g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.07.2013

[601-616] I URODZINY: Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba znaleźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.

Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! Bonjour, moi drodzy! Tak, tak, to już od dwóch dni trwa urodzinowy szał! Pochłonął mnie zupełnie i nie ukrywam, że przesiaduję bez przerwy na ZS i czytam wszystkie komentarze. To wspaniałe, że jest Was tutaj tak wiele. 

Kochani, przygotowałam dla Was 16 szablonów z różnych kategorii. Narobiłam się, nie ukrywam. Nie poddałam się nawet, kiedy bolał mnie ząb - wciąż cholernie boli, a dopiero w czwartek mam wizytę. No nie ważne! Udało mi się, jestem z siebie dumna i myślę, że szablony nie wyszły tak źle. 

Kobiety:



Mężczyźni:


Zakochani:


Fantasty: 


Książki:


Miasto:


Natura:


Demoniczne/Mroczne:


~ * ~ 
To tyle na dziś. Nie przyjmuję zamówień
dlatego iż w poprzedniej notce wybrałam dwa.
Pozdrawiam Was i do miłego! :D

40 komentarzy:

  1. Hm... Wszystkie szablony mi się podobają. Najbardziej szablon 610. Ma w sobie coś magicznego ^^
    601 - Jak dla mnie ciut zbyt jasny. Ale oczarował mnie ten cień za dziewczyną :D
    602 - Bardzo mi się podoba. Ten fiolet i modelka.
    603 - Hm... Ciekawe połączenia - kontrastu - światła i mroku
    604 - Ciekawi mnie kto znajduję się na tym szablonie?
    605 - Ten jakoś najmniej przypadł mi do gustu. Nagłówek powinien być większy i napisy w menu ciemniejsze.
    606 - Podoba mi się ten kolor. Nazwy nie znam, ale niech będzie, że to "mieszanka by Weasleyowa"
    607 - Jakoś mi on do fantasy nie pasuję. Chyba, ze to elf w przebraniu :D
    608 - I znowu fiolet. Nie wiem, ale wszystkie szablony w tym kolorze są ładne.
    609 - Podoba mi się to rozmycie. Daje taki genialny efekt ^^
    610 - Mój faworyt. Cudo, nie szablon. Kolor, obrazki, stocki, tekstury, kolory - Wszystko SUPER,
    611 - Ciekawi mnie co się stało z twarzą tej dziewczyny/ chłopaka na górze?
    612 - HUŚTAWKA. Tylko jak spadniesz... To raz w życiu.
    613 - Topaz... Uwielbiam ten efekt. Czy to nie jest szablon z twojej podstrony?
    614 - Sądzę, że jest on trochę zbyt słabo wygumkowany. Niema takiego ładnego przejścia @_@
    615 - Anioł ciemności. Nie wiem czy w przyszłości go nie wykorzystam.
    616 - To samo co 605
    Mam nadzieję, że zobaczę twoje prace za rok.
    Pozdrawiam :D

    PS: Ciekawe, który będę. Jak zacząłem pisać komentarz to niczego przede mną nie było. Zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszy, gratuluję! ^^

      Mi także spodobał się szablon 610. Nie spodziewałam się, że większości także. Na szablonie
      604 - Jensen Ackles :).
      W 611, pewnie w podglądzie ucięłam głowę.
      613 - Akurat tak, spodobał mi się, więc dodałam go do notki ^^.

      Ja także liczę, że będę tu za rok :P.
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz :D.

      Usuń
  2. Piękne jak zawsze ! Więcej takich urodzin i więcej tego typu imprez :) Chyba przez przypadek odkryłam niespodziankę z ostatniego dnia imprezy, i jeżeli mam rację to świetny nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak. Niespodzianki są niezwykłe! ^^ Dziękuję za komentarz!
      Pozdrawiam ciepło :).

      Usuń
  3. Pierwszy olśniewa subtelnością, a drugi ciemnością.
    Takie jest moje odczucie. Obydwa są wspaniałe.
    Trzeci... Mogłabym pisać w nim do utraty palców. ; - ; Jest niesamowity, a cytat jest zwyczajnie genialny. W czwartym zachwyciło mnie skomponowanie kolorystyki z dodatkiem tego, że to nieruchome tło, nie wiem, co do nich mam.
    Piąty: ojeeej, jak słodko. *w* Wiedz, że u mnie to rzadka reakcja, ale tutaj jest prawdziwa. Delikatne tło, przykuwający uwagę nagłówek. To plusy, ale chyba zdjęcia są najbardziej urocze.
    Szósty.
    Przegrać życie. I przegrać internety. D:
    XD przepraszam. Lubię zastosowany odcień bladego turkusu. I cytat, jak dało się zauważyć.
    Siódmy jest udany, ale... Te oczy kobiety. Brr. ;U; Są tak piękne, że upiorne. Ósemka... Arweno? XD Ten jest ciężki, poważny, ale z dużą dawką magii. Ma to swój urok, jak puste korytarze zamczysk, noce naszych pogańskich przodków.
    Jeśli chodzi o książki, to i dziewiąty, i dziesiąty, są piękne. Mam słabość do mniejszej ilości kolorów, więc siłą rzeczy preferowałabym dziesiąty, ale dziewiątka budzi skojarzenia z pewną ocenialnią... Pracowałaś tam, prawda? Ocenialnia Blogów Lo li.
    Jedenastka jest ładna. Nie do końca wiem, jak to rozwinąć, więc niech tak pozostanie. c: A dwunastka jest tak bardzo... ucieczką od rzeczywistości? Bałabym się huśtać ponad ulicą, to romantyczne marzenie, ale idea zachwyca. I całość nagłówka piękna! ^^ Piękna kolorystyka, ale ile razy już to powtórzyłam? ;U;
    Jeśli trzynastka jest tłem, to jestem wbita w fotel z podziwu. Jest tak wyważony, świeży i... I układ dobry.
    Rudo mi w czternastce, co jest jak najbardziej pozytywne. Ohh, te szablony bez nagłówka, tylko z tłem. Proste, ale tutaj tak rozbudowane i złożone...
    Wchodzimy w Demoniczną Piętnastkę i Szesnastkę. Boże, jak ja kocham ten tag. ;_; Przedostatni jest tak prawie psychicznie zbudowany, nieco niepokojący i... Cudowny. Piękna budowa. Ascetyczne tło i czcionka w połączeniu z misterną górą.
    Hmm. A ostatni to rozumiem, że to wisienka na torcie perfekcji czy co? Te karty, to tło, które przechodzi kolorami w nagłówek i na odwrót. Ta dziewiętnastowieczna posiadłość porośnięta bluszczem. *zakochała się* Ten filtr chmur. Ta kobieta. Po prostu słów nie mogę znaleźć.
    Więc czym prędzej stąd wyjdę, bo to mi się nie zdarza. ; - ; Dziękuję za to, że sprawiłaś mi przyjemność zaszczytem oglądania tych szablonów.
    Pozdrawiam, Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam to 36 minut? Suchutko. ;_;

      Usuń
    2. Dziękuję! Co do trzeciego to ubóstwiam tego aktora! I również mi się podoba! W czwartym również zagościł mój faworyt.
      Co do piątego, to postanowiłam wcisnąć coś z Harry'ego Pottera. W końcu nie może go tu zabraknąć, a Lily i James to wspaniała para ^^. Do siódmego nie jest aż tak przekonana, ale rzeczywiście kobita oczy ma pikne. Tak „pracowałam” tam, wolałam dołączyć to nowej ocenialni niż do tych bardziej znanych. Ale wyszedł z tego taki chyc, że odeszłam, ponieważ ta ocenialnia zaczęła zyskiwać sławę - niestety nie za dobrą. Przynajmniej świetnie się bawiłam z trollami internetowymi! D:
      Rudy, rudy, rudy wszędzie rudy! :D
      Też lubię demoniczne szablony, mroczne i niepokojące. Co do 615 i 616 to jestem z nich zadowolonych. ^^
      Pozdrawiam z bolącym zębem, Weasleyowa.

      Usuń
    3. CZO
      Odpisałam dwie godziny temu. x.X

      Znam tego aktora. Chyba. Jak on się nazywa...? Obstawiłabym, że z mojego ulubionego seralu, ale nwm. c:
      Lily i James! >D<
      Siódemka niebezpiecznie kojarzy mi się z high fantasy. ;v;
      A trolle! D: Chyba zła opinia zaczęła się pojawiać jakiś czas po Twoim odejściu, nie?
      Rudo mi. ^^
      616 i 615. Będę namawiała ekipę z bloga, który powstaje, na jeden z nich. No i przez Ciebie się zakochałam. ;_; Nieszczęśliwie. W 616.
      Dalej boli?
      Diabelstwo.

      Usuń
    4. Tak, boli! :C

      W 603 Matt Smith, Doctor Who, najlepszy serial science-fiction! *o*
      W 604 Jensen Ackles, Supernatural, serial bardzo znany, także mój ulubiony :D.
      Tak, tak coś po odejściu, no ale tak bywa. Dużo ocenialni nie daje rady...

      Usuń
    5. Boszsz! :C Potraktuj czymś. :C

      604. Wiedziałam, simply wiedziałam! >D< A co do Doctora Who to nie miałam przyjemności oglądać, ale się zastanowię. Póki co Supernatural. ^^
      Oczywiście, że tak. Mam wrażenie, że coś tam się zaczyna dziać lepiej, że słynna ocena Sowieckiego Szpiega była jednorazowym wypadem, zaczyna być lepiej.

      Usuń
    6. Polecam ten serial, naprawdę :D.
      Ja trzymam za każdą ocenialnię kciuki i oby działo się jak najlepiej :P.

      Usuń
  4. Szablony są cudne jednak znalazłam drobną pomyłkę pewnie przez ten ból zęba, 610 moim zdaniem najładniejszy ale jak próbowałam pobrać ta dam magicznie pojawił mi się 609, więc proszę mogłabyś to poprawić bo ten szablon jest CUDNY i bardzo chciała bym mieć go u siebie, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, dziękuję, że napisałaś ! :D

      Usuń
  5. Wszystkie są cudne, a tymczasem ja, wolnym krokiem mknę do pobieralni by zaadoptować 614 ;)

    I jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnego tak owocnego roku .
    Pozdrawiam, Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i liczę, że następny rok będzie jeszcze lepszy! ^^

      Pozdrawiam również ;).

      Usuń
  6. Kolejna dawka wspaniałych szablonów, tym razem od Weasleyowej. :) Cieszę się, że miałam dzisiaj dużo do roboty, bo cały dzień szybko mi zleciał i nie wyczekiwałam na ten post tak bardzo, jak na ten wczoraj (z racji, że plany deszcz mi zepsół i siedziałam jak leń w domu :<).
    601 – Czy to Karen Gillan? Testuję się w rozpoznawaniu twarzy znanych osób i wydaje mi się, że to Karen. Szablon jest ładny i subtelny, choć przeszkadza mi ten zegarek. I obie kolumny mogły być zrobione w tym samym stylu (albo kwadratowe rogi, albo okrągłe).
    602 – Candice! Wszędzie poznam Caroline Forbes, niezwykle irytującą mnie wampirzycę. Ale szablon całkiem niezły. Ma dobre kolory i wprowadza taki tajemniczy, przyciągający klimat.
    603 – Tego pana też skądś znam, ale nie potrafię sobie przypomnieć. Z grafiką jestem jak najbardziej na tak, ale przeszkadzają mi podstrony, gdyż powinny być ułożone równo nad kolumną z tekstem. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
    604 – CSS tutaj to główny element i wyszedł świetnie. Kolumna z tekstem minimalnie nachodzi na twarz pana, ale to jest praktycznie niezauważalne przy tym genialnym motywie drzew w tle, tej mgły... Podoba mi się.
    605 – Ten wydaje mi się taki trochę rozstrzelony i średnio przemawia do mnie taka ilość topazu (a jeśli mój wzrok się myli, to przepraszam) widocznego na dziewczynie.. Głowa chłopaka to właściwie zamek Hogwart. Ten jakoś niespecjalnie do mnie przemawia.
    606 – A w tym z kolei się zakochałam. Ma niebiańskie (jeśli mogę tak powiedzieć) kolory, dobry CSS i bardzo dobrą grafikę. Przy okazji, z wyszukiwaniem modelek nie masz jak widzę problemu, bo dziewczyna na szablonie jest prześliczna! :)
    607 – Ładnie wykonane, dobrze dobrana kolorystyka i magiczne oczy wpatrujące się we mnie. Znowu mi coś przeszkadza z tymi ramkami, ale to tylko taka moja paranoja.
    608 – Od razu zwróciłam uwagę na kolumnę boczną, gdzie tło nagłówka daje nieczytelny widok tego, co w tej kolumnie. Ale są fiolety i za to mogłabym Cię ubóstwiać, bo w połączeniu ich z modelką wszystko wygląda magicznie.
    609 – A ten to jest fajny. I nie taki zwykły fajny, tylko naprawdę bardzo fajny. Nie ma w nic tak właściwie nic do czego mogłabym się przyczepić.
    610 – Gdzieś już widziałam szablon z tym zdjęciem, ale czy było to na Zaczarowanych – ręki uciąć sobie nie dam. Ładnie dobrane kolory i generalnie fajnie zrobione.
    611 – Paryż! Każdy by zgadł, ale co tam. Szablon wykonany w podobnym stylu co poprzedni i nawet dobrze, bo mi się podoba.
    612 – Tu też Paryż? Dziewczyna na huśtawce – bajkowy efekt. Do ramek się nie przyczepię, że inne kształty, bo wpatruję się w nagłówek i tego nie widzę. Ale nawet jeśli, to tutaj udało Ci się mnie przekupić (z ramkami XD).
    613 – Czy on nie gościł na Twojej podstronie? Bo wpatrywałam się w niego kilka minut i zachwycałam, bo piękny zieleń, urocze modelki i w ogóle cudeńko.
    614 – Śliczny! Nie jestem zwolenniczka różu, ale ten wyszedł Ci obłędnie! Co jeszcze mogę dodać? Że niczego mu nie brakuje. O.
    615 – Lubię mHroczne szablony, bo patrząc na nie można wymyślić jakąś straszną historię i samego siebie nastraszyć, że niedobra zmora siedzi w szafie. Generalnie szablon mi się podoba, ale zastanawiam się, czemu podstrony tak daleko uciekły.
    616 – Ta dziewczyna wygląda jak... Jak dziewczyna z okładki mojej ostatnio zakupionej książki. Wszystkie okładki tej serii mi się podobały, ale ta najbardziej. A szablon dobry, pod względem nagłówka z pewnością, choć gdyby tło było ciut ciemniejsze... :)
    I to tyle by było z mojej gadaniny. :) A Tobie, z okazji urodzin Zaczarowanych, życzę niebolącego zęba, jeszcze piękniejszych szablonów i wszystkiego, co tam sobie życzysz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam serdecznie :).

      601 - TAK! Karen! Karen! Moja ulubiona aktorka, która na moich szablonach gości dość często. Po prostu jest przepiękna!
      602 - Rzeczywiście, to panna Accola. Ogólnie uwielbiam Caroline Forbes, może nie tę z 1 sezonu. O nie, nie. Wolę ją jak stała się wampirzycą.^^
      603 - A to Matt Smith! Mój ulubiony aktor, który wraz z Karen gra w „Doctorze Who” ;).
      605 - Tak, zgadzam się. Poprawiałam go już trylion razy, ale i tak coś nie wyszło. :D
      606 - Rzeczywiście jakby niebiański :D. Co do modelek to nie mam problemu, gorzej z panami ^^.
      613 - No tak i tam znowu Karen, tak to z mojej podstrony ^^.

      Dziękuję za życzenia i oby ząb już mnie nie bolał :).
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. 1. A mój czytałaś? :3
    2. A czemu ząb cie boli? ;c
    3. Coś mnie w plecy dziwnie szczypie, jakby komar odziany we wdzianko z ostrych ćwieków.
    A do rzeczy, taaaak, sto laaaat!
    Ok, no to zobaczmy, jak ci te Twoje starania powychodziły >:)
    Oh yeah, wstęp oszałamiająco długi! dziwne i niepokojące (ale tez u mnie normalne) jest to, że ja go wciąż piszę...
    I nie kończę! A to coś dalej mnie pije w te cholerne plecy!
    No to teraz szabloniki, bez kolejnych wstępów, bo się jeszcze rozhulam.
    KOBIETY. To nie będzie ciekawy dział, wiec błagam: zaskocz mnie!
    601 - w pierwszej chwili pomyślałam, że to Chinka jakaś. Kto to jest? Żeby nie było, ja się naprawdę na tym nie znam! To znaczy na szablonach w sumie też chyba nie... Hm... Mniejsza. szablonik taaki delikatny, rozkoszny, jaśniutki i w ogóle uroczy. Bardzo dziewczęcy - bo w końcu taki poniekąd jest temat, niestety. Ładny szablon, taki... zwyczajny, spodoba się niejednemu dziewczęciu! ^^
    602 - Oooo, ten jest znacznie lepszy, bo widzę czarno-fioletowe tło! Bardzo mi się podoba część obrazkowa, jak ja to nazywam i mam nadzieję, że wiesz, co mam na myśli. Ogólnie szablon jest bardzo ładnie urządzony i nie ma już tej słodyczy, co w poprzednim ^^ tak trzymać, prze Pani, tak trzymać!!
    MĘŻCZYŹNI - może być ciekawiej.
    603 - ...kim jest ten człowiek? Bo jego wyraz twarzy z deka mnie przeraża...
    Sam szablon bardzo mi się podoba: ładnie otoczyłaś ramką ,kolumny i podstrony, naprawdę był to dobry pomysł. A skąd pomysł, by te podstrony tak w lewo wysunąć? ;> Fajnie, fajnie, gdybym jeszcze tak tego kolesia znała...
    604 - a ten to Deana Winchestera/Jensena Acklesa przypomina, ale boję się, że zrobię z siebie durnia, jak si.e okaże, że to rzeczywiście on XD Trudno. Nie wiem, nie znam się xD bardzo mi się podoba klimat tego szablonu: mamy las i na szczęście zero słońca, więc moim zdaniem tam są chmury <3 No i ten motyl fajnie tu wygląda C: Jak na razie ten jest moim ulubionym, ale idziemy podbijać stawkę, bo przecież czekają mnie jeszcze prace demoniczne i fantasy, czyż nie? :3
    Ale najpierw... ZAKOCHANI! Bleh, to nie dla mnie :<
    Albo nie, tacy zakochani jak w szablonie 605 to ja lubię :3 czyżby to Lily i James? Ale on nie ma okularów... NIE! TO SNAPE! Może, no bo ma jakiś ciemny krawat, choć mógłby to być też jakiś Krukon... hm.. oświecisz mnie? Ale Hogwart zawsze spoko, zwłaszcza w cieniu słońca i przy pięknej jesieni, co ładnie podkreśliłaś kolorystyką i ubarwieniem podstron i tłem tytułu posta ^^ Śliczny szablonik! ^^
    606 - NIE ZALINKOWAŁAŚ!!!!! UMARŁAM!!!!
    łech. Już mam, ale po wielkich trudach kliknięcia na [podgląd/pobierz]. To był straszny moment...
    Lol, to to? Bo nie znam? Choć to wcale aż takie dziwne nie jest... Szablon ładniutki, nibgy prosty, ale oko przyciąga. Nic więcej nie powiem jednak, bo nie wiem, czego się zaczepić ;)
    YAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!! FANTAAAASYYYYY!!!!!!!!!!
    I znowu brak linku! Noc o ty, cześć podlinkowałaś a części nie? :( Wiedziałaś przecież, że tym narazisz się na gniew Methrylis :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 607 - zamek i tajemnicza Pani zawsze spoko! 8) Jest dosyć tajemniczo, acz za jasno jak na mój gust. Tylko jak na mój gust! Bo technicznie jest odpowiednio ^^ A co ona ma nawleczone na palec? Wygląda jak takie coś, co to jest przyczepione do korka... xd Na początku myślałam, że to pierścień, ale chyba jednak nie... :D
      608 - O, Chinka! :D Wybacz, dla mnie kobieta, która ma skośne oczy, to Chinka, nawet jeśli to Japonka o koreańskich korzeniach. O, tu jest dużo bardziej ponuro, choć nie wiem, czy dobrze, że ten cytat jest taki poskręcany - może lepiej, jakby był prosty? ;> No nie wiem. Chociaż nie, to wygląda jednak fajnie ^^ ładnie wygląda to, że kolor ramek jest identyczny jak tło, dzięki czemu to się niemal ze sobą zlewa, co jest dobrym efektem, bo świetnie to wygląda. I ona coś tam trzyma! I to świeci!
      KSIĄŻKI. O, to może być ciekawe.
      609 - No moim skromnym zdaniem książkę dość trudno włożyć do kieszeni ;) Chyba że kieszeni plecaka, to wtedy tak. Te rude Panie nieco mnie przerażają, ale mniejsza, postaram się na nie4 nie patrzeć... :D Trochę mało tu książek, ale jakaś tam między kwiatami jest, dobre i to :D
      610 - YYYYYCH!!! MAMY NOW3EGO LIDERA!! Ojej, jaki ten szablon jest przepiękny!!! No i tutaj to są książki! Bo biblioteka! A w jej kącie Pani, która zapewne przed chwilą wylazła z telewizora, a z braku osób to straszenia, zabrała się za książki. Pewnie szuka w księgach nowych metod wywoływania u ludzi zawału serca. Tak, to na pewno to. Mimo jasnej prawej strony lewa jest ładna, bo ponura, tak, to wygląda naprawdę bardzo ładnie ^^ Ogólnie niby jasno, ale ciemno. Fajnie ci wyszło połączenie tych kolorów.
      611 - pierwsze, co pomyślałam po zerknięciu na ten szablon to: zima. Bo biało. Ale potem dostrzegłam wierzę Eiffla i czar prysł. Jaka to tematyka? Miast. Aa, to wszystko jasne. W takim razie szablonik jak najbardziej pasuje! :D No i cytat, bardzo ładny i mądry. Wiesz może, kto to powiedział?
      612 - o, nie ma jak to huśtanie się nad miastem! :D Ale w pierwszej chwili pomyślałam, że jest zbombardowane xD Bardzo ładnie to wygląda, a kolumny sprawiają wrażenie, to znaczy cały układ, jakby były poustawiane w byle jakich miejscach xd To wszystko właśnie podkreśla ta przerywana linia C: Jestem za, szablon jeden z najlepszych!
      NATURA! O ile nie przedstawiona w ruinie, to mnie nie zainteresuje aż tak xD
      613 - myślałam, że to bliźniaczki Ol;sen czy inny czort! XD No i zieleń - to naturalne, w końcu to natura. ładny, bo spokojny i... naturalny :D I jasny. Ale to tyle., co powiem, bo klimaty nie moje ;)
      614 - o, a oto natura w nieco ciekawszym wydaniu! O wiele ciekawszym! Motylki zawsze spoko :D łaaadnie to wszystko wygląda, naprawdę brawo ^^
      I OTO COŚ, NA CO Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NAJWIĘKSZĄ CZEKAŁAM!!! Wy specjalnie ustawiliście to na samym końcu, nie? ;c
      DEMONIIICZNEEEE!!!! \m/
      615 - ojei, zakochałam się <333 Mamy numer jeden!!! Choć te ładnie zaokrąglone ramki nieco psują efekt, lepiej by to wyglądało, gdyby były zwykle, prostokątne, surowe. Ale i tak jest super, bo ta część obrazkowa wymiata! Ten demon, to oczko zakrwawione, te budynki gdzieś tam z tyłu w cieniu... No i ciemność i mrok! Tak, to tak bardzo kocha mała Madzia! <3 Wiedz, że kocham ten szablon i dzięki temu kocham Ciebie, wiedz to!!
      616 - A to zdjęcie znam, powiem ci, mam je nawet na kompie :P Zameczek noc zawsze spoko. No i kobieta o czarnych, długich włosach odziana z białą kieckę, samotna w takim ponurym miejscu też spoko :D O! Ramka z tekstem tak świetnie wtapia się w tło, to wygląda naprawdę fenomenalnie! także tą ramką doskonale zakończyłaś przedstawienie! :D
      No! Ja też nie przedłużam, wykonałaś kawał cholernie dobre roboty! Czekam na jutrzejszą notkę i pozdrawiam gorąco! :D

      Usuń
    2. 1. Twoje, moja droga, znam już na pamięć ^^.
      2. Ząb mnie boli, bo jest zły,chytry i przebiegły i pewnie mnie nie kocha. ;_;

      601 - Karen, Karen, przed chwilą napisałam nawet „Kraken”, wybacz Krakenie :O. Karen Gillan. Nie wspomniałaś o zegarku?! Jak mogłaś nie wspomnieć o zegarku, jestem zawiedziona.
      603 - Matt Smith! No, mój przyszły mąż, jeszcze on o tym nie wie, ale się dowie :P. A podstrony to tak jakoś, zaszalałam.
      604 - Uwaga, uwaga, chcesz znać prawdę? Więc...
      .
      .
      .
      Tak, to Jensen Ackles ^^.
      605 - A bo ja wiem, może Snape'a, ale raczej James :D.
      607 - Teraz musiałam specjalnie wejść na moje konto i przypomnieć sobie, co ta pani sobie wlecze na palucha. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia, nie zwróciłam uwagi? :O
      610 - Mi także się podoba ten szablon, ale dla mnie ta pani jest raczej magiczna niż straszna ^^.
      611 - A ten cytat doskonale znam, czytałam kilka książek, jak np.„Gra anioła” - Carlosa Ruiza Zafóna. Polecam :D.
      Tak, tak coś demonicznego, specjalnie na koniec! :D
      615 - Zawsze chciałam żebyś wyznała mi miłość :P. Co do szablonu to dla mnie też jest jeden z lepszych ^^.
      616 - Mi się właśnie to kojarzy z jakąś powieścią i przy tym pozostanę. ^^
      Pozdrawiam \m/

      Usuń
    3. Ackles?! Aaaależ on tam dziwnie wyszedł... ;o

      Usuń
    4. :O Dziwnie? Dla mnie zwyczajnie. Ta sama przystojna twarz ^^.

      Usuń
    5. No tak, ale ja go prawie nie poznałam no! :O

      Usuń
  8. Witam, witam, o szablony nie pytam, bo już są, więc komętuję od razu. :P
    601. Jest faktycznie bardzo delikatny. A cera tej dziewczyny przeraża mnie swoją białością. :P Może faktycznie ciut za jasno tutaj, ale i mimo tego szablon prezentuje się pięknie. (Czy ona ma coś na głowie, jakąś kokardę czy coś, czy to ja szaleję? o.O) Choć mam takie dziwne wrażenie, że albo Kraken, albo Bolesław - wybaczcie, nie jestem pewna, a nie chcę pomylić - nie polubią zegarka. :D
    602. O, jak się ciemno zrobiło. I magicznie. Ten fiolet wprowadza tutaj zdecydowanie magię. I nutkę tajemniczości te dwie baaaardzo jasne plany, tak jak na ironię jasne. Ojoj, lubię ten cytat. O ile to cytat, w każdym razie bardzo lubię to zdanie. W ogóle to niesamowicie podoba mi się ten nagłówek, tylko biała czcionka z tekstem bloga - nie będzie męczyć? I belka boczna jak dla mnie tak za bardzo się wybija z kolorem, ale to wiadomo, co kto lubi. ;)
    603. Wooow. Jest świetny. Ten bez wątpienia podoba mi się w całości, od góry do dołu. Ciemność, to światło, ramki, rozmazane gwiazdy (no, może one ciut mniej ;)), wszystko to świetnie się dopełnia i do siebie nawzajem pasuje. Geniusz z Ciebie. :D
    604. No i kolejne wielkie woooow. Jest genialnie genialny. Świetne kolory. I ta ważka czy co to tam lata za owad. Zauroczyłaś mnie tym szablonem po prostu. Choć znowu może się niewygodnie czytać, ale mam nadzieję, że jednak tak nie będzie. ;)
    605. I znów wracamy do cieplejszych barw. Ten facet mnie rozbraja. Całkiem mi się nie podoba jego mina, choć to może tylko moje zdanie. ;P Jak tu ślicznie wymodelowałaś serduszko. <3 Ilość tych kwiatków wydaje mi się momentami troszkę... przytłaczająca, ale baaardzo możliwe, że się mylę, nie znam się na tym. ;)
    606. Obrazek nie jest zalinkowany. ;) Ten jest naprawdę ładny. Nie dzieje się na nim aż tyle, ile na poprzednim i w tym przypadku jest to zdecydowany plus. I nie denerwują mnie nawet ramki pod postami i kolumną boczną, bo to przejście nie jest aż tak drastyczne. A zwykle na to warczę i gryzę (sama siebie rzecz jasna), nie mm bladego pojęcia, jak udało Ci się sprawić, żebym już tego nie robiła. :P
    607. Ten jest całkiem ciekawy. Strasznie podoba mi się kolorystyka, no, może oprócz tej na tle pod post i kolumnę, wybacz, jest dla mnie zbyt... przekwitła w porównaniu z tą żółcią na nagłówku czy coś? o.O Nie umiem tego określić. -.-
    608. Też niezalinkowany obrazek. Ojej, ten szablon jest piękny. Jestem nim właśnie zakochana i zauroczona. Ten fiolet jest genialny! No i słowa piękne, czcionka świetna i z polskimi znakami nawet. :P Ten szablon jest po prostu PERFECTO. *.*
    609. Te panienki są strasznie wyraźne w porównaniu do rozmywających się kwiatów, choć to pewnie efekt zamierzony. :P Ale tak ogólnie i w skrócie, to szablon jest naprawdę czarujący. :)
    610. Podobno świetny, tak czytałam w komentarzach. Też chcę zobaczyć! Wooooow. *_____* Genialny. No, może tym razem mi troszkę zawadzają odstające kolory tych ramek, ale to tylko ja, nie przejmuj się, to jest tylko moja mania, większość ludzi jest normalna. :P A tak wracając do szablonu to jest genialny, przepiękny, cudowny i go uwielbiam, ot, co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 611. W sumie chyba podobnie jak przy 610 było. Ale tak ogólnie to olśniewający.
      612. Jak wyżej. Nagłówek jest genialny. cudowny, magiczny i piekny. Kocham go.
      613. Baaaardzo ładny. Taki delikatny, subtelny. Podoba mi się.
      614. Pomimo różu pod postem jest naprawdę sympatyczny. :P Nie no, żartuję z tym różem, w każdym razie szablon bardzo ładny. Jill, jeżeli to przeczytasz, nie masz gdzieś screena z tym twoim genialnym różowym szablonem? Bo wszyscy chwalą, a ja nie zdążyłam zobaczyć i strasznie mi smutno. :/
      615. I znowu wielkie woooow, ten szablon jest piękny, zachwycający, świetny i cudowny i tak w ogóle to jak Ci się udaje tworzyć takie cuda, co? Przyznawać mi się tu zaraz. :D
      616. No, ten też jest świetny. Magiczny. Lubię to normalnie. Nagłówek porywa, choć u mnie "podkładki" pod strony trochę minusują, zbyt krzykliwe są. Ale tak poza tym, to szablon jak najbardziej na TAK. :D
      Nom, także tego, 100 lat jeszcze raz i jeszcze więcej tak wspaniałych szablonów! :D
      Hahahah, właśnie się zmotywowałam do napisania tak długiego komentarza, że musiałam go podzielić na dwa, czy ktoś jest ze mnie dumny? xD

      Usuń
    2. Witam.
      W 601 - faktycznie jest jasno, aż zbyt jasno. Jednak niektórzy gustują w delikatnych szablonach ^^. W ogóle uwielbiam tę aktorkę, Karen Gillan!
      W 602 - czcionka rzeczywiście trochę razi, ale zawsze można kolor zmienić. :D
      W 603 - powiem tylko, że kocham aktora, który tam widnieje! Nie nazwałabym siebie geniuszem :D.
      W 607 - No tak, może rzeczywiście przekwitłe trochę xD.
      Ano w 608 czcionka z polskimi znakami, JAAA! (xD) Trudno jest znaleźć taką, co prawda :).
      W 614 - no właśnie JILL! Chcemy go zobaczyć :P.
      Co do demonicznych, to po prostu powiem, że najlepiej mi się je robiło i nie mam aż takich zastrzeżeń ;D.

      Ja jestem z Ciebie bardzo dumna, możesz nawet dostać medal albo kucyka :D.

      Pozdrawiam, Weasleyowa.

      Usuń
  9. Weasley'owa! Nie ukrywam, że czekałam na ten dzień i twoje szablony ^^ Zresztą nie ma na ZS szabloniarki, na której prace bym nie czekała ;D Niemniej! Strasznie się cieszę, że jesteś w załodze, twoje prace są magiczne (i nie wiem czy zawdzięczamy to twemu talentowi, czy też światu, z którego pochodzi twoja nazwa :D) i zawsze gdy widzę notkę od ciebie, jeszcze z dopiskiem iż są szablony wolne, piszczę z radości jak dziecko. Życzę ci kolejnego udanego roku w załodze i mnóstwa wspaniałych prac!
    A teraz przejdźmy do szabloników...
    601 - klikam na podgląd pierwszego szablonu i co mi się ukazuje? Niby na miniaturce jest jasny kolor, ale całkowicie mnie zaskoczyłaś całością! Oczywiście jestem wniebowzięta, iż wszystkie szablony urodzinowe są do wzięcia bo coś czuję, że mi się przydadzą ^^ A więc: napisy są świetne i pod względem czcionki i treści, te elementy w białym tle wypadły po prostu zniewalająco! I już teraz mogę oznajmić, że uwielbiam ten motyw ^^ Wcale nie jestem zdziwiona widząc zegarek - chyba twój znak rozpoznawszy :3 No i oczywiście śliczna modelka. Ale mnie i tak najbardziej urzekły te różyczki <3
    602- Tu mamy niezły kontrast co do poprzedniego - i kolejny raz mnie zaskakujesz. :o Piękny nagłówek! I choć nie gustuję w fiolecie to wykorzystany przez ciebie w tej notce - jest piękny i po prostu cudownie pasuje do reszty! A już zwłaszcza do ślicznej aktoreczki. :) Za czasów kiedy jeszcze oglądałam PW, Caroline była moją ulubienicą więc... dziękuję ;D Poza tym podoba mi się ta różnorodność elementów, bogactwo... efektów. :)
    603 - OJEJ! Wspaniały! *-* Jak na razie chyba najbardziej mi się podoba, choć walczy o tytuł faworyta z pierwszą ^^ W każdym razie: księżyc, ławka, drzewka i ten klimat... specyficzna mieszanka obrazków... cudownie! Poza tym, strasznie podobają mi się napisy... :o Ach i nie mogę wspomnieć o dobrym rozwiązaniu z podstronami. Lubię takie wykończenia. :)
    604 - JENSEN! I jak tu nie kochać tej pracy? Mimo, iż nie gustuję w tego typu kolorach to jestem po prostu zachwycona! Ten las w tle jest świetny i od razu jakoś tak przypadł mi do gustu i skojarzył się z Supernatural ^^ Pan Ackles oczywiście wyszedł świetnie, w aranżacji na modłę autorki szablonu więc... praca oczywiście na szóstkę z plusem! A nawet dwoma!
    605 - A już myślałam, że się nie doczekam motywu HP <3 Karen jak zwykle śliczna, a modela akurat nie poznaję, ale mniejsza z tym ^^ Trochę mnie drażni ta pustka na bokach, ale szablon jest piękny w swojej prostocie! I w dodatku jasny! :3 Po raz kolejny można na ciebie liczyć z doborem czcionki. Ach zdecydowanie żałuję, że nie prowadzę bloga ff o Hogwarcie... :/ Jeszcze do tego dojdzie, że przez ciebie założę czwartego bloga. :( W sumie... to nie taki zły pomysł. ^^
    606 - OJAOJAOJA! Mój nowy faworyt! Uwielbiam tę mieszankę kolorów! Do aktora nic nie mam, a modelka jest śliczna i w tej sukience strasznie pasuje do stokrotek <3 ACH i te kropelki wody... nie mam już nic do dodania. Niedługo będę musiała zbierać szczękę z podłogi. :(
    607 - Wreszcie dotarliśmy do FANTASY! Mojej ulubionej kategorii :3 Strasznie ładny szablon, zresztą jak i wszystkie pozostałe. ^^ Ten zamek z boku jest bardzo dobrze wybrany, skromny pasuje do bogatego zdobienia szablonu. Uwielbiam różyczki w szablonach, a tu prezentują się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Poza tym podoba mi się, że tło jest ciemne, dzięki temu powstaje specyficzny klimat potrzebny do opowiadania fantasy. A tak się składa, że takowe posiadam <3 :D
    608 - Po raz kolejny uświadamiasz mi, że fiolet w twoich pracach wygląda świetnie i po raz kolejny muszę przyznać, że w gruncie rzeczy ten kolor jest bardzo ładny, choć ja i tak jestem wierna niebieskiemu! A co! Ale powracając do szablonu - jest śliczny - znów jestem niezmiernie szczęśliwa, że tło jest ciemne i stopniowo przechodzi w jaśniejsze. Niezły zabieg. Te obrazki z prawej strony są świetnie ze sobą połączone ! Poza tym... efekty, efekty... Mmmm :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 609 - druga kategoria na którą najbardziej wyczekiwałam. :D Cytat od razu wpasował się w klimat pracy, łąka z ognistowłosą modelką świetnie oddaje charakter napisu. Nieodłączna, obowiązkowa książka ze stokrotką plus niezwykle ładne kolory - to wszystko tworzy pracę, którą chciałoby się ustawić na blogu. ;)
      610 - ach, ten złotawy kolor od razu skojarzył mi się z szablonem, który wykonałaś na moje zamówienie i dumnie reprezentuje mojego bloga <3 O ile się nie mylę, ławki i księżyc wystąpiły już w bodajże trzecim szablonie w tej notce, aczkolwiek tu są przedstawione w innej aranżacji więc oczywiście mnie to w ogóle nie przeszkadza. :D Obrazek z dziewczyną między regałami jest uroczy i idealnie oddaje charakter szablonu z kategorii "książka". To przejście pomiędzy nim, a lasem przywodzi mi na myśl oderwanie się od zwykłej rzeczywistości i przeniesienie się w inne realia, co jest częstym zjawiskiem podczas czytania książek :3
      611 - Paryż! Nie powinnam być zaskoczona, że wystąpił przynajmniej w jednym szablonie. Jeszcze nie widziałam tego drugiego z kategorii miast, ale zgaduję, że to będzie... Londyn? :D Zobaczymy. Ale jak na razie zostańmy przy 611. Szablon jest prosty, pozbawiony fajerwerków, no może nie licząc niecodziennego układu jaki zastosowałaś i ogólnie praca mi się bardzo podoba. Taka ładna, czysta wręcz, oryginalna i jasna. Naprawdę śliczna. Poza tym, mimo iż nie gustuję w takiej mieszance barw, to tu mi się ona podoba.
      612 - Okej, nie zgadłam, że to będzie Londyn. No cóż - trudno ^^ Z tego co widzę to z boku jest miniaturowa wieża Eiffle'a więc postawiłaś przede wszystkim na Francję. W sumie nie powinnam się dziwić po twoim przywitaniu "Bonjour" nieprawdaż? :D Teraz dopiero mi się to składa w logiczną całość. Ale szablon, mimo iż zdecydowanie jestem antyfanką brązu i jemu podobnych to podoba mi się. Może bym go nie wykorzystała, bo nie mam jako tako bloga, na którego mogłabym go wstawić, ale ktoś kto się na to zdecyduje, będzie miał wspaniałą, dodatkową reklamę bloga. (Ale i tak, najlepsza jest ta dziewczyna na huśtawce XD)
      613 - ZIELEŃ <3 Och, jeszcze jakby w gromadzie twoich prac znalazł się kolor niebieski to byłabym normalnie... zachwycona (choć i tak jestem ^^) Dobrze, że zdecydowałaś się nie wciskać w pracę żadnego dłuższego napisu. Szablonowi wyszło to na plus. A on sam, bardzo, bardzo, BARDZO mi się podoba. Uwielbiam zielony, jest szczególnie przeze mnie docenianym kolorem. :) Oczywiście nie licząc niebieskiego. ^^ O ile się nie mylę, znów postawiłaś na Karen i wszyscy możemy zacząć stawiać ci pomniki z tego powodu, bo po raz kolejny się sprawdziła! Oczywiście praca nie była by tak wspaniała, gdyby nie zegarek <3 :D
      614 - ŁAŁ! I w tej właśnie chwili patrzę na ekran wytrzeszczonymi oczami i z otwartą buzią. CUDO! Już pomijając modelkę, to... motylek i reszta świetnie ze sobą połączonych obrazków tworzy tak wspaniałą całość, że zdecydowanie mam chęć jej wykorzystania. Nie mogę się doczekać, kiedy po raz kolejny będę zmieniała szablon u siebie... :o Choć biorąc pod uwagę jakość waszych prac, zmusicie mnie, żebym to robiła codziennie... ._. (^^)
      615 - Demoniczne, zdecydowanie czuję klimat O_O Piękne w swym przerażającym, mrocznym klimacie...
      616 - Och! Idealnie oddaje tytuł kategorii! Jest wspaniały! Nawet wiem komu mogę polecić ^^ Nawiedzony dom, postać dziewczyny w białej sukni i ogólnie całość... tworzy zachwycający szablon! Moje oczka niezmiernie się radują patrząc na to cudeńko. :)
      Dziękuję za tak wspaniały pokaz prac! Wszystkie wyszły ci wspaniale! Widać, że włożyłaś w nie wiele pracy i jestem ci za to ogromnie wdzięczna. :) Życzę wieeeelu TAK udanych prac i mnóstwa pomysłów na nowe. :)
      Pozdrawiam!
      Sherry

      Usuń
    2. Witam i dziękuję za słowa na wstępie. Nie spodziewałam się, że ktoś na notkę tak bardzo czekał. Mniejsza o to ^^.

      Co do 601 ja i tak będę narzekać, że jest zbyt jasny, ot co :D.
      W 602, oooo! Caroline, to moja ulubiona postać, ze względu, że wciąż oglądam ten serial, który nie przestaje mnie zadziwiać. Co sezon jest dziwniejszy! Ale Caroline nadal ubóstwiam :D.
      603 mi osobiście się podoba, bo występuje mój ukochany aktor :D.
      604 tak, tak kochany Jensen, Dean <3. Ubóstwiamy go :P.
      605 - Ten pan to Aaron Johnson, a co do Twojego pomysłu na bloga to polecam, o ff potterowskich świetnie się pisze. Ale trzeba mieć oryginalny pomysł :).
      606 zawsze będzie kojarzył mi się z niebem ;D.
      Co do fantasty, to 608 mi się podoba bardziej,no właśnie, bo fiolet! :D
      Tak w 610 ta teksturka z ławkami, chyba jest w 603, jak dobrze pamiętam :D. Odkryłaś moją odwieczną tajemnicę :D.
      Tak, co do miast postawiłam na Paryż, uwielbiam, uwielbiam to miasteczko! Boże *o*.
      613, tak bez napisu, nie potrzebny był, jest taki pogodny i mówi sam za siebie ^^.
      Demoniczne, moja ulubiona kategoria. Co do szablonów chyba wyszło dobrze ^^.
      Dziękuję, że zajrzałaś :D
      Pozdrawiam ciepło!
      Weasleyowa!

      Usuń
  10. 613 podoba mi się chyba najbardziej, choć decyzja nie była prosta ;)

    Pozwolę sobie zdać pytanie, dobrze...? Mianowicie, czy da się jakoś zrobić tło pod tytułem posta, jak przykładowo w szablonie 605, w CSS? HTMLu wolę nie tykać, zawsze coś kompletnie spapram, a od dłuższego czasu jestem takim motywem zauroczona, z tym, że kompletnie nie wiem jak można coś takiego ustawić... :( Jeśli moje pytanie jest nietaktowe, po prostu udaj, że go nie zauważyłaś ;)

    Pozdrawiam gorąco i raz jeszcze gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietaktowne? Bez przesady :D
      Wystarczy, że wkleisz kod:
      .post-title {background: url(link do obrazka);}

      .post-title {border-radius: 90px 90px 90px 90px;} - A tu kod na zaokrąglone rogi :).

      Możesz to wkleić do arkuszu CSS, powinno zadziałać.

      Pozdrawiam ^^.

      Usuń
    2. Udało się! DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ! :*

      Usuń
  11. 1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://toniegra.blogspot.com/

    3. Koncepcja:Chciałabym, żeby był to szablon trzykolumnowy. Tło chciałabym po jednej stronie ciemne a po drugiej jasne.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    1.https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRlbZ74DTghHTCc9G5Ge5ic-RaQ2V827FbLJqpk576H7njqmnqdaQ
    2.https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/p480x480/969320_10151802479940832_747569821_n.jpg

    5. Ewentualny cytat: Po prostu mnie pamiętaj gdy zabłysnę. ~Victoria Justice

    6. Inne uwagi:W cytacie Victoria Justice z ~ pod cytatem po prawej stronie np. Po prostu mnie pamiętaj gdy zabłysnę.
    ~Victoria Justice

    7. Kontakt: e-mail: grapeeesm@gmail.com gg:35737737

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.: Wiem, że muszę dodać button. Ale nie chce mi się dodać.

      Usuń
    2. Nie przyjmuję pod tą notką zamówień...

      Usuń
    3. To pod którą mam napisać?

      Usuń
    4. Na razie W OGÓLE nie przyjmuję, przyjmować będę w następną :).

      Usuń
  12. Pobieram szablon :
    http://weasleyowa.deviantart.com/art/Szablon-by-Weasleyowa-numer-616-385341902?ga_submit_new=10%253A1373815662


    Na bloga: http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Do pobrań mamy specjalną podstronę, kochana :).

    OdpowiedzUsuń