvoldemorta.blogspot.com/

    3. Koncepcja: szablon najlepiej w kolorach szarych i zielonych

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Od niewiedzy do potęgi

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: d-i-v-i-a-n-a@o2.pl

    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym złożyć zamówienie :D

    1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://harry-potter-czesc8.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    Na nagłówku chciałabym mieć Harry'ego, Rona i Hermionę, ew. Hogwart gdzieś w tle. Układ, jeśli można, z kolumnami po prawej stronie, a podstronami na górze. Kolorystyka: albo ciemny, albo odcienie pomarańczy i brązu. Z resztą zdaję się na ciebie, robisz tak cudowne szablony, że na pewno będzie genialny *.*
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat:
    "Każdy koniec jest początkiem czegoś niezwykłego"
    6. Inne uwagi:
    Jeśli układ nie będzie pasował, to możesz zrobić inny, tak tylko podałam, który pasuje mi najbardziej.
    7. Kontakt:
    GG: Niestety nie mam.
    Mail: girlwhoknowthat@gmail.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Szablony boskie. Może mi się uda,że mnie wytypujesz jeśli nie jest za późno.
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: www.misterna-rozgrywka.blogspot.com

    3. Koncepcja:mam swoja koncepcje, ponieważ bardzo chciałabym by szablon zgrał się z treścią powieści i zagadkowością jednego z bohaterów. W kolorystyce szarawej, nieco mrocznej może coś pod jakiś ciemny niebieski, nie granat absolutnie. Ale można to omówić przez maila
    4. Ewentualne zdjęcia: http://simonovikis.deviantart.com/art/See-Through-III-244516303?q=gallery%3Asimonovikis%2F12166032&qo=219

    http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2012/059/a/7/eyes___michael___lost_infernal_by_sraointe-d4h4hmy.gif

    file:///D:/dysk%20c/Olivia%20pliki/FOTO/inspiracje/zdj%C4%99ciowe%20inspiracje/482533183f09646104c70682e7a75820.jpg
    5. Ewentualny cytat: brak

    6. Inne uwagi:-

    7. Kontakt: GG: 11262900 E-mail: illegalauthor@gmail.com

    czekam na kontakt:P

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: http://andyoureyesirresistible.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Najlepiej w pastelowych kolorach , szablon nawiązujący do zespołu One Direction i Seleny Gomez. Może on przedstawiać tylko główne postacie Zayna Malika ,Selene[Rose]( Bardziej jako para) i Harrego Stylesa ( jako ich przyjaciela). Pasją bohaterki jest taniec i śpiew więc może być tam jakiś tego element.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    - https://www.facebook.com/ajax/messaging/attachment.php?attach_id=790f1d1a9966989b11076fcbd1754c47&mid=mid.1366493264136%3A688407c82a2bccb881&hash=AQBQRHCSu65XvcRB
    - http://weheartit.com/entry/59086416/via/dhmhtra_armirioti
    - http://weheartit.com/entry/57809232/via/starlicios
    - http://weheartit.com/entry/56318734
    - http://weheartit.com/entry/59087403/via/plusirishh
    5. Ewentualny cytat:
    "Hi , what your name ?" - małe
    " Love of your life" - większe xD
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: kasia.malinka@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. SUUUPER! BARDZO SIĘ CIESZĘ I DZIĘKUJĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję, że wybraliście moje zamówienie. Pozdrawiam Wampi Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to jestem jedna :D

      Usuń
  37. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://tragediasprzedlatpowraca.blogspot.com/

    3. Koncepcja: W takich lekko w pastelowych kolorach. Na środku ma być dziewczyna, A później koło dziewczyny ma być Justin Bieber, A na około Harry Styles , Louis Tomlinson i Niall Horan : )

    4. Ewentualne zdjęcia: No to : http://wwww.likely.pl/zdjecie/443234/ladna-brunetka, http://24.media.tumblr.com/tumblr_mel4zkSEEa1rmerjno1_500.jpg ,
    http://stuffpoint.com/one-direction/image/212147/louis-tomlinson-picture/ , http://coolspotters.com/musicians/niall-horan , http://www.lastfm.pl/music/Justin+Bieber/+images/80321235

    5. Ewentualny cytat:
    " Your life is completed " - Średnie

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: ania1012@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Och, ja także ubolewam nad tym że kończy się 4 sezon :( Jak ja przeżyję ten okres bez odcinków :( Ech, jakoś trzeba dać radę :) Co do szablonów, jak zwykle rewelacyjne i fascynujące i... PRZEPIĘKNE! :) Le czerwony kapturek strasznie mi się spodobał :) I 494 także jest piękny, najbardziej spodobał mi się ten kotek :) Średnia 4.75?! Ja sobie o takiej mogę pomarzyć :D Powiedzmy że facetka od biologi nie wystawi mi 4... Ale trzymam kciuki za ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń