g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.05.2013

[503 - 509] It's time to play

      Cześć kochani! Oto moja druga notka na Zaczarowanych. Cóż mogę wam powiedzieć. Wciąż eksperymentuję i uczę się nowych rzeczy. Czasami idzie mi całkiem dobrze, a czasami nie :) Dzisiejsza notka jest naprawdę zróżnicowana. Wykonałam kilka prac, a każda z nich jest nieco inna od poprzedniej. Mam nadzieję, że moje szabloniki przypadną wam do gustu zaś zamawiające ucieszą się ze swoich zamówień. Jeśli nie, mówi się trudno ;] będę poprawiać aż do skutku.

ZAMÓWIENIA

Juszaawi
Postanowiłam poeksperymentować z twoim zamówieniem. Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu, bo jest naprawdę inny niż wszystkie jakie do tej pory stworzyłam :)


Sleepwalking
Wykonanie tej pracy sprawiło mi wiele przyjemności. Hogwart to jednak to co tygryski bardzo lubią :]

Salvio Hexia
Trzecie i ostatnie zamówienie z ostatniej notki. Nieco za mały napis, ale mam nadzieję, że mimo wszystko spodoba ci się. 

SZABLONY WOLNE
Szablon powstał od tak. Cóż kilka zdjęć, troszkę wolnego czasu i oczywiście eksperymenty :p


No i oto dziwny twór, który wyszedł w momencie wielkiej rezygnacji. Smocza kolekcja część dalsza.

Ten szablonik powstał dzięki poradom Jill. Ach mój kochany Yoda. Dziękuję ci bardzo za wszystkie porady i każdą pomoc. Jak widzicie jest to kolejny szablon ze smoczej grupy.

Ostatni szablon na dzisiaj. Mam nadzieję, że się wam spodoba. 

***

To by było na tyle. Niestety dość skąpo, ale co poradzić :) Mam nadzieję, że kolejna noteczka będzie szersza o większą ilość szablonów. 

Jeśli chodzi o zamówienia przyjmę znów trzy dotyczące jedynie opowiadań fantasy. 

EDIT
Paulina Stein

56 komentarzy:

  1. Łoooooł. Rowi! Więcej szablonów z książkami please.. *-* Niesamowity jest ten ostatni szablon. Znaczy wszystkie są niesamowite, ale ten jest taki wyjątkowy! Prześliczny!
    Bardzo podoba mi się też zamówienie numer 504! Klimaty Potterowskie zdecydowanie ci wychodzą ^^
    508 również mnie oczarował. Uwielbiam fantasy, a tu czuć tą magiczną aurę. Kolorystyka, obrazki i ten smok! :O Zachwycające!
    Przepraszam, że się nie postarałam z komentarzem, aczkolwiek jest trzecia w nocy, a ja jestem głodna więc... cóż się dziwić.
    W każdym razie życzę wielu udanych prac i pozdrawiam.
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Sherry ;p o trzeciej w nocy nie jesteś śpiąca tylko głodna :] Hehe ;] Ciekawe :p Jeśli chcesz nie ma sprawy :) Kolejne szabloniki będą pełne książek :D Nie ma sprawy :D
      Dziękuję ci za tak sympatyczne słowa uznania :) Jest mi bardzo miło :D

      Usuń
  2. Ostatni będzie dla mnie idealny :) Na pewno się po niego zgłoszę. Nie masz pojęcia jak długo czegoś takiego szukałam. Dziękuję niezmiernie :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci pod pasował :) Oby służył jak najdłużej :D Miło wiedzieć, że od razu po publikacji darmówki, zostaje przygarnięta w czyjeś łapki :) Człowiekowi od razu chce się pracować nad kolejnymi :p

      Usuń
  3. Co do szablonów to najbardziej podobał mi się 509 <3 Śliczne kolorki, układ, a grafika i wykonanie W.W Zamówienia na fantasy hmm... chyba się zdecyduję c:

    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: story-after-story.blogspot.com
    3. Koncepcja: Szablon jednokolumnowy z tekstem po prawej, nad wszystkim menu. Półprzeźroczyste bloki w kolorze złotym, zwykłe kańciaste kąty. Nagłówek po lewej, a tło pod menu, postami i kolumną. A teraz komentarze, poprosiłabym o okrągłe avatary i jeśli ci się uda zmienić podstawowy pomarańczowy bloggerowy avatar w komentarzu (widziałam coś takiego na innych blogach) na ten, który podałam w zdjęciach byłabym wdzięczna. Jeszcze jedno zapomniałabym o czcionkach, a więc posty niech będą zwykłą czcionką, a tytuły i cytat taką magiczną c; I to na tyle co do mojej głowy resztę pozostawiam tobie C:
    4. Ewentualne zdjęcia:
    tło: http://glennclovis.deviantart.com/art/Cetia-Nebula-183518461
    nagłówek: http://24.media.tumblr.com/1b079d7acb49348b5cb09f9e4d69b39b/tumblr_mfggjwAMa91ruo27co1_500.jpg
    avatar bloggerowy:http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/waxed/512/blogger-logo-square-webtreatsetc.png
    5. Ewentualny cytat: Każde dziecko, dobre czy złe, my je chronimy...
    6. Inne uwagi: brak
    7. Kontakt: e-mail: leercy.kaboom@gmail.com
    gg: 46836953
    Pozdrawiam
    ~Leercy c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zamówienie i oczywiście przyjmuję je do wykonania :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, nawet nie wiesz jak mi na tym zależało c:

      Jeszcze raz dzięki
      ~Leercy

      Usuń
    3. Zdążyłaś, zamówiłaś :) i będziesz miała swój (mam nadzieję) wymarzony szablonik :D

      Usuń
  4. Szablony są bardzo ładne. Tylko jak na mój gust 507 jest troszkę za pusty... Moim ulubionym jest chyba 504. Ught. Przepraszam, nie umiem komentować szablonów >.<

    1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://gdy-nadejdzie-on.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był utrzymany w mrocznych barwach. Najlepiej czarno-czerwono, gdzie nie gdzie mogą się pojawić białe elementy. Szablon jednokolumnowy. Chciałabym też aby nagłówek nie był bardzo szeroki i żeby współgrał z postami.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://3.bp.blogspot.com/-jG5fdSxl98k/UVcRcqzovFI/AAAAAAAAAE0/O0cEna8_AC8/s1600/kaith.jpg http://2.bp.blogspot.com/--zcvcIDLMwk/UVcReIniqdI/AAAAAAAAAE8/MptLEeQmVzM/s1600/dorian+ai.jpg

    5. Ewentualny cytat:

    6. Inne uwagi: W tle może się znaleźć las, jakiś wilk, księżyc w pełni..Ogólnie blog jest o tematyce yaoi (miłość męsko-męska) jak i fantasy.Więc chciałabym aby i szablon był magiczny. A i w tle możesz dać jakiś miecz, np. wbity w skałę czy coś...

    7, Kontakt: GG: 45585417 e-mail: milosc.to.zaufanie@gmail. com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jest to drugie zamówienie, które również przyjmuję do wykonania :)

      Usuń
    2. Jejku, dziękuję ♥ Nawet nie wiesz jak się z tego powodu cieszę!

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że ci się spodoba :)

      Usuń
    4. Patrząc na Twoje prace to pewnie tak ;3 Bo mi się one bardzo podobają, tylko nie umiem komentować szablonów >.<

      Usuń
  5. swietne szablony :) boże... Zakochałam sie w nich! Czekam na notke Jill i az bee wroci z urlopu <33 kocham te szablony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło słyszeć, a raczej czytać tyle inspirującego entuzjazmu w tak krótkim komentarzu :D
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiem, że krótki (;c) ale byłąm w szkole i komentowałam z telefonu... :P

      Usuń
    3. Krótki, ale inspirujący :)

      Usuń
  6. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://paulina-stein.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był raczej wesoły, przepełniony magią.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    tło: http://sadako-tatsubyashi.deviantart.com/art/Luka-Megurine-316710291
    Nagłówek: http://eireen.deviantart.com/art/Dolores-94763602?q=favby%3Ayukistein%2F53174133&qo=110
    5. Ewentualny cytat: ♠Nie igraj z aniołem, bo obudzisz diabła.
    ~ Opowiadania by Paulina Stein ♠ (znaczki pik czy Tik, proszę aby były)
    6. Jeśli będzie jeszcze opcja dodania jakiegoś smoczka, czy ładnego nieba, jestem oczywiście za.
    7. Posiadasz. :) (44166607)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście trzecie i ostatnie przyjęte przeze mnie zamówienie :D

      Usuń
  7. PISZĘ TEN KOMENTARZ DRUGI RAZ!!! SPŁOŃCIE WSZYSCY WY WSZYSCY NA TYM ŚWIECIE WY!!! Ta, nie ma to jak stukanie byle jak w liczby, żeby wyszła kosmiczna liczba, i kliknięcie czegoś, co spowoduje, że wyjdziesz ze strony. A jak myślicie - komentarz został?
    ...
    szlag.

    No dobra! Ale ja jestem twarda i napiszę go jeszcze raz! Poza tym te szablony są zbyt genialne, by o nich nie pisać. Co prawda doszłam zaledwie do trzeciego, ale już po nich można wywnioskować, że to dzieła sztuki. Doobraa... wiem, od czego zaczęłam. Postaram się to napisać mniej więcej jak wtedy, bo wtedy było dobrze. ALE TYM RAZEM BĘDĘ KOPIOWAŁA TREŚĆ KOMENTARZA CO CZTERY SEKUNDY!!!
    Skopiowane :3
    Doobraa... a więc tak. powiem ci, że bardzo mi się podoba twoje podejście do pracy (jeśli tak można nazwać robienie szablonów. Chyba jednak lepiej pasuje hobby, co?) - jest ono po prostu złote! Bo chodzi o to, ze widać, że ty nadal chcesz być lepsza i lepsza, co jest wspaniałe - nie twierdzisz, że jesteś najlepsza, ani nie popisujesz się fałszywą skromnością. Po prostu sama przyznałaś, że jedne szablony wychodziły ci lepiej,a inne gorzej - tak jest zawsze, gdyby było inaczej, coś byłoby tu nie tak. Poza tym kombinujesz, eksperymentujesz, szukasz własnego stylu. W końcu kiedyś na pewno znajdziesz taki, w którym będziesz czuła się najlepiej, ale nic nie osiągniesz stojąc w miejscu. Dlatego jestem z ciebie cholernie dumna z w tym momencie :D
    Skopiowane :3
    Taa... wtedy ten wstęp był też taki długi.
    Oki. Szabloniki.
    Aj low ju za zalinkowanie podglądów! Nareszcie <3 Co prawda nie ma jeszcze numerków szablonu na belce, kiedy już otworzy się strona na DA, ale wybaczam ci to ^^
    No dobrze, mamy szablon 503, jeśli się nie mylę. JEJEJEJEJEJ!!! No ja po prostu jestem pod mega wrażeniem! Książka w książce normalnie, książka o książce... ja już sama nie wiem! Wyszło ci to tak genialnie, że aż szok! Po prostu... no... to jest opowiadanie, może kiedyś będzie z tego książka, więc można by wówczas powiedzieć, że książka była pisana w książce no! :D To jest po prostu doskonałe - tło odpowiednie dla takiej książeczki, niby leżąca na stole czy gdzieś na półce czy czymś takim. No i ta pierwsza st4rona w formie... no, tych obrazków, co to zawsze gdzieś się w szablonie palnie xD No strona tytułowa jak się patrzy ^^ I te zakładki wystające z... książki, stron? xD Ach, i tekst jest w tej takiej śmiesznej takiej ramce takiej! :D jakie to fajne <3 Całość jest tak świetnie wykonana, że matko święta! Ja po prostu chyba nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam! Brawo, brawo, jeszcze raz brawo! No no, ładny początek notki! Byłoby śmiesznie, gdyby już pierwszy szablon był moim faworytem z całego wpisu! xD Pożyjemy, zobaczymy,w końcu sporo tu tego wszystkiego jest. Chociaż jeśli palniesz gdzieś fantasy, to nie obiecuję, bo w fantasy jest coś takiego, co natychmiast mnie chwyta za serduszko, także... :D
    Skopiowane :3
    Ach, no Hogwart to lubi każdy, to znaczy ogólnie całe HP, a już zwłaszcza ta stonka xD No naprawdę, ja nie sądziłam, że kiedyś będę miała dość szablonów z HP, ale jednak nastała taka chwila! Co nie zmienia faktu, że cholernie przyjemnie się na nie patrzy. A zwłaszcza takie jak te! <3 Ja już nawet nie wiem, za się zabrać najpierw, to jest co opisać jako pierwsze. Może zacznę po prostu od lewej, będzie najprościej. Co to jest to po lewo? Nie znam tego czegoś po lewo. to znaczy mam oczywiście na myśli osobnika płci żeńskiej, ale ja wciąż nie wiem, co to. Ale skoro to zamówienie, to po prostu nie muszę tego wiedzie, czyż nie? ;) A może znam i nie wiem? :O A może znam i nie poznaję? :O A może nie znam i tyle xD Dobra, ale ja znowu bredzę od rzeczy, a ta notka zaledwie w polowe albo i mniej ma kosmiczną długość, nie mówiąc już o czasie, w którym (PO RAZ DRUGI!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ją piszę. Znalazłam jedną uwagę, co jest szokiem - przecież to TAAKI szablon! Chodzi o cytat - może mógłby być większy/wyraźniejszy. Acz tak też jest dobrze, wiec się nie przejmuj! Achhh... ten nasz przepiękny Hogwart... a te całe obłoczki (?) wokół niego wyglądaj cudownie! Bo to całe tło wygląda jak niebo przepełnione prędko pędzącymi chmurami. Tylko oczywiście w innym kolorze :D A właśnie, kolorystyka! świetnie dobrane barwy, nie mam pomysłu, w jakich innych ten szablon miałby w sobie taką magię. No i kolumny, ach, one mi się tak strasznie podobają! <3 :D Ten szablon wyszedł ci wprost wyśmienicie i ja już przez to sama nie wiem który szablon jest teraz lepszy, który bardziej mi się podoba :( To ja już się boję nawet pomyśleć, co będzie dalej...
      Skopiowane :3
      505 - piekielny szablon, to właśnie podczas komentowania tego draństwa mi się wyłączyło! :( Bynajmniej nie jest to wina szablonu (chyba...). Tak czy siak cholernie mi się podoba, że kombinujesz z układami i stylami, nie idziesz na jedno kopyto. To się jak najbardziej chwali, dzięki temu Twoje szablony nigdy nie będą nudne. Tak, układ cholernie mi się podoba i fajny to gadżet, że po najechaniu kursorem na podstronę tak fajnie się ona... zakreśla? zaznacza? Jak zwał tak zwał. Chyba że to tak jest i kursor nie ma z tym, nic wspólnego... szkoda by było, bo lubię szablony napchane kodami, a ty, jak widzę, znasz się na tym co nieco :D Tak czy siak szablon bardzo ładny, kolorystyka jest urocza. No i niby miłość, a jednak... hm, no klimacik fajny ^^
      zastanawiam się... bo ja tutaj chciałam wstukać jakąś wielką liczbę, dlatego mi się wyłączyło, bo coś naklikałam. Ciekawe, po kiego mi to było?... hm...
      Skopiowane :3
      NO NARESZCIE ŚWIEŻOŚĆ! W sensie że nowe, nieodkryte jeszcze szablony.
      A więc numer 506 to op prostu spontan? ;> Już mi się podoba! OJEJ!!! DZIEWCZYNO, JAK JA CIĘ KOCHAM!!! Ty robisz tak niesamowite szablony, że ja jestem w szoku po prostu! Oj dobrze, że cię zaczarowane nabyły, dobrze! taak, jestem pewna, że zostaniesz tutaj jeszcze długo, oj długo (oczywiście biorąc pod uwagę decyzję szabloniarek i to, że ty sama nie będziesz chciała dać nogi). szablon niby taki zwyczajny, nie? Nie ma nic, czego nie ma w innych. A jednak, A JEDNAK! Ładna ta dziewuszka c: No naprawdę, on ma w sobie po prostu 'to co', bo ciężko to jakoś inaczej wytłumaczyć! Brawo! :D
      Skopiowane :3
      To? Rezygnacja? SMOOOOKI <333 Matko święta, jeśli to wychodzi spod twoich rąk, albo raczej pod twojej myszki w momencie rezygnacji, to ja się nie mogę doczekać szablonów wykonywanych podczas gdy jesteś w euforii! Jest niesamowity, te takie fajne kółeczka po prawo są prześliczne <3 Tylko tak myślę, że prawa strona jest trochę pusta i warto by było obniżyć trochę tę kolumnę ze stronami. Ale to tylko moja opinia. I może jakieś wzroki na tym, tle, by ciekawiej było? Albo coś 'pod' tym tłem, jeśli wiesz, co mam na myśli :D Tak czy siak szablon jest przepiękny! No i wreszcie jakieś fantasy ^^
      Skopiowane :3
      Jak smocza grupa, to znaczy, że fantasy. A jak fantasy, to znaczy że zadowolona Meth ^^ No tak, jak Jill ci pomagała, to nie może to wyjść inaczej jak po prostu świetnie. Hm... a... a ten obrazek, co na górze nam widnieje... jeszcze czegoś takiego nie widziałam, by on po bokach tyle miejsca zostawiał. Gdyby nie te genialne kolumny można by pomyśleć, że ktoś po prost wstawił sobie na bloga obrazek. Acz nie powiem, wygląda to ciekawie, bo to łączy jakby kolumnę se stronami i pole tekstu. Ciekawa rzecz, ciekawa ^^
      Skopiowane :3
      I ostatni szablon. Ojeeeeiii, ie tu magi i takiego klimaciku takiego wyjątkowego... O! I znowu te same... ten sam... no, ta sama kolumna, wcześniej ta sama była w jakimś szablonie po lewej, teraz jest po prawej. I znowu podstrona z ZS jest podkreślona takim różowawym łukiem - to w końcu jak to z tym jest? xD Cytat trochę niewyraźny, ale da się odczytać :D Ej, to wygląda tak pięknie, tak magicznie... oj tak, idealnie zakończona notka, potężnym, akcentem.

      Usuń
    2. Także podsumowując... albo chwila... SKĄPO?! No tak, jeśli dla ciebie to jest skąpo, to ja już nie mogę się doczekać twojej notki! Bo robisz szablony niesamowicie genialne wiedz o tym, że jestem nimi zahipnotyzowana, będą mi się po nocach śnić! I dobrze :3 Także ten, no, kocham cię. :D Ach, i jak nie cieszy, że przyjmujesz jedynie zamówienia fantasy <333 naprawdę, nie mogę się doczekać twojej kolejnej notki, dodaj ją jak najprędzej, co? <3
      Ogólnie teraz sporo komentowania, jak mnie to cieszy ^^ Także czekam na kolejne notki w równie małych odstępach czasu i pozdrawiam! :D
      Skopiowane :3
      No ja widziałam, że mi się nie zmieści...

      ... No ale teraz to już przegięłam. Nigdy nie napisałam komentarza na trzy strony w Wordzie! współczuję czytania. Także ten, Rowi (tak, Rowi!), jesteś świadkiem rekordu.

      Usuń
    3. Meth normalnie aż się łezka radości w oku kręci kiedy czytam te twoje KOMENTARZE. Tak liczba mnoga ważna rzecz ;p Niesamowicie miło mi się zrobiło. Aż mnie nakręciłaś do pracy :D Tylko siadać i tworzyć :) Yep jesteś niemałą pożywką dla mojego coraz bardziej rozdętego ego :) Normalnie popadnę w samozachwyt jak przeczytam jeszcze parę takich treści ;p Jest mi niezmiernie miło, że tak entuzjastycznie podeszłaś do nowych tworów i, że przypadły ci do gustu :) Co do mojego podejścia, to jakie może być inne? Wszak ja naprawdę od niedawna zaczęłam tego typu szabloniki robić i eksperymentować. Wszystko dzięki Jill, która po prostu przekonała mnie do Photoshopa i pokazała z czym to się i jak je ;p Widzisz wcześniej miałam kilka podejść, ale często kończyły się klapami. Teraz photoshop jest moim narzędziem pracy i nie wyobrażam sobie robienia szablonów bez niego. Dodatkowo, to właśnie Jill podzieliła się ze mną całkiem sporą ilością kodów CSS z których mogę korzystać. Oczywiście każdy przerabiam w swoich kombinacjach, żeby nie kopiować dokładnie pracy naszej kochanej szefowej, ale mimo wszystko to głównie dzięki jej dobroci wciąż się rozwijam. Mam zamiar robić coraz więcej i więcej prac, bo tylko tak można się rozwinąć :) Głównie będą to dzieła fantasy bo w tym czuję się najlepiej ;p Mam taki zamiar (nie wiem czy mi się uda) opublikować jeszcze 3 notki w tym miesiącu. Najbliższą planuję na okolice 15.05, ale jeszcze nie wiem w 100% bo puki co nic nie mam nowego :D A muszę jeszcze wykonać ostatnie prace na Malach-Tow gdzie wcześniej pracowałam :) pod cierpliwym skrzydełkiem KatD.
      Jeśli chodzi o szablony to jak słusznie zauważyłaś układ z ostatniego (509) jest taki sam w 505 tylko ze zmianą stron. :) Po prostu do obu wydał mi się idealnie pasujący.
      Jeśli chodzi natomiast o szablon 508 to nie bardzo zrozumiałam o co chodzi z tym nagłówkiem ;p Jakby co ten obrazek składa się z 5 skomponowanych przeze mnie obrazków i poleconej przez Jill koloryzacji :D
      To chyba na tyle jeśli chodzi o odpowiedź. Wiem, że nie jest tak obszerna, ale niestety siedzę dziś w pracy i nie mam zbytnio czasu na dłuższą odpowiedź :D Pewnie jak wrócę do domku, ponownie przeczytam twój komentarz to jeszcze coś odpowiem ;p
      P.S Powyższa odpowiedź może lekko nie trzymać się kupy, ponieważ piszę ją z przerwami nie czytając co napisałam wcześniej. Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję za tak fantastyczny komentarz bijące rekordy :D długości! Jestem dumna!!!

      Usuń
    4. No tak, Jill to skarb, wiem to nie od dziś, także tłumaczyć mi tego na pewno nie trzeba ^^ także jest mi bardzo miło że ci miło i wiesz - ja tu właśnie jestem od tego, by motywować! Oczywiście nie chodzi o to, że słodzę. Wówczas moje komentowanie nie miałoby żadnego sensu, czyż nie? Tak więc jeśli jest co chwalić, to chwalę i tyle. I dzięki Bogu, że cię Jill zachęciła do tego kombinowania, Photoshopa i... siostra mnie wybiła z rytmu, bo jej matmę tłumaczyłam... i...? NO ZAPOMNIAŁAM NO!!! Cholera! o.O No nie pamiętam! A! I do kodów! :D A tobie to wszystko wyszło zdecydowanie na dobre i jeśli ty dalej będziesz kombinować, to ja jestem cholernie na tak! <3 A że chcesz się rozwijać, to tak jak mówiłam - złote podejście! I oby nie zamarło w Tobie nigdy. Ach!! Fantasy!! <3 Mówiłam już, że cię kocham, nie? :D Rób jak najwięcej takich, oj, jak najwięcej! To może fundniesz tutaj coś władcopierścieniowatego? każda szabloniarkę o to meczę, bo po prostu widziałam jeden jedyny szablon tutaj o tej tematyce i to mnie załamuje, zwłaszcza gdy się porówna liczbę szablonów z HP. Różnica jest niemała, uwierz mi. Także ten... będziesz tak dobra? :3 Nie to, że dla mnie, bo ja żadnych blogów o takiej tematyce robić nie zamierzam, ale wiesz - zawsze się przyda. No a czy Władca Pierścieni to nie fantasy? ha! To sama kolebka fantasy! Także zasługuje na miejsce na zaczarowanych, oj zasługuje! W 508 mam na myśli to, ze na górze obok tego prostokątnego obrazka prawa i lewa strona jest zapełniona jedynie tłem, czyli wygląda jakby była pusta.
      A zie pracujesz? ;> No dobra, to i ja kończę, pewnie jeszcze sobie pod tym komentarzem porozmawiamy xD

      Usuń
    5. No jaha, że porozmawiamy :D Oki słonko specjalnie dla ciebie, kiedy wyjdę z wanny zrobię szablonik o tematyce Władcy Pierścionka ;p Nie ma problemu :] Mówisz i masz ;p Jak mi dasz swoje gg to podeślę ci rezultat :D

      Usuń
    6. 42714428 kocham cię, wiesz? :D

      Usuń
    7. Wiem, wiem :D kilka razy to zdanie się już przewinęło :D :p

      Usuń
    8. No to co? Ponoć to miło, jak się coś takiego słyszy (ewentualnie czyta) :D

      Usuń
    9. Bardzo miło :] Cieszę się :* C-M-O-K :*

      Usuń
  8. Bardzo ładne s szablony nr 504, 505 i 506. :) Tajemnicze i takie sa najciekawsze. Inne podobają mi się troszkę mniej :)
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogą się wszystkie równo podobać ;p bo by było nudno, czyż nie :p

      Usuń
  9. Boże ten pierwszy jest świetny! Uwielbiam go. Jest taki inny i prosty ale taki śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że ci się spodobał :) Ja też go lubię :D Fakt. Jest inny :)

      Usuń
  10. Najbardziej podoba mi się szablon 509 - jest przecudowny i te kolory! *.* Mniam! Poza tym uwielbiam szablony z taką trochę książkową tematyką.
    Szablon 503 się naprawdę wyróżnia spośród tych, które do tej pory widziałam - jest oryginalny i pomysłowy, brawo!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach pomysł na niego był, ale niestety nie wiedziałam jak go ugryźć. Suma suma rum wyszło nienajgorzej :D

      Usuń
  11. Szablony jak zwykle śliczne. :) Największe wrażenie na mnie zrobił szablon nr. 509. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz, a tak go zrobiłam żeby sobie nieco poeksperymentować :]

      Usuń
    2. Eksperymenty , eksperymenty ;] Wyszedł śliczny :))Powodzenia z następnymi ;))

      Usuń
  12. Wszystkie szablony cudne, serio. No ale wypowiem się co do mojego.
    Po pierwsze: jest świetny, genialny. Strasznie mi się podoba.
    Chociaż spodziewałam się czegoś ZUPEŁNIE innego, to mi się podoba. Zaskoczyłaś mnie, ale bardzo pozytywnie.
    Podoba mi się w nim... dosłownie wszystko. Od kolorystyki, przez zdjęcia, do układu. Jest po prostu idealny.
    Masz talent, nie da się zaprzeczyć. :D
    Cud, miód i maliny. <3
    Był to mój pierwszy szablon, jaki dostałam na Zaczarowanych i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona.
    Życzę powodzenia w dalszej pracy i ogromnie dziękuję za piękny szablon.

    Dodam jeszcze, że z Rowindale bardzo miło ustalało się szczegóły szablonu i do tego wyszedł taki śliczny, że tylko pogratulować Zaczarowanym nowej szabloniarki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za obszerny komentarz :D Cieszę się, że ci się spodobał i również dziękuję za bezkolizyjną współpracę :D

      Usuń
  13. Jest przepiękny dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :), że ci się podoba. Oby służył jak najdłużej :p

      Usuń
  14. Jestem w zachwycie! <3333 Piękne! <333

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne ;3. Czynisz cuda z grafiką napradę. Ale chyba pomyliłaś numerację w tytule bo jest 503-510 a ost szablon ma numer 509 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) za dostrzeżenie błędu :) Już poprawiam :P

      Usuń
  16. Są Przecudowne!
    Najbardziej podoba mi się ostatni i ten dla Sleepwalking *.*. Nie mogę się już doczekać by ujrzeć więcej twoich prac ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolne! Ja już mówiłam na dA, że pierwszy wolny to dla mnie, ale kuuurde one są takie cudne! <3
    Rowindale, jesteś moim miszczem :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak wstawić button, więc dodam waszą szablonarnię do moich linków. Mam nadzieję że to nie żaden kłopot :)

      Usuń
    2. Proszę czytajcie co jest napisane w postach. Pisałam, że przyjmę jedynie 3 zamówienia z grupy fantasy.

      Usuń
  19. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mysteriousseal.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Coś związanego z morzem. Kolorystyka szarawa. Zależałoby mi, aby dziewczyna (Hilary Duff) była na pierwszym planie.

    4. Ewentualne zdjęcia:

    http://www.google.com/imgres?safe=off&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=890&tbm=isch&tbnid=ezCgrBa_lphauM:&imgrefurl=http://www.ofeminin.pl/gwiazdy/jesse-mccartney/album833973/jesse-mccartney-albumy-fanow-20509071.html&docid=sm86rie_DVKjLM&imgurl=http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/jesse-mccartney/jesse-mccartney-20080104-358938.jpg&w=329&h=500&ei=6ZyPUZRAwZ20BpijgegM&zoom=1&ved=1t:3588,r:37,s:0,i:276&iact=rc&dur=388&page=2&tbnh=190&tbnw=129&start=26&ndsp=36&tx=62&ty=73

    http://www.google.com/imgres?safe=off&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=890&tbm=isch&tbnid=OR60pLDRERAteM:&imgrefurl=http://www.kievrus.com.ua/o-retsenzii/58027-gus-carr-photos.html&docid=BvGABCoEvBAR4M&imgurl=http://www.kievrus.com.ua/images/actors_photos/g/624769/large/gus-carr-624769-photo-large-1.jpg&w=638&h=961&ei=g5yPUbOiOYOhtAbk8oCwDA&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:155&iact=rc&dur=418&page=1&tbnh=182&tbnw=124&start=0&ndsp=33&tx=82&ty=104


    http://www.google.com/imgres?start=224&safe=off&hl=pl&biw=1280&bih=890&tbm=isch&tbnid=SASxrWc76y10vM:&imgrefurl=http://wallpaperweb.org/wallpaper/babes/hilary-duff_25689.htm&docid=1rARAbzjEX9rLM&imgurl=http://t.wallpaperweb.org/wallpaper/babes/1600x1200/hilary_duff_20070410_0068.jpg&w=1600&h=1200&ei=wJ2PUf3_LMaDtAb85YGoDA&zoom=1&ved=1t:3588,r:39,s:200,i:121&iact=rc&dur=742&page=8&tbnh=168&tbnw=225&ndsp=32&tx=111&ty=84


    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: kamila.prochot@gmail.com

    Jeśli by się dało, oczywiście. :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę czytajcie co jest napisane w postach. Pisałam, że przyjmę jedynie 3 zamówienia z grupy fantasy.

    OdpowiedzUsuń

  21. Nie czytaj dalej... Nie... NIE CZYTAJ!!!!

    Wyślij to na 24 strony w ciągu 1h.
    Jeśli nie wyślesz, zobacz co się może stać:
    1.Aleksandra, 12 lat, siedziała przed komputerem i zobaczyła ten łańcuszek.
    Nie wysłała tego na żądaną stronę. W nocy przyszedł do niej gwałciciel i ją zabił pod przysznicem.
    2.Janek, 14 lat, zobaczył ten łańcuszek na pewnym blogu.
    Wysłał to na 5 stron. W nocy wziął nóż z kuchni i popełnił samobójstwo.
    3.Anna, 13 lat, wysłała to na 24 strony. Żyje teraz w dostatku z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puknij ty się w czaszkę, to są zaczarowane szablony! A nie jakiś facebook tam takie łańcuszki, a nie tu! A tak a propos czy ty nie wiesz, że to są czyste bzdury?!


      NALEŚNIKI?!

      Usuń
  22. Szablon 508 podoba mi się ze względu na kobietę na nim zamieszczoną. Sama przypasowałam ją do jednej z moich bohaterek. Ale niestety nie podobają mi się kolory. Jak dla mnie lepsze by były zbliżone do oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy zobaczyłam pierwszy szablon aż mi zaparło dech w piersiach :) Jak ty to zrobiłaś dziewczyno? Czysta magia! :) A szablon o Hogwarcie także umiejscowił się w moim serduszku :) Przepiękny, delikatny i taki śliczny... :) Jestem ciekawa jakby się prezentował podobny tylko w barwach Slytherinu :) A ostatni szablon to po prostu CUDO. Zakochałam się w nim normalnie :) Ten nagłówek, ten szablon. CUDO jeszcze raz CUDO! :) Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń