g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.07.2013

[587-590] Ostatnia prosta

Witam Was w (najprawdopodobniej) ostatniej notce przed urodzinami. Dzisiaj dość skromnie, bo mam tylko cztery szablony, ale zawsze to coś, prawda? 
Insicere postanowiła do nas wrócić, ale Bee odchodzi. Niezła rotacja, prawda? Czasem mam wrażenie, że to wszystko jest do dupy i ten blog dawno powinien upaść. Nie wiem, co my jeszcze tu robimy. 

Zamówienie dla Cookies For
Nie miałam pojęcia, jak się do tego zabrać. Takie szablony to jednak nie do końca moja bajka.

Zamówienie dla Collegium Magicae
Tak jak poprzedni szablon dla Rowindale, ten też nie jest do pobrania. Nie jestem do końca z niego zadowolona, ale grunt, że zamawiająca jest.

Szablon wolny
Staroć. Powoli trzeba przeczyścić dysk.

Szablon wolny
[Podgląd/Pobierz]
Jeszcze coś napiszę, zobaczycie! A w międzyczasie daję szablon z mojego prywatnego bloga. Co się ma marnować u mnie :)

Pamiętajcie o notce informacyjnej?
Chętnie zaopiekuję się jakimiś ładnymi zdjęciami/obrazkami :)
Zamówień nie przyjmuję!

65 komentarzy:

  1. Bardzo ładny dla cookies, choć nie przepadam za bocznymi. 589 ma dosyć niewyraźny napis, ale ładny, a 590 troszkę zbyt mi przypomina HP bym go wzięła, ale niezły. Dla CM w porządku, ale taki o, bez zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)
      Co do 589, to wydaje mi się, że napis jest wyraźny - przynajmniej na blogu. Może na podglądzie trochę się rozmazał... ;) 590 lubię właśnie dlatego, że jest potterowski. Mam obsesje, tego nie da się wyleczyć ;) A co do CM, to jestem podobnego zdania :)
      Pozdrawiam ciepło i zapraszam 12 lipca :)

      Usuń
    2. Też mam obsesję i też tego nie wyleczę. Nawet sobie zamówiłam biżuterię z HP - złoty znicz! *-*

      Usuń
    3. Też mam obsesję :D . U mnie za chiny tego nie da się wyleczyć. Witajcie w klubie ! :D

      Usuń
    4. Żółwik wszystkim! :D
      Himitsu, skąd zamówiłaś? :(

      Usuń
  2. Ja jak doskonale wiesz mnie się moje zamówienie bardzo podoba :) moim czytelnikom również :p Co do pozostałych szabloników to jak zawsze jestem bardzo zauroczona :p Ponieważ jest ich mało, nie będę zbytnio ci komplementów prawić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Machnę Ci niedługo 16 szablonów. Wtedy spróbuj skomentować ;)

      Usuń
  3. Mam jeszcze pytanie: usunęłyście shoutboxa? Why?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shoutbox jest i funkcjonuje, nie był usuwany z tego, co mi wiadomo. :)

      Usuń
  4. Co się stało z Bee? Już się cieszyłam, że jednak cała załoga w komplecie a tu taka niemiła niespodzianka. Uwielbiam twoje szablony i jeśli miałabym wybrać najlepszy to 590, a najmniej podoba mi się 588 kolorystyka jest świetna kody też ale coś w postaci mi nie gra. Po krótkim namyśle stwierdzam, że 589 też jest świetny. Więc mam dwa ulubione. Nie łam się zaczarowane świetnie sobie radzą i nie ma co się przejmować zawsze zdarza się, że ktoś odejdzie ale ważne, że to już rok i ciągle dajecie radę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, już prawie rok za nami, ale... wczorajsze odejście Bee strasznie mnie podłamało. Tyle osób przewinęło się przez Zaczarowane, że myślę, że może coś w tym jest i naprawdę coś nie gra.
      Co do twoich ulubionych, to zgadzamy się w 590. Również bardzo go lubię :)
      Dziękuję za opinię i zapraszam ponownie! Będziesz z nami na urodzinach, prawda? :)

      Usuń
    2. Akurat na urodziny wyjeżdżam do Holandii ale nie mogę ich opuścić więc po prostu cały czas będę siedzieć na tablecie i będę komentować. Co prawda z błędami i pewnie dużo liter zabraknie ale jakoś to będzie. :D

      Usuń
    3. Tak teraz zobaczyłam, że ty notkę urodzinową dodajesz jutro to ja jeszcze akurat jestem mam nadzieję, że dodasz ją wcześnie żebym mogła napisać dłuuugi komentarz. :D

      Usuń
    4. Łaaał, Rayne, to naprawdę coś! Olać literówki! Ważne, że będziesz z nami! :)

      Szablony ode mnie będą 15, jutro natomiast wrzucamy podsumowanie tego roku :)

      Usuń
    5. Utrudniasz mi życie :D . Jak nie będą mieli wifi w tym hotelu to ich zabiję!!! A nowy szablon główny jest bajeczny po prostu nie mogę się napatrzeć. Tamten był świetny ale ten jest nawet lepszy.

      Usuń
    6. Cieszę się, że Ci się podoba :D Na początku miał iść na wolny, ale nic mi urodzinowego nie wychodziło... złośliwość losu, ot co!
      ejejej, Rayne, mogę liczyć na pocztówkę? :D

      Usuń
    7. A tam urodzinowego. Po co komuś tort i świeczki jak może mieć Harry'ego Pottera :D, a co do pocztówki to jasne :D .

      Usuń
  5. Jiiiiiillllll! Co znaczą te przekreślone słowa?!
    Piedziesiąt komentarzy pod każdą notką, pół tysiąca obserwacji, każdego dnia z... ileśtam pobrań! Każden jeden ludź zachwycony!
    O upadku zazarowanych nie ma co myśleć! E e! Nigdy!
    No dobra, jak stukną piędziesiąte urodziny to może pomyślcie o lekkim zwolnieniu tępa pracy.
    Szablony naturlanie świetne, ale nie będe się rozwodzić, bo oszczędzam swój skromny zasób słów na urodziny.
    Powiem jedynie, że ten dla Rowindale jest kosmicznie magiczny i niesamowity!
    (Życzę) żadnych depresji znikających Zazarowane.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz... Ja czekam na te koszulki.

      Usuń
    2. Trochę podłamana byłam odejściem Bee. Rowi już przywróciła mnie do pionu no ale... sama nie wiem.
      50 urodziny! Miałabym wtedy... aż strach pomyśleć ile lat :D Oesu, co za wizja Krakenie ;)
      Ejejej, jakie koszulki? Ja nic nie wiem :P

      Usuń
    3. Po pierwsze, w pełni zgadzam się z Krakenkiem (Tylko nie bij! - to do Krakena oczywiście). Jill, moja droga, nie możesz się załamywać. Masz tu całą masę obserwatorów, komentatorów, lajków na fanpage'u... A to, że przez załogę przewija się tyle osób jest całkowicie normalne. Zawsze będzie tak na blogach grupowych (wierz mi, wiem co mówię z doświadczenia), a Zaczarowane są absolutnie cudowne!

      Co do szablonów:
      587 - Jestem nim zachwycona. Sama nie wiem dlaczego, ale ma w sobie taki specyficzny klimat. Przywodzi mi na myśl jakąś kawiarenkę i te stonowane kolory świetnie do niego pasują. Trochę abstrakcyjny i kilkuwymiarowy (przez te kokardki), ale naprawdę bardzo ładny.

      588 - Kiedy go zobaczyłam w tej notce, wydawało mi się, że widziałam go u Rowi i już wtedy się nim zachwycałam. Teraz nie jestem już tego taka pewna, ale wciąż się zachwycam. Z jednej strony - dość prosty, przynajmniej jak dla mnie (znaj me zamiłowanie do skomplikowanych szablonów), ale z drugiej ma coś w sobie.

      589 - Lubię takie szablony. Zawsze mi się podobały. Co prawda, suwak strasznie mnie drażni, zwłaszcza, jeśli nie pasuje (tak, jak u was na przykład jest piękny i pewnie będę Cię męczyć o kod do mojego szablonu). Ja, co prawda, odpuściłabym sobie ten szary pasek na oczach, ale wiem, że jest tam celowo.

      590 - HP! No właśnie, cytując jeden z komentarzy pod tym szablonem - "Jak mogłabym nie lubić szablonu z HP"? Zawsze mi się podobał, choć jak dla mnie za dużo w nim szarości (chyba nie przepadam za tym kolorem). Za to cudowny cytat wszystko przebija - "Za oko oko, ząb za ząb. Nikt mi nie zajrzy w duszy głąb. Śmierć nie przeraża mnie". Tak pasuje do HP.

      No dobrze, skomentowałam, a teraz oddam się słodkiemu lenistwu i pisaniu notki na urodziny Zaczarowanych :).

      Usuń
    4. I właśnie! Jakie koszulki?

      Usuń
    5. A więc tak...
      Bardzo dobrze, że Himi zgadza się z Krakenkiem, to odwlecze je nieunikniony koniec do momentu kiedy przestanie betować.
      Co do koszulek:
      Chodziło o gadżety, głównie czapki, nie wiem czemu uznałam, że koszulki a był to genialny pomysł... Magdalenki (bodajże) aha.
      Ja bym sobie chętnie takową sprawiła ^^

      Usuń
    6. Yyy... Zaczynam się martwić o swoje zdrowie. Aczkolwiek, Krakenku, ja nie przestanę betować :D. Nie sądzisz chyba, że Gracz i sequel to jedyne nasze plany? ;)
      Gadżety z Zaczarowych? Świetne!

      Usuń
    7. Niby tak, ale cały czas mam wrażenie, że robimy za mało szablonów, że przyjmujemy za mało zamówień, że wszystko powinnyśmy robić szybciej i i i denerwuję się w kółko. Chyba mam za słabe nerwy :(

      Bardzo się cieszę, że pierwszy szablon Ci się podoba. Na początku chciałam dać taaaaaakie wielkie kokardki, ale Rowindale mnie powstrzymała. Chwała jej z to ;)

      Cytat w ostatnim mi również bardzo się podoba. swoją drogą... nie polecisz mi jakiegoś dobrego ff z Harrym? Znowu mam głoda!

      Haha, co do koszulek, to może na te 50 urodziny coś wyjdzie... :D Albo za rok zrobimy zlot czy coś (o Boże, co za plan!) i wtedy Wam wszystkim kupię takie koszulki :D

      Usuń
  6. Oczywiście szablony boskie. A blog jest świetny i nie może upaść. :)
    Podoba mi się 587 :P

    Dlaczego Bee odchodzi? ;ccccccccccccc

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne ;)
    już nie mogę doczekać się notki urodzinowej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dawno mnie tu nie było ;o
    Ale szablony nadal są świetne, tak jak były ;p
    Jedynie pierwszy mi się tak bardzo nie podoba, ale to jest moje zdanie :) Co do pozostałe genialne, a w szczególności 2 i 3 :P

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie bardzo podoba, za to trzeci już nie ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Co ty sobie myślisz [pisząc, że ten blog jest do dupy? Czuję się urażona, bo jeśli on, to ci, którzy go odwiedzają i tak go kochają, też są do dupy, bo w końcu my wszyscy tworzymy ten blog, czyż nie? DLACZEGO BERNAŚKA ODCHODZI?!?!! Wyjaśnijcie mi to, bo ja tego nie rozumiem i nie chcę rozumieć!!! No nie, idę podcinać sobie żyły :(
    587 - Jakie urocze kokardki :P Nie wiem, jaka była tematyka tego bloga, o czym jest i tak dalej, więc też raczej ciężko mi ocenić, jak ci poszło xD Taak, fakt faktem, że to dość nietypowy szablon. Nie no, generalnie ładny, spokojny, łagodny, dziewczęcy, słodziutki. myślę, że zamawiająca będzie zadowolona C:
    588 - szkoda, że przed urodzinkami nie dobijecie do 600, bo że w same urodziny się wam to uda, to ja nie mam żadnych wątpliwości XD Ale Rowi na bank jest zachwycona swoim szablonikiem. Taaa... a ja wreszcie muszę zająć się czytaniem jej bloga! tajemniczy i magiczny, czyli taki, jaki powinien być! Jestem zachwycona :3
    589 - ojeeeeeiii, uwielbiam tę ramkę na tekst! <3 To zawsze tak cholernie mi się podobało! Ej, ten szablon jest jak na razie moim ulubionym, jest tak cholernie piękny! A wiec: mówiłam, a raczej pisałam już o przepięknej ramce. dalej: strony. Są delikatne, ładnie zaznaczone tym jasnym cieniem, nie wyróżniają się spoza tła, są takie... hm, subtelne. ładna czcionka, zdradzisz, jak się nazywa? ;> To znaczy ta na górze, rzecz jasna. Ale miejsce na cytat bardzo dobrze dobrany, jak i własnie ta nasza biedna, smutna, ponura, przerażona Pani. No i kolorystyyyyka, jakże bym mogła o niej zapomnieć! Dla mnie wszystko, co jest ciemne, jest genialne. Także jest pięknie, kocham cię za ten szablon! Ale ja cię ogólnie kocham, co oczywiście już wiesz bądź wiedzieć powinnaś.
    590 - Harry Potter+błyskawice=robota Jill. Hm, fajnie wygląda to połączenie szarości i białych opasów, które oddzielają poszczególne części. Ciekawa rzecz, acz powiem ci, ze nadaje to blogowi... hm, takiej powagi większej. Jest proso,l tzn po prostu kolumna po prawej bez żadnych wydziwień, 'część obrazkowa', jak ja ją nazywam no i nasz tekst. Nie wnikam, ile kodów w to władowałaś, bo się na tym nie znam,. ale szablon wygląda na prosty i... nowoczesny, właśnie w swej urokliwej prostocie.
    A co było w notce informacyjnej, co trzeba było zapamiętać? xD
    Ja mam dużo zdjęć!!!!!! Napisz mi na fejsie czy tu, jaką tematykę chcesz, to ci na bank coś podaruję!
    Ok czekam z niecierpliwością na urodzinki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bee się wypaliła. pod każdym względem.

      Usuń
    2. Ryczeć przez ciebie będę! A nie podpalisz się więcej? :(

      Usuń
    3. widziałaś kiedyś żeby wypaloną zapałką zapalać ognisko?

      Usuń
    4. Nie, ale widziałam za to jak odpalić wypaloną zapałkę od tej zapalonej ;).

      Usuń
    5. O widzisz! wszystko się da, Bernaśka. Trzeba czasu :( Ja tam w Ciebie wierzę!

      Usuń
    6. Pierwszy szablon jest na ocenialnie. Miało być słodko i miło, więc z tego, co czytam, nawet wyszło :)

      Też miałam nadzieję, że pierwszy urodzinowy szablon będzie miał numer 600, ale... nie wyszło. Chociaż i tak jest dobrze. Nigdy nie sądziłam, że dobijemy do tak wielkiej liczby :)

      A co do bloga Rowi, to polecam! Co prawda nie czytałam, ale znam fabułę i... jest naprawdę niezła! Do tego gdybyś widziała wszystkie jej materiały pomocnicze... Rowindale podchodzi do tego bardzo profesjonalnie. Jestem pewna, że kiedyś to opowiadania zostanie wydane :)

      Czcionka w 3 szablonie to bodajże Before the Rain. Głowy nie dam, bo robiłam ten szablon kilka miesięcy temu, ale wydaje mi się, ze to ta.

      W ostatnim jest bardzo mało kodów. Większość pracy zrobiłam w programach. Jakoś tak mi zostało jeszcze z onetu, że co mogę, to zrobię w PF/Ap zamiast w kodach :)

      Co do informacyjnej, to chcę zrobić tak, że każdy, kto wkleił button będzie miał absolutne pierwszeństwo w składaniu zamówień. Także chodziło tylko o to ;)

      Usuń
  10. A ja tak tylko krótko, drogą porady wspomnę, że overflow: auto jest o wiele lepsze niż overflow: scroll - pojawia się jedynie suwak pionowy, bez poziomego, który - przynajmniej moim prywatnym zdaniem psuje wygląd. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam żadnego suwaka poziomego :(

      Usuń
    2. Może nie tyle suwak, co jego tło - szablon 589.

      Przy okazji - kocham nowy szablon główny! Jak wanilijowa go zobaczy to padnie! *_*

      Usuń
  11. Dziękujemy bardzo za szablon :) Tylko mam pytanie - czy da się usunąć lub schować ten pasek nawigacyjny? Zasłania on karty. Jestem totalnie zielona, jeśli chodzi o sprawy html itp., więc byłabym wdzięczna za maleńką pomoc. Raz próbowałam już usunąć samodzielnie, ale nie wyszło, ech. [cookies-for]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest wszystko wyjaśnione odnośnie tego kodu:

      http://zaczarowane-instrukcje.blogspot.com/2012/10/chowajacy-sie-pasek-nawigacyjny.html

      :)

      Usuń
    2. Oo, dziękuję bardzo - wreszcie się udało ;D

      Usuń
    3. Ja tam polecam go po prostu usunąć w układzie ;)

      Usuń
  12. Najbardziej mi się podoba 590 ! :D . Dlaczego? Po prostu mam obsesję na punkcie HP xD . Ciekawe, czy w notakch urodzinowych będzie coś z tematyką potterowską ;) Nie mogę się doczekać tych urodzin! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie na pewno będzie coś z Hp :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Och, cicho Jill będzie dobrze! :D
    Szablony są cudne, świetne, boskie *o*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jill, nawet tak nie mów! Zaczarowane to najlepsza szabloniarnia jaką znam i uwielbiam nie tylko Wasze szablony, ale także Was! :3
    Kocham te nowe suwaki - są wspaniałe! Kocham kolory, kocham estetykę, kocham idealne połączenia obrazków, które przepięknie komponują się ze sobą.
    Masz talent, Jill - talent niesamowity! <3

    A miałam nie słodzić XD
    Wybacz, ale ja sama nigdy nie stworzyłam takiego szablonu, jak te Twoje, więc podziwiam Zaczarowane *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż mi się głupio zrobiło, jak to przeczytałam :( Masz rację - powinnam więcej myśleć o naszych czytelnikach :( Na drugi raz zanim cokolwiek napiszę trzy razy się zastanowię.
      Dziękuję za ten komentarz. Jest bardzo mobilizujący :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Jill co ty mówisz? Wy upaść. Jesteście ostatnim takim bastionem. W sumie jednym z trzech. Niestety Panda i Malach upadły, ale i tak sądzę, że powstaną z popiołów! Nie poddawaj się. Myślę, że Bee po wakacjach wróci do was, Ona potrzebuję chwili wytchnienia i zaraz wen jej powróci.
    A wiesz Jill, że macie już 512 obserwatorów. To ogromny sukces!
    A teraz czas na szablony:
    Najbardziej podoba mi się ten pierwszy. Możesz robić takich więcej :D Ten dla Collegium Rowi też jest fajny. Taki magiczny. Kolejny do mnie jakoś nie przemawia. Za to ostatnim bardziej, mimo, że nie jestem fanem HP
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, niech mi tu Malach nie powstaje, bo nam Rowindale zabiorą! Nie, nie, nie! Na to się nie zgadzam ;)
      Rozdział z Bee jest już zamknięty. Życzę jej wszystkiego dobrego, ale jeśli będzie dalej tworzyć, to nie u nas :) Wiem jednak, że na pewno jeszcze o niej usłyszymy. Taki talent nie może się zmarnować :)
      Chyba odchodzi ode mnie faza na minimalizm, więc nie wiem, czy będzie jeszcze dużo takich, jak ten pierwszy. Zobaczymy :)
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  16. Wielki szcun dla was za to co tutaj robicie!!! Sama lubię robić szablony, jednak zawsze tylko dla siebie, dlatego mam do was podziw, że nie dość iż robicie coś fajnego, to jeszcze służycie innym. Pełen szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję w imieniu całej załogi. Takie komentarze, jak twój, zawsze dają mi olbrzymiego kopa i sprawiają, że chce się dalej to robić :) Slicznie dziękuję! :)

      Usuń
  17. szablon główny jest mega! i wcale nie piszę tak dlatego, że mam słabość do tej pary, choć może to też?
    pozdrawiam i nie mogę się doczekać postu urodzinowego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, Elfabo! Takie słowa od Ciebie to dla mnie prawdziwy zaszczyt :) Nie miałam okazji Ci tego powiedzieć, ale... bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogosfery :) Chociaż nie czytam twoich opowiadań, to zaglądam co jakiś czas na blogi i podziwiam szablony :) Wszystkie są wspaniałe!
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. e tam, bez przesady. często oglądam szablony na wielu blogach graficznych, ale rzadko się wypowiadam, bo musiałabym być sprawiedliwa i każdemu coś skrobnąć, a to niestety bardzo czasochłonne. no ale jak widzę Ginny i Draco, to przejść obojętnie nie mogę. Tylko że ja ich wolę w wersji Cintia i Boyd ^^
      a Twoimi szablonami to ostatnio coraz bardziej się zachwycam. są śliczne...

      Usuń
  18. Witam! Chciałabym zamówić szablon, ponieważ wasze są takie totalnie cudowne i śliczne! : )

    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Coś związane z książkami, troszkę bardziej mroczny klimat, uwielbiam, gdy na nagłówku coś się dzieje : )

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: Nie ma książek moralnych lub niemoralnych.
    Są książki napisane dobrze lub źle.
    Oscar Wilde

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: psychicznychaso@onet.pl / 18141559 (gg)

    Uważam, że każda z szabloniarek świetnie wykonuje swoją pracę. GJ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny szablon z Draco i Ginny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, chciałabym zamówić szablon u Ciebie, Jill.

    1. Hasło:
    Hasający topielec!

    2. Adres bloga:
    http://pisane-atramentem.blogspot.com

    3. Koncepcja: Proszę, aby szablon na mojego bloga był w rodzaju tego: http://s6.ifotos.pl/img/2apng_xwxaeax.png, tylko inne, jaśniejsze kolory. Może jakiś jasny pomarańcz? Jasnożółty?
    Proszę także o zamieszczenie na szablonie pióra ptasiego i kałamarza. Resztę zostawiam Tobie. :)

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: „[...] codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.” - Éric-Emmanuel Schmitt

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG: 46242057; email: chalasnatalia@gmail.com. W razie wątpliwości pisz jednak na email, bo przez 10 kolejnych dni nie będzie mnie w domu, a z Internetu będę korzystać w telefonie.
    Życzę weny. :)
    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W notce jest napisane dużymi literami, że nie przyjmuje zamówień. Patrzcie trochę, ludzie.

      Usuń
    2. W takim razie przepraszam, nie sppojrzałam.

      Usuń