g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.06.2013

Informacyjnie

Dwanaście dni - tyle czasu zostało do pierwszy urodzin Zaczarowanych Szablonów. Nie ma co ukrywać - to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Dzisiaj chciałabym zdradzić, jak będzie przebiegała cała impreza i wyjaśnić kilka spraw. Każdego dnia, począwszy od 12 lipca, a skończywszy na 16 lipca, będą pojawiać się notki. Na dzień dzisiejszy rozpiska wygląda tak:

12 lipca - Jill
13 lipca - Avia
14 lipca - Weasleyowa
15 lipca - Bee
16 lipca - Rowindale

W każdym poście pojawi się co najmniej 16 szablonów. Może nie jestem dobra z matematyki, ale na moje, to wypada łącznie 80 szablonów. Nieźle, prawda? ;) Prace będą bardzo różnorodne. Szabloniarki mają za zadanie wybrać 8 kategorii z 9 możliwych (Ludzie: kobiety, mężczyźni, zakochani | Obrazkowe: Fantasy Anime, Demonicznie |Nieludzkie: natura, miasta, książki) i stworzyć po dwa szablonu do każdej z nich.
Poniżej macie kilka buttonów odnośnie naszych urodzin. Są tylko 4, ale liczę na to, że osoby, które zechcą pomóc nam rozreklamować imprezę, dadzą znać, jaką kolorystykę i wielkość obrazków potrzebują, a ja zrobię edit i je dodam. Mam też małą prośbę - jeśli wklejacie button u siebie, to napiszcie pod tą notką. Informacja kto i kiedy wkleił będzie bardzo ważna w pewnym momencie :)
Jeśli prowadzicie ocenialnie/katalog/blog z recenzjami/stowarzyszenie/blog grupowy lub inny blog tego typu i macie ponad 50 tysięcy wejść, to zachęcam do pisania na molepuma@gmail.com Mamy specjalną ofertę urodzinową dla takich blogów :)


W związku z tym, że Ince odeszła i ekipa znowu nam się zmniejszyła otwieramy nabór. Zachęcam wszystkich do zgłaszania, nawet te osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę. Po więcej informacji zapraszam do odpowiedniej zakładki. Nie martwcie się urodzinami. Osoby, które teraz do nas dołączą, nie będą musiały nagle robić tych kilkunastu szablonów.
Zachęcam również do obserwowania naszego bloga i dołączenia do fp na facebook'u. Nie ukrywam, że marzy mi się prezent w postaci 500 obserwatorów i 300 fanów. Nie wiem, czy to nie zbyt nierealne marzenie, ale... może się uda? ;)
Jeśli macie jakieś pomysły lub prośby odnośnie tego, jak powinny wyglądać nasze urodziny to piszcie. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie.
PS Nie wiem, jak z resztą dziewczyn, ale ode mnie na pewno pojawi się jeszcze jedna notka przed imprezą.

Edit.
Insicere wraca do nas! Hip hip hura!

128 komentarzy:

  1. Jill, jak wielkim jesteś geniuszem, by zrobić tak różowy szablon, który jest tak dobry? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, daj spokój, nie wiem jakim cudem on wyszedł różowy :(

      Usuń
    2. jak nie lubię różu, tak zakochałam się w tym szablonie :c

      Usuń
    3. Ojej, nie sądziłam, że usłyszę coś takiego od Ciebie. Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
    4. Oh i po Fantasty powinien być przecinek. Bo inaczej jest 8 kategorii :D

      Usuń
    5. Ah i wkleję button (jest 30 czerwca póki co) na... swimming-with-kraken :D

      Usuń
    6. Dziękuję, jesteś WIELKA! :)

      Usuń
    7. widzę,że... FEJM SIĘ ZGADZA.

      Usuń
    8. haha, że mój się zgadza. XD

      Usuń
    9. Haha, dobra, myślałam, że coś nie tak powiedziałam :D
      Pewnie, że się zgadza! Chociaż nie komentuję, to odwiedzam Prosektoryczne :)

      Usuń
    10. Heh, taka duża wcale nie jestem, ale dzięki :)
      Z uwagi na to, że jest po północy więc trochę poddoroślałam to wstawiam też na krakenowe-cos i igrzyska-rosalie wstawiłabym na jeszcze jeden, ale zawieszony i ma brzydki adres :p
      ...
      07.07

      Usuń
  2. Wkleiłam button dnia 30 czerwca br. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specjalnie nie pomogę, ale to i tak zawsze coś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, ślicznie dziękuję za wklejenie! :)

      Usuń
  4. Wklejony button, dn. 30 czerwca na Dynastii Tudorów, a co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się już doczekać tych 80 szablonów<3

    Button wklejony dn. 30 czerwca na Wieczna Agonia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem :)

      Dziękujemy za wklejenie buttonu :)

      Usuń
  6. ciesze się że pojawi się tyle szablonów , może któryś wezmę :D
    i już wklejam na mojego bloga (mam tylko jednego więc się domyślisz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że chociaż jeden przypadnie Ci do gustu :)
      Dziękuję za wklejenie!

      Usuń
  7. Oczywiście, że wklejam button na sk-spis.blogspot.com. Oczywiście nie chodzi o to, że prowadzimy współprace, tylko, że od zawsze zachwycają mnie wasze prace.
    Pozdrawiam ^^

    [30.06.2013]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
      I do tego tak miłe słowa! Bardzo mi miło :)

      Usuń
  8. Hej!
    Fajny pomysł z tymi urodzinami! Na wyimaginowanej grafice tez takie widziałam, tylko tam jeszcze było coś takiego, że one przyjmowały każde lub większość zamówień. Wydawało mi się to fajne bo niektóre szabloniarki, mimo tego, że składa się u nich zamówienie to i kolejne i kolejne nie chciały ich przyjmować, bo nie miały ochoty.
    Znam takową osobę i ona wcale nie była na Czarnej Liście.
    Ja nie chcę tutaj nic mówić, ani oskarżać, ale wydawało mi się to fajnym pomysłem.
    Ano i jeśli kogoś uraziłam to soory, ale nie za bardzo sobie radzę z kontaktami z ludźmi.
    Co do face to u mnie brak- nie posiadam go, ale co do buttou to zobaczy się, może uda mi się go ściągnąć...
    I życzę już miłych i danych urodzin! Trzymam kciuki by wszystko wyszło!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, że nie mamy ochoty, tylko czasem lepiej nie przyjąć zamówienia niż robiąc coś na siłę i dać zamawiającej brzydki szablon. Przynajmniej ja jestem tego zdania :)
      Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie :)

      Usuń
    2. Oh, mi nie chodziło o waszą szabloniarnię!
      Chyba źle się zrozumiałyśmy!

      Usuń
    3. Tak, wiem, tylko mówię, że takie przyjmowanie zamówień nie zawsze jest dobre :)

      Usuń
  9. Wkleiłam button na bloga Between dream and reality [http://fantasies-sherry.blogspot.com/] dnia 30 czerwca. Nie mogę się doczekać imprezy! Poza tym: piękny szablon główny!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dwa blogi! Ślicznie dziękujemy, jesteś kochana! :)
      Mam nadzieję, że na imprezę też wpadniesz. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Oczywiście, że wklejam button na kolysanka-dla-obcej.blogspot.com i chyba wkleję też na resztę moich blogów. Kij, że nie mam od Was żadnego szablonu - taką imprezę warto rozgłaszać! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, aż nie wiem co powiedzieć :D Mogę tylko podziękować w imieniu całej złogi :) Ślicznie dziękuję i mam nadzieję, że urodziny spełnią twoje oczekiwania :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Wkleiłam button na sound-of-your-name.blogspot.com a zaraz wkleję na hogwart-z-ztamtych-lat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, bardzo dziękuję! Jesteś kochana! :)

      Usuń
    2. Macie jakieś buttony nie urodzinowe? + u mnie się nie ruszają to nie fer

      Usuń
    3. Zwykłe buttony są w zakładce "reklama" (z prawej strony).
      Wstaw z linku, to powinno działać :)

      Usuń
    4. Pfu, z lewej strony! Przepraszam, nieprzytomna jakaś jestem.

      Usuń
    5. BTW macie supeeeeeer szablony <3

      Usuń
    6. Dziękuję w imieniu całej załogi :D

      Usuń
  12. Ja tam okropnie nie czekam na szablony, które z pewnością fajnie będą wyglądały. Ja czekam na prolog na blogu u Jill ;D
    Pozdrawiam i weny, bo tyle szablonów w - jak dla mnie - krótki czas do wykonania! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, weź mnie nie załamuj. Dodałam jedną notkę.. kilka miesięcy temu. Powinnam spalić się ze wstydu :(

      Ja jeszcze nic nie mam zrobionego, ale wena przyszła, więc będzie dobrze. W takim stanie potrafię nawet te 16 szablonów zrobić w kilka dni :)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. E tam, ja opublikowałam prolog w kwietniu i dalej nic ;D
      Trzymam kciuki, bo Twoje szablony z pewnością będą śliczne! ;)

      Usuń
  13. Oczywiście wklejam button na http://wzrok-przeznaczenia.blogspot.com/ i... hmm... szesnastego lipca mam urodziny. Cudowny prezent na osłodę dnia się zapowiada.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. 30 czerwca. Tak, wkleiłam 30 czerwca.

      Usuń
    2. Świetnie, świętuj z nami! Podwójna okazja :)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, zasługujecie na małą reklamę. ;)

      Usuń
  14. Wasz szablon na stronie głównej jest przepiękny, bardzo lubię ten odcień różu:) A Wasz button wklejam na bloga frostiron-starki.blogspot.com.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny do wykonywania szablonów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję! Miło słyszeć, że ktoś lubi róż :)
      Dziękuję za wklejenie buttonu i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Nie komentuję, ale uwielbiam Wasze szablony - zapowiada się więc niesamowita impreza. :)

    Wkleiłam buttony (taveria.blogsot.com i marsysp.blogspot.com) - wciąż jeszcze jest 30 czerwca 2013.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, Marsy, pamiętam Cię! Gdzieś Ty się ukrywała przez te miesiące? ;)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonów i zapraszam 12-16 lipca :)

      Usuń
  16. Button wklejony na http://nyxion.blogspot.com/ oczywiście 30 czerwca
    ^^
    Nie mogę doczekać się imprezy i momentu, w którym uda mi się zamówić pierwszy w życiu szablon :D

    Pozdrawiam <:

    Ann Varcon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buttom wklejony, więc na pewno masz dużą szanse, żeby załapać się na zamówienia ;)

      Dziękuję ślicznie za wklejenie :)

      Usuń
  17. Macie dopiero rok? Ojej... zareklamuję was, ale już rano :D. Happy Birthday!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, prawda? Wydaje się, że to trwało dłużej... ;)

      Usuń
  18. Boże... Ten szablon jest boski!!! Tyle szablonów to szaleństwo. Powodzenia przy tworzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Button wklejony na https://opowiedzmi1.blogspot.com/
    Super wygląd !!! :) Naprawdę mi się podoba :) Szalejecie z tymi szblonami xD Zapewne wszyscy się na nie rzucą jak już zaczną się pojawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ślicznie dziękuję :) Nawet nie wiesz, jak mi się miło zrobiła, kiedy przeczytałam twój komentarz :)

      Dziękuję za wklejenie buttonów i zapraszam 12-16 lipca :)

      Usuń
  20. Button wklejony na trzy-zywioly.blogspot.com 1.07

    Główny szablon jest przepiękny (zresztą jak wszystkie wasze szablony). Nie mogę się już doczekać szablonów urodzinowych ;)
    Pozdrawiam, V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiedziemy :)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu i pozdrawiam!

      Usuń
  21. Na DAnayi pojawił się urodzinowy button Zaczarowanych :)

    Moje pierwsze wrażenie odnośnie szablonu? "O mój Boże O.O" Moje oczy wyglądały niczym spodki od filiżanki ;p Główny jest genialny i szacun za jego wykonanie! :)

    Pozdrawiam!

    dusza-anayi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że główny Ci się podoba. Obawiałam się, że może trochę przestraszyć sympatyków fantasy, ale na szczęście nie jest tak źle :)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttony :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  22. Główny szablon jest przecudowny ! Na prawdę, aż mi mowę odebrało ! :)
    To tam na samym dole (nwm jak to nazwać xD) jest bardzo nowoczesne ! :)

    Wkleiłam button na moim blogu : http://fall-in-love-with-mee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole jest stopka :D I naprawdę łatwo ją zrobić, także jakbyś chciała taką, to mów :)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu! :)

      Usuń
  23. o rany, ten szablon zawojował moje serce do tego stopnia, że aż zagłębiłam się w post i wkleiłam do siebie buttona na http://na-rozstajach-drog.blogspot.com/ ;3
    mam teraz caaaalutkiego bloga w Zaczarowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spojrzałam na twój blog i... przydałoby się obniżyć prawą kolumnę. Co Ty na to? ;)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu :)

      Usuń
  24. Ej, a jak zrobiłaś żeby suwak był różowy. Bo resztę szablonu ogarniam jak zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam tego kodu:

      ::-webkit-scrollbar {width:10px;}
      ::-webkit-scrollbar-thumb{background:#BD584F;}


      :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje ^^
      A co z naborem? Był otwarty, ponieważ Ince odeszła, a jak teraz wróciła, to co z nim będzie?

      Usuń
  25. Ok, od początku. No...
    Albo nie. Nie od początku,m zacznę tak mniej więcej od środka. No więc wszem i wobec ogłaszam, iż naturalnie wkleiłam buttona na swojego durnego bloga, którego zdobi Wasz cudowny szablon. Oto link: http://merciless-time.blogspot.com a zrobiłam to dnia dzisiejszego w okolicach godziny 19:30. Sekund ci nie powiem, bo już jest 19:363 i nawet teraz ich nie ogarniam,. Małe gadziny pędzą nie wiedzieć gdzie. Taa... sekundy to takie male beztroskie bachorki, minuty to nastolatki, godziny to dorośli. W takim razie miesiące to starsi a lata to kompletni emerycie. Ot. jaka filozofia mi się nasunęła!
    I pisałam to aż minutę, bo już jest 19:34! Za dużo dziecków, jeśli wiesz, co mam na myśli. A pewnie nie wiesz, a raczej nie wiecie. Trudno :3
    Ok, to teraz od początku. Cholernie nie mogę się doczekać urodzinków, ale o tym już wiesz, wielokrotnie o tym wspominałam. Bardzo miło wspominam półrocze - *skromność off* - między innymi z pewnego takiego tam powodu... :D Ale ten. Zszokowałyście mnie liczbą szablonów! To dlateeego było tak cienko w tym miesiącu! Nie no, ale ja wiedziałam, że to wszystko ma związek z urodzinkami! Ma się tego nosa :3 Fajnie, że jest kalendarzyk, acz szkoda, że muszę czekać tyle czasu, bo, jak się domyślam, do tego czasu żadnej innej notki nie zobaczę, hym? Zaskoczcie mnie ^^
    Na koniec zapytam tylko, jak to w końcu jest z tą Ins? Bo mi się już chyba całkiem poplątało.
    Oki, czekam na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiodłam się na Tobie, Meth. Nie podałaś dokładnej godziny! Myślisz, że sekundy się nie liczą? Otóż liczą się! SĄ BARDZO WAŻNE! Ech, nie jestem zła, tylko rozczarowana ;)
      Przed urodzinami powinny pojawić się jeszcze ze dwie normalne notki, ale kto tam wiem... zobaczymy :)
      Insicere wróciła na stałe. Cieszmy się!
      Dziękuję za wklejenie buttonu :)
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
    2. No ale... no ale... ale... ALE! UCIEKŁY MI NO! SKUBANE, SA CHOLERNIE SZYBKIE I TAKIE MALUTKIE! Nawet jakbym je ogoniła, to by mi z piąstki zwiał :(
      Wait, to najpierw odeszła, potem wróciła? xD

      Usuń
  26. Chciałabym zamówić szablon na bloga z opowiadaniem o The Wanted. Blog jest w sumie o tematyce kryminalnej i chciałabym, żeby szablon też był utrzymany w tym klimacie. Najlepiej jakaś ciemna grafika. Chciałabym żeby też znalazł się napis: Co raz weźmiesz do serca, zostanie w nim na zawsze. Nie wiem co jeszcze... Adres bloga, jeśli jest potrzebny: http://ifoundyou-thewanted.blogspot.com/ Jeśli mogę prosić o kontakt, to mój nick z Twittera: @kunekunda69
    Macie świetne prace <3

    OdpowiedzUsuń
  27. heheszky :D wstawiłam sobie pięknie, ale to się nie rusza. DLACZEGO?! -,- kosmiczne-video

    OdpowiedzUsuń
  28. To znowu ja ;D
    Mam takie pytanie :
    W moim blogu coś się chyba zniszczyło, chociaż nie wiem czy mogę to tak nazwać.
    http://do-not-say-anything.blogspot.com/p/szablon_28.html
    Widzisz to 'dzięki, że wpadłeś' ? Dodałam to jakieś 3-4 miesiące temu,a później skasowałam a teraz nagle mi to wyskoczyło ;/
    A w układzie nie da się tego usunąć. Chciałam sie spytać czy może byś mi poradziła jak to zrobić, czy usunąć. Może jakieś kody ?

    Kontakt ; https://www.facebook.com/klaudia.giza.7

    Będę wdzięczna jeśli sie odezwiesz ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w Twoim blogu takiego koentarza + dodałaś pytanie nie tu gdzie trzeba. (:

      Usuń
    2. Już naprawiłam :)

      Usuń
  29. Mam pytanko czy w tych dniach urodzinowych będą też dodawane zamówienia ??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam pytanie. Hmn.
      Liczę na to, że większość już złożonych zamówień zostanie oddanych przed urodzinami :)

      Usuń
  30. Na Zielonej Zwiastunowni dodany został już button ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, chciałabym zamówić u ciebie szablon, więc:
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://i-can-love-you-more.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Proszę by znalazło się tam zdjęcie Belli Thorne , Harrego Stylesa i Nialla Horana. Bella ma być w lewym-dolnym rogu, Harry w prawym-górnym rogu, a Niall w prawym-dolnym rogu. Od lewego-górnego rogu ma lecieć napis.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.fangirlish.com/bella-thorne-ya-the-disney-star-is-writing-a-ya-series/


    5. Ewentualny cytat: "But You are perfect to me"

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: E-mail: misiek4566@onet.pl
    gg nie posiadam
    To chyba wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wkleiłam button na mojego bloga: http://zakazana-milosc-moze-byc-slodka.blogspot.com/
    A mam pytanie. Czy podczas tych urodzin też będą dodane wcześniej przyjęte zamówienia? Tylko tak zapytałam :) . A kiedy Ins doda notkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Ins doda notkę, wie tylko Ins ;)
      Mam nadzieję, że większość wcześniej przyjętych zamówień zostanie oddanych przed urodzinami, ale... sama nie wiem, czy to się uda :(
      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu :)

      Usuń
  33. Wasz obecny szablon jest cudowny! Chociaż nie cierpię różowego i rzadko go toleruję, to muszę przyznać, że ten jest... idealny! Wspaniały! Jest kawaii :3
    Buttony wkleiłam na swoje blogi:
    http://wrong-path.blogspot.com/
    http://pusty-tron.blogspot.com/
    http://krwawy-pergamin.blogspot.com/
    http://maid-of-orleans.blogspot.com/
    Na pewno będę zaglądać każdego dnia Waszych urodzin - już nie mogę się doczekać tych wszystkich przepięknych szablonów! *-*
    Już teraz życzę Wam mnóstwa weny i, co za tym idzie, czasu, abyście mogły przez wiele kolejnych lat tworzyć tak wspaniałe prace jak do tej pory c:
    I mnóstwa magii, by Wasze szablony zawsze były zaczarowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, własnie, zapomniałam!
      Buttony wkleiłam 1 lipca, wybaczcie. Nie wiem, czy to ważne, ale lepiej napisać :3
      Wybaczcie mi moją sklerozę - jeszcze raz pozdrawiam! C:

      Usuń
    2. Moore, jesteś cudowna! Naliczyłam 5 blogów! :D To dla nas prawdziwy zaszczyt :) Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonów :)
      Dziękuję również za magiczne życzenie.
      Do zobaczenia 12 lipca ;)

      Usuń
  34. Button wklejony na http://cymelium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Button wkleiłam na http://jestes-moim-zwyciestwem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieję, że zbierasz zamówienia, bo chciałam zamówić u Ciebie szablon
    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: yaoi-by-mio.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był w kolorystyce czerwono-czarnej z nutką białego. Ponieważ opowiadanie jest i fantasy i yaoi to chciałabym w nagłówku parkę wampirów jeśli udałoby Ci się znaleźć ;)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: because everyone deserves a moment of happiness

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: E-mail: mionaoki@gmail.com
    gg:33695712

    OdpowiedzUsuń
  37. gomene, pomyliłam e-mail ;__; dobry to mionaokichn.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nowy szablon jest po prostu niesamowity, róż wypadł w nim cudowanie :-) Jej, już się nie mogę doczekać oglądania tylu wspaniałych szablonów :-)

    Wkleiłam button 2 lipca na bloga http://my-private-booklist.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że główny Ci się podoba :) Wpadnij 12, to ocenisz, czy następny szablon gł. też przypadnie Ci do gustu ;)

      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu :)

      Usuń
  39. Boże, jestem tu pierwszy raz i jestem ZACZAROWANA przez Wasze SZABLONY :) Naprawdę, macie niesamowite zdolności. Kursor, rozpiska, wszystko... Wszystko to tylko za pomocą HTML? Jak Wy to, dziewczyny, robicie?!
    Przyznam, żekiedyś też próbowałam. No i wychodziło nieźle. Ale po wstawieniu na bloga wszystko się przesuwało, a ktoś w innej przeglądarce w ogóle nic nie widział xD
    Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj omijamy html szerokim łukiem. O wiele prostszy i przyjemniejszy jest dla nas CSS :)
      Na początku też miałam takie problemy, ale wszystko można dopasować. Także nie załamuj się :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  40. Nie mogę się doczekać urodzin Zaczarowanych Szablonów. :) Wykonujecie świetne prace ;)

    Wkleiłam button 4 na http://tomorrow-there-will-be.blogspot.com/?zx=fc61c20aeca888a

    OdpowiedzUsuń
  41. Więc tak... stwierdziłam, że skoro mam drugiego bloga, a wy macie taki śliczny szablon główny (wcale nie chwalę różu, wcale, nie lubię różu - no dobra, ten nie jest taki zły ^^), to i na nim wkleję któryś button. Robię to 3 lipca 2013 roku o godzinie 15:42.
    http://granice-mozliwosci.blogspot.com/
    Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, główny działa cuda ;)
      Ślicznie dziękuję za wklejenie buttonu!

      Usuń
  42. 1. Hasło:Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://nightingale-demi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Hmmm...trudno powiedzieć,zazwyczaj daję wolną rękę.Lubię kreatywność,ale powiem że oczekuję: błękitnego koloru,nie ciemnego nie jasne,takiego w sam raz

    4. Ewentualne zdjęcia:
    -* http://25.media.tumblr.com/tumblr_mmeticMd7u1sn17t0o1_1367898853_cover.jpg
    -** http://25.media.tumblr.com/c94135209c0f1db09a0eed99d6f7f301/tumblr_mmk6vdSb1p1s7tqg1o1_500.png
    -*** http://25.media.tumblr.com/e3bc7eda468dbecdf0c0ccff906a8c21/tumblr_mmijb9yCa81r2n91ro1_500.jpg
    -**** http://24.media.tumblr.com/tumblr_m86rk02NIu1rv50dmo9_250.png

    5. Ewentualny cytat: now I`m warrior

    6. Inne uwagi: jeśli można to bym prosiła jakieś kwiatki niebieskie


    7. Kontakt: ponieważ moja poczta mnie zawodzi i to dosyć często to bym jednak prosiła,żeby autorka napisała mi na moim blogu.Byłabym za to wdzięczna.
    Ale tak na wszelki wypadek podaję konto wp.:
    nikusia-xd@wp.pl

    Pierwszy raz zamawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie przeczytałaś ani regulaminu ani notki...?

      Usuń
  43. WIELBIĘ nowy szablon główny. I z niecierpliwością oczekuję tych wszystkich szablonów :) Na pewno jak zwykle będą cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby, oby! Trzymaj kciuki za nas :)

      Usuń
  44. 1. Hasło:Hasający Topielec

    2. Adres bloga:http://my-litle-life-love.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Chciała bym aby cały blog był fioletowo - niebieski

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://img.zszywka.pl/1/0030/w_9442/moj-swiat/tom-felton-draco-malfoy-hp.jpg
    Jednak daje wolną rękę , prosiła bym tylko bez przepychu

    5. Ewentualny cytat: Dwa światy złączone w jeden tworzą niesamowity wymiar

    6. Inne uwagi: Prosiła bym bez zbędnego przepychu w obrazkach .

    7. Kontakt: grengerhermiona@gmail.com lub GG - 22527317

    Zdaję sobie sprawę ile serca wkładacie w te szablony za co jestem wam bardzo wdzięczna. Piękny szablon... No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin to niesamowite wydarzenie . Button oczywiście wklejam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiejętność czytania ze zrozumieniem szwankuje?

      Usuń
  45. Ja z chęcią zobaczyła bym na waszym blogu jakiś kobiecy delikatny szablon ideany do blogów kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm może uda nam się coś takiego wyczarować :)

      Usuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  47. Wrzuciłam button na swojego bloga http://ksiegizakazane.blogspot.com/
    Z chęcią przyjęłabym coś w stylu szablonu roboty Bee :) Jakiś taki fiolet i złoto pomarańczowy kolor :) Ale ten też świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny szablon główny... Taki delikatny i spokojny. Aż się napatrzeć nie mogę :D Wygląda na prosty i nieskomplikowany, a zarazem jest pełen uroku, aż się chce uśmiechać do monitora. Jak taki mały, słodki promyczek słońca. :) Mimo, że nie przepadam za różem, to i tak ten szablon od razu mnie się spodobał. Znowu jak weszłam, zastanawiałam się, czy aby jestem na właściwej stronie, po czym zorientowałam się, że tak, więc ogromny plus. ;)
    Wrzuciłam też jeden z podanych buttonów do siebie na anioly-nie-gryza.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam, oraz życzę miłych i słonecznych wakacji, Reia. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękujemy za wklejenie buttonu :)

      Usuń
  49. Wkleiłam button do siebie : http://light-of-dreams.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wkleiłam dziś button u siebie - historia-hermiony-riddle.blogspot.com
    Szalejecie na te urodzinki - już się nie mogę doczekać :)
    Pozdrawiam
    Florence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękujemy za wklejenie :)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  51. Yay~! Nie mogę się już doczekać urodzin! A buton wkleiłam do siebie http://yaoinoyume.blogspot.com/ :)

    Bardzo rzadko komentuję, przeważnie jedynie cieszę oczy szablonami, więc chciałabym pochwalić wszystkie dziewczyny za kawał świetnej roboty, tworzycie prawdziwie Zaczarowane Szablony ♥
    A szablon główny to cudeńko! Mimo iż nie przepadam za kolorem różowym, to i tak strasznie mi się podoba~ Jesteś niesamowita, Jill :3

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Wstawiłam button tu: http://zabawna-sztuka.blogspot.com/
    Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale teraz dopiero zauważyłam ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wstawiłam button na każdy mój blog, może więcej osób wam przybędzie <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by registering on You Like Hits?

    OdpowiedzUsuń