g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.06.2013

[578-580] Not always I do the right thing...

      Cześć kochani! Oto po dużej przerwie pojawiam się ja. Niestety nie spełnię obietnicy i nie pobiję dziś rekordu. Czerwiec okazał być się dla mnie ciężkim miesiącem z wielu różnych powodów. Wen uciekł gdzieś daleko stąd, brak mi nowych pomysłów, a stare wydają mi się do niczego. Nic tylko się załamać. Wybaczcie także, że nie wykonałam wszystkich zamówień. Po prostu w ogóle nie idzie mi szablonowanie. Staram się i staram, ale mimo to jakoś... No cóż... Nie bądźcie na mnie źli. Postaram się niebawem coś jeszcze dorzucić.
Zamówienia:

  [pobierz/podgląd]

Szablon wolny:

Dopóki nie wykonam wszystkich zamówień nowych NIE PRZYJMUJĘ!!!


EDIT 24.06.2013 r.

Zgodnie ze swoją wcześniejszą obietnicą (złożoną kilka notek temu) serdecznie zapraszam was do siebie na Świat Magii Collegium Magicae, gdzie możecie wziąć udział w konkursie z prawdziwymi nagrodami :)


25 komentarzy:

  1. Śliczne szablony ^^ Szczególnie ten drugi i trzeci :D Szkoda, że nie przyjmujesz zamówień... Długo czekałam by złożyć swoje zamówienie na pierwszy w życiu szablon. Jednak rozumiem cię. Od początku czerwca również nie mam weny na nowe grafiki czy opowiadania na blog. Na szczęście teraz wszystko powoli wraca do normy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem dodać kolejną notkę z resztą zamówień. :) i może wtedy coś przyjmę, ale nie mówię na 100% Zbliżają się urodziny kochanych Zaczarowanych i nie wiem czy ze wszystkim się wyrobię, zwłaszcza, że mam tak duże blokady twórcze :(

      Usuń
  2. Jako iż nie mam czasu (znowu ;_;) to skrócę:
    Amamamam, boskie! <3 Szczególnie pierwszy, bo ma zajebisty CSS i HTML. *.* Nagłówek trochę pusty, ale przez te kody się w nim zakochałam. ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :)Fakt całkiem dobrze dopracowane kody są w tym szablonie i choć może nie jest efektywny, to działa bez żadnych zgrzytnięć i nie najgorzej się prezentuje :)

      Usuń
  3. Trzeci szablon - boski! :o Jestem po prostu oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochanieńka :* :) Miło mi to czytać :p

      Usuń
  4. Och! Kolorystyka mi leży jak najbardziej tylko ten nagłówek! Prosiłam o wykorzystanie jednego zdjęcia, bo teraz wyszło tak, jakby główny bohater się rozmnożył xD Jeżeli byłoby to możliwe, mogłabyś jednego z panów wyciąć? Jeżeli nie, to trudno, będę z tym żyć.
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mówiłaś, ale często się tak robi, że daje się dwie te same postaci w różnych pozach. Ale nie martw się jestem bardzo ugodowa, wiec jeśli ci nie pasuje wykonam inny nagłówek. :) Nie ma problemu :p

      Usuń
    2. Cieszę się, bo tutaj tylko o ten nagłówek chodzi. Cała reszta mi się jak najbardziej podoba ^-^.
      Pozdrawiam, Niah.

      Usuń
  5. Daj spokój, przecież to się rozumie. Jak zauważyłam, czerwiec nie był najlepszy dla żadnej z nas, ale pocieszenie jest takie, że ten miesiąc już się kończy :D To jest taki luty, no nie? Chyba wiesz, co mam na myśli? Także ten, niee martw się, poza tym twoje szablony są na pewno świetne, nawet jeśli w małych ilościach :D
    578 - ten szablon jest bardzo prosty, ale jeśli zamawiająca nie był wymagający, to będzie jak najbardziej zadowolony C: Jest spokój, ale ładnie wykonany c:
    579 - ojej, ten szablon jest prześliczny!*__* Choć ten pomarańczowy mógłby być jaśniejszy, by nieco wtopił się w tło, ale i tak jest pięęknie <3 Doskonały, ach! <3
    580 - ojej... ten jest zdecydowanie najpiękniejszy! <333 :O Z wielu względów: po pierwsze jest prosty, nie ma wydziwnhień, ale to w tym przypadku wygląda tak niesamowicie magicznie że ulala! Zwykła kolumna z tekstem i po boku karty. Kolorystykę jednego i drugiego dobrałaś wprost fantastycznie, zresztą dopasowana jest do całego szablonu. I ta zjawa po boku idealnie uzupełnia... wszystko! Napis też ładny: zwyczajny, dobrze obsadzony, coś nie wiem, czy dość wyraźny podpis nie psuje troszeczkę efektu: ja bym go walnęła gdzieś niżej, może w dolnym prawym rogu. Ale oczywiście tak, by był wyraźny.
    Nie dziwie się, że zamówień nie przyjmujesz. Także tego - nie martw się, było przepięknie! Dosłownie co jeden szablon to lepszy! :D No nic, ja pozdrawiam, czekam na kolejne notki (oby nadeszły szybciej) i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana Meth :* Widzisz, nie zrobiłam zbyt wiele to i nie było ci do czego nawiązywać w długim komentarzu. A szkoda :) Mam nadzieję, że wraz z końcem miesiąca przyjdzie także przypływ mocy XD You know! Now I'm in dark side of power :p A tak na poważnie, to męczę się strasznie coś ostatnimi czasy... Jakaś taka mega twórcza niemoc mnie ogarnęła... Zgadzam się ze stwierdzeniem, że to taki luty. Czuję tak samo XD Chcę się wziąć za robienie kostiumów fantasy :] Ale nie wiem czy mi wyjdzie XD Oby! Bo jak nie, to pewnie zwariuję :(
      578 - Niewymagający? Kochana wiesz ile się namęczyłam z CSS-em? To najbardziej dopracowany przeze mnie szablon. :P No, ale nagłówek będę zmieniała, więc może będzie lepiej wyglądać :p
      579 - Wiem, że mógłby, ale jakoś tak nie pomyślałam o tym, żeby zrobić go bardziej przeźroczystym. Jeśli zamawiająca się zgłosi i będzie chciała bym poprawiła, zastosuję się do twojej rady :*
      580 - Hehe! To niesamowite, że najprostszy szablon podoba się ludziom najbardziej. Mój podpis jest tak wyraźny ponieważ na tle (z którym nic nie robiłam) nie powinnam się podpisywać ;p jedynie napis był mojej twórczości, więc tam dodałam swoją sygnaturkę.
      Też mam nadzieję, że uda mi się coś jeszcze przed końcem miesiąca wstawić. Kto wie, kto wie :P
      Buziaki i tym razem chłodne pozdrowionka (ze względu na pogodę) :*

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. 579 i 580 są piękne *.*
    Szkoda że nie ma mojego zamówienia, ale poczekam cierpliwie :D Każdy ma cięższe dni : ) weny weny jeszcze raz weny życzę : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety bardzo przepraszam, ale wiesz niemoc twórcza to najgorszy wróg szabloniarki. Brak pomysłów jest jak jakaś zadra siedząca głęboko w łapie... :P Na pewno twoje zamówienie pojawi się w kolejnym moim poście :P

      Usuń
    2. Znam ten ból. Czasem ciężko jest coś stworzyć, a robienie czegoś na odpieprz też nie ma sensu. Więc już nie mogę się jej doczekać :D Mam nadzieje że ta zadra szybko wylezie!:D

      Usuń
    3. Ja też bo już prawie miesiąc trzyma XD

      Usuń
  8. Szablony śliczne *.* Zaniemówiłam... Mam nadzieję, że mój będzie równie EPICKI :3 Wenkii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony są epickie !
    Szkoda, iż nie przyjmujesz zamówień, gdyż na złożenie swojego czekam już od jakiegoś czasu, jednak dopiero teraz dokładnie wiem czego bym chciała. Ech.. No cóż, mam nadzieję, że uda Ci się wyrobić i zdołam wysłać swoje zamówienie ;)
    Jeżeli bym mogła prosić o kontakt, jak już będziesz wolna z zamówieniami, to mogłabym zostać uprzedzona z kilkudniowym wyprzedzeniem na gadu, gdyż zaczął mi się sezon i zbytnio nie mam aktualnie czasu na czytanie blogów i nadrabiam to w weekendy, zazwyczaj w niedzielę, a wiem, że zamówień masz sporo i mogę nie zdążyć.. A więc podaję gadu: 45560789.

    Z góry serdecznie dziękuję,
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa i entuzjazm, z jakim napisałaś swoją wiadomość. Mam nadzieję, że nie zapomnę i się odezwę, choć bezpieczniej by było, gdybyś sama się do mnie na gg odezwała i molestowała mnie od czasu do czasu z przypomnieniem :p Bezpieczniej będzie.
      Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  10. 1.Hasło:Źródlana kostucha
    2.Adres bloga:http://corka-luicyfera.blogspot.com/
    3.Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był w kolorach bieli, czerni i szarości może trochę czerwieni. Opowiadanie jest o Bogu i Szatanie, chciałabym, żebyś wykorzystała motywy aniołów. Najlepiej jakby wszystko było takie mroczne :)
    4.Ewentualne zdjęcia: http://bloomandie.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/633966/files/blog_cd_243646_6509140_tr_meski_aniol_upadly.jpg,http://th.interia.pl/51,bff984daa2119916/abaddon.jpg
    5.Ewentualny cytat: Świat nie jest taki, jak nam się wydaje.
    6.Inne uwagi: -
    7.Kontakt: Blilove@wp.pl, 28933729.
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń