g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.05.2013

[497-498] Promocja bloga Jill


Ludziska! Po raz kolejny robię losowanie, cóż za zaszczyt!

Nawet nie wiecie ile mam pomysłów w głowie. Niestety z przykrością stwierdzam, że ten weekend był najgorszy. Nic nie zrobiłam, kompletnie nic! Mam taką wstrętną naturę, że jak ciśnienie atmosferyczne jest za niskie, za wysokie czy chociażby się zmienia gwałtownie to ma głowa pęka z bólu. To wyobraźcie sobie co było w ten weekend! I co? W moim regionie ani jednej burzy! ANI JEDNEJ! Przecież to woła o pomstę do nieba!

Odtworzyliście sobie muzykę, do której link jest na początku postu? Mam nadzieję. Zakochałam się w tej piosence, a to wszytsko przez Jill i utwory, które dodała na swym blogu. Jakby kto nie wiedział: Jill ma bloga z opowiadaniem (i recenzjami, ale nie wiem czy w końcu będą tam zamieszczane...), na razie jest tam tylko prolog. Ale za to jaki!

Przez weekend obejrzałam sobie aż cztery części przygód Pottera, tylko cztery przeżyłam z bombą zegarową zamiast głowy. I nabrała mnie okropna ochota na szablony potterowskie, do końca notki zastanowię się czy takowe wykonywać.

A teraz LOSOWANIE:
Screen1, Screen2


Pod tą notką oczekujemy zamówień od właścicielów następujących blogów:
3. http://za-szczescie.blogspot.com
6. http://symphony-of-death.blogspot.com
16. http://czarny-ptak.blogspot.com
23. http://teatr-swiata.blogspot.com/
17. http://here-comes-forever.blogspot.com
13. http://reklaaaa.blogspot.com/
19. http://natalieblack.blogspot.com/

Na wasze zamówienia czekamy tydzień,  na początku komentarza z zamówieniem prosimy o umieszczenie słowa: LOSOWANIE.

To tyle z losowania.

A teraz szablony:
Zamówienie dla MegaCity One
/ Zamówienie zrobione dawno, ale zapomniałam je wstawić /


Szablon wolny
/ Miał być zamówieniem, ale jak widać nim nie jest, przeładowany kodami. /

Jeżeli jest ktoś  kto bardzo, ale to bardzo chce u mnie zamówić, niech zamówi, ale coś poterrowskiego, tak wiem, ostatnio sama pisałam, że mamy tego za dużo, ale mam taką okropną chęć na zrobienie szablonu potterowskiego. Nie bez powodu bardzo, ale to bardzo jest podkreślone i pogrubione, gdyż widzieć musicie, że możecie czekać na zamówienie z miesiąc, choć może i dłużej.
A jak ktoś zamówi coś z Syriuszem to chyba zrobię od razu! Tak, tak! Avia ubóstwia Blacka. Kochany Łapa!

Jeszcze kończąc nie mogę nie wspomnieć po raz drugi o nowym blogu Jill:

 Serdecznie na niego zapraszam.

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

EDIT [06.05.2013  22:22]: Avia więcej zamówień nie przyjmuje! 
Te z losowania nadal mile widziane!

59 komentarzy:

  1. Uwielbiasz Blacka? No to ja Cię kocham! Kocham i całuję, bo ja też go ubóstwiam ;p Więc w takim razie składam zamówienie :D
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://zaklinacze-dusz.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Proszę, aby na szablonie był Syriusz Black i Harry Potter... albo najlepiej aktor, Daniel Radcliffe, mniej więcej starszy. Dużo mroku, o tak, jak najwięcej... i motyw duchów, bo to jest blog o duchach :)
    4. Ewentualne zdjęcia: chwilcia, poszukam i zalinkuję ;p
    5. Ewentualny cytat: Now I am become Death, the destroyer of worlds.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: email: kizia_mizia1998@onet.eu gg: 42834583
    Liczę na Twoją wyobraźnię ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia:
      KLIK
      KLIK
      Ewentualnie to: KLIK
      Jeśli możesz, to... jak chcesz, to możesz wcisnąć gdzieś to: KLIK
      Oczywiście jeśli przyjmiesz moje zamówienie, to możesz wybrać inne zdjęcia :) Z Syriuszem to nie mam ładnych, przepraszam :)

      Usuń
    2. Przyjmuje, przyjmuje.

      No i jak tu nie kochać Blacka?

      Usuń
    3. Jej, dzięki! ;**
      Nie da się nie kochać, przecież to oczywiste <3

      Usuń
  2. Co do bloga Jill, to przeczytałam prolog i po prostu mi się spodobał. Nie dość, że tekst oszałamia, to jeszcze szablon zbija z fotela <3
    Co do szablonów z tej notki - podobają mi się, choć ja preferuję w szablonach z większą ilością magii. ;p
    Pozdrawiam i weny życzę! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prolog Jill to klasa sama w sobie, tego nie da się tak łatwo opisać.

      Usuń
  3. Witaj :D
    Te szablony są genialne *u*
    Osobiście, bardziej podoba mi się pierwszy szablon, ale drugi też jest świetny :> Właśnie miałam napisać to samo co Niezrównoważona, co do tej magii :D
    Nawet nie wiesz jak bardzo mnie korci, by zamówić u ciebie szablon, bo właśnie szablonu o tematyce Potterowskiej poszukuję :D Ale miesiąc to dla mnie niestety trochę za długo, już i tak od dawna nic na blogu nie napisałam, pracując nad wyglądem. Aż się sama sobie dziwię, że wcześniej nie widziałam twoich prac, muszę się wrócić i obejrzeć inne twoje szablony :3
    Naprawdę, wielki masz talent i wielki szacunek mam do ciebie *.*
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja jestem tu prawie tak długo jak Jill...
      Może i macie rację z tą magią, ale jakoś ostatnio takie proste zrobię, te potterowskie to chyba raczej magiczniejsze wyjdą. :D Postaram się!

      Usuń
  4. Oh! Ja też kocham Syriusza!
    A szablony... boskie, idealne! takie twoje!
    I znowu zamówienia Potterowskie będą ;p Nie macie już dość?
    Cóż... Czekam na następne szablony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich dość, ale to przez te filmy!
      Chciałam sobie coś przypomnieć z pierwszego filmu, stwierdziłam, że obejrzę cały, a co tam!
      Obejrzałam w końcu do czwartego (tak na marginesie, żeby nie było niedomówień, to ja już wcześniej z cztery czy pięć razy oglądałam całą serię). Wczoraj obejrzałam jeszcze piąty :P
      No po prostu tak mi się po tych filmach szablonów potterowskich zrobić, że stwierdziłam, a czemu nie? JA ich dawno nie robiłam!

      Usuń
  5. Jak kochasz Blacka to zamówię!
    Hasło: Hasający Topielec!
    Adres bloga: huncwockie-tajemnice.blogspot.com
    Koncepcja: Proszę żeby na szablonie oprócz Blacka znależli się tez inni Huncwoci. Obojętnie czy zdjęcia, czy obrazki, ale byłabym wdzięczna za zamieszczenie na blogu też Syriuszka jako psa! <3 Kolorystyka obojętna.
    Zdjęcie: Jak jakieś fajne znajdę, to pod tym komentem podeślę :)
    Cytat: Huncwoci
    Inne uwagi: -
    Kontakt: hermionadraco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, ze zdjęciami zdaję się na ciebie :)
      Ten drugi szablon jest przecudny!!!!! <3333
      Pierwszy tez świetny, kocham twoje szablony.

      Usuń
    2. Szczerze powiedziawszy pasowałoby mi bardziej gg, ale może nie chcesz podawać więc sobie poradzimy.
      Zamówienie przyjmuje!
      Ciesze się, że się podobają!

      Usuń
  6. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: zapomniane-historie.blogspot.com
    3. Koncepcja: Główna bohaterka jest Krukonką, więc myślę o jakiś motywach z Ravenclawu. Jakieś orły, niebieskie tło, Hogwart w tle... I Huncwoci, ale w formie animagów i jednego wilkołaka
    4. Ewentualne zdjęcia: Nie muszą być jakieś konkretne, ale gdybyś znalazła pasujące do szablonu zdjęcia Alexis Bledel. Jeżeli znajdę jakieś fajne to podeślę pod tym komentarzem.
    5. Ewentualny cytat: You may think I'm small, but I have a universe in my head
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: miss.sunnuntai@gmail.com; gadu gadu: 2047917

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualne zdjęcia:
      http://24.media.tumblr.com/33012badfc2e6a1465fef10a11314411/tumblr_mg0nrfdPjy1r3tpd9o1_500.png
      http://24.media.tumblr.com/715581023fb81b65bda123810c60045c/tumblr_mkoycjxRJh1rjtt9yo1_1280.jpg
      http://25.media.tumblr.com/bde66a5aafca732d80636cfde3e7d6ea/tumblr_ml5udcwdZV1rixu4no1_500.jpg
      http://24.media.tumblr.com/fffa0090144d77bb0be51fb36948eac5/tumblr_mgxnfsBjzS1s0achxo1_500.jpg
      http://24.media.tumblr.com/84ff61cc4def8a546d23ba8eb75c3ad9/tumblr_mgc111guCD1qcp2vxo1_1280.jpg


      Ale myślę, że ty wybierzesz takie, które będą pasować Ci najlepiej :D

      Usuń
    2. O matko! Jakie ona ma śliczne oczy!
      Biore!
      Znaczy zamówienie przyjęte!

      Usuń
    3. Prawda? Jedne z piękniejszych jakie widziałam! :D

      Super :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Zamówienie nie chce mi się załadować (wina mojego komputera. On nic nie chce włączyć -.-), ale zobaczyłam szablon wolny. Podoba mi się, ale jakoś tak ten różowy nie w smak. Chyba za słodko.

    Z Syriuszem chcesz zamówienie? To je dostaniesz :D
    Normalnie z nieba mi spadłaś.
    Hasło: Hasający Topielec!
    Adres bloga: http://kwestia-zaufania.blogspot.com
    Zdjęcia: Zdjęć nie mam, ale za to powiem ci, kto mógłby być na szablonie, dobrze? ;) Sama dopasujesz sobie zdjęcia, jakie potrzebujesz, jakie będą ci pasowały. Na szablonie miałby się znaleźć wyżej wspomniany Syriusz Black oraz zdjęcie(/a) Emily Rudd.
    Koncepcja: Jeżeli to możliwe, to prosiłabym, aby Black był tak bardziej wtopiony (ale żeby był dobrze widoczny! :D), gdzieś z boku, a zdjęcie dziewczyny mogłoby być na pierwszym planie. :) I Hogwart/las/cmentarz mógłby się pojawić, nie miałabym nic przeciwko :D Aha, i kolorystyka! Może być coś ciemnego, niebieskiego. Tylko błagam, proszę o brak czerwieni/różu ;)
    Ewentualny cytat: "I got lost down in the blazing fire".
    Kontakt: GG 39699673 bądź na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten nieszczęsny róż. Wiesz, że osobiście go nienawidzę?
      Ale ta panienka aż się o niego prosiła, ta na zdjęciach, rzecz jasna.

      Szablon w połowie mroczny!
      No to biorę!

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to spróbujmy!
      Zamówienie przyjęte.
      Ale byłabym wniebowzięta, gdybyście jednak czytali notki, nie mój blog, a JILL!

      Usuń
  10. Ajć, współczuję złego samopoczucia z powodu pogody. Moja mama ma tak, że boli ją ręka albo noga, jak pogoda gwałtownie się zmienia, w sumie to wielu ludzi tak ma. Aj tam, wybaczamy ci, więc się nie martw :D A burze to chciałabym mieć, ale o tym wiesz, bo już o tym kiedyś rozmawiałyśmy ;)
    No nareszcie jakaś promocja bloga Jill! Bo od niej się przecież od niczego nie dowiemy! Wczoraj, na sobótce, opieprzyłam ją za to, że ja się od ciebie o blogu Jill dowiaduję, a ten bezczel mały nawet nie odpowiedział! xD Także dobrze zrobiłaś, że dałaś takie ogłoszonko.
    Powaaaażnieee? Pottrerowskie szablony? Toć to przecież tyle ich tu jest! A może tak władcopierścieniowskie? Tutaj nie ma ich prawie wcale :< Obejrzałaś cztery częśći? I która ci się z nich najbardziej podoba? Dla mnie faworyt spośród wszystkich to trójka.
    Losowanie, losowanie. Pla pla pla. :D
    No, zamówień wiele nie ma. Ale ten pierwszy ciekawy bardzo, szybko się go ściągnie, bo do wielu tematyk pasuje. klimatyczny strasznie ^^ No i wiesz, tutaj ciemno za oknem, a ja się gapie na szablon ozdobiony nocą, że się tak wyrażę. Miło ^^
    ahahaha, no, szablon 498 faktycznie zapełniony kodami, ale powiem ci, że to wygląda naprawdę świetnie! Ej no, ale wy jakoś nie możecie dojść do tej przeklętej piątej setki! Już chyba od trzech notek podkreślam, jak blisko jesteście do połowy tysiąca,a wy nic i dalej sobie walicie takimi tam szablonkami, coby do tej liczby nie dojść xd Nie no, naprawdę, szablon wygląda bardzo... dobrze! świetnie! genialnie ^^
    A teraz ponarzekam. Echhh... a już myślałam, że się znajdzie gdzieś tu ten mój szablonik z Castielem... echhhh... :D
    O tak, Syriusz zawsze spoko! tylko że umiera. W piątej części. To ja już wiem, czemu ty się na czwórce zatrzymałaś xD Nie no, ja najbardziej lubię Snape'a :P I właśnie Syriusza... I Billa.I Fleur w sumie też :D I Weasleyów, ich każdy lubi. Hm... w ogóle kocham HP <3
    No dłobrz. czekam na kolejne notki i pozdrawiam gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co jeszcze raz?
      BURZA! BURZA! BURZA!

      Mówisz, że Władcopierścieniowe szablony?
      No toż to ja Ci już je do następnej notki spakować się postaram, jak się wyrobię!

      O.o toż to dobrze, że przypominasz, szablon dawno zrobiony, ale Avia zapomniała: KLIKNIJ.
      Cas jest :D w tej notce z mężczyznami!

      Kochany, biedny Syriusz! A weź mi nawet nie mów, obejrzałam sobie wczoraj jeszcze piątą część, oczywiście zamiast uczyć się biologi. To było straszne.
      Och Snape'a uwielbiałam, ale później zrobili z niego tego dobrego i nooooooo teraz go po prostu lubię.
      OOOOOO Weasley'e (tak to się pisze?) no toż to o nich nawet wspominać nie trzeba bo to przecież oczywiste :D

      Usuń
    2. Weasley'owie! Masz znawcę, haha :D

      Usuń
    3. BURZA! BURZA! BURZA! BURZA! u mnie poprzedniej nocy była :3
      Boż, gdyby nie czat, to w życiu bym tu nie weszła. Tyle notek teraz leci, że ja co dwa dni trenuje palce pisząc komentarze o trzech stronach. ALE TEN SZABLON JEST PIĘKNY, DZIĘKUJE, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!! <333333333 i się Cas gapi: co ty tam piszesz?! I kolorystyka w sam raz dopasowana do jego płaszczyka... ach <3 KOCHAM CIĘ! I Casa oczywiście też ^^ Powiadasz, ze władcopierścieniowy szbalonik może się pojawić? No ja bym była bardzo wdzięczna ^^ To znaczy absolutnie nie poganiam, ale następnej notce ma być :D Żartuję, naprawdę nie poganiam, byleby był ^^

      Usuń
    4. A u mnie! No niby był jeden grzmot około 19, ale to tyle. Ni deszczu, ni burzy!
      JEJ! Avu się cieszy, że Ci się podoba!
      No i z tym władcopierścieniowym szablonem to się postaram!

      Usuń
  11. Witaj!
    Co do Twoich szablonów to zamówienie jest po prostu genialne! Ma w sobie coś takiego tajemniczego, intrygującego...
    Darmówka też cudowna, taka bardzo urzekająca. Świetnie dobrana kolorystyka, nic się ze sobą nie gryzie.
    No przechodząc dalej to, jako Potteromanki naszym obowiązkiem jest poruszenie tego tematu.
    Tak Harry Potter to idealne rozwiązanie na złe dni. Odciąga od rzeczywistości i pozwala zatopić się
    w tym pięknym, magicznym świecie. A tak z ciekawości, to jakie części obejrzałaś?
    Co do Blacka: TO NIE DA SIĘ GO NIE POKOCHAĆ <3

    A na koniec punkt kulminacyjny: ZAMÓWIENIE.
    Poprzednio złożyłyśmy je u Ronnie, ale najwyraźniej nie miała ochoty go wykonać ( z całym szacunkiem dla niej, bo doskonale wiemy, że to ona wybiera, nie my).
    Po Twojej dzisiejszej notce, to aż serce nam stanęło. Natchnięta
    Harrym Potterem świetna szabloniarka z najlepszej szabloniarni na blogspot,
    wykona zamówienie. TO MUSI BYĆ MAGIA .

    Także ten oto nasza prośba i mamy wielką, ale to wielką nadzieję, że nas przyjmiesz.

    Hasło: Hasający Topielec.
    Adres bloga: http://mag-hogwarckie-zycie.blogspot.com/
    Koncepcja:
    Nasz blog to jak nie trudno się domyśleć fanfic potterowski, w którym nawiązujemy głównie do
    czwartej części, Czary Ognia, dlatego najlepiej, aby szablonik był utrzymany w takim ognistym
    klimacie. Na kolory dominujące wybrałyśmy: mocny granat, nieco szarości i przebłyski soczystej
    czerwieni. Co do układu to chciałybyśmy, aby nagłówek znalazł się na na górze, karty pod nim,
    post po prawej i jedna kolumna po lewej.
    Przechodząc do nagłówka to w tle wyobraziłyśmy sobie Hogwart(utrzymany bardziej w mlecznej kolorystyce, aby nie rzucał się bardzo w oczy), Czarę Ognia,Złote Jajo oraz Puchar Turnieju Trójmagicznego. Postacie, które chciałybyśmy tam umieścić to trzy młode dziewczyny. Dwie blondynki (w miarę możliwości koło siebie) oraz brunetka od nich oddalona (coś w stylu jakby odchodziła). Bohaterki powinny być bardziej wyraziste od otoczenia.

    Zdjęcia:
    Hogwart
    http://www.wallz.eu/photo/237715.jpg

    Czara Ognia
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7sby3bCmS1qb5fv5o1_250.jpg

    Złote Jajo
    http://24.media.tumblr.com/7289b5363a05f6bea72879c48b187284/tumblr_mfejr5KOBC1r9jkxfo1_500.png

    Puchar Turnieju Trójmagicznego
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lwiwe5D1Ed1qbrxslo1_500.jpg

    Postacie
    1.
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/552694_362275010511046_1479018332_n.jpg

    2.
    http://www.teenvogue.com/industry/blogs/entertainment/AnnaSophiaRobb-pata.jpg ( tutaj jakbyś mogła obciąć to Teen Vogue)

    3.
    http://m.ocdn.eu/_m/62b20388ce69a1bc73fec11d8df3b9f8,62,37.jpg

    Ewentualne cytaty:
    Hogwarckie Życie MAGa, najlepiej jakby znalazł się w wiodcznym miejscu.


    Inne uwagi:
    Szablon może się wydać troszkę pusty, dlatego resztę pozostawiamy
    Twojej inwencji twórczej. Natchniona magią na pewno stworzysz dzieło sztuki. Oprócz tego,
    wolałybyśmy, aby tekst postów itd. nie był biały. No i na koniec taka zachcianka w sumie. Jakbyś
    mogła to prosimy, abyś dodała taki trik, że kiedy najedzie się na kartę, jej wygląd się zmienia.

    Kontakt:
    alwaysmag@wp.pl
    gg: 47166548


    Dziękujemy, całujemy, pozdrawiamy,
    M.A.G.
    PS. Prolog Jill, CUDO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy?
      Do czary ognia, a wczoraj sobie jeszcze obejrzałam nieszczęsną śmierć Syriusza... I mam doła.

      No to zamówienie przyjęte!
      Bo dobrze gadasz! SYRIUSZA NIE DA SIĘ NIE POKOCHAĆ!

      PS. Oczywiście się da, ale oj tam :P...

      Usuń
    2. Hahahaha dzięki wielkie i WOW strasznie dużo zamówień przyjmujesz, także życzymy jak najwięcej wolnego czasu, weny i zapału <3

      Usuń
    3. Tak, SYRIUSZ WIECZNIE ŻYWY!
      <3

      Usuń
    4. cholera jasna!
      jejku jejku pierwsza postać to jest to: http://24.media.tumblr.com/174bde1e036002acf69d2e986b4a3279/tumblr_mm6ekeJXHQ1qjnb38o1_500.jpg
      strasznie przepraszamy, za zamieszanie :c mamy nadzieję, że nie za późno się opamiętałyśmy.
      ogółem jeszcze chciałyśmy dodać, że te zdjęcia, które Ci podajemy to tylko propozycje :) ważne tylko, żeby były to co opisałyśmy, a w postacie wcieliły się AnnaSophia Robb i Elle Fanning...
      no i jeszcze ta brunetka odwrócona, żeby była <3
      jeszcze raz przepraszamy,
      M.A.G.

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Przegniłe, ostrze śmierci.
    Adres bloga: http://the-last-song-ostatnia-piosenka.blogspot.com/
    Koncepcja: Nie mam dokładnej wizji tego. Kolory mogą być ciemne, lub jasne- nie przeszkadza mi to :) Opowiadanie jest na podstawie filmu Ostatnia Piosenka może jeżeli oglądałyście to macie już jakąś wizję. W tło może wplątać się fortepian, ponieważ mniej więcej będzie miał znaczenie w opowiadaniu. Akcja będzie się toczyła morze | polska | anglia, więc nie wiem dokładnie co dać na tło- zdam się na was! :)
    Zdjęcia: http://www.exposay.com/celebrity-photos/bridgit-mendler-bridgit-mendler-visits-1JUB1j.jpg oraz http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/Harry-styles-you-magazine-Fhotoshoot-2012-one-direction-32741462-1290-1600.jpg
    Cytat: ''Cause there is no guarantee that this life is easy ...''
    Inne uwagi: Um... brak :> Oprócz tego, że kocham wasze szablony *o*
    Kontakt: GG; 47249954 :)
    Z góry wam bardzo dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie jestem szabloniarką, ale chcę zwrócić ci uwagę. Hasło jest nieaktualne!

      Usuń
    2. Przepraszam, pomyliłam się :) Hasło: Hasający topielec. Jeszcze raz przepraszam ://

      Usuń
    3. Ja tam bym była wniebowzięta, jakbyś jednak przeczytała notkę...

      A Avia lubi strażników! Leercy! Masz u mnie plusa!

      Usuń
  14. Yhm.. Na początku chciałabym powiedzieć, że rezygnuję z szablonu robionego dla mnie przez Insicere.. Przepraszam, ale trochę zmieniłam koncepcję opowiadania i teraz nie wiem, czy ten, który zamówiłam, będzie oddawał jego stan.
    Mam nadzieję, że jeszcze go nie zaczęłaś.

    LOSOWANIE

    Hasło: Hasający topielec!
    Adres bloga: czarny-ptak.blogspot.com ( przeniosłam bloga na adres: http://maraton-uczuc.blogspot.com/ )
    Koncepcja: Proszę, żeby na szablonie znalazła się Lucy Hale oraz Alex Pettyfer. W tle wielkie miasto, najlepiej Nowy Jork czy Londyn nocą, jakieś stare kartki, sala baletowa.
    Układ obojętnie, kolory żywe, żeby oddawały klimat typu wielkie miasto nocą.
    Zdjęcia: Lucy.. najlepiej, gdyby z tej sesji:
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Lucy-Maniac-Magazine-Photoshoot-2012-lucy-hale-31688917-900-1200.jpg
    http://www.waouo.com/wp-content/uploads/2012/08/lucyhalephotoshootmaniac.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Lucy-Maniac-Magazine-Photoshoot-2012-lucy-hale-31688935-900-1200.jpg
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Lucy-Maniac-Magazine-Photoshoot-2012-lucy-hale-31688851-400-536.png
    http://static.tumblr.com/wgxspdz/iOwm99a6l/ronnie_2.jpg
    Wybierzcie sobie któreś z tych. :)
    A co do Alexa, to zdjęcia najlepiej jeszcze z tych do 2010, ale możecie sobie wybrać inne.
    Cytat:
    Love is patient, is kind. Love isn't envying, isn't searching for the applause, isn't rising with pride.
    Jeżeli za długi, to:
    Give me the hand, lead me out from here.
    Inne uwagi: –––
    Kontakt: juleczka257@interia.pl

    Chciałabym wiedzieć, kto "przygarnie" moje zamówienie. Może jakaś szabloniarka odpisze pod tym komentarzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pll-fansite.blogspot.com/2012/07/lucy-hale-w-sesji-dla-maniac-magazine.html
      O, tutaj jest cała sesja Lucy. :3

      Usuń
    2. Kurczę. Wiem, jestem okropna, ale teraz znalazłam aktorkę, która lepiej będzie się nadawała do szablonu.. Wybaczcie.

      Zdjęcia Georgie Henley, których można użyć:
      http://img21.mtime.cn/mg/2010/06/28/170018.62708253.jpg
      http://img.izismile.com/img/img6/20130417/640/georgie_henley_is_all_grown_up_640_high_04.jpg
      http://pcdn.500px.net/3220771/bbf1ceb8d9a4f535f95745135b19e076523c715d/4.jpg
      Coś z tej sesji też może być:
      http://georgie-henley.com/gallery/thumbnails.php?album=87

      Jeszcze raz: przepraszam. Czy zmiana postaci w czymś przeszkadza? Bo jeżeli tak..

      Usuń
  15. Witam! :) Wpadam na Zaczarowane bardzo długo, lecz nigdy nie miałam okazji napisać choćby zdania na temat Waszych szablonów. Tym razem to zrobię. :)
    Każda szabloniarka ma inny, niepowtarzalny styl i tworzy dzieła, które są godne podziwu. Jill od zawsze imponowała mi tym, iż wymyślała tak wiele układów i niesamowitych kombinacji. Jej szablony od zawsze były niesamowicie dopracowane i wręcz idealna. Aczkolwiek nie tylko ona tu jest. Wszystkie jesteście dla mnie przykładem niesamowicie zgranej załogi i wręcz niezastąpionej szabloniarni. Panuje u Was naprawdę niesamowita atmosfera, a i odwiedzający są nad wyraz zachwyceni tym, co tworzycie. Wyrazy szacunku i uznania składam przed Wami. Z zaciekawieniem obserwuje każdą nową pracę, którą tu umieszczacie i po prostu jestem tym zachwycona. W dodatku szablon główny zachwyca swoją niesamowitością i aż trudno powstrzymać się od powiedzenia cichego "ach". Naprawdę, zasługujecie na miano najlepszej szabloniarni na blogspocie. Szablony umieszczone w notce są tego doskonałym przykładem. Avio, wykonałaś kawał dobrej roboty. Chylę czoła.
    To by było na tyle tego, co chciałam przekazać. Jesteście niesamowite, nie zapominajcie o tym i nigdy się nie poddawajcie. :)
    Pozdrawiam!
    Nagłówkownik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszymy, że konkurencja tak dobrze o nas myśli!
      Dziękujemy, dziękujemy. Ja sama od siebie również dziękuje!

      Usuń
  16. No hej! Och, pierwszy szablon był taki magiczny! Od razu podbił moje serce! ;3 Ma coś w sobie! Drugi szablon również piękny! Cudownie dobrane kolory, i pomysł :) Tylko pozazdrościć talentu !
    Jestem zachwycona Twoimi szablonami oraz tym jaką pracę w nie wkładasz! Och, ja bym mogła tak pisac i pisać ale cóz... czas leci a na mnie już pora :( Też mi smutno!
    Piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my lubimy jak ludzie piszą i piszą, ale niestety czas to taka zła kreatura... Takie toto wredne!
      Niezmiernie się ciesze, że szablony się podobają, baaaaaaaaaaaaaaaaardzo jestem z tego powodu dumna!

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hasło:Hasający topielec!
    adres bloga:here-comes-forever.blogspot.com
    koncepcja: kolory mogą być jasne lub ciemne. Mój blog to fanfiction. Tych dwóch blondynów jest zakochanych w tej bondynce. A brunetka chce wszytsko zniszczyć. Akcja rozgrywa się w LA
    zdjęcia: muszą znaleźć się te obowiązkowo
    https://www.google.pl/search?hl=pl&q=lauren+cyrus&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45960087,d.d2k&biw=1517&bih=741&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_wKIUbzMLsWROLaQgfAK#imgrc=OrnRHU7k07t3-M%3A%3BA-LQRW4n0_tveM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg19.imageshack.us%252Fimg19%252F6434%252Flaurencyrus.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.favorinet.net%252Femo-resimleri%252F109637-lauren-cyrus%252F%3B604%3B448

    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/401243_450887034967892_1722017223_n.jpg
    http://www.dis411.net/2012/12/29/happy-birthday-ross-lynch-december-29-2012/

    http://3.bp.blogspot.com/-ftixAsmXb04/TcArNaZgVmI/AAAAAAAAAEU/RZxa66qryBg/s640/maria.jpg

    Inne uwagi: brak
    kontakt: gg 45810450

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. email: samaraaa96@gmail.com

      Usuń
    2. Wiesz co? Ja o coś prosiłam!

      Usuń
    3. w notce jest napisane!

      Usuń
    4. Żeby niektórzy ludzie nauczyli się czytać dopiski autorów..

      Usuń
    5. sorki że nie napisałam z Losowania

      Usuń
  19. Szablony są cudowne :D ja także uwielbiam Blacka :D Ja ciągle nucę " zabiłam Syriusza Blacka" Kidy to ta wredna małpa Bellatrix go zabiła. Nie lubię tego momentu, ale te słowa i ta nuta jak to podśpiewywała nie może wyjść mi z głowy... ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Możliwe, że nie komentowałam?! :o I to o od dawna!!!
    Lubie Blacka Nie dawno go nie nawidziłam, od przeczytania pewnego opka, gdzie był zły dla Harrego, ale potem zorientowałam się, że Harrego (jako Harrego Pottera) nie lubię. Więc Syri wrócił na moją listę ulubionych :3
    Co do szablonów (krótko i na temat)
    O tym pierwszym nie mam zdania. Miałam, jak paczałam na niego za pierwszym razem, ale wzięło, spakowało manatki i poszło precz... Było pozytywne, mniej więcej, tyle pamiętam.
    Drugi mi się nie podobał. Nie jestem pewna czemu (ahhh! ta uzasadniona krytyka!!!) Może to z powodu szablonów z notki zbiorowej, a może różowości...
    A licho wie...
    Zaraz (albo zaaaaaraz) Jill daje notkę, więc kończę z ukłonami :>
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach ten Harry Potter :D Mimo iż po prostu rzygam tęczą kiedy o nim słyszę, dalej go wielbię :) Ja mam ostatnio podobnie, tylko jazdę mam na Piratów z Karaibów :D A co do szablonów, przepiękne! :) Bardzo spodobało mi się zamówienie, ubóstwiam takie kolory. A szablon wolny także śliczny, delikatny kolorek, po prostu cudo :) Co tu dużo mówić, weny życzę i abyś robiła cały czas takie wspaniałe szablony :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń