g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.05.2013

[539-546] Ostatnia notka ;] Only magic can help your mind!

      Witajcie kochani! Dzisiejszy dzień jest wielce szczególny dla mnie i to w dwójnasób! Zgadnijcie o co chodzi? Po pierwsze i najważniejsze, właśnie dzisiaj kończy się mój piękny staż :) Ciekawe czy go przeszłam. Jak myślicie robaczki? Uda mi się dołączyć do zacnej Zaczarowanej rodzinki? :] Trzymajcie kciuki za mnie, a sędziów próbujcie przekupić ;p Jak to mówią 'Strzyżonego bogowie strzygą' czy jakoś tak.  Oby mnie się udało :) Po drugie dalej zapraszam was na Collegium Magicae, gdzie już niebawem pojawią się nowe konkursy z nagrodami książkowymi (kto brał udział może potwierdzić, że zawsze wysyłam) :D


      Jeśli chodzi zaś o dzisiejszą notkę to przedstawiam wam (niestety) dość krótką listę szablonów. Chciałam pobić rekord, ale jakoś mi to nie szło, więc niestety mało bo mało, ale kilka zacnych moich prac. Przed wami..... <tu rozbrzmiewają głośne fanfary i wiwaty> 25 majowa noteczka z moimi dziełami!

Na pierwszy ogień oczywiście pójdą zamówienia!

1. Leercy 
~ Pisałam do niej kilkukrotnie na podane GG i niestety nie otrzymałam żadnego odzewu, a ponieważ nie do końca rozumiałam zostawioną przez nią instrukcję, nie wykonałam szablonu. Może innym razem :)

~ Tu szablon powstał dość szybko i jak już wiem, przypadł do gustu zamawiającej :) Cieszę się :p

~ Oto ostatnie z trzech przyjętych przeze mnie zamówień. :)

Wolne Szablony!

~ Postanowiłam troszkę poczarować. Mamy niebieskie książki :D i jak dla mnie cud cytacik :) Oczywiście nie jest to szablon doskonały, ale eksperymenty ważna rzecz, no nie?

~ Kolejny magiczny szablonik dobry dla każdej wiedźmy :) Zaczarowane opowiadanie o szkole wiedźm? Praca jak znalazł i wciąż faza eksperymentów oraz porady kochanej Jill :*
~ Ostatnimi czasu w zakładce z wyszukiwaniem szablonów pojawiło się zapytanie o szablon z koniem. Zaczęłam przeglądać Zaczarowane zbiory i doszłam do wniosku, że takich prac jest raczej nie za wiele. Ja, jak to ja postanowiłam błąd naprawić i szybko coś podziałać. Voila! Oto koniki jak się patrzy ;p

~ Definitywnie ten szablon jest moim faworytem :) Nie wiem czy i wam się spodoba, ale ja się w nim zakochałam ;p Dziwne to to, bo zazwyczaj nie jestem tak dumna  ze swej pracy :] No i oczywiście Jill mnie pochwaliła ;p Jak już wspominałam EKSPERYMENTY dobra rzecz ;p
~ Jak już Yukiś zauważyła jest to dość prosty szablonik. Cóż nie każdy musi być skomplikowany, żeby  miał swój urok :) Mnie się podoba taki prosty, ale to chyba po prostu wina tych magicznych kolorków :p

ZAMÓWIENIE DODATKOWE


~ Ponieważ Leercy się nie odezwała, zgodziłam się wykonać zamówienie dodatkowe dla Wiktorii. Oto efekt. Wzięłam się za niego jak już wstawiłam większość notki, dlatego ma późniejszy numerek i nie jest z przodu. Miejsce chyba nie jest jednak tak istotne, a właścicielka już może się cieszyć swoją pracą :)

***

      To by było na tyle :) Oby moje prace spodobały się odwiedzającym wspaniałe Zaczarowane-Szablony! Dziś przyjmę zamówienia w ilości... trzech lub więcej :) W zależności od humoru lub wielkości kaca XD Jakie to będą...? Te które najbardziej przypadną mi do gustu :) Pozdrawiam kochanieńcy i do niebawem! (taką mam nadzieję, że mnie nie wyrzucą ;p)

EDIT (27.05.2013r.)
Wybrałam kilka zamówień, które postanowiłam wykonać :) Więcej NIE PRZYJMĘ! 
~Leercy - szablon z poprzedniej notki :)

54 komentarze:

  1. Kek, dziękuję, dziękuję, dziękuję. <3 Szablon, bardzo ale to bardzo mi się podoba ♥.♥ Eh, jaka szkoda, że dzisiaj nie za bardzo mam czas by go ściągnąć i zmienić.. ;/ Ale jutro się postaram!

    A co do reszty szablonów bardzo mi się podobają. 542 i 545 są ładne, naprawdę śliczne są. Oczywiście każda praca jest świetna (i tak ta dla mnie najładniejsza xP) i powinnam się o każdej rozpisać, ale nie potrafię tak >.<


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak doskonale wiesz, bardzo się cieszę z faktu, że zamówienie przypadło ci do gustu :) Miło mi radować zamawiających :D Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa :* Pozdrawiam

      Usuń
  2. O jej musiałam pomylić się w numerze, bo gg sprawdzałam wielokrotnie. Szczrze mogłaś napisać na maila, ale nie mam ci tego za złe. Postaram się następnym razem.

    Trzymam za ciebie kciuki
    ~Leercy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leercy nie ma problemu, napisz do mnie na gg, a wykonam dla ciebie szablon w niedzielę :) GG 8546568. Ponieważ przyjęłam zamówienie, a się mi znalazłaś, chętnie ustalę co i jak. Sprawdź sobie czy nie masz włączonej opcji, że od obcych nie dostajesz wiadomości.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Hasło: Hasający topielec!
    2.Adres bloga: http://c-redeyes.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Poprosiłabym o szablon, w którym byłoby trochę miejsca na tekst na stronie głównej (typu ramka info u mnie) i strony, które nie zajmowałyby większości miejsca (żadnych okrągłych, kręcących, czy z rozsuwającą się czcionką - czasami albo to źle wygląda, albo wszystko się przesuwa). Poprosiłabym też o wykorzystanie któregoś z tych poniższych obrazków, ale najwyżej jednego, bo każdy z nich to przedstawienia jednej postaci! Szablon głównie minimalistyczny, z jakimiś ciekawymi dodatkami (CSS te sprawy). W nagłówku może być jeszcze jakieś większe miasto aczkolwiek nie musi. Chciałabym też by pod tekstem notek lub ramek była taka tekstura jak w 544 (znaczy, w takim typie, a nie dokładnie ta sama, ale nawet jeżeli by była, to chyba by mi to nie przeszkadzało).
    4.Ewentualne zdjęcia:http://www.zerochan.net/683561
    http://www.zerochan.net/1161532
    http://www.zerochan.net/687188
    http://www.zerochan.net/468875
    http://www.zerochan.net/592896
    http://www.zerochan.net/592897#full
    http://www.zerochan.net/1393166#full
    http://www.zerochan.net/394977#full
    5.Ewentualny cytat: albo brak jakiegokolwiek, albo Whitte Rabbit, bo to jest tytuł opowiadania.
    6.Inne uwagi: kolorystyka dowolna, aby nie fiołkowy czy chamski róż. Taki pudrowy mógłby być ostatecznie.
    7.Kontakt: mrocznusss@vp.pl lub 43977242
    Oddam Ci hołd, jeżeli wykonasz dla mnie ten szablon, naprawdę. Wiem, że jest z mangowymi obrazkami, ale i taka jest tematyka bloga. Mam nadzieję, że ci to nie przeszkadza?
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało przyjęte i będzie przeze mnie wykonane :) Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam, Niah.

      Usuń
  5. Genialne szablony. Serio wszystkie mi się podobają. Najbardziej chyba numer 545. Taki tajemniczy i te kolory. Ciekawi mnie jak ty robisz ten efekt. Ogólnie to wszystkie twoje prace zapierają dech w piersiach.
    A z tą łapówką do do kogo? Bo nie mam pewności, czy tylko Jill podejmuje decyzje, czy wszyscy? Ale, tobie i tak niczego nie potrzeba. Robisz genialne szablony i zapewne zostaniesz chlubą Zaczarowanych Szablonów. Też bym chciał tak umieć robić swoje prace. @_@
    Trzymam kciuki ^^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Hasło : Hasający topielec!
    2. Adres bloga:http://fanfiction-the-hunger-games.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Prosiłabym o szablon tradycyjny , w którym główne zdjęcia były na górze , a reszta byłaby tłem ( czyli po prostu tak jak w szablonie 539). Zależy mi na tym , aby wykorzystane były zdjęcia Sam'a Claflin'a i Astrid Berges-Frisbey oraz aby cały szablon był jasny. Byłabym również wdzięczna, gdyby szablon opierał się na motywie morza, sieci rybackich.
    4.Ewentualne zdjęcia : http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTkzMDcwMDY2NV5BMl5BanBnXkFtZTcwMDA2ODgyNQ@@._V1._SX640_SY515_.jpg
    5.Ewentualny cytat : She crept up on me (bardzo zależy mi na tym cytacie)
    6.Inne uwagi : -
    Kontakt : asiakam12@wp.pl lub 5393974
    Będę naprawdę dozgonnie wdzięczna, jeśli ten szablon powstanie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam , Kosogłos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak mnie dawno ni było na Zaczarowanych. Cosik będzie z trzy miesiące, no, ale już wracam i się mnie nie pozbędziecie.
    Kocham Cię Rowindale za wszystkie szablony, a najbardziej ten o książkach i czarownicy. Wszytsko jest tak magiczne i piękne, że aż się łezka woku kręci. Moje klimaty! Wszystko co ma w sobie choć trochę magii, to moje klimaty i się nie dziwcie, że nie mogę od tego oczu oderwać. Naprawdę nie wiem gdzie spojrzeć, bo wszystko jest piękne. Mrau!
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! :D
    539 - Jak dla mnie śliczny. Być może postacie nie pasują mi do nieco rzeczywistego miecza (nie wiem czy ktoś będzie wiedział o co mi chodzi), ale to wyłącznie już moje patrzenie na świat. Ale tło - muszę przyznać - genialnie wykonane. Połączenie kolorów również bezbłędne. Ten jasny zdecydowanie dodaje życia pracy.
    540 - strasznie podoba mi się klimat! Ta nakręcana dziewczyna sprawiła, że aż jęknęłam z zachwytu - naprawdę. Zresztą kolory również odpowiednio stonowane, ale nie nudne. Brawa, brawa Rowindale!
    541 - powtórzę to co napisałam przy ostatniej notce: więcej szablonów książkowych proszę! *-* Zwłaszcza jeśli wszystkie mają być tak piękne jak te dotychczasowe twojego autorstwa! Niebieskim do końca mnie oczarowałaś, i nie chodzi tu tylko o to, że jest to mój ulubiony kolor ^^ (choć to oczywiście też ma wpływ na moją ocenę). Zdecydowanie jeden z moich faworytów tej notki! Z chęcią wykorzystam go, gdy tylko będzie ku temu sposobność. :D
    542 - magiczny! Zdecydowanie udało ci się nadać szablonowi odpowiedni charakter i klimat. A dodatkowo ten cytat... ach. Naprawdę chętnie go sobie skradnę na swojego bloga, gdy tylko poczuję, że czas na remont :D
    543 - Nie lubię koni (w czym być może jestem wyjątkiem), ale szablon jest interesujący. Trochę dezorientuje mnie ta jasność w centrum, ale oprócz tego - bardzo ładnie.
    544 - Układ faktycznie jest sporą nowością! Ale eksperymentowanie wspaniale ci wychodzi więc próbuj dalej, a ja z niecierpliwością czekam na efekty twej pracy! ^^ A wracając do szablonu - tygrysy to również świeży motyw, mnie automatycznie do głowy nasunęła się pewna pozycja książkowa.
    545 - O rany! Mój drugo faworyt z tej notki! Piękny w swej prostocie - zdecydowanie! I ten kolor! Szablon idealny jak na mój gust! Nie mam nic więcej w tej sprawie do dodania.
    546 - ładne połączenie obrazków, aczkolwiek mnie jakoś nie pasuje tam ten odcień niebieskiego - aczkolwiek może to tylko moje zdanie.

    Podsumowując notka bardzo udana, a ja z całą pewnością będę trzymać kciuki, abyś została w załodze! Co do CM to chętnie będę cię tam nawiedzać, bo niestety w ostatnich konkursach nie miałam czasu wziąć udział, ale teraz postaram się to zmienić. ^^ A nuż mi się uda.
    No, tyle by było ode mnie. Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ^^

    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://ta-inna-historia.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby na szablonie znalazła się Bellatrix i czarnowłosa dziewczyna. Ewentualnie gdzieś w tle możesz dodać małą czarnowłosą dziewczynkę (ale niekoniecznie :D). Kolorystyka: ciemność ^^
    4. Ewentualne zdjęcia: -
    5. Ewentualny cytat: Gromadzić w sobie miłość oznacza szczęście, gromadzić nienawiść to klęska.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt:
    email - orzeszek1216@gmail.com lub po prostu na blogu :>
    Z góry dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do wpisu:
      Gratulacje z okazji ukończenia stażu ^^ Na pewno dołączysz, o co ty się martwisz? ;D Z takim talentem...
      8 szablonów to mało? :o Znaczy wiesz, im więcej, tym lepiej, ale nie ma co narzekać xD
      539 - Cudowny *.* Osobiście nie postaci rysunkowych, ale to tylko moje osobiste odczucie :3 Całość wygląda świetnie <3 Genialnie dobrałaś kolory i stworzyłaś taki fajny klimacik ^^
      540 - Ta nakręcana dziewczyna wygląda tu niesamowicie <3 Śliczne kolory, takie dziewczęco-tajemnicze ^^
      541 - Zakochałam się w tym szablonie. Stanowczo najlepszy <3 Boże, ja nawet nie wiem, co napisać... Po prostu mnie oczarował, że słowa wykrztusić nie mogę <3 Nie jest to szablon doskonały?? Owszem, jest :3 Chętnie bym go sobie zabrała, ale niestety nie pasuje mi do tematyki bloga :c
      542 - Magia *w* Udało ci się stworzyć "to coś" :3 Po prostu cudo <3
      543 - Śliczny, ale bardziej od szablonu moją uwagę przykuło "Kto jest głodny? Ja jestem głodna!" xD Naprawdę śliczny :> Chociaż z twoich dzisiejszych szablonów podoba mi się chyba najmniej (co nie znaczy, że mi się nie podoba!)
      544 - Chyba drugi najlepszy szablon *u* Tak jak przy 541, nie wiem co napisać :O Kolory po prostu przyciągają <3
      545 - Prosty, ale niesamowity. Tajemniczy <3 Jeny, już sama nie wiem, który twój szablon jest najlepszy ♥ Kolory, jak sama powiedziałaś, magiczne *.*
      546 - Ładny, podoba mi się :> Świetne połączenie obrazków i kolorów ^^

      Notka świetna :> Nie martw się - chyba wszyscy są za tym, żebyś została ^^
      Trzymam kciuki i pozdrawiam,
      Bella ♥

      Usuń
    2. Twoje zamówienie zostało przyjęte i będzie wykonane :) Dziękuję bardzo za obszerny komentarz :)

      Usuń
    3. Bardzo, bardzo dziękuję! <3 Nawet nie wiesz, jak się cieszę ^^
      Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,
      Bella ♥

      Usuń
  10. Ja chce też zamówić T.T Twoje szablony są piękne po prostu już ostatnia notka mnie urzekła i widziałam ze było pełno zgłoszeń więc się poddałam może teraz się uda :D Lece wypełniać zgłoszenie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://the-awakening-of-dragons.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Bardzo mi zależy na tym, abyś to Ty wykonała ten szablon, gdyż wiem, że będziesz wiedziała, jak połączyć ze sobą elementy fantasy. Układ prawostronny, ale z wyraźnym środkiem (tj. żeby tekst był dosłownie na środku) W opowiadaniu pojawiają się łucznicy, magowie, wojownicy, smoki, elfy, krasnoludy więc można to podkreślić. Kolorystyka raczej ciemna, czarna, grafitowa, ale z czerwonymi wstawkami (ogień).
    4. Ewentualne zdjęcia: http://justanor.deviantart.com/art/She-ll-hunt-you-359097459, http://concept-art-house.deviantart.com/art/Geistflame-MTG-373230669, http://mcuptdator.deviantart.com/art/Guardian-372301375, i możesz dodać coś od siebie :)
    5. Ewentualny cytat: Brak, lub “Power changes everything till it is difficult to say who are the heroes and who the villains.” ale tak, żeby nie rzucał się zbytnio w oczy.
    6. Inne uwagi: Brak.
    7. Kontakt: wakingpasteldragons@gmail.com, GG: 12097464

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało wybrane i będzie wykonane. Serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
    2. To super! Dziękuję i ja również pozdrawiam. :>

      Usuń
  12. Przestań nie wyrzucą cie!
    Prace piękne podoba mi sie 540 bo ma ładna postać i jest taki żywy i 541 a ten bo wydaje mi sie tajemniczy xD sama nie wiem czemu
    Kaca? Masz urodziny xD? Sto lat < a jak nie to wtopa xD >
    ZAMÓWIENIE
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://mokuteki-no-mai.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Hmmm poprosze o stonowane kolory < nie czarny nie różowy xD > układ chciała bym hm ... nie potrzebuje bocznej kolumny wystarczy kolumna na tekst i jakiś pasek menu czy takiego rodzaju jak macie tu w szablonie boczne. Co do układu to wolała bym by obrazek nie wiem jak to fachowo nazwac xd ale o nagłówek był nieruchomy taki coś jak w twoim szablonie 509 albo 504 z poprzedniej notki bardzo mi sie podobaja te nagłówki swoją drogą :D o albo jak ten 503 jest niesamowity taki inny nigdu nie widziałam takiego xd >

    4. Ewentualne zdjęcia: http://minatonamizake.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/916727/files/blog_jp_5162636_8026839_sz_624787-657_large.jpg Z tym ze chciała bym by miała czarne włosy i zielone oczy tak jak w aktualnym moim szablonie bo po prostu tak wygląda moja postać : )
    Oraz na wizerunkach tych panów mi zależny bardo :D Sasuke : http://www.zerochan.net/1402566 Naruto : http://www.zerochan.net/1344990 http://www.zerochan.net/1269110 Takie przyk łady dla ciebie : )
    5. Ewentualny cytat: "Wola ognia nadal płonie i nie zgaśnie, póki mamy nadzieje..."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mainamikaze@gmail.com GG 38162370
    Uf... skończyłam xD ale się grzebałam xD No ale koniec dziękuje za wysiłek poświęcony czytaniu tego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało przyjęte i będzie wykonane. Mam nadzieję, że sprostam :p

      Usuń
    2. ciesze się niezmiernie! Dziękuje :D Czekam z niecierpliwością na efekty :D Na pewno dasz rade twoje prace są wspaniałe

      Usuń
  13. Szablon z książkami jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA STRZYŻONEGO BOGOWIE STRZYGĄ XD Dobre jesteście :D Najpierw Jill ze swoi 'borze liściasty!', teraz ty :D Nieźle, moje słownictwo bardzo się przy was wzbogaci, coś tak czuję :D A tak poważnie, to ja tam jestem spokojna o twój los tutaj. Na pewno długo tu nie posiedzisz.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    No, koniec czarnego humoru :D A tak poważnie razy dwa, to na pewno zostaniesz i naprawdę jestem o ciebie spokojna! To niemożliwe, byś się nie dostała, a poza tym sama mówisz: przekupisz ich! Tylko czym? Nie kasą, ale żarciem! Przez żołądek do serca (to jest prawdziwe przysłowie!, nie tak jak te wasze). Więc tym bardziej bądź spokojna! :D
    Ach, Twój przeklęty blog :( Miałam go czytać i co? I... no, delikatnie mówiąc nico. Ale nadrobię to, przyrzekam! A i mnie tym konkursem zainteresowałaś, nie powiem... ja tam teraz mam swoją jedyną najukochańszą książeczkę i z rączek jej nie wypuszczam, tak bardzo ją kocham <3
    Łeeeee, jak to jest mało, to bardzo mnie to cieszy! :D A tak z ciekawości zapytam, bo nie wiem: ile wynosi rekord? ;> Skoro chciałaś go pobić, to pewnie wiesz ;) Chyba że nie... to byłoby dziwne... xD
    Doobra przejdźmy do ulubionej części mojej i twojej, jak się domyślam, a mianowicie do szablonów!
    539 - O właśnie! ponoć następna notka tematyczna będzie poświęcona mandze. Dobrze, bo ostatnio ilość szablonów o tej tematyce zmalała. Ale ty ratujesz honor i coś tu widzę! Hm, ale powiem ci, że ta twoja manga to bardzo ciekawa jest! Po prostu równie dobrze do takiego szablonu mogłabyś trzepnąć normalnych ludziów i wyglądałoby to równie dobrze! A to duży pozytyw ^^ W sumie szablon tajemniczy, pełen różnych fajnych obrazków. Taki bogaty jest ten szablon, nie ma pustej przestrzeni. Lubię takie szablony, chyba nawet bardziej od takich, które oszczędzają środków. Bo nigdy się nie nudzą, patrzysz na nie i patrzysz i wciąż dopatrujesz się czegoś nowego! Na przykład mi się wydaje, że to coś po lewej, co klęczy, to Pan z długimi włosami :3 I ma zwierzątko latające na kolanach :3
    540 - i znowu elementy mangi! :D Hm, sama nie wiem, co powiedzieć. Jest naprawdę świetny! Hm, taki... elegancki, ładnie pookładany, wręcz bym rzekła! Widzisz, co ja za bzdury wygaduję! To dlatego, że brak mi na niego słów, co jest dziwne, bo przecież urodziłam się we wtorek i jestem cholernie wygadana,m co zresztą chyba zdążyłyście już zauważy, co? xD Jest super!
    541 - O tak, eksperymentuj i to jak najwięcej! Stanie w miejscu, brak kreatywności, zabija talent i wyobraźnię. EJ! JA GO JUŻ WIDZIAŁAM!!! Tylko gdzie...? Ty mi go nie wysłałaś czasem czy co...? Bo nie wiem ;c Ale widzę, że bardzo dużo bawiłaś się wygładzeniami. Wygląda to trochę jak obraz malowany farbami, na który ktoś wylał wodę :D Jest super, eksperymenty, jak widać, służą ci jak najbardziej! :D
    542 - wiedźmy, powiadasz? Już mi się podoba :3 Ej, to jest genialne!!! :O <3 Tylko nie wiem, czy nie ładniej by to wyglądało, gdyby ramki nie były tak wyraźnie odgrodzone, a wręcz przeciwnie: by ich krańce zlewały się z tłem, hm, ok, znów przykład z farbami: gdyby krawędzie ramki zostały namalowane farbami, która się rozmyła na zewnętrza stronę. Mam nadzieję, że wiesz, o czym bredzę :D Choć do stron nie mam zastrzeżeń, te mogłoby zostać tak jak są. A i kolorek pasuje, tylko ten tekst, talk jak mówię. A tak to cudo *__* Chyba mam faworyta, choć to na szczęście jeszcze nie koniec notki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 543 - o, konie to bardzo dobry pomysł! Że też na to nie wpadłam, że mało ich tutaj jest, a to rzeczywiście prawda! :O O, strony na górze, jak ja to lubię :3 Ale jak tak weszłam, to pierwsza myśl, jaka mi się nasunęła, to: 'łoo, jak dużo koni'. Nie za dużo ich tam przypadkiem? ;> Usunęłabym tą w środku, co się do gęby konia przytula xD I znowu dostrzegam potężne wygładzanie :P Ale to jest fajne, więc rób tak dalej :d I zdecydowanie wykonuj więcej szablonów w takim układzie jak ten tutaj, bo jest genialny!
      544 - o, a ten szablon już widziałam! Bo mi się ta wyjątkowa kolorystyka kojarzy - pamiętam, że zapytałam czemu połączyłaś taki żółtawy z fioletowym a ty odpowiedziałaś, że to efekt zamierzony, więc okeeej :D I znowu te wygładzenia! Oj Rowi, Rowi... xD Ale to, że ten szablon jest twoim faworytem jest jak najbardziej uzasadnione, więc brawo! :D
      545 - o, nareszcie jakieś dobre fantasy! ^^ I rzeczywiście, ten szablon jest taki prosty, ale to własne cieszy oko! Racja, czasem po prostu tak trzeba i tobie bardzo ładnie to wyszło C: Ogólnie szablon jest ponury i przede wszystkim magiczny, co tak bardzo kocham. No i ta kolorystyka - do czerni najlepiej pasuje oczywiście biel, czerwień, taka zimna ciemna zieleń i mniej, ale jednak fiolet. Także kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu ^^ No i jeszcze raz brawo za szablonik i za jego prosty układ :D
      456 - o! przypomina mi się, jak Jill zrobiła szablon dla mojej szkółki :D Rzadko tu się zdarzają tego typu zamówienia, nie? A powiem ci aż, że szkoda! A ten szablonik ładny, acz powiem ci, ze te zdjęća ludzików nieco się ze sobą zlewają: nie widać, gdzie kończy się jedno zdjęcie a gdzie zaczyna drugie. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Ale ogólnie jest bardzo fajnie ^^
      Zaraz zaraz zaraz... ilość zamówień zależna jest od... WIELKOŚCI KACA?! Możesz nam to wyjaśnić? :D Bo powiem ci szczerze, że bardzo mnie to zainteresowało :D No dobrze, dobrze... a więc czekam na kolejną notkę (również z Twojej strony, a jestem pewna, że szybko nadejdzie :D) i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Jak zwykle doskonale wiesz, dziękuję za komcia, choć jest krótszy niż najdłuższy od ciebie :p No ale może jakoś to przeżyję, że się opuszczasz ;p Rekord to około 20 XD Tak mi się zdaje, a raczej taki mam plan ;p A co z niego wyjdzie, to się okaże. Na razie mam wstręt do komputera bo jestem chora :(
      Co zaś tyczy się mojego blogaska, to jest nawet dział ze streszczeniem :p
      Wiesz jak widać było ;p (albo i nie) miałam urodzinki i jakoś tak obawiałam się strasznej zmory zwanej kacem :p Takie życie.
      Na sam koniec podziękuję ci za wiarę we mnie :P Cieszę się, że ta pewność aż od ciebie tryskała :D

      Usuń
    3. ooo, to wszystkiego naj :D Ha! Krótszy? Przepraszam, przypominam, że ja miałam u ciebie nie komentować! Ok, to jak pobijesz rekord, to dostaniesz ode mnie komentarz na cztery strony worda, ok? :D

      Usuń
    4. Trzymam cię za słowo :D:D:D :*

      Usuń
  15. Dlaczego nie można wchodzić na galerię? Klikam i klikam i wyskakuje info, że to tylko dla zaproszonych czytelników ;( Chyba, że coś przeoczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, cudowne robisz te szablony. I z notki na notkę są o wiele lepsze. Widać, że dużo się uczyć. Każdy w nich zawiera w sobie jakąś magię, coś takiego unikatowego. Najbardziej mi się podoba ten z książkami i z tygrysami, wiec chyba się na któryś skuszę i wrzucę na bloga prywatnego :)
    Ja tu gadu gadu, ale napiszę zamówienie, bo być może akurat wybierzesz moje! :D
    1. Hasający topielec :)
    2. www.pisane-ogniem.blogspot.com
    3. Koncpecja: zalezy mi, żeby był napis "Pisane Ogniem". Smoki, stare księgi, elementy fantastyczne jak najbardziej mogą być. Kolorystyka jest mi w sumie też obojętna, jak dla mnie najważniejsze, żeby się komponowała z obrazkami.
    4. Zdjęć brak z tego względu, że zostawiam Ci otwarte pole, możesz wybierać co chcesz. A widac, że chyba lubisz tworzyć magiczne szablony, dlatego myślę, że lepiej sama to dopasujesz.
    5. Zależy mi, aby był napis "Pisane Ogniem"
    6. Inne uwagi: byłoby super, gdyby strony były poziomo :)
    7. Kontakt: www.pisane-ogniem.blogspot.com gg: 121027 e-mail izabela.duzala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało przyjęte i będzie wykonane :) Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  17. 1.Hasło : Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://forenovel.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Zależy mi na menu pod nagłówkiem i tym pasku z prawej strony (tak jak jest teraz na moim blogu). Oprócz tego chciałabym, żeby w tle znalazły się jakieś obrazki związane z książkami i fantastyką. No i motyw kosmosu. Chciałabym też, żeby notki wyświetlane były na jednolitym tle. Kolor to odcienie fioletu lub niebieskiego. Co do całej reszty, to zdaję się na ciebie. :)
    4. Zdaję się na ciebie.
    5.Ewentualny cytat : ,,kto czyta książki żyje podwójnie''
    6.Inne uwagi : -
    Kontakt : tysiak26@buziaczek.pl, gg: 7899148

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że wybierzesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo widzę tu świetne szablony :) Szczerze podobają mi się wszystkie ( pierwsze trochę mniej od pozostałych, ale też spoko) ;D
    Oj nieraz sama próbowałam robić szablony, ale nic mi nie wychodziło. Dlatego własnie, poprosiłam na waszej szablonarni (oczywiście jestem zadowolona ). Do czego zmieszam ? No więc szacunek dla całej załogi ;) :P

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam problem z szablonem 544. Otóż nie pojawia mi się nic w lewej kolumnie :( gg 121027

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Hasło - Hasający Topielec
    2. Adres bloga - http://change-your-life-1d.blogspot.com/
    3. Koncepcja - Układ kolumnowy.
    4. Zdjęcia - Główną bohaterką jest Victoria Justice, więc jej zdjęcie w sukience. Następnie zdjęcie Emmy Watson i Emily Didonato oraz całego One Direction. Na drugim planie Londyn i koniecznie żółe taksówki i czerwona budka telefoniczna. ( ale zdaję się na Ciebie. )
    5. Ewentualny cytat - " Change your life and Take it all.
    We’re gonna stick together, know we’ll get through it all.
    You’ve gotta use it to become what you’ve always known. " ( trochę dużo, ale możesz skrócić )
    6. Szablon w jasnych kolorach. Coś w stylu tego - http://freyamavor.deviantart.com/art/533-373195595?ga_submit_new=10%253A1369253738
    7. tori.justice@onet.pl

    Z góry dziękuję :) Mam nadzieję, że wybierzesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło: Hasający Topielec
    Adres Bloga: http://my-history-of-anubis.blogspot.com/
    Koncepcja: W dość ciemnych ciemnych kolorach. Granat, Bordowy te sprawy. Kolumny po obu stronach.
    Zdjęcia: Najważniejszą postacią jest Burkely Duffield więc jakieś jego zdjęcie/a. I to wszystko. To znaczy ... Nie mam zbytniej wizji na ten szablon.
    Ewentualny cytat: "We must be together" - ale to nie jest konieczne.
    Kontakt: mail- tda.forever@interia.pl GG- 40361032

    Z góry Wielkie Dzięki *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. 544 - czy ja Ci na dA nie wysyłałam do niego serdueszk? chyba do wszystkich :c No to co ja mam komentować?! Muszę przestać wchodzić na Twojego dA, kiedy coś tam opublikujesz, bo wtedy nie mam co wchodzić na ZS i oglądać szablony, bo sorry, wszystko widziałam i skomentowałam :c to jest nie fair! No, ale czy ktoś kiedyś zabronił komentować dwa razy? Chyba nie (tzn, jest, że nie wchodzi się do tej samej rzeki dwa razy, ale chyba to nie ten sam sens). No, ale jeżeli TY nie przejdziesz stażu, to ja idę nakopać Jill do tej jej pustej głupiny, chociaż wątpie, żeby zrobiła takie głupstwo i Cię nie puściła, to Jill (Avia, to samo tyczy się Ciebie!!!) Strasznie się śmieję, bo kiedyś nakrzyczałam na coś na Jill, a ona stwierdziła, że weźmie moją opinię przy podsumowaniu stażu, więc cha cha, przejdziesz ;) Już ja tego dopilnuje! Dobra, przejdźmy do szablonów, bo zachowuje się jak małe dziecko, które chce lizaka, o.
    5 3 9 : Kurde, ten śliczny wilczek w lewym rogu! *.* Strasznieeeeeee mi się podoba, kurde no! Ogółem, tak mi się wydaje, że trochę jest w nim nawalone. ;/ CHociaż i tak jest ładnie, bo te bajkowe postacie i kruki i wilk idealnie pasują do tej ślicznej kolorystyki :) Ale css jest zwykły, i strasznie mi z tego pwoodu smutno, bo ja bym to ustawiła nieco inaczej.
    5 4 0: i znowu mamy bajkowe postacie, czyżby to Anime? Mhm, pewnie mam rację, Kurde, byłabym głupia, gdybym powiedziała, że jest genialny, BO NIE JEST i tu Cię zaskoczę. Grafika jest ładna, css też, ale coś mi w nim nie pasuje i w ogóle nie wiem co :c Chociaż powiem szczerze, że ta nakręcana laleczka w rogu...
    5 4 1 : zagięłaś mnie :c niby nic, jak powiedziałaś, cudo nie jest, ale ma w sobie coś takiego, że dech w piersiach zapiera i cholera, niech mi ktoś powie, że nie ma w sobie tej cviutki intrygi. Zwłasza te książki, och! *_* Czytasz książki? Ja osobiście uwielbiam, mogę godzinami pochłaniać kolejne stronice "Kwiatów na poddaszu", o!
    5 4 2:o boże, nie wypowiem się na ten temat, mój słownik jest strasznie ograniczony *.* TO JEST CUDOWNE, omfg, omfg!!! Kurde, czemu ja nie umiem robić takich rzeczy?! To jest straszne, powinnaś się podzielić talentem! Tak jak kiedyś na dA pisałam, chi chi. (CZEMU JA NIE SKOMENTOWAŁĄM TEGO SZABLONU? *o*)
    5 4 3: cha, widać, że nad nim pracowałaś! jest cudowny, kurde. Idealnie pasuje do Twojego talentu i cholera, chciałąbym go na bloga. :c Podobny jest do tego co mamy teraz na ZS, ale jak tak się przypatrzyć, to mam wrażenie, że ten układ już kiedyś widziałam, chyba hm... W Twoich szablonach, haha :D
    5 4 4: Pozwól, że zacytuję swój komentarz z dA "O BOŻE CHRYSTE CUDOWNY TO JEST PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘEEEKNE! :O" i serduszka, cha cha. To jest serio chryste panie, cudowne, w życiu nie widziałam tak idealnego szablonu, pod każdym calem? Straszliwie mi się podoba, kurdekurdekurde! Mogłabym sie na niego godzinami japić, bo cha cha, wydrukuje i powieszę na ścianie :D
    5 4 5 + 5 4 6: trzy razy nie, dziękujemy. :c

    xoxo:*

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Hasło: hasający topielec

    2. Adres bloga: http://pomaranczowe-checi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: białe tło poza blogiem, to na post jasna pomarańcz, ewentualnie też białe tło, ale ramki pomarańczowe, myślę, że kolumna po prawej stronie (ale tu zaznaczam że przy ewentualnym wyborze mojego zamówienia Autorka może sama wybrać układ na zasadzie "jak Ci wygodnie"). Optymistycznie ma być! I żeby pod nagłówkiem był ten taki pasek ze stronami (aczkolwiek nie wiem, czy to od Ciebie zależy, czy od układu blogspota; nie ogarniam go jeszcze)

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam dokładnych adresów, ale inspiracją do zdjęć niech będą pomarańcze (albo jedna pomarańcza) i jakieś szklanki z koktajlami, albo po prostu ćwicząca kobitka, chciałabym też metr krawiecki, jakos tak nad tym paskiem ze stronami ;). Ten tu wpis to raczej ma się do koncepcji więc już kończę.

    5. Ewentualny cytat: Pomarańczowa chęć zmiany na lepsze! (lub coś w tym stylu)

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mail: pomarancza94@gmail.com

    Szczerze powiedziawszy to mam nadzieję, że mnie wybierzesz :) wprawdzie nowy blog to jest, ale będzie prowadzony z energią i chciałabym mieć szablon, który dostarczałby mi tej samej energii :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jest to tylko PRZYKŁADOWE, jeżeli miałabyś ewentualnie inną koncepcję na wygląd itd, to jestem otwarta na wszelkie możliwe inne propozycje od Ciebie ;) oczywiście jeżeli mnie wybierzesz ;)

      Usuń
  24. Dziękuję Ci bardzo za wykonanie dla mnie szablonu :) Jest niesamowity! Zresztą pisałam Ci już, jak bardzo mi się podoba :) Cały zespół też jest zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej , piszę w sprawie szablonu. nie wiem jak to napisać. . . poprostu chciałabym żebyś zrobiła mi szablon. chodzi mi o to żeby był podobny do szablonu numeeer.... 523 albo... 519 ( wszystkie te techniczne rzeczy wziąść z 519 ) czyli że te posty dodawane po tej stronie i wgl nie znam się na tym i nie umiem tego określać. byłabym wdzięczna gdybyś zrobiła mi ten szablon. wiem że jest kolejka . mogę poczekać. ale zalezało by mi żebym go do stała w przeciągu dwóch- trzech tygodni. Tematyka: nowe pokolenie hogwartu. ( czyli dzieci harrego i ginny , rona i hermiony , dziecko draco i tak dalej ps. nie chce zmyślanych parringów) napis może być: Hogwart - Nowe pokolenie | lub | Nowe pokolenie Hogwartu. :)

    za błedy przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. why nie czytasz regulaminu..? O.o

      Usuń
    2. A dziewczyny się tak napracowały z tym Regulaminem i połowa potem nie czyta. :( :/

      Usuń
  26. No, no, no! Nie oceniłam jeszcze szablonów! Głupia ja XD

    539-Śliczne połączenie kolorków. Nagłówek jest... SUPER. Cytat urzekł mnie niesamowicie. Co do układu uwielbiam menu w takim jakby pasku :) Oczywiście jest jednym z moich faworytów.

    540-Kolorki i styl oczywiście śliczne :) Układ nie należy do moich ulubionych, ale jest ok. Nagłówek ma śliczną grafikę i mega wykonanie. Podziwiam cię i zazdroszczę ci jednocześnie ^_~

    541-Niebieski i książki... Czytasz mi w myślach! Idealne połączenie. Układ jest podobny jak w 540, jak wcześniej pisała nie jest to mój ulubiony :/ Ale za książki i niebieski trafia na listę faworytów :)

    542-Wiedźmy... To nie mój ulubiony temat, ale szablon bardzo mi się podoba. Układ prosty... Wracamy do korzeni :) Lubię prosty układ no i te kolory, oraz nagłówek <3 Cytat zacny milordzie :D

    543-Konisie, konisie, konisie!!! Aaa!!! Sweet <3 Śliczny układ i nagłowek... Tak to mój nr 1 :)

    544-Otym układzie już wspominałam... No ale kolorki zacne... Tak zacne... Bardzo dobry szablon, bardzo dobry :)

    546-Znowu prosty układ, no i menu w ''pasku'' <3 To coś w odcieniach turkusu i błękitu co nie? To takrze mój którośrzędny faworyt :)

    547-Zespoły ludowe do mnie nie przemawiają :/ Ale szablon ma śliczne dopracowane wykonanie :) Niebieski znowu mówi ''Akuku'' XD

    Podsumowując szablony MEGAŚNE

    Myślę, że za niedługo pojawią się nowe arcydzieła ^_~
    ~Leercy

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Hasający topielec! (wymyślne :})

    2. Adres bloga:http://wergata.blogspot.com/

    3. Koncepcja: handmade(biżuteria i decoupage)w różnych stylach m.in. modeliny termo utwardzalnej, koralików szklanych itd, decoupage głównie na szkatułkach, kolorystyka szablonu pudrowa, jasna

    4. Ewentualne zdjęcia:nie ograniczam

    5. Ewentualny cytat:"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe." — Albert Einstein

    6. Inne uwagi: plany dla tego bloga są duże, a zważywszy na samozaparcie dwójki właścicielek nie zaniknie on zbyt szybko w eterze, materiał jest przygotowywany skrupulatnie, chcemy aby zacząć publikację swoich prac już przy nowym szablonie, aby nie zniechęcić ludzi teraźniejszym (szablonem).

    7. Kontakt: wergata@gmail.com gg:6661451
    Zależy nam bardzo na uzyskanie szablonu. Wasz banner zawsze będzie znajdował w najbardziej widocznym miejscu. Bardzo nam zależy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szalbon 544 jest MEGA ♥♥♥
    Naprawde jestm na TAK ! Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  29. Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga:
    Koncepcja: tak żeby na pierwszym planie po lewej bardziej było zdjęcie( link do zdjęcia - http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=3qaCjFk9Z3BjZM&tbnid=8KaNx9F-PlyTQM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fmedia.photobucket.com%2Fuser%2FLydiaDianne%2Fmedia%2Fanime%2FSailor%2520Moon%2FMoon%2520and%2520Mask%2FMamoru%2520and%2520Usagi%2FMamoruUsagi34.jpg.html%3Ffilters%255Bterm%255D%3Dusagi%2520and%26filters%255Bprimary%255D%3Dimages%26filters%255Bsecondary%255D%3Dvideos%26sort%3D1%26o%3D31&ei=f9ykUYqEG5Ka0AXk4ICoAg&bvm=bv.47008514,d.bGE&psig=AFQjCNGLhqpupB9A-NjCfWilz0yi0XkmvQ&ust=1369845230486437)Tło posta białe, karty białe, tytuł posta, kolumna po prawej stronie,
    Cytat: "Usagi and Mamoru Love"
    Kontakt: madii.tsukino@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres bloga: http://usagi-and-mamoru-ff.blogspot.com/

      Usuń
    2. zły adres podałam: http://usagi-and-mamoru-love-ff.blogspot.com/
      Bloga zamawiam dla przyjaciółki.

      Usuń
  30. 1.kapsel123
    2.http://akatsukinakama.blogspot.com/
    3. Chciałabym żeby sprawiał wrażenie trochę tajemniczego jeśli wiesz o co mi chodzi ;)
    4.http://images2.fanpop.com/images/forum/33000/33903_1242789811234_full.jpg

    http://www.iphonestheme.com/uploads/130216/1-13021619331M44.png


    Opis jak ma to wygladać w punkcie 6.
    http://pamietnik-deidary-zycie-w-akatsuki.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1161032/files/blog_fr_4571854_6849392_sz_sasori_deidara.jpg

    5. ,,Istnieje druga ja, która kocha przelewać krew ''
    6. Co do obrazków. Chcę aby te dwie dziewczyny były jakby odbiciem lustrzanym Czerwona z lewej a niebieska z prawej a między nimi chłopcy z obrazka :3
    Prosiłabym aby też miały trochę kolory u dołu pastelowe.

    7. miku.chan607@gmail.com
    Proszę z resztą zdaje się na was :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń