g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.06.2013

[573-575] Pain and Cry.

Witajcie moje drogie Mordeczki!
Jak tam po Sobótce? Mam nadzieję, że wszyscy zdrowi. Przychodzę dzisiaj do Was jedynie z trzema szablonami. Dlaczego? Nie w głowie przez ostatni miesiąc były mi szablony, a jedynie ból w moim kolanie. Niestety jestem teraz zmuszona do noszenia stabilizatora i jeszcze trochę posiedzę sobie w domu, na moje nieszczęście. Ile można siedzieć w domu? Rozumiem tydzień, maksymalnie dwa. To będzie już mój piąty tydzień. Ratujcie mnie i moją wenę, która podupada! A tak z całkiem innej beczki... Szablony kompletnie mi nie wyszły, dlatego proszę Was byście byli dla mnie bardziej łaskawi niż zazwyczaj, choć zawsze podziwiam i szanuję zdanie krytyków. To by było chyba na tyle, ze słów od Leslie. :)

Słówko od Jill: Jak już pewnie niektórzy zauważyli, Rayne nie przeszła stażu. Chociaż była szalenie sympatyczną i pracowitą osobą, to uważamy, że jest jeszcze trochę za wcześnie, aby mogła dołączyć do nas na stałe. Jesteśmy jednak pewni, że kiedy nabierze doświadczenia, to zawojuje świat. Ślicznie dziękujemy za ten miesiąc i mamy nadzieję, że Rayne będzie dalej szlifowała swoje umiejętności. Wszystkiego dobrego, kochana!
Zapraszamy do głosowania na Zaczarowane. Jest to coś więcej, niż zwykłe oddanie głosu w ankiecie - tym razem swoją opinię trzeba uzasadnić. Nie wiem, czy wśród Was znajdą się osoby, które postanowią poświęcić swój cenny czas i to zrobić, ale jeśli tak, to tutaj są zasady głosowania, a tutaj właściwe miejsce do zostawienia komentarza. Wszystkim z góry bardzo dziękujemy! :)


Szablony wolne:




Zamówienia przyjmuję i to według widzimisię. Jeżeli jakieś zamówienie mi się spodoba, przyjmę je, pod warunkiem, że będzie ono wykonane, zgodnie z naszym kochanym regulaminem. A nuż* to może Ty będziesz tym pechowcem, któremu wykonam szablon? 

56 komentarzy:

  1. 1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga:http://never-grovv-up.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Nie mam w planach na tego bloga happy endu. Ogólnie cała historia, która będzie opisywana na blogu będzie nie za wesoła. Dlatego chciałabym, aby szablon emanował spokojem, kolory żeby były nie na ciemne, ale nie mam nic przeciwko odrobiny czerni. :) Układ jest mi obojętny, tylko żeby była przynajmniej jedna kolumna.

    4. Ewentualne zdjęcia: bohaterki to Taylor Monsen oraz Katelyn Tarver. Nie wiem, jakie zdjęcia będą najlepsze, więc możesz sama wybrać. Gdyby była możliwość, to proszę też o umieszczenie Nathana Sykesa i Toma Parkera [The Wanted] Jeśli nie będziesz umiała skomponować czegokolwiek, mogą być po prostu zdjęcia NY.

    5. Ewentualny cytat: Goodbay...

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: emoska19@gmail.com GG:43355953, w razie czego możesz pisać komentarze na blogach :)

    A co do dzisiejszej notki, to szablony genialne! 3 najbardziej mi się podoba. Ten niebieski jest śliczny. *O*
    I nie gadaj, że nie wyszły. ;)

    Wracaj do zdrowia!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, zę na blogu znajduje sie szablon, który poprałam, ale niestety jest trochę inny od mojej koncepcji wyglądu bloga, a nie mogłam znaleźć innego, który by sie nadawał. Mam nadzieje, ze nie jest to problem, gdybyś zdecydowała zrobić dla mnie szablon? :) [cicha nadzieja na szablon xD]

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, miałam napisać jeszcze o szablonach które wstawiłaś :D Wszystkie świetne, jednak zgodzę się z koleżanką powyżej, że ostatni (niebieski) jest najlepszy <3 Nie wiem czy dlatego, że mam słabość do niebieskiego czy z innego powodu, ale naprawdę jestem nim zauroczona :D Masz naprawdę duży talent :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy są piękne, chociaż najbardziej podobał mi sę pierwszy, a trzeci troszkę był zbyt niebieski.
    Na Zaczarowane zagłosuję już jutro bo padam.
    A i jeszcze mały spamik ode mnie:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ii3XY1o_h40
    zwiastun nowej opowieści, zapraszam 15 czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gustami się nie dyskutuje, czyż tak? :3

      Usuń
  5. Leslie, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo wiem co czujesz. Które to kolano nie daje Ci żyć? U mnie to jest lewe, niezmiennie od prawie dziewięciu lat, ze wzlotami i upadkami. Jakoś tak co roku zaczyna boleć w kwietniu i kończy w lipcu, a później dalej idzie hossą i bessą. Mam nadzieję, że u Ciebie nie jest to aż tak bardzo męczące jak u mnie, bo jeśli jest to współczuję bardzo.
    A teraz, przechodząc do szablonów - wszystkie trzy są bardzo ładne, nie wiem dlaczego tak krytycznie do nich podeszłaś. Podoba mi się pierwszy, bo stonowany, a ja takie lubię i w takim stylu szukam szablonu dla mojego bloga, ale nikt nie potrafi go wykonać tak, jak by mi się zamarzyło, niestety :(. Trzeci również śliczny, zwłaszcza ta niebieska, chociaż bardziej bym go stonowała, bez dodawania fioletów. Ewentualnie z fioletem, ale przyciemniając tło w tekście postów, a tak, to prześliczny. Drugi również bardzo ładny, ale chyba podobał mi się najmniej... Życzę weny i będę czekać na następne zamówienia u Ciebie, aby móc się wtedy zgłosić. Teraz, niestety, nie mogę. :( Pozdrawiam i życzę weny,
    Papryczka Chili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie daje żyć lewe kolano, niestety. Och więc współczuję Ci droga Papryczko. U mnie skończyło się skręconym kolankiem. Teraz fizykoterapia, rehabilitacja i może jakoś wrócę na dwa tygodnie do szkoły, bo zaległości są straszne. Zawsze podchodziłam krytycznie do swoich prac, no ale cóż zrobić? Och, widzę że ma ktoś dosyć duże wymagania co do szablonów i nie ukryjesz tego przede mną! Dziękuję za wszystkie miłe słowa i za życzenia. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  6. Na początku chciałabym napisać, że szablony są genialne i naprawdę mi się podobają : )
    Hasło : Hasający topielec!
    Adres bloga : http://mad-sick-unpredictable.blogspot.com/
    Koncepcja : Chciałabym, aby szablon był ciemny. W tle jakieś tabletki, coś mrocznego.
    Ewentualne zdjęcia : http://collider.com/wp-content/uploads/lily_collins_image-8.jpg
    Ewentualny cytat : Choroba zawsze będzie chorobą. Czasem groźniejszą, czasem nieuleczalną.
    Inne uwagi : -
    Kontakt : Berry@vip.onet.pl , 47048136

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa pierwsze szablony: super! Normalnie magiczne. ;D Trzeci też fajny, ale tamte moim zdaniem fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Hej! Szablony są genialne, lampiłam się na nie z pół godziny xD Właśnie przekonałaś mnie, że to u Ciebie warto zamówić szablon. A więc...

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałybyśmy kolorystykę utrzymaną głównie w odcieniach Wielkiej Brytanii, tzn. granat, czerwień i biel. Zdajemy się na Ciebie, chciałybyśmy, żeby to jakoś wyglądało, żeby nie było chaosu.

    4. Ewentualne zdjęcia: para: http://data.whicdn.com/images/14338284/tumblr_lr16g9iam61qe909fo1_500_large.jpg
    Big Ben, Tower Bridge, London Eye i londyńska budka telefoniczna (taka czerwona)

    5. Ewentualny cytat: "What the hell with my life?!"

    6. Inne uwagi: Jeśli chodzi o zdjęcia, to fajnie by było, gdyby para była w centrum, a pozostałe zdjęcia dookoła. Napis na dole.

    7. Kontakt: do mnie: pinkcrazymonkey99@gmail.com
    do współautorki bloga, I'm Fucking Unicorn: artisticdreamer6@gmail.com
    GG żadna z nas, niestety, nie posiada :(.

    Z góry dziękujemy!
    Życzymy powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ;3

    1. Hasło:Hasający topielec!

    2. Adres bloga:www.cause-life-loves-beauty.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Nie mam jakiś szczególnych wymagań.Chciałabym ,aby na szablonie znalazła się Phoebe Tonkin.Chcę,aby nie było na szablonie żadnych zamków, czy takich starodawnych motywów.Będzie to opowiadanie też o piłce nożnej, więc mogłaby się ona pojawić lecz nie musi. Wystarczy jeśli będzie tylko postać.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    1) http://carolinefobres.tumblr.com/post/44872530668
    2)http://25.media.tumblr.com/cda9351562158205d4f649a13aae19d3/tumblr_mnbxl2mz3h1qzoaqio3_500.jpg
    3)http://24.media.tumblr.com/80b35f0cb134b6e1149cd83e87fde0aa/tumblr_mn788wuCP01r8b5yeo1_500.jpg
    4) http://24.media.tumblr.com/tumblr_me9yn3Rizw1qhbhs1o1_r2_500.jpg

    Mogą się one nie nadawać, więc sama możesz jakieś tam dobrać ;)

    5. Ewentualny cytat: It feels like a perfect night .
    To dress up like hipsters.
    It feels like a perfect night
    For breakfast at midnight
    To fall in love with strangers


    6. Inne uwagi:Umiesz może robić tak,że tytuły posta są jakąś czcionką, a jak się najedzie na niego kursorem to widać drukowane litery w tej samej czcionce? Mogło by coś takiego być,ale jeśli nie możesz to nie musi ;)

    7. Kontakt: mail: barcelonkaa@poczta.fm gg: 6395451

    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg, omg, omg! Ostatni szablon cudownie niebieski podbił moje serducho. Gratuluję talentu!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Moje serce ogromnie się raduje. :D

      Usuń
  13. Hejka!Nie wiem czy wybierzesz mój,ale przedstawiam moje zamówienie.Myśle,że nie będzie trudny. XD
    Hasło:Hasający topielec.
    Adres bloga:http://my-ideal-live.blogspot.com/
    Koncepcja:Chciałabym bardzo żywe i radosne kolory,bez mętliku.
    Zdjęcia:Zdaje się na twoje wymysły. ;)
    Ewentualny cytat:"Wśród innych normalnych,jedyny on."
    Inne uwagi:Szablon ma byc z Phoebe Tonkin.
    Kontakt:emilia4488@gmail.com,gg:45050545
    Miło,by było gdybyś go wykonała.Zależy mi na tym,żeby zrobiła go tak dobra szabloniarka jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, Leslie, moja kochana, jak miło widzieć nową notkę, a w szczególności od ciebie, gdyż dawno żadnej nie dodawałaś. :)
    Hm... Kolano? Trzeci tydzień mam naciągnięte ścięgno i nie mogę chodzić, a ćwiczę na w -fie. :x Jednak kiedyś miałam stabilizator, bo coś tam sobie z kolanem też zrobiłam, no i nie jest to ciekawe doświadczenie. Dlatego szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    Co do Rayne... Może to i lepiej? W sensie, że jeśli naprawdę chce tu powrócić, to ma mobilizację, aby się poduczyć w grafice. :) Ja osobiście MOŻE kiedyś tu spróbuję się dostać, ale na razie mnie nie przyjmiecie, bo robię badziewne szablony. xD Ach, zagłosowałam oczywiście na was, bo jakby inaczej! Teraz trochę o szablonach:
    573 - powiadasz, że szablony ci nie wyszły? Toż to zniewaga, ludzie! Ja mogę jedynie stwierdzić, że zdecydowanie polepszyłaś się w grafice. Czyżby wzrok mnie mylił, czy stwierdzam topaz? Mój słaby punkt.^^ Ja oczywiście go nie posiadam, ale mogę przynajmniej napatrzeć się na prace innych. ;P Mogę jedynie mieć pretensje do tego, że jest czarno - biały, ale ja po prostu nie lubię takich szablonów, więc nie zwracaj na to uwagi, to tylko moja drobna opinia. :) Mogę mieć zastrzeżenie do kodów, bo moim zdaniem powinnaś się na nich skupić, bo na przykład ja uwielbiam mieć szablon z "bajerami". To zwraca uwagę nawet czytelników, a nawet i zachęca do zaglądania na bloga i czytania go. Oczywiście takie najprostsze także bardzo mi się podobają, bo mają w sobie ten urok. :P W ogóle to muszę powiedzieć, że podoba mi się ta dziewczyna.^^
    574 - zdecydowanie jest moim faworytem. Bardzo fajnie połączyłaś ze sobą kolory i w ogóle wszystkie stocki. Mogłaś jedynie tej kartki, w lewym górnym rogu, krycie ustawić na mniejsze, bo trochę zbyt się wyróżnia. :) No i muszę wspomnieć o napisie "Zaczarowane Szablony", przez który aż kąciki ust uniosły mi się w przyjaznym uśmiechu. Czemu? A bo znalazłam go na huśtawce po dziesięciu minut poszukiwań. xD Bo to huśtawka, tak? o.O Ugh, jak ja nie lubię komentować szablonów. :( Chodzi po prostu o to, że nie potrafię wyrazić swojej opinii. Mam zbyt wiele określeń i za bardzo mi się podobają, więc mogę jedynie krzyczeć na cały głos "O MATKO ŚWIĘTA, TO BYĆ GENIUSZ!". W sumie... Czemu by nie?
    O MATKO ŚWIĘTA, TO BYĆ GENIUSZ!
    Tak, to powinno ci wystarczyć. :)
    575 - wszystko byłoby okej, gdyby nie to, że dziewczyna trzyma psa. On jakoś mi tu nie pasuje. :/ Reszta jest okej, aż sama się dziwię, że tak krytycznie podeszłaś do swoich prac. Mi się one podobają, więc nie twierdź inaczej, proszę, tu się akurat liczy nasze zdanie (czytelników), nie twoje (szabloniarki).^^ Tego to już w ogóle nie wiem, jak skomentować, bo żadnych stocków i innych pierdół. :D Jednak zauroczył mnie, bo ma to... coś. Ugh, znowu nie wiem, co powiedzieć. :(
    To chyba na tyle, jak mówiłam - nie umiem komentować. xD Nie potrafię wyrazić swojego zdania, jeśli chodzi o takie rzeczy.
    No cóż, pozdrawiam, życzę powrotu do zdrowia i dużo weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Hasło : Hasający topielec!
    2. Adres bloga : www.youre-missing-my-love.blogspot.com
    3. Koncepcja : Układ zostawiam tobie,ale najlepiej jak by był taki jak na moim blogu jest :) Co do kolorystyki to chciałabym szablon szary :) Moze byc nawet troche mroczny i tajemniczy :)
    4. Ewentualne zdjęcia : Zdjęcia pozostawiam Tobie,ale chciałabym,żeby na szablonie znalazło się zdjęcie Lucy Hale
    5. Ewentualny cytat : I will love you, like I've never been hurt
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: 7916376
    Pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hasło: Hasający topielec!
    Adres bloga: http://www.howrse-wedlug-santi2903.blogspot.com
    Koncepcja: Koniki :D Szablon dla mojej przyjaciółki, która niedługo ma urodzinki, a ja nie mam żadnego pomysłu na prezent :D
    Zdjęcia: Do wyboru.
    Ewentualny cytat: Howrse według Santi2903
    Inne uwagi: Jeśli zdecydujesz się wykonać ten szablon to napisz na mojego maila (zaraz podam go w kontakcie), a ja w mailu zwrotnym dam ci mój login i hasło na tą stronkę, o której ona ma bloga. Najzwyczajniej w świecie skopiujesz któreś z jej koni (myślę, że już to zauważyłaś, ale dla pewności - dziewczyna ma login Santi2903 ;p) i będzie ok ;p
    Kontakt: gg: 13063466, ale polecam pisać na maila, tam zaglądam częściej ;p victoriia1010@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A co mamy być niezdrowi po sobótce? zawsze wychodzimy z niej niezdrowi, zresztą wchodzimy w podobnym stanie. Tzn stadium głupoty i debilizmu jest nieco mniejsze a z każdą wypowiedzią podnosi się o jakieś 0,1 punkta, ale to jest sam pozytyw! Nudno by było z ludźmi normalnymi, czyż nie? Ale doszłam do wniosku, że nie ma ludzi normalnych, są tylko nienormalni (jeden z moich ulubionych cytatów głosi, że nie ma ludzi normalnych i nienormalnych: są tylko ci umieszczeni w zakładach i ci, których jeszcze nie zbadano :D). Dobra, może źle to ujęłam, ale co to znaczy być normalnym każdy jest nienormalny na swój własny sposób, a taka osoba, która uważa się za kompletnie normalną i zrównoważoną jest własnie NIENORMALNA. A dlaczego? Bo pośród debili taka normalna osoba jest... nienormalnym, dziwnym zjawiskiem. Ano taka jest prawda tego świata. Ilu ludzi, tyle rożnie się przejawiających nienormalności.
    Oj, biednaś ty z tym kolanem, biednaś :( Ale spoko, wyliżesz się, czyż nie? :D Hm, ja tam z domu mogę siedzieć, taki już ze mnie typ, zamknięty w czterech ścianach. I dobrze mi z tym :3 Także ja się z miłą chęcią mogę zamienić: moje nóżki są zdrowiutkie! (czasem tylko, raz na pół roku, biodro dokuczy,. al to szczegół), tylko nad kondycją troszeczkę musiałabyś popracować, ale ogólnie jest git. No i nie obraziłabym się, gdybyś w zestawie do twoich połamanych, poskręcanych i poobijanych nóg dołączyła też chmury bo ja mam serdecznie dość tego porąbanego i %@#$%!%^&@$ słońca i tej %!^#@#$^$ suszy. Także ten... zamiana? :D A ilość szablonów oczywiście wybaczamy ^^ No i oczywiście nie wierzę ci, że są beznadziejne, więc oceniać je będę tak samo jak zawsze :3
    Hm... w sumie Rayne była jedyną szabloniarką, do której prac miała uwagi. One były strasznie jednolite. Ale to nie umniejsz mojego żalu spowodowanego jej... hm, "nieudanym" stażem. Mówi się trudno, a i ja twierdzę, że kiedyś zawojuje świat! I nawet będzie popularniejsza od wad, ot co! :P
    Szabloniiiikiii! <3
    573 - hoho, jeszcze trochę i nam 600 stuknie! A potem już coraz bliżej do 666 >:) <3 No ale ten. Wygładzenia wyczuwam, oj wygładzenia wyczuwam :D I dużo szarości i fajny klimat. Bardzo fajne jest to, że ramki są tak prosto wykonane, co dodaje +10 do klimatu. Ach, ten domek jest taki przepiękny i to w jakim prześlicznym miejscu osadzony! <3 Mogę tam zamieszkać? :3 ta róża wydaje się być jakby z kontekstu wyrwana, co jednak zdecydowanie nie oznacza, że tu nie pasuje. So. Cholernie mi się ten szablon podoba, bo jest ponury i świetnie wykonany ^^
    574 - ojej, wiedźma :3 No tak mi się skojarzyło: baba+karty do wróżenia a przynajmniej na takie mi wyglądają)=wiedźma i to na stówkę. :3 ...aaa... dopiero teraz się przyjrzałam i się okazało, że to nie tarot :< Zawiodłam się na tobie, Leslie :< HA! Ale zamiłowanie do zegarków to ma chyba jednak każda z was! :D Ale szablon bardzo fajny, bo rozsiewa AURĘ. Tak, ja się dalej czepiam wróżek :<
    575 - podoba i się układ, jest ciekawie wykonany. Ale lewa strona jest jak dla mnie trochę zbyt pusta, na dole wypadałoby jakieś tam cosik dodać, choćby głupi wzorek lub tło tła: warstwę jakąś. Cokolwiek. A tak to nie mam zastrzeżeń :)
    No czyli jak dla mnie poukładałaś szablony od najlepszego do... najmniej najlepszego, by nie powiedzieć, że do najgorszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHHAHAHAHA pechowcem, dobre :D No kpisz czy o drogę pytasz? Nie możesz być aż tak krytyczna w stosunku do siebie! ja to rozumiem, bo sama czasami tak mam, ale wiesz, bez przesady ;) Rozumiem też, że to forma żartu, niemniej.... no :D I taka mini uwaga: walnęłaś błęda ortograficznego, wiesz? ;> Chodzi o wyraz "nóż". Nóż to jest takie tam narzędzie do zarzynania ludzi. Więc jak mówisz, że idziesz kogoś zamordować sztućcem, to wiadomo, że chodzi o NÓŻ. Aaaale jeśli sobie myślisz: "A nuż widelec coś się wydarzy", to, jak zauważyłaś, pisze się ten wyraz z "u otwartym". Czyli: "A nuż ten nóż jest tępy i nie poderżnę Leslie gardła?! O rany, i co ja wtedy zrobię?! Hm, zastrzelę ją. A potem siebie. Niee, siebie lepiej jednak nie." Kum kum? ^^ Wieem, dalsza część nie ma z niczym związku, ale spodobała mi się ta historia :D
      No nic, kończę, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D
      A! No oczywiście zagłosowałam, ale o tym chyba wiecie, tak? :D
      (lol, taki krótki komentarz, a mi się w jednym nie zmieścił -.-)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym zamówić.
    Hasło: Hasający topielec
    Adres bloga: kontynuacja-dziedzictwa.blogspot.com
    Koncepcja: Coś tajemniczego i fantastycznego. Zieleń, fiolet lub szarość. To kontynuacja cyklu "Dziedzictwo", więc smoki i elfy mile widziane.
    Ewentualny cytat: "Bo prawdziwa odwaga polega na tym, by żyć i cierpieć za to, w co wierzysz"
    "Co znaczy nasze istnienie, skoro wszystko może zakończyć się ot tak, w jednej chwili?"
    Lub
    "Bo prawdziwa odwaga polega na tym, by żyć i cierpieć za to, w co wierzysz"
    Wszystkie są autorstwa Ch. Paoliniego
    Inne uwagi: Wolę minimalizm, niż przesadę.
    Kontakt:
    e-mail: drottingarya@gmail.com
    G-G: 46829652

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym zamówić szablon :)

    1. Hasło: Hasający topielec.

    2. Adres bloga: http://never-belong.blogspot.com/

    3. Koncepcja: szablon tajemniczy, odrobinę mroczny. Zależy mi, by układ był jednokolumnowy. Bardzo przypadł mi dp gustu jeden z szablonów Jill, mianowicie ten - [KLIK] Jeśli byłaby możliwość, prosiłabym o zrobienie szablonu w tym stylu, choć oczywiście z nagłówkiem. Zależy mi, by w kolorystyce przeważała ciemniejsza zieleń.

    4. Ewentualne zdjęcia
    Najbardziej zależy mi na tych:
    a) [KLIK (jakoś w centrum, gdyż to główny bohater)
    b)[KLIK]
    c)[KLIK]
    Te dwa zaś prosiłabym jakoś bardziej w tle. Oprócz wymienionych przeze mnie zależy mi również na zamku Hogwart, wężu, jakimś kielichu, klepsydrze i książkach. I ewentualnie godło Slytherina, jak się jeszcze zmieści.


    5. Ewentualny cytat:
    Tchórzostwo jest matką okrucieństwa

    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt:
    craigmintt@gmail.com lub GG: 42808737 (niewidok)
    Z góry serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://worlds-of-kpop.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jeśli chodzi o ułożenie szablonu to prosiłabym coś w stylu szablonu nr 39 - http://avia-tinar.deviantart.com/art/Szablon-39-326058988, reszta – jak gust doradzi :)

    4. Ewentualne zdjęcia: http://sarangtaee.tumblr.com/image/51564747189;

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/10448_490232514382173_1680995422_n.jpg;
    http://25.media.tumblr.com/ccd6968ee6ce82b3e2c80eb9d592a205/tumblr_mnpvhh6Nc41qhcznwo2_500.png;
    http://25.media.tumblr.com/f57156aa6d316cfcaa0de39bb8984d0a/tumblr_mmdxv14e4h1rrrztho1_r1_500.png;
    http://24.media.tumblr.com/4ddeff07a936ae4c2fdc8bbd90cf6a5f/tumblr_mnvvmbBXAl1qbr95po1_500.png;
    http://25.media.tumblr.com/adf857ea8609f35c4b4be1f3fe203eab/tumblr_mn95shWA8b1s5j0mfo1_500.png;
    http://25.media.tumblr.com/e7ab1eda524ea213957dfcf0f4cef8a7/tumblr_mnq2lduXWv1s52ckzo1_500.png
    5. Ewentualny cytat: „Music is oxygen. If you don’t have oxygen, you can’t breathe. To me, musi cis something that’s always there. Wherever I go it’s a part of me, without it I can’t live. It breathes with me.” – G-Dragon

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: leesoojoon79@gmail.com; gg: 47636028

    OdpowiedzUsuń
  23. Hasło: Hasający topielec!
    Adres bloga: http://smile-is-the-pain.blogspot.com/
    Koncepcja: Prosiłabym o układ: miejsce na posty + kolumny po obu stronach, jeśli nie pasowałoby to do szablonu, wtedy zrób jak uważasz. Chciałabym żeby szablon nie był jakiś, jak to niektórzy mówią "naciapany", wolałabym aby nie miał zbyt dużo zbędnych dodatków, nie próbuję tu urazić nikogo, po prostu wolę bardziej minimalistykę - ale oczywiście bez przesady. Szablon niech by był utrzymany w kolorach biało-czarnych, ponury, tajemniczy ale też jakby jasny - jeśli to w ogóle możliwe.

    Ewentualne zdjęcia: Moją główną bohaterkę "gra" Emma Stone, dlatego prosiłabym abyś wybrała jakieś jej zdjęcie umieszczając na szablonie, nie podaję konkretnego dając Ci wolną rękę, nie wiem który będzie pasował do Twojej wizji takowego szablonu.

    Ewentualny cytat: - Proszę wymyśl coś, liczę na Ciebie, najlepiej jakiś ponury/tajemiczy...

    Inne uwagi: Jak już pisałam wolę minimalizm, ale chciałam dodać że bez przesady, jakieś dodatki i genialne pomysły (jakie zawsze masz xd) z Twojej strony mile u mnie widziane :)

    Kontakt:
    E-mail: natails.mail.com@gmail.com
    gg: 47722730

    Mam nadzieję że wykonasz moje zamówienie, niezłe stawiam wymagania, jednak mam nadzieję że nie zrazisz się do niego... ho ho zapędziłam się! Już chciałam to publikować, a muszę jeszcze oczywiście skomentować Twoje śliczne dzisiejsze szablony! Mimo że się nie znam muszę przyznać że to cuuuda, a ten niebieski - podbił moje rozszalałe serducho *.*
    Tak sobie teraz myślę czytając co ja tu powypisywałam - dobrze się podlizać zawsze należy! haha :)
    Nawet jeśli nie przyjmiesz mojego zamówienia, to pewnie jeszcze się z nim do Ciebie zgłoszę, całuję, pozdrawiam,
    Naills *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym jeszcze dodać pewien cytat który niedawno znalazłam, jeśli Ci to nie będzie przeszkadzać.
      Brzmi on tak:
      "Because now when you're gone
      Even in crowded places I feel so alone"
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie. :)

      Usuń
  24. Szablony bardzo mi się podobają, a faworytem jest drugi. Wszystko w nim gra - kolorystyka, układ, stylistyka. Tak mi się Twoje prace spodobały, że chciałabym zamówić szablon dla siebie.

    1. Hasło: hasający topielec

    2. Adres bloga: dolina-godryka.blogspot.com

    3. Koncepcja: Po pierwsze, nie znam się na tworzeniu szablonów. Po drugie, uważam, że twórca powinien mieć jak najwięcej swobody, więc nie będę cię zbytnio ograniczać. Szablon potterowski, ale bez hogwartu w tle.
    Układ dowolny, choć trzy kolumny, jak u Was, dla mnie są zbędne - może ich nie być wcale, jeśli zrobisz górne menu. Podobnie tło - zakotwiczone czy ciągnące się w dół zależy od Twojego pomysłu.
    Kolorystyka chłodna i stonowana, ale nie chciałabym niczego monochromatycznego ani w samych szarościach. Klimat raczej ponury i melancholijny - jak deszczowy dzień, że użyję porównania ;). Jedyne, na czym mi tak naprawdę zależy, to bardzo szerokie pole na posty (tak ze 2/3 szerokości szablonu, choć oczywiście mierzyć linijką nie będę) i jasne, nieprzeźroczyste tło pod nim (szczególnie ważne, jeśli tło będzie zakotwiczone, bo nie chcę, żeby nagłówek przebijał pod postami i utrudniał czytanie tekstu).

    4. Ewentualne zdjęcia: zdjęcia są naprawdę ewentualne i nie będę miała nic przeciwko ich zmianie, ani nawet zmianie modeli (byle nie na nastoletnie gwiazdeczki). Dla porządku - facet to James McAvoy, dziewczyna Bryce Dallas, a w tle mógłby być jakiś wiejski krajobraz, chata, drzewo, wzgórza, burzowe chmury, czy coś w tych klimatach.
    http://browse.deviantart.com/art/godric-s-hollow-74979168 (na tym jednym zdjęciu bardzo mi zależy, bo inaczej nie będzie żadnego potterowskiego akcentu - chyba, że znajdziesz coś innego)
    http://www.imagozone.com/var/albums/filme/Atonement/Atonement%20043.jpg?m=1293192585
    http://s3.hubimg.com/u/1109894_f520.jpg
    http://img.poptower.com/pic-43897/james-mcavoy.jpg?d=1024
    http://backalleypics.com/Pictures/Letter%20B/Bryce%20Dallas%20Howard/Bryce%20Dallas%20Howard%2048.jpg
    http://backalleypics.com/Pictures/Letter%20B/Bryce%20Dallas%20Howard/Bryce%20Dallas%20Howard%2062.jpg
    http://backalleypics.com/Pictures/Letter%20B/Bryce%20Dallas%20Howard/Bryce%20Dallas%20Howard%20110.jpg
    http://backalleypics.com/Pictures/Letter%20B/Bryce%20Dallas%20Howard/Bryce%20Dallas%20Howard%2094.jpg
    http://1.fwcdn.pl/ph/71/77/537177/266909.1.jpg

    5. Ewentualny cytat: Skarbie, my wszyscy mamy blizny

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: madmoiselle.saffron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, jesteś kochana :)

      Usuń
    3. Chciałabym zmienić zdjęcia modelki. Jeśli się nie zgadzasz, to oczywiście rozumiem, ale jeśli to nie problem, to wysłałam Ci je na maila, który jest podany na Twojej podstronie.

      Usuń
    4. Nie, nie. Jest możliwość zmiany, ponieważ dopiero zaczęłam robić Twoje zamówienie. :3

      Usuń
  25. Witam .. Bardzo spodobały mi sie Twoje prace, dlatego postanowiłam jedna zamówić .. A więc:

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Więc .... Chciałabym jakiegoś konia, konie .. ilość dowolna, dlatego, że to blog o tematyce końskiej. Kolory natury, czyli zielony, niebieski, brązowy i takie tam ... Ogólnie koncepcje zostawiam Tobie .. Nie mam za bardzo głowy do wymyślania takich rzeczy, chyba, że szabloniarz nie lubi jak zostawia mu się wolną rękę. Nie wiem, czy lepiej będzie jak zdjęcie będzie z boku, czy na górze. To zostawiam już Tobie ..

    4. Ewentualne zdjęcia: Takich nie posiadam. Czy to duży problem? Chciałabym jakieś konie, łąkę. Coś co się kojarzy z tymi zwierzakami.

    5. Ewentualny cytat: Do wyboru dla Ciebie:
    "Trenując konia, trenujesz siebie"
    Antoine De Pluvinet
    "Jeździectwo nie jest sportem, tylko pasją. Jeśli nie podzielasz tej pasji, nie poznasz sportu, tym samym tracisz swój czas"
    "Konie dodają nam skrzydeł, których nam brak"
    "Jazda konna to sztuka, której uczysz się przez całe życie"

    6. Inne uwagi: Proszę o to, żeby tekst strony miał ładną, przejrzysta czcionkę ...

    7. Kontakt: E-mail: izusiowa12@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam, IzuŚ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: blask-ksiazek.blogspot.com

    3. Koncepcja: Jak miałby wyglądać szablon? Chciałabym aby był w jasnych barwach, wręcz słonecznych, jak biel, ewentualnie jasnożółty, błękit, bądź jasna zieleń. Przede wszystkim ma to być jakby... szablon wakacyjny więc chodzi o prostotę i przejrzystość, ale też pewnego rodzaju urok. Mam nadzieję, że nie tłumaczę tego zbyt pokrętnie ^^

    4. Ewentualne zdjęcia: Prosiłabym abyś użyła jednego z tych:

    http://www.tapeta-rozgwiazdy-plaza-ksiazka-kapelusz-muszelki.na-pulpit.com/zdjecia/rozgwiazdy-plaza-ksiazka-kapelusz-muszelki.jpeg

    http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/87791_ksiazki_globus_podroze.jpg

    5. Ewentualny cytat: Jeśli chodzi o napisy to przydałaby się gdzieś, dużymi literami "Blask książek", a może gdzieś niżej cytat: "Książki to także świat, i to świat, który człowiek sobie wybiera, a nie na który przychodzi."

    6. Inne uwagi: Raczej brak, bo choć zależy mi na prostocie szablonu, to jakieś niespodzianki byłyby miło przyjęte. :)

    7. Kontakt: e-mail: Alti15@wp.pl Bądź gg: 44040073

    Mam nadzieję, że moje zamówienie przypadnie ci do gustu. :)
    Pozdrawiam i z góry dzięki,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  27. Skomentowałabym, ale dostałam zawału na widok drugiego *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :) Ja nie powiem zbyt dużo, nie chcę się podlizywać. Podobają mi się szablony. Jak zawsze. Chciała bym zamówić także dla siebie. Może mi się w końcu uda.
    1. Hasający topielec!
    2. http://hearts-killer.blogspot.com/
    3/4. Lily Collins w głównej roli. To zdjęcie:
    http://www.megan-fox-kristen-stewart.com/lily-collins-sexy.jpg
    Na jej tle prosiła bym jakieś trupy, wisielce itd.
    5. You are murderer. You are heartbreaker. - Coś takiego mniej więcej :D
    6. Brak
    7. GG- 5961347
    Z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,
    Na wstępie przyznaję, że przychodzę z wyzwaniem. Będzie wymagało zmóżdżenia się i oryginalnego podejścia.
    Ale po kolei:
    Hasło: Hasający Topielec
    Adres: http://uspiony.blogspot.com
    Koncepcja: Pełna dowolność twórcza. Piszę powieść o istotach nadprzyrodzonych (wampiry, rusałki, wilkołaki itd), której pełna przemocy i erotyki akcja dzieje się w realiach warszawskiego clubbingu. Tytułowy bohater jest płci męskiej.
    Jesli Cię zainteresuje to zgloszenie to lektura zwiastunu w sumie oddaje klimat całości.
    Zdjęcie/cytat: Brak
    Inne uwagi:Przyjazne tło do lektury + widoczna kolorystycznie czcionka.
    Kontakt: rinv@wp.pl
    GG: brak
    Dzięki za pomoc, jakby co!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. jak mi ktoś wytłumaczy pięknie i ślicznie, gdzie na blogspocie wkleja się button, to i ja zamówię szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt > Układ > Dodaj gadżet > Obraz
      Dodajesz obraz, wpisujesz link, do którego ma odsyłać i gotowe :D
      Pozdrawiam :)
      http://never-belong.blogspot.com/

      Usuń
  31. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: rockowe-oceny.blogspot.com

    3. Koncepcja: szablon jest przeznaczony na ocenialnie, więc prosiłabym, by był w miarę skromny, w ciemnych kolorach.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://data.whicdn.com/images/64518129/large.jpg
    b) http://th03.deviantart.net/fs17/PRE/i/2010/172/7/9/music_is____by_engraven.jpg
    c) http://fc04.deviantart.net/fs31/f/2008/213/6/b/old_time_rock_and_roll__by_xsoxprettyxburningx.jpg

    5. Ewentualny cytat: Rockowe Oceny

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG (47731549) ;

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Hasło : Hasający topielec!
    2. Adres bloga : http://odpusc-sobie.blogspot.com/
    3. Koncepcja : Może... Wszystko twoje oprócz koloru, mogłabym coś ciemnego
    4. Ewentualne zdjęcia : -
    5. Ewentualny cytat : I to już wszystko, i jeszcze tylko ja, i mój niepokój, i noc.
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: nadzieja.jedna@gmail.com , gg : 13204496
    Postawię sobie ołtarzyk w pokoju, jeżeli mi zrobisz ten szablon (hmm... może nie aż tak, ale na pewno cię polubię)
    Obyś wyzdrowiała
    Pozdrawiam, Miśka ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć :D
    Poszukuję artysty, który sprostra mojemu wyzwaniu.
    Brzmi groźnie, ale chyba nie jest tak źle. :)
    1.Hasło: Hasający topielec!
    2.Adres bloga : teenagers-troubles.blogspot.com
    3.Koncepcja: Zaczynając od koloru, chciałabym żeby to było coś jasnego : brudny róż, mięta, beż, pastele coś w tym guście. Chciałabym, żeby kolory były łagodne i nie biły po oczach.
    4. Ewentualne zdjęcia :Byłabym zachwycona z zdjęć w stylu :

    http://static.tumblr.com/vs1ny1x/5Bbme215o/tumblr_lfdip4olkv1qencz9o1_500.jpg

    http://s5.favim.com/orig/54/clothes-fashion-vintage-Favim.com-533661.jpg

    http://d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net/image_cache/1306042775385558.jpg

    http://favim.com/orig/201107/06/couple-cute-love-love-couple-vintage-Favim.com-95475.jpg

    No wiesz o co chodzi :D

    5. Ewentualny cytat: prosiłabym tylko o umieszczenie tytułu : Teenagers Troubles

    6. Inne uwagi : może nieco pasować stylem do obecnego znajdującego się na blogu.

    7. Kontakt : dreaminng@wp.pl, GG: 45803767

    Biegam od szabloniarni do szabloniarni i jesteś moją ostatnią deską ratunku. Zmęczyłam się i nogi mnie bolą! (no w tym wypadku raczej ręce), proszę uczyń mi tą przyjemność c:

    Gorąco pozdrawiam,

    Cinnamon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję Twoje zamówienie. :3

      Usuń
    2. Już zabierałam się za robienie, lecz zauważyłam, że nie ma żadnego odnośnika co do Zaczarowanych. Popraw to i dopiero wtedy będę mogła to wykonać. :)

      Usuń
  34. Ugh! Chyba sie powieszę. Miałam już napisane zamówienie... a tu nagle Windows mi się zresetował! Dobra, spróbuję to jakoś odtworzyć...
    A więc:
    Cześć :)
    Spodobały mi się twoje szablony dlatego wybrałam właśnie Ciebie, własnie tą szablonownicę ;3

    1.Hasło: Hasający topielec!

    2.Adres bloga : sadstoryabout1d.blogspot.com

    3.Koncepcja: A więc. Blog raczej w ciemnych, stonowanych kolorach. Może być nawet czarno-biały. Taki smutny, mroczny... Opowiadanie jest o dziewczynie która straciła rodziców i spotkała chłopaka (Harryego z 1D)w którym się zakochała. Więc jak już wiesz to smutne opowiadanie :) Hmm... W tle może być motyw Londynu.
    A jeżeli chodzi o układ szablonu to chciałabym aby szablon nachodził na tekst... Np tak jak tu :) http://2.bp.blogspot.com/--9duKnjguN4/UMs8iei3lzI/AAAAAAAAE0Q/xYIk6GE5__o/s1600/GOTOOOWY%2521.jpg
    Chyba to wszystko.

    4. Ewentualne zdjęcia :
    Tak, myślę, że zdjęcia Ci pomogą.
    Zdjęcie dziewczyny---> http://luvinspiration.tumblr.com/post/52880164130/beautiful
    Wybór zdjęcia pozostawiam tobie. Wybierz po prostu którąś z tych dziewczyn :)
    Zdjęcie chłopaka---> http://24.media.tumblr.com/764dec281f488bd3599b27dbfc373c7e/tumblr_mm116qYHKC1rlrb97o1_500.png
    lub
    https://pbs.twimg.com/media/BLwo6lnCAAA3oaY.png:large

    5. Ewentualny cytat: Catch my breath!

    6. Inne uwagi :
    -
    7. Kontakt : GG; 45527795

    Bardzo bym chciała żebyś przyjęła moje zamówienie bo bardzo spodobały mi się twoje szablony i chiałabym, żeby właśnie twój był na moim blogu *-*

    Pozdrawiam :)
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmmm bardzo długo szukałam odpowiedniej blogerki,postanowiłam że to bd ty;3 twoje szablony sa naprawdę świetne i to bd dla mnie ogromny zaszczyt gdy przyjmiesz moje zamówienie ale jeśli nie bd miała ochoty to trudno ;).Podziwiam cię za twój oryginalny i wyczuty styl.Nie jestem jakoś wymagającą osobą ;3 to tak
    1.Hasło:Hasający topielec!
    2.Adres bloga http://krejzithings.blogspot.com/
    3.Koncepcja: hmmmm no nw ;)kolory może coś takiego jak tutaj -->http://weheartit.com/entry/63756254 taki niebieski ;3 i fiolet ;)takie nie za jaskrawe kolory ;3układ kolumn nie ma jakiegoś większego znaczenia choć nie chciałabym aby były po lewej stronie ;)i żeby kolory nie raziły po oczach czytającego i żeby tło postów było jedno kolorowe(tak jak jest tutaj) żeby ułatwić życie czytelnikowi co by tu więcej..chyba tylko tyle ;P
    4. Ewentualne zdjęcia :

    http://weheartit.com/entry/63715020
    http://weheartit.com/entry/62837436
    http://weheartit.com/entry/62666498
    http://weheartit.com/entry/63756254 (może uda się jakoś załonczyć ten obraz bardzo mi się spodobał ;3)
    http://weheartit.com/entry/64069364
    http://weheartit.com/entry/63615656
    nie muszą być wszystkie Harry'ego zdj ;)ale nie mogłam się zdecydować na jedno czy dwa ;3

    5. Ewentualny cytat :"My world" i drugi tak u dołu "The world is a book and those who do not love read only one page"

    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt :silawola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeśli moje zamówienie nie zostało przyjęte bardzo prosiłabym o poinformowaniu mnie o tym ;)

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Hasło:
    Hasający topielec!

    2. Adres bloga:
    http://for-angels-to-fly-fly.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Chciałabym aby był utrzymywany w ciemnych kolorach. W opowiadaniu chodzi o dziewczynę, która bierze narkotyki i pali papierosy. Więc chcę żeby byly ciemny.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://weheartit.com/entry/66552243/search?page=4&query=barbara+palvin&sort= , http://weheartit.com/entry/66333791/via/Ancyk , http://weheartit.com/entry/65139942/via/loverunner

    5. Ewentualny cytat:
    ''For Angels To Fly..''
    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt:
    e-mail: basiu345@interia.pl

    Chciałabym żebyś przyjęła moje zamówienie. Twoje szblony są świetne. ♥
    Jula. xoxo

    OdpowiedzUsuń