g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

11.05.2013

[510-522] Nobody breaks my heart

Hohoho, ile to czasu minęło! Bardzo Was przepraszam, potrzebowałam dłuższego urlopu, by trochę odpocząć. Nie podziałało tak dobrze, jak myślałam, ale to zawsze coś ;)
Pewnie zauważyliście, że staż Insicere dobiega końca. Miesiąc naszej współpracy okazał się wspaniały. Nie ma szablonu, który by mi się nie spodobał. Bardzo miło mi ogłosić, że Insicere dołącza do ekipy na stałe!
Chociaż staż Leslie miał trwać dwa miesiące, to jednak zdecydowałyśmy, że dziś się zakończy. Podobnie jak w przypadku Insicere, werdykt był jednogłośny. Od dzisiaj Leslie jest pełnoprawną szabloniarką! 
Doszły mnie słuchy, że jedna z naszych przyjaciółek, Demon, obchodzi dzisiaj urodziny! W imieniu całej załogi chciałabym życzyć Ci, kochana, wszystkiego najlepszego, mnóstwa szczęścia i obserwatorów na twoich blagach. Mam również nadzieję, że wyrzucą Cię ze szkoły, dzięki czemu będziesz mogła spędzać całe dnie na Zaczarowanych! Co ja mówiłam? A tak, 100 sto lat!


Poprawka dla Hide Feelings
Wolna amerykanka, bo zamówienia wyglądało zupełnie inaczej. 

Poprawka dla Life has its secrets

Wolę druga wersję.

Zamówienie dla Aylees 

Poprawka dla Anioły nie gryzą
Będzie jeszcze poprawka poprawki ; )

Zamówienie dla Smak Duszy 
Zamawiająca z niego zrezygnowała, więc może ktoś go przygarnie?


Szablon wolny
Stary główny - nie wiem czemu, ale kiedyś bardzo mi się podobał.

Szablon wolny
A to szablon z mojego bloga. Dodałam go, bo miałam nadzieję zrobić coś lepszego, ale... no cóż, będę próbować dalej.

Szablon wolny

Szablon wolny

Szablon wolny

Szablon wolny
Błagam, nie pytajcie. Wiem, że jest słaby.

Szablon wolny
Tutaj, tak jak w pierwszym szablonie, mamy pioruny, które mogą kojarzyć się Wam z pracami Ince ; )

Dodatki
Ostatnio, nieśmiało, bo nieśmiało, ale jednak, zaczęłam próbować robić jakieś dodatki. Poniżej macie dwie koloryzacje wykonane przeze mnie.  Druga z nich została wykorzystana w 514 szablonie, więc możecie spojrzeć, jak wygląda w praktyce. Jeszcze dziś pojawią się zakładki dotyczące dodatków. Jeśli ktoś chciałaby coś pobrać, to na obecną chwilę wystarczy zostawić swój adres w komentarzu.
Chciałabym zaznaczyć, że to Rowi pokazała mi co i jak. Zresztą Rowi uczy mnie wielu rzeczy - wielkie dzięki kochana :)


Miałam dać jeszcze instrukcje, ale... sama nie wiem. W trakcie pisania zdałam sobie sprawę, że moje szablony są strasznie proste. Czego ja niby miałabym was uczyć? Łączenia zdjęć i dawania koloryzacji?
W tej chwili trwa Sobota z Szabloniarkami. Spotkanie prowadzi Bee, serdecznie zapraszam.

Przyjmę kilka zamówień (4/5)
tylko błagam - przeczytajcie wcześniej regulamin. Poza tym uprzedzam, że nie wykonam nic z zespołami.

91 komentarzy:

  1. Dzień dobry wieczór, mogę zamówienie?
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. http://zagubione-lata.blogspot.com/
    3. Hm.. Hm.. Chciałybyśmy, żeby szablon odpowiadał tematyce bloga, lekko poważny, ale ogólnie dowcipny. W ciemnym kolorze, może płonący Hogwart w tle? Ach i kolumna po lewej stronie, jeśli można ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: Myslę, że dobrze by było wpleść bohaterów, ale nie na kolorowo, tylko w jakiejś tonacji odpowiadającej blogowi:
    http://2.bp.blogspot.com/-JgWEhPAjQQQ/UYvJcGxptNI/AAAAAAAAAQ4/-rRRr4tenGE/s400/Helena.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-7pTAJ25vt6k/UYvIR2m8tVI/AAAAAAAAAQg/lyCjX86osPM/s400/Fotografia..jpg
    http://i.wp.pl/a/f/film/106/88/02/0330288.jpg
    Oczywiście nie będę zł, jeśli to przeszkodzi w Twojej koncepcji i ich nie użyjesz ;D
    5. Ewentualny cytat: Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym.
    6. Inne uwagi: Jeśli byś mogła przeczytać opis opowiadania przed zaczęciem pracy byłabym wdzięczna :D Może łatwiej będzie Ci pracować.
    7. Kontakt: keikochansblog@gmail.com
    Dziękuje bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah! Poprawka dla mnie.. Wiesz ze cie kocham? Ślicznie ci wyszedł ten szablon.. A cała reszta... No. Zapiera dech w piersiach. Duzo tu zamówień :p brawo Jill. I gratuluje Insicere oraz Leslie! <33 kochana jestes świetną... Szabloniarka. Cholerę sie cieszę ze trafiłam na Zaczarowane !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że do nas trafiłaś :)

      Usuń
    2. Awww, szablon dla nas jest PRZEŚLICZNY! ♥
      Dziękujeeemy z całego serduszka! ♥

      I podpisuję się pod słowami Marty. :)

      Usuń
    3. Oczywiście pozostałe też genialne, żeby nie było! :P
      Chociaż nie ma co się dziwić. Przecież Ty, Jill, jesteś wspaniałą szabloniarką. ♥

      Usuń
  3. Cudowne szablony!
    Sama nie wiem który najlepszy, wszystkie są piękne!
    Kurczę, zazdroszczę talentu! :D
    Pozdrawiam,
    Stacy Malfoy
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - Moja reakcja na widok ilości szablonów.
    Zacznę od szablonu po znajomości... Ciągnie mnie, ciągnie! (nr. 514)
    Po początkowym odchyleniu się na krześle i motylkach w brzuchu trochę się ogarniam i już nie jest tak super. Moim zdaniem? Z niebiesko. Lubię niebieski, to mój drugi po zielonym ulubiony kolor, ale bez przesady! Nawet krew granatowa!!! Gdyby nie to, to padłbym przed nim na kolana...
    Dobra, zostawię szlachecką krew i ruszę dalej.
    Po tych, co mi się podobają. Jest ich za dużo, od wszystkich masz Methrylis, nie będę się pałętać pod nogami :3 (żeby przypadkiem nie wciągnąć do wody i utopić(... nie wiem co to było))
    515!!!! Fanfary proszę! Jest krefff (jak na alternatywie!) I morderstwo i szarość i napis i oka i wszystko co potrzebuję! Oprócz wilka niestety... Ale przygarnę ten szablon. W oczekiwaniu na zamówienie...
    Co oznacza, że mi się podoba, żeby nie było!
    Cytat z następnego (jakoś tak po kolei pojechałam) podsuwa mi na myśl Eragona... Był dobrym głównym, nie ma co się nie podobać! Sama bym go skradła, gdybym wiedziała gdzie...
    Dobra lecę do 518! Jest bosski! Bella jest... Cudowna!!!!!!!!!!! Jest idealny. Wspaniały. Cudowny. Niesamowity. Nic dodać nic ująć. Bellatrix pasuje do niego, tak bardzo, że powiedziałabym coś poetycznego ale sobie odpuszczę...
    Wrócę do 517. Na sekundę. Powiem jedynie, że był zajebisty i, że ten co jest teraz nie dorasta mu do pięt. Dziękuję, do widzenia pięćset siedemnastko!
    Reszta nie jest... Moimi faworytami. Wyróżnię jeszcze tylko 522 i 512. Dostają dyplomy i nagrody pocieszenia w postaci igieł. Nic nie sugeruję.
    Co do dodatków się nie wypowiem, bo nie chcę, się nie znam i zarobiona jestem.
    Powiem, że dawanie koloryzacji nie jest takie oczywiste. Dla takiego gupka. :3
    Miała być mądrość, ale to za chwilę. Tylko ty je doceniasz więc zasłużyłaś xD
    Skoro pochłaniasz fantastykę to przeczytaj Baśniobór... Albo lepiej Pozaświatowców... Albo i jedno i drugi wchłaniaj porami skóry. Brandon Mull to geniusz!!!
    Brawo Kraken, komentarz dłuższy od twojego przeciętnego posta, super -,-
    Mądrość na następne dni:
    "Ludzie są jak ziemniaki" Albo po prostu ich ugotujesz i będą zwykłymi, nudnymi gotowanymi kartoflami, albo przerobisz na frytki z MaCa. Wstrętne i nasączone tłuszczem. Albo wsadzisz do popiołu po ognisku, wtedy będą niesamowite. Pyszne, gorące, o posmaku popiołu...
    No chyba, że jako podpałki użyjesz benzyny. Zgon.
    Tyle. Nie wiem nawet jak się pożegnać. "Pozdrawiam", gdy go używam jest takie sztuczne i suche. Więc powiem:
    "Zostań pieczonym ziemniakiem Jill!"
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu Krakenie, czekałam na to :D
      Haha 514... wcześniejszy był za czerwony, ten jest za niebieski... no ciężko, ciężko Krakenie, ale będziemy walczyć! Do boju rodacy :D Za ojczyznę, za honor! Aaaaaa!
      Krew, krew, krew... wszędzie pięknie wygląda, prawda? Hm... chyba zacznę się leczyć :D
      Co do cytatu w kolejnym, to jest to fragment piosenki. Chyba go troszkę przerobiłam, ale jest. Hmm... mi w ogóle nie pasuje do Eragona, chociaż fakt faktem, że nie czytałam tylko 3 tomy, więc w następnych fabuła mogła stać się trochę mroczniejsza. Któż to wie ;)
      Uwielbiam Belle! Może nie kanoniczną Belle, ale ta ffanfikową :D W ogóle Blackowie wymiatają!
      Krakenie, a co, jeśli ja lubię frytki z MaCa? Chociaz pieczone sa fajniejsze, to nie zawsze chce się je robić... zamiast tego ide na łatwiznę i zostaję frytkami z MaCa.
      ONIEONIEONIE!

      Usuń
  5. Wiem, że napisałaś żadnych zespołów
    Ale czy może być jeden członek zespołu? To ma być szablon do opowiadania romantycznego. Członek koreańskiego zespołu i zwykła dziewczyna. Jeśli jednak to się nie liczy to poprostu zignoruj, ale byłabym naprawdę wdzięczna gdybyś się zastanowiła, bo kocham twje szablony ;)
    Proszę nie sugeruj się tylko jedną notką na blogu, bo rozdziałow mam więcej, tylko czasu mało, żeby je przepisać.
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga:http://never-changing-dreams.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Blog opowiada o członku koreańskiego zespołu SHINee Lee Taeminie i zwykłej dziewczynie, która przeprowadza się do Koreii

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://img805.imageshack.us/img805/4412/tumblrmfb2h81hrm1rhcemh.png
    http://img803.imageshack.us/img803/526/85989645969736076902288.jpg
    http://img51.imageshack.us/img51/6112/tumblrm9do9oekyr1raysjy.jpg
    5. Ewentualny cytat: Dance and let your dreams come true.

    6. Inne uwagi: Nie mówie, że masz użyc wszystkich zdjęć, wybierz te które uznasz za najlepsze

    7. Kontakt: gg: 10908458
    kurotenshi@onetpl

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon z Ginny i Harrym to cudo *-*
    Oszołomiona Twoimi pracami postanowiłam coś zamówić :)
    Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: http://szum-elfich-skrzydel.blogspot.com/
    Koncepcja: Blog jest raczej smutny, więc i kolorystyka ponura. Ogólnie zdaję się całkowicie na Ciebie, bo moje poprzednie szablony też były Twojego autorstwa. Bardzo podoba mi się jak w pierwszym szablonie taka szachownica z tyłu, więc może tak być. Kolorystyka ciemna, ale może być tez czerwień jak krew. Opowiadanie jest o wojnach elfów, ogólnie o elfach. Mogą być plamy krwi jak w szablonie dla "Smaku Duszy".
    Ewentualnie zdjęcia: Brak, ale zdjęcia które wybierzesz muszą być z elfami. Główna bohaterka jest łuczniczką, więc łuki też mogą być. Może być zdjęcie tej anielicy z wyrwanymi skrzydłami z zamówienia dla "Anioły nie gryzą". Zdaję się na Ciebie, powtórzę, bo Twoje szablony są najlepsze i dobierasz świetne zdjęcia. Tylko muszą być elfy :)
    Ewentualny cytat: "Nadal możemy uratować ten świat i odkupić niewinne dusze. Tylko chwyć mnie za rękę i odejdź ze mną do krainy śmierci."
    Inne uwagi: Myślę, że wszystko wytłumaczyłam już wyżej :)
    Kontakt: GG - 22990780

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wybierzesz moje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Karty chciałabym na górze, a button dodany, bo mój aktualny szablon też jest Wasz :)

      Usuń
    2. O rany, Jill przyjęła moje zamówienie!
      Haha, ale mnie zaszczyt kopnął...
      Już się nie mogę doczekac! ^^

      Usuń
  7. 1. Hasło:Hasający topielec
    2. Adres bloga:http://daughter-of-destiny-przeznaczenie.blogspot.com/
    3. Koncepcja:Strony u góry i kolumna po prawej lub lewej. Tematyka mroczna lub melancholijna :)
    4. Ewentualne zdjęcia:http://tapety.joe.pl/na-pulpit/kobiety/tajemnicze/kobieta-w-czarnym-kapturze/
    http://thegreenmile.wrzuta.pl/obraz/60j1hZSeIdK/kobieta_z_ktukiem
    http://www.tapeciarnia.pl/68943_noc_pelnia_ksiezyca_dom.html
    5. Ewentualny cytat:Jeśli wchodzisz między wro­ny, uważaj na kruki, bo to one zabiorą twoją duszę.
    6. Inne uwagi:niemuszą być to zdjęcia, które wymieniłam wyżej. Ważne by był kruk i czarnowłosa lub dziewczyna :)
    7. Kontakt:natasya.black@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jiiiiiillllllllll! *_*


    No to tak. Po pierwsze kobieto jesteś genialna, w jednej notce tylke Potterowskich! *.* Kocham Cię najmocniej! <3

    No to tak. Pierwsza poprawka w ogóle nie mój gust i sayonara, nie lubię. Poprawka druga, wersja druga mogłaby być dla mnie *.* Śliczne to! *o* No i teraz do wolnych.

    516 - straaasznie mi się podoba! Jest taki inny *p* Może trochę zapaćkany, ale hm. Chyba go niedługo zabiorę do siebie, taki mroczny. Btw kiedy on był na ZS? Bo chyba pamiętam, ale nie jestem pewna.

    517 - to chyba mój faworyt. Strasznie podoba mi się kolorystyka i stwierdzam, że z miłą chęcią stworzyłabym teraz opke o Harrym *o*

    518 - BELLLA! <3 madafaka kocham Twoje układy zamknięte! Jest cudowny, strasznie mi się podoba *aa*

    519 - Nie jestem fanką Hinny więc milczę x.x

    520 - Hamione też nie lubię x-x

    521 - Effy! Boże, to jest cudowne! Takie mroczne, ale idealnie pasuje do Kayi! Układ jest taki inny! <333


    A 522 jest głupie x-x


    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bzika na punkcie Pottera. Powinnam się leczyć ;D
      516 był kiedyś głównym na ZS :) Bodajże kilka miesięcy temu.
      Twóz opowiadanie! Czego, jak czego, ale ff potterowskich nigdy nie jest za dużo :D
      Hinny i Hamione tez nie lubię, ale mało takich u nas, więc postanowiłam, że zrobię :) Dla mnie Harry może być tylko z Draco lub Tomem :D
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
    2. POTTERHEAD 4EVER! <3

      Wiem, ale gdzie? :D

      Mam jedno :D
      Drapple! :D

      Usuń
    3. Draco i jabłko? :D

      Usuń
  10. O mój Boże, te szablony są doskonałe! Jill, jesteś nieziemska :3 I tak, ja bym chętnie poczytała Twoje instrukcje, chociażby od takiego łączenia zdjęć i koloryzacji. Chciałabym stworzyć coś własnego, a trzeba od czegoś zacząć, nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)
      Photoshop już ściągnięty? :)

      Usuń
    2. Do tej pory nie ściągnęłam, bo się obawiam, że nie ogarnę xD Ale Gimp jest! ;)

      Usuń
    3. Należę do Team'u Photoshopa! Zdecydowanie wygodniejszy :)

      Usuń
    4. Pomyślę nad pobraniem jak tylko będę miała dłuższą chwilę :))

      Usuń
  11. Witam serdecznie.
    Chciałabym zamówić szablon na ocenialnię.
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres: http://cookies-for.blogspot.com/
    3. Koncepcja:jest to ocenialnia, dlatego zależy mi na tym, by była w miarę przejrzysta i poukładana. Sądzę, że układ trójkolumnowy będzie w porządku, chociaż prawokolumnowy też może być. Chciałabym, aby nagłówek nie rozjeżdżał się na całe tło, wolałabym raczej coś prostszego, bez zbędnego przepychu – dziękowałabym za jakieś słodkości, cukierki, gorące czekolady czy cokolwiek innego, byle tylko nie było to przesadzone. Może też pojawić się jakaś dziewczyna trzymająca gorący kubek np. kawy, o. Kolorystka – najlepiej taka niebieskawa albo miętowa. Wolałabym, aby tło postów nie było białe, chociaż w ostateczności może być – pozostawiam tu wolną rękę. Aha, jeszcze jedno! Gdyby to nie był problem, to chciałabym, by tytuły postów znajdowały się na jakimś ciemniejszym tle, aby się to wyróżniało, a nie było jednym ciągiem.Chociaż w sumie każdy post mógłby być w innej jakby kolumnie - przepraszam za takie nazewnictwo, nie jestem w tym temacie obeznana ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: "Cookies For" lub "Cookies for... me?"
    6. Inne uwagi: Prosiłabym, aby karty miały miejsce na górze.
    7. Kontakt: hellomyhatee@gmail.com

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modlę się, by Jill przyjęła zamówienie, ah!

      Usuń
    2. O, Katte, pracujesz na tym blogu? :D

      Usuń
    3. Tak, dopiero sie rozwijamy, ale pracuję, hehe.

      Usuń
  12. Siemka. Mogę zamówienie?
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://our-paradise-city.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Strony u góry i kolumna po prawej lub lewej.Kolumny lekko zaokrąglone. W niezbyt ciemnym kolorze.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: cytrynka5432@interia.pl GG: 45803306

    OdpowiedzUsuń
  13. W taki razie też życzę sto lat :)
    Śliczny jest ten szablon z Emmą Watson *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emma jest śliczna, więc i szablon łatwo zrobić :)

      Usuń
  14. Bardzo dziękuję za szablon! Jak już wspominałam wcześniej, nie potrafię oderwać od niego wzroku *.* Naprawdę zazdroszczę talentu i jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Niech Ci dobrze służy! :)

      Usuń
  15. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: www.listy--do--charliego.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby nagłówek był prostokątny a zaraz pod nim strony chociaż... Głównie chodzi mi o to, by w nagłówku znajdowało się 5 postaci w rzędzie.

    Myślałam trochę nad utrzymaniem szablonu w kolorach pomarańczowy-żółty (przy czym kolory niezbyt intensywne) albo czerwień-zieleń (tu myślałam już kolorach wyrazistych). Gdybyś robiła szablon z tonacji czerwieni fajnie by było, gdyby w tle były jakieś maki...

    Wymyśliłam sobie coś takiego, żeby po najechaniu na link strony, link nie rozsuwał się, nie powiększał, a żeby po obu stronach pojawiły się klamerki: {strona}.

    Chciałabym, żeby na szablonie znajdowały się motyle, i/lub jakieś kwiaty.

    4. Ewentualne zdjęcia: trochę tego znalazłam, ale nie wiem, czy się nadadzą...
    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/45652176906/fortunatis-november-on-we-heart-it

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/45894724867

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46399369165/mrs-sheldon-cooper

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46908698268

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/49663093278

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/49454817399

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/49867110384

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/49867749379

    dodatkowe:
    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/45814026280

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46133664152

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46316474706

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46398186766/hellanne-small-daisy-by-luke-photographer

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/46047235141/inscendo-untitled-explore

    http://bottom-of-ocean.tumblr.com/post/45815396786

    5. Ewentualny cytat: Zniszczone serca XXI wieku

    6. Inne uwagi: proszę, nie fiolet.

    7. Kontakt: mail- failly@o2.pl


    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablony jak zwykle cudowne *u*
    Czy mogłabym wiedzieć, jak nazywa się dziewczyna z szablonu 511?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodajże Alix Freihage
      http://www.listal.com/alix-freihage ;)

      Usuń
  17. Witam. Chciałabym zamówić szablon o tematyce potterowskiej, konkretnie Lily Evans i James Potter. Próbowałam zamówić u Wesleyowej, ale nie wybrała mojego bloga, a mi naprawdę bardzo zależy, żeby ten szablon zrobiła któraś z Zaczarowanych Szablonów. Proszę rozpatrz moją kandydaturę. Będę próbować do skutku.

    Hasło: Hasający topielec!

    Adres bloga: http://be-with-me-forever-and-remember.blogspot.com/

    Koncepcja: Chciałabym, aby tło było dopasowane do zdjęć.

    Ewentualne zdjęcia:

    http://viria13.deviantart.com/art/once-207677938?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=16

    http://viria13.deviantart.com/art/IT-S-QUIDDITCH-HERE-254522280?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=9

    http://viria13.deviantart.com/art/James-and-Lily-are-studying-205650273?q=gallery%3Aviria13%2F27401355&qo=20

    http://viria13.deviantart.com/art/world-seems-so-perfect-263192023

    http://viria13.deviantart.com/art/If-you-re-under-the-impression-251284831

    http://viria13.deviantart.com/art/He-s-not-so-bad-215713382

    http://viria13.deviantart.com/art/everything-208762256

    Ewentualny cytat: Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.

    Inne uwagi: -

    Kontakt: GG: 44747710

    PS Proszę o czcionkę, w której da się zrobić polskie znaki, jeśli wybierzesz moje zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, uwielbiam te obrazki!

      Usuń
  18. Hej ! Dodaj tą instrukcję! Uwielbiam instrukcję! Twoje szablony proste? A moje widziałaś? Czasami nawet tekstury nie daję bo uważam, że za bardzo zdobne. Wstawiaj i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajjjjj! Zamawiam. Muszę odreagować to dziwne uczucie kiedu to Ty u mnie zamówiłaś :) Nie na ten blog co ostatnio więc chyba mogę (nie widziałam, żeby w regulaminie było to uściślone
    1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga: smierc-nadejdzie-z-wilkami.blogspot.com Tak,tak. To gówno na które porwałam 515

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby znalazł się tam las i jakieś magiczne stworzenia. Nimfy, syreny, centaury, ogry, jednorożce i tym podobne. I przede wszystkim wilki. Koniecznie jeden jakiś biały. Czyli fantstyczna fauna i flora
    Niech to wszystko stanowi tło. Na pierwszym planie musi znajdować się czarnowołosa dziewczyna. Wiem, że chciałabys zdjęcie, ale nie mam. Musi być młoda. To jest właściwie jeszcze dziecko, długie, czarne włosy, chuda i... zagubiona. A że może być trudno znaleźć (wiem jak trudno) to jak tylko coś wynajdę to natychmiast prześlę.
    U jej stóp powinien znajdować się wilk. Jakiś piękny. Nie wiem jak ma on wyglądać. Jeśłi zobaczysz wilka, którego natychmiast byś przytulila (ale z obawą, nie chcę wymoczka) to bierz. Kolory dość ciemne. Czernie, szarości, granat i fiolet

    4. Ewentualne zdjęcia: - No właśnie brak

    5. Ewentualny cytat: (tu następuje chwila krążenia po pokoju) "Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej. "

    6. Inne uwagi: Ermmm... Powinnam jakieś mieć? Nie... brak. "-"

    7. Kontakt: krakenzuy@gmail.com i 41847931
    Pozdrawiam MacDonaldową frytkę!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam .... Robisz śliczne szablony. Czy mogę zamówienie?

    1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: No to tak... Skoro to blog dotyczący koni, prosiłabym, żeby na pierwszym planie znalazł się koń, konie. Ilość dowolna... Kolory takie jasne... Niebieski, zielony... Coś co kojarzy ci się z końmi, z pastwiskiem i w ogóle... Takie jakby pastwisko .... Wszystko zależy od Ciebie jak ty to widzisz... Mi tylko zależy na tym koniu/koniach ...

    4. Ewentualne zdjęcia: Niestety brak...

    5. Ewentualny cytat: Ogólnie do wyboru... Który będzie ci bardziej pasował:
    A. "Koń to coś więcej niż zwierzę, to istota pełna tajemnic i mądrości..."
    B. "Koń- symbol nieposkromionej wolności"
    C. "Jazda konna nie jest kwestią życia i śmierci, jest o wiele ważniejsza"
    D. "Najlepszy widok, jest między uszami konia."
    E. "Chcesz spojrzeć koniowi w oczy? Wpierw spójrz mu w serce"

    6. Inne uwagi: Proszę tylko... Nie... Nie ma żadnych.

    7. Kontakt: izusiowa12@gmail.com

    Pozdrawiam, IzuŚ♥ ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno ... Dałoby się zrobić pasujące menu rozwijane takie jak mam teraz ... Tylko tam jest mały błąd ..
      Jak jest:
      Nasze Tematy - to w tym zamiast "Rady Koni", powinno być "Rasy Koni" .. :D

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy dało by radę zrobić szablon jeszcze dla mnie :) ?

    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://modlina.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Blog jest o modelinie, więc chciała bym by było tak "słodko" typu babeczki itp. Prosiłabym jeszcze by nagłówek by długi. Wymiary mogą być takie jakie mam

    4. Ewentualne zdjęcia: Jeśli da radę to te zostało by umieszczone na nagłówku : http://2.bp.blogspot.com/-TkVUhTV7nGg/UYuiO30K6GI/AAAAAAAAEtU/NrykunkMa6M/s1600/qoypvs.jpg

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: (jeśli da radę) to dodając komentarz, to następnie wyświetlał by się zaokrąglony avatar ( jak tutaj )

    7. Kontakt: kingusiar20@gmail.com lub blog : modlina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wreszcie mam szansę zamówić coś u ciebie :D Zawsze to jakoś przegapiałam :c
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. http://harry-potter-czesc8.blogspot.com
    3. Chciałabym, żeby na szablonie znalazł się Harry Potter i może Hermiona i Ron (ale niekoniecznie :3). W tle być może Hogwart czy coś. Ale zdam się na ciebie ^^ I kolumna po lewej lub prawej stronie, nie po obydwu, jeśli można ^^
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Każdy koniec jest początkiem czegoś niezwykłego.
    6. Inne uwagi: Kolory są dowolne, ale miło by było, gdyby były albo ciemne, albo odcienie brązu/pomarańczu.
    7. Kontakt: girlwhoknowthat@gmail.com lub na blogu :>
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, dopiero dziś ogarnęłam, że notka na Zaczarowanych się pojawiła.
    Jill, jesteś nieziemska. Przepraszam dziewczyny za to, co teraz napiszę, ale... JESTEŚ MOJĄ ULUBIONĄ SZABLONIARKĄ NA WSZYSTKICH BLOGACH GRAFICZNYCH! Twoje prace sprawiają, że dostaję palpitacji serca, poważnie. :D Oddaj talent, proszę!
    Najbardziej spodobał mi się ten 520. Kolory, wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 520? To mnie zdziwiłaś :D
      I dziękuję za te wszystkie miłe słowa :)

      Usuń
  26. Jill, no nareszcie wróciłaś! To znaczy do szablonów w sensie :D To znaczy w sensie że z urlopu w sensie... No, chyba wiadomo, o co mi chodzi, nie? :D Tak czy siak. Cholernie się cieszę, że dziewczyny zostały przyjęte, choć w sumie nie ma w tym, nic dziwnego - ich szablony są naprawdę świetne, stąd wniosek, że idealnie tu pasują. To znaczy powiem ci, że każda z obecnych szabloniarek jest naprawdę dobra i nie wyobrażam sobie, by któraś z nich nie przeszłą stażu. Ale wy chyba nikogo nie wywaliliście, co? Tylko jedna stażystka przed końcem stażu zrezygnowała, ale czy się mylę twierdząc, że to był jedyny przypadek?... No tak czy siak BRAAAWO, BRAWO, BRAAAWO!! STO LAT STOO LAT, ZDROWIA, SZCZĘŚĆIA I DŁUGIEEEEEJ PRACY NA ZS. (Co ja tak te litery przeciągam? O.o) Życzenia oczywiście tyczą się naszego Demona, choć ten (albo raczej ta) usłyszał/a (a w sumie to przeczytała) już wczoraj moje życzenia.
    So... to chyba wszystko ze wstępu, nie? No to można przejść do szablonów ^^
    510 - hahaha, pioruny wracają do łask, co? ;> Bardzo ładnie, jak zwykle ciekawy układ, ty to wiesz, jak się bawić szablonami! Rowi bardzo chwaliła toją pomoc przy wykonywaniu szablonów :D A właśnie, a propos chwalenia i Rowi - ponoć Rowi chwaliła mnie? :D Wczoraj pytałam, jak to, ale mi nie odpowiedziałaś :, Żądam odpowiedzi teraz, aby pławić się w rozkoszy, chwale i dumie. Także jazda!
    Acjh, skopiuję sobie komentarza, bo wolę, by nie powtórzyła się historia z komentem do notki Rowi ;/ No, już ^^
    Hm, trzy poprawki? (o, dwie, bo do jednego są dwie wersje, tak?) Ależ ci ludzi są wybredni... tak jak ja :D W końcu też jeszcze pamiętam, jak ci wybrzydzałam :( No, ale mniejsza, zapomnijmy o tym, co mnie oczernia :D Ano faktycznie, widziałam już ten szablon, to znaczy kojarzę tą Panią. Cholernie podoba mi się pasek stron na samej górze, to znaczy nie tylko na tym szablonie, ale też ogólnie, ci powiem. Tak fajnie to wygląda! Ale szablon naprawdę doskonały! Sprawdźmy więc drugą wersję, którą ponoć wolisz.
    512 - to poważnie jest druga wersja? :O Zupełnie niepodobna! tylko że rude jest tak czy siak no i cytat chyba taki sam, nie? O ja, nie wiem, co lepsze! Ale chyba jednak jedynka, bo mi się układ podoba no i widok miasta nigdy nie kojarzy mi się optymistycznie. Cholera go tam wie, czemu. Może dlatego, że ja wieśniak? :D Chociaż... no kurde, nie wiem, bo on jest tak fajnie wykonany, jest w nim więcej urozmaiceń. Ech, idę sobie stąd, bo się zdecydować nie mogę :<
    513 - ojeeeiii, jaki fajny szabloonik! *_* Anime, muszę ci powiedzieć, że ostatnio mało tu anime, wydaje mi się, że na początku było go więcej. Trochę mi przypomina szablon Rowi z tą książką, bo tu w sumie też jest taka fajna ramka do tekstu a obok ta część obrazkowa szablonu, jak ja na to mówię. No i znowu strony na górze ^^ I jak fajnie to połączyłaś z datą! :D Tylko to tło zupełnie z innej bajki się wydaje :D Acz oko skupia się na centralnej część, która jest genialna :D Więcej anime dawajcie, bo to jest ogrom tematyk, co jest genialne.
    514 - OJEJIIII *___* Pierwsze, o czym pomyślałam, gdy zobaczyłam ten szablon, to Castiel! No w końcu aniołki, nie? :3 To znaczy aniołek, ale po co czepiać się szczegółów? :D Ej, skąd ten cytat? <33 nie wiem, jak ty to zrobisz, możesz nawet poruszyć niebo i ziemię wywołując trzęsienie ziemi, ale masz się dowiedzieć :D Tak, rozkazuję ci :( Ja to faktycznie jestem zła :( No kretynka no! -.- Czemu ona wyrwała sobie te skrzydła?! Przecież bycie aniołem daje kilka możliwości!! A ona nie!, woli być nędznym człowieczyną ;/ Ech, ci głupi ludzie... no w sumie ona anioł, to powinna być mądrzejsza. Ale skoro przestałą być aniołem na rzecz człowieka, to jest głupia. Aaa, to się wszystko zgadza, pasuje do ludzi :D Ale kolorystyka jest genialna, tak wspominając ni z beczki ni z pietruszki.
    A właśnie, jeszcze odnośnie poprzedniego szablonu, to jest z tą idiotką: poprawki, znowu poprawki, same poprawki! Poprawka poprawki - ha! Ciekawe, co tu poprawiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 515 - oooo!!!! Lubię to! Ale czyżbyś miała swoją ulubioną czcionkę do cytatów? ;> Ale ładna ^^ Jak się nazywa, bom zainteresowana jej ściągnięciem. Mmm, zostaw jej duszę w spokoju... i cytat i szablon mi się podoba, bo mrokiem zawiało :D dawno na tej stonce takich nie widziałam :( I znowu stonki na górze :3 Nie no,a le jest naprawdę fajnie i ponuro <3 I kolorystyka ja najbardziej trafiona! O!!! TAM PO LEWEJ, TO ZNACZY PO PRAWEJ,A LE TAK NAJBLIŻEJ SZABLONU WIDZĘ TEGO KOLESIA/BABĘ, CO TO NA MOIM SZABLONIE JEST! :D To takie z kapeluszu z kokiem z tyłu głowy ^^ Też go mam ^^ hłehłehłehłehłehłehłehłeaeghfynuvgsbcntg onbbduvbbs! :D
      516 - a on ci się kiedyś podobał,a teraz to nie? czemu? jest świetny! On jest cholernie dobry, bo ponury i magia przepełniony. Chciałbym aż, żeby wrócił, choć to oczywiście niemożliwe. Jest boski! Na jego temat już się kiedyś wypowiadałam, tak więc lecę dalej.
      517 - zrobić coś lepszego? ty masz naprawdę duże ambicje :O Widziałam go naturalnie, bo AVIA mi powiedziała o Twoim blogu (A NIE TY!) także się obejrzało. A co ty od niego chcesz? :O Cholernie mi się on podoba, ale o tym też już mówiłam! No i można pokazać, że tematyka HP może być też cholernie ponura ^^
      518 - ojacie!!! Ej, czyżby ten szablon był moim ulubionym, przynajmniej na razie, spośród obejrzanych dotąd w tej nitce? ;> Bella w końcu to Bella, nie? <3 I widzę, że spodobało ci się umieszczanie stron na górze :D Jej, on jest dość ponury na szczęście. TAK! On jest na razie moim ulubionym ^^ <3
      519 - ojeeej, od razu spojrzałam na cytat i jestem zachwycona! kocham ten utwór, Pezet wykazał się tu geniuszem. Hah, a jak sprytnie słowa zostały zamienione :D Hoho, Harry I Ginny! Jako że to, hm, "prawdziwa" para, to nikt za bardzo jej nie lubi, a i opowiadań o tym mało. także jestem pozytywnie zaskoczona! :D Jej, ten szablo jest... taki prosty, co świetnie tu wygląda! tylko tak w sumie nie za bardzo widać, do kogo przytula się mała Ginny. Można się oczywiście domyślić, acz nie widać tego zbyt dobrze.
      520 - Hogwart, wszędzie Hogwart! A więc ja teraz wyrażę swoje pragnienie (nie martw się, męczę o to każdą szabloniarkę) - czemu tu tak mało szablonów władcopierścieniowych?! Toć to przecież kolebka fantasy! A widziałam tylko jeden + Rowi już dla mnie robi i Avia chyba też wspominała, że zrobi. także ten... no żeby na szabloniarni przepełnionej fantasy brakowało WP? To dziwne... xD Tak czys iak... hm, a mój Attyla? :< Ale wracając do szablonu - wyszeł ci genialnie! Kurde, powtarzam się -.- No ale co ja innego mam pisać, powiedz mi? Hm, Hermiona i Harry... tego parringu w sumie też mało, a szkoda :D Albo ja nie jestem poinformowana.
      521 - sami ocenimy, czy jest słaby. Ta... straszny. Że ty też miałaś wstyd, by go tu publikować -.- Za wstawianie tak paskudnych prac powinni do więzienia dawać. A tak poważnie to jak śmiesznie wygląda to, ze to jest tak... no, po boku, fajnie odwrócone no :D Gadam jak sześciolatka, nie? :D Fajno ^^ Oki, ja go nie będę opisywać., Zapytam tylko, dlaczego go nie lubisz? potem o nim więcej pogadamy.

      Usuń
    2. 522 - pioruny kojarzą się z pracami Ince? Mi one kojarzą się głównie z tobą xD O, O, O!!! Rzadko się zdarza, bym znała jakiegoś aktora na tych waszych szablonach, ale tym razem się udało! Nie znam nazwiska (xD) ale on grał w Opowieściach z Narnii księcia Kaspiana. No i Doriana, skoro tak uparcie się go domagacie. On i Hogwart? Ciekawie pogrywasz, ciekawie, nie powiem... :D Ale fajnie ci wyszło, naprawdę fajnie. I strony są na dole, wooow! :D
      No tak, faktycznie wspominałaś coś o dodatkach i powiem ci, że to jest moim zdaniem doskonały pomysł! Zaczarowane wciąż się rozwijają <33 Jakie to śmieszne: ty pomagasz Rowi, a ona pomaga Tobie. Widzę, że się świetnie dogadujecie, jak miło ^^ I jestem ciekawa tej zakładki o dodatkach, co też wy tam walniecie... ^^ A instrukcje są jak najbardziej za! a nuż coś się przyda! Choć podpowiem, ze przydałoby się trochę kodów CCS :D także ten, pomyślcie sobie, a tymczasem ja kończę swoje brednie, czekam na kolejne notki (a jestem niezwykle szczęśliwa mogąc coś komentować niemal co dwa dni) i pozdrawiam! :D

      (No nie!, żeby taki mały fragment mi się nie zmieścił!!)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Cytat z tego z aniołkiem jest z twórczości zamawiającej :)

      Usuń
    5. 513 Przypomina ci moją pracę, ponieważ to ja wzorowałam się na kodzie Jill :) Pomogła mi i dzięki niej pojawił się ten szablonik z książeczką :D Widzisz my z Jillkiem jak siostry :D Ona mnie pomoże ja jej :D Pełna symbioza ;p

      Usuń
    6. NO w3łaśni3e widzę, wy siostrunie :D Ale to dobrze, Jill wobec tego to pewna gwarancja, że dłużej tu zostaniesz ^^

      Usuń
    7. No chyba, że podpadnę i wtedy umarł w cholewkach ;p

      Usuń
    8. Sugerujesz, ze jesteśmy za miękkie? Może coś w tym jest... zobaczę, co da się z tym zrobić :D
      Haha, Meth, już się gubię, kto kogo chwali, bo każdy chwali każdego :D Wszyscy są tacy myli, ze to aż podejrzane! ;)
      Piąteczka ziomek, ja też jestem prosta baba ze wsi! ;) Mimo to będę bronić drugiej wersji tego szablonu, bo jak dla mnie jest o wiele lepsza. Nikt nam nie wmówi, że czarne jest czarne a białe jest białe... eee, a moze to było odwrotnie? ;)
      Tutaj Cię zaskoczę, bo kolejnym tematem notki tematycznej jest właśnie anime! Patrz, czytasz nam w myślach, Meth :)
      Poprawki, poprawki, bowiem nie umiem słuchać ludzi i zawsze robię po swojemu. A poźniej masz zieleń zamiast fioletu, układ ruchomy zamiast nieruchomego... czasem wena rządzi się swoimi prawami i nie moge nad nią zapanować
      Przejrzałaś mnie : ( Ta czcionka to sverige script demo i jestem w niej totalnie zakochana. Chyba nawet ma polskie znaki!
      Też nie przepadam za Ginny i Harrym. Jakoś nie było między nimi chemii w książce, więc ciężko było mi zrozumieć tę miłość. Jednakże szblonów z tą parą mamy mało, więc postanowiłam coś zrobić. Swoją droga widzisz, jaki przystojny jest Harry na tym szablonie? :D
      WP mamy az... dwa! Albo 3! To wcale nie tak mało to... bardzo porządna i magiczna liczba. Nie wolno jej nie doceniać ;
      521 nie lubię, bo inaczej go sobie wyobrażałam. Jak na niego patrzę, to widzę niedociągnięcia w łączeniu zdjęć. Inaczej je mogłam ustawić, inne filtry dać.. Mam do niego sporo zarzutów, ale lubię Effy, więc postanowiłam go dodać :)
      Pioruny kojarzą mi się z Ince, bo na wcześniejszych blogach czesto je dawała. To był taki jej znak rozpoznawczy :D
      Szczerze mówiąc Rowi więcej pomaga mi niż ja jej, więc jestem pasożytem w tym związku :D Ale cii, to tajemnica :D
      Jeśli chodzi o kody, to musisz się do Avii uśmiechnąć - to jej konik, nie mój ;)

      Usuń
    9. E tam, za miękkie. Po prostu macie kruche kręgosłupy :D No wiesz co? ja nie jestem miła! Ja tylko czasami coś pochwalę... xD O, jak miło, żeś też wieśniok! :D O, no ba, że czytam! Anime? ;> Fajno ^^ Ja chętnie powymyślam więcej tematów na tematyczne ^^ W końcu to mój pomysł, o czym będę się chełpiła aż do końca... czegoś tam. Może świata? Albo mnie...
      Ej, szym ja cię wystraszyłam? :D Bo chce wiedzieć, czego robić więcej :D A czcionkę se ściągnę se, bo fajna i się nie dziwię, żeś w niej zakochana - to zresztą widać :D
      Jill, kpisz? Czy o drogę pytasz? To akurat śmieszne nie jest: skoro HP jest, to co jest nie tak z Łotrem? ;/ Także, ty pasożycie ty jeden, chcę za karę w przyszłości notkę tematyczna o LOTR. A spróbujcie z HP zrobić, to się chyba zastrzelę. Nie, najpierw was, potem siebie :3 Albo nie, siebie oszczędzę :3

      Usuń
  27. Ja zamawiam:
    Hasło: Hasający topielec
    Adres: www.dary-aniola-inna-historia.blogspot.com
    Koncepcja: układ prawokolumnowy lub po dwóch stronach. Prosiłabym, aby to było coś związane waśnie z ,, Miasto kości'' Cassandry Clare.Albo przynajmniej, żeby byli bohaterowie np. Lily Collins jako Clary itp.
    Zdjęcia: no żeby byli bohaterowie z filmu.
    Cytat: Niemożliwe? W moim świecie nie ma takiego słowa.
    Inne uwagi: jakieś ciemne kolory bym poprosiła.
    Kontakt: na blogu lub email iskra4403@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tych bohaterów, to najlepiej Clary, Jace, Simon, Magnus( z flmu) i Rose Hathaway jako Vennis albo sama Clary.

      Usuń
  28. Jill co ja myślę o twoich pracach to dobrze wiesz :) Jak zawsze są boskie i są dla mnie kwintesencją zaczarowanych.
    Najpierw zacznę od zrobienia wielkiego WOW dla ilości i różnorodności. Ja tam nie wiem skąd ty te pomysły bierzesz na te wszystkie szablony XD Każdy jest po prostu inny od poprzedniego. Kiedy myślę sobie, że nie można nic nowego wymyślić patrzę na twoje dzieła i płonę z zazdrości, że ja nie mam takich pomysłów. CUDA!!! Podziel się swoimi zdolnościami i to już!!!
    510 ;] Szablon boski! Strasznie mi się podoba zarówno kolorystyka jak i CSS Ale mam jedno ale. Lewa krawędź nagłówka nie jest do końca starta i widać ją, co psuje mi nieco efekt ;P
    511 Prosty, estetyczny i naprawdę śliczny.
    512 Znam tą lampkę z prawego dolnego rogu ;p Mam ją u siebie i też kiedyś robiłam z nią szablonik :D Szablon świetny :) Bardzo mi się podobuje :]
    513 Mój ulubieniec :D Pstrokaty z cudnym tłem no i mam z nim inne miłe wspomnienia :p
    514 Tego nie widziałam na twoich próbnych :p Ale bardzo ciekawy, choć chyba widget h2 dałabym kwadratowe :p
    515 Mroczny i tajemniczy, czyli taki jaki najlepiej ci wychodzi :) Bardzo zacny a ta krew... no cóż paluszki lizać :D
    516 Jakoś za ciemny i jak na razie podoba mi się najmniej. Nie znaczy to jednak, że mi się nie podoba ;p
    517 Ten mnie przeraża. Prawa strona starszego Harrego wygląda jakby miała szminkę i namalowane cienie. Pomysł zacny, ale nie... nie w mój gust.
    518 Zacny :) Lubię szabloniki z Bel :p Takie mroczne przez sam fakt, że ona na nich jest ;p
    519 Prosty i Potterowaty :] może jaśniejsze kolorki czasami byś spróbowała? Mhrok wypełnia twe zacne serduszko czy jak? ;p
    520 Mniam ;] Ciekawe połączenia cssików i choć prosty to bardzo schludny i sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 521 Idealnie pomyślany. Takiego nigdy nie widziałam :) Świetny pomysł XD Jak zwykle twój geniusz dał o sobie znać :p I jak tu myśleć, że kiedyś będę choć ciut bardziej na twoim poziomie?
      522 Tu mi się nie podoba css. Karty na górze okropnie wyglądają z tym jajem wokół :p
      To by było na tyle XD Napracowałaś się podczas tego całego urlopu :p Jestem pod niesamowitym wrażeniem. Wciąż mnie zaskakujesz słońce :) Buziaki i do następnego razu, a raczej do pogadania na gg :p bo widzę, że mi się świecisz :]

      Usuń
    2. Miesiąc wolnego miałamwięc ta ilość szablonów nie jest taka duża ;) Ciszę się, że szablony Ci się podobają :)
      W 510 dopiero dzięki Tobie zauważyłam, że są te krawędzie. TO chyba wina tego syfu na moim laptopie :D W każdym razie leniwa jestem, wiec póki jakiś pobierający człek nie poprosi o poprawkę, to zostawię to tak, jak jest ;)
      516 mi też się nie podoba, także luz blues. Teraz zrobiłabym go zupełnie inaczej :)
      Haha mi tam czerwień na ustach Harrego bardziej przypomina krew... wiesz, jakby pił krew by uzyskać nieśmiertelność czy coś ;)

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  30. 1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://issi-simsy.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciała bym by blog był w kolorach zielonych. Ciemne, jasne, pomieszane dostosuję się już do was.

    4. Ewentualne zdjęcia: Nie wiem jakie tutaj zdjęcia można użyć. Może logo gier The sims3 Oraz SimCity2013 ?

    5. Ewentualny cytat: Issi gra w Sims3 oraz SImCity 5

    6. Inne uwagi: Wasz botton już się pojawił na blogu.

    7. Kontakt: gg: 6588096, na email zaglądam rzadko, ale proszę: samaraluu@gmail.com albo adres bloga, który jest w punkcie 2

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, chciałabym złożyć zamówienie.
    1. Hasło: Hasający Topielec!
    2. Adres: kobieca-fanaberia.blogspot.com
    3. Koncepcja: Blog będzie gazetą/strona intenetową/wstępnym portalem kobiecym. Chciałabym, aby całość była w miarę delikatna, może być jasnobłękitny kolor całego bloga, a tło treści innego- ciemniejszego lub jaśniejszego, lub odwrotnie, to już zdaje się na Ciebie Jill:)
    Nagłówek chciałabym, aby zawierał po prawej stronie logo: KOBIECA FANABERIA, a obok od razu po prawej stronie zakładki w postaci...owalnej lub chmurek. Najlepiej trzy ( ponieważ to będzie Redakcja, Strona, oraz kontakt)

    Cały blog, żeby był 3 kolumnowy. Po lewej stronie w prostokątak ( tak jak jest to na Zaczarowanyc szablonach) kolejne strony z podziałem na 4 takie ramki właśnie ( Tematy, butelki z listami, Wydarzenia , czat) jeśli chodzi o cześć z treścią, to zeby wszystko dookoła stało, a tylko by się przesuwało ...tak jak tutaj jest, że widać co po lewej stronie jest, a i tak można przesuwać częśc z treścią:) Kolumny po prawej, to po porstu statystyka, a także mały odnośnik ze współpracą orazInspiracjami)..
    Prosiłabym także o szeroką listkę pod spodem treścikowym...
    ii chyba to wszystko:) Mam nadzięję, że nie sprawię problemu oraz, że zamówienie zostanie przyjęte:)

    Jeśli chodzi o jakieś zdjęcia, takowych nie mam, może być jakaś koibeta, lub dwie, uśmiechnięte, ale to już zostawiam do Twojej koncepcji.

    4. Ewentualny cytat: Myślałam nad nim, ale nadal nie mogę wymyśleć, dobrze jakby było coś ładnego o kobietach, gdybyś mogła pomyśleć, a jak mnie wpadnie coś, to napisze:)

    5. Inne uwagi: prosiłabym o zrobienie dodatkowo małego buttona:)

    7. Kontakt: kobiece.fanaberie@gmail.com

    Dziękuję bardzo mocno, droga Jill:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam wspomnieć, że z tej strony Katte:) Chyba wyczerpałaś limit przyjętych zamówień, będę polowała na kolejną turę najwyżej:)

      Usuń
    2. Szkoda, ze ze swojego konta nie pisałaś, bo teraz to rzeczywiście - nie mogę już więcej przyjąć : C

      Usuń
    3. To poczekam na kolejną turę, spokojnie:)

      Usuń
  32. Witam :) pokusiłam się o zamówienie, mam nadzieję, że jakoś za późno nie jest C:
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: www.zawierzyciel.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby tło było nieruchome, by przesuwało się po nim menu i pozostałe ramki, jeśli byłoby to możliwe to coś tego typu - www.naznaczony.ownlog.com (wiem, że inna platforma blogowa, ale może da się tu coś podobnego zrobić). Odcienie szarości, zieleni, może być granat (utrzymane w klimacie fanasy). Jeśli nie zaburzałoby to koncepcji to gdzieś w tle, niekoniecznie widoczne mogłoby się pojawić zdjęcie orła i kruka.

    4. Ewentualne zdjęcia:http://andreasrocha.deviantart.com/ (całym sercem polecam tę galerię, tylko bez motywów Sci-fi.)

    5. Ewentualny cytat: Kto z muzyką przychodzi, zła nie czyni - powiedzenie kertialskie

    6. Inne uwagi: Prosiłabym, by czcionka nie była zbyt jaskrawa, wpasowana tak, by nie męczyła oczu przy czytaniu :)

    7. Kontakt: e-mail - nomida3@gmail.com gg- 4560606

    Z góry dziękuję i życzę weny w tworzeniu szablonów C:

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://universe-chronicles.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon dwukolumnowy, z miejscem na karty/menu u góry, nad postami. Kolorystyka jasna, spokojna, nie rażąca w oczy, może być taka jasno-błękitna jaka obecnie widnieje na blogu, aczkolwiek zdam się na dobry gust szabloniarki. Zależy mi także, by pojawiły się galaktyczne motywy, np. przestrzeń kosmiczna w tle. By jednak szablon nie był zbyt "pusty", dobrze by było, gdyby pojawiło się na nim kilka postaci.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.bankoboev.ru/images/MTcxMDgw/Bankoboev.Ru_illium_mass_effect_2.jpg
    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2010/051/6/e/Mass_Effect_2_Citadel_by_droot1986.jpg
    http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/298/3/6/3692f74df93f81f83d7b67303b821689-d316xjp.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2010/151/c/a/ca4dd44ff1898ac2ab0a4c65a67429c2.jpg
    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2013/002/5/2/world_in_collision_by_qauz-d5q5pmq.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/365/8/3/peaceful_sunrise_by_qauz-d5pud5x.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2012/309/1/8/18b13cbd4bd5432319e6dfdbae1deb22-d1yn6h6.jpg
    http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2011/263/2/2/mass_effect_3___legion_by_patryk_garrett-d4afbzw.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/-qdLTLEjKzps/UD6JSF4znRI/AAAAAAAAAI4/2GT4hRoLRt8/s1600/Samara+1280+768.jpg
    http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Destiny-Playable-Races-Exo-570x320.jpg

    5. Ewentualny cytat (a właściwie napis na nagłówku): Universe Chronicles

    6. Inne uwagi: Button byłby mile widziany, o ile o takowy można prosić :)

    7. Kontakt: vardalia90@gmail.com, 24831127

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieje na to ze tym razem przyjmiesz zamówienie :)
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://guardiansangelsmile.blogspot.com/ - Dzisiaj ma pojawić się prolog.

    3. Koncepcja: Chciała bym coś podobnego do http://everything-little-things.blogspot.com/ wiem ze nie twój ale coś tego typu jeśli się oczywiście da , jesli nie to jak ty chcesz. Twoje szablony są niesamowite więc wierze ze zrobiła bys świetny. Blog z kolorem błękitnym lub zielonym coś aby pasowało po prostu do zdjęć na dole. kolumna/y albo jedna po prawej lub po obu stronach jak wolisz. Chciała bym aby na górze pojawiły się postacie jak Anna Sophia Robb i Niall Horran

    4. Ewentualne zdjęcia: http://images5.fanpop.com/image/photos/28000000/AnnaSophia-Robb-Photoshoot-annasophia-robb-28092490-500-333.jpg

    5. Ewentualny cytat:
    " No matter what I do ,I hope you'll always be my guardian angel"

    6. Inne uwagi: W miare możliwości prosiła bym aby czcionka była miła do czytania.

    7. Kontakt: emial- kasia.malinka@hotmail.com
    Mam nadzieje że wybierzesz to , bo strasznie podobają mi się twoje prace. Kiedyś pisałaś ze szukasz Jillowatości ale ty nigdy jej nie straciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo to zdjęcie.Wydaje mi się że bedzie lepsze.
      http://data.whicdn.com/images/59071391/large.png

      Usuń
  35. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mafloyfamily.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym coś mrocznego, Potterowskiego, związanego z ślizgonami i śmierciożercami. Powinni się tam pojawić Tom Felton i Alex Pettyfer- jako bracia. Może się też pojawić herb rodu Malfoy, Lucjusz, Narcyza, Bellatrix czy Severus, w ostateczności Ginny i Hermiona. Układ dowolny. Zostawiam wszystko w twoich rękach.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: gg: 36115001 / e-mail nie podaję, gdyż rzadko tam wchodzę.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://fantastyka-rzeczywistosci.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosiłabym o coś kolorowego, niezbyt jaskrawego. Opowiadanie będzie rozgrywało się w średniowieczu, więc jakiekolwiek zdjęcia zamków itp. będą zawsze mile widziane :)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://images.beautyworldnews.com/data/images/full/2435/lily-collins.jpg?w=600
    b) http://www.celebritygossip.com.br/wp-content/uploads/2012/03/lily-collins-1.jpg
    ~lub inne z Lily Collins

    5. Ewentualny cytat: "Nawet bez ciągłego życia na krawędzi życie nie jest bajką."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG (46980363)

    Pozdrawiam całą załogę Zaczarowanych!

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://przez-te-wszystkie-lata.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam konkretnego szablonu na myśli, więc zdam się na ciebie. Jedynie chcę żeby na szablonie znaleźli się: Remus Lupin (HP), Syriusz Black (HP), James Potter (HP), Daenerys (Gra o tron), a na pierwszym tle Daenerys i Syriusz

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Nigdy nie przestałam Cię kochać

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: Email- daeneryswhite@gmail.com GG nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://www.sekretna-strona.blogspot.com
    3. Koncepcja: Ogólnie to chciałabym zdać się na Twoją koncepcję bardziej niż na moją. Lubię jeżeli coś jest zrobione od serca, a nie według szablonu lub wytycznych. Kolorystyka ... hmmm... lubię granaty, róże, czerwienie, niebieski, żółty ... lubię wszystkie kolory, byle by tylko nie był za bardzo mroczy w stylu czarny+czarny+czarny :D Aha, zależy mi na tym, żeby łatwo się czytało opowiadanie na nim ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: www.viria13.deviantart.com <- stąd obrazki Lily i Jamesa, chyba, że masz jakiś inny pomysł ;)
    5. Ewentualny cytat: Jeżeli ktoś nie kocha cię tak jak­byś te­go chciał, nie oz­nacza to, że nie kocha cię on z całego ser­ca i po­nad siły.
    6. Inne uwagi: Uwielbiam Twoje szablony, są piękne <3 A nie wspomnę już o Twoim nowym opowiadaniu, w którym zakochałam się od pierwszych słów!
    7. Kontakt: GG: 1150089
    e-mail: aga.ta8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://everything-is-im-possible.blogspot.com

    3. Koncepcja: Jest to blog z opowiadaniem o aniołach. Kolumny i takie tam różne rzeczy zostawiam Tobie, oczywiście, jeśli przyjmiesz moje zgłoszenie, bo ja na tym nie znam się zbyt dobrze.
    Chciałabym, żeby całość była raczej w ciemnej kolorystyce, choć z jasnością też się pogodzę, jednak nie chciałabym żadnych jaskrawych kolorów. Z jasnych może być kremowy.
    Chciałabym aby całość była subtelna i nieprzesadzona.


    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://3.bp.blogspot.com/-EeDRRqlgWUM/UY6KAeJaATI/AAAAAAAAFCE/djHQwG1VjFk/s320/podglad.png (strasznie bym chciała, abyś wykorzystała zdjęcie z Twojego dodatku, bo jest niesamowicie piękne)
    a tak to w kwestii obrazków polegam na Tobie .

    5. Ewentualny cytat: " W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca " / jeśli gdzieś Ci on przypasuje to możesz go zamieścić, ale jeśli nie , to nic takiego się nie stanie

    6. Inne uwagi: Mówiłam już, jak piękne są Twoje szablony ? Zakochałam się w nich.

    7. Kontakt: impossible948@gmail.com / 8014545

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam chciałabym złożyć zamówienie na szablon:)

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: www.vanite92.blogspot.com

    3. Koncepcja:
    Interesuje mnie szablon w typie tego :http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon69-329639291?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=10

    Czyli podobny układ, kolor niebieski, bądź miętowy ;-)
    Cieszyłabym się gdyby była na nim jakaś dziewczyna z długimi włosami, w tle jakieś książki, kosmetyki. Ponieważ w większości blog jest o takiej tematyce;)


    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi:
    Zależy mi żeby napis na nagłówku wiązał się z nazwą mojego bloga;-)
    Może ale nie musi być gdzieś ,,wplątana" tematyka czyli włosowo - misz maszowy. I zależy mi żeby ,,strony" były do góry:)

    7. Kontakt: e-mail martyna47@o2.pl

    Mam nadzieję,że nie mam zbyt dużych wymagań.. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ile szablonów, ach i och :) Miłe życzenia z tym wywaleniem ze szkoły :D Kiedy przeczytałam od razu poprawiłaś mi humor :D Wracając do szablonów, bardzo spodobała mi się kolorystyka w 515 :) Nagłówek przecudowny, znów ta ala krew. No po prostu cudo. Z tą samą kolorystyką zakochałam się w szablonie 517 :) Jako iż to Harry Potter w ogóle jarałam się nim :) Strasznie spodobał mi się nagłówek, połączenie twarzy jest niesamowite :) A w nagłówku z szablony 520 urzekła mnie prostota a zarazem przepych :) Idealne! :) Pozdrawiam i weny życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  45. 1. Hasający Topielec!
    2. http://never-say-never-and-believe-in.blogspot.com/p/bohaterowie.html

    3.Chciałabym, aby szablon przypominał ten http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon514-370993657
    kolorystyka może być inna, ale rozmieszczenie kolumn czcionka dobrze by było gdyby były takie same. Dobrze by było gdyby w szablonie byli uwzględnieni główni bohaterowie:
    Veronica której serce złamał Harry i która po tym związała się z Justin'em oraz jaj przyjaciele Louis i Alice. Historia będzie opowiadała o zranionej, a później szczęśliwej miłości, więc jeśli masz jakiś pomysł to śmiało go dodaj :D

    4.Zdjęcia dowolne.

    5. Nagle w jednej sekundzie stał się człowiekiem mi obcym... na szczęście znalazł się ktoś, kto posklejał po nim moje serce...

    6.Button jest wklejony na dole strony (jeśli ma być gdzie indziej napisz). Zdaje sobie sprawę, że może podałam za mało szczegółów więc jeśli czegoś brakuje lub coś nie będzie się za bardzo zgrywało z zreszczą możesz to zmienić ;) zdaję się na twoją intuicję.

    7. GG 44612062

    OdpowiedzUsuń