g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.05.2013

[499-502] Cause your shine is somethin' like a mirror

Cześć. Nie bardzo wiem co napisać. Pierwszy raz robię szablony dla kogoś innego niż ja sama i nawet nie wiedziałam, że to będzie takie trudne. Mam nadzieję, że wam się spodobają. :)



UWAGA! W tym szablonie jest jeszcze do wstawienia nagłówek. Znajdziecie go w paczce razem z szablonem




Post powinien dodać się automatycznie bo jestem strasznym śpiochem i prawdopodobnie wstałabym o 14
 i dopiero wtedy bym go dodała, a chcę żeby był w miarę szybko.
Mam nadzieję, że nic nie sknociłam. 

----
Miało być ich więcej ale coś nie chciało mi się wgrać więc zostałam przy czterech.

Co do zamówień to wybiorę 3 jeśli jakieś będą i jutro wieczorem napisze które.


EDIT

Wykonam zamówienia : galaxyLion, Marceli Pomper, Yessy, Alicji Wilińskiej i Mary Anne
Wyszło trochę więcej niż trzy bo nie wiedziałam, że będzie tyle chętnych . 
Jeżeli jeszcze nie dodałyście buttonu to zróbcie to jak najszybciej.

33 komentarze:

  1. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://universe-chronicles.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon dwukolumnowy, z miejscem na karty/menu u góry, nad postami. Kolorystyka jasna, spokojna, nie rażąca w oczy, może być taka jasno-błękitna jaka obecnie widnieje na blogu, aczkolwiek zdam się na dobry gust szabloniarki. Zależy mi także, by pojawiły się galaktyczne motywy, np. przestrzeń kosmiczna w tle. By jednak szablon nie był zbyt "pusty", dobrze by było, gdyby pojawiło się na nim kilka postaci.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.bankoboev.ru/images/MTcxMDgw/Bankoboev.Ru_illium_mass_effect_2.jpg
    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/051/6/e/Mass_Effect_2_Citadel_by_droot1986.jpg
    http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/298/3/6/3692f74df93f81f83d7b67303b821689-d316xjp.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2010/151/c/a/ca4dd44ff1898ac2ab0a4c65a67429c2.jpg
    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2013/002/5/2/world_in_collision_by_qauz-d5q5pmq.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/365/8/3/peaceful_sunrise_by_qauz-d5pud5x.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/309/1/8/18b13cbd4bd5432319e6dfdbae1deb22-d1yn6h6.jpg
    http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2011/263/2/2/mass_effect_3___legion_by_patryk_garrett-d4afbzw.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-qdLTLEjKzps/UD6JSF4znRI/AAAAAAAAAI4/2GT4hRoLRt8/s1600/Samara+1280+768.jpg
    http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Destiny-Playable-Races-Exo-570x320.jpg

    5. Ewentualny cytat (a właściwie napis na nagłówku): Universe Chronicles

    6. Inne uwagi: Button byłby mile widziany, o ile o takowy można prosić :)

    7. Kontakt: vardalia90@gmail.com, 24831127

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo :D No więc przybyłam zobaczyłam, a teraz komentuję.
    Pierwszy szablon (499) podoba mi się najbardziej i jest moim favorytem. Delikatna kolorystyka napawa takim optymizmem. Definitywnie kobiecy blog :) Bardzo ciekawy, choć brakuje mi w nim jakiegoś ozdobnego cytatu.
    Szablon 500 powrót do onetowskich korzeni. :) Sentymentalne dzieło :D ale jak dla mnie stanowczo za puste no i oczywiście znów brakuje jakiegoś cytatu.
    Szablon 501 Nie podoba mi się ta nie rozmyta szara krawędź. Dodatkowo linki wystają poza ciemniejszy podkład. Wygląda troszkę na taki na szybko robiony.
    Szablon 502 Jest strasznie pusty. Tekst notki jest za jasny i znów brakuje mi ozdobnego napisu w nagłówku.
    To by było na tyle :) Odmeldowuję się, życzę powodzenia w dalszym tworzeniu :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wiem, że brakuje cytatów ja po prostu nigdy nie byłam dobra we wstawianiu ich. Ale się staram więc następnym razem może coś z tego wyjdzie

      Usuń
    2. Ja też nie zawsze trafię z tekstem ;p ale nie ma to tamto :) Trza ćwiczyć :D

      Usuń
  3. Też mam takiego lenia, że szablony zrobię, ale dodać ich już mi się nie chcę :D Także żółwiczek! Czuję, że się dogadamy :)
    Taka prośba ode mnie - na da również powinien być numer szablonu, także jakbyś mogła to uzupełnić, to byłabym wdzięczna :)
    Pierwszy szablon jest dla mnie za pusty. Blog jest szeroki, a nagłówek bardzo wąski, co według mnie było złym posunięcie. Widzę jednak, że na grafice jesz Kaya - chyba czytasz mi w myślach, bo ja również zrobiłam z nią szablon :)
    Drugą pracę już widziałam - jest obłędna. Kolorystycznie wymiata, poza tym mamy Hogwart w tle - czego chcieć więcej? :)
    Do trójeczki również nie mam żadnych zastrzeżeń. Podoba mi się styl, w jakim go zrobiłaś, bo jest bardzo oryginalny.
    W ostatnim wprowadziłabym trochę poprawek. Po lewej stronie nic się nie dzieje, więc mogłabyś podnieść trochę tę kolumnę. Napis "Zaczarowane Szablony" powinien być bardziej wtopiony. Owszem, bardzo ważne jest, żeby był widoczny, ale równocześnie chodzi o to, żeby nie wpływał na odbiór grafiki.
    Gratuluję udanej notki i witam serdecznie w załodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz cudne szablony, dlatego chciałabym u Ciebie zamówić coś namojego bloga :)
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://two-sides-of-victoria.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby mój szablon był prawokolumnowy i aby cała kolorystyka była zachowana w ciemnych, stonowanych kolorach :) Teraz nagłówek: marzy mi się nagłówek gdzie na środku znajduje się dziewczyna (wszystkie zdjęcia dodam poniżej), po jej lewej stronie jeden chłopak, a po prawej drugi. Fajnie by było gdyby udało Ci się jedno ze zdjęć chłopaków 'obrócić', aby był zwrócony w inną stronę niż ten drugi :) (mam nadzieję, że nie piszę zbyt chaotycznie i rozumiesz). Co do reszty to pozostawiam to Twojej własnej wyobraźni :)
    4. Ewentualne zdjęcia: http://24.media.tumblr.com/a5229f9e11d67429646fdde27f8cc00a/tumblr_mesdyvtwi51qgjhluo1_r1_1280.jpg
    http://wallpaperan.com/wallpaper/beautiful_girl_images.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-OpW7JKn4sJg/T-W9-P2yvKI/AAAAAAAEHr8/Fj2H0WCDDbM/s1600/08..jpg
    5. Ewentualny cytat: Jestem rozdarta pomiędzy tym co było z Tobą, a tym co może być z nim.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: difficult.choices.mail@gmail.com, 2572496 (GG)
    Z góry za wszystko dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w końcu mi się uda :) A więc chciałabym zamówić szablonik :)
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mirror-of--soul.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym żeby szablon był w ciemnych kolorach (takich tajemniczych), chciałabym, żeby menu było z boku prawego- jak u was- mogą być jakieś bajery, że jak się najedzie to się przesuwa :) a z lewej strony pasek na widgety :) Bardzo bym też prosiła, by czcionką jednak była Georgia, jeśli to nie kłopot

    4. Ewentualne zdjęcia: niech to będą zdjęcia o książkach, może się pojawić jakieś lustro czy dziewczyna, albo ptaki, tak jak mam teraz w tle. Bo to na blog recenzji książek :) Ale ogólnie w zdjęciach oddaje Ci wolną rękę :)

    5. Ewentualny cytat: wystarczy napis (tak by był widoczny)-
    Books are
    Mirror of the soul

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: marcela32@onet.eu ,a GG nie posiadam

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do szbloników to zauroczył mnie numerek 500. CUDNY! Fajne połączenie kolorów, a te czerwone usta, geniusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chodziło mi o prawy (nie zauważyłam że u was jest po lewej) xD
      I dziękuję za przyjęcie zamówienia! :)

      Usuń
  7. Szablony śliczne! O tak Rowindale 499 jest naj <3! W związku, że szablony śliczne składam zamówienie :)

    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: story-after-story.blogspot.com
    3. Koncepcja: Hmm... pomyślmy może by tak po prawej posty, zaś po ich prawej kolumna, a nad kolumną i postami menu, czyli jednym słowem układ szablonu 222. Wszystko półprzeźroczyste w kolorach tła obrazka, zaokrąglone rogi. A co do czcionek to pozostawiam tobie dobór czcionek posta byle by tytuł posta był jakąś magiczną czcionką (wiem dziwnie to brzmi XD). Aha i bym zapomniała poprosić jeszcze o okrągłe avatary przy komentarzach. I to chyba tyle moich wymagań resztę pozostawiam tobie i twojej kreatywnej główce :)
    4. Ewentualne zdjęcia: (na tło) http://24.media.tumblr.com/c4f06500c195eefa38008dd5ee5e4c3f/tumblr_mmalhu58py1som3dco1_1280.png
    5. Ewentualny cytat: Story after Story...
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: e-mail: freeze.leercy@gmail.com
    gg: 46836953

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam pomyliłam się, posty po lewej bez kolumny, menu bez zmian nad postami. Jestem ostatnio strasznie roztrzepana :P

      Usuń
  8. 1. Hasło: hasający topielec

    2. Adres bloga: http://magia-uczucia.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Będzie to blog o tematyce hogwarckiej, czasy Lily i Jamesa. Liczyłabym na koloru Gryffindoru, tj. szkarłat i złoty.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://viria13.deviantart.com/art/He-s-not-so-bad-215713382
    b) http://viria13.deviantart.com/art/she-is-the-sunlight-336821485

    5. Ewentualny cytat: Ma­gia nie zmienia zbyt­nio świata. Właści­wie jeszcze bar­dziej go komplikuje.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: E-mail (yessy.xoxo@wp.pl); GG (46980363)


    Pozdrawiam całą załogę Zaczarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, chciałabym zamówić szablon. Link został już dodany.
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://wiek-jest-tylko-liczba.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Mój blog jest przeznaczony aktorowi Alanowi Rickman'owi i pewnej brunetce. Ogólnie chciałabym aby w tym szablonie pojawiły się ilustracje charakterystyczne dla aktorstwa (jak na przykład scena teatralna, czy te maski tragedy&comedy) oraz główni bohaterowie. Zdjęcia Alana Rickmana pomogę Ci wybrać i parę umieszczę niżej, może jakieś Ci się spodobają. A co do dziewczyny to zdaję się na Ciebie. Byle by była młodą brunetką.
    4. Ewentualne zdjęcia: Jak mówiłam, co do Alana - na przykład : http://content6.flixster.com/photo/63/58/70/6358708_gal.jpg ,
    http://st.gdefon.ru/wallpapers_original/actors/48563_alan-rikman_or_alan-rickman_1600x1200_%28www.GdeFon.ru%29.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-tCDI0_cULi8/T0P2IlEmcII/AAAAAAAAA9Q/Ot5Kp_ab1i8/s1600/Alanrickman.jpg
    http://farm4.static.flickr.com/3263/2608875557_ab6968bb9c.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/278/4/2/alan_by_schmusetier-d5gx1q4.png
    http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/284/c/c/by_the__voice__4__by_thevoice394-d5hgroo.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/234/f/a/i_fell_apart__by_cheyennesis-d5c1umm.png <-- to mi się bardzo podoba. Zarówno jeśli chodzi o zdjęcie jak i kolorystykę.
    5. Ewentualny cytat: Przeznaczenie zawsze znajdzie tę właściwą drogę.
    6. Inne uwagi: Co do kolorów - lubię mroczność. Barwy jak najbardziej mogą być takie tajemnicze, mroczne, ale za razem romantyczne. Na pewno nie chcę jaskrawej kolorystki. Układ jest mi obojętny.
    7. Kontakt: GG - 25582771 , E-mail - wojcik.paullina@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowa szabloniarka/stażystka na Zaczarowanych! Serdecznie witam.
    Twoje szablony przypadły mi do gustu... są świetne. Moim faworytem jest 499! :) Boski szablon! I 500 też jest cudny!
    Mam nadzieję, że przejdziesz staż... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, witamy Cię.
    499 - Szczerze to mi się spodobał, taki miły dla oka. Troszkę mogłaś pobajerować gdzieś z kolorami, zaszaleć. Jednak w takiej tonacji i tak jest, jak ja to mówię - do zjedzenia i smaczny.
    500 - Fajny, bardzo fajny, ta dziewczyna super się komponuje z tłem, ale czegoś mi brakuje, jakiejś fajnej teksturki albo tła.
    501 - Troszkę pustawy, ale według mnie to chyba pozytywna cecha tego szablonu. Co za dużo to nie zdrowo. :D
    502 - Lekko poraził moje biedne oczy, ale znowu czegoś brakuje w nagłówku, 3 osoby albo czegoś, co przykuło by uwagę. ^^

    Pozdrawiam gorąco! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. YAYA! :3 Nowaaaa? Już Cię kocham za Kayę! <3
    499 - ten zdecydowanie podoba mi się najbardziej. Kaya w nagłówku, delikatan kolorystyka. Chociaż ja kompletnie inaczej bym go ustawiła, no, ale i tak jest ładnie.
    500 - ja nie lubię tego szablonu x.x jest w raczej onetowskim stylu, czego ja nie lubię i bardzo, bardzo się sprzeciwam. ale nie patrząc, sam nagłówek też jest śliczny :3
    501 - tutaj też dałabym inny css, ale hm... szablon jest nawet ładny. czy mi się wydaję, czy tekstura jest niedokłanie wymazana po bokach?
    502 - skromny. podoba mi się!

    No więc dalej! Bardzo miło mi Ciebie powitać na ZS i już czekam na pierwszą sobotę, na której się pojawisz, żeby Cię lepiej poznać :) Mam nadzieję, że trochę z nami zostaniesz, bo hm, masz talent. Nie chcę się mądrzyć, ale Jill i Avia dadzą Ci trochę szlifu i będziesz na serio świeeetna! <3

    Całusy, Saviano.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam takie pytanko... Czy wiadomo, kiedy wróci bee. ? Bo zauważyłam, że jest na urlopie, a przyjęła moje zamówienie :)
    Będę wdzięczna, jeśli ktoś by mi odpowiedział ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytania zostawiamy w odpowiednim do tego miejscu!

      Usuń
  14. Jezu, jakie boskie szablony nfjsxfbnsusf *o* Masz talent! Najbardziej do gustu przypadł mi szablon numer 500, ale wszystkie są piękne :))
    W takim bądź razie, chciałabym zamówić szablon, gorąco proszę o wykonanie go :)
    1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://can-we-stop-this-for-a-minute.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Szablon z tłem ruchomym. Kolory jasne; biel, beż (koniecznie :D), pastelowa mięta, szare akcenty. Żeby panował taki miły, zachęcający do czytania nastrój :) Kolumna jedna, z której strony obojętnie - tak jak pasowałoby do szablonu. Nie musisz wymyślać dużo z kodami css, wiem, że to zajmuje dużo czasu, a jesteś w końcu człowiekiem i masz życie prywatne ;) Jedyne co chcę, ale nie musisz tego robić, to okrągłe ikonki przy komentarzach. Powtarzam, nie musi tego być ;)Proszę też, żeby nie było "pusto". Aha, postacie tak z boku, żeby nie najeżdżały na tekst. Oczywiście, jeżeli będzie Ci trudno je zmieścić, mogą lekko nachodzić.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    1) http://photos.posh24.com/p/1802826/z/one_direction/louis_tomlinson_of_one_directi.jpg
    2) http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/Harry-styles-you-magazine-Fhotoshoot-2012-one-direction-32741462-1290-1600.jpg lub to (które będzie Ci bardziej pasować): http://images.sodahead.com/polls/003260623/3910454060_cute_harry_styles_one_direction_Favimcom_450208_answer_1_xlarge.jpeg
    3) http://24.media.tumblr.com/tumblr_mblkplfHgX1riyc5qo1_500.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    Whether we’re together or apart, we can both remove the masks and admit we regret it from the start...
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt: gg: 37909767, email: patrycja.stylinson.blogi@wp.pl
    Całuję i pozdrawiam<3 Będę zaszczycona, jeżeli wybierzesz moje zamówienie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło: hasający topielec - swoją drogą, naprawdę ujmujące :D
    2. Adres bloga: www.wollerstone.blogspot.com
    3. Koncepcja: Coś wiosennego, przyjemnego do patrzenia i wykonywania ;) Jasne tło, kolorowe kamienice, przyroda i tak dalej.
    4. -
    5. Napis "Wollerstone", może też być tytuł z belki czyli "Don't let the city steal your soul"
    6. Pozdrowienia...? :o
    7. fancybouquin@gmail.com, gg niestety nie mam.
    Z nowym szablonem byłabym najszczęśliwszym adminem pod słońcem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidzę Was wszystkich -.- Nikt nie linkuje podglądów ;/ No ale trudno, przez cały czas o to proszę i zapewne się nie doproszę xd No trudno. Także ten, wiadomo, początki zawsze są trudne, ale na pewno sobie poradzisz, my w ciebie wierzymy! :D także ten, sprawdźmy, jak to wygląda!
    Ou... nawet numerka na belce nie ma... Smutna Meth.
    No to do góry.
    Numer 499. Ta Pani brzydko na mnie patrzy :( No ale cóż, wiosna! I to w dosyć ponurym wydaniu, co bardzo mi się podoba! I powiem tak: "Bal Umarłych Dziewczyn". Kto jej w kocu świsnął pranie? Bo to ciekawe :D To twój blog? Jeśli tak, to jestem zainteresowana przeczytaniem go ^^ Ale wracając do szablonu, jest prost i bardzo ładny. Nie nawaliłaś tutaj 4635 rzeczy, bo pomyślałaś, że pusto, i chwała ci za to. Ślicznie wygląda to kółeczko :D
    500!!! ŚWIĘTUJMY I WIWATUJMY! A OTO PÓŁ TYSIĄCZKA, CZUJECIE TO? CZYŻ TO NIE JEST MAGICZNA CHWILA?!? Oczywiście, że jest. O, no i jak zwykle Hogwart xD HP, wszęędzie HP! Ale tej pani to nie znam. Ale powiem ci, ze świetnie ci ten szablon wyszedł. Co prawda ani klimatem, ani barwy nie moje, ale wykonanie jest świetne (z braku innego słowa muszę się powtarzać), bo widać, ze masz do tego smykałę! Ale sprawdźmy, czy znajdziemy to coś mhrocznego... ^^
    501 - hm, chyba nie. A przynajmniej nie w tej notce. Chyba że ja o czymś nie wiem i ty takich nie wykonujesz? ;> Bo ja tu sama radość, słonko i optymizm widzę :( A ja tego nienawidzę. No, może prócz tego ostatniego, bo jestem optymistką. ie zawsze, acz najczęściej. Ach, a ja znowu od rzeczy gadam, Ale cóż, przyzwyczaj się :D Ale ten.... szaro jest, ale raczej nie to miałam na myśli :D Widzę, że idziesz mniej więcej podobnym... rytmem, stylem. zauważam też, że lubisz tworzyć szablony raczej proste, bez zbędnych urozmaiceń: tylko tło i i obrazek na środku. I to się chwali., bo wychodzi ci to napraw3dęświoetnie, pasujesz tu ^ Acz jestem ciekawa twoich... odskoków, czegoś w innym kierunku. Ale pożyjemy, zobaczymy, prawda? :D
    Yyyeee... 502. zazwyczaj to jest po 501. Cyba że czegoś nie umiem. i pomyśleć, że uczę moją siostrę matmy O.o No, mniejsza. łojej. Jeszcze jaśniej! :O No i układ wciąż podobny. Ej, ta po prawo nawet do Johansobnowej Skarletki podobna, nie sądzisz? xD Ale, tak jak pisałam przy każdym szablonie, wykonanie bardzo dobre ^^
    Post dodany automatycznie? No spoko xD Czego to te Internety nie wymyślą... ;o xD No dobra, w zakończeniu wiele nie było, także i ja się rozpisywać nie będę. Chciałam tylko nadmienić, że gratuluje świetnych szablonów! Myślę, że się dogadamy :D No i oczywiście życzę długiej, owocnej i radosnej... pracy (?) na Zaczarowanych. Nie chcemy się ciebie pozbywać ani tracić, więc... uważaj! :D So, powodzenia w tym szablonowym świecie, czeka cię sporo pracy. Ale nie martw się, panuje tu świetna atmosfera :D
    Także ten (po raz trzeci O.o) czekam na kolejne notki - a bardzo mnie to cieszy, że są dodawane tak często (nadal mam w pamięci luty ;)) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z najbardziej zakręconych komentarzy jakie w życiu przeczytałam i ciągle jeszcze szczerze się do ekranu więc dziękuję :) Co do tekstu to nie jest mój blog to fragment książki " Wampiry z Morganville " jednej z moich ulubionych zresztą. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję .

      Usuń
    2. Naprawdę? :D To, tak jak wspominałam już, przyzwyczajaj się, bo takie są wszystkie, jeśli chodzi o mnie :D Także miło mi, że ci miło :D

      Usuń
  17. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://harry-potter-czesc8.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby na szablonie znaleźli się Harry, Ron i Hermiona, ale nie jako dzieci. Najbardziej pasuje mi układ z kolumną po prawej stronie, ale do innego chyba też bym się przyzwyczaiła. Kolory albo ciemne, albo odcienie brązu/pomarańczu.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Każdy koniec jest początkiem czegoś niezwykłego"

    6. Inne uwagi: Gdybyś tam znalazła miejsce dla jakiegoś zegara byłoby fajnie :D Ale to niekoniecznie.

    7. Kontakt: girlwhoknowthat@gmail.com lub na blogu ;>

    Pozdrawiam,
    Aga ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://forenovel.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chciałabym, żeby menu było pod nagłówkiem, a z boku prawego pasek na widgety. :) Kolorystyka może być w odcieniach niebieskiego lub fioletu. Fajny by był motyw związany z galaktyką. No i zależy mi na tym, aby notki były na czytelnym tle.

    4. Ewentualne zdjęcia: Zależy mi na czymś związanym z książkami (bo to blog z recenzjami) i aby były trochę magiczne, jednak wybór zdjęć oddaję w Wasze ręce. :)

    5. Ewentualny cytat:
    ,,Kto czyta książki żyje podwójnie'' oraz nazwę bloga.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail: tysiak26@buziaczek.pl, GG: 7899148

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://halten-uns-an-der-hand.blogspot.com/

    3. Koncepcja: chodzi o to, żeby te zdjęcia były w tej kolejności, co wstawiłam. Bo on się najpierw uśmiecha, potem tak powoli przestaje i na końcu jest taki... smutny ;P więc tak ma to być też na szablonie.
    Co do samego szablonu- dwukolumnowy. jasny, kolor taki, żeby wpasował sie do zdjęć, chociaż myślę, że w sepii ładniej by to wyglądało... najlepiej z nieruchomym tłem, czyli fajnie by było jakby "nagłówek" był po prawej, a tekst po lewej stronie, tak żeby nie zasłaniał obrazka. Aczkolwiek nie jest to konieczne :) I nie wiem czy to się tyczy szablonu, czy nie... Jak zmienić kształt zdjęć komentujących? To też wpisuje się w szablon? Bo chciałam zrobić okrągłe, są ładniejsze od kwadratowych :P


    4. Ewentualne zdjęcia:http://3219a2.medialib.glogster.com/media/a7/a729940f55376b496db5f5d2f387bf1886c928e1d608d0a559565748548b0c41/143p1tg-1.jpg
    http://s1d2.turboimagehost.com/sp/965c141d59a406ea6899f07ca9adab60/35l6mwp.jpg
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/562973_356545884466721_27142974_n.jpg


    5. Ewentualny cytat: Es ist gegen meinen willen.

    6. Inne uwagi: jak zrobić okrągły avatar dla komentujących?

    7. Kontakt: gg: 21701351 email: tiejcz@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://jedna-osoba-tysiace-mysli.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Prosiłabym o szablon dwukolumnowy.
    Z miejscem na zakładki na górze.
    Kolorystyka ciemna. Najlepiej różne odcienie szarości. Zdjęcia i ogólna kompozycja czarno-biała (fajnie by było, jakby można było uwzględnić tylko jeden kolor. Jego wybór zależy od inwencji twórczej szabloniarki ;) )

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://4.bp.blogspot.com/_xB9oBZrnitg/TNYIgQpyKAI/AAAAAAAAACY/ug1vdKe2qM4/s1600/Such_A_Lonely_Day___by_rollmodel101.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-jQ7uhT_Z0JI/UKD7dCDAVVI/AAAAAAAAAnk/BPCVTgl7cbI/s400/suicide-prevention.jpg
    http://bighdwallpapers.com/thumbs/so-lonely-girl-facebook-cover-t2.jpg
    ewentualnie jakieś jeszcze w tym stylu (jeśli chce ci sie szukać :) )

    5. Ewentualny cytat:
    W nagłówku napis (tytul) "I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką"
    Pod tytułem mniejszą czcionką:
    "Tancerze klasyczni stają na czubkach palców aby jednocześnie dotykać ziemi i sięgnąć nieba."
    oraz:
    "Jedna osoba - tysiące myśli"
    (umiejscowienie dwóch ostatnich jest mi obojętnie, choć najlepiej by było w nagłówku)

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: super.alice.98.pl@gmail.com, skype: alicjaw1998

    Mam nadzieję, iż przyjmiesz moje zamówienie, ponieważ szablon jest mi bardzo potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://ifyoufallyouwillnevergiveup.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Hmm ... jeśli nie był by to problem, chciałabym, aby były tam elementy ognia ;) I prosiłabym, aby była Selena Gomez.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: if you fall, you will never give up ;)

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: marry.an123@gmail.com

    Pozdrawiam ! Jeśli zrobiłam coś źle, to przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym dokonać zmiany, jeśli można :)
      5.-
      6. Jakby się dało, to chciałabym umieścić w szablonie również kraty, aby nawiązywały do bloga :) I proszę o miejsce na zakładki :)

      Przepraszam za zmianę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. W sumie już jest wieczór i nie wiem czy się załapię, ale spróbuję. Tak więc chciałabym zamówić szablon na bloga, którego mam zamiar zacząć, zaraz po wykonaniu szablona, a oglądając dzisiaj wasze prace jestem pod dużym wrażeniem.
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: i-love-you--too.blogspot.com
    3. Koncepcja: Szablon wyobrażam sobie tak, że po lewej stronie znajduje się dziewczyna, której zdjęcie podam w linku poniżej. A po drugiej stronie znajdują się Union J, z wyszczególnieniem JJ'a. Co do kolorystyki wolałabym aby była ona w odcieniach szarości, jednak jeśli Tobie pasowałoby inaczej, nie mam nic przeciwko.
    4. http://4.bp.blogspot.com/-zvkVfijwcNE/UYpElEBBJ2I/AAAAAAAABLo/qtoHJ0qgxaE/s1600/Marietta+Nelson.jpg
    5. Cytat: ,,I love you too'' - może być ale nie musi.
    6. Chciałabym również poprosić o takie specjalne miejsce na stronę z zakładkami: w sensie spam, bohaterowie.
    7. Kontakt: 46938782

    Pozdrawiam, z góry dziękuję za chociażby przeczytanie mojego zamówienia i proszę o pozytywne rozpatrzenie :)
    Jeszcze miałabym małą prośbę. Jeśli zgodzisz się wykonać mój szablon, mogłabyś mnie jak najszybciej powiadomić? Gdyż bez szablonu nie ruszę z pisaniem bloga i będę szukała dalej :)
    Dziękuję i życzę wielu pomysłów i chęci! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W odpowiedzi na twój wiadomość to tak. Cytat jest mi obojętny, ale jeśli chcesz możesz dodać ten powyżej i jeszcze jakiś :) Zostawiam to profesjonaliście, bo sama nie wiem czy to by w ogóle pasowało ;)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. HASŁO : Hasający topielec!

    2. ADRES BLOGA : http://imaginyonialluhoranie.blogspot.com/

    3. W szablonie oczekuję tego żeby klimat był związany z Londynem, muzyką, miłością itp.

    4. ZDJĘCIA : ( z góry przepraszam, że tak dużo )

    Na środku te 2 zdjęcia :

    http://4.bp.blogspot.com/-cetXMd_1ePA/UYfiu_XpuLI/AAAAAAAAASc/Q3n__1O7ZA0/s320/Niall-Horan-Fabulous-Magazine-2012-one-direction-32323660-1075-
    1600.jpg

    ----------------------------------


    http://4.bp.blogspot.com/-aIK-r0x5PCI/UYfgmpJHTiI/AAAAAAAAASQ/tAEuytoyEV8/s320/Lily+Owens+(16+lat).jpg

    ______________________________________


    Na lewym boku to zdjęcie, tak w cieniu tych 2 co są powyżej trochę zmniejszone :

    http://s2.favim.com/orig/34/awesome-cute-harry-stiles-harry-styles-liam-payne-Favim.com-276381.jpg

    __________________________________

    Na prawym boku te 3 zdjęcia, trochę zmniejszone, blisko siebie w cieniu tych 2 co są na środku :

    http://3.bp.blogspot.com/-ajQZyLJOZC0/UYkjZMXiipI/AAAAAAAAATk/Il7uZJkkm7M/s1600/images+(1).jpg

    -----------------------------------

    http://4.bp.blogspot.com/-WGOcj_CBoL8/UYkjmIvlaXI/AAAAAAAAAT0/7Pk8kvmguP0/s1600/brunette-cute-fashion-funny-girl-Favim.jpg

    ------------------------------------

    http://2.bp.blogspot.com/-MsOVFKXYmIg/UJvKeokEyTI/AAAAAAAAAno/sXSqR3f3UrU/s1600/bo.jpg

    ______________________________

    5. Napis : These Two Dream And One Direction

    6. Uwag nie mam żądnych, tylko bym była bardzo wdzięczna jak byście zrobiły dla mnie ten szablon... tak straszliwie mi na nim zależy.

    7. MÓJ ADRES : angelika721625@gmail.com

    + BUTTON : http://imaginyonialluhoranie.blogspot.com/p/nagowek.html

    Z góry dziękuje jeszcze raz i przepraszam za zamieszanie z tymi fotami i w ogóle ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Och i ach :) Bądź z siebie zadowolona, masz przepiękny dar robienia taki pięknych szablonów :) Każdy u mnie wywołał zachwyt, jednak najbardziej spodobał mi się pierwszy :) Z jednej strony zwykły, z drugiej tajemniczy i urzekający. A w ostatnim bardzo spodobał mi się nagłówek i uśmiech dziewczyny. Po prostu wzroku nie można oderwać :) Pozdrawiam i weny życzę! :)

    OdpowiedzUsuń