g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.07.2013

[617-627] I URODZINY: I can't be perfect

Cześć i czołem, 
na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie życzenia. Nie byłam w stanie odpisać wszystkim, ale wiedzcie, że czytałam każdy pojedynczy komentarz i... po prostu dziękuję. To było naprawdę miłe przeżycie :)
Nie zrobiłam wszystkich szablonów, które powinnam, ale w zamian przyjmę sporo zamówień, więc mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie. Notkę miałam dodać kilka godzin temu, ale internet mi padł. Gdyby nie gościnność Rowi, to posta w ogóle by nie było, także brawa dla niej. Nie wiem, kiedy przywrócą mi łączność, więc przez kilka następnych dni może być trochę cicho z mojej strony.  Mój wspaniały wujek sprawił, że internet znów działa!
Widzę, że kilkoro z Was odkryło już jedną z naszych niespodzianek. Proszę jednak, żebyście nie mówili o tym głośno - zatrzymajmy tę tajemnicę do 19 lipca ;)

Ostatnio zaczęłam oglądać "Plotkarę" i zakochałam się w parze Blair&Chuck, dlatego nie mogłam się powstrzymać i musiałam zrobić ten szablon :)




Tak, tak, Lupin był blondynem, ale... sama nie wiem. Może lepiej nie pytajcie.

Obecny główny. Liczę na to, że zaraz po urodzinach go zmienimy, dlatego postanowiłam go dodać.

Szablon inspirowany pracami Agaty z Wioski Szablonów. Najlepiej oglądać go na blogu próbnym

 Zrobiłam go już dawno, ale nigdy nie miałam dość sił, aby go wstawić.

Ten szablon powstał chyba najszybciej z tych, które są w notce.

Mój ulubiony.



Przyjmę 10 pierwszych zamówień
jednakże liczy się czas wstawienia buttonu urodzinowego, a nie opublikowania komentarza. Jeśli jednak nie zgłosi się 10 osób, które to zrobiły, to pozostałe zamówienia będę już przyjmować normalnie. Mam nadzieję, że wszystko jest jasne :)
Jeżeli wstawiliście wcześniej button urodzinowy, to zaznaczcie to w komentarzu!

Edit
Jeśli wstawiliście button urodzinowy po 12 lipca, to się nie liczy. Wtedy już impreza trwała, prawda? ; )

Edit 2
Kobieta zmienną jest! Przyjęłam wszystkie zamówienia złożone zgodnie z regulaminem do 15:23 dnia 20.07.

65 komentarzy:

  1. Pierwsza! Pierwsza! Po raz pierwszy pierwsza! Resztę komentarza dostaniesz jutro, bo dziś już trochę późnawo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to wciąż jest dziś ;p Tylko jakieś 6h później XD Pacz jak niewiele czasu, a jak dużo zrobiłam. Przespałam się trochę, wykąpałam, wysuszyłam, umalowałam i przygotowałam do pracy ;p Nic tylko żyć i nie umierać XD
      Przechodząc jednak do właściwego komentarza jakim będzie napisanie kilku krótkich zdań na temat twoich jak zawsze niesamowitych prac.
      Gotowaś? Nie? No cóż ;p Jedziem z tym KOKSEM!!!
      617. - Szablon definitywnie w twoim stylu. Bardzo ładny z ciekawą kolorystyką. Napis jak najbardziej pasuje i aż cieszy oko. Może nie jest to wybitne dzieło (stać cię na lepsze) ale jak najbardziej mi się podoba.
      618. - O tego widziałam jak był załadowany jeszcze na blogu i nie specjalnie mi się spodobał. Jakoś tak sama nie wiem czemu. No i ta linia przechodząca lasce przez czoło ;p Wiem, że tak już było, ale mimo wszystko jakoś tak nie do końca jestem przekonana. Oczywiście praca jest bardzo schludna i w ślicznych kolorach, ale wiem, że nie wspięłaś się tu na swoje wyżyny ;p
      619. - Prosty, ale bardzo ładny. Podoba mi się :p Więcej nie mam co pisać bo od razu widać, że twoja robotka ;p Nie wiem jak ty to robisz, że tak ładnie wychodzi ci wtapianie obrazków ;] Mnie oczywiście nie idzie ni w ząb tak dobrze :( Ale jeszcze cię przycisnę i zdradzisz mi co nieco ;p (Za tą poranną kawę do łóżka :*)
      620. - No cóż włoski Lupinka to nic kiedy ma się przed oczami tak ładną pracę. Znów dobra robota choć nie pasi mi połączenie zamku z tamtym skrawkiem lasu. Jakoś tak nie do końca ładnie to się wtopiło ;p Wybacz, czepiam się ;p ale jakbym przez cały czas ci słodziła, jeszcze byś dostała cukrzycy ;]
      621. - Jak to zawsze bywa, szablony w ciemnej kolorystyce o tematyce HP to definitywnie twój konik. Jak zawsze w takim przypadku świetna robota choć pozmieniałabym parę rzeczy o których ci już mówiłam :P
      622. - Zupełnie nie trafia w mój gust. Tym bardziej, że przeskakuje (wiesz o czym mowa, no i ten napis, który zupełnie niknie i nie da się całego przeczytać. Nie. Definitywnie nie ;p Mówiłam już co myślę o tej pracy XD Eksperymentowanie dobra sprawa, ale sama musisz przyznać, że niektóre twory są po prostu... dziwne ;p
      623. - Ach i w końcu go dodałaś :p Wisiał u ciebie na próbnym i wisiał i wisiał i wisiał i wisiał. Myślałam, że się zawiesił normalnie. Bardzo podobają mi się prace w tej kolorystyce, więc jak się domyślasz przypadł mi do gustu. Jest okrągłe menu ;p coś innego, ale z tego co zauważyłam, to dość szybko ludzie zaprzestali robić tego typu zakładki. Nie przyjęły się nam zbytnio. Poza tym oczywiście mroczna, fajna praca.
      624. - Ach ten minimalizm, którym mnie zaraziłaś. Nic tylko pourywać ci rączki i nóżki. Prosta praca, ale bardzo przyjemna dla oka. Nie gustuję w tego typu szablonach, ale jest naprawdę dobrze wykonany :) Tylko pozazdrościć.
      625. - Londyn to najładniejsza ze wszystkich prac. JEST BOSKA! Jej prostota po prostu mnie urzekła! Normalnie niby nic, a jednak tak ładne coś. Ślicznie! Wielkie brawo :D Z pewnością kiedyś wykorzystam ten patent ;p Hehe jak zawsze jesteś moją inspiracją :D
      626. - Znów prosty, ale bardzo ujmujący szablon. Podoba mi się :) Mrocznie, ładnie, prosto i przyjemnie :) Tak, to coś co lubię :p
      627. - Ostatni szablon XD nas poprzedni główny ;p Chyba pamiętasz jak psioczyłam, że jest różowy i nie będę odwiedzała Zaczarowanych puki on tam będzie. Oczywiście nie dotrzymałam obietnicy i co gorsza sama stworzyłam bardziej różowy twór ;p Jakoś tak XD
      No i to by było na tyle :P Kończę swoje wypocinki i do następnego. Buziaki bejbe :* :D Niech twe twory żyją własnym życiem :p

      Usuń
    2. Ewuś, kiedy Ty zdążyłaś napisać tak długi komentarz? Mam jeszcze pół godziny, więc może zdążę odpisać :D
      617 rzeczywiście nie jest wybitny, ale szybko i przyjemnie mi się go robiło :)
      W 618 właśnie podobają mi się te kreseczki. To miał tak... błyszczeć, no! :D
      Haha wiesz co? Za tę kawę to zrobię dla Ciebie wszystko! Wspaniała pobudka :) A co do tego szablonu (619) to poszło jeszcze szybciej niż w 617, więc... w sumie jestem zadowolona :)
      Mi się 622 szablon bardzo podoba i będę go broniła! Pierwszy raz robiłam taką pracę i... lubię ją i już ;)
      623 wisiał, bo jak wiesz chciałam go udostępnić w wersji psd. Kiedy już mnie odciągnęłaś od tego pomysłu, to jakoś byłam zbyt leniwa, żeby go spakować ;) Teraz, jak widać, przydał się na czarną godzinę :)
      Trzymaj się ciepło, lecę komentować dalej :)

      Usuń
    3. Widzisz Milenko bo najważniejsze to umieć podejść człowieczka, wkraść się w jego łaski tak, aby później na samą myśl o rozejściu w różne strony, wzdrygał się od niechcenia :p Cieszę się, że pobudka z drzemki ci się spodobała ;p Ładnie wyglądają te parasoleczki no nie? Nawet kawa nabiera walorów egzotycznego drinka ;p Ale, ale ;] zapraszam ponownie ;p Byle tym razem dokładnie dogadać wszelakie szczegóły ;p

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają. Najbardziej jednak do gustu mi przypadł 618. No jest cudowny. Chyba wybiorę się do pobrań i sobie go zaadoptuję ;)

    Po raz kolejny gratuluję i życzę kolejnego wspaniałego roku ;)
    Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię. Chyba ma najładniejszą kolorystykę z dzisiejszych szablonów :) Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył.
      Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  3. Witam :)
    Chciałabym zamówić szablon na bloga http://saga-death.blogspot.com/.
    Hasający Topielec

    No więc...
    Najbardziej zależy mi na tym, by szablon był fioletowo-szary. Oprócz tego chciałabym, by na nagłówku znaleźli się Candice Accola, Finn Harries (co do niego, nie musisz go umieszczać) i Ian Somerhalder.
    Przykładowe zdjęcia (jeżeli nie będą ci pasowały, możesz wybrać inne):
    - http://www.candice-accola.com/gallery/albums/Shoots/2011%20Turn%20the%20Corner/normal_004.jpg
    - http://data.whicdn.com/images/49236061/tumblr_mgnhtvzEGe1r01gbfo1_500_large.jpg
    - http://img708.imageshack.us/img708/2300/00001fl.jpg
    I jakieś stocki. Gdyby udało ci się dodać do nagłówka jeszcze pistolet, byłabym wniebowzięta ♥
    Układ... najlepiej dwukolumnowy, aczkolwiek jeżeli inny będzie pasował do całego szablonu, to nie będzie mi to przeszkadzać :)
    Cytat: Roz­myśla­nie o śmier­ci jest roz­myśla­niem o wolności.

    Jeżeli chodzi o kontakt, to najlepiej pisz na e-mail: beata.czarnik419@gmail.com.
    Ewentualnie GG: 48029566

    Z góry dziękuję i pozdrawiam ♥
    (link do bloga znajduje się w zakładce linki)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! *-*
    Przyznam, że byłam ogromnie ciekawa, czym nas zaskoczysz, Jill i nie rozczarowałam się ani trochę!
    Nie wiem, nie potrafię wskazać najlepszego szablonu xD Każdy jest piękny i gdy mówię sobie ,,o, ten jest genialny!", to zaraz widzę inny, któremu też nic nie brakuje. Jestem zdezorientowana!
    Pokazałaś nam zarówno szablony ciemne, jak i jasne, delikatne. Niesamowicie cię podziwiam za ten niezwykły talent, który pozwala ci robić każdego rodzaju szablony.
    Odkąd po raz pierwszy zobaczyłam w waszych szablonach ,,błyskawice", nie mogę się nadziwić, jak to robicie, a jednocześnie zachwyca mnie klimat, jaki jedna linia nadaje całemu szablonowi *-*
    I uwielbiam nowe Menu (szablon 624, 625)! Ach, och i ech! :D
    Trochę się czaiłam, ale, jeżeli można, to chciałabym złożyć zamówienie :3

    1. Hasło: Hasający topielec! c:

    2. Adres bloga: wrong-path.blogspot.com

    3. Koncepcja: Och, nie jestem w tym dobra. Chodzi mi o szablon w klimacie fantasy. Wiem, że mogę znaleźć ich tu pełno, ale chodzi mi o coś bardziej... personalnego. Kolory? Brązy, zielenie, mieszanki ciepłych i zimnych barw, przywodzące na myśl wędrówkę (rozgarnięta Moore). Jedyne, o co proszę to postaci - elfka o ciemnych włosach. A żeby nie było pusto to możesz wrzucić jakichś rycerzy, szklaną kulę, ognistą dziewczynę, cokolwiek. W moim opowiadaniu ważne są żywioły, nie wiem, czy to cokolwiek pomoże ;-;

    4. Ewentualne zdjęcia: -

    5. Ewentualny cytat: -

    6. Inne uwagi: Przepraszam za chaotyczność :3

    7. Kontakt: paulina.zurek@hotmail.com, 34444651

    Naprawdę dziękuję i przepraszam za to, że nie umiem dokładniej wyjaśnić o co mi chodzi :<

    Moore pozdrawia i całuje wszystkie zaczarowane szabloniarki! :3
    Będę czatować na kolejne szablony, nie ma, że nie!
    Hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć More,
      ale miły komentarz! Aż człowiekowi buzia się cieszy z samego rana (czy też południa ;)). Kurczę, jak dobrze, że nie tylko ja uwielbiam błyskawice. Niby nic, a cieszy, prawda? ;)
      Jutro albo pojutrze postaram się podkraść komuś internet i napisać, czy twoje zamówienie zmieści się w limicie :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Witam, chciałabym zamówić szablon.

    1. Hasło:
    Hasający Topielec

    2. Adres bloga:
    http://lordofpersia.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Chciałabym szablon w kolorze czarnym, dwukolumnowy.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://vyrilien.deviantart.com/art/Off-White-Thaw-and-Frost-253469930
    (na tym najbardziej mi zależy, ale jeżeli nie będzie pasować, to trudno).
    http://vyrilien.deviantart.com/art/Cerberus-91878436
    http://vyrilien.deviantart.com/art/Kerberos-263011949
    http://vyrilien.deviantart.com/art/Rebirth-Flame-252332605
    http://vyrilien.deviantart.com/art/ASSALAD-CONTEST-An-Kshatra-287040129
    http://vyrilien.deviantart.com/art/The-Criosphinx-116623914
    http://vyrilien.deviantart.com/art/Fearl-72109432
    http://vyrilien.deviantart.com/art/The-Nightmare-99252114

    Oczywiście, jeżeli nie będą pasować, możesz wziąć inne, tylko proszę, aby to również były jakieś mityczne stworzenia. I absolutnie nie musisz brać wszystkich podanych wyżej, żeby nie było :) ale jak wcześniej mówiłam, najbardziej zależy mi na pierwszym zdjęciu.

    5. Ewentualny cytat:
    (poproszę o wersję z polskimi znakami)
    "Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść nap­rzód."

    6. Inne uwagi:
    Liczę na twoją inwencję twórczą, Jill :)

    7. Kontakt:
    GG: 45940649
    E-mail: deajlordprotector@gmail.com

    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Wszystkiego najlepszego!
    1. Hasło: Hasający topielec! :P
    2. Adres bloga: http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com
    3. Koncepcja: Razem z współautorką bloga chciałybyśmy, aby szablon był utrzymany w kolorystyce Wielkiej Brytanii, tzn. granat, czerwień i biel. Kolumny po obu stronach. Jeśli chodzi o zdjęcia, to fajnie by było, gdyby para była w centrum, a pozostałe zdjęcia dookoła. Napis na dole.
    4. Ewentualne zdjęcia: para: http://data.whicdn.com/images/14338284/tumblr_lr16g9iam61qe909fo1_500_large.jpg
    Big Ben, Tower Bridge, London Eye i londyńska budka telefoniczna (taka czerwona). Nie wstawiam linków do konkretnych zdjęć, chciałabym, abyś Ty wybrała takie, które będą pasować, żeby nie było chaosu :)
    5. Ewentualny cytat: "What the hell with my life?!"
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: do mnie: pinkcrazymonkey99@gmail.com
    do współautorki bloga, I'm Fucking Unicorn: artisticdreamer6@gmail.com
    Mam nadzieję, że nie pominęłam niczego istotnego! W razie potrzeby pisz na maila!
    Button wstawimy, jeśli zgodzisz się wykonać nasze zamówienie :3
    Z góry dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!
    1. Hasło: Hasający topielec.
    2. Adres bloga: corka-aniolow.blogspot.com
    3. Koncepcja: Oczywiście żeby było coś w ciemnych kolorach, a wybór ich według twojego uznania, choć fajne by były różne odcienie niebieskiego. Jeżeli chodzi o zdjęcia, to głównie bym chciała, aby się znalazła Rose Hathaway np. to zdjęcie jest świetne: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT8kr2lmUGVrQ8hKBU7Q3EEnTUi3U1wCP3BAP8-u7_k_zDJ1_mVng i żeby na przykład tle było jakiejś miasto, np. właśnie Nowy York... w każdym razie, aby szablon był taki bardziej tajemniczy.
    4. Podałam w punkcie trzecim jedno, jak chcesz możesz wziąć inne jej zdjęcia, po prostu byleby była.
    5. Ewentualny cytat: Nigdy nie uciekniesz przed swoim przeznaczeniem.
    6. Inne uwagi: nie ma, ale żeby były te zakładki, czyli Strona Główna, Bohaterowie, Fabuła, Spam
    7. Kontakt: e-mail: iskra4403@wp.pl
    Jakby co pisz na e-maila.
    Z góry wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i ten układ to prawokolumnowy, zapomniałam :D

      Usuń
  8. Najbardziej przypadł mi do gustu szablon 623. Ma w sobie to coś i te kolory... Po prostu jest genialny, Gdybym prowadziła bloga o pasującej do niego tematyce, to już byłby mój. ;)
    Drugi w kolejności jest 618. Nie da się go opisać słowami, takie chyba jeszcze nie powstały. ;) W każdym razie jest cudowny.
    Reszta szablonów oczywiście świetna, ale te dwa najlepsze, przynajmniej według mnie.
    Przy okazji postaram się złożyć zamówienie, może tym razem dopisze mi szczęście, bo jeszcze nigdy żadna z dziewczyn z tej szbloniarni nie podjęła się wykonania dla mnie szablonu. Nie mniej jednak wciąż próbuję, to Zaczarowane Szablony są najlepsze i bardzo mi na tym zależy.

    1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: dramione-odbudujmy-nasz-maly-swiat.blogspot.com
    3. Koncepcja: Kolory karmelu, kawy, beżu, może ewentualnie niebieskiego... Czcionki jakieś ładne, ale koniecznie z polskimi znakami. Ogólnej wizji szablonu nie mam, chciałabym, abyś zdała się na swój dobry gust. Po prostu na nagłówku niech będą Draco i Hermiona, gdzieś niżej mogą (ale nie muszą) znajdować się Blaise i Ginny- to wszystko najlepiej na tle Hogwartu. Zależałoby mi też w jakimś miejscu na zielonych różach z czerwonymi łodygami, ale nie wiem, czy coś takiego można by było zrobić- przynajmniej ja nie znalazłam nigdzie tych kwiatów w tak pomieszanej kolorystyce.
    4. Ewentualne zdjęcia: Tutaj również wolałabym zdać się na Ciebie, ale jeśli byłyby potrzebne, to oczywiście mogę znaleźć jakiś porządne i wysłać Ci.
    5. Ewentualny cytat: tutaj prosiłabym tytuł bloga: Odbudujmy nasz mały świat, nasz Hogwart...
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: martark20092@gmail.com, GG niestety nie posiadam, ale mam nadzieję, że to nie problem
    Na koniec życzę jeszcze kolejnych sukcesów i oby za rok było conajmnie dwa razy więcej tak wspaniałych szablonów.
    Pozdrawiam,
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Londyński... całkiem fajny. Przyjemny.
    Wasz stary główny bardzo słodki, ale też miły.
    626 WSPANIAŁY!!! Tyle powiem.
    Ten z żyrafą prześmieszny. Dobry na blog z recenzjami, ale no przefajny!
    623... boski. Po prostu... to lustro! Ci wisielcy!
    No o HP to nie mówię, bo nie chcę być jakaś stronnicza. Dobrze zrobione, no ale znasz moje zdanie.
    619... najbardziej mi się podoba, przypada mi bardzo do gustu. Jill. dałoby się go jakoś bez napisu? Proszę...
    Ten niebiański. Ładny, bardzo ładny, ładne kobiety... no ale nie dla mnie. Może to tylko moja wyobraźnia, ale chyba nieźle wyglądałby u was.
    617 jest bardzo ładny, chociaż ja nie lubię szablonów które są takie... zimowe.
    No, naprawdę cała notka...
    9/10 i serduszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo, odpisałam na ten komentarz, ale widać coś się popsuło :( Tak, mam 619 bez napisu. Pisz na molepuma@gmail.com Dzisiaj wieczorem będę odpisywać na wszystkie maile :)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  10. Witam. Chciałabym zamówić u Was szablon na bloga, ponieważ bardzo podobają mi się Wasze pracę. Wstawiłam button, ale ten zwykły, ponieważ urodzinowy rozszerzał mi bloga, ale spróbuję go zmniejszyć i już wstawiam ^^.

    1. Hasło:
    Hasający Topielec

    2. Adres bloga:
    http://marceline-story.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Chciałabym szablon dwukolumnowy. Coś na kształt takiego, co macie.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://s6.ifotos.pl/img/marcajpg_nnnsrnh.jpg

    Ewentualnie mogłaby być Emma Watson/Hermiona Granger w blond włosach. Zależy mi, aby to zdjęcie się znalazło w szablonie i jakieś z Emmą/Hermioną w blond włosach. Oczywiście prosiłabym jeszcze o Dracona Malfoya, obok.

    5. Ewentualny cytat:
    "Miłość to żaden film w żadnym kinie ani róże, ani całusy małe duże..."

    6. Inne uwagi:
    Liczę na Ciebie, Jill robisz cudowne szablony, więc na pewno efekt będzie powalający :).

    7. Kontakt:
    Blog: http://marceline-story.blogspot.com/
    E-mail: da.cia@wp.pl

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz moze zdjecie dziewczyny z szablonu 623? Bylabym bardzo wdzieczna (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://enayla.deviantart.com/art/Into-Your-Eyes-17356333

      :)

      Usuń
  12. Hejka :D Szablony genialne! *.* Najbardziej podobają mi się 620, 621 i 623. To skoro tak dużo przyjmujesz zamówień, to może mi też się uda ^^

    1. Hasający topielec!
    2. http://jestes-moim-zwyciestwem.blogspot.com/
    3. No to tak: Układ dwókolumnowy (tekst po lewej, dodatki po prawej). Ogólnie opowiadanie jest o miłości dwójki nastolatków i ich problemach związanych z dorastaniem, więc chciałabym, żeby szablon nie był zbyt wesoły. Konieczni są na nim chłopak (ok 16 lat, ciemne włosy) i dziewczyna (ok 15, blondynka). Mogą być oni przedstawieni jako para, ale nie muszą (równie dobrze mogą np. rozmawiać, siedzieć obok siebie, albo w ogóle być przedstawieni osobno). Dobrze by było, gdyby na szablonie były zarówno wesołe akcenty (np. śmiech, przyjaciele, zabawa, miłość itp.) jak i te smutne (alkochol, samotność, kompleksy, papierosy, bijatyka itd.). Oczywiście to wszystko to tylko propozycje :)
    4. -
    5. Może być, ale nie musi: Im bliżej nam do dorosłości, tym bardziej chcemy pozostać dziećmi.
    6. Przepraszam, jeżeli coś jest niezrozumiałe, chaotyczne itp. :)
    7. jukola15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że wstawiłam button urodzinowy :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. 1. Hasający topielec.
    2. www.muniette.blogspot.com
    3. Trójkolumnowy albo dwukolumnowy. z nieruchomym tłem. Kolorystyka w miarę jasna. Chciałabym, aby na szablonie była zakochana para, ostatecznie ciemnowłosy chłopak i dziewczyna
    4. -
    5. Pocałunek to kropka nad ,,i'' w słowie miłość.
    6.
    7. margarita@onet.eu


    Bardzo, bardzo dziękuję <<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę, to proszę jeszcze o wciśnięcie tam czegoś zwiażanego z Hogwartem, magią czy ulicy Pokątnej itp., bo mój blog to głownie opowiadania potterowskie;)

      Usuń
  14. Jill, jesteś niesamowita - każda Twoja notka robi na mnie piorunujące wrażenie. Z wielką niecierpliwością oczekiwałam Twojego urodzinowego wpisu i kiedy dziś go przeczytałam, myślałam, że nie oderwę od niego oczu. Wszystkie szablony wyszły P-R-Z-E-C-U-D-N-I-E! :) Ciągle nie mogę się na nie napatrzeć. Masz niesamowity talent, którego Ci gratuluję. Także z tego miejsca chciałabym jeszcze raz podziękować za szablon, który jakiś czas temu dla mnie wykonałaś. Bardzo dziękuję za ciężką pracę, jaką w niego włożyłaś. Jeśli kiedykolwiek zdecyduję się na jego zmianę, to z pewnością zwrócę się z pomocą do Ciebie. Jesteś naprawdę wielka :)

    617 - niesamowicie mi się spodobał. Osobiście nigdy nie oglądałam "Plotkary", ale mimo to szablon przypadł mi do gustu. Ma bajeczne barwy, a tekstury z rozbłyskami przywodzą mi na myśl odrobinę magii.

    618 - zdecydowanie jest moim faworytem. Chociaż bardziej lubuję się w ciemniejszych kolorach, ten niewiarygodnie mnie urzekł. Wszystko jest na nim idealne - połączenie zdjęć, cytat i ten urokliwy błękit. Cudo :)

    619 - przyjemny dla oka. Niestety nie przepadam za takim odcieniem zieleni, ale nie zmienia to faktu, że szablon jest bardzo ładnie wykonany.

    620 - mój drugi faworyt :) Uwielbiam połączenie czerwieni z zimniejszymi barwami. Bardzo podoba mi się tutaj zastosowanie tekstur oraz układ szablonu. Gdybym tylko prowadziła bloga o innej tematyce, to z chęcią bym go podkradła xD

    621 - szczerze mówiąc, kocham ten szablon. Moją największą uwagę przykuła sowa - nie wiem dlaczego, ale mam ogromną słabość wobec tych ptaków. Mają w sobie coś niezwykłego ;)

    622 - Severus - mój najukochańszy bohater. Cieszę się, że pojawił się w Twojej notce i to jeszcze w tak cudownym wykonaniu.

    623 - mroczny - moje klimaty :D Jest naprawdę niesamowity. Wisielce i demony w lustrze sprawiły, że przeszły mnie ciarki. Genialny szablon.

    624 - bardzo fajny. Wspaniale nadawałby się na blogi zajmujące się ocenianiem projektów lub też wpisami o książkach. Tylko odrobinę nie pasuje mi czcionka, którą napisana jest "Wyobraźnia". Wydaje mi się być zbyt masywna.

    625 - niesamowity. Nie jestem zwolenniczką niebieskiego koloru, ale u Ciebie jest zawsze piękny i bardzo dobrze dobrany. Podoba mi się nagłówek i ułożenie gadżetów.

    626 - bardzo fajny. Nieskomplikowany, klasyczny, ale skutecznie przykuwający wzrok.

    627 - wesoły, posiadający ciepłe barwy. Urzekły mnie zdjęcia wkomponowane w kokardkę :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, aż się zarumieniłam! Uważam, że nie zasługuję na te wszystkie pochwały, ale to nie zmienia faktu, że zrobiło mi się strasznie miło, jak przeczytałam twój komentarz :) Będę czekała na jakieś zamówienie od Ciebie ;)
      Ślicznie dziękuję za tak długi komentarz. Oby kolejne notki Cię nie zawiodły :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  15. Piękne szablony! Ciekawy ten z Remusem Lupinem. ;)

    1. Hasło:
    Hasający Topielec

    2. Adres bloga:
    http://maskazycia.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    Poproszę, żeby szablon był w ciemnych odcieniach. Po obu stronach kolumny. A z lewej strony jeszcze dodatkowo menu.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2013/197/4/b/mortal_instruments_by_fobosphobos-d6dp4ie.jpg
    http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2013/196/8/9/untitled_by_fobosphobos-d6dky9p.jpg


    5. Ewentualny cytat:
    Oratores fiunt, poetae nascuntur
    6. Inne uwagi:
    Jakby coś nie było jasne napisz :)
    7. Kontakt:
    fobosphobos99@gmail.com (GG nie mam)

    Zamieszczałam wasz button urodzinowy, chyba nawet gdzieś to pisałam u was na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwe linki:
      http://fobosphobos.deviantart.com/#/art/Mortal-Instruments-385804310?hf=1
      http://fobosphobos.deviantart.com/art/Untitled-385609597?ga_submit_new=10%253A1373978131&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

      Usuń
    2. Jeśli mogę to zamieniam cytat:
      Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy

      Usuń
  16. 1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Miley%20-%20szablon%202.jpg, file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Justin%20-%20szablon.jpg, file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Brooklyn%20-%20szablon.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    Wstawiłam tylko zwykły button bo nigdzie nie widzę tego urodzinowego..

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczaczki, a miałam czekać do wieczora (ewentualnie nocy) aby pooglądać Twoje szablony. Dopiero dzisiaj rano, wpadłam na bloggera i dopatrzyłam się nowego postu. Nie ma to jak moje zorientowanie w terenie, oj tak. :)
    617 – To tak na początek powiem, że nazwisko Blair to Waldorf, nie Waldor, ukradło Ci literkę. Grafika jest świetna! Leighton jest prześliczną aktorką, rolą Blair w Plotkarze skradła moje serducho. Jest to chyba drugi szablon z nią, na jaki wpadłam na szabloniarniach. I ten Twój wydaje mi się być też taki troszeczkę świąteczny, zupełnie nie wiem dlaczego. :D
    618 – Elementem, który najbardziej mi się tutaj spodobał, jest mewa (mewa, tak?). Ninjeszym ogłaszam też, że niebieski to jeden z najpiękniejszych kolorów w szablonach. Ta grafika wygląda tak niebiańsko!
    619 – Pamiętam, że gdy zaczęłam oglądać Plotkarę, zaczęłam wzdychać do Eda Westwicka, bo chyba każdy powie, że to przystojny bardzo człowiek. A na Twoim szablonie on wygląda tak... E tam, co ja będę gadać, mHraśnie wygląda. Chuck i Blair w tle – geniusz. :)
    620 – Chace! Ostatnio wpadłam na myśl, aby zacząć pisać coś o Remusie, ale nie bardzo wiedziałam kogo mogłabym wcisnąć do jego „roli”. I teraz już wiem. W każdym razie jeśli powrócę do rozmyślania nad czymś z Lupinem, to ukradnę ten szablon, bo aż wieje genialnością!
    621 – Zawsze sądziłam, że Ginny i Draco tworzyliby świetną, choć prawdopodobnie krwawą parę. I zawsze uważałam, że szablony główne na Zaczarowanych są jednymi z najlepszych, jeśli nie najlepszymi! :)
    622 – A ten już gdzieś widziałam, na jakimś potterowskim opowiadanku. I zastanawiałam się, gdzie go przeoczyłam, bo wyraźnie było zaznaczone, że to Ty jesteś autorką. Efekt animacji jest pomysłowy i chyba ten element najbardziej przypadł mi do gustu. :)
    623 – Podobny szablon (w sensie, że zdjęcie) wykonała kiedyś Christel i zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia, tak samo jak zakochałam się w tym Twoim. Ma przepiękną kolorystykę, pioruny dodają wspaniałego klimatu i, o rany, żebym potrafiła pisać jakieś mroczne opeńko, to bym go zabrała!
    624 – Kocham, ubóstwiam takie szablony! I zdecydowanie jest mój ulubieniec z tych wszystkich, które dzisiaj przedstawiłaś. Układ jest prosty, przez co bardzo ładny, ale sam nagłówek robi na mnie największe wrażenie. Chyba skuszę się na bloga z recenzjami, albo coś w ten deseń...
    625 – Twój ulubiony, mój numer drugi z tego postu. Gdzieś wcześniej wspomniałam o tym niebieskim, który tutaj wygląda przecudownie, a minimalistyczność szablonu powala na kolana. Brawo.
    626 – Ciemne, ale nie przytłaczające barwy, nieprzesadzona grafika i prosty układ. Ale jak dla mnie (bo to moja jakaś paranoja), kolumna z tekstem jest za szeroka. Ale przeszkadza mi to tylko dlatego, że mam na tym punkcie jakąś obsesję. XD
    627 – Różowy szablon, który jest ładnym różem. Powinnaś dostać jakąś nagrodę, albo coś, za wykonanie tak ślicznego, różowego szablonu. Przyznaję, że gdy pierwszy raz zobaczyłam go na Zaczarowanych, to się przeraziłam, ale im dłużej na niego patrzyłam, tym bardziej mi się podobał. :)
    I na tym konczę mój bełkot – szablony są przepiękne, co powie Ci praktycznie każdy. Powinnaś czuć się dumna z posiadania takiego talentu, bo wyczarowanie takich dzieł wymaga przecież choćby odrobiny magii! :D
    Pozdrawiam,
    Itlina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ałałałał, zła literka! Myślałam, ze jak zrobię kopiuj-wklej, to napis będzie bezpieczny, ale jak widać mój Pech (wielka litera zastosowana celowa) chciał inaczej ;) Jesteś drugą osobą, która mówi, że szablon z Blair jest świąteczny, więc chyba coś w tym musi być ;)
      Szablon 622 zrobiłam jakiś czas temu, bo jedna dziewczyna na Sobocie powiedziała, że takich u nas brakuje :)
      Ślicznie dziękuję za tak długi komentarz! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Zróbcie coś z Dramione, błaaaaaaaagam♥

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM CIĘ <3.
    No dobrze, powiem dlaczego! Po prostu za to, że zrobiłaś szablon z Blair i Chuckiem, no. Uwielbiam ich, tylko dla nich oglądam serial Plotkara :).

    617 - Blair, Blair <3 Uwielbiam ją. Co do szablonu jest cudowny, Boże! Kocham! Wybacz po prostu jestem zachwycona!
    618 - Śliczny, delikatny, trochę dla mnie za jasny, ale to może przez to, że wstałam wcześnie :D.
    619 - Chuck, to znaczy Ed, ale i tak Chuck - dla mnie. :P Szablon jest ciekawy, taka ciemna zieleń, bardziej podobał mi się 617, ale ten też jest cudny ^^.
    620 - Ooo, Nate! Widzę postawiłaś na Plotkarę :P. On zawsze mi kojarzył się z Remusem i wiadomo, że Lupin był blondynem, ale dla mnie zawsze miał śliczną brązową czuprynkę :D.
    621 - Nasz główny! :D Ogólnie nie lubię parrignów wymyślonych przez fanów. Nienawidzę Sevmione, Dramione, Fremione, Drarry albo Severusa i Harryego, ohyda! Po prostu: NIE! Ale nie mam zielonego pojęcia dlaczego kocham Draco i Ginny! Wolę Hinny, ale ich toleruję i nawet chętnie bym zaczęła pisac o nich FF ^^. Szablon cud i miód :).
    622 - Boże, tylko nie to! Sevmione, no nie. To jest chore, obrzydza mnie, nie mogę myśleć o nich jako parze! A co do szablonu to kurczę śliczny jest -.-!
    623 - Chyba jeden z najlepszych, które dotychczas zobaczyłam w tej notce. Mroczny, po prostu m-e-g-a. :D
    624 - Uwielbiam takie szablony, prezentują się fantastycznie :).
    625 - Prosty, schludny, ładny :D.
    626 - Ten chyba najmniej mi się podoba, ale znajdzie się duuużo osób, które chętnie go przygarną :).
    627 - No i ten nasz niezwykły różowy szablonik, jest świetny ^^.

    Pozdrawiam ciepło i kłaniam się nisko.
    Weasleyowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc z paringów, które wymieniłaś lubię tylko Drarry :D Jednakże co innego czytać o nich,a co innego robić z nimi szablony. Jeśli zdjęcia są dobre, to czemu nie tknąć danej tematyki? ;)
      Pozdrawiam ciepło ;*

      Usuń
  20. Rowi! DZIĘKUJĘ. :D
    625 - też mój ulubiony. :) Nie wiem jak, ale jest boski.
    624 - jest śliczny.
    I ogromnie się cieszę, że wstawiłaś główny. Wszystkie są idealne, WIESZ!?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czeeść! A już myślałam, że posta nie będzie. :(
    W każdym razie! Jill już życzenia składałam więc ten punkt pominę, choć życzę ci kolejnych tak wspaniałych lat i wieeelu udanych prac! A teraz przejdźmy do szablonów. Już nie mogę się doczekać aby je zobaczyć! :)
    617 - Plotkara to zdecydowanie jeden z moich ulubionych seriali i bardzo żałuję, że już się skończył. :( Te sześć sezonów zapewniło mi sporo zabawy i nie ukrywam, że zawsze kibicowałam Blair i Chuckowi, tak samo Serenie i Nathanielowi, no ale nie o tym dziś mowa. ^^ Szablon jest bardzo ładny, a Leighton jak zwykle wyszła pięknie. To bogactwo po lewej stronie mnie zachwyca, poza tym zaskoczyłaś mnie ^^ Myślałam, że kolor tła będzie beżowy albo brązowy, a tu mamy szaro-czarny ^^ Niemniej piękna praca i żałuję, że nie mam bloga tematycznego o Plotkarze. :(
    618 - O jej! *-* Te wasze jasne prace wychodzą po prostu anielsko! Chyba odkryłam nową słabość ^^ W każdym razie - kocham jak ktoś łączy biały z błękitem i to łączy UMIEJĘTNIE tak jak ty. :) Różyczki to zdecydowanie mój ulubiony element tego szablonu choć cały jest tak PIĘKNY, że naprawdę słów brak żeby w pełni opisać mój zachwyt nad nim. :3 Coś czuję, że w przyszłości go wykorzystam ^^
    619 - CHUCK <3 I czyż muszę pisać cokolwiek więcej? Nie sądzę. :D Ten pan jest chyba główną atrakcją Plotkary, a szablon wyszedł ci świetnie! (Muszę się w końcu przyzwyczaić do menu na górze. :o)
    620 - Chace, niezawodny Chace. Oglądałam wszystkie dostępne filmy z tym aktorem, ponieważ w czasie oglądania Plotkary miałam na jego punkcie jakąś obsesję ^^ Nadal go uwielbiam, poza tym ma coś w sobie co sprawia, że cieszę się jak dziecko jak widzę jego zdjęcie ^^ Jako, iż uwielbiam Nathaniela Archibalda oraz Remusa Lupina to połączeniu jednego i drugiego mówię stanowcze TAK. Lubię szablony, w których połączone są kolory szary i czerwony tak jak w twoim. To wygląda tak estetycznie, elegancko i po prostu wspaniale! Kolejny szablon, za który należą ci się OGROMNE brawa :)
    621 - Jak po raz pierwszy zobaczyłam ten szablon na Zaczarowanych wiedziałam, że się w nim zakochałam <3 Już nawet nie chodzi o fakt, iż lubię i Ginny i Draco, ale to połączenie obrazków, magia którą jest wypełniona ta praca... Nic dodać, nic ująć - jestem twoją fanką Jill :D
    622 - Tu mnie, powiem ci szczerze, zaskoczyłaś. O_O Jak dotąd nie widziałam jeszcze takiego szablonu, ale podoba mi się. Taki skromny, choć wywołujący dobre wrażenie. Nie lubię paringu Hermiona&Snape. Wydaje mi się trochę dziwny biorąc pod uwagę pewne fakty, aczkolwiek jeśli chodzi o nagłówek to jest bardzo ładny. Zarówno jeden jak i ten drugi. Ale i tak najbardziej mi się podoba tej napis i forma w jakiej jest ^^
    623 - Demoniczny! Ale również ten motyw lubię ^^ Połączenie niebieskiego i czerwonego jest kolejnym fajnym efektem, łatwym do osiągnięcia, a jak pięknym w swej prostocie. Lubię ten szablon. Jest taki... oryginalny na swój sposób. I choć te trupy w tle, nóż i ogólnie... klimat pracy mnie przerażają, to jestem niezwykle oczarowana całością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 624 - Och, a już żałowałam, że wśród twoich szablonów nie będzie niczego związanego z książką! :) Bardzo ładny, ta prostota choć nie banalność mnie urzekła! Wszystko mi tu do siebie pasuje. I czcionka - nie za wymyślna, a taka jak powinna być, i te dekoracyjne kwiatuszki i książki, a nawet żyrafa! :D Poza tym podoba mi się układ i rozwiązanie ze stronami. Zastanawia mnie tylko co wymyśliłaś z gadżetami, ale przekonam się jak pobiorę ^^
      625 - JEEJ! Doczekałam się Londynu + niebieskiego koloru <3 Zdecydowanie jestem na tak! Praca jest piękna i nie potrzeba jej żadnych dodatkowych efektów specjalnych! *-*
      626 - Nieco nurtuje mnie ta ciemność, aczkolwiek czuję klimat, który miał wywołać ten szablon. Śliczny w swej prostocie. :) Najbardziej mi się podobają te napisy i ich kolory, które świetnie połączyłaś z obrazkami. Genialny pomysł. :)
      627 - No i ostatni już szablon w tej notce (niestety :c) Oczywiście widziałam go już w głównych szablonach, aczkolwiek teraz dopiero mogę w pełni wyrazić swój zachwyt nad nim. Lubię te kolory w tym szablonie, choć zazwyczaj raczej gustuję winnych. Ta praca jest taka... ciepła. Słoneczna, wręcz wakacyjna! U mnie jest, jak najbardziej na plus. :)
      Życzę mnóstwa weny, nowych pomysłów i ładnych tekstur do kolejnych szablonów ^^
      Pozdrawiam gorąco!
      Sherry

      Usuń
    2. Kurczę, poważnie kibicujesz Serenie i Nathanielowi? Mnie Serena strasznie denerwuję i nie mogę się doczekać, aż ktoś da jej popalić. Jak na mój gust Nate powinien być z Jenny ;)
      Polecisz mi jakiś film z Chase'm? Widziałam go tylko w "Plotkarze", ale twój komentarz rozbudził moją ciekawość. Chętnie obejrzałabym coś jeszcze z tym aktorem :)
      Łaaaał, chcesz pobrać 624? Niestety muszę Cię rozczarować, bo nie robiłam nic szczególnego z kodami. To naprawde prosty szablon :(
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Taak Nate z Jenny są wspaniali <3 Hahah SYRENA to taka małpa! Jest warta Dana xd Nie ciepię jej ;D

      Usuń
  22. Nie wiem czy zmieszczę się w limicie czy już nie, aczkolwiek złożę zamówienie. Spróbujmy. :)
    Button urodzinowy wstawiłam na obydwa moje blogi :)

    1. Hasło: Hasający Topielec

    2. Adres bloga: http://fantasies-sherry.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Jako, iż na blogu mieści się opowiadanie fantasy to szablon w tym klimacie byłby jak najbardziej okej. :) Układ jest mi obojętny, aczkolwiek mam mnóstwo gadżetów więc... mam nadzieję, że w razie wyboru mojego zamówienia, będzie to wzięte pod uwagę. Poza tym na tym blogu nie miałam jeszcze szablonu w odcieniach zielonego i choć kolor pozostawiam do twojego wyboru, to niezwykle byś mnie uradowała właśnie szmaragdowym :D
    Może w skrócie napiszę o czym jest opowiadanie, żebyś miała jakiś punkt zaczepienia. A więc.. Kraj terroryzowany przez bezwzględnego króla (zamki i te sprawy mile widziane ^^), księżniczka żyjąca będąca więźniem swojego przeznaczenia (w dodatku czarownica, więc... wszelkie magiczne efekty również przyjmę z radością). Reszta dodatków zależy od ciebie. :)

    4. Ewentualne zdjęcia:
    Z podkreśleniem: EWENTUALNE. :D
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/The-Green-Forest-299161191
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/I-Love-the-Rain-276450892
    http://fp-digital-art.deviantart.com/art/Solitude-296055011
    http://magica-28.deviantart.com/art/Forever-Dreaming-317769386
    http://phatpuppyart.deviantart.com/art/A-Light-Unto-My-Path-318332083
    5. Ewentualny cytat:
    Obowiązkowo napis: Between dream and reality
    a może gdzieś pod nim, czy też inną czcionką: Czas buntu

    6. Inne uwagi: Uwielbiam różyczki w szablonach. ^^ Daję to do innych uwag, bo... to inna uwaga ^^

    7. Kontakt: Alti15@wp.pl bądź gg: 44040073

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za SPAM, ale zapomniałam dopisać, że buttony zostały dodane w dzień pojawienia się tamtej notki z nimi, a nie w czasie trwania urodzin. Żeby nie było i w ogóle. :) No, to raczej tyle. Już nie zaśmiecam ^^

      Usuń
    2. A tak swoją drogą. O ile przyjmiesz zamówienie, możesz zastanowić się nad wykorzystaniem tego zdjęcia? :) Te oczy i ogólnie... wygląd modelki świetnie oddają moje wyobrażenia bohaterki opowiadania.
      http://s6.weddbook.com/t4/1/1/2/1123950/hair.jpg

      Obiecuję już więcej nie spamić ^^

      Usuń
  23. Jejku... Te szablony są tak śliczne, że aż nie mogę się napatrzyć... *.*
    Najbardziej przypadły mi do gustu 617, 620 oraz 622, choć jako Remusa widziałabym innego aktora ;) A 627 chyba zdobędzie sobie miejsce na jednym z moich blogów ;)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Remus doskonale pasował do tego szablonu, chociaż nie potrafię powiedzieć, czemu ;)
      Ślicznie dziękuję za opinię, pozdrawiam! :)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej pewnie i tak jest już za późno ale chciałam złożyć zamówienie. sorki ,że nie dodałam buttonu ale nie umiem i jest link :)
    1. Hasło: Hasający Topielec
    2. Adres bloga: http://tlumaczenie-breathe-me.blogspot.com
    3. Koncepcja: Chciałabym aby szablon był bardziej w ciemniejszych kolorach. Układ może być taki jaki będziesz chciała.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://www.lastfm.pl/music/Emily+Osment/+images/58044091
    http://oceanup.com/2010/02/10/emily-osment-clap-your-hands-tour
    http://media.zenfs.com/en_US/News/HollywoodLife.com/justin-ftr120525095516.jpg
    http://cbsnow100fm.files.wordpress.com/2013/02/justin-bieber1.jpg?w=300
    wybierz po 1 a jeśli nie będą pasować do szablonu to zdaję się na Ciebie.
    5. Ewentualnie cytat: http://i1070.photobucket.com/albums/u488/alyscomet/BreatheMeBanner_zps42bfa694.jpg taki jak jest na zdjęciu
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: polishbelieber@spoko.pl
    dodaj button na bloga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Szablon 623 jest tym na który tak wspaniale mi się patrzy. Coś takiego idealnie trafiło w mój gust. Szkoda tylko, że nie mam takiego bloga by to upchnąć na nim.
    Drugim szablon, który spełnia moje marzenia jest 624. Kocham tą prostotę!

    Dobra, nie umiem się rozpisywać.

    Teraz idę się raz jeszcze zapoznać z regulaminem i może uda mi się zmieścić z zamówieniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://dynastia-tudorow.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Szablon w królewskich barwach (mam na myśli czerwony (bordowy?), złoty) opcjonalnie coś ciemniejszego, ale nie "mroczny", ani nazbyt ciemny. Czerń odpada. W grę wchodzi także: grafitowy, srebrny, niebieski. Układ dowolny, byle gdzieś z boku można było wcisnąć linki do kart postaci, więc zapewne dwukolumnowy (?).
    4. Ewentualne zdjęcia: Nie narzucam, bo nie lubię, ale wspomnę... bez Henryka VIII (w roli J. Rhys-Meyers) się obejść nie może. Dobrze byłoby ujrzeć także Katarzynę, Annę i Charlesa, a i postacią Kard. Wolsey'a bym nie pogardziła.
    5. Ewentualny cytat: "Obsession can change the world."
    6. Inne uwagi: -
    7. Kontakt: alexiel369@gmail.com, ewnetualnie gg - 1147107 (ale kiepsko mi działa, więc to może być różnie)

    Button urodzinowy wstawiłam na blogu. I nadal tam widnieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja tej niespodzianki nadal nie znam, a jakbym znała, to i tak by wiele mi to nie dało: nie znam tego środowiska niestety. Szkoda, że nie odpowiedziałyście na mój potrójny komentarz, ale na pewno go przeczytałyście, więc raz jeszcze Wszystkiego Najlepszego, Szefowo!! :D
    Pozdrów wujka, skoro z niego taka złota rączka :D Niezłe zadanie na siebie bierzesz, skoro chcesz przyjąć tyle zamówień, ale spoko, przynajmniej cicho nie będzie :D
    Ok, szablony!
    617 - nie oglądałam ani jednego odcinka Plotkary, bo to zwyczajnie nie moje klimaty, o czym zapewne doskonale wiesz. Ale nie ma to większego znaczenia, bo na pierwszy rzut oka szablon jest prześliczny! Na drugi, trzeci i siedemnasty rzut też. Tylko trochę ze świętami mi się skojarzyło ;) No wiesz, pani w czerwoną sukienkę odziana, a jeszcze te białe plamki niczym płatki śniegu ^^ No i te gwiazdki i w ogóle ja tam śnieg na dachach dostrzegłam!!!! EEEEJ, zima całą parą! <3 No i to mi się podoba: dzięki temu wcale nie muszę ich wszystkich znać, równie dobrze te Panie mogą być jakimiś tam znalezionymi w Internecie XD
    618 - o rany, jaki piękny! *_* Lodowa Dama, czy jaki iny czort? No bo sporo tu błękitu i bieli, choć róże i gołąb psują efekt xD To znaczy mój wymyślony efekt :D Rzadko widuję motyw, gdzie ramka na tekst jest połączona z kolumnami ale to bardzo fajnie wygląda C: Szablon bardzo klimatyczny, jest super!
    619 - I znowu nie mam zielonego pojęcia, kim są ci ludzie. Zielonego w przenośni, jak i dosłownie, bo tego koloru w ciemnej tonacji całkiem tu sporo. No i podstrony na samej górze, co tak bardzo lubię :3 O, właśnie mi się przypomniało, jak bosko by było, gdyby pojawił się tu szablon z bohaterami 'Ostrego Dyżuru' - to bardzo popularny serial, a dla tematyki medycznej jak znalazł! Kładę tu nacisk na moich ulubionych bohaterów Abby i Lukę (Luka to facet, żeby nie było). Oki, gadam, od rzeczy. Dalej. Dość ponury ten szablon, no i jeszcze ten cytat... hym hym hym... ;>
    620 - Mi tam to wcale nie przeszkadza, nawet podobny, ci powiem, z tą swoją ulizaną fryzurką :D Taką samą nosił przecież na starość. No oczywiście. Jest sprite, jest impreza. Jest Jill, jest Harry Potter :D Przy takich szablonach jak te widać, jak cholernie wielki masz talent i nie zaprzeczaj, bo tak ci skromność nakazuje :P
    621 - oo, jestem ciekawa nowego głównego, ma temu bliżej się przyjrzę, bo jakby się tak zastanowić, jeszcze chyba tego nie zrobiłam. Achhh, cytat Dumbledore'a, uwielbiam, go <3 Tzn cytat, ale starego Dumbiego też :D Bardzo ciekawy parring, niestety mało takich, wiec ten już podchodzi niemal pod oryginalność. Ale i tak wszędzie musi się wpieprzyć Draco, co już zaczyna mnie irytować xD Świetnie wygląda to, że góra jest dość jasna, by wszystko robiło się coraz ciemniejsze ^^
    622 - o, jakie czary! :D Pamiętam, jak próbowałaś tak zrobić na moim szkolnym blogu, ale ostatecznie zrezygnowałaś i wymyśliłaś coś innego, równie efektownego. Bardzo ładnie to wygląda, jest prosto (wiem, kody to inna bajka XD), zwyczajny niby, a ciemne barwy nadają mu tajemniczości. IO mimo że to niby nic wielkiego, on tak cholernie przyciąga wzrok! Trochę to dziwne może się wydawać, ale jak na razie jest to mój ulubiony szablon, wprost nie mogę się na niego napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 623 - a co ci te siły odbierało, jeśli wiedzieć można? AL3E ON JEST SUPER!!! Dobra, rywalizuje z poprzednim o miano najlepszego, ale wciąż nie jestem pewna. O nie! Tak tu nakombinowałaś, że wygrywa! Ależ on oryginalny, można powiedzieć! rzuca się w oczy tytuł i data, ładnie to rozmieściłaś, błyskawice to rzecz jasna Twój znak rozpoznawczy, świetnie też wygląda to, że kolumna boczna niczym wieżyczka wystrzeliła w górę. No i to jest szablon swego rodzaju demoniczny (właśnie, brak kategorii szablonów dostrzegam ;p). No i przede wszystkim ta Pani z piórkiem: to wygląda naprawdę genialnie! aaa... to nóż! A wyglądało jak piórko. No piórkiem też można się wbić w lustro, zwłaszcza ranem. Hm, podoba mi się ta Pani, jest inspirująca. A nuż posłuży mi jako przykład psychopatki, o której będę pisać. Będę miała wtedy na uwadze ten szablon :D
      624 - No że wyobraźni nie da się zrozumieć, to ja jestem pewna. Ale to jest właśnie w niej najpiękniejsze, czyż nie? Bo jakaż to byłaby wyobraźnia, gdyby była... przejrzysta, przewidywalna. Przewidywalność to wróg wyobraźni i kreatywności. No jak już tak napisałaś, że powstał najszybciej, to może nawet to widać, ale bynajmniej nie chodzi o to, że najmniej się postarałaś! Po prostu mamy prosty obrazek, kawałek tekstu, miejsce na tekst i liczne podstrony. Ale to sztuka zrobić z niczego coś, czyż nie? :D A to, co zrobiłaś, jest naprawdę świetne!
      625 - ulubiony, powiadasz? Hm, sprawdźmy... Ojei, faktycznie, ma w sobie od groma magii i jeszcze nawet trochę więcej... A co, chciałabyś kiedyś do Londynu wybyć? ;> Patrz, niby takie klasyczne wykonanie, a jak świetnie to wygląda! Fajna jest ta falka oddzielająca 'cześć obrazkową' od 'tekstowej' :D Ejjj, jaką czcionką napisałaś 'L w słowie 'London'? Bo mi się podoba ^^
      626 - TO SZCZELAJ!! jak można nie umieć być idealnym! Cóż za wyrzutki społeczeństwa... takie niepotrzebne nikomu, więc niech strzela ^^ A ta druga przejęta tym jak diabli: czyli jest idealna. Potrafisz odnaleźć w tym brutalną prawdę? Już wyjaśniam: cytat jest doskonały, bo teraz od ludzi wym,aga się właśnie tego: bycia idealnym. czyli zrobienia czegoś, co jest niemożliwe. Chociaż ponoć nie ma rzeczy niemożliwych, one zabierają jedynie więcej czasu niż te możliwe. Acz idealny to jest chyba tylko Carlise ze Zmierzchu (o ile dobrze napisałam jego imię). No a ta, która stoi obok i pali papieroska (mam gdzieś że to być może jedna i ta sama osoba) nie stara się pomóc. Może nie jest idealna, ale innym słowem określająca ją i jej zachowanie jest 'dopasowana'. Ta, ona jest dopasowana do społeczeństwa. Nie pomaga, nie reaguje, jest martwa, ale żyje. W takim wypadku role powinny się zamienić: tamta niech do siebie strzela, a ta, co strzelić chce, niech pali. Ot, filozofia. Odbija mi już całkowicie :(
      627 - ...o! Główny! Dobre trzy sekundy zastanawiałam się, skąd ja go znam. Jeśli ktokolwiek myślał, że nie można mieć aż tak złej pamięci w tak młodym wieku, no to... no. Ale o nim się już wyraziłam: żeby zrobić coś różowego, co mi się spodoba i to cholernie, to to już jest sztuka. I tyle.
      Boję się, kochana Jill, że będzie sporo oszustów, co to i tak później button wstawiły. Ale cóż - Twoja gra, Twoje zasady ;) Podziwiam: 10 szablonów to naprawdę dużo, w sumie tyle, co dzisiaj. Także inspiracji, weny i zawzięcia (noż nie mogłam znaleźć tego słowa! xD)
      Oki, ja czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Ah, Methhh... zawsze jak widzę twoje komentarze, to jestem w szoku ;)
      Jesteś już drugą osobą, której szablon 617 kojarzy się ze świętami. Przez Was i mi zaczął się tak kojarzyć, a nie powinien, bo to nie był mój plan :D Co Wy ze mną robicie?
      Ja tam coraz częściej widzę połączenie postu z gadżetami. W sumie to jest dobre rozwiązanie dla szabloniarek, bo przynajmniej mniej kodu się wpisuje ;)
      "Ostrego Dyżuru" raczej nie tknę, bo za słabo znam ten serial. Oglądałam zaledwie kilka odcinku, a wolę robić szablony z czymś, co znam i kocham (jak HP). Może inna dziewczyna się tego podejmie ;)
      622 to wciąż nie to, co chciałam u Ciebie zrobić. Tutaj masz gifa, a u Ciebie planowałam pokaz slajdów :D
      Literka "L" jest napisana czcionką Before The Rain. To moja podstawowa czcionka, bardzo często jej używam :)
      Uwielbiam twoje opowieści! Do każdego, nawet bardzo prostego szablonu potrafisz dorobić filozofie. To się nazywa wyobraźnia! :)

      Usuń
  29. 1. Hasło: Hasający topielec!
    2. Adres bloga: http://as-long-as--you-love-me.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Szablon w barwach raczej szarych. Opowiadanie jest w stylu Bad Boy i grzeczna dziewczynka, także pasujący do tego kolor, do wyboru zostawiam Tobie. Co do układu nie mam żadnych wymagań, jedynie prośbę o zakładki.
    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.flesik.pl/wp-content/uploads/2012/07/justin-bieber-rollacoaster2.jpg
    http://images6.fanpop.com/image/photos/32600000/Nina-nina-dobrev-32661114-400-480.png
    http://static.tumblr.com/ef95285ce9ad54d3922c00bcba755c54/azw68tu/58amkvpau/tumblr_static_tumblr_mkncbplzhj1rq31q9o3_1280.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-uUZqpK8vRFs/T-8AzdSnHSI/AAAAAAAAInw/fbTyDUz8Sx0/s1600/NINA-revista-bySymonna-TVDF.jpg

    5. Ewentualny cytat:
    "Lubię cię teraz. Takiego jakim jesteś." - cieszyłabym się, gdyby znajdował się on w pobliżu dziewczyny.
    "Kiedy jestem blisko niej, kompletnie zapominam kim jestem" - ten cytat obok chłopaka.

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: mollyxo15@gmail.com, gg - 36521185
    Button już znajduję się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę dostać się do Pobrań więc piszę tu:
    P[obieram szablon nr.: 398
    na blog: http://larrychangingmyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są piękne. ;_; Kiedyś zaczęłam dłuższy komentarz, ale musiałam go przerwać.
    Z niedziałającym klawiszem [L],
    Pozdrawiam, Diabelstwo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Plotkara jest jednym z najlepszych seriali jaki dotychczas oglądałam. Jestem dopiero na 4 sezonie ale i tak go pokochałam. Szablon z Blair przecudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Robisz piękne szablony.. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Każdy z nich ma duszę i taki..boże nie umiem tego nazwać ale jakkolwiek byś go nie wykonała za każdym razem jest inny i zaskakujący. Tworzysz prawdziwe cuda!! Ale dochodzę do sedna.
    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga:http://my-another-story.blogspot.com

    3. Koncepcja:Szablon w barwach mrocznych, czyli granatowy i czarny, ewentualnie szmaragdowy . Opowiadanie jest na temat problemów życiowych i emocjonalnych, o braku panowania nad sobą, także całą resztę czyli zdjęcia i tak dalej pozostawiam Tobie.

    4. Ewentualne zdjęcia:-

    5. Ewentualny cytat: "Nieujarzmieni- będąc więźniem własnych emocji"

    6. Inne uwagi:opowiadanie jest typu Dramione więc prosiłabym aby zdjęcie było z Hermioną i Draconem

    7. Kontakt: e-mail: MacDusia12@interia.pl lub GG: 22758143
    Pozdrawiam, MacDusia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Można składać zamówienia czy czekać na nową notkę od Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń