g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.07.2013

[628 - 640] I URODZINY: Nigdy nie wiesz co może pojawić się za zakrętem rzeki zwanej życiem...

Cześć robaczki! Witajcie tego specjalnego, magicznego, urodzinowego tygodnia :) Chciałam wam wszystkim podziękować, za ciepłe przyjęcie do Zaczarowanej rodzinki, oraz za te liczne komentarze, dzięki którym ciągle chce się człowiekowi coś tworzyć. Jesteście naprawdę przecudowną rodzinką!
Dziś przedstawię wam niestety tylko 13 prac, które stanowią istny misz masz i pomieszanie z poplątaniem. Mam nadzieję, że choć jedna z nich spodoba się wam :p i przyjmiecie ją cieplutko :) Która? Ta decyzja będzie należała oczywiście do Was :p Żeby nie tracić dłużej czasu ~tu rozlegają się głośne fanfary~ przed państwem szalone szablony Rowi :]
KOBIETY
Oj nie wiem co ja sobie myślałam... chyba właśnie nie myślałam ;p Wyszło co wyszło XD innym razem będzie lepiej. O niebo lepiej ;]

Delikatne kobietki połączone z minimalizmem zaszczepionym przez Jill. Tak, tak! To przez nią powstała cała dziwna seria, a oto pierwszy szablon z nich ;p

 MĘŻCZYŹNI
Była kobitka, to i na chłopa pora :p Nie pytajcie czemu. Sama nie wiem... Wyszło jakoś tak niby bez powodu.

Próba eksperymentalna :] coś czego jeszcze nie było :p 

 FANTASY
 Lubię kolor zielony i elfy. W sumie to najbardziej zielone elfy ;p ale ten jakoś do końca mnie nie przekonuje. No nic, kolejny z tej serii z pewnością będzie ładniejszy :P

 Oczywiście musiał pojawić się szablon, który połechta nieco szefową :p Jill kochanieńka ze specjalną dedykacją dla ciebie.

KSIĄŻKI
Znów ten minimalizm, który przywarł dziwnie do mnie. Można by rzecz, że oto macie przed sobą powrót do przeszłości. Retro a'la Onet!

Książkowo, staro i niebiesko. W sumie takie niby cuś :) Mnie się chyba jako jeden z niewielu w miarę podoba ;p

MIŁOŚĆ
Mamy tu fioletowy twór międzygatunkowy. Coś dla lubiących fantastykę :p Całkiem, całkiem jak tak dłużej na niego popaczę XD

O! Choć ten styl nie jest w moim guście (lubię jak jest dużo obrazków) to przyznam szczerze, że miło robiło mi się wszystkie te szabloniki :) Niebieski powinien się spodobać ;p

MIASTO
Urodzona w Warszawie, pewnie i tu zemrę ;p Przed państwem pierwszy szablon na Zaczarowanych z Polską Stolicą! Ktoś chętny?

 NATURA
Nie pytajcie co mi odwaliło... Nie mam pojęcia czemu on się tu znalazł i jest różowiasty jak najbardziej różowiaste coś... To taki dziwny wybryk mojego porąbanego wena Inferno XD

DEMONICZNE
Demonicznie i paskudnie czyli coś co Rowinki lubią najbardziej :p

***

Ze względu na nie pełną ilość szablonów mam dla was parę dodatków, a w zasadzie koloryzacji jakie stworzyłam. Korzystajcie śmiało :) Jeśli wam się spodobają przygarniajcie do woli ;p







***

Aby wszystkim formalnościom stało się zadość dorzucę na koniec listę osób, którym obiecałam wykonać zamówienia :) Kochani wysyłam do was informacje. Potwierdźcie proszę czy nadal chcecie ode mnie szablony :p 

1. Leercy
4. Helfy

Najwyższy czas zakończyć tę jakże obszerną notkę :p nic nie poradzę, że przy takiej okazji człowiek by i pisał i pisał :p Oderwać się nie mogę, a najwyższy czas puścić notkę w świat i dowiedzieć się co o niej sądzicie ;p

No, niech będzie! Nim odejdę przyjmę jeszcze 2 zamówienia z dziedziny fantasy, które wybiorę drogą losową :)
BUZIAKI I DO NASTĘPNEGO!!!

EDIT 18.07.2013 r. 
Drogą losową zostały wybrane 2 zamówienia:
5. Ann Varcon
6. Alice Mary Black

71 komentarzy:

  1. Ale wspaniałe szablony *.* We wszystkich coś mi się podoba, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :P ale to pewnie dlatego, że nie zdążyłaś się dobrze przyjrzeć ;p

      Usuń
  2. Na wstępie, śliczne szablony! <3 Fantastyka to coś co kocham.

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :) Od dwóch miesięcy(jak nie dłużej)na to czekam ^^

    1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://nyxion.blogspot.com/

    3. O czym opowiada blog?: Blog opowiada historię dwóch z pozoru normalnych dziewczyn.
    Jedna jest smokiem, druga wampirem, lecz tylko w połowie.
    Walczą wraz z niesamowitymi stworzniami, tytułowymi Nyxionami. Cała historia jest ciągłą tajemnicą, gdyż nie do końca wiadomo kim jest Czarny i jego Ataltis i co więcej jakie mają umiejętności.
    Dziewczyny muszą odnaleźc Kryształ Kajiu by z powrotem ich uwięzić, jednak w międzyczasie wszystko dosłownie wali im się na głowy. Odkrywają tajemnice, które nigdy nie powinny wyjść na
    światło dzienne. Tajemnice, które mogą zniszczyć wszystko, a kryształ jest tylko przykrywką...

    4. Układ dwu kolumnowy. Kolumna z postami lekko w prawo od środka, kolmna z narzędziami (np. lcznik wejść) po lewej.
    Kolory: szary, granatowy, ciemnozielony, bordowy. Ogólna atmosfera, mroczna.

    5. Ewentualne zdjęcia: Może pojawić się kilka postaci: Age, dziewczyna o fioletowych oczach, czarnych włosach z zielonymi końcówkami i lekko bladą cerą.
    Oraz jej wampirza forma: http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2013/071/4/a/meeting__part_1_by_anke5-d5xu31z.png (dziewczyna po lewej)
    Czarny czyli blond włosy chłopak o czerwonych oczach oraz wilk o czarnej sierści, ostrych srebrnych pazurach i czerwonych oczach (to jedna i ta sama postać).
    Ann, ciemna blondynka o zielonych oczach i lekko opalonej cerze. Jej włosy mają czerwone końcówki również na grzywce.
    oraz jej smocza postać: http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2013/071/4/a/meeting__part_1_by_anke5-d5xu31z.png (dziewczyna po prawej)
    Do tego jeszcze Ren, chłopak o szarych włosach, lekko rozczochranych, złotych, kocich oczach i skórze w odcieniu mlecznej czekolady. Wygląda on mniej więcej tak:
    http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110316093740/bakugan/pl/images/f/f5/Ren.PNG
    Oraz jeszcze Rafe, chłopak o fiołkowych oczach i ciemno brązowych włosach:
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110509162652/bakugan/images/4/4e/Paige_and_Rafe_pwn.png (ten po prawej)
    Oprócz tych kilkunastu głównych postacii mogą pojawić się również smoki, wampiry, ogólnie Kaiju(potwory) oraz inne grafiki, które
    uznasz za potrzebne ;)
    Oczywiście nie musisz ściśle się tego trzymać. To tylko moja propozycja ;)

    6. Ewentualny cytat: Nie mogłam się zdecydować więc wstawiłam parę ;)
    " Nobody is perfect... "
    " When you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it. "
    " Friends are angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly. "
    " We live, as we dream – alone. "

    7. Inne uwagi: -

    8. Kontakt: ann.varcon@gmail.com ; GG: 43432788
    Oraz kontakt do współautorki bloga: agewillow@gmail.com

    Wiem, wiem... Rozpisałam się, a moje zamówienie jest bardzo trudne do zrealizowania przez postacie, które mogłyby się pojawić w
    szablonie. Daję ci pełną swobodę, bo ufam ci i wiem, że szablon będzie śliczny <3
    Jednak ustalanie wyglądu szablonu przez dwie osoby nie jest takie łatwe xD

    Ann Varcon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i te zdjęcia od Rena i Rafe są już nieaktualne, zapomniałam je usunąć xD

      Usuń
    2. A i nie wiem czy to ważne, ale wklejałam button urodzinowy na bloga ^^
      I jednak zdjęcia Rena są aktualne. Przepraszam za te zmiany...

      Usuń
    3. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji :D

      Usuń
    4. Thanks xD
      W imieniu moim i Age ^^

      Usuń
  3. Coś ze mną nie tak. Dziś zachwycam się wszystkim co zakrawa o horror. Idąc tym tropem... szablon 640 jest mrocznie powalająco- przerażający. Tak, krócej mówiąc... mnie się podoba. :)

    Reszcie też niczego nie brakuje, ale ja dziś wychwytuję tylko to co straszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje :) Tak demoniczny wyszedł mi całkiem całkiem :D to chyba dlatego, że czuję się w tej tematyce jak ryba w wodzie :P

      Usuń
  4. Cumberbatch w szablonie - +10 do zajebistości.
    Mi najbardziej do gustu przypadł ten 635, z W-wką i demoniczny, acz drugi kobiecy również jest pomysłowo zrobiony.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki, wrong mail.

      ~antler

      Usuń
    2. Mail się nie liczy :p lecz intencja ;] Cieszę się, że znalazłaś coś co ci się spodobało :D Dziękuję za komentarz i do zobaczona następnym razem :)

      Usuń
  5. Sto lat po raz kolejny! *śpiewam również sobie, ale ciii*
    Nie po kolei będzie, ale:
    640 - istny geniusz. Nie mogę przestać się na niego patrzeć, jest cudowny. Ciemne kolory, a do tego ten idealny wręcz nagłówek - coś czuję, że w przyszłości go przygarnę.;)
    636 - za różowy, choć ten obrazek z parą ogromnie mi się podoba. ;)
    637 - ładna ta kobieta, ciekawy odcień niebieskiego, ale... nie mój gust, trochę za jasno.
    635 - geniusz! Kolory odpowiednio dobrane, a ten nagłówek, taki magiczny. Dla mnie dość optymistyczny, nie wiem jak dla innych. ;)
    634 - śliczny, ale kompletnie nie w moim guście, choć ten efekt kolażu i pędzle...
    633 - DRARRY? AAA! Co by nie było, szablon genialny, choć... Drarry? Nie, po prostu pomyślę sobie, że ten szablon wyląduje kiedyś na blogu, na którym będzie opowiadanie o Harrym i Draco jako przyjaciołach, współpracownikach, nie... parze... OD RAZU MI LEPIEJ. ;)
    632, 628 - nietrafione, nie wiem, co o nich powiedzieć.
    629 - interesujący, ale wciąż jak dla mnie za jasny. Ale śliczny, idealny dla kogoś z luźną historią do opowiedzenia. :)

    Udane urodziny obchodzicie. ;) No, przynajmniej lepsze niż ja dzisiaj...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że szabloniki się podobają :)Co do Drarrego to spokojnie ;p To jedynie przyjaźń XD Albo szablon może zostać wykorzystana do opowiadania, gdzie Draco jest dobry, miły i uczynny, a Harry jest po stronie zła :p W sumie mogłoby być ciekawe takie opowiadanko. Wyobraź sobie, że Voldek umiera dokładnie w momencie porażenia Harrego, a ten nie jest wychowywany jako wyrzutek a jako ulubieniec wujków XD jest głową paczki Dudleya XD idzie do Hogwartu siać spustoszenie i straszyć innych uczniów starając się zarazem zostać kolejnym Voldemortem XD Draco jest za to miły, bo miał kochającą rodzinę i choć nie przepada za szlamami stara się zbliżyć do wszystkich w poszukiwaniu przyjaciół XD

      Usuń
    2. Rowi ty wymyślaczu fabuły! Uważaj, bo jeszcze mnie natchniesz i przez ciebie założę... trzeciego? Czwartego bloga? :D

      Usuń
    3. Jestem dobra w wymyślaniu fabuł :D Jak jakąś potrzeba serdecznie się podzielę pomysłami. Zawsze wymyślę coś czego jeszcze nigdzie do tej pory nie było :p

      Usuń
    4. Wierzę na słowo. W razie czego się zgłoszę ^^

      Usuń
    5. No to pamiętaj o mnie ;p

      Usuń
    6. Ta fabuła jest przegenialna! Jakbym miała jakieś pytania, to chyba zakopię ci skrzynkę. ^^

      Usuń
    7. Zapraszam :D W razie czego mogę napisać ci fabułę krok po kroku XD Taki konspekt do wykorzystania ;p

      Usuń
    8. Geniusz, po prostu geniusz. Będę pamiętać. ^^

      Usuń
  6. Rowi, Rowi, Rowi!
    Wiesz, że od dawna cię podziwiałam. Twoje fantastyczne prace robiły na mnie wrażenie za czasów kochanego Malacha i moje zauroczenie nimi trwa do dnia dzisiejszego. Strasznie się cieszę, że jesteś w załodze Zaczarowanych. :) Życzę ci kolejnych miesięcy pełnych wrażeń, nowych doświadczeń, wyzwań i mnóstwa wspaniałych prac oraz zadowolonych zamawiających ^^
    A teraz szabloniki, szabloniki. ;3
    628 - Łoł! Jeszcze nie widziałam TAKIEGO szablonu w twoim wykonaniu. Fakt - jest bogaty w najróżniejsze efekty, Układ to też pewna nowość, niemniej -podoba mi się. Nie wiem, zupełnie nie wiem o co ci chodzi kobieto O_O Kolory są szałowe! Ale takich właśnie fajerwerków spodziewałam się po twoich wspaniałych pracach :D Odrobinę nie pasuje mi to ciemne tło w ramce z tekstem i gadżetami, ale mimo wszystko - praca na plus. :) Nieziemsko łączysz obrazki.
    629 - O jaki śliczny <3 Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Jestem po prostu zachwycona! Więcej takich pięknych, prostych, ładnych, pozytywnych prac proszę :D Najlepsze są te ozdoby po bokach w nagłówku i oczywiście - coś do czego ja mam słabość (nie licząc różyczek) kwadraciki! :D Jak na razie mój faworyt, ale idźmy dalej...
    630 - Lubię zieleń. Wręcz uwielbiam. :D Zaraz po niebieskim jest to według mnie - jeden z najpiękniejszych kolorów jakie tylko istnieją. Co do szablonu to nie mam większych zastrzeżeń. Ja niespecjalnie interesuje się końmi, wręcz... nie lubię tych stworzeń, aczkolwiek myślę, że fanatycy chętnie wykorzystają tak ładną, prostą, przyjemną pracę.
    631 - O rany, muszę się zacząć przyzwyczajać do rozwijanego menu! :o Wygląda bardzo sympatycznie, aczkolwiek chyba za bardzo jestem przyzwyczajona do normalnego ^^ A sam szablon jest bardzo ładny i zdecydowanie mi się podoba. Według mnie jest lepszy niż poprzednik, dzięki tej teksturze papieru i plam, ma... TO COŚ. :D Poza tym, strasznie fajny jest ten efekt... jakby dymu. O_O
    632 - Ojej, ja również uwielbiam zielony ORAZ elfy. ;D W połączeniu to już w ogóle! Szablon wiedziałam, że mi się spodoba, jak tylko zobaczyłam twój opis do niego ^^ Ten las w tle jest po prostu zniewalający, każe mi się nawet zastanawiać jak praca wyglądałaby bez dodatkowych obrazków. Hmm. :o W każdym razie: cytat wykonany odpowiednią czcionką, obrazki znów fantastycznie połączone, no i MENU. Normalne MENU. :D Drugi faworyt!
    633 - Rany, jaki fajny obrazek pana Pottera tu wybrałaś! Wygląda TAK słodko! Oczywiście Tom Felton jak zwykle prezentuje się znakomicie, ale ja mam wyjątkową słabość do sagi pani Rowling, więc na wszystko to patrzę z przymrużeniem oka ^^ Tu jednak nie muszę. Praca jest fantastyczna i utrzymana w bardzo ładnych barwach. Ale o kolorystyce nie muszę za wiele mówić, myślę że wyraziłam już swój zachwyt wystarczająco. :D Trochę gubią mnie te paski z boku, ale i tak mam swojego trzeciego ulubieńca tej notki! ^^ A tak dodając w nawiasie, ale bez nawiasu, czcionka jest piękna. *-*
    634 - zgadzam się z napisem! Ale może dodam [Owocowa] herbata [...]. ^^ Jestem trochę uzależniona od niej, więc zignorujmy poprzednie zdania i przejdźmy do samego szablonu. Coraz bardziej lubię takie proste, skromne, ładne, jasne, pozytywne prace. Jeśli zaczęłaś wykorzystywać minimalizm to jestem na TAK! I niemałą ciekawością będę wyczekiwać twoich kolejnych notek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 635 - OCH, Jestem zachwycona! Jedyne do czego mogłabym się przyczepić do, że niepotrzebnie są aż trzy kolumny, dwie wyglądałyby moim zdaniem schludniej, jednakże... efekt magii, starych książek i tak dalej - udał ci się w stu procentach! Ale ja kocham wszystko co niebieskie i wszystko co związane z książkami, więc takie szablony zawsze będą przyjmowane przeze mnie z wielką radością. :) Zwłaszcza TWOJE szablony tego typu. :) Ej, tak już nawiasem mówiąc, to czy przypadkiem czcionka wykorzystana w słowie: "magii" to nie ta sama co ty masz zwykle w Collegiuim M.? :o
      636 - Uch nie przepadam za fioletowym, więc przepraszam że nie będę w stanie ocenić obiektywnie tej pracy. Niemniej, sam obrazek i napisy mi się strasznie podobają! Utrzymane w klimatach fantasy, są jak najbardziej zachwycające. :)
      637 - PIĘKNY! Czwarty ulubieniec <3 Ta czcionka, ten układ, ten obrazek i... WSZYSTKO! Nie no, ja cię kocham za ten szablon. Zdecydowanie go CHCĘ u siebie. :D Szkoda, że na obydwu moich blogach, żadna główna bohaterka nie jest rudzielcem. :( Ale cóż. Zawsze można założyć nowy, nieprawdaż? :D Ale szablon jest... zachwycający! Nie mogę się na niego napatrzeć. :c
      638 - Oj, Warszawa. Nasza piękna stolica. Oddalona od mojej miejscowości o ponad 400 km. :( Ale cóż. Jakoś żyć z tym trzeba. Niemniej jednak, szablon jest bardzo ładny. Znów - prosty, ładny, jasny, aczkolwiek mający w sobie pewną magię i klimat. Ale tak w ogóle, to mnie strasznie się podoba to jak się najedzie na linki ^^ Takie różowoniebieskie :D Fajne ^^ I w ogóle, ten szkic w tle... śliczny.
      639 - Ojej! Różowiasty - faktycznie ^^ Ale powiem ci, że tu bardzo mi się podoba takie rozwiązanie. Czuć lato :D Znów - menu na górze (rany, muszę się przyzwyczaić O_O), ale tutaj chyba najbardziej tak pasuje. :) Gdzie indziej wyszłoby gorzej. Najpiękniejszy jest nagłówek <3 Pani tak w cieniu, a tu mamy kwiatuszki i... Sherry jest bardzo szczęśliwa ^^
      640 - Łooo! Demonicznie, demonicznie. Ten Pan pierwszy, rzucający się w oczy jest PRZEUROCZY <3 ^^ Jestem jego fanką :D Wygląda jak pomieszanie stracha na wróble z czarnoksiężnikiem ^^ Kolory są fantastyczne, i ogólnie... praca po raz kolejny - wzbudza w tłumnie gromkie brawa ;D
      ACH! To już piąta notka urodzinowa! Jak te dni szybko pędzą! :o
      Rowindale! Życzę mnóstwa weny, pomysłów i ślicznych tekstur oraz inspirujących obrazków! :D Mnóstwa czasu oraz dobrego samopoczucia, by szablony wychodziły ci tak zachwycająco jak zawsze. :)
      Pozdrawiam gorąco!
      Sherry

      Usuń
    2. Dziękuję za tak wspaniałe słowa! Jesteś naprawdę przemiła i wiem, że od dawna przemykamy koło siebie :p Nawet miałam zaszczyt robić dla ciebie szablonik czy dwa :) Pamiętam wszystko, pamiętam. Cieszę się, że jesteś przy mnie nawet kiedy zmieniłam rodzinkę :) Twoje komentarze od razu napawają człowieka chęcią tworzenia XD Jeszcze raz wielkie dzięki, buziaki i do miłego :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za krótkie, ale treściwe słowa uznania :) Serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Ile tu inspiracji XD Na prawdziwy komentarz musisz poczekać, aż się napatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam, aż się napatrzysz ;p

      Usuń
  9. Jejku świetne! *.* Najbardziej podoba mi się 633, bo to chyba takie moje coś ;p Mogłabym złożyć zamówienie? :D
    Harry Potter to chyba fantazy ? :D

    1.Hasło:Hasający Topielec!
    2.Adres bloga:
    http://dracoihermionasielofciajaxd.blogspot.com/
    3. Koncepcja:
    Chciałabym żeby było ogólnie sporo różnorodnych zdjęć (Draco, Hermiony, Dramione xD) zajmujących całą dostępną przestrzeń i widoczny napis : Draco i Hermiona na zawsze… 
    4.Ewentualne zdjęcia: -
    5.Ewentualny cytat:-
    6. Inne uwagi:-
    7.Kontakt: e-mail: klaudiakwasek1999@wp.pl GG: 42984664

    Jeszcze raz powiem że cudowne sa te szablony! <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie szablony są piękne :) Ale moje serce skradł nagłówek w 636. Moje klimaty :D Postacie z cyklu "World of Warcraft" zawsze (moim zdaniem) cudnie się prezentują. A może to zwyczajna mania w moim wykonaniu... Ostatnio przeczytałam "Krąg nienawiści" z tego cyklu i powiem szczerze, że dawno nie czułam tylu emocji, złości, a zarazem śmiałam się jak głupia. Nie ma to jak rzucający mięsem człowiek w kierunku orka. Bezcenne!

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz :D Każdemu podoba się co innego w tym moim misz maszu :) Dobrze, że choć jedna osoba doceniła wspaniałe "World of Warcraft" :P Ja choć nie jestem jakąś specjalną fanką, to wprost uwielbiam wszelakie grafiki z tego świata :) Są po prostu w zabójczych kolorach i miłe dla oka :D

      Usuń
    2. Ja mam przysłowiowego bzika. Dzisiaj w empiku widziałam kolejną cześć książki i jak głupia zaczęłam się ślinić... O.o Moja kuzynka zapytała mnie, czy aby wszystko ze mną ok :D Jakbym mogła rzucić propozycją ;> Może w przyszłości skusiłabyś się na szablon z Alexstraszą? :D Ogółem smoki ze świata Warcrafta podbiły me serce ^^

      Usuń
  11. Ach, mam nadzieję, że mi się poszczęści. Piękne szablony.

    1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://bez-zapowiedzi.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był stonowany, najlepiej w zieleniach czy brązach, lub czerniach. Nie chciałabym, żeby były elementy świata nowoczesnego, najlepiej woda, góry i ewentualnie jakiś zamek.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://oi39.tinypic.com/i5ys7q.jpg oraz http://oi44.tinypic.com/s4v3lt.jpg

    5. Ewentualny cytat: W życiu można uciec od wszystkiego, z wyjątkiem samego siebie.

    6. Inne uwagi: Chciałabym, żeby posty były na środku lub po lewej. A, i żeby znalazło się miejsce dla grona winogron, schowanego gdzieś w stockach. :)

    7. Kontakt: umrzyjsuko@wp.pl, gg 3967773

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, chciałabym zamówić szablon. Podejście nr 2. xd

    1. Hasło: Hasający topielec
    2. Adres bloga: http://krukdiaz.blogspot.com/
    3. Koncepcja: Zależałoby mi na ciemnej kolorystyce szablonu - ciemny pomarańcz lub granat mile widziane.
    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://postfiles10.naver.net/20120426_281/wlsl2705_1335420564107rJ9IV_JPEG/18e5cc21f02a89556285cd24e290b0b4.jpg?type=w1
    http://www.unaburke.com/_images/collections/_main/trans.form/_larger/27.jpg
    http://www.fashionmention.com/wp-content/uploads/2013/02/Stine-Ladefoged-Autumn-Winter-2013-2014-Ad-Campaign-02.jpg
    5. Ewentualny cytat: Moc bowiem w słabości się doskonali.
    6. Inne uwagi: Brak.
    7. Kontakt: rockowanusia@interia.pl, gg 7383118

    Dziękuję za uwagę,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie sie 662, 663 i ten z ksiazkami najbardziej podobaja. Są genialne, cudowne po prostu! :) Wybacz, że komentarz jest tak krótki i gdzieniegdzie brak w nim polskich znaków, ale właśnie przeglądałam Twoje szablony na na komórce i na niej też komentuję, bo jutro wyjeżdżam i właśnie się pakuję, nie zdążyłabym inaczej. Niemniej jednak szablony są bardzo ładne, życzę dalszych sukcesów. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że masz na myśli 632, 633 ;> No to fajnie, że ci przypadły do gustu i byłaś w stanie skomentować jeszcze przed wyjazdem :] Życzę ci udanej zabawy gdziekolwiek będziesz :p I do miłego :P

      Usuń
  15. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://herd-of-the-night.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Tajemniczo, magicznie. Noc, gwiazdy, jakieś nocne stworzenia; najlepiej: lisy, wilki, kotowate. Raczej nie zdjęcia ani prace realistyczne.

    4. Ewentualne zdjęcia:
    http://isvoc.deviantart.com/art/Blue-Warden-288235216
    http://isvoc.deviantart.com/art/Tale-of-Bright-Heart-332569716
    http://ninjatic.deviantart.com/art/Moon-Essence-367053833
    Albo coś w tym klimacie.

    5. Ewentualny cytat:
    http://pamietnik-hotn.blogspot.com/2013/06/i-hymn-hotn.html
    Coś z hymnu.

    6. Inne uwagi:

    7. Kontakt: lisuch13@gmail.com GG: 12685411

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do innych uwag (brak czasu wczoraj, żeby napisać):
      Potrzebna jest szeroka lista. I w sumie to chyba tyle o.O" Resztę pozostawiam kreatywności i wyobraźni artystki xD

      Serdecznie pozdrawiam! ;)
      Lisbeth

      Usuń
  16. Wszystko jest po prostu PIĘKNE. Nie wiem jak to robicie że wam, aż tak ładnie to wychodzi. Może nazwa ZACZAROWANE szablony się sprawdza. W każdym razie każdy szablon jest magiczny.

    Po raz kolejny gratuluję i życzę kolejnego tak dobrego, a nawet lepszego roku ;)
    Pozdrawiam, Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kingo za ciepłe słowa :)
      Cieplutko pozdrawiam :D

      Usuń
  17. Ajajaj! *-*
    Uwielbiam cię, Rowindale, bo kochasz fantasy :D
    Twoje szablony są śliczne! Mają jakiś taki... niesamowity klimat, aż od razu chce mi się otworzyć Worda i pisać! xD
    Znowu nie umiem wybrać szablonu, który podobałby mi się najbardziej ;-;
    Urzekły mnie soczyste barwy w szablonie 639, 634 i 629 :3
    Wszystko, co ma w sobie kwiatki, słodkie i delikatne kolory jest dla mnie cudowne, niesamowicie kawaii <3
    Haha, taki etap w życiu xD
    Jest pięknie, pięknie, pięknie, przepięknie!
    Podoba mi się szablon z HP, bo jest taki... inny niż wszystkie xD
    Podziwiam cię, Rowindale, bo z notki na notkę robisz niesamowite postępy i aż miło patrzeć <3
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku jej! Jak miło :) Tyle entuzjazmu wypływa z tego komentarza, że aż brak mi słów. Dobrze wiedzieć, że są na tym świecie miłośnicy fantasy ;p równie wielcy co ja :P Tak bardzo się cieszę :D Pozdrawiam i do następnego razu :p

      Usuń
  18. Hasło: Hasający topielec.
    Adres bloga: http://z-potrzeby-snu.blogspot.com/
    Koncepcja: Zależy mi na jak najjaśniejszych barwach. Odcieniach beżu, bieli, jasnych szarościach. Szablon powinien być delikatny, eteryczny, subtelny, niezbyt ozdobny.
    Ewentualne zdjęcia:
    http://fabriziamiliaphotos.deviantart.com/art/Untitled-371018018
    http://weruninhalflight.deviantart.com/art/--355362464
    http://imthinkinspiffy.deviantart.com/art/Vindicate-322535238
    http://fabriziamiliaphotos.deviantart.com/art/--366806780
    Ewentualny cytat: brak.
    Inne uwagi: brak.
    Kontakt: chemicalxcinny@gmail.com, GG: 12624945

    Dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Hasło: Hasający topielec

    2. Adres bloga: http://norths-daughters.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Posty bardziej na prawo, a kolumna z archiwum po jej lewej stornie, zakładki, niech będę nad nagłówkiem, chciałabym, aby dominującym kolorem była czerwień, ale możesz też wykorzystać dużo zieleni, czerni i bieli.

    4. Ewentualne zdjęcia: Możesz wykorzystać nagłówek, który stworzyłam sama, ale teraz stwierdzam, że chciałabym mieć jakiś porządny szablon.

    5. Ewentualny cytat: Tytuł bloga " Córki Północy "

    6. Inne uwagi: mogłabyś umieścić pod tytułem mniejszą czcionką adres bloga

    7. Kontakt: anialarinto@gmail.com gg: 47512858

    Jeżeli przyjmiesz moje zamówienie, to z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu! Benedict, Benedict, mój Sherlock, mój Benedict Cumberbatch! Nie wierzę, mam chyba z 10 szablonów porobione z nim, po prostu tak od siebie, bo go ubóstwiam! Nie mogę wyrazić słów, ale...Jejku *o*. Uwielbiam Cię za to, że zrobiłaś z nim szablon! No! XD Mój ulubieniec!

    628 - Tło jest świetne, strony i wszystko, mniej spodobał mi się nagłówek, ale i tak jest bardzo ładny ^^.
    629 - Śliczny, uwielbiam tego typu szablony :D.
    630 - Ciekawy szablon, aż poczułam się niczym na dzikim zachodzie :P.
    631 - CUDO, MÓJ ULUBIONY, NAWET JEŚLI BĘDĄ INNE JESZCZE LEPSZE, TO I TAK MA U MNIE NUMER JEDEN! AŻ MUSZĘ KRZYCZEĆ CAPS LOCKIEM!
    632 - Hmm...świetny, taki magiczny, no i elfy, o!
    633 - Jeden z lepszych, jak na razie! :D
    634 - Prosty, schludny, śliczny :).
    635 - Bardzo fajny, ale strony według mnie zbyt jasne C:.
    636 - Ciekawy, na prawdę :P. Trochę rażący, ale to może tylko dla mnie :D.
    637 - Ruda, ruda! Plus dla ciebie :P. Bardzo ładnie się prezentuje ^^.
    638 - Oo! Ten jest fantastyczny ^^.
    639 - Natura, róż, wszystko jest super :).
    640 - Demoniczne \m/. Ach, jest genialny :D.

    Pozdrawiam ciepło!
    Weasleyowa! No i Cumberbatch *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bejbe :D nie spodziewałam się aż tylu emocji *_* dziękuję :* Normalnie, aż cieplutko mi się zrobiło :D Fajnie, że przypadł ci do gustu Cumberbatch :p Lubie takie dziwne obrazki z nim związane ;p On w ogóle wydaje mi się taki magiczny, inny niż zwykły człowiek XD Tak jakby był istotą z innego świata jedynie wcielającą się w rolę człowieka XD Hehe! Jeszcze raz wielkie dzięki za komentarzyk :*

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. No to jedziem!

    Bal Martwych Jaszczurek by Avia

    Kobiety:
    Wrzuciłaś dwa szablony z Salmą (hehehe :>) i zdecydowanie bardziej podoba mi się 592. Być może dlatego, że nie jest tak ciemny i niemalże cały czarny jak 591. No i to zdjęcie... Jest cudowne! Szablon pozornie niby taki prosty, a jednak... Dobra, nie mam słów. TO oddaje wszystko.
    Mężczyźni:
    Dobry Johny z kotkiem nie jest zły, ale znów tak ciemno i czarno, że choć na Johny’ego (aaaah...) mogę patrzeć bez przerwy (Boru, on ma 50 lat...) to nadal mi ciemno. Nie mogę szablonowi nic zarzucić poza tym, że nie wbija się w moje indywidualne, osobiste ramy kolorystyki. :)
    594 - kurde, podoba mi się ten efekt, że wszystko takie ciemne i czarne (znów! To wina tych jaszczurek zapewne!), a ów piosenkarz taki rozogniony. Czy ja tam widzę różę? I czyżby napadła Cię faza na gwiazdy...? ;> Lecimy dalej!
    Fantasy:
    Aaaa! Wrzuciłaś ten szablon! Wrzuciłaś! <3
    O Boru! I ten też! Ten też! <3
    Demonicznie:
    Przechodzę do swojej najmniej ulubionej (Twojej chyba najbardziej ;) części.
    Święty Mikołaj wygląda przerażająco, nagłówkowi nie mam nic do zarzucenia, ale te linki wyglądają trochę bezładnie według mnie. Co do 598 to już nie wygląda mi tak demonicznie i strasznie, ale - cholera - podoba mi się ten efekt szachów!
    Anime:
    Dobra, potrzebuję chwili, żeby ogarnąć ten obrazek z 600.
    Przez dobry kwadrans zastanawiałam się, co do cholibki robi tam reklamówka, a to druga postać. Idę, nie będę się dalej pogrążać... XD

    Weasleyowa:

    Kobiety:
    Aaaleee śliczna kobietka! TAM JEST ZEGAREK! Na ser z nim! Na ser!
    Co Wy macie z tą ciemnością? Więcej pogody ducha, błagam Was! Ale ten kosmos to jest... kosmos <3
    Mężczyźni:
    Gwiazdki! Na 603 widzę gwiazdki jak u Avii! I ciemność. Chyba się zgrywacie XD
    Rany, kocham Cię za ten szablon, jest mega. Drugi taki zimno-ciepły, ale jest Dean (<3), więc idź, Twoje winy zostały Ci przebaczone.
    Zakochani:
    Cieplutko <3
    Zimniutko i uroczo <3
    Fantasy:
    607 mam uwagę - te napisy są dziwne. Znaczy, niektóre słowa zdawają się jakby ze spacją np. “GWIAZ DY” Poza tym... Awesome ;3
    608 już na zimno, trochę kojarzy mi się z gejszą ta kobieta. Albo i nie na zimno, ten fiolet jest taki przyjemny wbrew wszystkiemu.
    Książki:

    610 to mój zdecydowany faworyt <3
    Miasto:
    Ta hustawka na tle miasta... To wygląda świetnie! 612 bije na głowę 611... Ale to dlatego, że Paryża nie lubię. Brzydkie miasto, choć dostojne.
    Demoniczne/Mhhhroooczne:
    615 jest... Uau. Trochę w klimatach The Mortal Instruments, więc jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jill mówi, że nie potrafi być perfekcyjna. Przekonajmy się!
      Gossip Girl! Obejrzałam całe, choć momentami robiła się z tego Moda na Sukces. Ale Blair jest dobra, Chuck boski. Lubię ich oglądać i w innych filmach/serialach. Ten chłód i szablon tak bardzo jej pasują!
      618 jest zimny, ale uroczy. Kojarzy mi się trochę z Królową Śniegu. Jestem urzeczona.
      619 CHUCKIE <3
      620 Dobra, nie lubię Nate’a. Bo jest głupi. I nie pasuje mi w roli Remusa ani trochę. (Ale szablon mega <3)
      Kolejny jest Potterowski, więc za dużo się nie wypowiem, bo się nie znam, ale Ginny i Draco to lubiane przez FF-wców połączenie.
      622 się zmieniaaaa? Ale fajnie! Znów HP, w połączeniu Hermiona i Snape... Po tym, jak przeczytałam Łzy Marii Magdaleny (lzy-marii-magdaleny.blog.onet.pl) to żadna rola Snape już mnie nie zaskoczy.
      623 - albo mnie pamięć myli, albo te wiszące ludki już kiedyś w jakimś szablonie były XD
      I chyba w Twojej ulubionej czerwono-niebieskiej kolorystyce :D Świetnie połączone.
      624 faktycznie w typie Agaty, ale też trochę halskiej. Tak mi się przynajmniej wydaje. Świetny jest i chyba sobie go ukradnę na Cymelium, jest genialny.
      625 efekt fali jest suuuper! Tak niebiesko. Boru, pojechałabym nad morzee...
      626 wywołuje u mnie smutek. Jest bardzo dobrze wykonany, a przy tym przytłaczający emocjonalnie...
      A ten róż w 627 mieliśmy już okazję widzieć i się na jego temat wypowiadaliśmy :D

      Rowindale!
      628 przypomina mi szablony Yassmin z Terrible Crash, ale taki Twój Indywidualizm z niego wycieka, więc nie moge się do niczego przyczepić. Niby napchane, a wciąż panuje porządek. Nie mam pojęcia jak Wy to robicie.
      629 niby łososiowo-różowy, a jednak uroczo. Aaaach. Porozpływam się w zachwytach przez Was. Też chcę takie zdolności.
      Mężczyźni:
      do Cowboy life idealnie pasowałby Cejrowski XDProsto i na temat, ale jakoś tak mi nie przechodzi.
      631... Nie bardzo wiem, co się dzieje na tym dolnym obrazku. Tak powinno być? To jakiś efekt? Nagłówek jest super, ale ten dolny obrazek mnie zastanawia.
      Fantasy:
      Lubisz zielony i elfy? Mag lubi Ciebie!
      Ale ten napis mi się nie podoba.
      A potem jest HP, więc za wiele nie mogę mieć do powiedzenia...
      Książki!

      HERBATA <3<3<3<3
      I książki <3
      Miłość:
      E, pusto mi tak jakoś na tym 636. To tło sprawia, że jest za pusto i dziwnie.
      Na kolejnym też pustawo, choć zdjęcie dużo nadrabia.
      Miasto:
      Jeśli Warsaw is your life to w takim razie proud be polish i mów po polsku. Dobra, przyznam, że szczerze nie lubię szablonów “polskich” z angielskimi tytułami. To w pewien sposób się dla mnie wyklucza, ot.
      Sam szablon jednak prosty, schludny i ładny.
      O Naturze się nie wypowiem, bo jest faktycznie różowiasty i... i nie mam komentarza XD
      Demonicznie:
      Czy ja dobrze widzę Freddiego? :D:D:D:D:D:

      Tyle, moje kochane, jeśli chodzi o szablony.
      Przechodząc do Was i do bloga - życzę Wam sił do dalszego prowadzenia ZS i szablonienia. Jesteście wspaniałymi dziewczynami i szabloniarkami, przepraszam, że musicie mnie znosić i słuchać moich zbyt częstych błagań o szablon. Mam nadzieję, że będziecie trzymać się nawet wtedy, gdy Blogspot upadnie (Oby jednak tego nie było...).
      Trzymajcie się ciepło. Wesołych Wakacji!

      Usuń
    2. Dzięki Mag za obszerny komentarz ;p Dobrze się czyta XD Odpowiem teraz na sprawy, które cię zainteresowały ;p Dolny obrazek w 631 to rozwijana od dołu stopka. Jak widzisz na górnej połowie obrazka jest przy dolnej krawędzi taki postrzępiony papirusik. Jak na niego najedziesz rozwija się stopka, która to widoczna jest na drugiej części podglądu.
      Co do szablonu o Warszawie z angielskimi napisami to po pierwsze nic się nie gryzie, bo Warszawę traktuję tu jako urokliwe miasto,architekturę, a nie Polską stolice, z której wcale nie jestem dumna. Dwa po prostu lubię angielskie napisy. Trzy blogspot jest ogólnoświatową domeną i jak wchodzi ktoś z zza granicy to od razu będzie wiedział o co chodzi ;p
      To tyle :D Pozdrawiam serdecznie jeszcze raz dzięki za komentarz :D i do kolejnej notki mam nadzieję!
      Cieplutko pozdrawiam :D

      Usuń
  23. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://melancholijne-lilie.blogspot.com

    3. Koncepcja: Jest to blog o Lily Evans i Jamesie Potterze. Chciałabym w tajemniczych kolorach (granat, ciemna zieleń, fiolet albo brąz). Miejsce na posty chciałabym na środku lub po prawej stronie. Po lewej (na nagłówku) całą sylwetkę Jamesa(Skandara Keynesa), pośrodku ich zdjęcie razem, a po prawej twarz Lily(Georgie Henley). Chciałabym również Menu pod nagłówkiem albo po lewej stronie, takie ładne, przejrzyste. a ten nagłówek po lewej stronie może się kończyć gdzieś obok postów. Barwy kolorów podanych wcześniej w nagłówku jakieś jaśniejsze, a w szablonie ciemniejsze.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://us.cdn001.fansshare.com/photos/skandarkeynes/skandar-keynes-1983723100.jpg - James
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121028161928/narnia/images/1/1a/Tumblr_mbsydrzA9A1rhqk4eo6_500.jpg -Lily
    https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/470_516725721713109_803186118_n.jpg - Lily
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/1044406_373489626106574_1587314542_n.jpg - Lily
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m81198KHtP1qkvkf4o1_500.jpg - Lily
    http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_ldklisioua1qd7j4xo1_1280.jpg - Lily i James
    http://2.bp.blogspot.com/_t-i1WHauJS4/TSlJzLoWjxI/AAAAAAAAA2Q/LtccwCX6aj8/s640/tumblr_lefr14Ij231qzftm4o1_500.png - Lily i James
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/1318_373458036109733_1664424977_n.jpg - Lily
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/p480x480/944176_370644566391080_1392451033_n.jpg - Lily i James
    http://6a.img.v4.skyrock.net/3786/83463786/pics/3085853217_1_9_eICRbDHv.jpg
    http://s3.flog.pl/media/foto/enzi_5b30f682aca04916742224b6c584f917.jpg - lilia
    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/143302_biala-lilia-wodna-liscie.jpg - lilia
    http://img825.imageshack.us/img825/9651/lilia22c7fb2d24c9a68240.jpg - lilia

    Najbardziej zależy mi na zdjęciu Skandara, Skandara i Georgie (razem), twarzy Georgie i kwiatu lilii.


    5. Ewentualny cytat: Love isn't something you find. Love is something that finds you.

    6. Inne uwagi: jakbyś mogła zmienić włosy Georgie na rudy, a jej oczy na zielone :D. Między ich zdjęciami, albo naokoło, albo gdziekolwiek, chciałabym, abyś umieściła któreś lilie. Może być również Hogwart gdzieś w tle, jeśli to nie będzie za dużo.

    7. Kontakt: gg-1680117, mail- melancholijne.lilie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest bosko. Krótko mówiąc. BOSKO!
    Kobiety są piękne, mężczyźni też i... Sherlock... Sherlock. To imię mówi samo za siebie. Jest cudny.
    Książkowe... no piękne są, ale dla mnie troszkę za mocne. Jakoś książki zawsze mi się kojarzą z dywanami, kurzem i brązem. No ale to nie oznacza że jest źle bo jest więcej niż dobrze!
    Miłość... Ten fioletowy wydał mi się trochę niewyraźny, ale już się przyzwyczaiłam. Ruda. Oj tak, oj tak. Lubię rude.
    Naturalny jest słodki. U siebie bym go nie dała, ale gdzie indziej(nawet u was!) chętnie zobaczyłabym.
    Demoniczny. Nie wypada żeby nazwać go boskim, powiem więc: diabelski. Diablo świetny. Brakuje tylko... no niczego! Jest cudny. CUDNY! Mooże kiedyś go do siebie wezmę? Może nawet...
    Więc jest bosko.Krótko mówiąc. I diabelski, więc jest wszystko co Ryksa lubi najbardziej.
    Matko jaki koment długaśny mi wyszedł. Jak na mnie. Hie hie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście, iż dalej chcę szablon :)) I wierzę,że będzie wspaniały.
    Ps Wspaniałe szablony

    OdpowiedzUsuń
  26. co się stało z niespodzianką z 19 lipca? mam nadzieję, że nie zrezygnowała, bo mam swoje przypuszczenia kim jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były dwie niespodzianki. Z pewnych powodów jedna z nich nie wypali, więc została tylko jedna :)

      Usuń
    2. och... to trzymam kciuki, aby wypaliła ta, która miała nas wszystkich zaskoczyć ^^

      Usuń
  27. AH! A JA DZISIAJ NAPIERDALAM CAPSLOCKIEM, BO JARAM SIĘ BEST SONG EVER :)
    A WIĘC TAK: TE ELFTY - 632 - SĄ CUDNE. TA ZIELEŃ MNIE URZEKŁA.
    633 - CZEMU JEST TAK IDEALNY?! NO JA SIĘ PYTAM'?!
    634 TO CHYBA NAJPIĘKNIEJSZE 'KSIĄŻKI' JAKIE WIDZIAŁAM. ;o
    636 - FIOLET HMMM... BOSKI JEST! <3
    CZEMU CYTATY O MIŁOŚCI?! COŚ SIĘ STAŁO, ŻE MIŁOŚĆ I NIENAWIŚĆ? A ZRESZTĄ.. LECIMY DALEJ. :P
    638 - NO CÓŻ... TROCHĘ SIĘ ZAWIODŁAM, ALE TYLKO DLATEGO, ŻE LICZYŁAM BARDZIEJ NA LONDYN ALBO NY, ALBO LA, ALBO COŚ W TYM STYLU. NIE LUBIĘ WARSZAWY. NO ALE SZABLON OCZYWIŚCIE ŚLICZNY. TE KOLORY IDEALNIE ZE SOBA WSPÓŁGRAJĄ.
    639 - nieboo... perfekcja... nie mam słów, by to opisać. jeden z najpiękniejszych szablonów, jakie widziałam. te kolory. róż i zieleń. żółć. takie to delikatne. no i ten cytat. po prostu taki ♥... właśnie taki kochany.
    640 - CHCIAŁAŚ MNIE Z LEKKA PRZERAZIĆ? UDAŁO CI SIĘ. ALE OCZYWIŚCIE SZABLON JEST ŚWIETNY, ALE TA GŁÓWNA(???) POSTAĆ, (TA W ŚRODKU :P) WYGLĄDA DZIWNIE. WEDŁUG MNIE TROCHĘ ŹLE CI SIĘ "WPLETŁA".
    a w ogóle to fajne koloryzacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://sevmioneforever.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Chciałabym, aby dominowała czerń i soczysta, ciemna zieleń. Jest to blog o czasach Huncwotów, Severusie Snape'ie i Livian Everto (inna dziewczyna, nie Hermiona, wygląd Lily Collins). Resztę pozostawiam wam : )

    4. Ewentualne zdjęcia:http://data.whicdn.com/images/68103372/large.jpg

    http://i.pinger.pl/pgr230/626398c1000cc4e94d27ba60/Photoshoot-ben-barnes-1303603-360-480.jpg

    To są tylko propozycje, zdjęcia możecie wybrać sami :)
    5. Ewentualny cytat:Dopóki nie poz­nałam Ciebie nie wie­działam, że tak bar­dzo można chcieć o ko­goś walczyć...

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: e-mail : adrianna1999@op.pl GG : 47803574

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zamówienie zostało wylosowane i przyjęte do realizacji :)

      Usuń
  29. 1. Hasło: Hasający topielec!

    2. Adres bloga: http://shinobi-nindo.blogspot.com/

    3. Koncepcja: Prosilibyśmy o szablon w ciepłych barwach ( czerwony, żołty, może trochę niebieskiego ). Proponujemy układ dwukolumnowy. Większych zastrzeń co do szablonu nie mamy i zdajemy się na wolę szabloniarki. :3 Oczywiście, jeżeli Rowindale miałaby problem to zawsze może się do nas w tej sprawie odezwać.

    4. Ewentualne zdjęcia: http://www.zerochan.net/full/1483131

    5. Ewentualny cytat: Jeżeli stracisz całą nadzieję... Ja zrobię wszystko, by ci ją przywrócić!

    6. Inne uwagi: -

    7. Kontakt: GG - 11351499.

    Z góry dziękujemy za wykonanie szablonu. :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam już zamówiony szablon, który teoretycznie jest z fantasy, ale można podpiąć pod Demoniczne. Ale zamawiałabym.
    Pierwszy. Boże, cudo. *U* Jest taki... Barwny, ale szlachetny. I niezwykle przypadła mi do gustu pani z nagłówka.
    Drugi jest stanowczo nie w moim stylu, ale elegancki. A trzeci przedstawia sobą taki, hm, luz. Przekrzywione zdjęcie, wszystko śmiałe.
    W czwóreczce zakochałam się w tle posta. Pokrwawiony pergamin.
    DOBRA, JESTEM TĄ OD CAPSA, JAK TYLE TU CAPSÓW, TO MI TEŻ WOLNO. :I
    PIĄTKĘ BYM BRAŁA NA DRUGIEGO BLOGA, ALE JUŻ WŁAŚCIWIE SZABLON NA NIEGO JEST UKOŃCZONY. NAPRAWDĘ, PASUJE, BO ZIELENIE I ELFY, ALE NIE ZNAM TYCH LUDZI. C:
    SZÓSTKA JEST UROCZA. :3 CIEMNY BRĄZ PLUS RDZA. <2 W TYCH SAMYCH KOLORACH JEST TEN JEDEN DEMONICZNY, HUH? MISTERNA ROBOTA. JEST CZAROWNY, TE POSTACI, TEN CYTAT, TEN UKŁAD.
    Jestem pijana dobrą muzyką. Stąd ta chaotyczność mojej wypowiedzi.
    Niestety, z tego powodu nie wystawię dokładnej analizy, tylko rzucam pojedynczymi szablonamŚi.
    WARSZAWA! <22
    Śliczne dodatki.
    Pozdrawiam, Diabestwo. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Łoch, moja Pani, jakie efektowne wejście, że tak powiem! Nieźle, nieźle ^^ A ja przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale miałam trochę do roboty ostatnio, jeszcze do południa nie miałam prądu. Pfe, co ja gadam, mieli dać o 14:00, dali 15:30! -.- A wczoraj siostra i jej koleżanka bawiły się instalacją dodatku do simów trójki... łee tam, tak czy tak, mam zaległości. I już w tej chwili zamierzam je nadrobić!
    628 - czemu nie myślałaś? W sensie że szablon nie taki, jak ma być? Pisze tak, ponieważ dopiero przeczytałam opis, a szablon, nie obejrzany jeszcze, siedzi/leży/cokolwiek w karcie. O, już spojrzałam. Teraz powiedz mi, czemu ni myślałaś. Nie chwalę cię czy coś (na razie), po prostu ciekawam, co tu według szlachetnej Ciebie jest nie tak. Teraz moja kolej. od razu rzuciło się w oczy to, że zarówno tło "w ramce", jak i to poza nią ie różnią się od siebie zbyt wiele. A może szkoda? Nie wiem, jakie tło dla zewnętrznej strony (tej poza ramką) by pasowało, ale ciekawa jestem efektu. No, nieźle kombinowałaś z tłem, bo tło obok ramki z tekstem też jest inne i to zupełnie, bo ciemne, bardzo różniące się od wszechobecnych barw fioletu. Ogólnie bardzo ładnie, bo klasycznie i to świetnie wygląda, ale pokombinowałabym, jeszcze z tłem ;)
    629 - No ja wiem, już słyszałam wielokrotnie, że dużo zawdzięczasz Jill :D I ja absolutnie się temu nie dziwię. Łojeeej, faktycznie delikatniuśko xD Ale efekt końcowy bardzo ciekawy, ci powiem! Świetnie dobrałaś miejsce tym motylkom całym, ogólnie szablon jest ładnie... dopasowany, a raczej jego elementy są idealnie do niego dobrane. Nie ma co zarzucać (nie żebym w ogóle miała!), jest świetnie!
    630 - samo tak wyszło? :D Nie ściemniaj, pewnie śnisz po nocach o kowbojach! :D Ale fajnie ci to wyszło, naprawdę! No.... no ja nawet nie wiem, co o nim powiedzieć, zaskoczyłaś mnie tym szablonem, to dlatego! Po prostu czegoś tak dziwnego swego rodzaju nie widziałam dawno :D Ale to w pozytywnym sensie, więc bądź z siebie zadowolona ;)
    631 - ou, jestem ciekawa tych eksperymentów, eksperymenty są zawsze dobre! Pergamin zawsze spoko, ale nie kumam tego trójkącika na czole kolesia. W ogóle nie znam tego kolesia, kim on jest? Mniejsza, rzecz polega na tym, że jak dla mnie eksperyment udany i ja poproszę takich więcej :3
    632 - JA TEŻ UWIELBIAM ELFY!!!! To najwspanialsze stworzenia na świecie, w przyszłości chcę zostać Elfem! Wiedziałaś, czym mnie zachwycić w tej kategorii :3 Albo nie wiedziałaś, ale i tak je walnęłaś. Wolę uwierzyć w tę pierwszą wersję, ale mniejsza XD Ojei, jaki on jest przystojny!!!! <333 jakby miał krótkie włosy, to by mnie tak nie uwiódł jak ten o tam! Nie mam zielonego (!!) pojęcia, czego ty od tego szablonu chcesz - jest przepiękny! Jak na razie mój ulubiony. Połączenie zieleni i powoli pojawiającej się na dol czerni doskonale ci wyszło. Jestem absolutnie zakochana w tym szablonie, więc ja nie mam zielonego pojęcia, jak ty chcesz sprawić, by kolejny był lepszy!
    633 - no taaaak! Fantasy->HP->Jill->szczęśliwa Jill. Wszystko jasne, ale racja: no w końcu to Szefowa, czyż nie? ;) Boż, Harry wygląda tu jak naćpany! I co tu robi Draco? czyżby Drarry? ;> łech, szkoda, nie lubię tego parringu. Taa, w cytacie coś pieprzą o miłości, więc to parring xD Ale szablon wykonany naprawde pięknie! Jest na drugim miejscu, ale elfowy i tak wygrywa! :3
    634 - e tam, dobry minimalizm nie jest zły,a ty wykonujesz go naprawdę świetnie! Masz do tego dryg, bo robisz tak, że nie jest ani pełno, ani pusto. A ta sztuka niewielu się udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 635 - jako jeden z niewielu podoba ci się ten szablon?! Maaatko, jaka ty jesteś krytyczna w stosunku do siebie i swoich prac! Kobieto, tworzysz genialnie, możesz być skromna, tak ma każdy twórca czegokolwiek, ale bez przesady! :D Trochę świadomości swojej wyjątkowości nie zaszkodzi! :) Ojeej, jak ja się zakochałam w tym szanlonie! Jest ciemno, ponuro i książkowo, czyli ja jestem w raju! <3 Hm, mamy tu jakiś zamek, jak i jego wnętrze, las i naturalnie książeczki, stare i tajemnicze. mamy s[poro czerni i ciemnych kolorów, o czym wspominałam, a ta... zieleń/błękit, czy jaki diabeł to jest, bardzo pasuje do klimatu, który buduje ten szablon. No i coś, o czym chciałam napisać na samym początku,a le się powstrzymywałam: jak fajnie wyglądają kolumny: ułożone są od lewej od najmniejszej do największej!! :D Toć to takie pocieszne!! :D Łiiii! :D takie schodki, o :D Kocham ten szablon :D
      636 - 'całkiem, całkiem'? Ou, co za odmiana XD Ojej, znowu mnie zaskoczyłaś tym szablonem! Ej, ZDRADŹ MI NAZWĘ TEJ CZCIONKI, KTÓRĄ NAPISAŁAŚ SŁOWO 'MIŁOŚĆ'!! Piszę wielkimi literami, bo ostatnio kogoś o to prosiłam i pozostałam bez odzewu ;c Hm, czy to fioletowy Elf trzyma dłonie rudowłosej człowieki? Na to wygląda po uważnym przyjrzeniu się zjawisku. nie powiem, ciekawe to, ciekawe ^^ Jestem za taką miłością, mówię jej tak! wolę, jak baba jest ludziem a facet Elfem, bo jak baba jest Elfką, a jej miłość ludziem, to on zawsze ciapowaty mi się wydaje w porównaniu do doskonałej Elfki. A to baba ma być ciapowata!! Nie to, że jakaś dyskryminacja czy coś, ale po prostu to jest zawsze takie urocze :3 Tak czy siak różowy szablon,a mi się podoba... dziwne... podoba sztukę ostatnio odwaliła Jill. Jak wam się to udaje?! :O Niby szablon raczej prosty, ale taki ładny, że ojej <3
      637 - no fakt, ja też wolę, jak obrazków jest więcej, ale co tam. Taak, taki niebieski pasuje, zwłaszcza że tłem jest biel. Hm, taki... techniczny 9?) ten szablon, Nie wiem, co to znaczy, więc ty na pewno też nie, ale tak mi się skojarzyło, jak na niego popatrzyłam. Niemniej podoba mi się ^^
      638 -no fakt, za dużo Polski na tych szablonach to tu nie ma, a szkoda!, ci powiem. Byłam raz w Warszawie i to z jakim rozmachem: u samej prezydentowej. Ogólnie miasto ładne, acz jak się wejdzie w jakąś uliczkę, to aż strach, takie przyległo do mnie wrażenie. Oj, ale ten szablon jest naprawdę bardzo ładny! Świetnie przedstawiłaś stolicę, niby mało, ale jednak widać co trzeba. No i jest prosto, bez zbędnych urozmaiceń. W przeciwieństwie do samej stolicy :D
      639 - zrozumiałam tylko tyle, że nazwałaś swoją wenę Inferno... dobre! Ja też muszę swoją jakoś nazwać! :3 Moja będzie Reksio. Bo najczęściej jest, ale jak już się urwie i zacznie szaleć, to trochę trudno ją złapać. ŁO MATKO PRZENAJŚWIĘTSZA AMEN!!! I TO INFERNO STWORZYŁO?!?!?! Inferno zachorowało :( Technicznie szablon bardzo ładnie wykonany, ale duża dawka różowatości mnie przeraża! ;o Ale na szczęście nadchodzi szablon demoniczny, co mnie uspokaja :3 (dostrzegłaś paradoks?)
      640 - coś,c o Rowinki lubią najbardziej i co Methrylki tez lubią najbardziej :3 Łoj, jakie ładne Pany na nas wyjrzały ^^ I Pani na górze też niczego sobie, miło mi, miło! Nie ogarniam tylko tych gwiazdek na dole po lewo, ale spoko :D Brak tylko krwi, ale wybaczę ;c XD Dziwne połączneie tego... hm, to jest pomarańczowy chyba. ta, ten kolorek i czerń. Ciekawe, acz wciąż dziwne, Bardziej do czerni pasuje czerwień, wiesz o tym? ;> Albo biel,. Biel kojarzy się ze szpitalem psychiatrycznym, przynajmniej mnie. WŁAŚNIE!!!!! A zróbcie wy tak szablonik z psychiatrykiem? Niech wam za przykład posłuży przykład Nattramna ^^
      Trochę nie ogarniam: na czym polegają te koloryzacje? Co z nimi robić?
      To tyle. ty dalej wpatruj się w mój komentarz z zażenowaniem, zwłaszcza po tej części o mojej niewiedzy na temat koloryzacji. Mnie czeka jeszcze jedna notka, al to jutro - o za dużo, to niezdrowo :D Oki, do następnej notki, pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. No właśnie tego mi brakowało! Czekałam z wytęsknieniem na komentarz od ciebie! Widzisz jak bardzo się do ciebie przywiązałam :D Nie jest to rekordowo długościowy wpis, ale zawiera co najważniejsze ;p
      Po pierwsze puki pamiętam. Czcionka o którą zapytujesz to Many Weatz dostępna do ściągnięcia pod następującym linkiem :P http://www.dafont.com/many-weatz.font
      Najważniejsze odhaczone ;p Jeśli idzie natomiast o moje prace to nie jestem z nich specjalnie zadowolona :( Widzisz wciąż staram się coś ciekawego wymyślić i odnaleźć swój własny styl. Nie idzie mi najlepiej więc przeżywam prawdziwą frustrację. To taka twórcza niemoc. Wierzę jednak, że kiedyś dorównam Jill czy Elfabie na przykład (przynajmniej o tym marzę ;p). Puki co takie niespełne cusie będę dodawać XD
      Wracając do szablonów 637 ma błękitne, a nie białe tło. 639 sam mnie przeraża swoją różowością, ale to wszystko wina Jill :p Co do 632 to nie wyszedł najlepiej (wtopienie obrazków) ale że również kocham elfy z pewnością będzie ich jeszcze o wiele wiele więcej ;p
      Dziękuję wielce za twój komentarz! Wielbię cię <3

      Usuń
    3. Aaaaaa zapomniałam powiedzieć, że koloryzacji używa się przy tworzeniu np szablonów, by osiągnąć równomierne zabarwienie :D i fajne efekty ;p

      Usuń
    4. Oj tam, z kolorem mi się pomyliło ;c XD Tworezysz świetnie i jak będziesz pracowała tak, jak teraz, na pewno będziesz genialna i z łatwością dorównasz dziewczyną. Ni3e znam jeszcze prac Elfaby, zaraz je ogarnę, ale wspaniałe jest to, że ty wciąż kombinujesz i nie boisz się prosić o pomoc, choć i tak Twoje szablony są piękne! I przysięgam Ci na życie mojego ukochanego kotka, że będziesz niebawem świetna!!Jestem tego na 34534573545% pewna. I jeśli myślisz, że słodzę,t o mnie nie doceniasz 8)

      Usuń
    5. Meth moja kochana <3 i jak tu mordka ma się nie cieszyć kiedy czyta twoje komentarze :D Człowiekowi normalnie lepiej na duszy i tylko szczerzuja boli ;p Dziękować, że tak mocno we mnie wierzysz :)

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te szablony aż nie mogę doczekać się swojego :D:D:D:D
    Weny weny weny życzę kochana. Też bym chciała tak umieć ale jestem zbyt wielkim leniem xD
    Hmmm chyba 634 podoba mi sie najbardziej xD jest taki przyjemny ale w 635 podoba mi sie układ xD Trudno w sumie było by mi wybrać bo jak tak chwile myślę to podobają mi się tez inne xD w każdym jest coś fajnego xD

    OdpowiedzUsuń