g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.07.2013

[584-586] Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.

Witajcie, witajcie. Pamiętacie mnie? Tu Weasleyowa, która wraca po urlopie...dłuuugim urlopie. Ano nawet  mi wena powróciła. Od miesiąca nie otwierałam żadnego programu graficznego, a teraz po prostu robię szablony i nie przestaje. Niestety dziś tylko i wyłącznie zamówienia, ponieważ mam do roboty 16 szablonów na urodzinową imprezę. Wiecie ile to pracy? Mam nadzieję, że wy także nie możecie się doczekać tylu szablonów, które już niedługo zajmą miejsce w galerii :D. Liczę, że każdy znajdzie coś dla siebie. A tymczasem...

Rise-Of-The-Guardians
Oho! Szablon zamówiony 30 kwietnia. 
Wybacz za taką zwłokę...Jestem okrutna...tak, tak. 

Życie-Otoczone-Magia
Blog został usunięty, ale cóż na to poradzę! Przechodzi do wolnych ;>.

Pozaczasem94

~
No i to koniec, korci mnie aby wstawić szablony, które mam wykonane 
na urodziny zaczarowanych, ale chcę uniknąć Jill, która pewnie urwałaby mi łeb. :D 
Za to przyjmę 2 zamówienia.
Trzymajcie się!

EDIT: No wiecie, co? Złożyliście tyle zamówień, a ja muszę wybrać tylko 2? Wylosowałam, tak...Nie miałam sił wybierać, więc wolałabym żeby ktoś, a raczej coś zrobiło to za mnie:

dziedzictwo-ognia.blogspot.com
coffee-with-morning.blogspot.com

66 komentarzy:

  1. Drugi mój faworyt, szkoda, że autorka bloga go usunęła, ponieważ na pewno byłaby zadowolona! Taaaaaki mroczny i bije od niego dziwne coś, że aż nie mogę się napatrzeć! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi chyba też najbardziej się podoba ^^.

      Usuń
  2. Najlepszy szablon - według mnie - jest ten drugi. Podoba mi się ta jakby szachownica i kolorystyka. Niezbyt podoba mi się ostatni, ale tylko dlatego, że jest tam topaz. Co do pierwszego - podobają mi się kolory, zwłaszcza prawa część xD
    Weny życzę! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też się podoba ten drugi szablon :D. Pozdrawiam :>.

      Usuń
  3. Mój ulubiony to trójka. Bravo, są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. 584 - Kolorystyka świetnie dobrana i jak najbardziej przypadła mi do gustu, ale niestety nie podoba mi się tu kilka rzeczy. Po pierwsze głowa dziewczyny nie potrzebnie dotyka krawędzi. Chyba, że to tylko tak na podglądzie. Jeśli nie to zarówno jej głowa jak i Jacka powinna pójść nieco w dół. Kolejna sprawa to tarcza zegara, która w połowie została ucięta i nie wiadomo dla czego. Napis pasujący co w moich szablonach jest trafem szczęścia.
    585 - Mrocznie, prosto i z klasą. Ciekawi mnie jedynie jak przechodzi w zwykłe tło. Napis tym razem udany nieco mniej, ale nie umniejsza urokowi szablonu.
    586 - Najmniej udany z całej trójki. Napis mało widoczny, za długi, obrazków trochę za dużo. Układ prosty i schludny co się chwali. Podoba mi się kociak, ale zegar wszystko psuje.

    To by było na tyle jeśli chodzi o moje marudzenie :) Serdecznie pozdrawiam, życzę weny i trzymam kciuki za kolejne dzieła. Chyba ja też powinnam wziąć się za robotę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam to głowa jest ucięta przez podgląd :>. Natomiast zegar jest ucięty, ponieważ tak mi przypadło do gustu. A jak się przyjrzysz po prawej stronie zegara jest jasność, czyli przedstawia to dzień, a lewa strona to ciemność, czyli noc :D. Tak trochę pofantazjowałam. :P

      Pozdrawiam również ^^.

      Usuń
    2. Niestety nie przemawia to do mnie XD ale spoko :P Grunt to pomysłowość :P

      Usuń
  5. Cześć! Od dawna podziwiam twoje prace i przybyłam złożyć zamówienie : )
    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: echo-twoich-slow.blogspot.com

    3. Koncepcja: Chciałabym szablon trójkolumnowy. Kolory najbardziej psaował by mi fiolet- taki nie za ciemny, nie za jasny, ewentualnie niebieski ^^ W tle nagłówka chciałabym, żeby znalazł się Nowy Jork nocą, chociaż tym za dnia też nie pogardzę, po prostu jak Ci będzie pasowało. : P

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://24.media.tumblr.com/e2aea16b5670dceab87f605416388399/tumblr_mhe97zHNrn1rhu2kbo1_500.jpg

    http://favim.com/orig/201105/19/boy-charm-cute-francisco-lachowski-hot-man-Favim.com-49518.jpg


    5. Ewentualny cytat:
    "Nie szukaj ideału, bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cię jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Kogoś, przy kim nie będziesz chciała nikogo udawać."

    6. Inne uwagi: Nie muszą być koniecznie te zdjęcie chodzi mi tylko o osoby się tam znajdujące, czyli Barbarę Palvin i Francisko Lachowskiego

    7. Kontakt:
    gg: 10792811


    Byłabym naprawdę wdzięczna, jeśli przyjęłabyś moje zamówienia. : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :D
    Twoje prace bardzo mi się podobają, dlatego chciałabym zamówić u Ciebie szablon. Kiedyś już próbowałam, ale akurat wtedy usunęłaś Swoją szabloniarnie :(

    Hasło: Hasający topielec !

    Adres bloga: titanic-by-melodia.blogspot.com

    Koncepcja: Zamówienie dotyczyłoby filmu pt. Titanic :) To ten film Jamesa Camerona z 1997 r. Zapewne go znasz. :)
    Więc tak:
    Kolor nie wiem jaki xD Zdaje się na Ciebie. Chce tylko żeby to były spokojne, a przede wszystkim romantyczne odcienie. Jakieś kwiaty w tle czy coś. I przede wszystkim musi być to w takim stylu dawniejszym :) W końcu opowiadanie toczy się na początku XX wieku :)
    Prosiłabym o dwie główne postacie, czyli Jacka i Rose. Konkretnych zdjęć nie mam więc zdaje się na Ciebie. Specjalna prośba jest tylko taka, żeby Jack nie miał gładko uczesanych włosów xd

    Ewentualne zdjęcia: -

    Ewentualny cytat: Kocham"- to znaczy: ja chcę być dla Ciebie prawdy i dobra, i piękna zaklęciem, umiłowanym Twej duszy dziecięciem, Twoim marzeniem o niebie...

    Inne uwagi: Oprócz tego cytatu mniejszymi literami, prosiłabym jakoś większymi tytuł "Titanic by Melodia". Bardzo mi na tym zależy :)

    Kontakt: GG: 46108216

    Z góry bardzo Ci dziękuję, a jakbyś miała jakieś pytania to pisz śmiało :D
    Pozdrawiam ^^
    PS. Mam Wasz link jako odnośnikach po prawej stronie między innymi blogami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam !
      Układ trójkolumnowy :D

      Usuń
  7. Wszystkie szablony są przepiękne. Miałam trudności z wybraniem faworyta, ale w końcu uznałam, że drugi jest najładniejszy :) Szczególnie przypadła mi do gustu ta szachownica, bardzo ładnie się wpasowała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ^^.
      Również pozdrawiam :).

      Usuń
  8. Weasleyowa oż ty ja Cię chyba poćwiartuje, za to że musiałam tak długo czekać!!! Nie mogłam się go doczekać. Ok pośmialiśmy się. Teraz trzeba spoważnieć. Rozumiem że nie mogłaś dać wcześniej. Byłaś na urlopie i to cię usprawiedliwia. Podziękowałam ci już na gg ale zrobię to znów. Dzięki za extra szablon. Wygląda naprawdę super. Zaraz zabieram się za dodawanie go na bloga. Jeśli będę miała jakieś ale, czy problemy to piszę do ciebie na gg.

    Pozdrawiam i całuję Anne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, wiem, wiem! Daj mi jeszcze trochę pożyczyć! :D. Cieszę się, że Ci się podoba. W racie problemów jestem na gg :).

      Usuń
  9. Witam .. Tak bardzo się cieszę, że wróciłaś .. Po prostu uwielbiam Twoje szablony ... *-*

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: http://izaikonie.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Więc... Chciałabym jakiegoś konia, albo konie. Ilość dowolna. Barwy: niebieski, zielony, żółty. W tle może jakaś łąka, albo pastwisko. Ogólnie cały pomysł zostawiam Tobie. Bardzo podobają mi się Twoje pracę i myślę, że wymyślisz coś bardzo fajnego. Nie wiem, czy obrazek lepiej, żeby był z boku, czy u góry, a może układ zamknięty. Na prawdę nie wiem.

    4. Ewentualne zdjęcia: Owych nie posiadam ..

    5. Ewentualny cytat: Ogólnie do wyboru... Który będzie ci bardziej pasował:
    A. "Koń to coś więcej niż zwierzę, to istota pełna tajemnic i mądrości..."
    B. "Koń- symbol nieposkromionej wolności"
    C. "Jazda konna nie jest kwestią życia i śmierci, jest o wiele ważniejsza"
    D. "Najlepszy widok, jest między uszami konia."
    E. "Chcesz spojrzeć koniowi w oczy? Wpierw spójrz mu w serce"

    6. Inne uwagi: Jak byś mogła i umiesz oczywiście. Prosiłabym o rozsuwane Menu, takie jakie mam teraz.

    7. Kontakt: izusiowa12@gmail.com

    Pozdrawiam, IzuŚ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. POWRACASZ W WIELKIM STYLU <3 Jestem zachwycona świetnymi szablonami! I już składam zamówienie! :D

    Hasło: Hasający topielec !

    Adres bloga: podam tak za dwie godzinki, bo muszę go stworzyć :D

    Koncepcja: Chcę pisać o Dramione i Fremione na jednym blogu. Tzn., jeden rozdział dzielić na dwie części: pierwsza będzie dotyczyła teraźniejszości, czyli związku Hermiony z Draco, a druga to będą wspomnienia, czyli związek Hermiony z Fredem (w moim blogu, jak w książce Rowling, Fred umrze). No i sama nie wiem, jak to połączyć, ale myślę, że jeśli wybrałabyś moje zamówienie, to pewnie byś sobie z Twoją wyobraźnią i Twoimi pomysłami poradziła :D

    Ewentualne zdjęcia: -

    Ewentualny cytat: Czas nie leczy ran, on tylko przyzwyczaja nas do bólu...

    Inne uwagi: -

    Kontakt: GG: 20945477 EMAIL: adina.adrianna98@gmail.com

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to adres mojego bloga :)
      http://dramione-fremione.blogspot.com/

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mam jednak inne uwagi :)
      Chodzi o to, żeby szablon nie był bardzo wesoły. No wiesz, Hermionie niedawno umarł jeden chłopak, a teraz czuje już miłość do drugiego i zaczynają się te wszystkie myśli, poczucie winy itp. Ona nie ma płakać, albo coś, taki na być po prostu, hm, melancholijny? Życiowe wybory :) Mam nadzieję, że zrozumiałaś moje nietypowe zamówienie XD

      Usuń
  11. Hasło: Hasający Topielec!

    Adres Bloga: http://mirabel-black-rose.blogspot.com/

    Koncepcja: Moim wymogiem jest to aby znalazła się na nim Kaya Scodelario, ogólnie chciałabym ale kolorystyka była ciemna, moga znaleźć się elementy imprezy, alkoholu i narkotyków, tylko żebyw tym wszystkim była smutna Kaya, i chciałabym aby tło było unieruchomione, a reszta jest mi już obojętna dostosuje się :)

    Ewentualne zdjęcia:
    http://data.whicdn.com/images/398200/20090226164134_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/398199/20090226164118_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/60140182/original.jpg
    oczywiście nie muszą to być te zdjęcia :)

    Ewentualny cytat: brak, nie chce cytatu

    Inne uwagi: brak

    Kontakt: megliodomani@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sithisie...
    Te szablony... są perfekcyjne! Złożone, a tworzą gładki obraz, cudowny, lekko pokręcony. Najpiękniejszy wydaje mi się ten ostatni, przez moje zapędy i zajadłe zamiłowanie do mrocznego klimaciku, drugi posiada cudownie płynne barwy, a w pierwszym nie wiem, co tak przyciąga uwagę, ale to robi. Zazdroszczę bloggerom tej chwili radości, gdy je zobaczą. ^^
    Pozdrawiam, Diablica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję, naprawdę. Perfekcyjne, to trochę przesadne określenie, ale ciesze się, że ci się podobają ^^.
      Pozdrawiam również :D.

      Usuń
  13. CHCĘ ZAMÓWIĆ SZABLON! :)
    Kiedyś już wykonywałaś dla mnie szablon jeszcze jak miałaś własnego bloga z szablonami i byłam z niego MEGA zadowolona. szukałam cie i w końcu mi się udało! :D Teraz założyłam nowego bloga i liczę że znowu mnie uratujesz pięknym szablonem! ♥

    Hasło: Hasający Topielec!
    Adres Bloga: http://really-dont-care.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym żeby szablon był mroczne. Ciemne kolory i może być nawet czarny. Na szablonie znalazły by się trzy postacie. na pierwszym planie ma być Demi a na drugim Niall i Justin. Wiem że możesz ich nie lubić ale i tak mam nadzieje że zlitujesz się nade mną bo KOCHAM twoje szablony! :D
    W razie czego na szablonie może być sama Demi.
    Fotka Demi : http://24.media.tumblr.com/c554c2fc70baf36b8cb215fe075c73e6/tumblr_mph2b0w51m1rf9gtko1_400.jpg
    Fotka Niall'a : http://data.whicdn.com/images/67236965/large.jpg
    Fotka Justina : http://data.whicdn.com/images/67236676/large.jpg

    Jeśli gdzieś zmieścisz napis "I really don't care about life" będę bardzo szczęśliwa. :)
    Button wstawiłam. ♥

    Tyle z mojej strony i mam nadzieje że wieźmiesz moje zamówienie pod uwagę.
    Z góry dziękuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.
      Układ jest mi obojętny.
      Kontakt: nutellaa699@wp.pl gg: 24560669

      Usuń
  14. Znajdując serce numer 509 w świecie upiorów zabieram je na http://dreams-and-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hasło : Hasający topielec
    Adres bloga :http://do-not-say-anything.blogspot.com/
    Koncepcja : Blog jest o zabijaniu, torturach i też o toksycznej miłości. Mroczne, ciemne kolory. Tutaj raczej chodzi o morderstwa, więc na pewno czarny, ciemny granatowy. Sądzę, że sama z kolorami sobie poradzisz.
    Chciałabym, aby na szablonie przede wszystkim górowało zdjęcie Niny
    http://1.bp.blogspot.com/-1UsII_S-GcE/UCy-CdmMKMI/AAAAAAAAAAk/IyDX7cguQhI/s1600/9myfutddzoqtpwdoly4ccdca6d6f2a4_nina-dobrev-vampire-diaries_m.jpg .
    Również Justina, bo on również odgrywa ważną rolę w opowiadaniu :
    http://www.carolina.cl/static/2013/01/bieber.jpg .
    Napis : Ludzie mówią, że jest bez serca, ale najczęściej mówią, że jest NIEBEZPIECZNA.
    Tutaj ostatnie słowo, chciałabym, aby było jakoś szczególnie rozróżnione ; większe litery, inny kolor.

    Chciałabym, aby szablon był w układzie niezwykły. Zakładki, aby były na górze, bo wydaje mi się to praktyczniejsze. I w ogóle takie tam, co wymyślisz.

    Myślę, że za dużo nie wymagam <333
    Z góry dziękuję, jeśli przyjmiesz moje zamówienie :)

    Button wstawiłam <3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Hasający Topielec!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Jednak zmieniam zamówienie ;)
      To jakoś mi się nie podoba...
      To jeszcze raz :

      Hasło: Hasający Topielec!

      Adres bloga : http://do-not-say-anything.blogspot.com/

      Koncepcja : Szablon chciałabym, aby nie był prosty - był niezwykły. Litery rozsuwały się, gdy najedzie się na link, zakładki tak samo, a najlepiej zmieniało by się tło.
      Sam kolor szablonu chciałabym, aby był..Hmm.. Turkusowy, jasno niebieski - coś w tych kolorach. Będzie chodziło o księżniczkę i o zwykłego chłopaka, więc chyba sama będziesz wiedziała o co chodzi. :) Zakładki najlepiej żeby były u góry :)

      Zdjęcia :
      Tutaj zdjęcie Niny Dobrev, chciałabym abyś sama wybrała, jakieś śliczne. ;D
      Justina zdjęcie tutaj zmieniam :
      http://2.bp.blogspot.com/-xO-merwQ974/Udfb2c1MXKI/AAAAAAAACEg/U7VnHu19pgM/s1600/wallpaper-resolution-justin-bieber.jpg

      Za pewne nie lubisz Justina, ale myślę, że dobrze Ci się będzie robiło ten szablon i nie sprawia Ci to kłopotu.
      Jeżeli zdj. Biebera jakoś nie będzie pasować, to po prostu go nie dodawaj, jednak na zdj. Niny bardzo mi zależy. :)

      Cytat : "Nie mów nic, KOCHA się za nic. Nie istnieje żaden powód do MIŁOŚCI." - cytat dość znany, ale idealnie pasuje do opowiadania. Takie dziwne love story...
      Chyba, że masz jakiś lepszy, czy inny cytat - to możesz dodać, jednak chyba ten najbardziej odpowiada.

      Inne uwagi : Jak już pisałam, chce, aby szablon był niezwykły. Wszystko było takie inne, bo kocham takie szablony, a zresztą ty takie robisz, jakie ja lubie ;]

      Kontakt :
      e-mail : innasamobojczyni@gmail.com | GG : 47920939

      Wiem, że tym razem dużo wymagam, ale myślę, że temu podołasz :D

      Pozdrawiam i całuję ! :**

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się szablon numer 1. Jest taki tajemniczy, w ładnie dobranych kolorach. Po raz któryś próbuję dostać od Was szablon - może tym razem mi się uda?

    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: coffee-with-morning.blogspot.com

    3. Koncepcja: Szablon powinien być prosty. Naprawdę nienawidzę napaćkanych szablonów, w których nie można nawet dostrzec, co jest czym. Kolory - ciemne. Pewnie już nie możesz na nie patrzeć, ale dalsza historia opowiadania będzie idealnie komponowała się z ciemnym wystrojem. Układ zdjęć jest mi zupełnie obojętny - wierzę, że uda Ci się coś wykombinować ;)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    a) http://www.banzaj.pl/pictures/lifestyle/celebryci/emma_stone/emma_stone_nylon_2010_maj/emma_stone_nylon_2010_maj_4.jpg [bez napisu]
    b) http://www.banzaj.pl/pictures/lifestyle/celebryci/emma_stone/emma_stone_nylon_2010_maj/emma_stone_nylon_2010_maj.jpg
    (lub inne z Emmą Stone [rude włosy])

    5. Ewentualny cytat: "I got a pocket, got a pocketful of sunshine."

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG: 47731549 | E-mail: yessy.xoxo@wp.pl

    Pozdrawiam całą załogę Zaczarowanych!

    OdpowiedzUsuń
  17. No jak mamy cię nie pamiętać, szaleju się najadłaś? :D Bardzo się cieszymy, że wróciłaś i że wena cię dorwała ^^ Oby tak dalej! A więc tym bardziej nie mogę doczekać się urodzinków i góóóry szablonów. O Boż, ile to będzie komentowania!!! :O Ja chyba z dwie godziny będę ślęczała nad komentarzem! :S Ale co tam, warto, w końcu to pierwsze urodziny, a to wielkie święto. Mam też nadzieję, ze zostanie należycie świętowane.
    584 - taka podpowiedź: w nazwie szablonu to 'numer' jest zbędne, bo mi się numerek w belce nie mieści i nie widzę ;c xD No ale szablon z 30 kwietnia zawsze spoko ;o Dobrze, że się wzięłyście w garść, bo ten czerwiec taki nie tego był, jak mam być szczera. Pierwsze, co mi przyszło na myśl, gdy spojrzałam na ten szablon, to że czy aby różnica między zegarem a resztą nie jest zbyt widoczna? Chodzi o tę linię po lewej, rzez którą zegarek nie wygląda tak, jakby był częścią szablonu, a przynajmniej nie częścią tej lewej strony, bo prawa, jak gdyby zupełnie inna, zaczynała się właśnie od zegarka. Przynajmniej góra, bo na dole znów wszystko jest świetnie i jednolicie, tzn tworzy jedną całość. Te, a ten chłopak/dziewczyna na górze to jest prawdziwy/a czy nie? Bo odróżnić nie mogę? Fruwająca dziewczyna na pewno, ale on/a? Coś oczy ma za duże, to chyba z gry. Al;e bardzo mi się podoba klimat szablonu, no i w końcu jest ciemno, a to zawsze mi się podoba :D Jest super, prócz tego, o czym mówiłam, nie mam zastrzeżeń c:
    585 - Ech, tak to jest, jak się blog znudzi. Też nieraz tak miałam... to znaczy raz. Tylko raz. I w sumie żałuje: poszczuła mnie babka z ocenialni, tak mnie zdemotywowała, że dałam spokój, choć odcinki wciąż mam na kompie,a przynajmniej te, które zdążyłam napisać. Ale mniejsza. szablon powstał i na pewno nikomu nie zawadzi. Ouu, krateczki dostrzegam ^^ No taak, one i zegarki to nieodłączna część tej szabloniarni :D Ale ta baba z wielkimi czarnymi ustami mnie przeraża, ci powiem. Wgląda jak alternatywna wersja Czerwonego Kapturka. Chyba że tak jest w istocie... hehe :D Ale jest tajemniczo i znowu ciemno, więc jak dla mnie jest super ^^
    586 - i znooowu zegarki! Ale powiem ci, że ten szablo podoba mi się najbardziej, bo jest najbardziej tajemniczy i najbardziej popaćkany, że się tak wyrażę :3 Jest kotek, jest las, jest już wspomniany wcześniej zegarek i jest smutna Pani, co to się aż za głowę złapała z tych nerwów. A, i jest też jakaś fajna, ładna, tajemnicza brama, która bardzo mi się podoba ^^ Tak, ten szablon rządzi, zwłaszcza, że taka ciemna, zgniła, bagienna zieleń zawsze do takich klimatów pasuje. No! :D
    Wowo, podziwiam cię, ze zbierasz jeszcze zamówienia: własnie brak zauważyłam, że chcę skomentować, a tu szuuuuu, mnóstwo tego wszystkiego. Ech, bo po co pochwalić szablony, skoro można od razu szablon wyprosić. A nawet nie wyprosić, tylko... zażądać o.o xD
    Tak czy tak... jeszcze bardziej ciekawa jestem tych urodzinkowych szbaloników, skoroś taka zniecierpliwiona. No nic, pozostaje mi tylko obgryzać paznokcie (nie! kocham moje pazurki!) w gorączkowym oczekiwaniu i pozdrowić! No to pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ja odpowiem na twoje pytanie dotyczące szablonu 584. Chłopak nie jest prawdziwy. To po prostu zasługa techniki 3D. Dziewczyna też nie jest prawdziwa. Jejku DreamWroks naprawdę robi postępy. Jak teraz ktoś ma problem w odróżnieniu, to co będzie za parę lat.

      Usuń
    2. No właśnie czerwiec nie był udany, ale lipiec to chyba będzie jeden z najlepszych miesięcy - przynajmniej ja tak uważam. Racja, nie lubię, gdy ktoś kasuje bloga, ale możliwe, że nie miała już siły, by czekać tyle na szablon. Hmmm...:D A ja tam nie przejmowałabym się opinią oceniających. Powinni motywować, a nie rzucać jadem wszędzie, gdzie się da ^^. Ale co ja tam wiem ;P. Pozdrawiam i dziękuję, że zajrzałaś :D.

      Usuń
  18. Już pewnie, raczej nie zdążyłam z zamówieniem. Ale co mi tam ;/
    1. Hasło: Hasający Topielec!

    2. Adres bloga: http://my-life-my-troubl.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Szablon tak aby po prostu był prosty. Nie za dużo dodatków. Tak aby wszystko pasowało.
    A co do zdjęć poniżej to nie mam konkretnych wymagań. Ogólnie blog jest o rozterkach sercowych i takie tam... ;)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://data.whicdn.com/images/67293589/large.png - główny obrazek
    http://24.media.tumblr.com/3cabeb6578166f1baa1234109195ade6/tumblr_mphqz1a4cg1rf2kkdo1_500.jpg - mniej widoczne

    5. Ewentualny cytat: "Zaczynam powoli wątpić w to czy na prawdę kogoś obchodzę..."

    6. Inne uwagi: ---

    7. Kontakt:e-mail: hopetreyd1d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto było tyle czekać. Mój szablon podoba mi się, a jakże by inaczej, najbardziej ;) Ta kolorystyka i mroczny klimat są doskonałe. Tak się tu ludzie narozpisywali, a mnie nico brakuje słów. Tak czy inaczej, jestem zachwycona - dziękuję Ci za wykonanie tego zamówienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność po mojej stronie . :D

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Za późno, ale co tam ;)

    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://gdzies-pomiedzy-niebem-a-pieklem.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Po prostu ma wyglądać trochę mrocznie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://ks27729.kimsufi.com/p1/200910/FA/48865020.jpg
    http://www.ekartki.pl/cards_files/24/24621_aniol10.jpg

    5. Ewentualny cytat: "[...]gdzieś pomiędzy Niebem a Piekłem"

    6. Inne uwagi: ---

    7. Kontakt:e-mail: karolinalabuda52@wp.pl

    Byłabym bardzo wdzięczna za wykonanie takiego szablonu! Dopiero zaczynam pisać tego bloga więc wiesz... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się zgodzę z Ryksą, Diabelstwem i Methrylis - trzeci wymiata. Czarny kooot. I ta dziewczynaaa. Uhuhuhu.
    Na drugim jakoś tak za pusto jak na mój gust i twarz te dziewczyny tak... no dobra. Jej usta wyglądają jak nafaszerwowane czarnym botoksem, ok? xD
    Pierwszy też taki... przeciętny.
    Co, biorąc pod uwagę Twoje standarty nie jest niczym złym.
    Chociaż zegar psuje. Jakby był na samym boku, taka połówka, to jeszcze, a tak... Uh.
    Dobra, dość.
    Życzę, żebyś zawsze miała taką chęć i Takie szablony ;)
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nafaszerowane botoksem, leżę no. :D Ale masz rację^^. Aaa mi możecie wytykać tę połówkę zegara! Mi się podoba, to najważniejsze :D.
      Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli miałabyś ochotę to prosiłabym Cię o wykonanie oczywiście jeśli chcesz ^^

    1.Hasający Topielec!
    2.http://bylismy-tam-kuroko-no-basket.blogspot.com/
    3. Chcę żeby kolory były pesetlowe lub matowe oczywiście niebieski i żeby współgrały ze zdjęciami.
    4.http://www.wall321.com/thumbnails/detail/20120822/vocaloid%20hatsune%20miku%20blue%20eyes%20skirts%20long%20hair%20anime%20girls%204133x2480%20wallpaper_www.wall321.com_2.jpg

    Sorry innego linku się nie dało nie wiem czy będzie działać.

    http://nyanyan.pl/upload/2012/06/61715_4o851i36vnkbdwfgrj2cqmaexu0ltsz9pyh7.jpeg

    tylko bez tego pasku na dole .

    5. Nie da się nienawidzić czegoś co się tak bardzo kocha...

    6. Chcę żeby postać dziewczyny znajdowała się z boku koło chłopców ale bez jej tła.
    Chłopcy umieszczeni jakby pod nią ale żeby ich nie zakrywała.
    I jeśli to możliwe chciałabym żeby u góry ale pod ich obrazkiem znajdowały się podstrony i jedna żeby nosiły nazwy
    .: Boisko:. .:Mecze:. .:Sędzia:. .:Faule:. .:Zasady:.
    W boisku by było o blogu. W mecze rozdziały .W Sędzia notka o mnie. W Faule miejsce na spam w komentarzach :D W Zasady o blogu że nie można kopiować itp. Jeżeli da się tak zrobić

    To tylko taki pomysł więc możesz z nim zrobić co chcesz.
    Nawet zmienić.
    Liczę że pomożesz ?
    Ja niezbyt znam się na komputerach *.*
    7.miku.chan607@gmail.com
    Jak zauważyłaś kilka razy usuwałam komentarz bo za każdym razem coś sknociłam mam nadzieje że teraz jest dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej!
    1. Hasło: Hasający topielec! :P
    2. Adres bloga: http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com
    3. Koncepcja: Razem z współautorką bloga chciałybyśmy, aby szablon był utrzymany w kolorystyce Wielkiej Brytanii, tzn. granat, czerwień i biel. Kolumny po obu stronach. Jeśli chodzi o zdjęcia, to fajnie by było, gdyby para była w centrum, a pozostałe zdjęcia dookoła. Napis na dole.
    4. Ewentualne zdjęcia: para: http://data.whicdn.com/images/14338284/tumblr_lr16g9iam61qe909fo1_500_large.jpg
    Big Ben, Tower Bridge, London Eye i londyńska budka telefoniczna (taka czerwona). Nie wstawiam linków do konkretnych zdjęć, chciałabym, abyś Ty wybrała takie, które będą pasować, żeby nie było chaosu :)
    5. Ewentualny cytat: "What the hell with my life?!"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: do mnie: pinkcrazymonkey99@gmail.com
    do współautorki bloga, I'm Fucking Unicorn: artisticdreamer6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P. S. Button wstawimy, jeśli zgodzisz się wykonać nasze zamówienie :)

      Usuń
  28. Szablon trzeci jest tym, który zachwyca mnie najbardziej. Cytat piękny, a do tego ten kot. Jak ja kocham koty... :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że jeszcze nie odpowiedziałaś nikomu, że przyjmujesz to spróbuję. Może się załapię ;)

    1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: tylko-moja.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym żeby na blogu pojawiły się postacie takie jak Kat Dennings i Chace Crawford. Kolorystyka raczej ciemna. Chyba wolałabym nieruchome tło, tak żeby czytelnik miał więcej okazji do podziwiania szablonu, ale nie jest to konieczne - jaka wizja, niech tak będzie ;)
    4. Ewentualne zdjęcia: Pozostawiam fotki do wyboru autorce ;)
    5. Ewentualny cytat: Everything inside of me is burning up of you
    6. Inne uwagi: nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale moja rozdzielczość ekranu to 1280x800. Plus - na blogu ponad miesiąc nie było notki, ale właśnie ją pisze więc jeszcze dziś, albo jutro ją opublikuję ;)
    7. Kontakt: 9500116

    Btw. szablony bardzo ładne. Szczególnie podobał mi się drugi(choć nie przepadam za tym stockiem czy co to jest w kratkę) i trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Everything inside of me is burning up FOR you, a nie OF you ;P

      Usuń
  30. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://bloody-fascination.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Nie mam wielkich wymagań. Proszę tylko, by szablon nawiązywał do filmu "V jak Vendetta", był połączeniem czerni z czerwienią i bielą.
    4. Ewentualne zdjęcia: Jakiekolwiek, byle maska Guy'a Fawkes'a, czy nawet postać V z filmu.
    5. Ewentualny cytat: Pasujący do całości, choć nie ukrywam, że najlepiej z filmu (lub komiksu).
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: knocking.to.hell@gmail.com, gg nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym złożyć zamówienie właśnie u Ciebie, bo to Twoimi szablonami zachwycam się najbardziej. ;) Mam nadzieję, że wybierzesz moje, chociaż masz mnóstwo innych i być może ciekawszych.
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: dramione-odbudujmy-nasz-maly-swiat.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolory karmelu, kawy, beżu, może ewentualnie niebieskiego... Czcionki jakieś ładne, ale koniecznie z polskimi znakami. Ogólnej wizji szablonu nie mam, chciałabym, abyś zdała się na swój dobry gust. Po prostu na nagłówku niech będą Draco i Hermiona, gdzieś niżej mogą (ale nie muszą) znajdować się Blaise i Ginny- to wszystko najlepiej na tle Hogwartu. Zależałoby mi też w jakimś miejscu na zielonych różach z czerwonymi łodygami, ale nie wiem, czy coś takiego można by było zrobić- przynajmniej ja nie znalazłam nigdzie tych kwiatów w tak pomieszanej kolorystyce.
    4. Ewentualne zdjęcia: Tutaj również wolałabym zdać się na Ciebie, ale jeśli byłyby potrzebne, to oczywiście mogę znaleźć jakiś porządne i wysłać Ci.
    5. Ewentualny cytat: tutaj prosiłabym tytuł bloga: Odbudujmy nasz mały świat, nasz Hogwart...
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: martark20092@gmail.com, GG niestety nie posiadam, ale mam nadzieję, że to nie problem
    Z góry dziękuję, że chociaż to czytasz.
    Pozdrawiam,
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale zapomniałam- chciałabym jeszcze, aby strony były pod nagłówkiem i nie wiem, jak to opisać, ale żeby były takie, jak na blogu dramione-story.blogspot.com tak mniej więcej. Żeby się tak ruszały. ;)

      Usuń
  32. Hej Chciałabym złożyć zamówienie u Ciebie, gdyż jestem bardzo zadowolona z szablonu na Fremionelicious. Założyłam nowego bloga więc zgłaszam się właśnie do Ciebie.
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: gingergranger.blogspot.com
    2. Koncepcja: Zależałoby mi by był w raczej ciepłych kolorach. Albo w kolorach gryffindoru albo w takiej ciepłej zieleni. Chciałabym by strony znajdowały się w kolumnie po prawej stronie. A resztę zostawiam tobie.
    4. Ewentualne zdjęcia: Zależałoby mi by znalazła się na szablonie postać Karen Gilan, bo tak właśnie wyobrażam sobie moją główną bohaterkę.
    http://weheartit.com/entry/67012486/via/OswaldJane
    http://weheartit.com/entry/66337941/via/elizabeth_burton_752
    http://weheartit.com/entry/65143474/via/weeareinfinite
    http://weheartit.com/entry/65741096/via/ThaLemosf
    5. Ewentualny cytat: We live, as we dream - alone.
    6. inne uwagi: brak
    7. honeyed.girl97@gmail.com
    GG: 45828001
    Pozdrawiam,
    Honeyed Girl.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć ;) Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie, lecz jak nie dasz rady to zrozumiem. Twoje szablony są świetne, dlatego też zwracam się z tą prośbą do ciebie ;)
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://por-siempre-fur-immer.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Nie mam żadnej. W tej kwestii liczę na ciebie.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://25.media.tumblr.com/2884240cbe82fe6651812bdd22beb081/tumblr_mpfrxtQZbw1ql5qdho1_500.png ,
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_max90l69QP1r64nt6o1_500.png
    5. Ewentualny cytat: tęsknota nie pozwala nam zasnąć.
    6. Inne uwagi: chciałabym żeby szablon miał kolory biało-czarne z szarym, i zdjęcia też. Jeśli to nie problem.
    7. Kontakt: karolinapaulinabvb@gmail.com
    GG: 36174840

    Pozdrawiam.
    Paulina C

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://marceline-story.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Chciałabym, aby kolory były mniej więcej w ciepłych kolorach, lata. Jako, że moja postać nie występuje w sadze o "Harrym Potterze" prosiłabym o przemalowanie włosów Hermiony na blond(chyba, że ogólnie cały szablon będzie w takich kolorach, że nie będzie widać jej brązowych włosów). Obok Hermiony i Dracona(przemalowanej Hermiony) prosiłabym, by znalazła się moja postać czyli Marceline(zdjęcie podam w następnym punkcie). Kolumna po prawej stronie :D.
    4. Zdjęcie Marceline:
    http://s4.ifotos.pl/img/marcajpg_nnxrhae.jpg
    5. Ewentualny cytat: Miłość przezwycięży nawet śmierć.
    6. inne uwagi: -
    7. najlepiej napisać mi na blogu, albo na adresie e-mail:
    da.cia@wp.pl

    Dziekuję :D
    PS: Zaraz wstawiam wasz bander :D.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jezusie Chrystusie! *o* Szablon nr 585 jest... Aż brak słów! <3 Urzekający, tajemniczy, piękny, śliczny, hipnotyzujący... Mogłabym tak godzinami wymieniać. Normalnie się zakochałam *__*

    Przepatrzyłam komentarze i widzę, że jeszcze nie przyjęłaś żadnego zamówienia, czyż nie? ; - )) Heheszky, więc spróbuję swoich sił i złożę zamówienie :)

    Hasło:Hasający topielec!
    Adres bloga: http://true-story-of-delena-2.blogspot.com/
    Koncepcja: chiałabym, żeby szablon był w jasnych barwach, jakiś biel, błękit, ale z elementami czerwieni. Czerwień, bo blog jest o wampirach itp. osadzony w świecie Pamiętników Wampirów, więc taki krwisty kolor by się przydał ;D Czyli ogólnie, żeby z jednej strony był jasny, melancholijny, a z drugiej mroczny, krwawy i tajemniczy. Ale, podkreślam, niekoniecznie :) Głównymi postaciami są Damon i Elena, więc powinni być w widocznym miejscu. Pewnym utrudnieniem (albo i nie) jest postać dziecka - chłopca o czarnych włosach. Najlepiej, żeby miał na oko 4-5 lat. Podałabym zdjęcie, ale nie mogłam nic znaleźć :C! Może Ty znasz jakieś stronki i wynajdziesz jakiegoś fajnego chłopczyka :)
    Ewentualny cytat: "Talis pater, talis flius - Jaki ojciec, taki syn" Łacińskie litery duże i wyraźne, a pod nimi mniejsze tłumaczenie :D
    Inne uwagi: Ukłąd szablonu najlepiej dwukolumnowy, przyciski stron poziomo pod nagłówkiem, czcionka stonowana, nie rażąca po oczach i... chyba tyle ;) Resztę zostawiam dla Ciebie :>
    Kontakt: miszczuwiki@gmail.com

    Ogólnie bardzo mi zależy na tym szablonie, ponieważ nikt na razie mi go nie przyjął :c Na poprzedniego bloga skorzystałam z pomocy bee. i wyszło świetnie, dlatego teraz chciałabym zobaczyć możliwości kogoś innego :))
    Mam cichą nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte. Od razu mówię, że nie musiałabyś się spieszyć z wykonaniem, ponieważ wiem, że ta praca jest bardzo trudno, byłoby miło gdyby w ogóle ktoś ją wykonał dla mnie : )
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny i tak wspaniałych pomysłów! <3

    Wika .

    PS: Button jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gdybyś mogła napisać, czy przyjmujesz zamówienie, czy nie, ponieważ nie wiem, czy mam szukać kogoś dalej ;))
      Z góry dziękuję :]

      Usuń
  36. Cześć! Chciałabym zamówić szablon, bardzo mi na tym zależy, bo macie najładniejsze szablony na bloggera :)

    Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: dziedzictwo-ognia.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolorystyka dowolna, ale najlepiej ciemne barwy.
    4. Ewentualne zdjęcia: Cokolwiek przedstawiające rudowłosą czarownicę lub ogólnie kolaż grafik fantasy z takową postacią.
    5. Ewentualny cytat: brak
    6. inne uwagi: Chciałabym aby na szablonie znalazł się napis średniowieczną czcionką: Dziedzictwo Ognia
    7. kontakt: siljec94@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj :) Mój Boże! Ty i Twoje szablony podbiłyście moje serce. Jeszcze nigdy nie widziałam czegoś tak pięknego *.* Ja również chciałabym zamówić szablon. Dzięki Tobie mój blog ożyje nowym życiem. :3

    Hasło: Hasający Topielec~
    2. Adres bloga: neville-longbottom-i-ja.blogspot.com
    3. Kolorystyka: ciemne barwy, najlepiej odcienie czerni i szarości.
    4. w poniższych linkach:

    ri.pinger.pl/pgr85/8a63bdba0014a7fb51de8878/33322.jpg

    ri.pinger.pl/pgr423/2a741ce90012f6f751de88ab/242432.jpg

    5. Prawdziwa miłość is­tnieje, a jeśli nie, to ja ją po­wołam do życia.

    6. brak

    7. kontakt: daria008-99@o2.pl i niestety nie posiadam gadu-gadu.

    Pozdrawiam serdecznie :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://toniegra.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Chciałabym, żeby był to szablon trzykolumnowy. Tło chciałabym po jednej stronie ciemne a po drugiej jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    1.https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlbZ74DTghHTCc9G5Ge5ic-RaQ2V827FbLJqpk576H7njqmnqdaQ
    2.https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/969320_10151802479940832_747569821_n.jpg

    5. Ewentualny cytat: Po prostu mnie pamiętaj gdy zabłysnę. ~Victoria Justice

    6. Inne uwagi:W cytacie Victoria Justice z ~ pod cytatem po prawej stronie np. Po prostu mnie pamiętaj gdy zabłysnę.
    ~Victoria Justice

    7. Kontakt: e-mail: grapeeesm@gmail.com gg:35737737

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedź czy wykonasz moje zmówienie ;)

      Usuń