g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.05.2013

[ 523-526] I need your love.

Witajcie, witajcie! Dawno już mnie tutaj nie było, a notatkę dodaję dosyć szybko z powodu mojego pośpiechu. Jest to mój jedyny post w maju, gdyż już w czwartek wyjeżdżam na prawie dwa tygodnie. W czerwcu zamierzam dodać zdecydowanie więcej szablonów znajdujących się w czeluściach mojego laptopa. A teraz do dzieła. :D







Póki co to by było na tyle. Wracam na początku czerwca i przyjmuję wtedy zdecydowanie więcej zamówień, ponieważ w lipcu czeka mnie tym razem 3 tygodniowy wyjazd. Życzę Wam udanego dnia i do napisania! :> Zamówień nie przyjmuję.

36 komentarzy:

  1. Ostatni zdecydowanie jest moim faworytem. Taki wesoły i jasny!
    A co to to jest na pierwszym szablonie po prawo za zdjęcie jakiejś dziewczyny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też ją widzę! :D

      Usuń
    2. Ja też się zastanawiam XD

      Usuń
    3. SKajpaaaaj :D Ostatni najlepszy, zdecydowanie.

      Usuń
    4. Aaaa! Przyjaciółka mnie zabije! :c

      Usuń
  2. Moimi faworytami są zdecydowanie pierwszy i ostatni.
    Ostatni taki kolorowy i delikatny, a pierwszy uwielbiam ze względu na Ginny i jej zdjęcia. No i bardzo smutną kolorystykę.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Najpiękniejszy drugi <3 Wspaniałe szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :3

      Usuń
  4. Szablon z Ginny podbił moje serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Mi też! :D A robiony był na szybko pod względem grafiki jak i układu.

      Usuń
  5. Pierwszy szablon spodobał mi się najbardziej :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej spodobał się 525 :) Jest śliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej się podoba szablon 525 *.* Cudowne kolory i fajne menu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://ksiazki-blair.blogspot.com
    3. Koncepcja: Prowadzę bloga o książkach i chciałabym, aby ten motyw znalazł się na szablonie. Chciałabym aby było jakoś magicznie, fantastycznie, aby oddawał gatunek książek, jakie lubię najbardziej czytać. Kolory mogą być ciemniejsze. Chcę aby cały szablon miał związek z magią i paranormalnym światem
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: In the world of books
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: Email- blairowax3@hotmail.com 9643537

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ta notka to zaledwie kilka zdań... :(

      Usuń
  9. Hej, chciałabym zamówić szablon :)

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://i-lost-my-dreams.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Kolorystyka żeby była dość mroczna. Szablon żeby był trój kolumnowy, no i mogłyby się znaleźć zdjęcia alkoholu.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://data.whicdn.com/images/46912618/tumblr_mdeq2pxhVz1qls0u6o1_r1_500_large.png
    http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_cms/38/3853591/original.jpg
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/78367910/Justin+Bieber+Believe+Photoshoot.png

    http://images5.fanpop.com/image/photos/30600000/justin-bieber-2012-photoshoot-justin-bieber-30636444-1800-2400.jpg
    http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2013/04/bieber-vogue/brian-austin-justin-bieber-covers-teen-vogue-may-2013-11.jpg

    5. Ewentualny cytat: "The most dan­ge­rous un­truths are truths mo­dera­tely dis­torted."

    6. Inne uwagi: Nie wiem jak wstawić button, więc wstawiłam Waszą szablonarnię, do linków :) Mam nadzieję że to nie problem.

    7. Kontakt: twitter - @ajembelieber

    Mam nadzieję że wykonasz moje zmówienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ta notka to zaledwie kilka zdań... :(

      Usuń
  10. W chwili gdy Jill do tej pory nie odpowiedziała na mój 3-komentarzowy komentarz, zaczynam wątpić w to, czy jest to potrzebne. :< Także ten, komentować ci? :(
    Nie no, żartuje. Acz poczułam się źle!
    So, no fakt faktem, że najczęściej tu nie bywasz, ale ważne, że jednak, także nie narzekam :D A zie konkretniej wyjeżdżasz, jeśli można spytać? ;> (Tak, 'zie'!, a nie 'gdzie :D) Zazdroszczę ci. Ja to bym chętnie wbiła w góry. Kocham góry ^^ Także ten, wesołego spoczynku czy czego tam, po cokolwiek tam jedziesz :D
    Łok, szablony.
    523 - Potter, wszęęędzie Potter! Nie to, żebym narzekała, ale fakt faktem, że jest go tu całkiem sporo (całkiem do potęgi 47534554). Acz że szablon dotyczy Ginny Weasley-Potter, to jestem cholernie pozytywnie zaskoczona! :D Fajny układ, taki niepozorny, bym rzekła nawet :D No bo ramka na tekst, jak to ja mawiam, ma takie fajne czarne boki, a kolumienka boczna jest jakby zupełnie oderwana, bynajmniej nie z kontekstu, ale jest spory kawałek oddalona od tej 'części głównej', co naprawdę ciekawie wygląda! No i jest dość ponuuurooo! <3 Achh, i jaki cytat ^^ Dumbledore'a <3
    524 - mmm, fantasy wyczuwam, choć do kompletnego fantasy brakuje mi... a raczej nie brakuje, a ta Pani nie pasuje,n bo ona to taka... zwyczajna taka... Acz klimacik bardzo fajny :D I bardzo podoba mi się to, w jaki sposób wykonałaś strony. I gdzie je walnęłaś - znowu tak na uboczu! I like it! ^^ ładny szablon, estetyczny, nieco tajemniczy nawet, bo w końcu zbyt wiele nie zdradza, co jak najbardziej się chwali, także brawo ^^
    525 - hm, dużo w tych szablonach pań, może aż za dużo, bo w sumie na każdym są obecne. O, wyczuwam sporo wygładzeń ;) Ale fajnie to wygląda, także spoko! Ty masz naprawdę fajny styl robienia szablonów, podoba mi się, bo nie jest nudno, mimo że nie ma tu zbyt dużo wariactw, a wręcz przeciwnie: jest zazwyczaj dość spokojnie. Ale to jest dobre, acz jestem ciekawa, co by się działo, gdybyś 'zaszalała' :D
    526 - I znowu Pani i, co gorsza - róż!! Jakby mi wiosny dookoła było mało :( Alergii nie mam, by jej nie lubić, po prostu za dużo w niej słońca i życia. Nie lubię słońca i rozkwitu życia (by nie powiedzieć, że nie lubię życia xD) I znowu strony w kosmosie :D Ale to jest dobre, nie zmieniaj tego :D naprawdę bardzo mi się podobaja twoje prace, acz faworyta nie znajdę z prostej przyczyny - to nie moja tematyka, so... ;)
    LUDZIE TO DEBILE! LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!LUDZIE TO DEBILE!
    Właśnie. Pierdzielę - notka była taka krótka! Napisałaś jasno i wyraźnie że wyjeżdżasz, napisałas jasno i wyraźmnie, że przjmujesz zamówienia... a nie, czekaj.... no właśnie nie napisałaś jasno i wyraźnie, że przyjmujesz zamówienia. W OGÓLE O TYM NIE NAPISAŁAŚ!!!
    Wiesz, jak mnie korci, by napisać tym #%&!$%*&, że są %^&#$@*&%!!! Tym, co zamówienia złożyły, oczywiście. ale nie chcę być niegrzeczna, wiesz, chcę się dostać do nieba :D
    także ten, czekam na wasze kolejne prace i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często nie bywam z racji nauki. To też w czerwcu dodam więcej prac jak i zamówień, ponieważ w lipcu znów się wybieram w podróż! :D A w tej chwili jadę nad morze do Mrzeżyna, ale szczerze powiedziawszy odechciało mi się tam jechać i sama nie wiem czemu. W następnej notce, po moim powrocie zamierzam dodać jakiś panów i może pary, mam również przygotowane szablony anime, aczkolwiek nie "wsadzone" w blogi. :)
      Och Meth, powinnaś wiedzieć, że i tak nie dostaniesz się do nieba. <3

      Usuń
    2. No wieeem... w piekle pewnie jest fajnie, bo będzie cała masa zespołów, ale z drugiej strony ile w tym piekle będzie księży i zakonnic... wohoho! :( a to Mrerrvfcyef nad morzem to gdzie to? Koło czego to?

      Usuń
    3. A nawet nie wiem koło czego to jest. Ważne, że na morzem, a w czerwcu może jeszcze na 3 dni w Tatry pojedziemy ♥ Oby. A Meth będziesz sobie ślęczyć i czekać na moje kolejne szablony, ot co! :D

      Usuń
    4. Ano będę, a mam wyjście?
      No ale bliżej Kołobrzegu, Szczecina, Gdańska?

      Usuń
  11. Śliczne szablony ^^
    Napiszę tylko tyle, gdyż nie mam talentu do pisania długaśnych komentarzy, a poza tym nie wiem co mogłabym jeszcze napisać innego, bo naprawdę są piękne ^^
    Hwaititng! Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże... Faktycznie... Trochę Cię nie było, ale co z tego, skoro wracasz z takimi cudownymi szablonami? :D
    525 jest zdecydowanie moim faworytem! :P Jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja nie mogę.. Te szablony są przepiekne. ;DD Wprost cudowne. :D Chciałabym mieć taki talent jak wy wszystkie :D Podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejo hej :D no to czas na mnie nieco pokomencić :)
    523 Bardzo podoba mi się ładnie skomponowana grafika, ale uważam, że jak środkowa kolumna jest zradiusowana, to boczna też powinna. Tworzy wtedy komplet. Jeśli chodzi o napis to te jasne słowa są mało czytelne. Poza tym fajny dwukolorowy pomysł :)
    524 Naprawdę piękne kolorki i ładnie skomponowana grafika. Niby banalny css, a jednak nie tak do końca. W końcu skąd strony wzięły się tak wysoko i oddzielnie po prawej!? Ha! O to jest pytanie :D Przyjemnie się bardzo na niego patrzy.
    525 Definitywnie moje kolorki, ale ta dziewczyna po lewo troszkę za bardzo przekręcona. Wygląda jakby miała się zaraz wywrócić :) Uwielbiam texturki, które wybrałaś. Mam do nich wielką słabość.
    526 Nie przepadam za różem, ale sądzę, że tu pasuje idealnie. Szablon jest prześlicznie delikatny i subtelny. Definitywnie mój faworyt :D
    To tyle jeśli chodzi o słów kilka :) Przepiękne prace. Serdecznie pozdrawiam i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeezu *u* Jak ja ci zazdroszczę talentu :c
    Wszystkie są świetne, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy, z Ginny. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach ten pośpiech :D Wszyscy się gdzieś śpieszą, a ja nadal siedzę na dupie i nie mogę się ruszyć. :D Tak jakoś ierwszy szablon najbardziej mi się spodobał. Jest przepiękny. Mimo iż naturalny skrywa w sobie coś co przyciąga do niego w sekundę wzrok. Po prostu czysta magia czyli Harry Potter :D Życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń