g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.06.2013

[562-566] Po deszczu zawsze wychodzi słońce

Dzisiaj skromniej, niż zazwyczaj, bo mam tylko pięć szablonów, ale za to ze wszystkich jestem zadowolona. Cyzia zasugerowała mi, że powinnam trochę poszerzyć kolorystykę moich prac, co starałam się zrobić. Było jednak strasznie ciężko unikać niebieskiego i czerwonego. Nie wiem czemu, ale w tych kolorach wszystko wygląda ładniej.
Wczoraj urodziły mi się małe kotki, ale z pewnych powodów został mi tylko jeden. Leży teraz obok mnie z Kicią i wygląda totalnie uroczo i bezbronnie. Jestem trochę przerażona, bo nigdy nie sądziłam, że będę miała taka obsesję na punkcie zwierzaka. Wpadam w panikę, jak muszę go opuścić chociaż na chwilę. Chyba muszę się leczyć ; )
Dzisiejszą Sobote z Szabloniarkami poprowadzi Rowindale. Serdecznie zapraszam, bo to pierwsza okazja, aby poznać bliżej tę niezwykle sympatyczną dziewczynę. Spotkanie zacznie się o 20 i potrwa do 22.
Mamy nowy miesiąc, więc czas na losowanie (tych, którzy nie wiedzą o co chodzi, zapraszam do zakładki "pobrania"). Wylosowaliśmy 6 osób, a nie 8, bowiem Avia i Weasleyowa są na urlopie. Oto wyniki:


14. http://www.lorelon.blogspot.com/
9. http://the-awakening-of-dragons.blogspot.com/
4. http://my-jestesmy-otaku.blogspot.com/
2. http://granice-mozliwosci.blogspot.com/
13.http://angelo-dallinferno.blogspot.com/
12.http://na-dnie-szuflady.blogspot.com/

Zwycięzców proszę o złożenie zamówienia pod tą notką. Na początku komentarza piszecie "losowanie". Nie wybieracie szabloniarza - sami rozdzielimy między sobą zamówienia. Szablon może być na dowolny blog.

Zamówienie dla Zawierzyciel
Strasznie mi się podoba, chociaż jest bardzo prosty. Użyłam jedynie dwóch obrazków i jednej koloryzacji. 


Zamówienie dla Szum Elfich Skrzydel

Mój drugi faworyt. 

Szablon wolny
Tutaj nie ma żadnych postaci. Napisu też nie. Chociaż ciężko w to uwierzyć, bo wygląda niezwykle prosto, to jednak trochę się z nim namęczyłam. Takie szablony sprawiają mi najwięcej problemu. 

Zamówień nie przyjmuję!
Mam jeszcze kilka na koncie.

78 komentarzy:

  1. Pierwsze trzy, pozostałe mi się nie podobają. W pierwszym trochę mi zgrzyta brak polskich znaków, ale jest piękny. A najlepszy to ten dla krakena oczywiście :D. Przepiękny.
    Pozdrawiam z lasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)
      PS Uważaj w tym lesie. A wiadomo, co za potwory się tam czają ;)

      Usuń
    2. No pewnie, że dla Kraken najlepszy :3 A czego się spodziewałaś wilczusiu?

      Usuń
  2. Jak zwykle kochanieńka jestem niesamowicie zauroczona twoimi pracami. Są niezwykłe i przepełnione niezwykłą magią :) Ja chyba nigdy nie będę miała tyle talentu co ty :p Jeśli chodzi o dzisiejsze prace moimi faworytami są 562 i 563 :) Pierwszy choć prosty ma w sobie to coś. Z pewnością widząc taki szablon wzięłabym się za czytanie treści. Co do 563 no to nie ma co tu dużo gadać. Urok i magia wypływająca z niego przepełnia mnie do głębi. Uwielbiam go :)
    To tyle jeśli chodzi o twe prace. Pozdrawiam i do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Ewuuuś... weź mi tak nie słodź, bo aż mi głupio : C Kiedyś mi szajba przez Ciebie odbije i będziesz musiała użerać się z szaloną Mileną ;)
      Co do 562, to też jest moim ulubieńcem. W końcu mamy podobne odczucia! ; )
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Ja nie słodzę tylko wyrażam swoją opinię. Wiesz, że jak jest coś co mi się nie podoba, to od razu piszę ci na gg, że spartoliłaś :p Poza tym ty już jesteś szalona więc za późno :p Podobne to chyba rybko mamy, ale gusta XD Polonistko ty :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. 563 z twoimi piorunami ;)

      Usuń
    2. Jak zdążyłyśmy zauważyć, pioruny kojarzą im się z Tobą. :D
      A tak w ogóle, to niech to będą NASZE pioruny, bo tak moje, Twoje trochę brzydko. :<

      Usuń
  4. Jill, nawet nie masz pojęcia jak się cieszę z mojego szablonu! Jest cudowny, właśnie tak go sobie wyobrażałam! Jesteś wielka! Kolorystyka bardzo mi się podoba i naprawdę jestem Ci bardzo wdzięczna, że wykonałaś ten szablon. W życiu sobie nie wyobrażałam, że mój blog będzie wyglądał tak pięknie ;)
    Dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że szablon Ci się podoba :) To zamówienie było bardzo przyjemne, bo ja również uwielbiam obrazki, które przesłałaś.
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :)

      Usuń
  5. Szablon pierwszy moim ulubionym! Jest prosty i przez to również magiczny; kolorystyka i układ są świetne! Ten szablon jest skromny i dlatego mi się podoba najbardziej.
    W drugim niespecjalnie podoba mi się styl układu - tło w kolumnie bocznej i pod tekstem przytłaczają grafikę nagłówka. Trzeci jest równie piękny co pierwszy, jednak zraziłam się ostatnio do zaokrąglonych rogów, ale jeśli chodzi o samą grafikę - cudo, Jill, cudo. :) Czwarty ma ładny nagłówek, i choć jestem przeciwniczką takiej ilości „rysunków” połączonych ze sobą, tutaj wygląda to bardzo ładnie. A ostatni - ładny, skromny, ale nie w mój gust. :)
    A, i zanim zapomnę - świetny szablon główny! Gratuluję Tobie, Jill, i gratuluję Avii :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim miałam problem z układem, bo nic mi nie pasowało, a chciałam zrobić troszkę inaczej, niż normalnie. Przez Ciebie zaczynam mieć wątpliwości, co do tego szablonu ;)
      Ślicznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Nie miałam najmniejszego zamiaru, abyś zaczęła mieć wątpliwości. Ale, jak powszechnie wiadomo, liczy się każdy komentarz zawierający krytykę i radę, czyż nie? :> Najważniejsza to szczera opinia, tak myślę. :)

      Usuń
  6. Jezusie kochany jak mnie dawno tutaj nie było i tyle mnie ominęło ;<. Zacznę, więc o szablonu głównego. Siedzę i nadziwić się nie mogę, że ktoś może stworzyć takie cudo ;O Jest po prostu przepiękny, zjawiskowy, aż dech zapiera w piersiach! Jestem pod wrażeniem...
    Co do szablonów, to szablon nr. 562, jest ładny, w dobrze dobranej kolorystyce, jedynie co przeszkadza to brak polskich znaków, ale ogółem prezentuje się nieźle.
    Szablon nr. 563 i tutaj szczena mi opadła! Fenomenalny! Jejku, jak on mi się strasznie podoba! Jestem nim oczarowana. Bardzo podobają mi się kolory i ten efekt "błyskawic", że tak to ujmę, nadaje całemu szablonowi smaku.
    Co do szablonu nr. 564 świetnie zrobione tło, kody też niczego sobie, ale ta czcionka w nagłówku mnie się nie podoba, tak jakoś xD
    Za to szablon nr. 565 jak najbardziej trafił w moje gusta! Jest po prostu śliczny, a kolorystyka świetnie dobrana. Mogłabym na niego patrzeć i patrzeć, po prostu przyjemnie się na niego patrzy ^^. W dodatku jest taki uroczy.
    Szablon 566 jest prosty, to prawda, jednakże ja lubię takie szablony, więc mi to kompletnie nie przeszkadza. No i jak zwykle kolory są dobrze dobrane. :)
    No nic, to na dzisiaj tyle z mojej opinii. xD
    Muszę pogratulować, za świetnie wykonane szablony i za ten szablon główny, który jest jak już pisałam - OLŚNIEWAJĄCY!

    Pozdrawiam i życzę weny w dalszym tworzeniu szablonów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zachęcam do częstszego odwiedzania. Staramy się dodawać notki w miarę regularnie :)
      Strasznie się cieszę, ze szablon główny Ci się podoba. Trochę się obawiałam, ze za bardzo napaćkałam, jak to ja, ale na szczęście opinie są pozytywne :)
      W 564 planowałam zrobić inaczej napis, ale wpisałam kod na przystosowanie tła do wielkości ekranu, przez co napis się trochę rozmazywał. Hmm tak sobie myślę i chyba mogłam postawić na ręczną czcionkę : C
      Bardzo dziękuję za komentarz :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Dziękuję raz jeszcze za szablon! Jest świetny! Widzę, że masz do tego smykałkę! Kiedyś pojawię się więc znów! ;)
    Dziękuję i powodzenia w tworzeniu nowych szablonów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
    2. A i też widzę, że cytat w tym klimacie już nie pasuje, więc jakoś przypadkiem się go pozbyłam x) Mojsza wina więc nic nie szkodzi ;)

      Usuń
  8. Dwa ostatnie są najlepsze.! :) A co do kotków to może jakieś małe zdjęcie żebyśmy wszyscy mogli się po roztkliwiać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został tylko jeden, bo pozostałe zostały podstępnie utopione, kiedy spałam :C

      Usuń
    2. Żartujesz z tym topieniem prawda?! Powiedz, że żartujesz!

      Usuń
    3. Nie, zostawili mi tylko jednego :C Nie pytaj czemu, też nie mam pojęcia. Chciałam znajomym oddać, ale moja mam wie lepiej... :C

      Usuń
    4. Masakra. Chybabym się zaryczała na śmierć.

      Usuń
    5. Jak można utopić jakiekolwiek zwierze?! A zwłaszcza kota! Tak mi przykro.

      Usuń
    6. Na wsi często tak robią :C
      żebyście widziały, jak moja Kicia chodziła i szukała...

      Usuń
    7. Tak, u mnie na wsi też tak jest, chociaż na szczęście nie z moimi kotami :C
      Też nie ogarniam, jak można zrobić coś takiego ;-;

      Usuń
    8. Po to bóg stworzył sterylizację. Topienie kotów chyba nie jest zgodne z ustawą o ochronie zwierząt. Poza tym: może i tak się robi, w Afryce gwałci się jedenastolatki, co nie znaczy, że jest to słuszne. Nie mówiąc już o tym, że twoja kotka może mieć teraz poważne problemy ze względu na mleko które będzie wydzielać w takiej ilości jakby karmiła swoje małe, może umrzeć.No i do diabła nie wierzę że na wsi nie ma weterynarza który może wyciąć kocicy jajniki albo humanitarnie uśpić kocięta albo dokonać aborcji?! Co jest kurwa?!

      Usuń
    9. Jezu, spokojnie ;x Nie popieram tego, bardzo chciałam mieć te kotki, ale moja mama zrobiła, jak zrobiła. Nikt nie powiedział, że to jest słuszne, tylko że na wsiach robią tak od zawsze. Taka mentalność, tyle. Możesz tłumaczyć, możesz prosić, ale większość i tak zrobi, co chce, bo przecież od zawsze się tak robi...
      Moja kotka, jak skończy karmić, to zostanie wysterylizowana. Nie martw się.
      Swoją droga zastanawiam się... czym od tego różni się aborcja? Bo nie bardzo rozumiem tego argumentu.
      I, jakbyś mogła, to proszę, nie przeklinaj.

      Usuń
    10. Aborcja na kocie to sterylizacja podczas ciąży, sterylizacja jest od tego niezależna. I nie gadaj mi o mentalności, bo złe rzeczy trzeba zmieniać. Taki argument jak rządowe kurka 'prawo naturalne'. Coś się przez wieki jednak zmienia, prawda? Przecież gdyby mentalność sprawiałaby zastój wciąż chcąc kogoś wyleczyć wsadzalibyśmy go na trzy zdrowaśki do pieca.

      Usuń
    11. Idź i im to powiedz. Jestem pewna, że ciebie posłuchają.

      Usuń
    12. przepraszam Jill, nie powinnam się pieklić. Po prostu wolę się wściec niż żałować.Taka jestem. Przepraszam.

      Usuń
    13. Też jestem zła, ale nic nie mogę zrobić. Spałam, kiedy je zabrali, więc nie mogłam zareagować.
      Powiedz mi lepiej teraz, jak przekonać moją kicie, że nie może sobie przywłaszczać mojej poduszki dla siebie i małego, bo nie będę miała gdzie spać.

      Usuń
    14. Ja bym dała jej po prostu poduszkę. Kicia w żałobie niech ma choć tyle.

      Usuń
    15. A ja w nogi. Ach, te koty...

      Usuń
    16. Cicho! Koty są zajebiste.

      Usuń
    17. Ale nie oddam poduszki bez walki!

      Usuń
    18. Oddaj, niech znają dobroć pani.

      Usuń
    19. Ja... Ja idę popatrzeć na Severusa z 565.

      Usuń
  9. Jill, jesteś niesamowita!
    Jeszcze raz dziękuję za wykonanie mojego zamówienia... Jest po prostu przepiękne! Zauroczyło mnie doszczętnie i co się na nie patrze to znajduję nowy szczegół, którym mogłabym się pozachwycać :D

    Jak dla mnie to z moim konkurować może tylko 565. Jest po prostu przepiękny, taki uroczy i wesoły. Lily i James, zgadłam? Strasznie mi się podoba. Cytat idealnie pasuje, po prostu cudo.

    W 563 trochę... Nie, nie wiem, co mi nie pasuje. Nie zachwycił mnie tak jak reszta prac. Tylko te błyskawice cholernie mi się na nim podobają :)

    562 - trzeci w kolejności wykonania. Cytat mi tam ni w ząb nie pasuje, ale zgaduję, że nie Ty go wybierałaś, a zamawiająca, więc się nie czepiam :)

    566 również mi się podoba. Taki minimalistyczny. O ile pamiętam, służył on na blogu, którego współtworzyłaś, prawda? Tylko teraz nie mogę sobie przypomnieć jego nazwy. W każdym razie ładny :)

    No to czas na mój... Zauroczyło mnie totalnie zdjęcie tej jasnej elfki i fragmentu jakiejś wojny na dole. Och, no i mam wrażenie jakby po całym szablonie latały gwiazdki, co daje niesamowity efekt przeniesienia się do mojej magicznej krainy :)

    Spełniłaś moje oczekiwania w 110%, dzięki :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Pisałam do Ciebie dwa razy na gg, ale mi nie odpisywałaś. Trochę mnie to zaniepokoiło ;)
      Polecam się na przyszłość.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. O kurcze, naprawdę?
      Nie widziałam. o.o
      Szkoda, nie wiem czemu tak jest, chociaż ostatnio gg zacina mi coraz częściej.
      W każdym razie szablon i tak mi się podoba, więc chyba nic takiego się nie stało :)

      Usuń
  10. Aż trudno mi uwierzyć, że zostałam wylosowana. To zaszczyt. Kocham waszą szabloniarnię, a jakoś nigdy nie miałam okazji poprosić o jakiś szablon... Skorzystam z niej, tylko muszę się zastanowić, jak on ma wyglądać (szczerze, nie przypuszczałam, że mnie wylosujecie!), a na razie skomentuję to, co mam przed oczami. :)
    Zacznę od tego, który najbardziej mi się spodobał, a mianowicie szablon 566. Nie wiem dlaczego, ale przypomina mi te dawne czasy Onetu, kiedy ludzie nie byli wymagający, a w modzie znalazła się prostota. Nadal mam słabość do takich wizji, gratuluję udanej pracy. ;)
    565, James i Lily... te wspomnienia. Kto kiedyś nie pisał o nich blogaska? :D Szablon oczywiście cudowny, tylko nie w moim guście - za jasny.
    564 - fantasy, jak ja uwielbiam fantasy! Ustawię go sobie ex aequo z 566 :D
    Genialny jest też 562 - niby nic, całkiem prosty, a właśnie się zastanawiam, czy nie zamówić sobie podobnego. Znaczy w układzie. Jest genialny. To, co najważniejsze, zdaje się być zawsze widoczne, grafika i tekst nie zlewają się z sobą... prześlicznie.
    563 - nie chcę o nim mówić. Nie jest zły, ale ten pomarańcz wydaje mi się zbyt... no cóż, ale jak pisałam wyżej, nie mój gust.
    Postaram się do jutra złożyć jakieś zamówienie co do losowania, a tymczasem pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i sobótkę szlag trafił ;c Nie mam pojęcia, co za tym stoi, ale cokolwiek/ktokolwiek to jest, zniszczę to. Ok, tak się umawiamy? :3 Kuuurcze no, żeby odebrać mi radość torturowania Rowi pytaniami? ;c Zgińcie i przepadnijcie, co wy na to? ;/
    A tak mniej narzekając, to brawa, mamuśko :D A czekaj, czy ta notka nie miała być jutro? Coś na czacie wspominałaś... Mniejsza. Tak, brawo, mamuśko :d Ja też mam świra na punkcie swojego kota (nie kotki), który leży własnie w kartonie (taaak, w kartonie z zabawkami mojej młodszej siostry) i właśnie się wygina tak, że w pewnym momencie leżał na grzbiecie z nogami wywalonymi w sufit. Ta, to się nazywa mieć wywalone na wszystko, co nie? :D Ta. Także rozumiem twoja panikę. Co prawda moje kocisko jest już olbrzyyymie, nie takie maleńkie jak klusynka (ojeeeeju *___*), ale cóż. Ten tego, nowy miesiąc, losowanie. ja to nie mogę się doczekać jakiegoś dużego podsumowania, pod koniec każdego miesiąca powinno jakieś być, bo lubię czytać statystki (to trzeci rodzaj kłamstwa xD). Niemniej na urodzinki, które świętujecie za miesiąc (nie mylę się, tak...? Avia coś wspominała, że za miesiąc nie będzie notki tematycznej, bo się do urodzinów przygotowujecie) coś odwalicie, hm? ;> W ogóle ja chcę atrakcje na tych urodzinach, zaskoczcie nas :D
    Doobra, już nie bredzę.
    Niebieski i czerwony, powiadasz? Ładne połączenie o ile obie barwy są ciemne :3 Dobrze, sprawdźmy te twoje czerwono-niebieskie szabloniki ^^
    562 - ta, ja ostatnio zauważyłam, że coś często u was ten prosty styl gościnnuje (uwaga, tworzę nowy język polski!). Ale spójrzmy. OJEJ, KOCHAM TEN SZABLON!!! faktycznie, nie szalałaś tutaj, ale tak świetnie ci to wyszło, że ojeju! I jaki napisik, ulalala, genialny! <3 Boż, znalazłam moje 824534543 motto życiowe <3 Tylko jak się ma muzyka do szablonu, który mi się z fantasy kojarzy? ;> Mniejsza. Genialny szablon, toć to po prostu genialny szablon no! :D
    563 - heheh, jest Jill, są błyskawice! :D One zawsze będą mi się z Tobą kojarzyć. A ten cytat jest cholernie prawdziwy, ja sama jestem tego zdania. No, prawie. Ludzie nie boją się samej śmierci,. Boją się jedynie tego, że nie mają pojęcia, co ich spotka dalej, a nuż jakaś kara albo... ból. I tego też się boją: bólu towarzyszącego nadejściu śmierci albo bólu, który ich potka po. Dużo i często rozważam ana temat śmierci (kogo to dziwi?), więc... jak chcesz, to chętnie na ten temat porozmawiam :D I o zjawisku czasu, o tym mogę gadać wiecznie. I o muzyce. I o Supernatural :D No ale wracając do temat, to ta wieżyczka po lewo przypomina mi budowlę w Heroes III w Inferno, ale nie pamiętam, jakie stworzenia się tam produkowało. Wiem, z pewnością kumasz, o czym gadam :D A tak to szablonik ponury, fajnie dobrałaś kolory. No i oczka tej Pani - są the best!
    564 - ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ^^
    Zieleń, zamki, mrok, walka, wrogowie, ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY!!!!! Boski szablon!!
    ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY ELFY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 565 - faworyt, powiadasz? No, ja jestem ciekawa. Zgadnij, który szablon z dotychczas obejrzanych przeze mnie jest moim... :D Czy to jest Ginny i Harry? :O Jeśli tak, to ja jestem w szoku, ponieważ ze względu na to, że to para "prawdziwa", książkowa, to jest raczej rzadko używana w opowiadaniach, co mnie bardzo martwi. Acz jeśli to Hermiona, to mnie rozeźlisz. Nie chodzi o to, że jej nie lubię, Boże broń!, tylko że wolałabym, by to była Ginny tutaj :D Lubie tę parę w przeciwieństwie to wielu maniaków lubiących wymyślać fantazję fantazji. hahaha, szablon idealnie pasujący do tego rudzielca :D Ale jest taaki uroczy :D No i oczywiście jaki cytat <3 Szablonik w sumie też całkiem prosty, ale piękny ^^ Brawo ^^ No tak, czemu ja się dziwię, że to faworyt? W końcu to HP, a ten szablon stworzyła Jill! So... wszystko jasne :D
      566 - no, to są właśnie takie paradoksy: niby nic, a jednak cała masa, można by rzec. A czemu go dałaś do wolnych, skoro on już poniekąd zajęty? ;>
      Tiaa... to ty z zaległościami do nas przybywasz! Ty niedobra ty! No dobrz, skoro ty się w zakończeniu nie nabredziłaś, to i ja też nie, choć ja już w tej chwili wygrywam, bo mi się słowotok (klawiszopalcotok) włączył i pisam i pisam. Dobra, stop, starczy! No!
      czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Ten limit słów w komentarzu jest zdecydowanie za mały -.-

      Usuń
    2. Szukałam Twojego komentarza, Magds :3

      Usuń
    3. I znalazłaś :D No mnie zabraknąć nie może ^^ Magds? Ojei, jak ładnie to brzmi xDD

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. A żebyś wiedziała, zaczęłam szukać, jak ponarzekałaś na fb na limit :D MAGDS :DDDDDDDDD

      Usuń
    6. hahaha, no tak, to takie proste :D

      Usuń
    7. Zawsze możesz potorturować Rowi na privie albo na czacie. Jestem pewna, że nie będzie się mocno opierać ;)
      Urodziny chyba będą klasyczne. Mnóstwo szablonów, trochę dodatków i ździebko statystyk. No chyba że nagle jakiegoś olśnienia dostaniemy. Kto to wie... ;)
      Patrz, ostatnio sporo gram w Herosów, ale jakoś wcześniej mi się nie skojarzyło nic z tą grą. Jednak po twojej sugestii przyjrzałam się latarni i... masz rację! Człowiek już nikomu nie może ufać :D
      Tak sądziłam, ze właśnie 564 Ci się spodoba. Fantastyka wymiata ;)
      W szablonie 565 sa rodzice Harrego - Lily i James. Jednak są oni bardzo podobni do H&G, więc szablon może być i na blogi o tej dwójce :)
      Walczę z tasiemcami w notce! Staram się pisac krótkie posty :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    8. A żebyś wiedziała, że ją potorturuję! I to zaraz! Trohę dodatków na urodzinach? I konkurs, konkurs koniecznie musi być! :D A heroesy to gra genialna i zaraz chyba sobie zainstaluję ją po raz 743545 choćby po to, by sobie u sfinksa zagadki porozwiązywać :D Oh yeah, fantasy to moja miłość, jedna z 785656, zaraz po muzyce i żelkach. Lily I James? No w sumie... ale oni zawsze byli podobni, w sensie ta para. Rowling to jednak ma łeb, chyba że jej tak przypadkiem wyszło :D Nieee! Nie pisz krótkich1 Pisz takie jak ja! :D Tzn przekładając na notkę szablonową oczywiście. Bo w końcu nie ma to jak napisać pracę z polskiego na cztery strony, nieprawdaż? XD

      Usuń
  12. Łał :) Szczęka mi opadła na widok 564 szablonu! No po prostu cuudny :D Czekam na więcej szablonów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie więcej, bo ostatnio wena mi dopisuje :)

      Usuń
    2. To super :) Niech wena dopisuje ci jeszcze przez dłuższy czas :3 Liczę na to :*

      Usuń
  13. Mogłabym złożyć zamówienie na szablon w przyszłym tygodniu?(z losowania)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, tylko wtedy daj znać na czacie, że złżyłaś, bo inaczej mozemy o Tobie zapomniec ;)

      Usuń
  14. Potrzebuję pomocy z nowym blogiem. Proszę wpadnij i oceń: polineja.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy przepraszam ZS to do cholery jasnej, jakiś katalog blogów?! TO SZABLONIARNIA, nie tablica ogłoszeń -.-'

      Usuń
  15. Najbardziej spodobał mi się 263 :)
    W sumie nie wiem czemu ... może dlatego, że jest ciemna kolorystyka i błyskawice, co dodaje blogu naprawdę oszałamiający widok :P
    Jestem fanką takich mrocznych szablonów ^^

    Czekam na więcej pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  16. losowanie.
    Jejku, bardzo się cieszę że udało mi się wygrać. :)
    chciałabym więc poprosić o szablon na lorelon.blogspot.com Chodzi mi o szablon w stylu fantasy. Obrazki rysunkowe. Chciałabym aby znalazła się tam ta dziewczyna http://www.deviantart.com/art/The-poppy-field-309722592 i jakiś smok. :) Układ prawokolumnowy. Napis na nagłówku: Lorelon - baśń ukrytej krainy.
    Mozna dodać coś od siebie co doda niego magii. :) Kolory raczej jasne, zdaje się na szabloniarkę. :) i to wszystko dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie musisz napisać wedle formularza, który jest w regulaminie ;)

      Usuń
    2. To poczekaj napiszę jeszzcze raz bo jednak chcę na inny blog. za bardzo mi się podoba ten szablon co mam teraz na Lorelon.

      Usuń
  17. Hmm... Co napisać? Może, że każdy z tych szablonów jest cudowny... :D POKOCHAŁAM TE BŁYSKAWICE! <3 Są cudowne. A więc szablon numer 563 jest boski...
    Zaś szablon 564 jest taki... jillowaty. Bo jest, prawda?
    No nic. Uwielbiam kolorystykę w 563 i 566. GossipBum!

    Jeszcze raz: Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam błyskawice! Szablony nabierają wyrazistości! ;)
      Mam nadzieję, że 564 jest jillowaty, bo bardzo go lubię ;)
      Ślicznie dziękuję!
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten 562... 562... Ten cytat... D: Nie. Coś mi tu nie gra. Ale jest śliczny *_*
    564 Jest genialny i go kocham i jest wspaniały i cudowny i w ogóle wszystko co najlepsze z mleka :3 Tylko ta elfka po prawej mnie wkurza, na tym poprzednim gdzie była też. Ma taką świńską twarz x.x Ale jest wspaniały. I ten cytat *___*
    565, rozumiem faworyta. Ale mój lepszy. Jest łagodny, śliczny i wzruszający, bo nie żyją. Potter i Lily, bo jakże by inaczej.
    Ale jedno.
    JEDNO!
    Nad Jamesem i Lily, u góry po prawej, ten gostek z nosem na pół twrzy XDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDX Sevcio? XD Ómarnęłam
    Ale po za tym jest piękny. Znaczy się, to też jest piękne, ale nie wzruszające XD Umarnęłam
    Ostatni... GossipBum. Byłam tam i widziałam i ładnie to wyglądało.
    To na tyle od Kraken, lecę wstawić moje cudeńko *_* Albo płynę.
    Znikam sobie w morskich odmętach.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim: trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego, Jill. :)

    LOSOWANIE

    1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga: na-dnie-szuflady.blogspot.com

    3. Koncepcja: Najważniejsze są dla mnie trzy kolumny i mnóstwo miejsca na widżety. Zaś co do samej koncepcji szablonu, to są one dwie: nie jestem zdecydowana na żadną, więc proszę wybrać, która bardziej odpowiada. :)
    Szablon może być on bardzo minimalistyczny i ascetyczny.
    Albo może też nawiązywać do cytatu na belce "Na dnie szuflady znajduje się niesamowity świat fantazji" (gwoli ścisłości: prowadzimy katalog opowiadań, zaś ten napis jest odniesieniem do fantazji autora, co oznacza szablon bogaty w przeróżne motywy - od kryminalnych poprzez fantastyczne, na przygodowych skończywszy. Spokojnie, może być też tylko jeden z nich.) Chodzi mi o grafikę, która wprowadza gościa w klimat, świat fantazji.

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: "Katalog opowiadań", "Na dnie szuflady", "Kraina fantazji" - albo nawet i nic. To zależy przecież w dużej mierze od wybranej przez Szabloniarkę koncepcji. :)

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: marsy_spring@op.pl, tak jest naprawdę najszybciej.

    Z góry dziękuję i mam nadzieję, że nie pogmatwałam tego tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o tym zapomnę: jeśli byłoby to możliwe, prosiłabym też o button.

      Usuń
  21. Jill, paskudko nie powiedziałaś że masz 18 lat, dowiedziałam się dopiero na Kosmicznym Video. Tam, jak i na moim blogu masz ode mnie życzenia, przeczytaj sobie tutaj:
    wycie-wilczycy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. LOSOWANIE

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: my-destiny-is-you.blogspot.com

    3. Koncepcja: będzie to szablon na blog z opowiadaniem o temtatyce raczej akcji, zreszta niewiem jak to nazwać. W każdym razie podobna do "Szybcy i wściekli" jeżeli to coś pomorze. :) Kolory raczej ciemne. Pasujące do zdjęć.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://cdn.blogosfere.it/styleandfashion/images/87163_megan_fox_transformers_2_preview_040_122_594lo.jpg
    http://www.fast-cars.ch/images/Movies/Fast_Furious/2_Fast_2_Furious_2.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-J7qa_bKgdKw/TraDww8MQhI/AAAAAAAAAk0/LOTLHgLkZ7k/s1600/gun-background-9-731317.jpg
    5. Ewentualny cytat: My Destiny Is You

    6. Inne uwagi: zdaję się na wyobraźnię wykonującej. :) Może tam znaleźć się np jakiś niebieski płomień lub coś w tym stylu. ale to tylko moja wyobraźnia

    7. Kontakt: quennjane@gmail.com

    Wiem, że na początku napisałam zamówienie na inny blog, jednak zależy mi bardzo na tym szablonie. Mam nadzieję, że nie nagmatwałam, a zamówienia nie były jeszcze przydzielone. Jeśli tak to trudno...

    Czy mogłabym też prosić o button?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o jeszcze jednym obrazku: http://wallmii.com/wp-content/uploads/2013/04/Vin-Diesel-Fast-and-Furious-Full-HD-Wallpaper.jpg jeśli da się gdzieś Diesel'a wcisnąć oczywiście :P.

      Usuń
  23. Losowanie.

    1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga: www.angelo-dallinferno.blogspot.com

    3. Koncepcja: Hm. Powiem szczerze, że dość trudno jest mi wybrać. Ale niech będzie. Więc widzę szablon w kolorze niebieskim. Na środku nagłówka ruda kobieta o niebieskich oczach. Po jej lewej stronie piekło, albo coś nawiązującego do niego, po prawej - niebo.

    4. Ewentualne zdjęcia: niestety nie mam, ale mogę podpowiedzieć, że na rudą kobietę nadałaby się świetnie Ebba Zingmark.

    5. Ewentualny cytat: nie jest konieczny. Po prostu wystarczy sam Adres: Angelo Dallinferno

    6. Inne uwagi: szablon przewijalny, najlepiej lewokolumnowy. Wielkość szablonu niech będzie taka sama, jaka jest aktualnie na blogu.

    7. Kontakt: may1995@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. LOSOWANIE

    Minął tydzień, czas zamówienie złożyć. Mam nadzieję, że nie okaże się, że minął termin, czy coś... :<

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://wzrok-przeznaczenia.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam jakiegoś wielkiego pomysłu, ale miło byłoby, gdyby szablon był w ciemnych barwach (niebieski, fioletowy, czarny - mniejsza z tym, byle nie były to jasne, zbyt jaskrawe kolory). Chciałabym, by na szablonie pojawili się Fred i Hermiona, a gdzieś w tle, jeśli będzie pasowało, może pojawić się grupka z Zakonu Feniksa, ewentualnie z Gwardii Dumbledore'a. Nie pogardzę też Hogwartem. Najważniejsi są jednak główni bohaterowie, także reszta nie jest jakoś specjalnie wymagana. :]

    4. Ewentualne zdjęcia: nie mam, jednak chciałabym, by Fred i Hermiona byli z części "Harry Potter i Zakon Feniksa". No, przynajmniej Fred.

    5. Ewentualny cytat: tutaj się zastanawiam... nie mam pomysłu, żadnym nie pogardzę, byle pasował do tematyki szablonu.

    6. Inne uwagi: lubię takie tradycyjne, onetowskie szablony, gdzie nagłówek jest na górze, a reszta w kolumnie (ale podobają mi się blogspotowskie "Strony" umieszczane na górze :3). Nie mam jednak zastrzeżeń co do innych koncepcji, pozostawiam wszystko w rękach dobrej duszyczki, która szablon mi wykona. :)

    7. Kontakt: z GG nie korzystam, a email to: dorcas119@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń