g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.06.2013

[567- 572 ] Don't Stop Believing

Nie bardzo wiem co napisać. Dziękuję za ten miesiąc :)






Zamówienie dla Blue Melody



Zamówienie dla Esme



569 i 572 - wykonana na podstawie instrukcji < click >

71 komentarzy:

  1. Ooo. Wszystkie piękne, ale najbardziej urzekł mnie 568. Jest boski. Taki spokojny i neutralny. :D
    Cała reszta również. Lecz to przez Taylor. Wybrałaś cudowne zdjecie i zrobiłąś cudowny szablon. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miał być dodany we wcześniejszej notce ale trochę nie wyrobiłam z kodami. :)

      Usuń
  2. Niestety nie gustuję w tego typu szablonach. Jak dla mnie są dość puste. Ale na szczęście nie każdy ma takie podejście jak ja, więc na pewno wielu osobom się spodobają :) Jeśli miałabym wybrać favoryta tej notki, byłby to szablon 567.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym miała wybrać swojego ulubieńca to to też byłoby 567. :) Co do prostoty to się zgadzam nie każdy to lubi ale ja chyba jednak tak wolę chociaż podoba mi się jak ktoś zrobi coś bogatszego tylko żeby ze sobą harmonizowało bo czasami ktoś nawali dużo i niewiele w tym sensu i ja pewnie też bym tak robiła gdybym próbowała coś do tych szablonów dodać. :)

      Usuń
  3. 569 jest według mnie najlepszy *O*
    Ale reszta też jest śliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 568 to mój ulubiony, piękna kobitka. 571 niezły nawet i jeszcze na takie 5/10 ostatni. Inne jakieś takie, no niby są ale bez większych uczuć dla nich. Nie zakochanam w żadnym, ale są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. 568 jest raczej prosty więc cieszę się że komuś się podoba. :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Chyba isę zakochałam :P W kim ? Nie w kim tylko w czym. W szablonie numer 571 :D O taak ... takie szablony to ja ubóstwiam.
    Ciekawy, jest zapełniona odpowiednia ilość przestrzeni, nie za dużo, ani nie za mało. Kolorystyka jest świetna, a główna postać idealnie tam pasuje i się wyróżnia ^^ Oj wywarłaś na mnie duże wrażenie :P

    Oprócz tego podobają mi się jeszcze nr 569 i 570 :) Są naprawdę ładne *_*

    PS. Przyjmujesz zamówienia ? ;>
    Bo niema o tym w nocce, więc nie wiem :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Początkowo miał być na moją podstronę ale zdecydowałam, że chyba dobrze mi wyszedł i nie powinien się marnować na te 10 zdań które tam mam. Co do zamówień to sama nie wiem. Staż mi się kończy za trzy dni więc jeżeli przyjmę zamówienia, a potem okaże się, że nie mogę ich zrobić to będzie trochę nie fair. Może następnym razem chyba, że ktoś złoży zamówienie i mi się spodoba to wtedy najwyżej wyślę mu na pocztę. ;)

      Usuń
  6. Och! Niesamowite, niesamowite szablony!
    567 - strasznie mi się spodobał. Te jasne, żywe, pozytywne, optymistyczne barwy i sam klimat - taki słoneczny wręcz idealnie odrywa umysł od ponurego widoku za oknem. Oprócz tego, lubię aktorkę, której zdjęcie wykorzystałaś, więc zdecydowanie wszystko przemawia tu na plus.
    568 - Cudowny i piękny w swojej prostocie. Ta róża mnie obezwładniła. I choć za Taylor nie przepadam i chętnie widziałabym na jej miejscu jakąś inną modelkę, to nie oznacza, iż szablon mi się nie podoba. Właściwie jest wręcz przeciwnie. Jestem nim urzeczona.
    569 - Cudo! Zdecydowanie jeden z lepszych szablonów tej notki! Te barwy, klimat, atmosfera, obrazki, cytat, aktorka! Ach! Nic tylko pędzić do pobieralni i cieszyć się nową szatą graficzną bloga! Gratuluję świetnej pracy!
    570 - również jest ładny, aczkolwiek trzy pierwsze zrobiły na mnie dużo większe wrażenie niż ten. Za to tu zdecydowanym plusem są kolory. Uwielbiam szablony z pewną "głębią" i choć obrazek wydaje mi się bardzo pospolity, to całość robi niesamowite wrażenie.
    571 - urzekający. Modelka sprawia, iż całość mimo świetnych kolorów, wydaje się być straszna i bardzo tajemnicza. Mnie osobiście praca bardzo się podoba, całości dopełnia świetny cytat.
    572 - ten szablon chyba najmniej podoba mi się w dzisiejszej notce. Wydaje mi się strasznie pusty, aczkolwiek mimo wszystko, należą ci się wielkie brawa.
    W każdym razie... życzę abyś pomyślnie dołączyła do załogi Zaczarowanych, a także wiele weny i pomysłów na nowe szablony!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi naprawdę miło kiedy czytam takie komentarze. Dziękuję za życzenia i za twoją opinię. Naprawdę nie masz pojęcia jak się denerwowałam przed dodaniem tego postu. :) Pozdrawiam. :D

      Usuń
  7. No cóż mogę powiedzieć ? Nic innego tylko świetne :P
    Najbardziej urzekł mnie chyba szablon nr 571. Ahh ta głębia :D Normalnie się zakochałam *_* Oj naprawdę, to co wy robicie z tymi szablonami to są normalnie czary :D Nie potrafie sobie wyobrazić jak wy to robicie. Co prawda ja już próbowałam robić takie cuda na photofiltre, ale wyszło ... co wyszło -,- Nie będę się źle wyrażać na forum ... :P
    A jeśli chodzi o pozostałe szablony to ładne są też 569 i 570. Reszta nie podoba mi się tak bardzo jak te trzy ^^

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się że się podobają. Ja sama na photofiltre nie umiałam nic sensowego zrobić więc jestem pod pełnym wrażeniem osób które umieją tam robić jak na przykład Jill. Wszystkim najbardziej się podobają 571 i 569 co bardzo mnie cieszy bo sama je uwielbiam. :D Pozdrawiam

      Usuń
    2. No, trzeba przyznać są śliczne ;) Nic dziwnego, że tylu osobom się podobają ^^

      Usuń
  8. Dzięki za szablon i krótko mówiąc: jest świetny. Lubię takie rzeczy proste i jednocześnie bardzo efektowne, i ten szablon właśnie taki jest ( przynajmniej tak uważam). Przy okazji nie będzie na blogu aż tak ponuro. Naprawdę wielkie dzięki i życzę sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał. :)

      Usuń
  9. Hej :)
    W komentarzu pisałaś, że nie wiesz czy przyjmujesz zamówienia, ale ja mimo wszystko bardzo chciałabym cię prosić o zrobienie dla mnie szablonu. Obojętne mi, czy przejdziesz staż - jak dla mnie tworzysz wspaniałą grafikę ;)
    Nie wiem, czy będziesz miała czas i chęć, ale gdyby, to byłabym na prawdę bardzo wdzięczna.
    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://keronia.blogspot.com
    3. Koncepcja: zależy mi na szablonie w intensywnych barwach, z niewielką ilością lub w ogóle bez czerni, wykluczone są wszystkie odcienie różu i liliowego.
    4. Ewentualne zdjęcia: możesz wybrać te, które uznasz za najciekawsze i dowolnie je zestawić. Zależy mi tylko, żeby znalazły się któreś z tych podanych przeze mnie.
    http://fc06.deviantart.net/fs21/f/2007/233/f/d/Selfless_Scoundrels_by_capprotti.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs21/f/2007/233/4/8/Littlefinger_by_capprotti.jpg
    http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/027/6/a/forging_the_chain_by_capprotti-d386nwr.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2011/224/0/e/0e311a5b1eccff602f9e3297a566224d-d46all7.jpg
    http://th04.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/135/5/e/initiation_ritual_by_trishkell-d4zu4bu.jpg
    http://fc06.deviantart.net/fs16/i/2007/161/2/5/Priests_of_Hammeran_by_thegryph.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs14/f/2007/054/9/d/Priests_of_Emoen_by_thegryph.jpg
    http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/f/2010/326/b/b/tavern_by_hunqwert-d33der1.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2010/354/7/6/76f7d1b85030f807df5c0d32fd8c9f18-d352jis.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/048/7/d/7d432764399c8d1359ee5326fdac1537-d39rayp.jpg
    http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/137/1/5/legend_by_eastbreeze-d3gjvbo.jpg
    Obrazków jest całe mnóstwo, ale nie mogłam się zdecydować. Dlatego wybór, które z nich znajda się w szablonie pozostawiam Tobie.
    5. Ewentualny cytat: Co mnie nie zabija, czyni mnie silniejszym.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: e-mail: morrigan@onet.pl

    Pozdrawiam serdecznie i zyczę sukcesów w tworzeniu grafiki... I oczywiście przejścia stażu ;)
    Nefryt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że bardzo chętnie go wykonam? ;D napiszę do ciebie jeszcze na pocztę bo lubię nękać zamawiających pytaniami. :D

      Usuń
    2. Pisz kiedy chcesz :)

      Usuń
  10. Pierwszy szablon jest, moim zdaniem, najlepszy. Bardzo ciepła i przyjemna dla oka kolorystyka, elegancki układ i przepiękny nagłówek. Poza tym, barwy szablonu świetnie pasują do urody Saorise Ronan. :)
    Pozdrawiam,
    _dracarys.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za porywający początek! A co ty, żegnasz się z nami, czy jaki czort? tak to zabrzmiało... xD No więc mój będzie tez krótki, ale wciąż dłuższy od twojego.
    567 - o, szablonik ładny, delikatny i to bardzo nawet, więc nie w moim guście :D Ale nie o gustach tu się rozmawia tylko o wykonaniu. Ogólnie pasować on może to bardzo wielu blogów i wielu tematyk. Jest taki spokojny, uporządkowany. Fajno ^^
    Tak przejrzałam podglądy i powiem: kurcze, dziewczyno, znowu dziewczyny! ;/ Same dziewczyny!
    568 - Taylor Swift... ech. Kolejny spokojny, spokojny, jaśniutki, delikatniutki szablon. Nie dzieje się na nim wiele, ale takie szablony też własnie są potrzebne!
    569 - o, ten szablonik jest bardzo fajny! :D Jest mroczniejszy za sprawą ciemnych kolorów, czego mi w twoich szablonach często brakowało. Fajnie zrobiłaś tło podstron, tylko że układ jest identyczny jak w poprzednim i też te strony są wysunięte bardziej na lewo. Powiem w tak: wciąż w cholerę nie eksperymentujesz, a szkoda. tak czy siak chyba to będzie mój ulubiony szablon z tej notki :D
    570 - układ ten sam, więc nie zmieniło się nic prócz bardzo fajnego zdjęcia, które mi się podoba :D Szablon zwyczajny, acz swój urok ma, chyba własnie przez ten obrazek.
    571 - NARESZCIE!!! Szablonik zupełnie inny, nadal raczej spokojniejszy od wielu, które już widywałam, ale jest przede wszystkim inny, a to już jest coś! Mimo jasnych barw jest dość ponuro, co mi się podoba: mam wrażenie, że ta Pani po lewo ma czerwone oczy xD Super, kolumny i te inne są inne niż dotychczasowe w twoich szablonach i tym samym zmieniam mojego faworyta! :D
    572 - o, Culleny ^^ Układ już tez nieco inny, acz ja bym na twoim miejscu rozdzieliła prawa kolumnę od okienka z tekstem. Kolejny spokojniutki szablonik :3
    No cóż, to chyba mój najkrótszy komentarz jaki pamiętam. powody są dwa: notka uboga w tekst, więc nie mam, o czym się rozgadać, a jak nie mam o czym gadać, to nie mam z czego zmieniać tematu, jak to zwykle robię :D No i drugi powód: szablony są bardzo spokojniutkie, a więc i za bardzo nie ma jak je opisać. Ja w dalszym ciągu radze popracować nad swego rodzaju różnorodnością, bo jak na razie z łatwością można poznać, które szablony są twoje. A to źle. szabloniarka może mieć pewien charakterystyczny dla siebie element, ale że jest ich aż tak wiele jak u ciebie, to raczej niedobrze. Tyle ode mnie, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo honoru, że w mojej następnej notce nie będzie ani jednej dziewczyny! Specjalnie dla ciebie! Będą elfy, skrzaty, pewnie jakaś syrena [ to nie dziewczyna tylko ryba ]! No po prostu się przyłożę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. A ta gadka na początku faktycznie źle zabrzmiała ale wiesz osiem godzin w szkole, zajęcia z angielskiego i 23.20 i ja po prostu odlatuję. Nic mądrego nie przyszło mi do głowy więc wybacz.

      Usuń
    2. Ależ nie masz za co przepraszać, no daj spokój! Raany, a czemu tak późno? ;o A za syreny i elfki jak najbardziej się nie obrażę <3

      Usuń
    3. Późno bo wcześniej nie bardzo mogłam bez zgody Jill, a Jill teraz zalatana więc czekałam, moja wina bo mogłam jej przesłać wcześniej bo już dawno je miałam.

      Usuń
  12. Cały czas staram się dodać, ale wyskakuje mi:
    ,,Ten obraz jest uszkodzony lub ma nierozpoznawany format."
    Nie wiem, co mam zrobić, ale szablon bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie próbujesz go wstawić? W sensie czy w utwórz/ przywróć kopię zapasową? I wypakowałaś go?

      Usuń
    2. Tak, wypakowałam. Chciałam go dodać w ,,układ" i ogólnie tam dalej, a gdy w ,,szablon", to wyskoczyło:
      ,,Zapisanie szablonu nie powiodło się.
      Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
      Content is not allowed in prolog."

      Usuń
    3. nie w układ tylko szablon ---> utwórz/ przywróć kopię zapasową

      Usuń
    4. Dawałam tam i wyskakiwało mi:
      ,,Zapisanie szablonu nie powiodło się.
      Nie można przetworzyć szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte. Komunikat o błędzie XML:
      Content is not allowed in prolog."

      Usuń
    5. Poradziłam sobie! Tylko takie jeszcze jedno pytanie: jak zrobić, aby tekst nie był wyśrodkowany?

      Usuń
    6. Wyjustować go.



      selektor {text-align: justify}, gdzie zamiast justify możesz wrzucić też right lub left, w zależności od tego, do której strony chcesz wyrównać. Oczywiście kod wpisujesz w szablon -> dostosuj -> arkusze CSS.

      Chyba nie walnęłam byka.

      Usuń
  13. Mogłabym zamówić szablon? Prooszę :3
    Szablony jakie wykonałaś strasznie mi się podobały można nawet powiedzieć że się w nich zakochałam :3
    Jeśli nie chcesz tego zrobić- Zrozumiem.
    Tak więc jeśli zechciałabyś

    1.kapsel123
    2.http://akatsukinakama.blogspot.com/
    3.Chciałabym żeby był w barwach matowych ale w kolorze czarnego, czerwonego i niebieskiego.
    Bo chciałabym żeby był trochę tajemniczy.
    Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego to wpadnij na mój blog ;)
    4.
    http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/anime-manga-loverz/uploads/Anime-girl-with-red-hair.jpg
    Tą dziewczynę z boku tylko niech bez tła będzie jeśli da się tak zrobić ;\
    http://3d-wallpapers.net/wp-content/gallery/anime/kisuki-net_anime-wallpapers_ito-noizi_1_800x600.jpg
    A z drugiego tą. I też jakoś obramować ładnie bez tła :)
    A na tle tych dwóch:
    http://fdzeta.com/subir/images/smfca.jpg

    Tylko w mniejszej wersji wszystko xD
    5. ,,Istnieje druga Ja, która kocha przelewać krew... ''
    6. Chciałabym żeby to jakoś tak fajnie wyglądało bo te dwie to jedna. Główna bohaterka posiada jakby rozdwojenie jaźni.
    I nie może go kontrolować, a ta druga nie może obyć się bez przelania krwi..
    7.miku-chan607@gmail.com

    Z góry dziękuję.
    I przepraszam ! Pewnie coś nawaliłam ale bardzo zalezy mi na tym szablonie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam .. Bardzo spodobały mi sie Twoje prace, dlatego postanowiłam jedna zamówić .. A więc:

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Więc .... Chciałabym jakiegoś konia, konie .. ilość dowolna, dlatego, że to blog o tematyce końskiej. Kolory natury, czyli zielony, niebieski, brązowy i takie tam ... Ogólnie koncepcje zostawiam Tobie .. Nie mam za bardzo głowy do wymyślania takich rzeczy, chyba, że szabloniarz nie lubi jak zostawia mu się wolną rękę. Nie wiem, czy lepiej będzie jak zdjęcie będzie z boku, czy na górze. To zostawiam już Tobie ..

    4. Ewentualne zdjęcia: Takich nie posiadam. Czy to dużo problem? Chciałabym jakieś konie, łąkę. Coś co się kojarzy z tymi zwierzakami.

    5. Ewentualny cytat: Do wyboru dla Ciebie:
    Trenując konia, trenujesz siebie"
    Antoine De Pluvinet
    "Jeździectwo nie jest sportem, tylko pasją. Jeśli nie podzielasz tej pasji, nie poznasz sportu, tym samym tracisz swój czas"
    "Konie dodają nam skrzydeł, których nam brak"
    "Jazda konna to sztuka, której uczysz się przez całe życie"

    6. Inne uwagi: Proszę o to, żeby tekst strony miał ładną, przejrzysta czcionkę ...

    7. Kontakt: E-mail: izusiowa12@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam, IzuŚ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłybyście mi zrobić nagłówek? zaczynam pisać bloga i przydało by się to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy złożyć zamówienie zgodnie z regulaminem. :)

      Usuń
  17. Witaj,
    Bardzo zależałoby mi na szablonie, bo ten który mam jest, krótko mówiąc, strasznie amatorski (pierwszy xd)

    Formularz:

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://dramionovelove.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Bardzo bym chciała, żeby był przede wszystkim skromny. Najlepiej w podobnych odcieniach jakie widnieją teraz (ciemne tło tekstu - dobrze by nie było przeźroczyste- aby tekst mógł być jasny, wyraźnie widoczny itp.). Bardzo przydałaby mi się zakładka SPAM, a jakbyś miała koncepcje na inne przydatne to jestem otwarta na propozycje :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Nie chciałabym zdjęć Emmy i Toma. Najbardziej interesują mnie animowane postaci Draco i Hermiony (przykładowy obrazek u mnie na blogu). Oczywiście nie musi być ten sam - jeżeli masz pod ręką jakiś ładniejszy to śmiało :)

    5. Ewentualny cytat: "Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już od życia nie oczekujemy" - bardzo zależy mi by był właśnie ten :) (Hasający topielec!)

    6. Inne uwagi: Wstawiłam adres Waszego bloga do linków. Wstawiłabym też button, ale jestem zielona i zupełnie nie wiem jak to zrobić... Jeżeli mogłabym prosić o wytłumaczenie, to będzie dla mnie naprawdę wiele :)

    7. Kontakt: mon.deptula@gmail.com, 675328 (raczej nie korzystam)

    Z góry bardzo Ci dziękuję za poświęcony mi cenny czas.
    Pozdrawiam serdecznie,

    DiaMent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zrobię zabiorę się do tego w weekend i podeślę ci kilka zdjęć może któreś ci się spodoba. :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci jeszcze raz, jesteś kochana :) Mam nadzieję, że zostaniesz przyjęta na stałe :)

      Usuń
  18. Cześć :) Chciałabym zamówić szablon na mojego bloga, ponieważ obecny wydaje mi się taki przytłaczający… :P Mam nadzieję, że mi pomożesz, bo ja kompletnie się nie znam na wystroju xD No dobra, dałam pare uwag ale to nic w porównaniu do twoich umiejętności *.* Jesteś świetna mam nadzieję, że uda ci się przejść staż ;) Wiem, że nie pisałaś, że robisz szablony, ale ja bardzo bym chciała, żebyś mi go zrobiła ;) Prooooszę :*

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: https://historia2pokolenia.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby szablon był przejrzysty, bardziej w jasnych niż w ciemnych kolorach, najlepiej w takim „średnim” brązie i jasnej zieleni. Strony oraz notatki podpisane „Prorok codzienny” muszą być w widocznym miejscu. Chciałabym, aby wszystkie te zdjęcia były jakoś ładnie połączone i wtopione ;).

    4. Ewentualne zdjęcia:
    https://www.google.pl/search?q=lily+evans&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.Yms&biw=1366&bih=643&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=uo-wUY35N4SMswbqrICADA#facrc=_&imgrc=RxRHS9Wd5NswGM%3A%3B_x1UgyfUuT80dM%3Bhttp%253A%252F%252F27.media.tumblr.com%252Ftumblr_lrg75l6Mmv1qarqt3o1_500.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fask-thesnakeandthedoe.tumblr.com%252Fpost%252F17552628334%252Fseverus-snape-lily-evans-a-1x1-romance%3B500%3B282

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/--w9b6kxJmJw/UU9BaK2ITuI/AAAAAAAAACY/hnhJWfcrBlw/s1600/albus.png&imgrefurl=http://potterowie-i-siostra-voldemorta.blogspot.com/p/blog-page_26.html&h=420&w=287&sz=110&tbnid=3gKHgwINWIACDM:&tbnh=90&tbnw=62&zoom=1&usg=__Z7n5FXQR62MyW2g5mp31k8vw8WA=&docid=5nqUya3zS-qVqM&sa=X&ei=coqwUZmwNMLRtAbKwIHgDQ&sqi=2&ved=0CD0Q9QEwBQ&dur=2242

    https://www.google.pl/search?q=james+potter+II&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.Yms&biw=1366&bih=600&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=BJOwUZ2wNoTJsgai4YHQBQ#facrc=_&imgrc=yozCoWIBg-DozM%3A%3B5wnQYIDio9EVWM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1200.photobucket.com%252Falbums%252Fbb335%252FNikki_Wells%252FJamesPotter1.jpg%253Ft%253D1303623464%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.roleplaygateway.com%252Froleplay%252Fharry-potter-generation-2%252Fcharacters%252Fjames-potter-ii%3B300%3B450

    https://www.google.pl/search?gs_rn=16&gs_ri=psy-ab&tok=rstUAlCzT-iaTQe9N96aIw&suggest=p&pq=luna+lovegood&cp=17&gs_id=3b&xhr=t&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.Yms&biw=1366&bih=600&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=RZGwUbKeLY3HsgaBsYHYAQ&q=luna%20lovegood#facrc=_&imgrc=pzlzzfOy9BjSXM%3A%3BFnJyQV9R98DNoM%3Bhttp%253A%252F%252Ffe867b.medialib.glogster.com%252Fmedia%252Fb4%252Fb4576561a5107b5f5f0c31e76794df11eeee288574cc22a81257bcd573e0be70%252Fluna-17-jpg.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.glogster.com%252Fkittycute%252Fluna-lovegood-%252Fg-6m5vf8gckbt8rrfpkqmb8a0%3B310%3B624

    5. Ewentualny cytat: W nagłówku może być „Historia drugiego pokolenia”, jako tytuł i te słowa: „Przyjaźń jest ważna, ale uważaj z kim się zaprzyjaźniasz”. Cytatem nazwać tego nie można bo sama to wymyśliłam, ale jest xD

    6. Inne uwagi: Ten blog jest bardziej Hogwartem i chciałabym, aby wszyscy mogli wszystko łatwo znaleźć, dlatego prosiłam w punkcie 3 o to, żeby strony i Prorok codzienny były widoczne. Poza tym to chcę zachować te różne brązy, aby choć trochę przypominało to Hogwart :P Chciałabym, abyś w nagłówku zawarła wszystkie zdjęcia jakie podałam :)

    7. Kontakt: e-mail: historia2pokolenia@interia.pl Moje GG: 47671811 :)

    Zadręczaj mnie pytaniami kiedy tylko chcesz i bardzo cię proszę o pomoc, bo mój blog jest taki nuuudny... :( Pomocy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mogłabym spróbować zrobić ci ten szablon ale raczej nie bardzo by się dało ze zdjęciami które podałaś bo są trochę kiepskiej jakości więc ewentualnie mogłabym z osobami które te zdjęcia przedstawiają bo wiem kim oni są. Jeśli ci to odpowiada daj znać.

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak :) Zdaję sie na ciebie :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Hej! Szablony są genialne, lampiłam się na nie z pół godziny xD
    Co prawda nie wiadomo, co ja gadam, wierzę, że przejdziesz staż, bo jak można nie przyjąć kogoś z takim talentem?! W każdym razie chciałabym, żebyś chociaż przeczytała, co tu nawymyślam xD
    Przekonałaś mnie, że to u Ciebie warto zamówić szablon. A więc...

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałybyśmy kolorystykę utrzymaną głównie w odcieniach Wielkiej Brytanii, tzn. granat, czerwień i biel. Zdajemy się na Ciebie, chciałybyśmy, żeby to jakoś wyglądało, żeby nie było chaosu.

    4. Ewentualne zdjęcia: para: http://data.whicdn.com/images/14338284/tumblr_lr16g9iam61qe909fo1_500_large.jpg
    Big Ben, Tower Bridge, London Eye i londyńska budka telefoniczna (taka czerwona)

    5. Ewentualny cytat: "What the hell with my life?!"

    6. Inne uwagi: Jeśli chodzi o zdjęcia, to fajnie by było, gdyby para była w centrum, a pozostałe zdjęcia dookoła. Napis na dole.

    7. Kontakt: do mnie: pinkcrazymonkey99@gmail.com
    do współautorki bloga, I'm Fucking Unicorn: artisticdreamer6@gmail.com
    GG żadna z nas, niestety, nie posiada :(.

    Z góry dziękujemy!
    P.S. Wierzymy, że przejdziesz staż i dołączysz do ekipy! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś mi się zdaje, że do co najmniej dwóch szablonów inspiracją była Clary z Miasta Kości, hmm? :D
    ZA-KO-CHA-ŁAM się w 569. Jest cudowny, w każdym calu pięknie dopracowany.
    Wiesz co lubię najbardziej w twoich szablonach?

    Tekst próbny do gadżetów.

    ,,Mam dwa latka dwa i pół sięgam głową ponad stół' <3

    A najśmieszniejsze jest to, że ostatnio moja koleżanka ciągle tak śpiewa :DD

    Dobranoc! ;)
    Torii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy Clary. Dla mnie Lily jest dobrą aktorką ale nie wybrałabym jej na Clary powinna być drobniejsza i bardziej ruda poza tym 569 powstał w zeszłym roku a wtedy nawet nie było wiadomo,że ona bd grała w Mieście Kości po prostu dodałam kody. A co do mam dwa latka to nie miałam pomysłu co tam napisać więc jest mam dwa latka cytat z Plotkary i Pamiętników Wampirów bo to takie moje :P. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiem, wiem, też sądzę, że Lily nie jest dobrze dobrana. A Jace jest brzydki (okej... o.o) ;/ Ale to zdjęcie z 570 jest jak z kadru z Miasta Kości <3

      Usuń
    3. Bo to jest kadr z filmu. :P Takie wymagania miała zamawiająca

      Usuń
  23. Pobrałam http://forever-directioners-69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, czy mogłabyś mi zrobić szablon, bardzo mi na tym zależy.
    Formularz:

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://bellajuzniekochaedwarda.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Bardzo bym chciała, żeby był przede wszystkim skromny. Najlepiej w odcieniach granatu. Bardzo przydałaby mi się zakładka SPAM i Powiadamiam, a jakbyś miała koncepcje na inne przydatne to jestem otwarta na propozycje :)

    4. Ewentualne zdjęcia: Chciałabym by na zdjęciu znalazła się Bella z Edwardem, obok tego zdjęcia sama Bella i sam Edward.( Są to postacie ze zmierzchu)
    5. Ewentualny cytat: "Pamiętaj nigdy nie możesz być pewna jeśli chodzi o ludzi i uczucia..."
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: foreverbadgirlsandvampire@gmail.com, a z gg za bardzo nie korzystam
    Z góry bardzo Ci dziękuję za poświęcony mi cenny czas.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Zwariowana Dominika

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam chciałabym zamówić szablon na mojego bloga :)
    *hasło: Hasający Topielec!
    *adres bloga : http://love--lust--faith-passion.blogspot.com/
    *Koncepcja : Chciałabym aby szablon był zrobiony w kolorach czerń , czerwień , szary ..
    Układ poprosiłabym aby był trój kolumnowy.
    Na górze lub z boku pasek do stron :)
    *Zdjęcia :
    http://eu.cdn003.fansshare.com/photos/dianekruger/diane-kruger-tatler-russia-may-699698031.jpg
    http://i188.photobucket.com/albums/z272/jfnsquared/diane_kruger_20060307_1300.jpg
    http://scoopmodels.com/typo3temp/pics/Bild56_5bc6d9ca62.jpg
    *Ewentualny cytat : "Dotyk i Miłość razem potrafią być zabójcze.."
    *Inne uwagi -
    *Kontakt : GG 9221521 lub e-mail : zmierzchomanka535@gmail.com
    Bardzo dziękuję i czekam :)
    Button już dodany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , że tak wprowadzam w błąd.. Bo tam podałam zdjęcie faceta.. ale mi sie pomyliło .. chciałabym aby było to zdjęcie wykorzystane w szablonie :)
      https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/5232_671469239535835_106113198_n.jpg?dl=1

      PRZEPRASZAM ZA TO !!

      Usuń
  26. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://dziennik-lunylu.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Dużo koloru niebieskiego połączonego z gotykiem (Chodzi mi tu o jakieś zdobienia charakterystyczne dla tej kultury), jakiś motyw dymu, nie przepakowany i symetryczny, czytelny. W nagłówku – Dziennik LunyLu, natomias po lewej stronie cytat. Po prawej stronie umieszczę sobie statystyke, obserwatowów i inne blogi które czytam
    4. Ewentualne zdjęcia:
    -
    5. Ewentualny cytat:
    "Jeśli człowiek góruje nad swoją epoką i staje się wcieleniem postępu, spotyka się nie z krytyką, lecz z nienawiścią." W. Hugo
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt: lunalu@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh twoje szablony są poprostu śliczne ! i ja jak to ja pewnie pisze to za późno !
    Okej więc mam nadzieje że zrobisz to dla mnie i :
    Hasło; Hasający topielec !
    Adres bloga : http://niezwyklahistoriaomnie.blogspot.com/
    Blog Świeżo Założony
    Więc chciała bym by na pierwszym panie były : Lucy Hale i Klariza Clayton . Ale ich zdjęcia by były bardziej mroczne , ponieważ całe opowiadanie jest o siostrach jedna jest demonem a druga aniołem. Kolorystyka hmm może : Ciemny fiolet, czarny i szary .
    W tle aby były dla zamki (ponieważ dziewczyny żyją w dwóch innych zamkach), czarne i białe anioły, hmm wiesz takie rzeczy które by pasowały :))

    Naprawdę mam nadzieje że wykonasz to zamówienie, ponieważ bez szablonu nie zacznę pisać opowiadania:c

    Pozdrawiam i życzę dalszej weny !

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga:http://demon-soull.blogspot.com/

    3. Koncepcja: No to tak. Blog o tematyce Hellsing, czyli wampiry i dużo krwi. Gdzieś w tle może właśnie taka krew spływać tak fajnie.

    4. Ewentualne zdjęcia:http://www.wallsoc.com/27922-hellsing-alucard-vampires-hellsing-ultimate.html

    http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&biw=1366&bih=600&hl=pl&tbm=isch&tbnid=x30UjQxtJcH7XM:&imgrefurl=http://www.wallpaperup.com/72680/flowers_izayoi_sakuya_maid_tan_%28carbon%29_touhou_weapon.html&docid=n0tuE4USFJFh2M&imgurl=http://www.wallpaperup.com/uploads/wallpapers/2013/04/08/72680/898536beb1fc1614e32e369cd0eb3ac9.jpg&w=1600&h=1131&ei=a520UanWKeaG4gTI1IHIBA&zoom=1&ved=1t:3588,r:5,s:0,i:98&iact=rc&dur=123&page=1&tbnh=164&tbnw=235&start=0&ndsp=20&tx=73&ty=24


    5. Ewentualny cytat: Ptakiem Hermesa nazywają mnie. Zjadam swe skrzydła, by poskromić się.

    6. Inne uwagi:( Zdjęcie dziewczyny: nie wiem czy dałoby się jakoś zostawić taką ramkę, albo coś podobnego? Żeby kilka tych niebieskich róż zostało. )

    7. Kontakt: Email: incubus7@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam wasze szablony jednak nie wiem jak je ustawić na moim blogu ;c proszę o kontakt :) wiktoria-parzych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej chciałabym zamówić szablon, ale nie wiem czy przyjmujesz zamówienia...
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga:http://sound-of-your-name.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w pastelowych kolorach i żeby zdjęcie dziewczyny było pośrodku, obojętnie które.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    I. http://weheartit.com/entry/45338561
    II. http://weheartit.com/entry/45338561
    III. http://weheartit.com/entry/24738167

    5. Ewentualny cytat:
    Zwy­cięzca­mi w miłości są po­kona­ni przez miłość.

    6. Inne uwagi: Blog jest na podstawie książki "Miasto Kości" i przeważa tam walka i okrucieństwo.

    7. Kontakt: biszkopt140@gmail.com GG:44309518

    Z góry dziękuję
    A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. Witam! :) Bardzo by mi zależało na szablonie wykonanym przez Ciebie :* !
    Mam nadzieję, że się zgodzisz i pomożesz. :)
    1. Hasło : Hasający Topielec.
    2. http://makemeyourshawty.blogspot.com/
    3. Szablon ma oddawać klimat Nowego Yorku. Zależałoby mi na połączeniu Justina Biebera z Miley Cyrus (kiedy miała jeszcze długie, brązowe włosy). Przewaga koloru fioletu i srebra/szarego. No i prosiłabym również o umieszczenie jakiegokolwiek widoku NY. Kilka zdjęć podam w kolejnym punkcie. :D
    4. http://weheartit.com/entry/66108066/via/Valeyuki96
    http://weheartit.com/entry/66097794
    http://weheartit.com/entry/66082167/via/nicolettes
    http://weheartit.com/entry/66074757/via/OneDirection_1
    http://weheartit.com/entry/66078484/via/Filippodeluca
    http://weheartit.com/entry/66097794
    http://weheartit.com/entry/66097159/via/loddezz
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m85kolLbfj1rppz25o1_500.jpg
    http://data.whicdn.com/images/34737287/tumblr_m8jye759Kl1qjt06no1_500_large.png
    http://3.bp.blogspot.com/-qFcZdoPTMhk/UO2Hf7XfP4I/AAAAAAAAHzA/pq-KwpyhAlw/s1600/tumblr_mg6iy5Jza11r9alaeo1_r2_500_large.png
    http://another-person.blog.pl/files/2013/05/tumblr_mkz2da5YbF1s47icbo1_5002.jpg
    http://another-person.blog.pl/files/2013/05/tumblr_mlbj1jdfPf1ritflmo1_500.jpg
    http://weheartit.com/entry/55904147/via/4ckles
    5. Love me like you do.
    bądź - Make me your Shawty.
    6. -
    7. highlyabovesky@gmail.com GG - 23230608 (uprzedzam, że rzadko go używam) . :)

    Mam nadzieję, że się zgodzisz mnie wesprzeć, z góry dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń