g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.05.2013

[547-557] Notka tematyczna - Anime&Manga

Po raz drugi prezentujemy Wam notkę tematyczną, Tym razem padło na szablony związane z mangą i anime. Prawie każda szabloniarka przygotowała dla Was po dwa szablony...
...zanim jednak na nie zerkniecie, chciałabym powiedzieć kilka słów o Rowindale. Jak większość z Was zauważyła, trzy dni temu zakończył się staż tej wspaniałej szabloniarki. Szczerze mówiąc nie mogłabym sobie wyobrazić lepszego miesiąca. Rowi pomagała nam praktycznie we wszystkim. Była miła, uczynna i teraz już nie wyobrażam sobie Zaczarowanych bez niej. Rowindale zostaje na stałe przyjęta do załogi!

Szablony od Jill


[Podgląd/Pobierz]

Szablony od Avii
pobierz || podgląd
Szablony od Bee
Szablon anime w wersji hipsta.

Szablony od Rowindale
Szablony od Rayne

Szablony od Insicere


Jak zauważyliście, eee, nie co ja bredzę...
Wróć: Jak pewnie nie zauważyliście galeria przechodziła remont, choć było o tym napisane w aktualnościach to oczywiście wy jako kochane społeczeństwo nie przeczytaliście o tym. Łajzy z was jedne! Łajzy, Łajzy, ŁAJZY! 
Rewolucja została ukończona z powodzeniem.
Za pomoc w rewolucji należy podziękować Rowi - za posty oraz Rayne za znajomość sławnych ludzi, Avia się w nich gubi.

W następnym miesiącu notki tematycznej nie będzie, bo zaczynamy przygotowania do urodzin.
Zamówień nie przyjmujemy!

54 komentarze:

  1. Cżyżbym była pierwsza? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie nam ta notka nie wyszła :D

      Usuń
    2. Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść... miepokonanym ;)

      Usuń
    3. Po cichu usuniemy może nikt nie zauważy.

      Usuń
    4. Ani mi się ważcie usuwać! Bo się męczę nad komentarzem! :p

      Usuń
    5. Oj tak! Ale fajnie! :D Ja chciałabym pochwalić Jill za nowy szablon główny! :D Bo zakochałam się w nim normalnie... Całość jest zajebista! Wiem, że ja zawsze zachwycam się waszymi szablonami , ale ten jest nadzwyczajny. Nie wiem Jill skąd wytrzasnęłaś takie cudne obrazki do niego, ale... no ten... coś ten teges :D Nie wiem co napisać z zachwytu xD
      A teraz już konkretnie:
      547: Fajny, cieeeeemny <3 Tylko ten chłopak po prawo bez głowy mi nie pasuje xD Z resztą gdzie on trzyma tą rękę? :D
      548: Za różowo-czerwony dla mnie o.O I nie podobają mi się te napisy w nagłówku o.O
      549: Podoba mi się układ... I to takie 'wypuklenie', gdzie jest ten pies... Nic po za tym o.O Ale nie z twojego powodu Avia, nie, nie... ogólnie nie lubię 'tego typu' mangi/anime...
      550: Ten mi się podoba znacznie bardziej, ciemny, taki tajemniczy :D
      551: Cóż tu mogę stwierdzić jedno: jest jasny, czego nie lubię, ale gdyby jasny nie był, nie było by takiego cudownego efektu :D i mi się podoba!
      552: Ykhmmm... ykhmmm... CUUUUUUUUUUUDO!
      553: Fajny zielonkawy kolor :D Zachwycona nie jestem, ale zły szablon nie jest. Nie mówię, że zrobiłabym lepszy... tylko po prostu, ok, Uwarowit skończ lepiej...
      554: <3.<3 - tyle...
      555: Nie wiem czemu, ale mi się podoba, mimo swojej jasności o.O
      556: Okej, oh God - why? why i can doing thing like this? why? it's no fair :( Wielbię, czczę, kłaniam się o.O
      557: Taki inny :D Nietypowy i kolory fajne :D Tyle :D

      Jill... co do tego fragmentu "Jak pewnie nie zauważyliście galeria przechodziła remont, choć było o tym napisane w aktualnościach to oczywiście wy jako kochane społeczeństwo nie przeczytaliście o tym. Łajzy z was jedne! Łajzy, Łajzy, ŁAJZY! " - ja zauważyłam! :( nie oskarżaj nas wszystkich, nie wiem jak reszta, ale ja zauważyłam :(
      To by było CHIBA na tyle... w razie czego to jeszcze odpiszę :D

      Usuń
    6. Ej, ten fragment pisała Avia! Co nie zmienia faktu, że całkowicie zgadzam się z jej słowami :D

      Usuń
    7. Hehe... czemu myślisz, że notkę pisała Jill, skoro podpis jest Zaczarowane Szablony?

      Usuń
    8. Yhmmm... w sumie to nie wiem, Avia o.O W każdym bądź razie ja to widziałam! :( Nie jestem łajzą :( Noi ten teges... Ja może lepiej nie piszę nic o.O
      Miałam coś jeszcze dodać, ale zapomniałam. A mianowicie, chciałam przeprosić Was wszystkie z powodu mojego niekomentowania ostatnimi czasy... No to ten... Przepraszam! :]

      Usuń
  2. Śliczne szabloniki, gratuluję Rowi ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku chciałabym powiedzieć, że nowy szablon główny jest przepiękny. Uwielbiam połączenie czerwieni, czerni i bieli. Kolory i zdjęcia wspaniale się dopełniają i tworzą prawdziwie magiczny klimat :)
    Teraz szablony:
    547 - jest moim faworytem. Uwielbiam "Death Note". To jedno z moich ulubionych anime i bardzo się cieszę, że pojawiło się w notce tematycznej. Czarno-biały nagłówek idealnie oddaje charakter serii, a cytat oraz barwy kolumn nadają szablonowi mroczny klimat. Jeśli kiedykolwiek będę potrzebować szablonu z "Death Note" to z pewnością będzie to mój wybranek. Normalnie się w nim zakochałam xD
    548 - także bardzo mi się podoba. Najbardziej przypadły mi do gustu kolory - żywe, ale nie przytłaczające. Takie w sam raz :) Do tego świetnie dobrany cytat oraz śliczna grafika w nagłówku.
    549 - pozytywny, przyjemny dla oka szablon. Ładne barwy i ten genialny pies z wywieszonym jęzorem xD
    550 - śliczny. Po raz kolejny moją uwagę przykuł uroczy piesek xD
    551 - znalazł się wśród moich ulubionych szablonów. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)
    552 - niesamowicie podoba mi się główne zdjęcie. W połączeniu z cytatem i chłodnymi kolorami tworzy urzekający klimat - mroczny, który osobiści lubię najbardziej.
    553 - "Fairy Tail" :) Bardzo przyjemny dla oka. Urzekła mnie ta barwa zieleni.
    554 - wspaniały pomysł z wycinkiem z gazety i nachodzącą na niego ramką ze zdjęciem. Śliczny, dziewczęcy szablon.
    555 - ogromny plus za Sakurę oraz Sasuke obecnych w nagłówku :) Są to jedne z moich ulubionych postaci, więc cieszę się, że pojawili się w szablonie. Bardzo podoba mi się układ kolumn oraz wtopione zdjęcia.
    556 - ten jest cudowny. Genialny cytat, wspaniałe położenie kolumn i te ogromne, hipnotyzujące oczy dziewczyny :)
    557 - moją uwagę od razu przykuł tygrys. Kocham koty w każdej postaci, a ten wspaniale się prezentuje wraz z postacią.
    Notka tematyczna o anime i mandze jest moją ulubioną, która dotąd pojawiła się na Zaczarowanych. Wszystkie szablony trafiły w mój gust. Gratuluję i dziękuję, że mogłam obejrzeć tak wspaniałe prace.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies z jęzorem to Ein - jakiś eksperymentalny pies. Genisz pies :D

      Usuń
  4. So. To, że Rowi (która nie odpowiada na moje komentarze!!) dostanie się do tutejszej załogi było dość oczywiste. generalnie nie ma teraz stażystki, która na to nie zasługuje. Była tylko jedna, która sama odeszła, nie wiem, czy mądrze, ale w słusznym celu: by się kształcić dalej. Nasze panie stażystki będą się uczyły tutaj i będą coraz lepsze, nie mam wątpliwości. bardzo mnie cieszy, że ta stronka przyciąga tylko utalentowane osoby :3
    Skromność off. Przy każdej jednej notce będę przypominała, że to mój pomysł gdyż iż ponieważ jest to mój mały wkład w tę stronkę ^^
    Oki, szablony. W sumie spodziewałam się, że będzie ich więcej... hm... Czasami niewiele mniej potrafi przygotować jedna z szabloniarek :P Choć takiej liczby na koncie jednej osoby to jeszcze nie było. Hm, któż to ostatnio wspominał o pobiciu rekordu, bo nie pamiętam? Rayne? Ins? Hm... Ktoś tam na pewno :D Więc czekamy, czekamy... ^^
    Chyba nadużywam wielokropków... O.o :D
    Nie no, wiecie, notka tematyczna. Więc, jak sama nazwa wskazuje, tematów musi przewinąć się tu sporo. Więc tym razem nie będę was przepraszała, że znowu bredzę od rzeczy, jak zwykle zresztą.
    547 - achhh, anime, manga! Naprawdę ostatnio mało było tego tutaj. No, może nie tak ostatnio, niedawno sytuacja się poprawiła, ale był taki okres, gdzie z anime było naprawdę kiepsko. Taki... "luty anime i mangi", jeśli wiecie, co mam na myśli xD Jak nie, to się nawet cieszę, ale niektóre z was powinny wiedzieć... xD
    No, Jill! Spisałaś się! Anime bez Death Note to żadne anime. Zawsze lubiłam to urocze stworzenie wiecznie zżerające jabłka :3 Właśnie... czemu tu nie ma jabłka?! To tak jakby dać zdjęcie Draco bez jabłka! Zupełna hańba i poniżenie! No dooobra, wybaczę, bo szablon ładny ^^ W sumie plosty, bez żadnych wyjątkowych cosiów. Po prostu na górze 'obrazek' ładnie sklecony z innych obrazków, po bokach kolumienki, klasyczne strony, klasyczne wszystko. I to jest magia: zrobić z czegoś zwyczajnego coś niezwykłego. I znowu nie pamiętam, która z was to powiedziała, że czasami nie trzeba wiele, by zrobić przepiękny szablon. Oj, prawda, ale to przyznałam już wcześniej.
    548 - o, widzę, że Jill nie zmienia techniki - wciąż jest klasycznie i prosto. Tylko kolumienka jest jedna, ale nawet czerwony się zachował ;) Skąd pomysł na te... hm, wygląda to na zaznaczony na biało tekst :D Fajnie to nawet wygląda, nie powiem, ale zaskoczyłaś mnie tym efektem. No ty to nie masz problemu żadnego z... hm, warstwy to się nazywa? Jak kiedyś coś mi do łba strzeliło,. by obie gimpa zainstalować, to coś tam kojarzę. Chciałam wtedy zmienić tło na przezroczyste i w sumie chyba nadal mi to nie wychodzi i wciąż tego nie potrafię xD Ale chyba nie powinnam się do tego przyznawać, bo to sieroctwo ostateczne. Także ten tego, ładnie ładnie ^^
    Avia! Zobaczmy, co żeś wyczarowała.
    549 - kolejny z serii proste, niepowymyślane szablony. Ale strony są na samej górze, czym się jaram, bo uwielbiam to *____* Ale aż mnie rozbawiły te jasne barwy i ten wyszczerz kolesia :D jakoś tak... hm, skojarzyło mi się z Tobą, ale nie wiem, czemu... na samym początku pomyślałam: 'złośliwe usposobienie'. Wyjaśnisz mi to? xD Boż, jak tak patrze na tego zwiewającego tam kolesia, to tak sobie myślę, że to anime jest tak pięknie głupie, że masakra :D
    550 - o, ta ramka po lewo od razu mi się rzuciła w oczy, choć nie powinna, bo jest, że się tak wyrażę, wtopiona w tło, ale bardzo mi się ona podoba. Fajne jest to zaokrąglenie w prawym rogu. Jakich ja się szczegółów czepiam! O.o Ale ten też raczej nie jest przekombinowany: coście się we dwie tak uspokoiły, hm? ;> Krajobrazik bardzo ładny, kojarzy mi się z latem, a to nieliczne momenty, kiedy lato kojarzy mi się dobrze. Bo ten... BURZA! BURZA! BURZA! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BEE!!! JA CIĘ ZASTRZELĘ!! ILE RAZY MÓWIŁAM: LINKUJ PODGLĄDY?! Życie mi utrudniasz! :(
      Hm, tytułem to mnie bardzo zainteresowałaś ^^ Ale znowu jest dość prosto. Ramka na tekst, gdzieś niżej kolumienka i oczywiście 'obrazek'.
      FFFFFFFFUUUUUUU, pobrudziłam klawiaturę paprykarzem! ;/
      Ok, dalej o szablonie. Tym samym, ma się rozumieć. Hm, naszła mnie myśl, że chce obejrzeć Muminki. Ciekawe, skąd się wzięła? O.o Te skrzydełka, czy co to jest, to niebieskie, Bernaśka, to jest ciekawe. Co to w ogóle? XD No i fakt, ten koleś to taki nowoczesny nawet :D Chyba że to baba, ale wiesz, to anime, tam nigdy nic nie wiadomo. Bardzo fajnie dobrałaś czcionkę do całego szablonu, niesamowicie dobrze pasuje! :D
      Rowi, to samo! Weźcie się zlitujcie nad biedną duszą, co to komentuje każdy wasz post, i zalinkujcie te przeklęte podglądy :(
      552 - OTOTOTOTOTOTOOTO!!!! Chyba mamy faworyta, Panie i Panowie! Bardzo ładny szablonik, urodziwy taki! Bo po pierwsze nie jest już taki prościutkim, choć różnorodnością też nie grzeszy, co broń Boże nie jest wadą. Ale jest ponuuuryyy, za co kocham ten twór! :D I jeszcze to spojrzenie żółtych oczu... ach ^^ I ciemność i mrok ^^ Teraz na lekcjach polskiego omawiamy wiersze młodopolskich poetów, więc jeszcze bardziej mi się ten klimat udziela. Ta lewa kolumna mi się bardzo podoba, choć niby nic nadzwyczajnego, nie? ;) tak czy siak szablon bardzo urodziwy, oj bardzo ^^
      553 - zielooono mi, oj, zielooonoo miiii! Ale zielona nie jestem, wiem co mam pisać. Animki to animki. W sensie że anime, a nie Artury. I znowu dość prosto (czy wyście się zmówiły czy jak?), bo w sumie kolumna po lewo, tekst, obrazki i tyle. No i kody, rzecz jasna i oczywista ^^ Ale szablon bardzo ładny :D
      I Rayne to samo. Zero zalikowanych podglądów. czy tylko Szefowe mają ten cudowny nawyk? ;c
      554 - ojeeeeiii, jaki uroczy jest ten szabloon!! *___* Taki trochę z 'Anią z Zielonego Wzgórza' mi się kojarzący! Bo taki delikatny jest, łagodniutki. ja tam różu, nie lubię, ale tutaj takie pastelowe barwy są jak najbardziej wskazane. Fajne są kwiatki wyrastające ze stron, fajny jest ten obrazek z dziewczyną z fajnymi wielkimi czarnymi oczami, fajny jest ten tekst po prawo, faaajny jest taki ten szablon i to bardzo ^^
      555 - ooo, jaka fajna liczba! A JUŻ NIEDŁUGO 666!!!! To musi być wyjątkowa notka, pamiętajcie o tym! I koniecznie o Szatanie, błagam, zróbcie to dla mnie Szatan, piekło, diabły, demony, zło i zło! To musi być szablon o tak wyjątkowym numerku! Właśnie taki i nigdy nie inny! Błaaagaaam :3 A, no i nadal nie doczekałam się szablonu z Attylą :P
      Ale ok, szablon. O, miłostka :3 No w końcu, choć nie jestem wielbicielką tych tematów. I znowu zero szaleństwa, spokój i prostota. To nie jest złe, ależ skąd! Ale czy trafi się tu szablon, gdzie wszystko jest napaćkane, tak jak to lubię najbardziej? :3 Ale ten szablon jest o tyle dobry, że pasuje do jakiegokolwiek bloga o tematyce miłosnej i może mieć on naprawdę nic wspólnego z anime, a i tak będzie pasował!

      Usuń
    2. Kochaaana Ins, wzięła i zalinkowała podglądy :3
      556 - o, a to ciekawość! :O Hm, od początku. Pierwsze, o mnie zainteresowało, to te kolumny po prawo i po lewo. Bardzo fajnie to wygląda: 'obrazek' i ramka na tekst jest w sumie 'zakleszczona', usadzona między te kolumny. wciśnięta po prostu no! :D Także szablon bardzo udany, wyjątkowy, bo z takim układem rzadko się spotykam. I podoba mi się ^^
      557 - hm, Niebo. Z tym mi się skojarzył ten szablon, to pewnie przez błękit, którego nienawidzę, i przez te białe obłoczki, które mogły mi się skojarzyć Z chmurami a nawet ze skrzydłami tego czegoś, co to tam leży. I tygrys, proszę ja ciebie! Co tam robi tygrys? :D I znowu w sumie dość prosto, ale ładnie, a to najważniejsze, czyż nie? ^^
      O, czyli nie ja jedyna bredzę w tym towarzystwie? Powiem Wam, że aż się poczułam lepiej! :D Znajomość sławnych ludzi - haha, pamiętam dyskusję o tym, jak to Avie przerażało to, że kojarzy kolesi z 1D xD No no, ta galeria długo czas się tak obiła, ale aż ciekawa jestem efektu, a raczej tym bardziej jestem ciekawa! A ludzie to z reguły łajzy i nic nie czytają ;/ Pod ostatnią notką Rowi jakaś #@!&$%*$ napisała, że ona nie wie jak to napisać, ale Rowi ma jej zrobić szablon taki i taki. no i w takich momentach wiara w ludzi cierpi i to bardzo. To jest jakoś -30 do wiary w ludzkość i wszystko zmierza do 'I don't wanna live on this planet anymore'. No cóż... są ludzie i parapety, nie? :D
      Przygotowania do urodzin? ULALALALLAA!!!! Już się nie mogę cholernie doczekać! :D Mam nadzieję, że będziecie informować na bieżąco, co? ;> jak nie, to sam z was wycisnę. Muszę wiedzieć, co knujecie, a to zapewne będzie nie byle co! Och, nie mogę się doczekać no!
      No dobra, nie bredzę więcej. Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    3. TO NIE JEST KOLEŚ! TO JEST EDWARD! EDWARD JEST DZIEWCZYNĄ! KOMPUTEROWYM GENIUSZEM!
      Z tego co kojarze, to ona go goniła, bo sprzedał jej grzybki haluny... ale nie jestem pewna czy to ta scena :D

      Usuń
    4. Aaa, no to wszystko jasne! To dlatego mnie tak bawił, a ja nawet nie wiedziałam, dlaczego! Widzisz - moja podświadomość jest o wiele mądrzejsza ode mnie, znacznie przoduje!

      Usuń
    5. O rekordzie mówiłam ja :p Więc mi tu innych nie mieszaj :D Jeszcze go kiedyś pobiję! Zrobię tyle szablonów, że wszystkim szczęki opadną po samo jądro ziemi! Haha! Bójcie się mnie robaczki :D Dziękuje Meth za wiarę we mnie :* To takie miłe czytać twoją wypowiedź. Jeśli chodzi zaś o moje nieodpisywanie, to wybacz XD Od 25.05 (czyli dnia moich urodzin) nie ogarniam rzeczywistości XD Odpowiedziałam jedynie na krótkie komentarze, na te dłuższe mam zamiar odpowiedzieć jutro :D Wiesz, dopiero będę mieć chwilkę wolności na skonstruowanie jakichś zacnych słów :p Czekam dalej również, aż weźmiesz się za mojego blogaska :p Buziaki i pozdrawiam :D

      Usuń
    6. No doobra, to ja trzymam cię za słowo z tym rekordem! I ten tego, ja go przeczyyyytam, obiecuję! A, i wychodzi na to, że ja muszę przestać komentować twoje notki. No dooobra, jak tam chcesz... ;)

      Usuń
    7. Jak to nie skomentujesz :( Będę płakać!!!! Meth mnie porzuca

      Usuń
    8. Nie, to ty mnie porzucasz! Bo nie odpowiadasz i się czuje ignorowana! No dobra, skomentuję: "Doskonała notka, jak zawsze! Pozdrawiam!" Usatysfakcjonowana? ;>

      Usuń
    9. Beeeeeeeeee chora jestem, wstręt do kompa miałam wczoraj! Już biegnę odpisać ;p

      Usuń
  5. Witam. Chcialabym zamowic szablon. Z gory przepraszam, za brak polskich znakow, ale mam nie przerobionego laptopa. Oto zamowienie :

    BUTTON WSTAWIONY

    1. Haslo : Hasający topielec!
    2. Adres Bloga : http://lost-heart-sakura.blogspot.com
    3. Koncepcja : Zostawiam to szabloniarce, nie chce zeby bylo zbyt nudno i ubogo w naglowku, ale za bogato tez nie :D. Taka rownowaga.
    4. Ewentualne zdjecia : Wiec, podaje dwa zdjecia, zostawiam tobie to co z nimi zrobisz
    - http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/308/e/8/the_things____by_e_nat-d326lwr.jpg ( Tutaj, bardzo bym prosila, o wykorzystanie lewej czesci fotografii, czyli lewej postaci xD )
    - http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2011/013/6/0/sakura_by_fuyna-d372uyy.jpg
    5. Ewentualne cytaty : "Jeśli jednak nie walczysz naprawdę to walka nie ma sensu."
    6. Inne Uwagi : Jesli chodzi o te zdjecia, to bym chciala, zeby to jakos tak wygladalo, ze Sasuke patrzy na Sakure. Sakura ma byc po lewej stronie, Sasuke po prawej jakos. Reszte zostawiam Tobie :) Jesli moge podac przyklad ukladu : http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2013/147/a/7/szablon547_by_szablonyjill-d66sir6.png Chodzi o to, aby strony byly na naglowku, ruchome. Jednak uklad chcialabym dwukolumnowy, prawostronny :) Jesli chodzi o czcionke cytatu to chcialabym aby bylo cos w stylu tutaj jak podaje na zdjeciu : http://dekoartstudio.cba.pl/czcionki.jpg numer 5 albo 10 ;)
    7. E-mail : kostek30@buziaczek.pl
    GG : 47543169
    Bardzo zalezy mi na szablonie, wiec mam nadzieje, ze zdolasz wykonac zamowienie. Szanuje twoj czas i prace wlozona w szablony, bo sa na prawde swietne.!!! :)
    Pozdrawiam. Zostawiam sie tez w wielu sprawach wolna reke. Dodaj cos od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koncu tej notki wytluszczona jest pewna informacja prosze o przeczytanie : ))

      Usuń
    2. Ok. Przepraszam.
      A kiedy bedzie mozna zamowic cos? :)

      Usuń
    3. Kiedy pod notką którejś z autorek będzie napisane, że przyjmuje zamówienia.

      Usuń
  6. Tak dawno mnie tu nie było. Wróć.. dawno nie komentowałam. Wybaczycie? Wszystkie szablony są cudne! :D
    Gratuluję Rowi! Witam na Zaczarowanych...
    Urodziny? Kocham Was moje słoneczka!
    Mam nadzieję, że będą boskie i takie neutralne szablony>!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim skomentuję konkretnie: Skąd pochodzi obrazek z szablonu 555? Chodzi mi o ten na pierwszym planie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia. Mój kolega robi stronę internetową o Naruto na informatykę i poproszony o jakieś zdjęcie przesłał mi to.

      Usuń
    2. A masz może jeszcze nieprzerobiony obrazek na dysku?

      Usuń
    3. Nie raczej nie mam. Ostatnio staram się od razu usuwać nie potrzebne bo mam tego strasznie dużo na komputerze przykro mi .

      Usuń
  8. Wiedziałam! Wiedziałam! Rowi, gratuluję! ZS bez Ciebie ... Kurde, Jill musiałaby szykować sobie grób, hihi. Sama wiesz, że jesteś moim miszczem *o*
    Jejciu jak ja lubię notki tematyczne? Ostatnio stało się to straaasznie popularne, ale kurde, to ma swój plus, bo np. na jednym blogu macie dziewczyny, na drugim jakieś Anime, a na trzecim żywioły. To jest fajne, tylko czasami tematy się powtarzają i wychodzą awantury. Kurde. To jest smutne!
    Ach, Avia! Szablon w galerii cudowny, ale zbytnio w stylu TC. Wiem, że inspirowany, ale ogółem wygląda, jakbyś się wyparła swojego stylu. Chociaż ja ogólnie ostatnio mam jakieś problemy z każdym, ot co! No dobra, co do szablonów... Od razu spodobała mi się miniaturka Rayne, ciekawe co z szablonem :)
    Szablony Jill: 547: tak jak mówiłam na dA - uwielbiam! <3 Taki totalnie, totalnie Jillowaty! Super dobrane wszystko: od kolorów do stocków, normalnie cud miód i orzeszki. A jak na fb jeszcze raz powiesz, że przesadzam, to... Chociaż jestem młodsza to Ci walnę klawiaturę w łeb *o*
    548: i znowu jak mówiłam na dA...kurczę, zakochałam się w tym szablonie! Jest taki subtelny, ma takie cudowne, cudowne kolory! Uwielbiam go <3
    Szablony od Avii:
    JA TU WIDZĘ NASZĄ AVIĘ HEHE! 549: jeszcze raz ktoś mi powie, że to nie jest pięknie *p* ideał, normalnie w życiu Avia nie zrobiłaś takiego cuda! Sama nie wiem co mi się podoba najbardziej! Uwielbiam no <3
    550: A ten mi się nie podoba :c


    Dobra, dokończę potem, bo mam mało czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon w galerii nie jest inspirowany TC i w ogóle nawet nie jest podobny do prac Yass. Ukradzione jest tylko to, że każdy jest w innym poście i oetykietowany.

      Usuń
    2. Na co mam oczywiście zgodę Yass

      Usuń
    3. Z całym szaczunkiem, ale szablon główny w galeri z ZS kojarzy mi się ogromnie z szablonem głównym w galerii z TC i sorry, ale nic tego nie zmieni, po prostu jak widzę ten szablon to od razu kojarzy mi się TC :)

      Miałam dokończyć? Ogółem szablonu są ładne, ale ten od bee bije na głowę wszystkie. :*

      Usuń
  9. A mi najbardziej się podoba pierwsza praca Rowindale. *-o Nosz aż mnie nosi. :D

    Ahm, przepraszam, nie znalazłam nigdzie zakładki dla propozycji (pewnie jak zwykle coś przeoczyłam, mądra ja), ale widziałam ostatnio, że dysponujecie szablonami z zespołami... Więc co powiecie o Metallice? Gdyby któraś z Was była skłonna takowy wykonać, to byłoby mi miło i na pewno bym go niebawem wykorzystała. A jak nie, to będę męczyła którąś z szabloniarek zamówieniem. ;3

    Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zakładki z propozycji.
      Metallica, mówisz?
      Jeden z moich ulubionych zespołów?
      Jak chcesz to napisz na gg do mnie :D

      Usuń
    2. O, Avia ma dobry gust ^^ A takie szabloniki z bandami to niegłupi pomysł! hehe, chyba mam pomysł na następną notkę tematyczną (tą za dwa miesiące) ^^ Proponuje jeszcze Soada, Rammsteina i takie tam xD I pseplasam, ze się wtlącam ;c

      Usuń
    3. Meth! Jakbyś nie wiedziała!

      Usuń
  10. Jak już napisałam na czacie - cudowny szablon główny. Zarówno grafika jak i kody wyglądają bardzo profesjonalnie i cieszą oko. Czy tylko ja najeżdżam co chwila na karty czy załogę, bo taką mi to radochę daje? :D Jill i Avia, powinnyście założyć w przyszłości spółkę. Od klientów nie mogłybyście się odgonić. :)
    Ocenię tylko te moim zdaniem najładniejsze szablony, House czeka.
    547 - Jill, chyba nie będzie dla Ciebie zdziwieniem, że Twoje szablony znalazły się w faworytach, co nie? :D Wiesz co zauważyłam? Większość wykonanych przez Ciebie prac ma kolorystykę czerwoną albo niebieską. Nie chcę się czepiać, ale w następnej notce od Ciebie czekam na jakieś urozmaicenie. :3 Wracając do 547 - najbardziej podoba mi się "pasek koloru". Wiesz o co mi chodzi? :)
    548 - i znowu czerwony. :D Wiesz o co mi chodziło - part 2? :) Nieważne. Oprawa graficzna - jak najbardziej na tak. CSS też niczego sobie, choć nie jest aż tak bardzo urozmaicone - cieszy oko.
    549 - Aviu, patrząc na Twoje szablony zawsze najpierw zwracam uwagę na kody, potem na grafikę. Tutaj nie są one aż tak bardzo imponujące, a ja nie przepadam za kolorem żółtym (jakby jedno miało coś wspólnego z drugim...), ale praca zła nie jest.
    550 - należy Ci się opierdziel! Taki ładny, minimalistyczny szablon, ładny CSS. I ta czcionka! Może się nie znam (to bardzo możliwe), ale kompletnie tutaj nie pasuje. Pff... Ale CSS i tak pochwalam i zazdroszczę, bo ja tak nie umiem...
    551 - nie podoba mi się. Tak po prostu, nie trafia w mój gust.
    552 - Gratuluję Rowindale!Jak miło, że zostałaś z Zaczarowanymi na dłuuużej! :) Lubię to! W sensie Twoją pracę. Jest "inna" co bardzo mi odpowiada. :D
    553 - Lepszy od poprzedniego. W przeciwieństwie od @YukiStein podoba mi się efekt kart. Znowu próbujesz czegoś nowego. :D Ps. Kto jest głodny? Ja! Kto jest głodny? Ja!
    554 - powiem szczerze i mam nadzieję, że nie weźmiesz tego za bardzo do siebie, ja i tak się nie znam. Nie za bardzo podobają mi się Twoje prace. Są bardzo proste, a CSS niedopracowany. Wiadomo, nie od razu Łódź (tak Łódź!) wybudowano, ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz! :)
    555 - j.w.
    556 - zdecydowanie kocham Twoje prace i podziwiam. Kocham kolorystykę, cytaty, wycinanie zdjęć, stocki, tekstury... Kolejna gwiazda Zaczarowanych. :)
    557 - jeszcze lepsza niż poprzednia, perełka. :D

    Kończę. Miałam ocenić tylko najlepsze prace, a wyszło tak, że oceniłam wszystkie, House musi poczekać. No cóż, trudno wybrać te najlepsze wśród tylu genialnych. :3

    A i Weas, wiesz kiedy tak mniej-więcej wrócisz z urlopu? Już stęskniłam się za Twoimi pracami.

    Pozdrawiam i czekam na następne notki tematyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh, skomentuję wszystkie, a najpiękniejsze na koniec. Dostaną nagrody :3
    JILLL!
    547 jest mistrzowski. Jedni z moich ulubionych anime i to w TAKIM szablonie. Kocham!
    548. Jest uroczy i mi się podoba. Taki śliczny, róziowy i niewinny, tylko tych... białych cosiów nie ogarniam. Pewnie to jedna z tych rzeczy, które sprawiają, że ładnie wygląda, czy coś.
    AVIA!
    Demonica galeriowa! Te szablony... są ładne. Ale biorąc pod uwagę to co córka szatana potrafi a co to jest to... Kraken jest zawiedziona :C Bo Kraken nie ma oka do szablonów, których nie ogarnia.
    549 jest całkiem fajny. Podoba mi się układ i takie tam te... jak to się zwie? Ramki na posty i oprawa, o! A tak właściwie... To jest śliczny *,*
    550... :/ Kolumna mi się podoba, ale z tym cytatem... D:
    Avia nie lubi mangowych szablonów? :)
    ROWINDALE!
    Gratuluję przyjęcia, chociaż można się było go spodziewać ;)
    553 jest bardzo dobry. Wszystko byłoby w nim takie, jak Krakeny bardzo lubią (no, nie najbardziej) tylko za zielono. Lubię zielony, to jeden z moich ulubionych kolorów ale... Teraz mnie przeraża.
    RAYNE
    Rayne, Rayne, Rayne...
    554 podoba mi się mniej, ale ma w sobie takie... coś co mnie niepokoi. Nie mam pojęcia co, dziewczyna tylko się gapi ale w mojej głowi układają się przerażające rzeczy, które widzi tymi olbrzymimi okami i ten róż jeszcze bardziej mnie niepokoi. Demoniczne.
    555 Jakoś bardziej przypadł mi do gustu ale jest pusty i te obrazeczki po bokach takie niewyraźne.
    INSICERE.
    Szablony (oprócz wytypowanych do nagrody) najbardziej mi się podobają ale nie dostaniesz statuetki bo masz a na dodatek jestem bardzo surowa w dzisiejszej ocenie. A przynajmniej próbuję i nie za bardzo mi wychodzi.
    556 ma bardzo fajny układ, ramki i kolorki a nagłówek jakoś bardziej mi się podoba niż w 557 ale tam jakoś mi nie pasuje do zewnętrza. (które jest bardzo krakenowo się podobające nawiasem mówiąc.)
    MAACIE OD KRAKEN MACKI ZA KAŻDY SZABLON! Koronkowa robota.
    NAGRODY!
    Naturalnie za główny, który jest szablonem tak genialnym, że się bardziej chyba nie da i powinni Cie za to zamknąć, Jill.
    A zatem (werble) wręczam Jill z ZS nagrodę im. Kraken za genialny szablon główny. (orkiestra, oklaski, wszyscy mdleją)
    Kolejną nagrodę otrzymuje Bee, za szablon anime hipsta, który poraził mnie swoją delikatną wspaniałością. Jest jak taki motylek, śliczny motylek wielki jak patelnia (widziałam takiego na Iżu)
    A zatem (werble) wręczam Bee z ZS nagrodę im. kraken za genialny szablon numer 551 (orkiestra, oklaski, wszyscy mdleją, bo akurat wstali)
    Kolejna nagroda należy się Rowindale za 552, która ma w sobie... POWER! Te złote paczałki i te maziajkowanie *__* Jest wspaniały
    A zatem (werble) wręczam Rowi z ZS nagrodę im. Kraken za szablon nr. 552
    Oto nagroda: http://3.bp.blogspot.com/-G2Aiuu9WJOA/UacwNyo3_BI/AAAAAAAAAlY/XXZ2Gt-Kai4/s1600/fvfdv.bmp
    Macki wykonała nieoceniona Nikki/Ryksa/kochana wilczusia (c:<), która jest pod mackowym względem nieoceniona! Brawa! I skleiła :> Dziękuję.
    Pozdrawiam was ziemniory!
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekły mnie dwa szablony Jill: 547 i 550. Trafiły do mnie, podobają mi się, choć nie przepadam za mangą. Zgadzam się z tym potworem co nade mną nagrody rozdaje, szablony są warte tych moich macek.
    Pozdrawiam,
    'Kochana Wilczusia'

    OdpowiedzUsuń
  13. No dobrze, a więc po kolei:

    1) Nowy szablon główny, jak już każdy zdążył zresztą stwierdzić, jest cudowny. Ma wspaniałe kolory, odpowiednio stonowane, nagłówek jest piękny, a ma w sobie tyle przeróżnych obrazków, że moja wyobraźnia już działa na pełnych obrotach i tworzy niestworzone historie. Jednym słowem - magia. Brawo Jill. Avio, jak zwykle podziwiam Cię za dobranie kodów. Boczne menu, ten ramki wypełniające się kolorem i wygaszone miniaturki, dopóki nie przesunie się na nie myszką. Jestem tym zachwycona. Mimo to, naprawdę pragnę zobaczyć dawne szablony główne w tych do pobrania. Zwłaszcza cudowny "zakazany owoc" Avii. Mam oczywiście na myśli ten poprzedni, który to ona właśnie zrobiła. Był równie wspaniały.

    2) Notka tematyczna: anime. No nie było innej opcji niż taka, żeby mi się to spodobało. Wielbię, kocham, namiętnie oglądam i w ogóle ach! Dlatego, szablony otwierałam jak najszybciej tylko mogłam, bardzo ciekawa czy znajdzie się w nich coś z tytułów, które widziałam - a było takich z pewnością sporo.

    a) Jill, kochana, szablon numer 547 jest moim ulubionym z tej notki. Raz, że ciemny. Dwa, że mroczny. Trzy, że to Death Note - ach, wspaniałe anime, przynajmniej do pewnego momentu. Niby jest taki prosty, ale uwiodłaś mnie cytatem, który tam wklepałaś. "Mrok powoli krąg zatacza, naznacza nas przysięgą krwi. Nie pozwolę, by ktokolwiek na drodze stanął mi. NIGDY." Kocham pierwszy opening Death Note'a. Wspaniały utwór, jeszcze wspanialszy tekst i znakomita oprawa animacji. "L, czy wiesz, że Bogowie Śmierci jedzą tylko jabłka?"
    W 548 podoba mi się z kolei układ. Lubię takie oddzielone od siebie gadżety w kilku kolumnach. Motyw z kółkiem również Ci wyszedł i jedynie trochę nie podoba mi się to coś, jakby dane, ale przeżyję. Cytat, oczywiście, bardzo dobrze dobrany :)

    b) Avio, szablon pierwszy wygląda wspaniale. Wesoły, zwariowany i pięknie powycinany. Kolumny są cudne, naprawdę. Podziwiam Cię za taką znajomość kodów. Drugi podoba mi się dużo mniej, być może przez ten napis, który biegnie na skos, nie w tym miejscu, które by mi pasowało. Kolumny jednak również wyglądają bardzo ładnie.

    c) Bee, Twój szablon jest uroczy i taki delikatny. Po prostu typowy dla yaoi. Po cytacie już widzę kilka historii w głowie, zarówno tych własnych, jak i tych, które czytałam. No i wygląda na to, że menu też będzie się ładnie zamykało.

    d) Row, zrobiłaś szablony z postaciami, które znam, choć nie są mi specjalnie bliskie. Ten pierwszy ma w sobie coś, taki szorstki, ale to właśnie czyni go pięknym. Osobiście uważam jednak, że prawa kolumna mogłaby być szersza, taka do końca ekranu. W szablonie drugim natomiast bardzo, bardzo podoba mi się menu! To zaznaczenie karty jest wspaniałe.

    e) Rayne, 554 jest cudowny. W sam raz na romans, nawet od razu nasuwa mi się na myśl "Dengeki Daisy", widząc ten nagłówek. A tytuł posta jest intrygujący ;) 555 niezbyt przypadł mi do gustu z dwóch powodów: 1 - nie przepadam za parą SS z Naruto, 2 - nie lubię różu, nawet takie brudnego, a tu jakoś bardzo mi przeszkadza. Wykonanie jednak jest dobre :)

    f) Insicere, 556 należy do tych układów, które bardzo lubię. Przypominają mi zresztą szablon, który kiedyś, dawno temu, widniał na moim blogu. Miło przypomnieć sobie ten układ. Drugi nie podoba mi się wcale. Sądzę, że to przez kolory. Jakoś niezbyt podoba widzi mi się takie ich połączenie. A jendak też przywodzi na myśl dobre wspomnienia :)


    No, myślę, że to by było na tyle. Starałam się streścić i nie przedłużać za bardzo ;) I proszę Was tylko, niech ta szabloniarnia pozostanie. Nawet, jeśli już nikt nie będzie robił tu szablonów (miejmy nadzieję, że tak się nie stanie!), niech zostanie z tymi wszystkimi cudami. Za dużo już widziałam upadków szabloniarni, żeby oglądać kolejny.

    Pozdrawiam,
    Himitsu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja sklerotyczka, zapomniałam o czymś tak ważnym.
      Galeria!
      No więc tak:
      Na początku byłam sceptyczna, kiedy ją zobaczyłam, bo strasznie podobała mi się ta poprzednia, ale zmieniłam zdanie. Wygląda cudnie. I ten piękny układ, gdzie najpierw miniaturka z numerem, a potem podgląd szablonu. Piękne. Podziwiam też za tę listę sławnych postaci. Cudo.

      Usuń
    2. Kochana, chodzi Ci o szablon sci-fi z babką i jabłkiem? Nie sądziłam, że ktoś będzie chciał go wykorzystać.

      Co do szablonów z notki, to osobiście nie zbyt mi przypadły do gustu, nie wiem, który lepszy, czy pierwszy czy drugi. Drugi mi się źle kojarzy, bo Ed wtedy odchodzi... A na pierwszym jest scena, która zawsze powoduje uśmiech na twarzy.

      Jestem bardzo dumna z galerii. I na reszcie mam spokój, nie muszę się prosić dziewczyn o nazwiska sławnych osobistości, choć nadal muszę im przypominać, że trzeba je tam władować, ale to kwestia przyzwyczajenia z czasem im to wejdzie w krew i będą od razu wkładać tam szablony. :)

      Usuń
    3. Tak, dokładnie, chodzi mi o ten szablon. On był cudowny! Nie mogłam się na niego napatrzeć, kiedy go ustawiłyście. :) Jeden z lepszych, jakie zrobiłaś, moim zdaniem. ;)

      Patrzę na Twój komentarz, czytam "Ed odchodzi" i myślę "Jaki Ed?!", a potem sprawdzam szablon jeszcze raz, przyglądając mu się z jeszcze większą uwagą i dochodzę do wniosku: "Hm, to chyba jednak nie to samo anime".

      Usuń
    4. 549 i 550 to to samo anime Cowboy Bebop.
      Edward jest na obydwu, edward jest dziewczyną.

      Usuń
    5. Tego anime nie znam, ale jak ktoś powie Edward, to od razu na myśl przychodzi mi FMA. ;)

      Usuń