g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.06.2013

[576-577] Looking for happiness.

          Co za czasy. Nie mam czasu na nic. Rozpoczęła się walka o oceny i świadectwo i mam zamiar wyjść z niej zwycięsko. Nie mogę się już doczekać wakacji. Pierwszy tydzień spędzę w domu, w łóżku, żeby odreagować te dziesięć miesięcy. I pomyśleć, że już kończę pierwszą liceum.
          Na dziś przygotowałam tylko dwa szablony. Jedno zamówienie i jeden wolny.

Zamówienie dla Le Sherry.
Miało być magicznie i mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Ja sama jestem fanką tego szablonu. Kreska, którą widać na środku podglądu na samym szablonie nie występuje.


Szablon wolny:
Udostępniam szablon, który znaleźć możecie na mojej podstronie. Doszłam do wniosku, że głupio by było, gdyby się zmarnował.

Mam jeszcze jedno zamówienie do oddania i obiecuję, że do następnej notki będzie gotowe.
Ze względu na ogrom pracy, pod tą notką zamówień nie przyjmuję.

Pozdrawiam cieplutko!

35 komentarzy:

  1. Ten pierwszy jest naprawdę śliczny :) Magia :p

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon 577 urzekł mnie swoją delikatnością, a zarazem wyrazistością barw. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnam przestać komentować na dA :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się szablon drugi, ma śliczne kolorki i taki pozytywny, spokojny nastrój.
    Powodzenia w walce o ocenki ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak wrażenia po liceum, moja droga? tak, ja też jestem cholernie zmęczona. jutro postanowiłam, że nie idę do szkoły, bo mi się nie chce xd Mam badziewne lekcje, to co się wysilać będę. Tego już a dużo i ogranizm to wyczuwa. Jeszcze to cholerne lato... to już w ogóle. Ale uwierz mi: czas pędzi cholernie szybko. Ja wciąż nie wiem, jak to możliwe, że za rok będę musiała pisać matury. I to za niecały rok, a w przyszłym tygodniu zaczynają mi się próbne... Trzymajcie kciuki!
    Hm, ja nie wiem, bo może mam pracę. Może, bo to trochę bardziej skomplikowane, ale będę się wylegiwać kiedy tylko mogę, uwierz mi :D A czemu tylko pierwszy tydzień, hm? ;> Chyba nie wybierasz się znowu do szkoły? :D
    BERNAŚKA!!!!!!!!! A NUMERY GDZIE CI UCIEKŁY?! No trudno.
    576 - hm, szkoda, że nie mogę powiększyć szablonu, to by bardzo ułatwiło pracę. No, magia jest, a raczej tajemnica ^^ Bardzo mi się podoba, jak wykonałaś prawą stronę, ale lewa, a konkretnie sama góra, jest trochę pusta, nie sądzisz? Ja bym chociaż wzorek tam dodała, cokolwiek, by to tam tak samo nie świeciło. Al ogólnie szablon bardzo mi się podoba, co nie jest w sumie niczym dziwnym, w końcu to twoja robota, prawda? :3
    577 - tutaj pustka po prawej wcale tak nie straszy, choć na początku można pomyśleć, że prawa i lewa strona nieźle ze sobą kontrastują. Ale szablonik prosty, jasny i naprawdę bardzo uroczy ^^
    No ja mam nadzieję, że jak już wystawią oceny długopisem, to przez te dwa miechy będziecie trzaskać szablonami jak nie wiem co, hm? ;> No w końcu niedługo URODZIIIINKIIIIIIIIIII! Nie mogę się ich już doczekać!! <3 No nic, ty się nie rozpisujesz, to i ja już nie gadam. czekam na nowości i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty też walczysz o oceny? Ach, witaj w klubie >.< Co do szablonów urzekł mnie 577. Cudowny <333

    OdpowiedzUsuń
  7. W obu urzekła mnie kolorystyka, ale to pierwszy zawładnął moim sercem *-* Piękny po prostu, zazdroszczę jego nowej właścicielce ;o Powodzenia z ocenami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, kobieto uwielbiam cię! Zamówienie jest absolutnie cudowne i mimo, że nie wyobrażałam go sobie w takiej postaci to zachwyciłaś mnie! Absolutnie tli się w nim magia. I o to właśnie mi chodziło. Bardzo, bardzo dziękuję!
    577 zaś ujął mnie swoją delikatnością, przejrzystością i praktycznością. Naprawdę szablon wyszedł ci cudownie, więc notka jak najbardziej liczy się na plus ^^ Ale czegoż innego można by się spodziewać po twoich pracach? :)
    Życzę weny i mnóstwa udanych szablonów!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że śledzę wasze poczynania już od naprawdę długiego czasu i nie rozumiem fenomenu tego bloga. Gdyby jeszcze ta grafika była dobra... ale nic! Szablony są straszne. Prawdopodobnie teraz wszystkie naskoczycie na mnie, że szanowne szabloniarki krytykuję (och, jak ja tak mogę, to wręcz niedopuszczalne!), ale taka jest prawda.
    Może zacznę od szablonu głównego. Jest wstrętny. Kiedy widzę tę mieszankę wszystkich obrazków, aż słabo mi się robi! Za dużo jest wszystkiego, a ja mam wrażenie, że zaraz oczy mi się rozjadą na wszystkie strony! A te krateczki od lewej strony, aż do połowy nagłówka, są trochę tandetne, nie uważacie? Psują estetykę, podobnie jak nawalony w dużych ilościach topaz i te dziwne błyskawice. A o tej teksturze 'z kropeczkami', to już nawet nie wspomnę. ONA JEST WSZĘDZIE!
    Ja rozumiem, nałożyć jeden raz, a nie dojebać jej wszędzie, po całym nagłówku. Słabo mi, weźcie to! A napis? Źle dobrane czcionki... Macie oczy? Przecież one ewidentnie do siebie nie pasują! Są gusta i guściki, ale to jest wstrętne. Przykro mi, ale taka prawda.
    Albo mam takie głupie wrażenie, albo układ css jest bardzo podobny w każdym szablonie. Tzn w szablonach Jill. Czarne tło pod posty, jakieś tam czerwone, pomarańczowe obramowanie i po prawej stronie kolumna o podobnym lub z takim samym wyglądem. No sory, ale patrząc na taki układ w prawie każdym szablonie, aż rzygać się chce od tego 'urozmaicenia'. Nie mówię tu o wszystkich szablonach i nie krytykuję wszystkich autorek Zaczarowanych, ale w większości. Te wasze szabloniki stają się nudne, nie potraficie niczym zaskoczyć. Jak było na początku, tak jak jest teraz. Nie rozwijacie się wcale, nadal jest to samo, stoicie w martwym punkcie, w jednym miejscu... Niby dodajecie tam jakieś nowe, niby pozmieniane kody css, ale nadal wygląda wszystko tak samo, czyli do dupy.
    Nie wiem jak innych, ale mnie rozwalają wasze "Soboty z szabloniarkami". To jednoczenie się jest głupie, robicie z siebie nie wiadomo jakie fejmy, idiotki, a ludzie tacy jak ja się z was śmieją, bo to żałosne. Nie jesteście jakimiś sławami, żeby urządzać takie soboty. Och, może dodajcie jeszcze poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki, BO WSZYSCY WAS TAK KOCHAJĄ! A w niedziele sobie odpocznijcie, bo się przemęczycie :c Może zaczniecie za niedługo autografy rozdawać? I sprzedawać Zaczarowane Gadżety, ściśle wiążące się z waszym blogiem? Sprzedawajcie czapki z waszymi nickami, tak jak Saszan kiedyś. Zrobicie furorę, zapewniam. Szczerze? Nie zdziwiłoby mnie to. Już i tak są reklamy na waszym blogu. No nie wiem, moim zdaniem z takiego bloga powinno czerpać się przyjemność, prowadząc go, robiąc szablony dla innych, a nie zarabiając na obserwatorach pieniądze. Przyznaj się, Jill. Ile za to bierzesz?
    Nie znam was osobiście i więcej niestety na Wasz temat powiedzieć nie mogę, prócz tego, że talentu nie macie. Nie oceniam was jako osoby, tylko jako szabloniarki, którymi nie powinnyście być. Jeżeli się do czegoś nie nadaje, to się do tego nie pcha... proste. Tracicie tylko swój czas.
    Nawet, jeżeli chciałabym powiedzieć choć jedno pozytywne słowo o waszym blogu - zwyczajnie nie mogę. Szablony są kiepskie, a pomysły są durne, zwłaszcza z tymi sobotami. Jeżeli ktoś chce się poradzić was o coś, to zróbcie jakąś zakładkę z pytaniami, czy coś, a nie takie wieczory, haha. A co do poznawania... Blogi z szablonami nie są po to, by łączyć ze sobą ludzi przez facebooka, tylko po to, by przystrajać inne blogi. Takie jest moje zdanie i go nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru się mieszać, w końcu przemawiasz do właścicielek bloga, ale mam jedną uwagę - po co tak napastliwie? Można było skrytykować ich pracę wyrażając się w sposób kulturalny, a nie jak pierwszy lepszy dres z warszawskiej Pragi.

      Usuń
    2. Gdyby wszystkie blogi były 'do czegoś' to nie poznałabym kilku bardzo fajnych osób, chociażby Krakena zUy'ego. Tak, ludzie kochają Zaczarowane. Chcesz czy nie, ale wszystkich sondach szablownic to Zaczarowane wygrywają. Poczytaj opinie. A co do 'reklamy na tym blogu' to nic innego, a buttony, które udostępnia co drugi blog osobisty i praktycznie każdy blog oceniający i stwarzający szablony.
      Jeżeli ci te przeszkadzają, nie wchodź tutaj i załóż własny blog na który każdy z szablonów będzie fascynujący i różnorodny.
      Nie wiem jak inni, ja tam żadnej forsy nikomu nie dawałam. Ani niczego. Mam na blogach dwa szablony z Zaczarowanych: zamówiony i wolny. Zarzucasz brak oryginalności, ale popatrz na to czego sobie życzą zamawiający.
      I jeszcze raz(może zarzucisz mi tu przykładami w stylu 'Justina B. też miliony kochają, no cóż...) gdyby to była zła szabloniarnia to ludzie y tu nie wchodzili.
      Ja nawet na te sobotnie spotkania 'nie chodzę', bo nie mam face'a.
      Jeżeli piszesz tak na każdym blogu jaki odwiedzasz, to nie chcę znać stanu ducha w którym znajdzie się początkujący bloger jak mu nawtykasz.
      opowiesci-spisane.blogspot.com <--- i powiedz mi że szablon jest nudny i banalny(wszystkie grafiki wybierałam sama)
      A co do szablonów...bee. przepraszam za powyższe mięso skierowane do magdalenki aha. Osobiście... niezłe są, chociaż na swoim bym takiego nie ustawiła. Jakoś takie... ja muszę mieć spokojny, ale chętnie zobaczyłabym je u kogoś.

      Usuń
    3. Cholera. Tak baardzo mi przykro, że masz akie samo imię jak ja. To wstyd i hańba dla wszystkich Magdalen. Boże, przebacz! :( No ale zajmując się istotniejszymi rzeczami, to nawet nie zapytam, ile masz lat, droga 'magdalenko aha'. Choć już twój nick może nam trochę zasugerować, że masz lat może z 12-13, choć ty pewnie wówczas skłamiesz, że jest to 18-19. Ale naprawdę nie wnikam, bo niezależnie od wieku można mieć takie a nie inne poglądy. Tylko ja pytam: czemu? Czyś ty jakaś biedna i niekochana, że chcesz zwrócić na siebie uwagę, a może wręcz przeciwnie: rozpieszczone z ciebie dziecię, które zawsze musi być w centrum uwagi? Za pewne i tak tego nie przeczytasz, ale chodzi o to, że jak najbardziej można mieć swoje zdanie i je wyrażać i ty właśnie tak postąpiłaś. Tylko powtórzę pytanie nott. - czemu zrobiłaś to w tak napastliwy sposób? Zasada jest prosta: jeśli ci ten blog przeszkadza, to tutaj nie wchodź. Al;e jeśli naprawdę musisz podzielić się swoimi "uwagami", to czemu nie porozmawiasz o tym z samą Jill, na którą tak narzekasz i która zresztą jest tu głównodowodzącą? Może brak odwagi? Przecież jest zakładka "Kontakt", jest gadu, jest mail: a uwierz mi, kontakt z nimi jest bardzo prosty i przyjemny. I jeśli naprawdę widzisz tutaj tyle błędów i pomyłek i potrafisz im poradzić, by się poprawiły,k czemu tego nie wykorzystasz i czemu im tego nie przekazałaś? Bo tak naprawdę wymieniłaś tylko to, co jest źle, ale nie powiedziałaś, jak to naprawić, skąd wniosek, że zależało ci jedynie na tępej napaści. A co do Sobótek, bo bardzo mnie tym rozbawiłaś, to jeśli sądzisz, że tego typu blogi muszą pozostać martwe i niczym maszyny produkować szablony, to jesteś naprawdę... hm, zamknięta, twoje horyzonty są naprawdę bardzo płytkie i niezbyt odległe. Poznałam dzięki tej stronie mnóstwo świetnych osób i naprawdę nie miałam pojęcia, że tak nie można, bo to nie portal społecznościowy. A więc bywałaś na tych sobótkach, skoro wiesz, jak tam jest i o czym rozmawiamy? To niezła z ciebie dwulicowa małpka. Zarzucasz temu blogowi absolutny brak oryginalności i rozwoju: a czyż te spotkania sobotnie nie są tego przejawem? Przeczysz sama sobie, moja droga. Dalej. Widzisz: gdyby szabloniarki rzeczywiście były takimi 'gwiazdkami', jak to ty je określasz, to wyłączyłyby możliwość komentowania twierdząc, że przecież one są genialne i nieomylne, albo w ogóle ta strona by nie powstała, bo zamówienia przyjmowałyby tylko na gadu czy coś. Ok, szablony nie są idealne, ale właśnie po to komentujemy, zwracając im uwagę,. I one ich słuchają i si.e do nich stosują.
      Nie wiem,k co chciałaś osiągnąć,a le twoje zarzuty są śmieszne. No i powtórzę argument Ryksy: większość szablonów tu umieszczonych to zamówienia. czyli jak ludzie chcą, tak one je wykonują. Pokaż mi twoje szablony, porównamy je z tymi "tutejszymi beztalenciami".
      Pozdrawiam, spłoń w piekle.

      Usuń
    4. Methrylis, zniżasz się do poziomu autorki tego negatywnego komentarza, a nie warto. Wychodzę z założenia, że dobry blog obroni się sam, a jeżeli nie, to niech to zrobią autorki bloga (chociaż w tym przypadku nie muszą, bo ten komentarz jest po prostu chamski, a nie jest konstruktywną krytyką), zamiast czytelników i wiernych fanów. Niektórzy są tutaj jak pieski obronne i nie chcę nikogo obrazić, ale takie odnoszę wrażenie. :)
      Wyluzujcie trochę, jeżeli ktoś nie potrafi się wypowiedzieć, zachowując przy tym podstawowe zasady kultury to nie warto z taką osobą dyskutować.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Oh, jak ja uwielbiam czytać konstruktywną krytykę osób, które nie powinny wypowiadać się na temat, o którym nie mają pojęcia :3

      Usuń
    7. Laura, wybacz, ale jestem wybuchową osobą i szlag mnie trafił. Pisałam to pod wpływem impulsu i tak już wyszło. Jedne osoby są spokojne i, talk jak mówisz, oleją, ale inne, tak jak ja, zażądają wyjaśnienia. Nazwać możesz o jak chcesz, mogą to być pieski, mogą to być lizusy. Ale jaki człowiek jest taki jest i z tym nie da się walczyć. Pisałam co myślę pod wpływem złości i rozbawienia jednocześnie i jakbym miała napisać to teraz jeszcze raz, podmieniłabym maksymalnie kilka słów.

      Usuń
    8. A ja będę chamska,a co - magadalenko (Methuś, tak mi przykro no :c), szablon stworzyła Jill, ALE, kody dopracowała Avia, tak jak pisze w kolumnie boczne.

      Pis joł!

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Bez kitu, świetny pomysł!

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablony są cudne *O*
    Szkoda, ze ja ie umiem [raczej nie chce mi się :D] takich robić :C
    Też jestem w trakcie walki o oceny. I szczerze, chyba się poddam :C Ty pierwsza liceum, a ja I gim. Trochę Cię rozumiem. :)
    Życzę Ci powodzenia w zwyciężaniu ;)
    Pozwolisz, że podpatrzę patent na pierwszy tydzień wakacji od Ciebie? :D
    Trzeba odespać te wszystkie dni na 8. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj bee. Ty dobrze wiesz, że kocham Twoje szablony. 567 - fantastyczny. Uwielbiam takie kolory. A z Twoim stylem tworzą cudooo. I ten 577 - fajnie, że go udostępniłaś. Jest świetny! :)

    Pierwsza liceum? Woohooo! Dasz radę. :D

    Komentarz, jakże super magdalenki aha jest tak głupi, że już głupszy być nie może. Nie bierzcie sobie tego do serca, bo to same kłamstwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym zamówić sobie u was szablon na bloga.
    (www.mojahistoriawswieciemangi.blogspot.com)
    Proszę o odpowiedź, nie wiem dokładnie jak takie zamawianie się odbywa. :)
    Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w stylu mangi i anime. Kolory raczej ciemne - mam szablon jaki mam ze względu na brak czasu na "bawienie się" ustawieniami. Chciałabym aby na szablonie pojawiła się postać bohaterki opowiadania, czyli chuda dziewczyna z bardzo jasnymi, długimi (do pasa albo dłuższe) włosami (mogą wpadać w blond albo beż) i dużymi, niebieskimi oczyma. Może się pojawić kilka innych postaci stylizowanych na ninja, jako tło, albo gdzieś obok bardziej szczegółowo. Można przeczytać fragment któregoś rozdziału dla dokładniejszego rozeznania w stylu bloga.
    Jeżeli macie więcej pytań, proszę o ich śmiałe zadawanie.
    Dziękuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno słowo, moja droga: REGULAMIN.

      Usuń
    2. Już wiem wszystko, przepraszam za kłopot. ^^" Linka nigdzie nie zauważyłam. No nic, zamówię sobie szablon następnym razem. Po co tyle hejtu. Jeszcze raz przepraszam. ;)

      Usuń
  14. Chciałabym zamówić u ciebie szablon, mam nadzieje że podejmiesz się tego bojowego zadanie XD

    1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://dziennik-lunylu.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Dużo koloru niebieskiego połączonego z czarnym.Coś magicznego może, nie przepakowany i symetryczny, czytelny. W nagłówku – Dziennik LunyLu, natomiast po lewej gdzieś pod nagłówkiem stronie cytat, jakoś ciekawie umieszczony. Po prawej stronie chciałabym mieć statystykę, obserwatorów i inne blogi które czytam
    4. Ewentualne zdjęcia:
    -
    5. Ewentualny cytat:
    "Jeśli człowiek góruje nad swoją epoką i staje się wcieleniem postępu, spotyka się nie z krytyką, lecz z nienawiścią." W. Hugo
    6. Inne uwagi:
    -
    7. Kontakt: lunalu@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o czytanie postów, pod tym postem nie przyjmuję.

      Usuń
    2. Faktycznie, musiało mi umknąć za pierwszym razem. Przepraszam. Cóż pozostaje mi czekać.

      Usuń
  15. Doskonale Cię rozumiem - ja także jestem już wykończona mijającym rokiem szkolnym. Podobnie jak Ty kończę pierwszą liceum i z mojego umysłu - po walczeniu z 18 przedmiotami - pozostały jedynie strzępy. Jednak musimy przetrwać jeszcze tylko te dwa tygodnie, a już potem upragnione wakacje, w których - mam nadzieję - uda nam się naładować akumulatory na przyszły rok:) Hah, podobnie jak Ty mam zamiar w pierwszym tygodniu jedynie leżeć i nie robić nic oprócz jedzenie i spania xD Dobra, teraz przejdźmy do szablonów.
    576 - jest naprawdę magiczny. Niesamowicie podoba mi się w nim zestawienie kolorów. Wszystko idealnie ze sobą współgra.
    577 - przyjemny dla oka. Bardziej przypadł mi do gustu poprzedni, ale ten także jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy serdecznie!
      Z tej strony Katalog grafików. Jako iż ten właśnie blog zasłużył sobie swoimi zasługami na wyróżnienie, mam zaszczyt zaprosić do wzięcia udziału w WIELKIEJ GALI ROZDANIA CERTYFIKATÓW.

      Więcej szczegółów znaleźć można pod adresem: graphic-award-2013.blogspot.com

      Serdecznie zapraszamy!
      Dobra zabawa gwarantowana.

      Usuń
  16. Brzydko z mojej strony, ale wiem, że ciężko pracujecie nad swoimi szablonami i to niefajnie ze strony innych, kiedy tego nie szanują i nie trzymają się regulaminu. Dlatego postanowiłam "donieść". Przeglądając blogi wpadłam na tego (http://miasto-recenzji.blogspot.com/) i zauważyłam Wasz szablon, jednak na blogu nie ma ani buttonu, ani Waszego adresu w linkach. Poza tym ten szablon był robiony na zamówienie i wciąż wisi na blogu, który prosił o ten szablon, więc... W każdym razie informuję, żebyście miały świadomość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej hej. Chciałabym zamówić szablon. Mam nadzieję, moja droga Bee, że podejmiesz się tego.
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: rozwalmy-hogwart.blogspot.com

    3. Koncepcja: oczywiście chciałabym, żeby szablon był zgodny z tematyką mojego bloga, czyli Huncwotami :) Kolorystyka może być każda, oprócz fioletu i pomarańczu. Nie chciałabym też żadnych mangowych obrazków. Gdzieś w nagłówku chciałabym jakiś motyw z mapą Huncwotów. Po lewej stronie archiwum i statystyka, karty pod nagłówkiem.

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: kotkocia@gmail.com ; 46264594

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Puściutko się zrobiło :<

    OdpowiedzUsuń