g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.06.2013

[581-583] Oddychaj głębiej.

Hej! Znowu dosyć skromnie i ubogo. Przynoszę dzisiaj dwa zamówienia oraz jeden szablon wolny. Nie wie co będzie dalej, ponieważ najprawdopodobniej w tym tygodniu (w piątek) oddaję laptopa do naprawy. Znając życie naprawa potrwa z trzy tygodnie, w związku z czym nie będę obecna na urodzinach. Aczkolwiek nie martwcie się, postaram się być może by laptop był wcześniej. Nie martwmy się na zapas. Czy mam Wam coś jeszcze do przekazania? Chyba nie. Wracam do zdrowia, koniec roku w piątek i oficjalnie rozpoczynamy wakacje. Któż by się z tego nie cieszył? :)



Zamówienie dla Natchionego Grofomana

Zamówienie dla Naills

Wolny: 

Zamówień nie przyjmuję z oczywistych powodów. Pozdrawiam wszystkim bardzo serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba każdy z nich!
    Cudowne szczególnie podoba mi się pierwszy.
    Mam pytanie?
    Czy dało by radę zrobić jakiś szablon z "Nina Nesbitt" ?
    Może być wolny i nie ważne jak będzie wyglądać tylko po prostu z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę przy robieniu. Jeżeli znajdę ładną sesję to czemu by nie? :)

      Usuń
  2. W pierwszych słowach mej ody na Twą cześć pragnę wyznać, że jestem zachwycona. Nie mogę co prawda powiedzieć, że szablon jest dokładnie taki, jak sobie wymarzyłam - a to dlatego, że Twoja praca przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Kolory są piękne, grafika harmonijna i trafiająca idealnie w me gusta (nie jest naćkane!), klimat trochę melancholijny, trochę romantyczny, czyli taki, jak miał być. Słowem, doskonała okładka do mojego opowiadania, a to było dla mnie bardzo ważne, bo nie lubię jak szablon pasuje do treści bloga jak pięść do nosa.
    Jestem Ci szalenie wdzięczna. Również za ogrom pracy, za cierpliwość i gotowość do wprowadzania poprawek. Jesteś zdecydowanie najlepszą szabloniarką, u której zdarzyło mi się zamówić pracę, bo nie tylko masz talent do tworzenia, ale jesteś też otwarta na zamawiającego i jego potrzeby/chciejstwa. Za to Cię cenię.
    P.S. Szablon miałam początkowo zamiar wstawić pod koniec tygodnia wraz z pierwszym rodziałem, żeby rozpocząć z przytupem i w ogóle, ale tak mi się podoba, że wstawiam go już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho szczerze powiedziawszy spodziewałam się, że będziesz chciała jakieś poprawki, ale miło słyszeć że wszystko Ci się podoba! Naprawdę spadł mi kamień z serca. Lubię ten szablon i szczególnie kolorystykę. Tak więc nich Ci służy przez dłuuugi czas! :3

      Usuń
    2. Więcej poprawek? Nie miałabym chyba sumienia, chcąc poprawek po tym, jak pokazałaś mi trzy wersje tego szablonu, żebym sobie wybrała najładniejszą. Nie mogłabym być taką marudną jędzą.
      Poza tym, serio, tu nie ma co poprawiać. Jest wszystko, czego chciałam: chmurny James McAvoy, zamyślona Katie McGrath, chata, drogowskaz i szerokie pole na tekst. Za to szerokie pole, to Cię pochwalę jeszcze dodatkowo, bo nie pierwszy raz o coś takiego prosiłam, a dopiero pierwszy raz dostałam.

      Usuń
    3. Oj tam, nie było aż tak źle. W rezultacie obie jesteśmy zadowolone z efektów współpracy, tak więc to się liczy. :)

      Usuń
  3. Ten szablon... jest moim ideałem, nie myślałam że właśnie tak skleisz ten nagłówek z resztą, i mile się zaskoczyłam. Teraz wygląda dużo lepiej niż moich najśmielszych snach. Nigdy nie będę żałować że zamówiłam go właśnie u Ciebie. Gdy weszłam na Deviantart'a zamarłam, wybuchło we mnie mnóstwo emocji, tych dobrych oczywiście. Nie wierzę jak udało Ci się spełnić wszystkie moje oczekiwania, a nawet jeszcze więcej. Kocham Cię dziewczyno, to że przyjęłaś moje zamówienie i do tego wykonałaś je perfekcyjnie, było zdecydowanie najlepszą rzeczą jak mi się przytrafiła, cóż mogę jeszcze powiedzieć? Dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... Cieszę się, że Ci się spodobał. Niech Ci służy :D

      Usuń
  4. No witam, witam. :D Już się zaczynałam niepokoić o ten brak aktywności na Zaczarowanych i wreszcie się doczekałam notki. :)
    581 - bardzo, bardzo mi się podoba! Już pomijając fakt, iż uwielbiam aktorkę, której zdjęcie zostało użyte to sam nagłówek jest strasznie ładnie zrobiony i jestem nim urzeczona. Podoba mi się ta mieszanka kolorów i efekt jaki wywołuje.
    582 - lubię ciemne barwy, kojąco wpływają na moje zmysły. Ponadto szablon wydaje się jakby miał swoją duszę. Bardzo ładne obrazki, ładne ich połączenie i ładne dodatki. Szablon na plus. :)
    583 - no i mój faworyt notki. Ta praca jest cudowna! Te żywe, energiczne, letnie kolory! Urok, magia i... no po prostu szablon jest urzekający! Zdecydowanie chciałabym mieć go gdzie wstawić. :c
    Pozdrawiam i życzę szybkiego odzyskania laptopa. A ponadto wielu pomysłów i weny.
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te wszystkie miłe słowa z Twojej strony. każdy szablon, który robię bynajmniej na mój blog ( i którego w rezultacie i tak nie zakładam) podoba mi się najbardziej. Tak się zdarza. :)

      Usuń
  5. No więc na wakacje to na pewno cieszą się wszyscy :D Może prócz tych, co to muszą wracać do sierocińca z Hogwartu... albo do wrednego wujostwa. No, to oni stanowią wyjątek. A ogólnie to jest radość wielka :D
    Ech, nie mów mi nawet o tych urodzinach, bo się doczekać nie mogę! Co wy tam wymyślicie... ^^ A na urodzinki zdążyć musisz no! A jak nie to do kafejki internetowej z penem i tyle :P Coś wymyślisz, wierzę w ciebie :D
    Także ten, szabloniki. Ech, ostatnio nie dajecie mi się w ogóle rozpisać, bo w sumie o czym nie ma. Szablonów raptem trzy na krzyż i to w jednej notce występującej na dwa tygodnie (tak średnio). No cóż, trudno ;c XD
    581 - szczelam, że tego napisu w lewym górnym rogu normalnie nie ma :D A tak to pewnie powinnam znać tego gościa, nie wiem, jak z babą. Ostatecznie nie znam nikogo i bardzo mi z tym dobrze xD A, i tej kreseczki, co to po prawo występuje, też raczej nie ma? :D Nie, bo to połączone ze sobą dwa screeny, widać :D Szablonik ładny, prosty w sensie bez żadnych dodatkowych ugodnień, kolumn i tak dalej. Jestem za C:
    582 - uu, wyczuwam mrok i chęci samobójcze. Żartuję, acz mroczno faktycznie jest. Mamy różne odcienie szarości, żadnych wywijasów, wzroków ani nic: prosty układ, ale przy takim nastroju żadne inny by nie odpowiadał. Szkoda tylko, że nie widać za bardzo cytatu: dość, że wcisnęłaś go w sam dół rogu, to jeszcze w kolorach, które występują w szablonie, a więc zlewa się z tłem. No i jest mały. Tak, napis to jedyna wada tego szablonu, który bardzo mi się podoba.
    583 - ooo... kolory... :( A było tak pięknie.
    O, hohohohoho!! Zegareczki wracają do łask! :D Generalnie to wiosna, radość i tylko jedna wyraźna, żółta kolumna z tekstem. Jest ok, acz, jak już mówiłam, kolory i tematyka mnie odstrasza :D Ale to gusta, a technicznie jest super! C:
    No doooobra. To i ja Cię pozdrawiam! I mam nadzieję, że następna notka nie będzie tą urodzinową - że wcześniej będzie ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie szablony jak zwykle są bardzo magiczne <3 Czekam tylko, aż zaczniesz przyjmować zamówienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dość szukania zdjęć i sesji, które będą odpowiadać Twoim wymaganiom? Dobrze trafiłeś! My znajdziemy je za Ciebie. http://sesyjkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbę, mogłybyście sprawdzić, czy szablon 139 nadal działa? Przestał mi się pokazywać na blogu i nie mogę go ponownie rozpakować... :) Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń