g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.07.2013

I URODZINY: podsumowanie

Pierwszy opublikowany szablon.
Rok temu, 12 lipca, został opublikowany pierwszy post na Zaczarowanych. Kiedy zakładałam tę stronę, nawet nie marzyłam o tym, że przetrwa ona tak długo i doczeka się niemal 600 szablonów. Wcześniej miałam wiele blogów, które pojawiały się i znikały. Tym razem stało się inaczej. Od dawna myślałam o tym, co sprawia, że Zaczarowane wciąż istnieją i sam tylko jedno wyjaśnienie - to wasza zasługa. Chciałabym  w imieniu całej załogi podziękować Methrylis [Meth -Metaamfetaminę - przyp. Avii], Mag zwanej również Bolesławem Prusem, Eileen, Wiedzmie, Mossi, Himitsu, Krakenowi oraz wszystkim tym, których nie wymieniłam, a którzy komentowali i wspierali nas przez te miesiące. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszej publiczności, niż Wy.
Początki nie były łatwe. Nie wiem, jak Wy, ale ja wciąż pamiętam to oszołomienie, gdy przyszło mi pierwszy raz zmierzyć się z blogspotem. Kody, jakie kody?! Na onecie wszystko wydawało się łatwiejsze. Dopiero instrukcje Elfaby sprawiły, że trochę rozjaśniło mi się w głowie. Powoli powstawały nowe szablony, blog zdobył kilka kolejnych cyferek w statystyce i... pojawiła się osoba bez której Zaczarowane nie mogłyby istnieć - Avia Tinar. Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, jak wiele pracy Avia włożyła w tego bloga. Za każdym razem, gdy miałam kryzys, ona była tutaj i nad wszystkim czuwała. Jest obowiązkowa, sumienna i pracowita [wredna, straszna - przyp. Avii]... czyli ma wszystko to, czego mi brakuje ;) Uzupełniamy się i chyba właśnie dlatego tak dobrze nam idzie. 
14 sierpnia dołączyła Avia, a niemal miesiąc później, 9 września, przybyła kolejna szabloniarka - Asumay. Nie wiem czy jeszcze ją pamiętacie, bo była u nas zaledwie 3 tygodnie. To ja ją namówiłam do przyłączenia się do nas, co chyba było błędem. Być może, gdyby sama z siebie się zgłosiła, nasza współpraca potrwała by dłużej. Któż to wie? Z tego, co wiem to obecnie Asumay nie prowadzi żadnego bloga.
Szablon z nieruchomym tłem.
W między czasie  pojawiły się szablony z nieruchomym tłem. Osobiście uważam, że to był pewnego rodzaju przełom. Chociaż pierwsze prace tego typu nie wyglądały zniewalające, to sprawiły, że blogi przestały wyglądać ja te z onetu. 
Świat nie znosi nudy, dlatego jeszcze przed odejściem Asumay zawitała do nas kolejna osoba - Finranthil. Chociaż jest ona w naszej ekipie od kilku miesięcy, to dodała tylko... jeden szablon! Nikt jej jednak nie mam tego za złe, bo wszyscy wiedzą, że Fin, podobnie jak Avia, to geniusz kodowy. Jej porady pojawiają się na blogu Zaczarowane Instrukcje. Chociaż marka jest ta sama, to Fin sama decyduje o swojej stronie. Chodzą plotki, że można ją spotkać również na inny blogu, a szablon, który tam widnieje, zachwyca wszystkich!
Pod koniec dołączyła do nas kolejna szabloniarka. Tym razem mam na myśli Ombre. Dziewczyna, która przybyła do nas z innego graficznego bloga, szybko odnalazła się na Zaczarowanych. Mimo to spędziła z nami tylko dwa i pół miesiąca. Pomimo kilku nieporozumień między nami, to wspominam ją miło. Obecnie możecie znaleźć ją na Zielonej Zwiastunowni.
Koniec roku był chyba najlepszy, jeśli chodzi o liczbę szabloniarek. 7 grudnia przywitaliśmy Zoe, 21 Rewę,  a 26 Sandrę. Każda z nich była niezwykła i wniosła bardzo wiele do naszej ekipy. Niestety, z tej wspaniałej trójki, została z nami tylko Zoe...
... a raczej Leslie, bo tak się teraz nazywa. Kiedy patrzy się na jej prace teraz i dzisiaj, to widać olbrzymi progres. W pierwszej turze Zoe dodała tylko jedną notkę, po czym znikła na bardzo długo czas. Wróciła do nas dopiero po 3 miesiącach. Muszę przyznać, że miałam wiele wątpliwości, kiedy przyjmowałam ją ponownie. Leslie jednak udowodniła, że jest wspaniałą szabloniarką i osobą.
Rewa to szabloniarka, której chyba najbardziej mi brak. Chociaż nie miałam okazji poznać jej dobrze, tak jak pozostałe dziewczyny, to jednak jej prace sprawiały, że człowiek czuł magię, a pomysły na nowe opowiadania pojawiały się same. Potrafiła zrobić szablony, które trafiały prosto do serca. Zazdrościłam jej talentu kiedyś i zazdroszczę teraz, bo jej szablony cały czas działają na mnie tak samo. Niestety, tuż po notce półrocznej Rewa zniknęła i nie mam z nią żadnego kontaktu.
Jeden z szablonów Sandry.
Za to Sandra, to osoba, która prócz olbrzymiego talentu, miała również niesamowite pomysły. To właśnie ona uświadomiła mi, że nie warto karać ludzi, tylko ich wynagradzać - dlatego powstało losowanie. Jeśli lubicie nasze sobotnie spotkania, to również musicie podziękować Sandrze. Gdyby nie ona, nigdy nie mielibyśmy okazji tak dobrze się spotkać. Ostatnio doszły mnie słuchy, że nasza była szabloniarka zaangażowała się w dwa projekty: Graphic Ambulance oraz Uberschrift
Kojarzycie Szabloland? Swe czasu był to bardzo popularny blog. Właśnie stamtąd przywędrował do nas nasz kolejny skarb - Weasleyowa. Chyba nie ma drugiej takiej szabloniarki! Ta niezwykle sympatyczna i utalentowana osoba potrafi błyskawicznie wyczarować tuzin szablonów! I to jakich! Każdy jest oryginalny i magiczny, czyli po prostu idealny. Weasleyowa jest z nami od stycznia i mam nadzieję, że zostanie z nami na zawsze.
Zawsze wychodziłam z założenia, że im nas więcej, tym weselej, dlatego nabór był otwarty przez długi czas. Kolejną szabloniarką, którą spotkałyśmy na swojej drodze była Mosquito. Swojego czasu jej prace wywoływały sporo kontrowersji. Mos dopiero zaczynała swoją przygodę z grafiką, ale było widać, że bardzo się stara. Osobiście zapamiętałam ją jako wielką fankę 1D. Niestety, Mos nie przeszła stażu. Na szczęście nasz komarek się nie poddał i teraz możecie śledzić jej rozwój na Land Of Graphic.
Nadszedł czas, by opowiedzieć o osobie, która odeszła od nas zaledwie kilka dni temu - Bee. Ciężko mi o niej pisać, bo wciąż czuję emocje związane z jej odejściem, ale... trzeba przyznać, że ta dziewczyna ma talent. Jeden z jej pierwszych szablonów od razu wylądował w przeglądzie najlepszych szablonów tygodnia Katalogu Graficznego. Bee oszałamiała swoimi pracami i sprawiała, że człowiekowi szczęka opadała z wrażenia. Chodzą słuchy, że obecnie można ją spotkać tylko tutaj.
W marcu na staż dostała się kolejna osoba - Ronnie. Jej okres próbny z pewnych powodów trwał 2 miesiące i zakończył się tym, że Ronnie sama postanowiła odejść. Bardzo tego żałujemy, bo robiła naprawdę dobre szablony. Skrycie mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś Ronnie do nas wróci, tak jak Zoe/Leslie.
Gdzieś między odejściem i przybyciem kolejnych szabloniarek, postanowiliśmy zrobić notki tematyczne. Na pierwszy poszli mężczyźni, potem przyszedł czas na Anime&Manga. Oba posty cieszyły się sporą popularnością.
Czas na osobę, którą osobiście uwielbiam - Insicere. Każdy, kto widział jej prace wie dlaczego. Ince miała wcześniej swój własny blog, Wystrojowo, ale po kilku rozmowach postanowiła dołączyć do Zaczarowanych. Kilka razy wcześniej "kradłam" szabloniarki z innych blogów, ale Ince przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Jeśli nie umiałabym robić szablonów, to na pewno sięgnęłabym po jej prace. Insicere publikuje swoje opowiadania tutaj i tutaj.
Jedną z ostatnich osób, które dostały się do nas na staż, była Rayne. Była z nami w maju, więc na pewno wciąż ją pamiętacie. Tworzyła ciekawe, ładne szablony, które do dziś cieszą się dużą popularnością. Wniosła wiele dobrego do naszej ekipy, za co jej bardzo dziękujemy. Obecnie prace Rayne możecie podziwiać na Szablonówce lub na jej prywatnym blogu.
I nadszedł czas, by opowiedzieć o osobie, którą udało mi się poznać na żywo i która od razu skradła moje serce - Rowindale. Ta wspaniała dziewczyna dołączyła do nas, gdy Malach Town zakończyło swoją działalność. Od razu zachwyciła wszystkich magicznymi szablonami i charakterem, który jest naprawdę wyjątkowy. Nie znam drugiej równie wyjątkowej osoby, co Ewa. Znajdziecie ją również na 2 innych blogach: Collegium Magicae.blogspot oraz Świat Magii CM

Łącznie ze mną przez Zaczarowane przewinęło się 15 szabloniarek. Jest to dla mnie olbrzymia liczba, jeśli wziąć pod uwagę, że połowy z nich już z nami nie ma. Przez ten rok odwiedziliście nas 311 652 razy, a 520 osób z Was postanowiło nas zaobserwować. Co do liczby komentarzy, to wynosi ona ponad 7 500, z czego około 2000  to informacje o pobraniu. Wygraliśmy kilka konkursów, a kilka z nich przegraliśmy. Najważniejsze jednak, że wciąż idziemy do przodu. Obiecuję, że za rok spotkamy się o tej samej porze w tym samym miejscu, a na koncie będziemy mieli co najmniej dwa razy więcej szablonów, niż dzisiaj.
Na sam koniec chciałabym jeszcze podziękować osobom, które wkleiły button urodzin. Wiem, że nie wszystkie szabloniarki będą przyjmować zamówienia, ale u tych, które będą dostaniecie pierwszeństwo. Chociaż w ten sposób możemy wynagrodzić Wam wasze zaangażowanie.
Od jutra zaczynamy oddawać szablony urodzinowe. Grafik od kilku dni był na fb, teraz jest również w lewej kolumnie.

80 komentarzy:

  1. Pozwolę sobie zająć 1 komentarz! Sto lat, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, no i oczywiście sto lat!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę całej załodze Zaczarowanych wszystkiego najlepszego! Weny, czasu a przede wszystkim ochoty do tworzenia nowych pięknych szablonów, które będziemy mogli jeszcze długo podziwiać! Żywię nadzieję, że Zaczarowane będą trwać jeszcze długo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, to już rok! Szybko zleciało, pamiętam jeszcze, jak jakoś w lutym, w ukryciu śledziłam Wasze losy i sama nie mogłam się nadziwić, że robicie takie piękne prace. :D W sumie to zaczarowane zainspirowały mnie do powrotu do świata grafiki. :)
    Życzę Nam kolejnego takiego roku, abyś Ty, Jill, nie musiała się przez nas tak stresować i wyrywać sobie włosów z głowy, no i oczywiście tego, byś przetrwała następne rozmowy na GG ze mną... :D Życzę Nam jeszcze coraz to lepszych szablonów i oczywiście WIĘCEJ WOLNEGO CZASU, WIĘCEJ ENERGII I WIĘCEJ POMYSŁÓW, którymi będziemy mogli zasypywać czytelników. A jeśli o nich mowa, to za wiele zmieniać nie trzeba, gdyż są wspaniali. :*
    STO LAT ZACZAROWANE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje, wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam całą notkę ;]
    Gratuluje pierwszego roku i liczę, że pojawi się następna notka za rok ;]

    Sto lat <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Zaczarowanym rozpoczęłam moją przygodę z szablonowaniem. Od początku jestem z Wami, a prace Jill skrycie (no, nie całkiem..) uwielbiam. Dążę do bycia tak wspaniałą graficzką jaką jesteś. Prac Avii też nie można pominąć! Wspaniałe szablony pokazują, że nie trzeba posiadać Photoshopa do robienia cudów. Poza tym kocham prace Weasleyowej i bardzo ceniłam Bee. Nie sposób zapomnieć o Rowindale i Insicere. Wspaniałe graficzki i, tak mi się wydaje :), ciekawe osoby. Boże, co ja bym zrobiła jakby nie było Zaczarowanych. :O
    Sto lat, sto lat. Niech grafikują nam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, nie miałam pojęcia, że to właśnie Zaczarowane zainspirowały Cię do zajęcia się grafiką. Teraz czekamy na urodziny twojej strony! :)

      Usuń
    2. A to już niebawem. :)

      Usuń
  8. ...
    Dobra, jestem w stanie lekkiego szoku.
    Nie wiem, co takiego zrobiłam, ale to musiało być niezłe. I musiałam być wtedy pijana. Albo to inny Kraken, którego z chęcią poznam.
    Bo jeśli chodzi o komentarze... To jak mogłam ich nie pisać? Nie wspierać? Nie życzyć teraz 100 (albo przynajmniej 50 lat) Zaczarowanym?
    Nie wyobrażam sobie blogspotu, z napisem "witryna zaczarowane-szablony została usunięta (lub przeniesiona na inny adres)".
    Chybabym zaczęła płakać. Raczej wrzeszczeć. Możliwe, że przesadzam, ale lubię czasem przesadzać. CZASEM to zdrowe.
    Mam pobrane kilka Waszych szablonów i ciekawe po ile by chodziły na allegro.
    Nie ważne. Jak mogłabym nie siedzieć przed komputerem, marnować sobie przed nim życia i nie pisać tego, o czy pisać warto? Bo komentarze tutaj są warte bólu paluszków i tych paru minutek na sklecenie zdania (nawet nie wyobrażacie sobie ile mi to zajmuje ;))
    No tak.
    Życzę:
    Braku nawet chwilowych myśli, takich jak te, które siedziały przekreślone, szczerząc kły w ostatniej notce Jill.
    Więcej szabloniarek takich jak Wy, które będą częścią tego bloga.
    Niekończącej się listy osób, które Was wspierają.
    Cierpliwości. I tego cholernego czasu, który taki mi szybko ubywa.
    A co, weźcie go trochę, ja nie robię nic pożytecznego! :)
    Możliwe, że nie umiem składać życzeń. Ważne, że są.
    Szczere.
    Tak myślę.
    A teraz się żegnam, z góry chwalę wszystkie szablony, bo akurat wyjeżdżam.
    Pewnie skończy się na tym, że utkwię w jakiejś kawiarence z dostępem do wifi i będę patrzeć.
    Bo raczej nie wytrzymam :D
    Heh, a że ja nie mam szablonu do zamówienia...
    Mimo to, warto wstawić. Żeby każdy wiedział.
    I trafił tutaj.
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krakenie, sama twoja obecność jest motywująca! Nie wyobrażam sobie Zaczarowanych bez Ciebie! Nie potrafię sobie przypomnieć, kiedy się pojawiłaś, ale wiem, że jesteś i nas wspierasz. I to jest bardzo dużo! :)
      Piękne życzenia :)

      Usuń
  9. Strasznie żałuję, jak ty Jill, że Bee odeszła ponieważ uwielbiałam jej prace. Będzie mi brakować jej niezwykłych, pełnych magii i uroku szablonów. Niemniej - nie będę tutaj snuła jakichś smętnych refleksji. Gratuluję tobie i gratuluję pozostałym szabloniarkom tak wspaniałej pracy i zaangażowania w Zaczarowane! Życzę wam oczywiście większej liczby okazji do świętowania oraz mnóstwa kolejnych urodzin. Nie mogę się doczekać na wasze szablony oraz kolejne zachwycające notki! Jeszcze raz: BRAWO! :)
    Pozdrawiam gorąco!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstał plan, żeby na 50 urodziny zrobić zaczarowane koszulki... więc jeszcze co najmniej 49 lat przed nami ;)
      Dziękujemy!

      Usuń
    2. Och, nie mogę się doczekać. :D

      Usuń
  10. no to 100 latek, Zaczarowane. I miło mi, że o mnie wspomniałaś ^^ niewielu pamięta moją pierwszą instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez niej nie poradziłabym sobie na blogspocie :)

      Usuń
  11. Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Życzę wenny na kolejne szablony i kolejnego roku =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wytrwania roku ;) Robicie niezwykłe szablony, gratuluje talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, to już rok. Jak ten vczas szybko leci ;) Doskonale pamiętam jak w grudniu zaędrowałam na Zaczarowane. Byłam kompletnie zielona jeśli chodziło o jakieś kody, a co dopiero szablony! Wasze prace oglądałam z szeroko otwartą buzią. Tak,.to dopiero można nazwać magią. Pierwszy szablon na swoje opowiadanie pobrałam właśnie od was. Od tamtej pory zaczęłam regularnie tutaj wpadać i mimo, że nie komentowałam to jednak zawze byłam z wami, a w ankietach głosowałam na was. Dziś życzę wam wszystkiego najlepszego i wytrwałości, aby Zaczarowane istniało i prosperowało jeszcze przez długie lata. :D
    Pozdrawiam ciepło całą załogę ZS. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, mi też ten rok strasznie szybko zleciał. W sumie to troche przerażające - nawet się nie obejrzymy, a tu 5 urodziny stukną czy coś koło tego :D
      Cieszę się, że Zaczarowane mogły choć odrobinę pomóc :)
      Ślicznie dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  14. Zaczarowane mają już roczek! Jak to fajnie brzmi! :D Gratuluję całej załodze wytrwania roku i oby takich było coraz więcej. Zaczarowane Szablony, to świetna szabloniarnia, odwiedza Was dużo ludzi i jesteście przez nich lubiane. Ja też się do tego zaliczam! :D
    Miło mi się zrobiło, że o mnie wspomniałaś. Dziękuję. :) A tak na marginesie, to zakończyłam jak na razie działalność z grafiką. Muszę odpocząć raz a porządnie, a potem kto wie, może będę miała wielką energię i ochotę do pracy i nauki i wrócę do tego świata? :D No, ale nie o tym. :D Wiem, że po moim odejściu stąd nie wypowiadałam się, ale i tak śledziłam każde Wasze notki. Może teraz to się zmieni, bo ogólnie zmieniłam swój światopogląd blogowy. :D
    Trzymam kciuki za Waszą dalszą działalność. Dobrze, że tu jesteście! :) Jeszcze raz gratuluję, no i Wszystkiego Najlepszego! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, powtarzam to sobie od wczoraj i wciąż nie mogę uwierzyć! Rok! Cały rok! To po prostu... niesamowite! Nigdy nie sądziłam, że się to uda :)
      Jesteś częścią naszej historii, Mos, nie mogłam o tobie nie napisać :) Szkoda, że robisz sobie przerwę... chociaż wiem, ze każdy z nas tego potrzebuje od czasu do czasu. Obyś nabrała sił i szybko wróciła :)Dasz znać, jak zaczniesz coś tworzyć, prawda? :

      Usuń
  15. Nie zawsze komentowałam, ale zawsze byłam z wami całym sercem! Sto lat i gratulacje! Oby tak dalej! Wytrwałości, cierpliwości i wszystkiego czego sobie życzycie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Razem z całą ekipą Katalogu Graficznego gratulujemy pierwszej rocznicy i życzymy wszystkiego co najlepsze w naszym graficznym światku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te statystyki wcale mnie nie dziwią :) Po prostu jesteście genialne, a ludzie to widzą :) Życzę Wam, żebyście jeszcze wiele razy obchodziły urodziny na Zaczarowanych :)
    Pozdrawiam gorąco,
    Ronnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jeszcze jedno. KOCHAM AUTORKĘ SZABLONU GŁÓWNEGO!
      :D

      Usuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę samych najwspanialszych, zapierających dech w piersiach szablonów. Ten nieruchomy z Paulem uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego drogie Zaczarowane. Mam nadzieję, że blog będzie rozwijał się dalej, życzę Wam tego :D Zawszę będę mieć sentyment do tej szabloniarni, bo to właśnie dzięki niej weszłam w świat grafiki. Nie, nie można mnie spotkać nigdzie indziej. Siedzę i czerpię baterie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, już minął okrągły rok? Przyznaję szczerze, że jest to dla mnie szok. Czas minął niewiarygodnie szybko, pojawiały się nowe osoby, odchodziły stare, ale ZS nigdy nie upadło, tylko trwało dalej. Jestem z Was dumna, dziewczyny, a szczególnie z Ciebie, Jill. Stworzyłaś tego bloga i na początku nie wyróżniał się aż tak spośród blogosfery, a tym bardziej, że, z tego co wiem, dopiero zapoznałaś się z bloggerem i odzwyczaiłaś od onetu. Cierpliwie zarządzałaś wszystkim i żeby spotkać się zdenerwowaną to trzeba było mieć szczęście. Co z tego, że wiele osób odchodziło, momentami nie miałaś czasu na nic, a jednak się nie poddawałaś - stworzyłaś coś, co połączyło ze sobą wiele osób. Zupełnie jak rodzinę, a Zaczarowane były naszym domem. Słuchasz wszystkich, pomagasz i przy okazji sama się uczysz. Nie mogę zapomnieć również o całej ekipie, która okazała się po prostu genialna. To wy, dziewczyny, przyczyniłyście się do kontynuacji tego bloga. Znalazłyście czas i zechciałyście się połączyć z osobami, które dzielą tę samą pasję - grafikę. Czy to nie wspaniałe? Zawsze jesteście radosne, śmiejecie się z siebie nawzajem i nie zwracacie uwagi na takie głupoty jak gust (hah, pamiętam jak raz z tego wyszła kłótnia :D). Nie wiem, co jeszcze powiedzieć. Bije od Was energia, która wprawia każdego w dobry nastrój. Brakuje blogów takich jak ten - gdzie zostanie przyjęty każdy, obojętnie czy jako czytelnik, czy szabloniarz/ka.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to jest szok. Te miesiące minęły mi niesamowicie szybko :)
      Co to tego zdenerwowania, to różnie było. Pamiętam, że w początkowych miesiącach nic mnie nie mogło wytrącić z równowagi, ale ostatnio... wystarczy powiedzieć, że różnie to bywało ;)
      W imieniu całej ekipy dziękuje za te słowa :) Obyś za rok mogła z czystym sumieniem powiedzieć to samo ;)
      PS Nie mogę znaleźć obrazka, o którego pytałaś. Przepraszam :(

      Usuń
    2. Co nie? :D Miejmy jednak nadzieję, że za rok powiemy to samo... Co ja gadam, na pewno tak powiemy! :)
      Nie załamuj się, po takim okresie to i tak długo wytrzymałaś. ZS trzymają się jednak dobrze, ty też, więc możemy być spokojni. ;)
      Z pewnością powiem to samo. :)
      Ach, wiem, kto będzie jedną nową szabloniarką. :) Jestem szczerze zaskoczona, ale zarazem uradowana. Teraz wystarczy rozgryźć, kto jest jeszcze jedną. ;p
      Spoko, poszuka się, ale i tak dziękuję, że szukałaś.^^

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego całej załodze! Oby tak dalej, obyście nigdy nie utraciły wiary w swoje możliwości, obyście zawsze miały pełno entuzjazmu i chęci na tworzenie nowych szat graficznych. Obyście przetrwały kolejne lata na Zaczarowanych Szablonach!

    Ściskam całą załogę, ponieważ jestem waszą cichą wielbicielką:)

    jeszcze raz, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia, oby się spełniły! :)

      Usuń
  23. Ach, już rok... Sto lat życzę! Pamiętam, jak pierwszy raz wpadłam na tego bloga - o ile pamiętam, statystyka wynosiła niecałe 16 tysięcy... Może i nie komentowałam często, ale zerkałam na wszystkie szablony. Może i nie każdy mi się podobał, ale wiem jedno - Zaczarowane to jedne z najlepszych blogów graficznych ;) Nie można w to wątpić.
    Trzymam kciuki, aby ten blog istniał jak najdłużej.
    Weny! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat? Jak sobie wyobrażę taką siebie, jak zgarbiona siedzi nad laptopem to mam aż cierki! :D

      Usuń
  24. Po pierwsze - znowu, ale zgadzam się z Krakenkiem. Szok, które doznałam, utrzymuje się do tej pory. Zostałam wymieniona w podziękowaniach. Oddzielnie. Mój nick NAPRAWDĘ się tam pojawił... Co ja zrobiłam? o.O Ale tak serio, serio. Skomentowałam chyba... trzy? No, maksymalnie pięć postów... Kurde. Ale banan na twarzy jest.
    Po drugie - nie wiem ile razy powtarzałam to w ciągu ostatnich dni, ale jesteście naprawdę cudowną szabloniarnią. Wspaniałą. I naprawdę uwielbiam Wasze szablony. Dowodem zresztą fakt, że jesteście w czołówce najczęściej wyświetlanych przeze mnie stron (tak zwany panel szybkiego wybierania - a u mnie ustawia się sam). Gratuluję Wam tego roku, podczas którego zrobiłyście kawał naprawdę świetnej roboty. Oczywiście, obietnica, że za rok taka notka również się pojawi, bardzo mnie satysfaknocuje (a spróbuj coś zrobić z tą szabloniarnią, Jill. Wtedy Cię znajdę i... Jestem pewna, że mściwa Kraken mi pomoże).
    Co tu dużo można powiedzieć? Na przestrzeni tego czasu miałyście naprawdę utalentowane szabloniarki - ja chyba najlepiej wspominam Sandrę [tak, tak, to zasługa tego absolutnie nieziemskiego szablonu, który to bloga recenzenckiego nijak nie pasuje, ale i tak go pobrałam, bo był absolutnie zniewalający], ale z wielką przyjemnością oglądałam pracę każdej z Was.
    Życzę Wam wytrwałości, wielu sukcesów - które na pewno osiągnięcie - i kolejnych tak wspaniałych rąk do pracy!
    Pozdrawiam,
    Himi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pięć? Ja mam wrażenie, jakbyś była z nami za każdym razem! Kurczę, jak Ty to zrobiłaś? ;)
      Uu, a sądziłam, że tylko w moim panelu Zaczarowane tak się ustawiają :D Widzisz, mówisz, że nie wpadasz do nas często, a tu panel mówi coś innego ;)
      Ja również uwielbiam Sandrę. Chciałabym pożyczyć sobie jej umysł na kilka godzin ;)
      Dziękujemy za życzenia :)

      Usuń
    2. Magia :D. No i ja (ach ta skromność).
      Ależ ja wpadam często, bardzo często! Ale rzadko coś po sobie zostawiałam ;).

      Usuń
  25. Zacznijmy od części oficjalnej.
    Na tą oto rocznicę powstał ten czarowny, elegancki szablon? Jestem pełna podziwu.
    Ciekawie się czytało o Was. Pojawiło się kilka znajomych osób, choćby przez ZZ. Jeśli poczciwa osoba, z którą mam ciągły kontakt, a fb proponuje mi Ją jako Bliską Znajomą, czyli Mr. Neurosis, czyli dawna Zizunaczek, ciągle mówi mi o tym, co się dzieje na czatach ZZ i mówi o nowinkach, to trudno nie pamiętać załogi. XD
    KONIEC DYGRESJI. ;'|
    A jeśli chodzi o historię, to jest ona długa jak na jeden rok i zawiła. Ma coś w sobie.
    A właściwie...
    WY macie coś w sobie. WY jesteście Zaczarowane.
    I dziękuję za przyjemność, jaką sprawiłyście wielokrotnie mojej duszyczce, gdy wydawałyście kolejne notki. Nie jestem jeszcze kimś szczególnie ważnym na blogosferze, żeby móc mówić, że jesteście świetne, więc po prostu dziękuję za tą prostą przyjemność, jaką dałyście mi Waszymi szablonami.
    Pozdrawiam Was i życzę, żebyście wspięły się jeszcze wyżej,
    Diabelstwo.
    PS. Zaraz będziecie musiały dawać polsko-angielskie notki. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś daje ploty o nowinkach? Wstyd! Lepiej dowiedz się od źródła i dołącz do nas na dzisiejszej Sobocie z Szabloniarkami ;) Zapraszam :)
      Cieszę się, że nasze szablony sprawiają Ci radość :)

      Usuń
  26. Gratuluję. ♥
    Nie mogę już się doczekać szablonowego szaleństwa, które mnie jutro ogarnie, gdy zobaczę dzieła Avii. A potem cała reszta szabloniarek, no i niespodzianka... *^*
    Jeejku, nie mogę się doczekać, no ♥
    Pozdrawiam gorąco całą ekipę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję całej załodze pierwszych urodzin! Trzymam za słowo i mam nadzieję, że będę mogła napisać to samo za rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Drogie Zaczarowane Dziewczyny,
    trochę powiem o tym jak tu się znalazłam i o tym jak mi się układało z ZS. Kiedy tylko zawitałam na Onet jako młoda blogerka rozpoczęła się migracja na blogspota do której dołączyłam i ja. Postanowiwszy zacząć pisać poprosiłam najpierw szabloniarkę konkurencji, po znajomości o szablon. Zrezygnowała jednak... gdy trafiłam tutaj. Wasze prace mnie zachwyciły i właściwie przez pierwsze miesiące wchodziłam tu i nie czytając tego co mówicie praktycznie narkotyzowałam się szablonami.
    Nie sądziłam jednak że tak się przywiążę do tego bloga. No po prostu... jak to mówiła droga Kraken: czekam na Zaczarowane Koszulki.
    I nie mogę się doczekać jutrzejszej Avii, aż szkoda,a że w ciągu dnia będę w mieście :(. Błagam Av, dodaj notkę koło 21!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat, sto lat! Oraz gratulacje xP
    Uwielbiam Wasze szablony i mam wielką nadzieję, że Zaczarowane Szablony pozostaną z nami bardzo długo!
    Nie mogę się doczekać jutrzejszej notki.
    Wgl bardzo pięknie opisane zostały szabloniarki ^-^ Widać, że każda z Was wniosła tutaj coś swojego. Szkoda, ze Bee odeszła.. Ale nie ma co się smucić w rocznicę ;3

    Pozdrawiam i życzę dużo weny, chęci i czasu w tworzeniu nowych przepięknych szablonów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja się normalnie wzruszyłam czytając tą notatkę :) Bojku Jill bo nie miałaś okazji nic napisać o sobie, ja zrobię to w tym miejscu.
    A więc kochani blogowicze!
    Jill zapewne nigdy o tym nie wspomni (bo tak nie myśli - głuptas), ale jak dla mnie jest jedną z najlepszych. Jest niesamowicie zdolna, pełna pomysłów i zapału. Jej szablony są po prostu magiczne, a urok osobisty (tak, tak maleńka) jest powalający. Skromność, uprzejmość i chęć niesienia pomocy to jedynie pojedyncze epitety zupełnie nie oddające nawet w setnym ułamku jej osoby. Dla mnie Jill jest kimś w rodzaju Yody :) Mój mały master! Przygarnęła mnie po ogłoszeniu upadku Malacha, baaa nawet zabiegała o mnie! Ha! Nie wiecie nawet jak wielką sprawiła mi tym radość. Boshe ja, taka nędzna twórczyni, jeszcze nędzniejszych szablonów zostałam zaproszona do współpracy na (według mnie) najlepszej szabloniarni?! OMG! To był szok :p Bardzo szybko odkryłam, że mam z Jill wspólny język. Co lepsze wspaniała Milenka zgodziła się wprowadzić mnie w arkana photoshopa :) Przekupstwo dobra rzecz. Trzeba wiedzieć, co jak i gdzie ;p Tu na przykład idealnie podziałała perspektywa kawy z bitą śmietaną i dodatkami. :P Wybacz, że zdradzam twój sekret ;] Jill została moim nauczycielem. Pokazała mi (dosłownie) krok po kroku jak korzystać z photoshopa i od tamtej pory nie krzyczę na jego widok XD (co zdarzało się za każdym razem jak go odpalałam :p).
    Nie chcę oszukiwać ani siebie, ani innych. Gdyby nie Jill, jej porady, wsparcie, pomoc i wieczny optymizm co do prac, moja przygoda z szablonami bardzo szybko umarłaby śmiercią naturalną. Dziękuję ci kochanieńka za to, że jesteś tak wspaniałą osobą.
    To jednak nie będzie jeszcze koniec moich wypocin! A co?! Doszłam do głosu to może ktoś to jeszcze kiedyś przeczyta.
    Wracając do tematu Jill, to chyba wszyscy z tu zebranych mieli okazję poznać jej dobrą stronę. Pytanie kto z was zna tą mroczną? Hahaha! Ja znam! Dziś jednak uchylę wam nawet rąbka tajemnicy. Jill, a w zasadzie Milenka tak naprawdę jest…
    …no właśnie, jest bez zarzutu. Jedynym mrocznym odchyłem to chęć, aby Zaczarowane-Szablony były jeszcze lepsze niż są już teraz!
    No to teraz skończyłam.
    Na koniec dodam jedynie, że chciałam podziękować również Avii którą niekiedy wykorzystywałam w potrzebie (skarbnica wiedzy i cssopedia w jednym człowieczku) oraz pozostałym dziewczynom, które przyjęły mnie z otwartymi ramionami i wspierają zawsze kiedy trzeba no i oczywiście służą dobrą radą.
    Wielcem rada, że znalazłam się w waszej rodzince. Wspaniałej rodzince Zaczarowanych-Szablonów!
    Muuuuua! (czyli wielki buziak) Dla wszystkich komentujących i doceniających moje prace. Meth twój trzystronicowy komentarz na zawsze będzie w mojej pamięci! Dziękuję wam za to, że was tyle :) Trzymajcie się i do 16 XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Sto lat! I życzę wam nie tyle kolejnego roku, co KOLEJNYCH LAT trwania Zaczarowanych! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałbym złożyć wam najserdeczniejsze życzenia z okazji ukończenia pierwszego roku działalności. Mam nadzieję, że spotkamy się za rok ^^


    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sto latek życzę :* Gratuluję takiego wytrwania i ciągnięcia Zaczarowanych dalej :D Życzę wam kolejnych lat tworzenia na Zaczarowanych! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wyników które zdobyłyście przez ten rok i życzę żebyście tak a nawet lepiej miały w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsze i mam szczerą nadzieję, że nie ostatnie :)
    Stówki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach, sto lat, sto lat!
    Mam nadzieję, że Wasza szabloniarnia wytrwa jeszcze dłużej z nami! *.*
    WSZYSTKIE JESTEŚCIE NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Najlepszego !!!
    Jesteście wspaniałe, a Wasze szablony to po prostu cuda *.* Oby Wasza szabloniarnia przetrwała z nami jak najdłużej :)

    A teraz, przepraszam, że tak się tutaj wcisnę z zamówieniem :)
    1. Hasło:
    Hasający topielec!
    2. Adres bloga:
    http://dark-horse-fanfiction.blogspot.com
    3. Koncepcja:
    -
    4. Ewentualne zdjęcia:
    file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Miley%20-%20szablon%202.jpg, file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Justin%20-%20szablon.jpg, file:///C:/Documents%20and%20Settings/Mariusz/Pulpit/Dark%20horse/Brooklyn%20-%20szablon.jpg
    5. Ewentualny cytat:
    DARK HORSE - Zmienię twój świat, pokazując ci mój.
    6. Inne uwagi:
    chciałabym, aby kolor szablonu był niebieski, a napis, niech się ładnie wtapia w szablon :)
    7. Kontakt:
    GG - 15919395, e-mail: jileycyber9294@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz trafiłam na Zaczarowane jakoś na początku roku i automatycznie szabloniarnia ta stała się jedną z moich ulubionych. Wasze szablony są nieziemskie, dopracowane i pełne magii - jak na zaczarowane przystało. :) Nie ukrywam, że najbardziej tęsknię za szablonami Rewy i samą Rewą również. Ale nie ma co rozpaczać, bo obecna ekpia Zaczarowanych jest wspaniała. :)
    Życzę kolejnego tak udanego roku (ale nie jednego!), jeszcze więcej szablonów i jeszcze milszej atmosfery panującej tutaj. Oby tak dalej, dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobra, zaczynajmy! Lećmy z tym koksem, w końcu kiedyś trzeba, czyż nie?
    przede wszystkim WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, MOJE WY KOCHANE WY!!! Zdrowia, szczęścia, pomyślności (zaraz, to brzmi, jakbym składała życzenia człowiekowi). Ale Wy jesteście ludźmi! Wy wszystkie, które tworzycie tę stronę, które się nam poświęcacie, zajmujecie swój cenny czas, marnujecie go na tak nędzne istoty jak my, które nawet dwóch obrazków sklecić nie potrafią tak, by jakiś szablon przyzwoity w miarę powstał! Życzę Wam, byśmy wspólnie obchodzili kolejne urodziny: drugie, trzecie, piąte, może nawet dziesiąte, czemu nie! :D Ogólnie byście rekord pobiły, bo zapewne nie ma wielu takich szabloniarni, co to wiele wytrzymało! Ale Wy jesteście zbyt dobre, by zwinąć się z tym interesem. Także ten, zdrowia, motywacji, inspiracji i ochoty. Dużo zamówień ale tak, byście dawały radę i przede wszystkim radości z wykonywanej fuchy. Bez tego nie osiągniecie nic i nie osiągnęłybyście niczego takiego jak teraz! No i co do tych zamawiających, to by Was aż tak nie denerwowali i CZYTALI REGULAMIN! Taa... tego Wam naprawdę życzę! :D
    Mogłabym tak w nieskończoność, ale uwierzcie, że to jeszcze nie koniec mojego składania życzeń.
    No dobrze, spójrzmy,l co Wy tam macie.
    Powiem ci, kochana Szefowo że jak na pierwszy szablon, to wyszedł ci bardzo ładnie! Wampiry to wampiry, no w końcu nie trudno się połapać wchodząc tu, że klimat fantasy trzyma się tu pazurami całkiem nieźle ^^ I to się chwali, nie zmieniajcie tego, broń Boże! Szablonik prosty, bez wariacji, ale jednak szablonik i to przyzwoity ^^
    O właśnie, nowy szablon na głównej!!! Tak, mówiłam już, że to sztuka zrobić różowy szablon, który podoba si.ę każdemu, nawet mnie, tej, co to tak różu nienawidzi. No tak, ale że to HP, to mnie jakoś wcale nie dziwi: w końcu to urodzinki, więc i wygląd musi pokazywać, że trzeba to uczcić! :D Piękny, jak zawsze zresztą <3 Ciekawy parring, ci powiem ^^ Ale przynajmniej oryginalny, wszędzie są te Drarry, Dramione i tak dalej... Lol, wszędzie jest Draco! No co jest z nim noo? xD No tak, on jest ten zły i przystojny, za którym latają Panie. Ok, już o nic nie pytam! Wow, 600 szablonów to nie byle co, hm? No cóż, każdy miał taki okres, że tworzył blogi tylko dla założenia bloga, ale ten zapał był najczęściej słomiany. Masz farta, że takie debile jak my natrafiły na tę stronkę! Dziękuję mojej koleżance, której blog czytałam i która to zamówiła u was szablon, który mi się cholernie spodobał, dzięki czemu i ja postanowiłam zrobić coś, czego nigdy w życiu nie robiłam i też szablon zamówi. To wszystko sprawiło, ze stercze tu z Wami aż do dziś i bynajmniej nigdzie się nie wybieram. Dlatego też bardzo Wam dziękuję za wyróżnienie (skromność off: już drugie! :3). Metaamfetamina? :D Podoba mi się!! Dzięki Avia, masz łeb! ^^ Ej, bo ja już nie wiem, ile ja tych ksywek mam? Methrylis, Meth, Jadzia, teraz jeszcze Metaamfetamina! Ale to ostatnie... heh, sama bym na to nie wpadła :D No dobra. dziękuję też tym wszystkim durnym osobom, które tu poznałam. Nie ma co wymienia: chodzi o Was, Panie Szabloniarki i ci inni kretyni, co to ich na Sobotce z Szabloniarkami poznałam, m.in. mojego eksmęża. Fakt, bez pewnych osób to wszystko nie byłoby takie samo <3 Ta strona łączy ludzi, czyż to nie piękne?!
    Skopiowane. Bo jakbym coś znowu kliknęła, znając mój talent i sieroctwo, to byłoby ciekawie. Komp niedawno wrócił z naprawy ale przysięgam, że cisnęłabym nim przez okno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pamiętam szaleństwo spowodowane koszmarnymi problemami z onetem, Dużo osób próbowało być cierpliwych, między innymi ja, ale no nawet ja nie mam tyle cierpliwości to znaczy ja w ogóle jestem niecierpliwa, ale kit). No i powoli wszystko zaczęło funkcjonować w ramach blogspota. Szach-mat, onecie ty głupi ty. No ale, jak widzimy, dałaś radę, Jill. No i faktycznie, pojawiła się tu twarda ręka w postaci Avii. Zastanawiałaś się, co by było, jakby... jej nie było? A Ty, Avia? Zastanawiałaś się nad tym? Powiem tak: byłoby śmiesznie :D
      Hm, Asumay. Kojarzę nick, niewykluczone, że z innego bloga, choć to raczej wątpliwa teoria. Fakt, że przybyłam tu dość wcześnie, więc może jeszcze wtedy tu krążyła. No cóż, chciałyście dobrze, nie macie co się obwiniać. Zresztą niejedna osoba tu była i poszła, a jej miejsce zajęła inna. Taka kolej rzeczy, tak to bywa w naturze, czyż nie? Także fakt, może przymus nie był dobrym pomysłem, ale co zrobić? Przeeszłość, to już tylko historia.
      Ajajaja, mój blog ma nieruchome tło! No czuj się jak kawałek historii tego bloga! <3 Co prawda żaden przełom to nie był (oraz sama kiedyś przyznałaś, że z mojego jesteś średnio zadowolona jak na Twoje obecne możliwości :P), ale jednak :D No tak, przełomy dobra rzecz, bez nich stałoby się w miejscu - tak, wiem, moja logika rozwala. Ale chodzi o to, że nie bałyście się brnąc dalej, w nowe, nieznane. I co Wam to dało? Ano od cholery dużo. na szczęście ^^
      FIN! FIN! FIN!! Poważnie? Dodała jakiś szablon?! Musze to koniecznie sprawdzić? Bo jeśli to ten, co to widnieje na jej blogu (który przeczytałam, jest świetny i CZEKAM NA KOLEJNY ODCINEK, FIN!), to masz świętą rację: zachwyca i to cholernie. Jest po prostu doskonały i tak niesamowicie go jej zazdroszczę, że aż strach! Wielokrotnie korzystałam z jej instrukcji, bo tłumaczy wszystko przejrzyście i zawsze jest chętna do pomocy. Tak, to niewątpliwy plus Zaczarowanych, że macie taką Fin. Oby nie odchodziła, oby nieee!
      Ombre, o tak, zdecydowanie ją pamiętam, Byłam zadowolona z jej szablonów, ładnie sobie radziła. A zdradzisz kiedyś, co to za spięcia tajemnicze, bom ciekawa? ;> Wydawała się być sympatyczna, o znaczy zapewne taka była, ale nikt przecież nie jest doskonały, czyż nie?
      Zoe, Rewa i Sandra. Zoe, to znaczy Leslie, tam myślę,że bardzo się poprawiła i kto wie, ale chyba po prostu ta przerwa dobrze jej zrobiła i bardzo się cieszę, że jest z nami, bo jest świetna! Ach! Powiem Wam, że z tych, co to odeszły, najbardziej szkoda mi właśnie Rewy (i Bernaśki, której od3ejścia nie wybaczę, a raczej ja sobie z tym nie poradzę!! :( ). Uwielbiałam jej prace, bo zawsze były przepełnione magią i klimatami fantasy, które obie tak bardzo uwielbiałyśmy i o czym bardzo często gawędziłyśmy. A była to osoba przesympatyczna! Dlatego też tak cholernie przykro mi się zrobiło, kiedy dowiedziałam się, że odchodzi. No i Sandra. Z tą też wiążę konkretne wspomnienia, choćby i takie, że znałam ją najdłużej z Was wszystkich,m a to dlatego, że ja swoją przygodę blogową rozpoczęłam od FFTH i właśnie tam poznałam Sandrę, która to też właśnie do tego środowiska należała. Nadal ją znam, gdzieś tam w moich znajomych na fejsie siedzi xD Acz również bardzo szkoda, że z nami nie została. Nawet nie próbuj takiej sztuki, Leslie! Trzeciej szansy nie dostaniesz! :D Żartuje, na pewno dostaniesz, kochamy cię :( xD Swoja drogą teraz dopiero przeczytałam Twoje opinie o tych dziewczynach i nie wiedziałam, że to Sandra wpadła na Sobótki! Wo! :D
      No tak, Weasleyowa to wariatka! :D Ostatnio miała długą przerwę, ale znowu jest z nami i to jak najbardziej się chwali! Tak, cholernie się cieszę, że jest z nami. I oby nie odchodziła, byłoby tu dziwnie pusto, czyż nie...?

      Usuń
    2. O tak, pamiętam Mos. Pamiętam też, że Mag bardzo za nią była i zawsze ją pocieszała i pomagała w postaci dawania dobrych rad. I ja też się starałam, bo faktycznie widać było, że dziewczyna zaczynała dopiero i przed nią wiele pracy. Nie dało się nie wytknąć jej kilku błędów czy czegoś poradzić, ale nie w złośliwy sposób, bo była to bardzo miłą osóbka. I bardo mnie ucieszyłaś tym, że jest teraz na Landzie, bo co jak co, ale te szabloniarnie mimo wszystko znam, więc całkiem nieźle sobie musi radzić, skoro tam teraz 'pracuje'. Kto wie: może niedługo do nas wróci? Kto jak kto, ale ty, Juill, potrafisz kraść szabloniarniom pracowników! :D
      Bernaśka.... mi też cholernie ciężko się to czyta. I jeszcze gorzej pisze. Jej będzie mi brakować zdecydowanie najbardziej. Była tak świetna, utalentowana, zabawna, miła i sympatyczna. A idźcie w diabły, módlmy się raczej, by zmieniła zdanie, podniosłą się i wróciła z nowymi siłami, które niewątpliwie gdzieś tam w niej drzemią.
      Hm, Ronnie też pamiętam. Była na pewno lepsza niż Mos, ale pomimo tego, że też widać było, że się uczy, nie spodziewałam się tego, że sama zrezygnuje. Bo w końcu gdzie najlepiej nauczyć się robienia szablonów, jak nie w szabloniarni? Jestem jednak pewna, że ten staż wiele im przyniósł i podobnie jak Ty też życzę jej losu takiego jak Leslie.
      (skromność off) Notki tematyczne: mój pomysł! :P
      Haha, ja wiem, że ty uwielbiasz Ins, jak my wszyscy! To prawda, nieźle potrafi czarować szablonami. Podziwiam jej prace, bo są naprawdę świetnie wykonywane i komentowanie ich to największa przyjemność. Zawsze potrafi zaskoczyć i mam nadzieję, ze pomysły nigdy się jej nie skończą! :D
      No Rayne aż tak bardzo dobrze nie pamiętam, bo wiele jej tu nie było. To znaczy jakiś czas pobyła i pamiętam jej szablony nawet, ale... hm. Była i zniknęła. Szkoda, bo faktycznie utalentowana była.
      Haha, Rowi to też jest niezły agent :D Bardzo ją lubię, fajnie się z nią gada no i przede wszystkim ma wielki talent, który, mam nadzieję, jeszcze trochę z nami zostanie! :D Poza tym śmieszne, ale w tym jak najbardziej pozytywnym sensie jest to, że jak Rowi zrobi szablon i go pochwalimy, to zaraz zaznacza, że Jill jej pomagała. A jak Jill zaszaleje z kodami, to chwali Rowi, że jej pomagała. Jak siostry normalnie, no cy ja się mylę?! :D
      Oj tam, że 15 szabloniarek. Powiem ci, że będzie ich w przyszłości znacznie więcej, choć mam nadzieję, że "przyrost naturalny" bądź "kradziony" będzie zwyżkowy :D No, z tymi komentarzami to zakłamana liczba, bo jakby tak liczyć komentarz od osoby, to byłoby ich mniej: tak, jak i teraz będzie zapewne, ode mnie nieraz komentarz dzieli się na trzy części. Ale ja się tu zachwalam. No ale co: dumna jestem, że jestem częścią tego wszystkiego noo!
      No, to ten, to ja czekam na kolejną notkę, tym razem z szablonami! Życzę jeszcze raz wszystkiego, o czym każda z osobna marzy i sukcesów, przede wszystkim wspólnych sukcesów! Wiedzcie, że Was kochamy! <3
      Pozdrawiam serdecznie,
      Metaamfetamina

      Usuń
  40. Po pierwsze: Chciałabym serdecznie złożyć wam życzenia z okazji pierwszej rocznicy istnienia waszego bloga! Gdy się tu wejdzie, od razu widać ogrom pracy włożonej w bloga nie tylko przez założycielkę. Jesteście świetne i życzę wam jak najdłuższego żywotu.
    Po drugie: Jeszcze parę miesięcy temu nie miałam zielonego pojęcia o tym, że istnieją w naszej polskiej społeczności, grupy tak wspaniałych, młodych artystek, które na dodatek swoim przecudownym talentem zechciały podzielić się z innymi tworząc blogi graficzne. Pierwszym blogiem tego typu, na który zajrzałam była Szablonownica. Trafiłam tam poprzez moją przyjaciółkę, która brała od nich szablony. Jednak nie do końca pamiętam jak stało się, że trafiłam na Zaczarowane. W każdym bądź razie, gdy już tu zajrzałam, trafiłam na szablonu, które nie dość, że było przemagiczne i cudowne, trafiały do mojego serca i były zupełnie w moim stylu, to jeszcze atmosfera na waszym blogu jest równie magiczna co szablony. Szybko ten blog trafił do moich obserwowanych i do zakładek w mojej przeglądarce, i choć rzadko komentuję, to zawsze jestem z wami. Tak się jakoś trafiało, że podczas roku szkolnego czas miałam tylko w soboty, które szybko zaczęłam spędzać razem z wami na fb. Jak dziś pamiętam pierwszą sobotę, na której się pojawiłam. Stałam się mężem Meth . Wszystkie poznane tu osoby szybko przypadły mi do gustu. Uwielbiam was <3. Przez moją głowę przedziera się teraz wiele myśli, jak najbardziej pozytywnych oczywiście, na temat tego bloga i aż nie wiem co napisać. Powinnyście po prostu wiedzieć, że jeśli nie na zawsze to choć na baaaaaaaaardzo długi czas będziecie w moim sercu.
    Po trzecie: Też kiedyś się zajmowałam robieniem szablonów. Ale to było jeszcze za czasów, kiedy blogowałam na onecie. Za nic nie można tego porównać do waszych cudownych szablonów. Zastanawiam się także, jak wy znajdujecie na to czas? Bo ja ledwo się wyrabiam z prowadzeniem bloga z opowiadaniami. A wy robicie zawsze po kilka szablonów, piszecie do nich notkę... i po prostu... Zazdroszczę wam :D Mam zamiar także zabrać się za robienie szablonów na blogspota. Jak zacznę kumać kody i robić jako takie szablony, a będzie jeszcze do was otwarty nabór, to może się do was zgłoszę.
    A tymczasem pozdrawiam gorąco i jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sto lat, sto lat, sto lat!
    Oby Zaczarowane miały jeszcze wiele takich okazji do świętowania^^ Na przykład na dziesięciolecie istnienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czytałam już tę notkę na telefonie, ale właśnie odzyskałam Internet, więc postaram się ładnie skomentować.
    Siedemset siedemdziesiąt siedem lat życzę. :)
    Przede wszystkim czasu, żeby szabloniarki miały czas na wykonywanie szablonów.
    Zdrowia, żebyście nie chorowały.
    Szczęścia, żeby jakieś osobiste depresje nie zmusiły was do zamknięcia i zakończenia działalności szabloniarni.
    Ogółem - wszystkiego, co najlepsze. :)
    Widzę po lewej, że trochę się w rozpisce pozmieniało, ale to dla mnie nic wielkiego - wciąż z niecierpliwością oczekuję wspaniałych szablonów. Choćby dzisiaj. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS PRZECUDOWNY SZABLON.
      Od razu kojarzy mi się z genialnym blogiem Elfaby.
      Zazdroszczę talentu. :)

      Usuń
    2. PS2 CIESZĘ SIĘ OGROMNIE, ŻE ZNOWU ZOBACZĘ SZABLONY PANI E.
      Bo widziałam podstronę... hyh. :D

      Usuń
  43. Ej, czyżby Elfaba dołączyła do załogi? I czyżby to była ta niespodzianka? Jeśli tak to przepraszam i JEJ, ALE SIĘ CIESZĘ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. [Wredny blogspot, mój piękny komentarz się nie dodał :c ]
    Moooje wy czarodziejki! <3
    Mówiłam własnie, że was podziwiam, dziewuchy! :3
    Nie tyle za talent, co za upór w dążeniu do celu. Jesteście świetne! Chociaż niejednokrotnie było trudno pogodzić życie prywatne z robieniem szablonów, to zawsze dawałyście sobie radę i zachwycałyście swoimi oryginalnymi pomysłami.
    Pamiętam, że gdy pierwszy raz odwiedziłam Zaczarowane, to oniemiałam. Wasze szablony było tak inne od tych prac, które do tej pory znałam, były tak... nowoczesne, że nie potrafiłam się na nie napatrzeć.
    Do tej pory zresztą nie mogę XD
    Naprawdę, dziewczyny, mogę wam tylko pozazdrościć!
    Co jest takiego wyjątkowego w waszych szablonach? Chyba to, że tworzycie każdy z nich z niezwykłą pasją, wkładacie w to serce, bo dla was najważniejsze jest zadowolenie czytelników. Nie robicie nic dla szpanu, jesteście sobą, jesteście... ludzkie. Wiem, że jeżeli będę miała problem z jakąś grafiką, mogę się do was zwrócić, że zawsze pomożecie - nie wyśmiejecie i nie zignorujecie.
    Za to też wam dziękuję ;3
    Podziwiam każdą szabloniarkę, jaka tworzyła na Zaczarowanych, bo każda z was, dziewczyny ma talent. I macie swój styl, każda inny, zupełnie jakby szablony były odzwierciedleniem waszych dusz. A może tak jest?
    Dzięki wam, kochane szabloniarki, uwierzyłam w siebie i zaczęłam bawić się grafiką! Bo przecież to wy powtarzacie, że każdy może tworzyć. Za to też wam dziękuję, bo chociaż nie jestem najlepsza, to jednak dzięki wam robię postępy.
    Mam trochę do siebie żal o to, że nie komentowałam wszystkich wpisów, bo każdy z nich zasługiwał na komentarz. Jednak uważnie śledziłam Zaczarowane Szablony i zachwycałam się każdą pracą.
    Szczerze mówiąc, nie ma u was szablonów brzydkich, czy nieumiejętnie wykonanych. Każdy jest dopracowany i śliczny, bo każdy jest wyjątkowy. Zarówno dla was, jak i dla nas.
    Przyznam się, że bardzo zżyłam się z waszą szabloniarnią, zawsze u was szukam grafiki na swoje blogi i nie wyobrażam sobie, by mogło was kiedyś zabraknąć w blogosferze.
    Wiele było szablonów, które zainspirowały mnie do napisania całkiem nowych historii, które mam do tej pory w zakamarkach komputera i czekają, aż je dopracuję. Wiele też natchnęło mnie wtedy, gdy nie wiedziałam, co napisać. Zadziwiające, jak połączenie kilku obrazków może pomóc w wyobrażeniu sobie dalszych losów bohaterów czyjegoś opowiadania.
    Wasze szablony mają ten niepowtarzalny klimat, są częścią was i chyba dlatego tak zachwycają.
    Gratuluję wszystkim szabloniarkom, a szczególnie Jill. Kochana, dałaś radę! Było lepiej i gorzej, ale się nie poddałaś. Za to ci dziękuję. Dziękuję za to, dziewczyny, że uczyniłyście moje życie bardziej kolorowym.
    Może mój komentarz jest łzawy i przesłodzony, ale tak czuję. Chciałam wam po prostu powiedzieć wszystko to, co we mnie siedziało odkąd ujrzałam wasze pierwsze prace.
    Zapamiętajcie, że jesteście silne, ambitne i utalentowane jak mało kto. Chylę czoła, dziewczyny!
    Cieszcie się obchodami swoich pierwszych urodzin, przyjmujcie wszelkie pochwały, bo należą się wam jak nikomu innemu. Zapracowałyście sobie na to i mam nadzieję, że spotkamy się również za rok :3 I jeszcze rok później... - że Zaczarowane Szablony wciąż będą najlepszą szabloniarnią, w której tworzyć będą ludzie dla ludzi, z taką, jak do tej pory determinacją.
    Sto lat! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne szablony. Są mega :P Sosy ale chcę się tu wcisnąć z zamówieniem :**

    Zamówienie u Jill

    1. Hasło:
    Hasający topielec!

    2. Adres bloga:
    http://kick-forever.blogspot.com/

    3. Koncepcja:
    -

    4. Ewentualnie zdjęcia:
    1)http://www.google.pl/imgres?rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=WoAjqLHdAPzJCM:&imgrefurl=http://kickinit-pl.blogspot.com/&docid=JqEkyxOg7CX87M&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-5YuXu6PSorQ/UVsEyclm4rI/AAAAAAAAAQM/3D5YAFEfHnc/s320/tumblr_m9aegoEjJS1razi2wo3_500.jpg&w=500&h=399&ei=_YPhUcXZOMzgtQaDyICgAg&zoom=1&ved=1t:3588,r:77,s:0,i:330&iact=rc&page=4&tbnh=187&tbnw=247&start=59&ndsp=23&tx=189&ty=74
    2)http://www.google.pl/imgres?start=195&rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=610&tbm=isch&tbnid=-6rwK0tQ0KqReM:&imgrefurl=http://www.fropki.com/olivia-holt-regard-magazine-photoshoot-vt53465-4.html&docid=9OmqrTYc54uO0M&imgurl=http://www.fropki.com/xlmpdt/Saurabh/2013/may/10/Olivia%252520Holt/Olivia-Holt-0007.jpg&w=819&h=1102&ei=UYjhUYP8LMnvswaH4IGIAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:5,s:200,i:19&iact=rc&page=10&tbnh=187&tbnw=139&ndsp=23&tx=61&ty=89
    3)http://www.google.pl/imgres?start=212&rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=tl9Gl_gf8Hr5rM:&imgrefurl=http://www.imdb.com/name/nm1795989/&docid=VjBIGfZDOEHRKM&imgurl=http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjMwODA0MDQ3M15BMl5BanBnXkFtZTcwNTM4NjU2OQ%2540%2540._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg&w=214&h=314&ei=CIfhUbGmOomZtAbR8YHYAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:18,s:200,i:58&iact=rc&page=11&tbnh=214&tbnw=152&ndsp=21&tx=120&ty=91
    4)http://www.google.pl/imgres?sa=X&rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=610&tbm=isch&tbnid=WRxegYr2_uRyjM:&imgrefurl=http://disneyskickinit.wikia.com/wiki/File:Almost-kiss-kim%2526jack.png&docid=ILwTASIOKRA5oM&imgurl=http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121113033214/disneyskickinit/images/thumb/7/7b/Almost-kiss-kim%252526jack.png/800px-Almost-kiss-kim%252526jack.png&w=800&h=533&ei=t4jhUfWMC8vEtAbcjIHIAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:59,s:0,i:264&iact=rc&page=4&tbnh=167&tbnw=239&start=49&ndsp=16&tx=206&ty=50
    5) http://www.google.pl/imgres?start=106&sa=X&rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=28-D1t5niMkPtM:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/tagged/karate%2520games%3Flanguage%3Dpl_PL&docid=AIiZVBXAZG_pcM&imgurl=http://24.media.tumblr.com/tumblr_meltipc7vk1qk7nwqo2_500.png&w=500&h=250&ei=M4nhUfnzOcnvswaH4IGIAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:12,s:100,i:40&iact=rc&page=7&tbnh=156&tbnw=312&ndsp=18&tx=221&ty=43
    6) http://www.google.pl/imgres?start=106&sa=X&rlz=1C1CHNY_plPL491PL491&biw=1024&bih=653&tbm=isch&tbnid=28-D1t5niMkPtM:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/tagged/karate%2520games%3Flanguage%3Dpl_PL&docid=AIiZVBXAZG_pcM&imgurl=http://24.media.tumblr.com/tumblr_meltipc7vk1qk7nwqo2_500.png&w=500&h=250&ei=M4nhUfnzOcnvswaH4IGIAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:12,s:100,i:40&iact=rc&page=7&tbnh=156&tbnw=312&ndsp=18&tx=221&ty=43#imgdii=28-D1t5niMkPtM%3A%3BiPiFHK6EdhnUeM%3B28-D1t5niMkPtM%3A

    5. Ewentualny cytat: ,, ...bo miłość pokona wszystkie przeszkody''

    6. Inne uwagi:
    -

    7. Kontakt:
    Najlepiej przez e:mail: anka32167@onet.pl gg niestety nie mam.
    Bardzo dziękuję :) Życzę miłej pracy nad szablonem :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę Sto Lat! :)
    Ale muszę powiedzieć, że czytając to, nie wiem czemu się wzruszyłam ^^
    Tak ładnie o wszystkich napisałaś, że chociaż nie znam nikogo, to aż mi łezka w oku stanęła na takie wspomnienia ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Życzę wszystkiego najlepszego Zaczarowanym oraz załodze. Mam nadzieję, że wasze prace wciąż będą zachwycać. Są również inspiracją (mówię na własnym przykładzie ;p). Czasem w życiu każdego (no może nie każdego) nadchodzą takie dni, że ma w głowie pustkę, a wena i twórcze zapędy postanowiły jechać na wakacje. I właśnie w takich momentach Wasze prace, jak i garstki innych osób, przywołują wszystko na swoje miejsce, a w głowie pojawia się obraz czegoś, co człowiek natychmiast chce przelać na wirtualny biały papier Photoshopa.

    Ja również zaczynałam od instrukcji Elfaby. I w sumie to dzięki niej i Shy (pozdrawiam!) odważyłam się zaprzyjaźnić z blogspotem :D

    Zeszłam troszkę z tematu...

    Sto lat Zaczarowane Szablony! Niech wena będzie z wami! :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Mówiąc szczerze jestem zdziwiona, że to dopiero rok. Miałam wrażenie, że Zaczarowane było od zawsze xD Osobiście nie wyobrażam sobie, żebyście zakończyły swoją działalność. To by oznaczało prawdziwy koniec świata ;) Czekam na te słynne 50 urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytam sobie, czytam, a tu mój nick. O rany, nawet sobie Jill nie wyobrażasz, jak mi miło. :*
    Oczywiście urodziny musiałam przespać, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, to koszmarne z mojej strony i bardzo za to przepraszam. Jak tak teraz sobie myślę, to zaczyna do mnie docierać, że zaglądam tutaj prawie od początku. 27 sierpnia dokładnie. Jej, nawet sobie z tego sprawy nie zdawałam. Czasami było mnie tu więcej, czasami mniej (za co bardzo przepraszam), jednak zawsze, kiedy już tu zerknęłam naładowywałyście mnie niesamowicie pozytywną energią. Także z tego miejsca (co tam, że leżę właśnie we własnym łóżku *macha zawzięcie ręką, orientuje się, że ludzi patrzą i zaczyna machać zawzięcie do nich*) chcę Wam bardzo serdecznie podziękować. Za wszystko. Jill szczególnie za te wszystkie trzy (jeżeli liczyć także onetowy) piękne, cudowne szablony, które dla mnie zrobiłaś. Powiedz mi, człowieku, jakim cudem czytasz mi w myślach i realizujesz wizje tak idealne z moimi jeszcze przed tym jak o nich pomyślę? Jesteście genialne, wszystkie Wy. Po raz n-ty powtarzam, że nie mam pojęcia, jak to robicie, ale też tak chcę. Wasze szablony kipią magią, niezwykłością i pomysłowością. Po prostu jesteście nie do pobicia! I nie dość, że fenomenalne szabloniarki, to jeszcze cudowne, nietuzinkowe osóbki. Wspaniale, że jesteście. Sto lat i wszystkiego najlepszego, Zaczarowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojej... to Wasza szablonarnia ma dopiero rok?
    Mam nadzieję, że mnie nie zlinczujecie za mój komentarz, ale wydawało mi się, że ma co najmniej kilka lat.
    Może moje wrażenie wynika z faktu, że w blogosferze pełno blogów z Waszymi szablonami. I obecność Zaczarowanych Szablonów w ich "życiu" jest niezbędna.
    Przy okazji mój brat niedługo będzie świętował swój roczek, dlatego mogę poćwiczyć z życzeniami :)
    Chciałbym Wam więc życzyć mnóstwa pokładów weny i zapału do pracy. Wasze szablony są na wagę złota, więc na pewno znajdzie się jeszcze masa chętnych (w tym ja). Ponadto życzę równie imponujących wyników.
    (Wiem, baardzo kulawe życzenia, ale na nic więcej mnie nie stać ;D)
    P.S. Mam pytanie - czy znalazłybyście czas na mojego bloga? Nie wiem, która z szabloniarek przyjmuje zgłoszenia dlatego piszę do ogółu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Składam serdeczne życzenia załodze Zaczarowanych Szablonów :) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy świętować rocznice założenia strony. Bez wątpienia stworzyłyście najlepszą szabloniarnię zarówno pod względem niesamowicie pięknej, dopracowanej grafiki, a także przyjemnej atmosfery. Dotąd tylko raz miałam okazję wziąć udział w sobotnich spotkaniach(niestety, najczęściej w tych godzinach bywam zajęta i nie jestem w stanie częściej się na nich pokazywać ;c), ale już wtedy zauważyłam, iż każda z szabloniarek ma wspaniały charakter - że uzdolnione graficzki, to jeszcze bardzo miłe osoby :) Ze szczególnością pragnę serdecznie podziękować Jill, dzięki której na moim blogu zagościł cudowny szablon. Mam go u siebie już pewien czas, ale za każdym razem, gdy tylko go widzę budzi we mnie identyczne uczucia jak w momencie, gdy po raz pierwszy go ujrzałam - urzeka mnie swoim cudownym wykonaniem. Przerósł moje najśmielsze oczekiwania i mam wrażenie, że chyba nigdy go nie zmienię xD Mogę się wpatrywać w niego godzinami. Bardzo, bardzo dziękuję za Twój wysiłek i ciężką pracę, jaką włożyłaś w jego zrobienie. Jeśli kiedykolwiek zdecyduję się na odświeżenie mojego bloga, to z pewnością zwrócę się do Ciebie o pomoc. Jeszcze raz serdecznie gratuluję całej załodze - sto lat, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  53. If you're looking for the ultimate Bitcoin exchange service, then you should pick CoinMama.

    OdpowiedzUsuń