g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.05.2013

[527-532] Booma, booma yeee.


Po ponad miesiącu nieobecności dodaję coś, bo inaczej tego nazwać nie mogę. Wzięła mnie szewska pasja podczas ogarniania szablonów i kodów CSS, dlatego proszę, nie bijcie za to, że wszystkie z nich mają te same układy i style. Blogspot mnie nienawidzi.

 

Na północ od serca:
Szablon inspirowany pracą Jill, jeśli zamawiającej nie podpasuje, proszę o zgłoszenie.

Wolny:
Prosty, bo prosty, ale mnie się nawet podoba.

Wolny:
Supernatural... ;> 

Wolny:
Sama nie wiem, jakie było pierwsze założenie tego szablonu, ale efekt końcowy (gdyby nie te nieszczęsne układy) nawet mnie zadowala.
*na podglądzie jest po lewo biały pasek, w oryginale go nie ma.*

Wolny:




Wolny:

Z prywatnego bloga, ale można śmiało pobierać.


I to by było na tyle...
Zamawiające przepraszam, że nie oddaję zamówień: 
w pierwszym przypadku blog został usunięty,
a w drugim nie dostałam żadnego odezwu (albo nic do mnie nie doszło). 
Szablonów byłoby więcej, ale nie chciałam psuć tej notki, szczególnie ze względu na te nieszczęsne układy.
Tym razem zamówień nie przyjmuję. Jestem po pogrzebie, nie mam na to siły.
PS. muzyka dlatego, że śmieszy mnie ten teledysk. :}




34 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest pierwszy i ostatni szablon :)

    Rozumiem, wyrazy współczucia z powodu pogrzebu ;/ Niestety mnie też to za kilka dni czeka :(

    Podzrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam obejrzeć i nie skomentować. Leń, jak zawsze. Ale spojrzałam na szablon 530. Gdyby znaleźli się mądrzy ludzie przyznający Krakeny za najbardziej epickie szablony to byś go dostała.Ten szablon jest epicki, wspaniały, krakenowy i idealny. Aż mam ochotę cie trzepnąć macką za to "nawet mnie zadowala" O.O
    Dostajesz Krakena za szablon nr. 530. Nagroda zostanie dostarczona... Jakoś zostanie, na stówkę.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może od razu Nobla? ;>

      Usuń
    2. Ekhem. Niniejszym z wielką radością pragnę przekazać Ci, Insicere z Zaczarowanych szablonów, nagrodę imienia Kraken za epicki szablon nr 530.
      3.bp.blogspot.com/-DVKv9r7A3cg/UZpjlay2zII/AAAAAAAAAjc/9pF2XzS5N0g/s1600/Nagroda-im-Krakenain.gif
      Życzę jak najwięcecej takich perełek.
      Kraken

      Usuń
    3. Jesteś genialna, niesamowita, to zaszczyt! Dziękuję! :D

      Usuń
  3. ILE SUPERNATURAL! ASDFGGHL <3
    Jednak szablon drugi podoba mi się najbardziej! :D
    Po dzisiejszym dniu moja elokwencja leży i kwiczy, więc musisz mi wybaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. 527. Bardzo podobny do tego wykonanego jakiś czas temu przez Jill.
    528. Śliczne jasne kolorki.Prosty, ale sympatyczny.
    529. Jak dla mnie trochę za dużo naćkanych obrazków, ale lubię takie odcienie brązu :)
    530. Śliczne kolorki no i tematyka. Jak dla mnie świetny.
    531. Jakoś nie szczególnie mi pasuje, ale też nie najgorszy :p
    532. Słodka psiuńcia. Oczywiście szablonik bardzo mi się podoba. Lubię kółka :D

    Układ może i ten sam, ale każdy szablon wygląda nieco inaczej. Bardzo mi się podobają twoje prace :D Pozdrawiam i do następnego razu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy jest po prostu mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy szablon podbił moje serducho ♥ Podoba mi się pomysł, układ, kolorystyka- wszystko.
    Drugi- jkhgjfkhgdh *-* Drugi jest moim ulubieńcem. Kolory są dla mnie świetne oraz ten obraze/nagłówek wywołuje na mojej twarzy szeroki uśmiech :)
    Co do 3...to nie moje klimaty, ale również fantastyczny.
    Ah, 4,4. ... dziewczyno, oddaj talent.
    O 5 nie mam zdania (czyt. znowu fantastycznie) ale szablon 532 chyba zabiorę :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja osobiście jestem zła.
    Z jednej strony rozumiem z drugiej naprawdę czekałam na szablon i liczyłam na niego.
    Następnym razem nie warto robić nadziei jeżeli wie sie że nie da rady wykonać się szablonu.
    Wówczas wiedziałabym żeby zgłosić się gdzie indziej a nie tracić czasu na kolejki.
    To tylko marnowanie mojego i waszego czasu.
    Z góry przepraszam za te krytykę ale jestem rozczarowana bo naprawdę na Ciebie liczyłam i spodziewałam się innego podejścia.
    Zwłaszcza że jesteś naprawdę zdolną szabloniarka i podobają mi się Twoje pracę.
    Mogę tylko powiedzieć, że jestem rozczarowana.

    pozdrawiam serdecznie i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam Ci na gg, że nie jestem w stanie teraz wykonać tego szablonu, ponieważ jestem świeżo po pogrzebie. Wykonałam jedną wersję, którą mogłam Ci udostępnić i pytałam, ale nie odpowiedziałaś. :) Poza tym, to było zamówienie dodatkowe, spoza limitu, więc...

      Usuń
    2. No tak ale nie dostałam od Ciebie żadnej informacji więc rozumiesz że się uniosłam po za tym co mi pisałaś ze dwa tygodnie temu że Ciebie nie będzie.
      Wersja mi się nie podobala i już dawno to mówiłam.
      Wiadomości nie otrzymałam więc to zrozumiałe dlaczego się nie odzywałam.. a tym bardziej że było spoza limitu powinnaś powiadomić że nie wykonasz go.
      Nawet jeśli nie odpowiedziałam to mógłby być jakiś znak.
      Nic dziwnego że czuje się w tym momencie oszukana i właściwie to mam ku temu powód.

      Usuń
    3. Powiadomiłam Cię na gg, że nie jestem w stanie. A to, że informacja nie dotarła, to już niestety nie jest moją winą i nie jest ode mnie zależne. Poza tym, powinnaś też mnie zrozumieć. Nie wiem, czy będąc na moim miejscu, miałabyś ochotę wykonać jakąkolwiek pracę, nie mówiąc już o zamówieniu.

      Usuń
    4. oczywiście rozumiem i wcale się nie czepiam.
      Jedynie mam żal że straciłam miesiąc czasu na czekanie nie wiedząc o tym, gdyż wiadomość do mnie nie dotarła.
      No cóż pozostaje mi tylko pozdrowić i liczyć że innym razem gdzieś indziej się uda.

      Usuń
    5. Pod ostatnią notką nie ma żadnej informacji, że Ince przyjęła twoje zamówienie. Nie rozumiem, o co chodzi. Był edit w notce, gdzie została podana informacja, kogo zamówienia zostaną wykonane.

      Usuń
    6. Insicere napisała mi pod komentarzami że wykona dla mnie szablon i rozmawiałam z nią nawet na GG o tym.
      Stąd własnie całe oburzenie.
      Przepraszam że wywołuje burzę, ale nie chciałam robić zamieszania tylko to któraś z kolei szabloniarnia do której nie mogę sie dostać.

      Usuń
  8. Nie martw się, z tego, co mi wiadomo, nie tylko za tobą blogspot nie przepada. O rany, oby to nie była powtórka z onetem... ;/ Tak czy siak no czas najwyższy na dodanie notki, moja panno! Długo cię tu nie było, to niestety przyznać trzeba. No ale skoro nawet Avia twierdzi, że twoje szablony są genialne, to dlaczego ja miałabym inaczej? I dlaczego TY twierdzisz inaczej?!
    527 - ojej, jakiż on piękny! :O rany, ostatnio każdy inspirując się pracami Jill albo w ogóle szablon powstaje przy jej pomocy, jak w wypadku Rowi :D Ta... dość, że szefu, to jeszcze guru, nie? :D Ej, a tak zapytam... co tam jest napisane? W sensie jako notka. jakaś łacina i co to znaczy? ;> Bom ciekawa tego zjawiska. Ale dobra, wracając. Hm, w pierwszej chwili, jak zobaczyłam te dwie połówki gęby, to pomyślałam o Naomi (nie wiem, czy wiesz, o kim gadam, ale na pewno nie o Naomi Campbell), to jest o tej z Nie z Tego Świata, taka tam anielska menda. Ale nawet Hogwart tu dostrzegam! Hym hym hym... ogólnie kolorystyka jest boska, bo ponuro jak w listopadzie jest :3 Tęęsknie za listopadem :( Chociaż w sumie... wtedy będę pisała próbne matury... ale i tak tęsknię! Powiem tak: ten szablon jest absolutnie genialny, jestem nim zachwycona! Nie sądzę, by czegokolwiek mu brakowało. Jeśli masz do niego wątpliwości, to ja cię nie znam, idź sobie, a kysz!
    528 - ojeoejeojeojeoejeojeojeojeoejoejeojeojejjoeej!!! Czy to... kto to? na początku myślałam, że to Hermiona i Draco, ale na sweterku tego... blondyna(?) znaczek mi się nie zgadza. I w końcu nie wiem, kto to w sumie jest ;c Oświeć mnie, dobrze? tak czy siak te rysunki są taakie śmieszne :D W takim pozytywnym sensie oczywiście :D No i racja, jest prosty, ale bardzo dobrze to wygląda, więc nie dziwie się, że ci się podoba C:
    529 - SUPERNATURAL!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333 A więc wiesz, o jaką Naomi mi chodziło! :D Ach, ja rozpaczam, że muszę czekać na dziewiąty sezon do września. Ale cóż, mam wyjście? ;c JEZUS MARIA!!!!!!!!!!!! :O TEN SZABLON JEST DOSKONAŁY!!! Dużo z tych zdjęć mam na swoim kompie, ale kurde... jeszcze jaki cytat! No na szczęście Castuś jest tu wyjątkiem. Ale on już nie jest Aniołem ;/ Głupi skryba, pozbawił go łaski,a resztę aniołów wypierdzielił z Nieba. Nie jestem pewna czy wiesz, o czym ja takim bredzę, ale kit :D Ach, tyle tu takich uroczych rysunków, zdjęć, alalalallaaaa <333 Kocham cię, wiesz? <3
    530 - ja pierdzielę... ja już nie wiem, co ja mam powiedzieć. O, nie, już jednak wiem. JAK MOGŁAŚ NAZWAĆ TE SZABLONY 'COŚ'?!?!?!?! jak możesz wątpić, że są dobrze wykonane?!? Nie kumam ;c Doprowadzasz mnie do czarnej rozpaczy twoją postawą, ale przywołujesz do porządku, kiedy patrzę na te prace.
    Jest magia, jest mrok, jest... morderczyni! Nie morderca :D Bo ja tu Panów nie widzę ;) Ech, a tak mi dopiero teraz, z opóźnienie, przyszedł pomysł na notkę tematyczną, ale to już było ;/ Pierwsza była o facetach. A co z długowłosymi facetami? ;c Tludno c Mniejsza, bo ZNOWU odbiegam od tematu. Tak czy siak ten fiolet jest bardzo fajny, miły i w ogóle ^^ O tak, w tym szablonie jest moc!
    531 - ZNOWU SUPERNATURAL!!! Ech, jak ja cię kocham <3 Ej, a czy to zdjęcie po lewo nie znalazło się na poprzednim, hm/? ;> W sumie to ie zdjęcie, to rysunek. Tak czy siak fakt faktem, Castuś i Dean to najlepszy duecik ever. Nie mylić z parą. Niewinni zawsze są pierwszymi ofiarami... znam ten cytat... tylko skąd? Albo z takiego programiku na fonie, co mi generuje cytaty co 5 min, albo właśnie z Supernatural! Oświeć mnie, co? ;> Zastanawiam się, czy te gwiazdki były potrzebne, ale możliwe, że bez nich szablon wyglądałby pusto. Nie wiem i pewnie już się nie dowiem, zresztą, cóż to za różnica, skoro to i tak świetnie wygląda? w końcu to Dean Winchester i Castiel...Castiel... Jimmy Novak (bo ten to przynajmniej nazwisko ma :D) Także ten, kocham cię. Znowu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 532 - z prywatnego bloga? Ale że z jakiego prywatnego bloga? czy ja o czymś nie wiem czy ja sierota jestem? ;c Ciekawe... i znowu pioruny :D Tak czy sial fajnie wygląda ten wilk a zaraz pod nim człowieczek, a dalej jeszcze leżąca pani. A te włos tak rozlane wyglądają jakby one były tą ziemią,. bo kolor w sumie prawie taki sam, więc możliwe, że przypadkowo, ale uzyskałaś kolejny bardzo fajny efekt! :D I to, ze po boku jest czarno też jest dobre :D Jestem zdecydowanie za <3
      Och, przykro mi z powodu pogrzebu. I masz rację, nie przyjmuj, acz mam nadzieję, że to nie oznacza, że następną dodasz ZA 45645764 dni, co? Oki. kocham te twoje prace, ty też powinnaś być z nich zadowolona i dumna! No, jazda! Bądź zadowolona i dumna! :D Taak... to ten, ja czekam na Wasze kolejne notki i pozdrawiam! :D

      (YYYYYYYYH!!! No ale że mi miejsca na komentarz nie starczy w jednym okienku, to ja się w ogóle nie spodziewałam. Jestem w szoku! :O)

      Usuń
    2. Dziękuję za tak obszerny komentarz, powiem szczerze, że na niego niecierpliwie czekałam. Tak, pełno tu SUPERNATURAL, bo szablony z nimi wszystkimi robi mi się tak lekko... Co do drugiej pracy to jest hermiona i ktoś jeszcze, nie wiem kto. :D
      + notkę dodam w okolicach 30 maja, po urlopie. Czeka mnie format, a co za tym idzie; stracę wszystko. Póki co kombinuję pendrive'a. :)
      Ale u mnie burza!

      Usuń
  9. łeee, oddaj burzę ;c U mnie tylko kilka kropel spadło. O, jak miło, że czekałaś na ten komentarz, bo się zarumienię, weeeeź :D Hasha, nieźle, to ty sama nie wiesz, co to za ludek na TWOIM szablonie? :D Miło :D A formata wspłcxzuje, choć to moze i dobrze. są jeszcze płytki, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, bo te zdjęcia podesłała mi pewna dziewczyna. :))) A burza przeszła, a teraz idzie kolejna! :(

      Usuń
    2. U mnie też była. AAAACH! TO TOBIE JA JE WYSYŁAŁAM?! No, wiedziałam, że którejś z Was, ale wiesz, pamięć nie jest moją dobrą stroną :D Chyba że to nie był sarkazm, to ja ni wiem, komu je wysłałam :D

      Usuń
    3. To byłaś Ty?! Hahahaha. xD

      Usuń
  10. Ja jakby co to odpisałam. A co do szablonów to są świetne, fantastyczne, cudowne itp. itd. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablony są świetne!
    527 - najbardziej dostojny i świetna kolorystyka :D
    528 - chyba najskromniejszy i to mi się bardzo podoba. Prosty, ale zarazem ciekawy!
    529 - sporo zdjęć i każde pasuje do drugiego. Bardzo mi się podoba <3
    530 - również dużo zdjęć i super kolorystyka! Bardzo magiczna :* Jedyne, co podoba mi się mniej to brak polskich liter typu ą, ę itd., ale wiem, że nie w każdej czcionce da się je zrobić :)))
    531 - fajne jest to, że przeważa kolor brązowy, a mimo to, zdjęcie jest kolorowe :D No i cytat z Harrego Pottera, więc musi mi się podobać :D
    532 - świetny! ciekawe zdanie w opisie i fajne zdjęcia. Brązowe tło i te liliowe wykończenia świetnie ze sobą komponują!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. W 529 ten Płaszczyk/ Prochowczyk Castiela jest taki bardzo mało Beżowy, ale szablonik śliczny i bardzo klimatyczny. *u*

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: Hasajacy Topielec !
    2. Adres bloga: http://zycie-otoczone-magia.blogspot.com
    3. Koncepcja: na blog dwukolumnowy, zostawiam to tobie ;) Zeby kolorystycznie pasowalo.;)
    4. Ewentualne zdjęcia: http://oboik.ru/uploads/new/big/oboik.ru_16799.jpg , jesli jest mozliwosc to cos tak zrobic, ze ona siedzi na szachownicy, ale oczywiscie wiem, ze jestes czlowiekiem, wiec jesli nie wyjdzie, to nic nie szkodzi :) http://ekladata.com/wKFJLHqa1B_3WnV5eERWqNk9JeA.jpg
    5. Ewentualny cytat: Cale moje zycie jest magia!
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: GG lub e-mail! : kostek30@buziaczek.pl
    GG: 33141325
    Ostatnio sie zglaszalam, jednak blogspot z niewiadomych przyczyn, skasowal mi blog. -_-
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że nie przyjmuję zamówień. Tak trudno przeczytać?

      Usuń
  14. Boże, kocham szablony związane z Supernatural... szczególnie ten z Dean'em i Cristal'em ♥ Raz zobacyzłam przeróbkę fanów serialu i teraz shippuje to w serialu hahah, jeszcze raz... świetne szablony ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cristal... -.- chodziło mi o Castiela

      Usuń
  15. Szablony jak zwykle rewelacyjne, ale oddalając się od nich... Co ty słuchasz? :D Tak weszłam w link, pewnie jakaś subtelna piosenka a tu patrzę jakieś Bumba bumna jee :D 529 i 531 aaaa <3 Jak ja kocham szablon z Supernatural <3 Obydwa wyszły ci znakomicie, po prostu nie mogę od nich oczu oderwać :) I bardzo ale to bardzo spodobał mi się szablon z numerkiem 527. Te połączenie twarzy aż chce abym nie oderwała od tego oczu. *.* Pozdrawiam i weny życzę! :)

    OdpowiedzUsuń