g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.07.2013

[591-600] I URODZINY: Bal martwych jaszczurek

Rok? Nieźle, nie? Jeszcze żaden mój blog nie wytrzymał tak długo, chociaż to były opowiadania, to tak zawsze wychodziło, że nie kończyłam historii, a przynajmniej nie przelewałam tego na ekran, za to w głowie, każda już się skończyła i zaczęła nowa. 
Zaczarowane nadal istnieją i istnieć będą! Funkcjonować również. Może by mnie tu nie było, gdybym tylko odeszła na początku. Teraz jeżeli Jill nie zrezygnuje, ja również tego nie zrobię. W jakiś dziwny sposób czuje się odpowiedzialna za tego bloga. Trudno byłoby go opuścić, dlatego tego nie planuje.

Za miesiąc, a dokładniej 14 sierpnia mija moja rocznica dołączenia do Zaczarowanych.


... ale ja dziś tu jestem by was pomęczyć.
Jednak może zanim was zacznę męczyć to przeproszę, ale wyszło 10 szablonów z kategorii: Kobiety, Mężczyźni, Fantasy, Demoniczne, Anime. Tak jakoś wyszło, że się nie wyrobiłam do końca. Miały być jeszcze Natura, Miasta i Książki. Jakoś tak wychodzi, że schodzi mi więcej, o wiele więcej, na robienie pojedynczego szablonu. Wszystko dopasować, tak żeby mi pasowało. Może byłby jeszcze jeden, ale jestem zachłanna i... nie mogłam jednego dodać. Zaczęłam go robić, ale stwierdziłam, że jeszcze nie mogę go wstawić, przypomniał mi pewną historię, którą nie skończyłam i może skończę.

No to zaczynajmy z szablonami,a później wam powiem co nieco o niespodziance.
 [Wszystkie szablony są wolne]
Niektóre szablony to dawne główne, są takie trzy.

KOBIETY
Kocham Salmę! Jest po prostu boska.

Mam tyle jej zdjęć na kompie, że jakiś szablon z nią musiał się pojawić. Na tym zdjęciu wygląda cudownie.

MĘŻCZYŹNI
Dobry Johnny z kotkiem nie jest zły

Chester je mikrofon - jak zawsze...


FANTASY
Trochę osób pisało, że go chce, więc oto i jest.
Stwierdziłam, że nigdy nie wstawiam głównych o zrobię wyjątek na urodziny.

A ten wywołał troszkę kontrowersji.

DEMONICZNIE
Pamięta ktoś naszą wersję świąt? Dawny główny - jako, że z Jill obydwie nie przepadamy za świętami.

Z podstrony, może się komuś spodobał...

ANIME
A teraz me dwa ulubione z tej notki:
Znacie Lust (Fullmetal Alchemist)? Ta cycata :)

Sasuke - to chyba na niego jest największe wzięcie. Osobiście nie lubię go zbytnio. Tak średnio. Naruto to jedno z mych najulubieńszych anime. Chce ktoś mi zafundować kilka tomów mangi?

O czym to ja... A tak! Niespodzianka.
Niespodzianki mamy dwie, przybyło do nas dwa człeki. Utalentowane człeki. Jak zobaczycie notkę tego jednego człeka to będziecie w takim szoku, że wam oczy wyjdą na spacer, a szczęka się nie pozbiera. Powiem tak - obydwa człeki są okropnie utalentowane, a ich notki kolejno 18 i 19 lipca. Jednego człowieka na pewno znacie.

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

PS. Chyba mam zmorę w domu... Jak myślicie? Lustro na oknie zadziała? Jutro wam powiem.
EDIT: Jakby ktoś się interesował: Zmory chyba już nie ma.

59 komentarzy:

  1. Cudowne szablony. Jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnego takiego a nawet lepszego roku.
    Już nie mogę się doczekać co to za niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez cały dzień wyczekiwałam tego postu ;)
    Szablony cudowne, jak zwykle zresztą. Życzę dalszej weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. w czym (jakim programie) robisz szablony ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Avia! Mowie ci. Ten tytuł mnie przeraża. Zmien opis na GG, NORMALNIE BŁAGAM! Szablony oczywiscie boskie. A ten z podstrony - 598 - kocham go. I tak sie zastanawiałam kiedy go udostępnisz. Ta daam! Udało się. Zapraszam cie na kawkę... Upije cie! Jill ma wpaść. Ale wiesz.... Sowa z adresem do niej nie dotrze ;c mugole-e-e...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Ja tam lubię tą sentencję... Na razie nie zmienię. Co jest w niej takiego złego?

      Gdzie na tą kawkę?

      Usuń
    2. Sowa z listem nie dotarła? ;o

      Już nie jest zła. Wiesz... ostatnio miałam bal martwych komarów.

      Usuń
  5. DNSAINVIKADMJVKADM TO. JEST. FAKIN. ŚLICZNE!!! Spóźnione życzenia :c Wszystkiego, co najlepsze, żeby ten rok przyniósł wam jeszcze więcej osiągnięć i wiernych czytelników, żebyście z dumą mogły mówić 'Tak, to właśnie jest blog, na którym tworzę', żebyście po prostu był tak zajebiste, jak jesteście teraz... No co tu dużo mówić. Najlepszego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. aż nie mogę się doczekać tych niespodzianek :) oczkom moim przyda się spacer, bo ciągle w laptopa się glapią.
    kobiece są świetne, męskie też :) najlepszy chyba ten pierwszy bo Selma jest zabójcza na tym zdjęciu.
    choć męski drugi trochę taki zamglony, mam wrażenie, ale i tak mi się podoba.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Selma jest zabójcza, cho nie tylko na tym zdjęciu.
      Hm... No ciut Chestera chyba zamgliłam. Mój błąd.

      Ach dziękuje, no i czekam razem z tobą :D

      Usuń
  7. NIE! Nie lustra, Avia! Tylko nie lustra! One są złe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty? Lustra odstraszają zmory, podobno, bo one boją się własnego odbicia. Podobno są aż tak paskudne.

      Usuń
    2. Ale przyciągają K.M. (bodajże... 5(?) odcinek Supernatural.

      Usuń
    3. Supernatural nie jest wiarygodnym źródłem, a zmora zniknęła. Przynajmniej dziś się dobrze czuje i nikt mi nie wył w nocy.

      Usuń
  8. Miałam nie komentować, ale jednak to zrobię.
    AAAAAAAAAA. FANTASY! Szablon 595 - uwielbiam go. Jak kiedyś założę bloga z historią, którą dawno temu planowałam, na pewno go wrzucę.
    Szablony z kobietami są śliczne. Helena!
    Mężczyźni już nie wyszli tacy fajni. Po prostu... nie przepadam za samotnymi facetami na szablonach. :<
    Demoniczne są... fajne, szczególnie ten z tą powieszoną za ręce kobietą, ale to anime podbiły moje serce.
    LUST!!! :3 Wyszedł taki prosty, a jest moim ulubionym z tej notki. :)
    Pozdrawiam i CZEKAM NA NIESPODZIANKI, MNIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helena uroczo wygląda na tym zdjęciu.
      Mężczyźni, możliwe - zależy od gustu.
      Uważam, że anime i baby mi wyszły najlepiej z tej notki :)

      Usuń
    2. Nie mogę się nie zgodzić. :)
      Zgadzam się, to kwestia tylko i wyłącznie gustu. Choć ten 593 nie wyszedł najgorzej. Jakoś tak się do niego przekonałam właśnie. Nie, to wcale nie sprawka Johnny'ego.
      Tak, ale mimo wszystko Lust najbardziej mi się z tego spodobała. Szkoda, że w Brotherhood tak krótko była. Ale za to Greed nadrobił. :#
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
    3. Nom - Lust to mój ulubiony Homunculus, jako jedyna ma cycki.
      Ja osobiście z Greedem nie przepadam. Jakoś tak... nie za bardzo.

      Usuń
  9. Oj tam, aż taki szok to chyba to nie będzie, w końcu w profilu Elfaby jest już podstrona do Zaczarowanych...;)

    Gratuluję roku, życzę drugiego równie udanego albo i bardziej, no i nowych utalentowanych człeków również;)

    Całuję,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cichoooosza! Ja ich tutaj katuje, bo będą rozmyślać kto to jest, świadomi tego, że ja wiem i nie powiem, bo jestem wredna. :D

      Usuń
  10. Świetne szablony. :) Te z głównej pamiętam (#595 robił przecież furorę!), ale urzekły mnie te z kobietami - majstersztyk.

    A niespodzianki się domyślam. ;)

    Życzę weny na kolejne parę takich "roczków"!

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo... zakochałam się w nich *.* Ten mikołaj w szablonie 597... ja z nim nie mogę... Ustawie sobie ten szablon jak święta będą :D Reszta też jest śliczna, niestety żaden nie pasuje mi do tematyki żadnego z moich blogów żebym mogła go sobie ustawić. No ale trudno, może reszta wrzuci coś co będzie mi pasować :)Szkoda, że nie zdążyłaś zrobić wszystkich, które miały być :(
    Nie mogę się doczekać niespodzianki. Jestem ciekawa prac nowych członków waszej epipy :)
    Sama chciałam dołączyć do ekipy, ale uznałam, że nie robię zbyt ładnych szablonów i, że nie mam zbytnio czasu, bo trzy blogi prowadzę...
    Jeszcze raz, śliczne szablony. Czekałam calutki dzień na tą notkę :)
    Życzę wszystkiego najlepszego zaczarowanym. Pozdrófffka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz być pewna, że chcesz dołączyć. :)

      Usuń
  12. Piękne mam pytanko robisz szablony na zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Avio! Myślę, że bez ciebie w załodze ZACZAROWANYCH było by smutno i pusto. :( Odwiedzający bloga wiele tobie zawdzięczają. Wskazówki, rady i pomoc z twojej strony nie jednemu uratowało skórę i bloga. Ja osobiście zawsze podziwiałam twoje szablony. Były pełne takiego... czegoś. Nie do końca jestem pewna co to jest, ale umiesz coś wyczarować. Bez ciebie Zaczarowane nie byłyby sobą, a poza tym inaczej by funkcjonowały, więc... oczywiście nie wyobrażam sobie, żebyś kiedykolwiek mogła odejść. :D
    Straszna szkoda, że nie podzielisz się z nami szablonami z trzech pozostałych kategorii, zwłaszcza, że IRONIO - jestem ich najbardziej ciekawa. :( No cóż, może w następnej notce. Ja tymczasem życzę ci wiele kolejnych okazji do świętowania. :)
    A teraz przejdźmy do szablonów. Jestem ciekawa co dla nas przygotowałaś dzisiaj.
    591 - pierwsza praca czaruje swoją oryginalnością, kolorystyką, która nieprawdopodobnie pasuje do modelki, no i oczywiście wspaniałym tłem. Bardzo ładny, sympatyczny szablon, jak najbardziej mi się podoba i jest na PLUS.
    592 - OJEEEEJ! *-* Jakie wspaniałe, cudowne, małe dzieło! :3 Helena wyszła rzeczywiście powalająco na tym zdjęciu! A ty świetnie to wykorzystałaś! Jej oczy są takie śliczne... Ale okej, przejdźmy dalej: kolorystyka magiczna, urzekająca, po prostu słów mi brak! I to tło... niby proste, niby nic, ale jednak COŚ! I o to mi chodziło, gdy pisałam, że twoje prace się wyróżniają ^^ Jak na razie mój faworyt, ale jestem ciekawa co jeszcze dla nas przygotowałaś...
    593 - JOHNNY! Lepiej - Johnny i KOTEK <3 Ty wiesz jak podbić moje serce!
    594 - Bardzo ładny szablon, ten ogień zdecydowanie pasuje do czarnego tła. Czcionka tekstu wydaje mi się taka.. zwyczajna, aczkolwiek razem wszystkie elementy niezwykle do siebie pasują. Najlepsze i tak jest tło, które przywodzi mi na myśl dym...
    595 - wiedziałam, że kojarzę ten szablon! Strasznie mi się spodobał już po pierwszym spojrzeniu. Lubię takie prace, mają w sobie... moc. Te żywe kolory, pobudzające do działania... ta... abstrakcyjność? W każdym razie świetne, świetne! Podoba mi się efekt farby... czy też pasteli na tej pracy. :D Bardzo ładne. Cieszę się, że dałaś go na darmowe :3
    596 - na ten szablon czekałam najdłużej. Gdy przeczytałam jakie będą kategorie szablonów wiedziałam, że nie mogę doczekać się FANTASY <3 I co mnie spotyka? CUDO! Nie wiem o co ci w ogóle chodzi! Ja jestem po prostu urzeczona tym tworem! Te kolory... masa, masa przeróżnych kolorów sprawiają, że mam jakąś taką nową energię. :) Przełamałaś stereotyp, że co fantasy to mroczne, bądź jednokolorowe i sprawiałaś, że mam chęć założenia nowego bloga, specjalnie dla tego szablonu <3
    597 - Niesamowity kontrast z poprzednią pracą XD Nie wiem czemu, ale jak zobaczyłam tego Mikołaja to skojarzyło mi się to wszystko z Supernatural... :o No w każdym razie, podoba mi się tu to bogactwo... efektów? Obrazków? Tak to można nazwać. :D Gdyby nie ten demon z boku, nie powiedziałabym, że to jej takie horrorowe XD A jednak jest. ;D
    598 - naprawdę żałuję, że nie piszę "mrocznych" opowiadań bo ten szablon zdecydowanie bym wykorzystała. Połączenie różnych kolorów wyszło ci świetnie, a ja uwielbiam motyw tych kwadracików XD Praca piekielnie wręcz dobra.
    599 - Niestety na anime się totalnie nie znam, bo nie interesuje mnie to, jednakże szablon jest ładny. Taki prosty, nieskomplikowany.
    600 - ŁAŁ! Czy to kolor granatowy czy mnie oczy mylą? Bo jak granatowy to ja jestem normalnie twoją fanką XD (I tak jestem, ale mniejsza z tym) ŚLICZNY! Żałuję, że nic nie mogę powiedzieć więcej o tej pracy - ale jak już mówiłam - nie znam się. Mnie osobiście się podoba i myślę, że wielbicielom gatunku również przypadnie do gustu!
    ACH, dzień drugi mamy zaliczony. Wiedziałam, że ta notka będzie niezwykła i miałam rację. DZIĘKUJĘ CI za tak piękne prace w imieniu własnym i pozostałych :3
    Pozdrawiam i życzę wieeeele weny!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byłoby inaczej, nie wiadomo czy lepiej czy gorzej.

      Ach... Johnny i kotek! To chyba najlepsze połączenie wszechczasów. Jak ja na to wpadłam? hm...

      Osobiście nigdy fantasy nie kojarzyło mi się z czymś mrocznym. Znaczy, to nie była pierwsza myśl.

      Jestem bardzo niepocieszona faktem, że nie oglądasz anime, ale no cóż, kwestia gustu.

      Tak w ostatnim jest granat. Lubie granat. A tu pasował przy okazji do obrazka, więc... :)

      Dziękuje za opinię i podniesienie samooceny :)

      Usuń
  14. Avia, jak zwykle trzymasz poziom. Można powiedzieć, że bardzo podwyższyłaś poprzeczkę. Zobaczymy czy komuś uda się pobić twoje szablony.
    591 - Ciemno szary. Podoba mi się to, że nagłówek za nami lata po całej stronie. To jest taka wyższa sztuka nieruchomego tła. Sam próbuję coś w takim stylu zrobić, ale nie dochodzą one twoim do pięt.
    592 - Ta modelka jest piękna. O ile to modelka. Niestety to nie mój świat, więc nie wiem. Użyłaś tu genialnych tekstur, dzięki którym tło traci swoją monotonię.
    593 - Jak mnie wzrok ie myli to Johny Depp. I fajny czarny kotek. Idealny szablon pod jakieś mroczne opowiadanie.
    594 - Ogólnie mi się podoba. Zrobiłaś fajny myk ze światłem. Choć to przejście między 'nagłówkiem', a tłem jest dość... no... słabe?
    595 - Uwielbiam ten szablon. To właśnie pierwszy jaki tu zobaczyłem. Wielki szacun dla ciebie, bo zrobiłaś cudo!
    596 - Na początku myślałem, że to Gaga za czasów ery TF lub TFM, ale nie. Czemu? Uwielbiam ją. Ale niestety nie ten nos XD
    597 - Ooo... Masz takie samo podejście do świąt co ja. Oczywiście zawszę 'gram' przed rodzinką, że kocham święta. I te naloty rodziny o 7.00
    598 - Ty masz większy ekran od mnie. Jak zawszę wchodzę na twoją podstronę, to nie widzę za bardzo tych płomieni ^^
    599 - Taki minimalistyczny. Lecz ja już widzę, że tu jest ogrom kodu. W sumie co się dziwić. Jesteś kodowym geniuszem!
    600 - Nie lubię Naruto, ale szablon śliczny. Taki nastrojowy :D
    I koniec...
    A i mogę powiedzieć, że wiem kto dołączył do zaczarowanych! Znaczy się tą pierwszą osobę. Tą, co nikt się nie spodziewa. Ale cicho sza... To tajemnica.
    Czyżbyś szykowała coś na swoją rocznice?
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam poziom mówisz? Podwyższam poprzeczkę? Hm... To się bardzo cieszę!

      Ta kobitka z 592 to Helena Bonham Carter, zresztą pisze na podglądzie. Kochanienka, nie poznajesz Bellatrix Lestrange? Czerwoną królową z nowszej wersji Alicji?

      594 - nagłówek? O jaki nagłówek Ci chodzi?

      Nie, Gaga nie jest taka piękna. Nie oszukujmy się, ale Gaga nie grzeszy urodą.

      Jestem bardzo niepocieszona, że nie lubisz naruto, ale jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Mnie po części wykształciło to anime. Spełnia bardzo ważną role w mym życiu.

      HAHAHA!!! A wcale, że nie! Bo ta pierwsza to nie ta co myślisz :P

      Usuń
  15. Tutaj mogę zamówić szablon?
    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Mydreamin1D.blogspot.com
    3.Chciałabym, aby znajdowała się tam Aschley Benson, Vanessa Hugdens, Indiana Evans i wszyscy z 1D.
    5.'Czy to prawdziwa miłość?'
    6.GG bym podała, ale nie mam xd email: julia.dzieciol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, Avio!
    Zrobiłaś na mnie nie lada wrażenie. Te wszystkie szablony... Czuję w nich coś, co nie jest moim stylem, ale mają tak silną aurę zapraszania do środka, że widząc jeden z nich na blogu, zabrałabym się za lekturę w trybie natychmiastowym.
    Ba, nawet na moich Internetach zrobiłaś wrażenie! Nie zacięły się ani razu przy oglądaniu tych szablonów, chociaż powinny to zrobić przynajmniej dziesięć razy.
    Demoniczne - o, coś dla mnie.
    Są takie piękne. Takie dogłębnie niepokojące, że aż chyba nabrałam weny na tworzenie w mrocznych zakątkach.
    Dziękuję Ci.
    Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały dzień czekałam na pierwszy, szablonowy post na Zaczarowanych. No i się doczekałam! Trochę się niecierpliwiłam, żeby znów pooglądac Twoje cudeńka, Avio, ale jakoś wytrzymałam. :)
    591 – Od razu skojarzył mi się z szablonami Tyler z Graphical Thoughts. No, może z jednym, ewentualnie dwoma szablonami, ale to dobrze, bo jest to styl który uwielbiam. Układ wręcz powala, wszystko jest proste i przez to bardzo eleganckie, klasyczne i po prostu ładne. Grafika z panią (nie znam, niestety) wygląda genialnie, a czerń z bielą dodają temu szablonowi tajemniczości.
    592 – Helenka! Helenka, moja idolka, ona na wszystkich zdjęciach wygląda świetnie! Nie tyle co bardzo utalentowana aktorka, co piękna kobieta. A mówiąc o szablonie, nie o niej, to wszystko fajnie ze sobą współgra, ale kolumna z tekstem wydaje mi się troszeczkę za szeroka i zbyt blisko twarzy Heleny. Kolory, podobnie jak w pierwszym szablonie, również dają szablonowi fajny klimat.
    593 – Coś wydaje mi się, że część tego postu jest specjalnie dla mnie! Johnny, moja kolejna perełeczka. W tym szablonie nie mam absolutnie nic do zarzucenia, jest wręcz idelany. Pomińmy oczywiście fakt, jak bardzo bardzo bardzo wygląda na tym szablonie Depp (kotek też mraśny) – czerń tutaj czyni mistrzostwo, aż mam ochotę porwać ten szablon i zabrać go na jakieś kryminalne opko.
    594 – Ten pasek z podstronami trochę za długi jest z jednej strony, albo faktycznie mam coś ze wzrokiem. Mimo że nie przepadam za zaokrąglonymi rogami ramek, tutaj prezentuje się to nawet całkiem dobrze. Podejrzewam, że jest to zasługą efektów wokół zdjęcia Chestera – to tak jakby odwraca uwagę.
    595 – W tym momencie mam ochotę wyściskać Cię i nie wiadomo co jeszcze (sama wolałabym nie wiedzieć). Zakochałam się w tym szablonie odkąd pierwszy raz zobaczyłam go na Zaczarowanych i miałam cichą nadzieję, że kiedyś zostanie udostępniony. Pewnie i tak w najbliższym czasie nie znajdę bloga, na który mogłabym go wstawić, ale i tak fajnie jest znowu się nad nim pozachwycać.
    596 – Coś przeczuwam, że ten sposobał mi się dzisiaj najmniej. Jest niby kolorowo, przez co ładnie, ale nie podoba mi się wykonanie ramek i ta zbyt przytłaczająca twarz rudowłosej pani.
    597 – Świąteczny szablon Zaczarowanych bardzo mi się podobał i podoba mi się i teraz. Taki mHroczny i przez to właściwie fajny. Może i jest w nim coś demonicznego, choć i tak cieszę się, że obyło się bez trupów na nim. :>
    598 – Mnie, mnie się podobał! Siedziałam chyba kwadrans i się na niego gapiłam, gdy pierwszy raz dane mi było go zobaczyć. CSS fajny, prosty przede wszystkim, za to ogromny plus. Grafika natomiast strasznie mi się podoba! Bardzo dobry pomysł z tą szachownicą, do tego gdzieś tam płomienie i dobre zdjęcie modelki. Cudo! :)
    599 – Nie znam się kompletnie na anime, ale tutaj znów mam przed oczami szablony Tyler, o której wspomniałam wcześniej. I podoba mi się motwy desek w tle.
    600 – Dobrze to wygląda, optycznie kolumna boczna oraz kolumna z tekstem wydają się być niemal równe. Bo z drugiej strony, gdybyś zwężyła kolumnę boczną i poszerzyła tą z tekstem, to pewnie wyglądałoby to niezbyt fajnie. A tak... A tak wszystko pasuje. :)
    Rany, pierwszy raz tak się rozpisałam o szablonach kogokolwiek! I chyba muszę częściej to praktykować, bo wbrew pozorom to całkiem miłe zajęcie. Ach, niespodzianka? Pozostaje mi tylko liczyć, że będę mile zaskoczona! A co Ciebie, Avio, mam nadzieję, że nigdy nie opuścisz załogi Zaczarowanych. Jesteś tutaj naprawdę ważnym elementem, podobnie jak każda szabloniarka, ale poniekąd, jak wspomniałaś, jesteś odpowiedzialna za tę szabloniarnię. W końcu poza Jill, byłaś tu pierwsza. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Hm... nie sądziłam, że lubicie aż tak moje szablony. JEJ! Bardzo się ciesze!


      Ale na podglądzie jest napisane, któż to... Salma Hayek. Cycata panienka, chociaż jeżeli Avia ma zrobić szablon z panienką to zazwyczaj jest ona cycata.

      Johnny musiał być, a połączenie go z kotkiem!? To chyba najlepsze połączenie wszechczasów :D Jak ja na to wpadłam? hm...

      595 - chociaż się napatrzysz :D

      I znowu! Jestem okropnie niepocieszona, że nie oglądacie anime! Japończycy naprawdę mają spaczone mózgi i fajnie się to ogląda. :D

      Jak na razie, nie mam zamiaru opuszczać załogi, chyba, że coś się stanie.

      Nie podoba mi się tylko to, że są me szablony podobne - choć dla mnie nie - do szablonów Tyler. To nie dobrze... To bardzo niedobrze....

      Usuń
  18. Hm, wiesz, po trochu cię rozumiem. To znaczy jeśli chodzi o pewnego rodzaju przywiązanie. Rzecz w tym, że Jill to tutaj szefu, ale to jest takie jasne i wesołe :D A mam wrażenie, że ty tu jesteś zastępcą i to takim twardym, który trzyma rękę na pulsie ;) Więc są takie rzeczy, którymi musisz zająć się ty i tylko ty, inaczej nocy nie prześpisz ;) przynajmniej tak mi się wydaje, a wydawać się dużo rzeczy może. Tak więc racja: już rok! I oby kolejne też były, ale razem z Tobą! A więc 14 sierpnia - ważna data, choćby po to, by pamiętać, kiedy męczyć cię życzeniami. Strzeż się!
    Jakiej niespodziance? :> I ogólnie to zaintrygowałaś mnie tym szablonem i historią, którą ci przypomina a której nie dokończyłaś. Powiesz co więcej? Chociaż słówka dwa! No dobra, a teraz nas męcz. <3
    Ok. 591 - kobiety. Zobaczmy, czyt o będzie ciekawy dział. No oczywiście po tobie nie można się spodziewać, że będzie słodko, chyba że mnie zaskoczysz, ale lepiej nie xD No a szablon ogólnie dość poważny, więc skierowany do... dojrzalszych bloggerów. No bo myślę, że taki szablon nie nada się do obrzydliwie słodkiej i romantycznej miłostki dwojga nastolatków, czyż nie? Poza tym sama kobieta wygląda na dorosłą, poważną i... zamyśloną bądź czymś strapioną, trochę bardziej to drugie. No i te ciemne barwy też nie wskazują na nic pozytywnego, na szczęście :3 także szablon dla kogoś, kto naprawdę ma pomysł na opowiadanie, przynajmniej moim zdaniem. Albo na cokolwiek innego, ale z sensem.
    592 - Ojej! Jak napisałaś pod szablonem, że masz mnóstwo jej zdjęć i tak dalej, to się przestraszyłam, że wyjdę na durnia i napiszę, że jej nie znam, bo ja tam w tych nowych, 'wspaniałych' gwiazdkach ogarnięta nie jestem. Ale nasza kochana Helenka to nasza kochana Helenka, ja musi znać każdy! <3 Tak, faktycznie tu wyszła wyśmienicie no i ty potrafiłaś to wykorzystać! Szablonik... hm, nasunęło mi się, że z 'gracją' ;) Widzę dużo szarości i znowu żadnych dodatkowych elementów: prostota w pięknym wydaniu. Myślę, że tego też wymaga to zdjęcie, przy nim nie da się chyba aż tak wariować i bardzo dobrze. Jest bosko <3
    593 - o, była Helenka, jest i Johnny! No tak, ta parka + Burto to absolutni mistrzowie :D O, też lubię to zdjęcie C: Hm, i znowu mamy ciemno i prosto, ale co szablon, to lepszy! Naprawdę, ten jest najlepszy: najciemniejszy i... najlepszy noo! xD
    594 - oj tam, czepiasz się, że je. Jak zawsze, coś trzeba robić na tych koncertach, nie? Jedni śpiewają, inni zżerają kawał metalu. A tak poważnie to znowu mamy ciemno ^^ ładne tło pod Chestera - co ja się będę słownictwem bawiła, jak ja go nie znam? xD A tak w ogóle to uzmysłowiłam sobie, że wieki nie oglądałam Twoich szablonów! ;o
    O, główne idą na tapetę dosłownie i w przenośni? Ok, no to 595 - o, faktycznie, pamiętam go! Ale kiedy on był? Jakoś tak dawno chyba, co? Bo naprawdę nie potrafię go umiejscowić czasowo... Ale pamiętam, że cholernie mi się podobał, bo ma w sobie coś strasznego. Oczywiście chodzi mi o tę kobietę czy jaki to tam czort jest ^^ A skoro ma w sobie choć trochę grozy, to ja go uwielbiam + te bary tak jakby wskazują na to, że to Piekło, co podwyższa jego wartość ^^
    596 - kontrowersji? Aż jetem ciekawa, co to za szablon... Otwieram ni widzę... zaraz. Bo że niby kolorowy? To dlatego? O.o Cho.c i ja takich barw nie lubię, to jakoś nic przeciwko niemu nie miałam. Magia i klimat fantasy są tu wyraźnie naznaczone, więc nie rozumiem. Mnie tam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Demoniczne! Już mi się podoba!!
      597 - a, taaak! Pamiętam :3 Ja tam Was nie rozumiem, ja uwielbiam święta! Tzn nienawidzę Wielkanocy, więc możecie zrobić tedy szablon z jakimś przegniłym nachalnym króliczkiem. Ale w sumie bardzo mi się ten Mikuś podoba, wygląda jak seryjny morderca, który./.. albo nie. Bo seryjny to jeszcze jakieś zasady ma, ale w sumie morderca psychopata te, tylko takie... hm, śmieszniejsze i lepsze. No więc wygląda jak morderca-psychopata, który albo chce okazać ci wnętrze worka, w którym leży twoja zjedzona przez mole babcia/siostra/inna bliska osoba, albo oczekuje, że sama tam wskoczysz, a on nie będzie musiał się z tobą siłować, by się tam wrzucić, niepotrzebnie marnując siły. Dlatego też właśnie tak bardzo lubię tego Mikusia :33 No i te czaszki, i ta smutna buźka i mrok i w ogóle halucynacje i śmierć. Także liczę na coś równie efektownego na następną Gwiazdkę!
      598 - "Do I really look like a guy with a plan?" - za każdym razem, kiedy to czytam, ryję ze śmiechu! :D Ale mniejsza. Przykuta do ściany babka zawsze spoko, choć aż tak demoniczne to to niestety nie jest, zważywszy zwłaszcza na to, że na zbyt przerażoną to ona nie wygląda, a raczej na taklą,c o to mruży oczy i zaraz wykrzyknie: 'Mietek! No przestań się wydurniać, bo już mnie męczą te twoje pijackie wygłupy!' xD Choć ten ogień na dole jest obiecujący.
      599 - nii, ja ta, się na anime aż tak dobrze nie znam. Ale ciekawie wykonany szablon: zupełnie jakby tekst lewitował kawałek nad ścianą, na której wisi sobie obraz z tą Panią. No, może nie lewitował, ale był przyklejony przezroczystą taśmą, stąd to ciemne tło xD Ale to dobrze! Bo to fajnie wygląda. Zwyczajny, acz bardzo pomysłowy ^^
      600 - łiiii!! teraz tylko czekać na 666, błagam, nie zmarnujcie tego numerka, toć to skarb!! No, ale do rzeczy. O, tutaj mamy całkiem podobnie: niby zwyczajny szablonik z obrazkiem w ramce, ale to wygląda naprawdę dobrze! ^^ No i jest ciemno, tutaj raczej granatowo, co kojarzy się w nocą. Podobnie to wygląda na obrazku, wiec kolorystyka idealnie dobrana. ładny, bo jednak jest ponury ^^
      Ej, ja się boję! Bo ja nie ogarniam tego świata szablonowego prócz was i jeśli to będzie ktoś spoza naszych kręgów, to ja jej na pewno NIE znam ;c No trudno, ale fakt faktem, że mnie zaintrygowałaś ^^ Aż dwa człeki? To wy szybko się zbieracie po odejściu Bernaśki! :O A może to ona...? ;> Byłabym cholernie happy, ale to PRAWIE na bank nie ona :( Ech, no trudno...
      "PS. Chyba mam zmorę w domu... Jak myślicie? Lustro na oknie zadziała? Jutro wam powiem." Hę? O.o xD
      No nic, czekam na kolejne porcje urodzinowych szbalonów i pozdrawiam! :D No właśnie, Avia, tęskniłam za tymi twoimi bzdurami ^^

      Usuń
    2. Dwa słówka? Hm... Szablon kiedyś był w wersji onetowej, ale gdzieś mi wyparował. Znalazłam arta z niego jak szukałam jakiś artów do szablonów, zrobiłam graficzną wersję, jest niemal identyczny. Zaczęłam wkładać na bloga, ale stwierdziłam, że jednak nie mogę go jeszcze udostępnić, bo może łyżka, skarbonka dokończę historię.

      Nie! W żadnym wypadku słodko! To jest niedopuszczalne!

      Przecież nie mogłam Helence wcisnąć wodospadu! Jeszcze by sie jej sikać zachciało! PHI!

      Jak już pisałam, dobry Johnny nie jest zły! Lecz kochanieńka z Burtem szablonu nie zrobię - jest za brzydki.

      596 - bo jest pstrokaty i za bardzo jebał swoją kolorowością w oczy.

      Wiesz, święta to teraz się równa komercja - nic fajnego + moja rodzinka... Eeeee... NIC fajnego.

      A poropo anime! Kochanieńka! Czy ty już obejrzała Cowboy Bebop? HMMMMM???!

      Na pewno znasz tę osóbkę, bo ją raczej każdy zna :D

      JAKIMI BZDURAMI?
      Ja pisze tu serio... A zmora sobie polazła, znaczy. No nie było jej w nocy. Znaczy nie ujawniała swej obecności...
      Także chyba lustro zadziałało. :)

      Usuń
    3. hahahahahahhHAHAHAH nawet nie wiesz, jak ja się szczerzyłam przy czytaniu tej odpowiedzi: jakbym się nie skupiła, wszystko, niemal jak wyrwane z kontekstu, brzmiałoby bardzo zabawnie :D Takie napaćkane nie wiadomo skąd XD E tam, Burton wcale nie jest taki brzydki! Co do anime, powiem tak: brak odpowiedzi z mojej strony potraktuj jako odpowiedź.
      ALE JAKA ZJAWA?! XD A ponoć to ja ćpie! xD Hm, no tej osóbki to się trochę obawiam, ale zobaczy się... xd

      Usuń
    4. Bo to ty masz wiedzieć o co chodzi, a nie ktoś inny.
      Zmora! Nie zjawa.

      Usuń
  19. Boziu!!!!!! Avia nie strasz!!! Od demonicznego chyba mi się coś stało jak uderzałam w drzwi podczas ucieczki :). Upiorny! Ten z twojego bardzo lubię... a tak ogólnie to spoczko, nie będę się rozwijać fajnie i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale toż przecież Avia jest od straszenia!

      Usuń
  20. OMFG! Szablon z Heleną najlepszy *-*.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szablon z Heleną, awwww, zgon ♥ I Johnny ♥ Dwa najlepsze z tej notki. No i świąteczny jest świetny, też nie przepadam za świętami (:
    100 lat Zaczarowanym i sto lat Tobie, Avio ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta to wytwór Bogusława - ich nie da się lubić!

      Usuń
  22. Uszczęśliwiłaś mnie Chesterem, szablon zachwyca swą prostotą (o ile tak to można powiedzieć), a i nie mogę złego słowa powiedzieć o reszcie szablonów. Niezmiennie podziwiam twoje prace.

    Kolejnych wielu lat na Zaczarowanych życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chester był na tym szablonie z blond pięknością wypinającą swą pierś, gdyż był na pewnym blogu, pewnej kobitki, która pisała o nim... :D

      Usuń
  23. Mogłabym zamówić szablon ??
    Hasło" Hasający Topielec
    Nick: Melanie
    Adres Bloga : http://lost-in-the-darkness-life.blogspot.com/
    Chciałabym aby szablon był w kolorystyce raczej ciemnej. Nie mam określonego koloru. Układ może być taki jaki będziesz chciała. Zawsze zamawiam trójkolumnowy , ale nie pogardzę innym.
    W nagłówku możesz dodać jakiś cytat o miłości po angielsku oraz możesz dodać coś od siebie.
    Zdjęcia ( chciałabym abyś wszystkie te zdjęcia wykorzystała w szablonie , bardzo bym prosiła )
    http://lasescaleras.files.wordpress.com/2011/05/alex-pettyfer-y-dianna-agron-i-am-number-4-1.jpg
    http://i2.listal.com/image/1291581/600full-rick-malambri.jpg
    http://www.wallpapersdb.org/wallpapers/the-vampire-diaries/tvd_casts_1920x1440.jpg
    http://images.wikia.com/twilightsaga/pl/images/c/c5/Volturi_(1).jpg

    Proszę o odpowiedź na GG : 9221521
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    Dodaj button na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och Boże! Nie wiesz jaka to przyjemność widzieć Helenę na szablonach dla tak wielkiej jej fanki ;-; I Johnny. Leżę i nie wstaje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helena jest piękna i świetnie gra. Jej po prostu nie mogło tu zabraknąć. A Johnny - no tu chyba tłumaczyć nie muszę :D

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieć każdy może, ale czytać regulamin do końca to już nikt nie chce.

      Usuń
  26. hej chciałam złożyć zamówienie.
    1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: http://tlumaczenie-breathe-me.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był bardziej w ciemniejszych kolorach. Układ może być taki jaki będziesz chciała.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.lastfm.pl/music/Emily+Osment/+images/58044091
    http://oceanup.com/2010/02/10/emily-osment-clap-your-hands-tour
    http://media.zenfs.com/en_US/News/HollywoodLife.com/justin-ftr120525095516.jpg
    http://cbsnow100fm.files.wordpress.com/2013/02/justin-bieber1.jpg?w=300
    wybierz po 1 a jeśli nie będą pasować do szablonu to zdaję się na Ciebie.
    5. Ewentualnie cytat: http://i1070.photobucket.com/albums/u488/alyscomet/BreatheMeBanner_zps42bfa694.jpg taki jak jest na zdjęciu
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: polishbelieber@spoko.pl
    dodaj button na bloga :)
    proszę o odpowiedź
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę robi się denerwujące.

      Usuń
  27. No dobrze, skoro w końcu znalazłam chwilę, wreszcie porządnie skomentuję tę notkę (tamten komentarz to tylko dlatego, że akurat się nudziłam, kiedy na kogoś czekałam).
    Po pierwsze, droga Avio, tytuł jak zwykle powalił mnie na kolana. "Bal martwych jaszczurek". Coś wspaniałego (tak, tak, uwielbiam takie klimaty). Po drugie, Jill nie zrezygnuje, nie martw się - już ja i Kraken o to zadbamy.
    A teraz szablony:
    Na początek, wybaczam Ci fakt, że nie ma 16 z powodu jednego z nich i... ach, dalej się nim zachwycam. Ale to potem.

    591 - W tym szablonie najbardziej podobają mi się komentarze. Raczej nie przypadł mi do gustu, a to za sprawą tego, że nie lubię aż tak wiele nagromadzonej szarości (a ostatnio spotykam ją nader często).

    592 - Ten za to podoba mi się znacznie bardziej. Być może dlatego, że jest jaśniejszy. Pomijając fakt, że ta kobieta kojarzy mi się z Bellą - HP, of course! (zawsze mam dziwne skojarzenia).

    593 - Tego szablonu nie mogłam nie polubić! Johnny to Johnny, no! Kto nie lubi Johnny'ego? A jak jeszcze dodasz do niego kotka? CZARNEGO? Choć akurat w tym układzie chyba lepiej wyszedłby bez kotka.

    594 - No i Chester! W tej pracy podoba mi się absolutnie wszystko. Poczynając od układu, przez grafikę, ramkę i na cytacie kończąc. Naprawdę. Jest świetny, choć to nie mój faworyt z tej notki.

    595 - Tak, to jest mój faworyt, zdecydowanie. Uwielbiam go, co zresztą już chyba Ci mówiłam. P-R-Z-E-G-E-N-I-A-L-N-Y. Absolutnie cudowny. Doszłam do wniosku, że założę bloga tylko po to, żeby go pobrać. Szlag. Naprawdę mi się podoba. Nie mogę przestać na niego patrzeć i zachwycać się nim.

    596 - Z tego, co pamiętam, sądziłam na jego temat tyle, że bardziej by mi się podobał, gdyby był unieruchomiony/ruchomy (niepotrzebne skreślić). Poza tym, dla mojej kochającej mrok duszy jest zbyt jaskrawy, ale za to pełen magii. Masz więc całkowitą rację, mówiąc, że wywołał trochę kontrowersji.

    597 - No cóż, ja lubię święta tylko w połowie, za to szablon bardzo. Taki przerażający mikołaj. Fajny. Horrory też lubię. Właściwie, właśnie przyszedł mi jeden na myśl.

    598 - Na szablonie z podstrony najbardziej podoba mi się Joker :D. Ale pomijając jego - to zdjęcie jest świetnie pocięte i dodaje piękna całemu layoutowi.

    599 - Lust! Strasznie ją lubiłam! Zawsze. Chociaż wolałam Envy'ego. Też zawsze. No i Greeda. I Eda. I Roya... Dobra, w każdym razie lubię ją. Ten szablon też. Pasuje mi do jakiejś strony informacyjnej. I karty są bardzo fajnie ułożone.

    600 - Ja generalnie nie przepadam za Naruto. Z wielu powodów. Ale akurat Sasuke jest... Hm. Czasami go lubię, czasami nie... Można powiedzieć, że jest trochę wkurzający. Jednak bardzo podobała mi się historia braci Uchicha i jednak dlatego szala przeważa się bardziej na "tak". Gdybyś jednak nie napisała, że to Sasuke, to chyba bym się nie zorientowała w tym przypadku. Na tym jednym zdjęciu - gdzie jest starszy - pewnie bym go rozpoznała, po chwili, ale na tym drugim na pewno nie. Przypomina mi tu kogoś innego. I to jest mój drugi ulubiony szablon z tej notki. Może to sentyment? Kto wie.

    Życzę Ci, Avio, żebyś miała tyle czasu, ile będzie Ci potrzeba - a nawet więcej - i żeby z Twojego domu zniknęły wszystkie straszydła. Nawet mogą się do mnie przeprowadzić ;).

    Pozdrawiam,
    Himi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie szablony skutecznie mnie urzekły :) Kiedy zaczęłam je przeglądać myślałam, że już dziś nie zdołam oderwać oczu od monitora. Gratuluję tak wspaniałych prac i wierzę, że do następnych urodzin jeszcze nie raz Twoja grafika wywoła u mnie identyczny podziw, a może będzie on nawet o wiele, wiele większy. Jestem pewna, że z Twoim niewiarygodnym talentem wielokrotnie opadnie mi szczęka i tak, jak dzisiaj nie będę mogła jej wyprostować xD Życzę Ci wszystkiego dobrego, abyś dalej raczyła nas tak pięknymi szablonami :)

    591 - bardzo mi się spodobał. Od zawsze najbardziej lubuję się w szablonach, na których goszczą odcienie szarości. Tutaj, w połączeniu z pięknym zdjęciem, nadały grafice nutę elegancji.

    592 - przepiękne, wręcz P-R-Z-E-C-U-D-O-W-N-E zdjęcie Heleny. Bardzo cenię ją sobie jako aktorkę i cieszę się, że zdecydowałaś się zrobić z nią szablon :) Niesamowicie przypadła mi do gustu klasyczna szarość. Także interesująco wygląda opublikowany post oraz komentarze. Gdybym tylko prowadziła bloga o innej tematyce z wielką chęcią zaadaptowałabym tę piękną grafikę :)

    593 - gdy tylko zobaczyłam Johny'ego w połączeniu z kociakiem, od razu się w nim zakochałam! Jedyne, co mogłabym w nim zmienić to kolor czcionek - w mój gust bardziej trafiłby biały lub szarawy tekst.

    594 - szablon z moim idolem :) Tutaj podoba mi się dosłownie wszystko i niczego bym nie zmieniła. Kolorystyka zdjęcia, układ kart i oczywiście świetny cytat.

    595 - pamiętam pierwszy raz, kiedy go zobaczyłam. Wywołał niesamowite wrażenie - mroczne zdjęcie połączone z ciepłymi barwami niewiarygodnie przypadło mi do gustu. Tutaj wyjątkowo podoba mi się układ - dzięki temu, że gadżety znajdują się po lewej stronie, szablon jest przejrzysty i miło się na niego spogląda.

    596 - dla mnie jest ciut zbyt kolorowy. Całym serduchem uwielbiam stonowane barwy, dlatego też wydał mi się zanadto jaskrawy. Jednak jednocześnie ma unikalny charakter - magiczny, z nutą tajemniczości.

    Demoniczne - to co tygryski lubią najbardziej! :D

    597 - osobiście lubię święta, jednak ta wersja Mikołaja bardzo przypadła mi do gustu :) Ten jego wyraz twarzy w połączeniu z czaszką sprawił, że przebiegły mnie ciarki. Prawdziwie mroczna grafika, która idealnie trafia w moje upodobania.

    598 - bardzo spodobał mi się efekt szachownicy, który zastosowałaś. Interesujący układ i ładnie dopasowane barwy.

    Anime - tak! Moja ulubiona kategoria :) Zgadzam się, że te szablony wyszły najciekawiej.

    599 - niestety nie oglądałam anime ani też nie czytałam mangi "Fullmetal Alchemist", ale tym szablonem skutecznie mnie zaintrygowałaś i czuję, że będę musiała rzucić na nie okiem ;) Uwielbiam efekt drewnianego tła.

    600 - tak! Szablon z mojego najukochańszego anime! Dzięki niemu zainteresowałam się kulturą Japonii i mam wobec niego ogromny sentyment, dlatego też szablon jest moim niewątpliwym faworytem. Sasuke...hm...na początku był moją ulubioną postacią. Niestety, z czasem straciłam wobec niego sympatię i na chwilę obecną o wiele bardziej lubię jego starszego brata. Jednak mimo to, zakochałam się w tej grafice. Piękne zdjęcia, barwy i układ. Fenomenalna grafika.

    Już nie mogę doczekać się notek-niespodzianek :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń